Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:24
Hulleman schreef op maandag 23 september 2024 @ 11:21:
[...]

Dat kan zeker, maar ben wel benieuwd hoe Sony de Portal dan blijft ondersteunen.
Die kunnen volgens mij prima naast elkaar bestaan toch? Een goedkopere PS Portal die de PS5 nodig heeft, en een duurdere standalone handheld met meer functionaliteit.

Met de PSP destijds erg veel plezier gehad. Ik twijfel nog wel eens om de PS Portal te halen voor als ik op de bank wil gamen (m’n PS5 staat in de mancave op zolder). Maar eigenlijk gaat dat op m’n Macbook Air i.c.m. Remote Play ook al prima.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:13
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2024 @ 09:29:
[...]

Het bemachtigen van deze editie is mission impossible. En als je het wel lukt, is het een goede investering. Worden uiteindelijk sowieso meer waard.
Hier inmiddels de Discdrive en de losse stand binnen. Maar ik ga toch klaar zitten voor de PS5 Pro 30th anniversary edition. Mocht dat niet lukken neem ik genoegen met de gewone Pro. Dat moet geen probleem zijn, want die wilt niemand hebben toch? ;)

Nu de prijsdiscussie weer afgekoeld is, staan er weer heel veel gamers in de rij om hem te bestellen denk ik. We gaan het zien donderdag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:09
Denman schreef op maandag 23 september 2024 @ 11:31:
[...]
Die kunnen volgens mij prima naast elkaar bestaan toch? Een goedkopere PS Portal die de PS5 nodig heeft, en een duurdere standalone handheld met meer functionaliteit.
Ik bedoel meer richting de PS6. Zou fijn zijn als de Portal ook daarmee kan werken, al zal dat niet heel lastig moeten zijn.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Chaoss schreef op zondag 7 juli 2024 @ 15:56:
Gister Anno 1800 geïnstalleerd (zit in de PS+ catalogus), even kijken of het wat is. 4,5 uur later de PS5 weer uitgezet, verslavend :X
Ik wil je nog even bedanken voor deze tip! Heb hem in een mooie sale gekocht. En dit is de ultieme game voor de PS portal. Ik heb er nog een stukje over geschreven in het het Trophy topic. Maar de verslaving nam ernstige vormen aan en heeft me naar de Platinum Trophy gebracht. Wat een game! Speelde echt super op de Portal. De "snellere" games vind ik veel fijner op om op de TV te spelen. Nu zoeken naar nog meer "Portal" games. Het is een andere manier van gamen op de Portal die me op sommige momenten erg goed uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op maandag 23 september 2024 @ 12:42:
[...]

Hier inmiddels de Discdrive en de losse stand binnen. Maar ik ga toch klaar zitten voor de PS5 Pro 30th anniversary edition. Mocht dat niet lukken neem ik genoegen met de gewone Pro. Dat moet geen probleem zijn, want die wilt niemand hebben toch? ;)

Nu de prijsdiscussie weer afgekoeld is, staan er weer heel veel gamers in de rij om hem te bestellen denk ik. We gaan het zien donderdag!
Ik misschien ook wel. Acht de kans dat het lukt klein, maar you never know!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 16:19

s0kkie

Cowabunga

Raem schreef op maandag 23 september 2024 @ 13:06:
12.000 stuks wereldwijd.

PS gamers:
[Afbeelding]
12.300 om precies te zijn, verhoogt de kans toch nog iets meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-10 20:14
Raem schreef op maandag 23 september 2024 @ 13:06:
12.000 stuks wereldwijd.

PS gamers:
[Afbeelding]
Tja, 500 million PS4 Pro had 50k exemplaren. En die was al moeilijk te kopen.

Maar goed, de Pro is minimaal 2x zo duur. Dus je hebt zeker kans. Maar zou er niet vanuit gaan.

PS Nederland zal wel 200-300 exemplaren verkopen ofzo. Wij stellen als klein landje toch niet zoveel voor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:56
Het zou fijn zijn als dat bekend was hoe laat de pre-order open gaat. Ik verwacht dat dit met enkele dagen wel met een soort van timer bekend zal worden.

Is het klokslag middernacht of ergens in de middag… scheelt nogal wat betreft wat haalbaar is gezien ik ook gewoon moet werken (verlof vragen voor iets dat mogelijk met enkele minuten uitverkocht is gaat mij toch wat te ver…).

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:34
Wat een barslechte klantenservice van Playstation. Ik probeer al sinds vorige week te chatten met een medewerker voor een restitutie, maar je wordt niet eens doorverbonden door de bot.

En je krijgt niet eens meteen te zien of er beschikbaarheid is van de medewerkers. Eerst 2 minuten een vragenlijst invullen. :r

Microsoft doet dit toch wel beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Lekkerboeie86 schreef op maandag 23 september 2024 @ 12:47:
[...]
Nu zoeken naar nog meer "Portal" games. Het is een andere manier van gamen op de Portal die me op sommige momenten erg goed uit komt.
Dave the diver. Overdag als duiker vissen vangen en het hoofdverhaal spelen. In de avond je gevangen vis verkopen in je Sushi restaurant en geld verdienen om je duik gear en restaurant te upgraden. Enorm verslavende gameplay loop.

Ik ga Anno 1800 eens proberen binnenkort :)

[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 23-09-2024 14:49 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Lekkerboeie86 schreef op maandag 23 september 2024 @ 12:42:
Mocht dat niet lukken neem ik genoegen met de gewone Pro. Dat moet geen probleem zijn, want die wilt niemand hebben toch? ;)
Niemand wil de Pro, maar die is strak uitverkocht op release. Sony maakt er gewoon niet zoveel ;)
Dus als je hem niet wilt, loont het helaas om zo'n ding te bestellen en door te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silversin schreef op maandag 23 september 2024 @ 14:42:
Wat een barslechte klantenservice van Playstation. Ik probeer al sinds vorige week te chatten met een medewerker voor een restitutie, maar je wordt niet eens doorverbonden door de bot.

En je krijgt niet eens meteen te zien of er beschikbaarheid is van de medewerkers. Eerst 2 minuten een vragenlijst invullen. :r

Microsoft doet dit toch wel beter.
Heb je ook al eens geprobeerd om te bellen?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Raem schreef op maandag 23 september 2024 @ 14:49:
[...]

Heb je ook al eens geprobeerd om te bellen?
Zie alleen de chatoptie. Geen mogelijkheid om te bellen/mailen. Super frustrerend dit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Silversin schreef op maandag 23 september 2024 @ 14:55:
[...]

Zie alleen de chatoptie. Geen mogelijkheid om te bellen/mailen. Super frustrerend dit.
Je kunt ze bellen via 020 709 5025. Geen idee alleen hoe snel je daar iemand te spreken krijgt, maar je kunt het allicht proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Silversin schreef op maandag 23 september 2024 @ 14:55:
[...]

Ik zie binnen 3 klikken vanaf main page dit scherm?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/24qM32zNVMft5ujc28pQ-qr7BIQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7VIsAYaUBMHmT8AFQFlvckrX.png?f=user_large

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
Denman schreef op maandag 23 september 2024 @ 14:58:
[...]

Ik zie binnen 3 klikken vanaf main page dit scherm?

[Afbeelding]
Wellicht iets meer info. Ik wil een pre-order annuleren, en daarvoor kan je alleen chatten.

Heb het nummer ook geprobeerd, en die verwijst je ook door naar de website.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pqbnc3g7aEJbL4LvhvELg6ToUgg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fCmOO68p7KxMxMSiQWOlOzlA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silversin schreef op maandag 23 september 2024 @ 15:02:
[...]
Heb het nummer ook geprobeerd, en die verwijst je ook door naar de website.
Even geprobeerd om te kijken hoever ik in een gesprek kwam. :P

- Optie 1: (Technische ondersteuning PS5)

Daarna

- Optie 3 (Ondersteuning account, abonnementen en content)

Daarna nog een keuze of ik akkoord ging met opnemen van het gesprek en kreeg toen te horen dat ik zou worden doorverbonden met een medewerker. Heb toen opgehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Raem schreef op maandag 23 september 2024 @ 15:17:
[...]

Even geprobeerd om te kijken hoever ik in een gesprek kwam. :P

- Optie 1: (Technische ondersteuning PS5)

Daarna

- Optie 3 (Ondersteuning account, abonnementen en content)

Daarna nog een keuze of ik akkoord ging met opnemen van het gesprek en kreeg toen te horen dat ik zou worden doorverbonden met een medewerker. Heb toen opgehangen.
Hehe update. 55 minuten in de wacht en daarna verbinding verbroken |:(

Probeer het morgen weer via het nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08:25
Hulleman schreef op maandag 23 september 2024 @ 12:44:
[...]

Ik bedoel meer richting de PS6. Zou fijn zijn als de Portal ook daarmee kan werken, al zal dat niet heel lastig moeten zijn.
waarschijnlijk zal tegen die tijd wel de PS Portal 2.0 uit zijn.
Maar ik mag toch hopen dat de huidige portal gewoon compatible zal zijn.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 08:14
Om 0:00 voor ons, super haha. Nou, laat het aub wat leuks zijn. Meer dan 30 minuten de show dus zou toch genoeg moeten zijn voor wat mooie verrassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:53

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Daan0s schreef op maandag 23 september 2024 @ 18:38:
Om 0:00 voor ons, super haha. Nou, laat het aub wat leuks zijn. Meer dan 30 minuten de show dus zou toch genoeg moeten zijn voor wat mooie verrassingen.
Ben benieuwd. 20 games in 30 minuten dus wat wordt een sneltrein vaart aan trailers. Hopelijk zit er een leuke verrassing bij. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 23 september 2024 @ 18:42:
[...]

Ben benieuwd. 20 games in 30 minuten dus wat wordt een sneltrein vaart aan trailers. Hopelijk zit er een leuke verrassing bij. :)
Waarvan vast zo'n 5 minuten voor de Horizon Zero Dawn remaster. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:19
Pff wat een tijd weer voor een wereldwijde presentatie voor ons, dat kan toch makkelijk een paar uur eerder :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Doet me denken aan de E3 van jaren terug. Kwam ook altijd in de nacht.
Popcorn staat hier klaar
Ik ga wel checken. Werk toch vanuit huis deze week. Woensdag half slapend achter mijn computer dan. -O-

20 upcoming PS5 and PS VR2 games

HZD / Days of Gone Remaster weten we al. :N

Blijven er 18 over dus. Hopelijk stellen ze niet teleur.
RockSteady studio is back working on the new Batman Arkham game.

Also, Sony is trying to support the game and limit it to the PlayStation 5 platform only

If the news is true, this means the most famous superheroes from DC and Marvel will be PlayStation exclusives
Zou goed nieuws zijn _/-\o_

[ Voor 53% gewijzigd door Sefaex op 23-09-2024 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op maandag 23 september 2024 @ 19:17:
HZD / Days of Gone Remaster weten we al. :N

Blijven er 18 over dus. Hopelijk stellen ze niet teleur.
Het zou me niet verbazen als ze echt met een Days Gone remaster komen. Het zou me wel verbazen als ze deze samen met de Horizon Zero Dawn remaster tegelijk in 1 show aankondigen. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

Hoezo zou dat goed nieuws zijn? 3rd party exclusives ben ik zeker geen fan van. Steek 100x liever dat geld in eigen studios en zorg voor weer wat echte sony exclusives. Ik mis toch wel echt een knaller deze generatie alla uncharted 4. Misschien dit geld steken in verbeteringen bij naughty dog want die kunnen wel wat hulp gebruiken na dat gaas spel wat gecanceld is..

Nee steken liever geld in gaas flops( 400mil concord wtf dachten ze wel niet 8)7 ) en 3rd party game rechten..
Owh en remakes en remaster niet vergeten natuurlijk!! :r

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
v8power67 schreef op maandag 23 september 2024 @ 19:50:
[...]

Hoezo zou dat goed nieuws zijn? 3rd party exclusives ben ik zeker geen fan van. Steek 100x liever dat geld in eigen studios en zorg voor weer wat echte sony exclusives. Ik mis toch wel echt een knaller deze generatie alla uncharted 4. Misschien dit geld steken in verbeteringen bij naughty dog want die kunnen wel wat hulp gebruiken na dat gaas spel wat gecanceld is..

Nee steken liever geld in gaas flops( 400mil concord wtf dachten ze wel niet 8)7 ) en 3rd party game rechten..
Die Arkham games waren toch geniaal. Als ze hetzelfde kunnen brengen op de current-gen/next-gen consoles. Dan heb je als Sony zijnde toch wel goud in handen.

Een Batman Arkham Beyond game zou zomaar een system seller kunnen worden.

Verder weinig mis met remakes en remaster. Mits ze het goed doen natuurlijk. Capcom heeft al laten zien hoe het moet.

Een Days Gone / HZD remaster slaat idd helemaal nergens op. Geld en tijdverspilling. Maar ze zullen vast zelf een goede reden hebben i guess. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op maandag 23 september 2024 @ 19:50:
[...]
Die 400 miljoen geloof ik echt niks van. Dat is 2x zoveel als bv The Last of Us 2 en Horizon Forbidden West.
Maar het is weer zo'n typisch 'insider' bericht met als bron 'ik ken iemand, trust me bro' wat klakkeloos door iedereen wordt overgenomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
Er is blijkbaar een lijstje geleaked met wat we morgen te zien gaan krijgen.

Klik hieronder als je gespoiled wil worden :P
https://pbs.twimg.com/med...d?format=png&name=900x900

Zijn jullie tevreden hiermee ?

EDIT: Lijst schijnt fake te zijn :+

[ Voor 22% gewijzigd door Sefaex op 23-09-2024 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Sefaex schreef op maandag 23 september 2024 @ 20:01:
Er is blijkbaar een lijstje geleaked met wat we morgen te zien gaan krijgen.

Klik hieronder als je gespoiled wil worden :P
https://pbs.twimg.com/med...d?format=png&name=900x900

Zijn jullie tevreden hiermee ?
Wow! Bloodborne Remake! Yes! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:56
@Sefaex ik ben in ieder geval héél benieuwd naar
spoiler:
Pragmata(!!!)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Ik hoop vooral op een tijdstip voor de pre order van de ps5 pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Dan gaat de hele show over bloodborn alleen maar, dat denk ik toch niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-10 17:58
Raem schreef op maandag 23 september 2024 @ 19:59:
[...]

Die 400 miljoen geloof ik echt niks van. Dat is 2x zoveel als bv The Last of Us 2 en Horizon Forbidden West.
Maar het is weer zo'n typisch 'insider' bericht met als bron 'ik ken iemand, trust me bro' wat klakkeloos door iedereen wordt overgenomen.
Ja kan het ook niet geloven. 400 miljoen en dan een game die qua content op zijn best matig is te noemen. Kreeg niet het idee dat er heel veel marketing budget in is gegaan.
Waar is dat geld dan naartoe gegaan?

Er zal vast nog het eea aan kloppen dat bv kritiek niet geaccepteerd werd oid. Maar 400 Miljoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10 13:26
cold_as_ijs schreef op maandag 23 september 2024 @ 20:21:
[...]

Ja kan het ook niet geloven. 400 miljoen en dan een game die qua content op zijn best matig is te noemen. Kreeg niet het idee dat er heel veel marketing budget in is gegaan.
Waar is dat geld dan naartoe gegaan?

Er zal vast nog het eea aan kloppen dat bv kritiek niet geaccepteerd werd oid. Maar 400 Miljoen?
Geloof ook echt niet dat concord een budget had van 400 miljoen, dan moeten ze echt gek zijn bij Sony, en Herman Hulst eigenlijk meteen ontslaan.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amaze86 schreef op maandag 23 september 2024 @ 20:56:
[...]

Geloof ook echt niet dat concord een budget had van 400 miljoen, dan moeten ze echt gek zijn bij Sony, en Herman Hulst eigenlijk meteen ontslaan.
Het is alarmerend dat Sony dit blijkbaar niet zag aankomen. Hopelijk halen ze de juiste lessen uit deze grote faal. Zo niet, dan hebben ze een probleem bij PlayStation.
Gelukkig kwam Astro Bot er vlak achteraan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2024 23:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Het exclusief maken van dit soort IP’s zou echt kansloos zijn. Snap nog steeds niet dat mensen anno 2024 dit soort praktijken een warm hart toedragen.

Ben het niet vaak eens met @v8power67 :P maar laat ze eens werk maken van hun eigen studio’s waar veel fans juist op zitten te wachten in plaats van de zoveelste remake of remaster van recente 1st party games of jacht naar het grote geld met de zoveelste gok op een live service game.

Daar heeft altijd hun kracht gezeten, wat je ook van die games uiteindelijk vindt. Dat is wel waar een groot deel van de core PS gamer die console voor koopt.

——

Een dino crisis remake teken ik trouwens wel voor :) Vond dat spel zoveel gaver vroeger dan de RE games.

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-09-2024 00:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Is niet gelogen toch :P

De game die mijns inziens bestaansrecht had gehad als live service game was Factions. De MP van deel 1 zat echt wel prima in elkaar. Het had volgens mij ook een trouwe fanbase.

Met de naamsbekendheid en de mogelijkheden die de wereld van TloU biedt had dat wel een grote game kunnen zijn. Zeker als ze die ook naar de PC hadden gebracht. Dat had in potentie wel een cashcow kunnen zijn. PvP, PvE, Extractions, alles zou kunnen kloppen en passen bij de context van die wereld. Microtransactions hadden ook prima kunnen landen qua cosmetics.

Maarja, die cancelen ze dan weer. Vraag me dan af in wat voor staat die game dan moest verkeren om die keuze te maken.

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-09-2024 00:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:24
Astro Bot (Franse hoes) €47,87 incl.verzendkosten bij Amazon.fr als je de kortingscode FD10 gebruikt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Jumpman schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 02:35:
Astro Bot (Franse hoes) €47,87 incl.verzendkosten bij Amazon.fr als je de kortingscode FD10 gebruikt.
Silent Hill 2 trouwens €44 incl

Mooi prijsje. Ga SH2 denk ik hier scoren.

Blijkbaar France day. Vandaag dus even een omellette du fromage naar binnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:24
Sefaex schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 07:53:
[...]

Silent Hill 2 trouwens €44 incl

Mooi prijsje. Ga SH2 denk ik hier scoren.

Blijkbaar France day. Vandaag dus even een omellette du fromage naar binnen werken.
FD10 inderdaad op alle games toepasbaar, maar Astro Bot genoemd, omdat die al goedkoop was daar.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10 13:26
Steven030 schreef op maandag 23 september 2024 @ 20:07:
Ik hoop vooral op een tijdstip voor de pre order van de ps5 pro :)
Is ook een remake van ps5 :)

Wacht wel totdat die bij bol te koop is.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
PS5 Pro pre-orders zullen denk ik gewoon vroeg in de ochtend starten. In het verleden was dit ook zo. Bij de PS Portal en PS5 consoles begonnen de pre-orders altijd vroeg in de ochtend.

Rond een uurtje of 7-8.

Lijkt me sterk dat je vanaf 00:01 kunt pre-orderen. Voor zover ik weet hebben ze dit nog nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-10 19:58

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Een nieuwe State Of Play, ben benieuwd welke nieuwe spellen er onthuld zullen gaan worden! :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-10 17:22
Zet mijn verwachtingen nu eens een keer op een heel laag pitje.Vermoed dat de focus naar twee remasters gaan en wat najaars dingen.

Of we een nieuwe Sony game gaan zien trek ik in twijfel.

Dit hoop ik stiekem: Resident Evil 9 ;)

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 24-09-2024 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ik ben ook benieuwd maar kijken doe ik hem niet, ik zie het morgen ofzo wel een keer :).
Het zou wel gaaf zijn als we op ze minst iets zouden zien, een trailer van 1 echt nieuw aankomend spel(OF we die nu kennen Wolverine of niet kennen).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
Ik verwacht in ieder geval dat deze state of play hetzelfde is als alle voorgaande. Geen hol aan en echt niks verrassends. Hopelijk heb ik het mis en gaan we wat nieuws zien vanuit Playstation Studio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2024 @ 23:05:
[...]

Het is alarmerend dat Sony dit blijkbaar niet zag aankomen. Hopelijk halen ze de juiste lessen uit deze grote faal. Zo niet, dan hebben ze een probleem bij PlayStation.
Gelukkig kwam Astro Bot er vlak achteraan.
Maar goed dat ze die TLOU online game geschrapt hebben. Blijkbaar kunnen ze het wel inzien bij Sony dat je soms eieren voor je geld moet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hulleman schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 08:43:
Ik verwacht in ieder geval dat deze state of play hetzelfde is als alle voorgaande. Geen hol aan en echt niks verrassends. Hopelijk heb ik het mis en gaan we wat nieuws zien vanuit Playstation Studio's.
Ik denk alleen Lego Horizon, Horizon Zero Dawn remaster en misschien Spiderman 2 DLC. De rest 3rd party en indies. En áls er nog iets nieuws in zit misschien Ghost of Tsushima 2? Maar ik denk dat ik mijn verwachtingen dan alweer te hoog heb.

[ Voor 12% gewijzigd door Raem op 24-09-2024 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Raem schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 08:49:
[...]

Ik denk alleen Lego Horizon, Horizon Zero Dawn remaster en misschien Spiderman 2 DLC. De rest 3rd party en indies. En áls er nog iets nieuws in zit misschien Ghost of Tsushima 2? Maar ik denk dat ik mijn verwachtingen dan alweer te hoog heb.
Poah, zou echt mager zijn. Al lijkt me die Horizon lego game wel echt tof!

Ik hoop op in ieder geval op een teaser van een nieuwe game van Naughty Dog. Al zou ik ook nieuwe game in het uncharted universum ook tof vinden (wishfull thinking). Ook benieuwd waar Bend en Santa Monica momenteel mee bezig zijn. Blue Point (demons souls remake) schijnt ook aan een nieuwe IP te werken. Lijkt wel genoeg in de pijplijn te zitten bij Sony.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik weet wel dat ik er deze keer niet wakker voor blijf, want de laatste keer dat ik het de moeite waard vond was met de aankondiging van Hogwarts Legacy. Toen was ik zo hyped dat mijn vrouw die naast me lag weer wakker werd :X

Maar de laatste paar State Of Plays waren achteraf voor mij persoonlijk niet de moeite waard geweest om het live te moeten zien, dit keer luister ik naar mijn verstand :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Het scheelt dat ze nu PS5-Pro footage kunnen laten zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hulleman schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 08:53:
[...]

Poah, zou echt mager zijn. Al lijkt me die Horizon lego game wel echt tof!

Ik hoop op in ieder geval op een teaser van een nieuwe game van Naughty Dog. Al zou ik ook nieuwe game in het uncharted universum ook tof vinden. Ook benieuwd waar Bend en Santa Monica momenteel mee bezig zijn. Blue Point (demons souls remake) schijnt ook aan een nieuwe IP te werken. Lijkt wel genoeg in de pijplijn te zitten bij Sony.
Er zit zeker een hoop in de pijplijn en zou mooi zijn als we daar wat van te zien krijgen. Maar zoals je al zegt; ik ga er ook vanuit dat het alleen maar weer kan tegenvallen, zoals de voorgaande uitzendingen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 08:58:
Ik weet wel dat ik er deze keer niet wakker voor blijf, want de laatste keer dat ik het de moeite waard vond was met de aankondiging van Hogwarts Legacy. Toen was ik zo hyped dat mijn vrouw die naast me lag weer wakker werd :X

Maar de laatste paar State Of Plays waren achteraf voor mij persoonlijk niet de moeite waard geweest om het live te moeten zien, dit keer luister ik naar mijn verstand :P
Haha. Dat heb ik nog nooit gedaan, wakker blijven voor zoiets.

Ik hoop niet dat het 90% remasters en 10% twijfelachtig gaat worden. Als liefhebber van games zoals TLOU en Uncharted is het even doorbijten helaas. Het is ook niet dat je zulke games op een ander platform wel tegenkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 09:10:
[...]

Ik hoop niet dat het 90% remasters en 10% twijfelachtig gaat worden. Als liefhebber van games zoals TLOU en Uncharted is het even doorbijten helaas. Het is ook niet dat je zulke games op een ander platform wel tegenkomt.
Haha nee ik ook niet dat vind ik het niet waard, als je de volgende dag in alle rust de dingen kan kijken welke je leuk vind.
Zo kan je makkelijk dingen skippen, of alleen de trailers openen van IGN ofzo van de spellen die je leuk lijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 09:10:
[...]

Ik vond het altijd wel de moeite waard, maar daar denk ik nu inmiddels ook anders over :P
Nee ik hoop ook dat er geen enkele remaster in de show voorkomt maar nieuwe spellen met nieuwe verhalen, want dat zou veel beter zijn! Mensen willen op social media ook heel graag een remaster van Horizon: Zero Dawn, maar dat spel draait perfect en ziet er grafisch gewoon ontzettend mooi uit op de Playstation 5. Mooier dan de meeste spellen die tegenwoordig uitkomen, dus ik hoop persoonlijk dat Sony daar hun tijd niet aan verspilt maar wel aan een derde deel of een andere knaller! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Is het niet dat veel van die remasters en remakes gebeuren omdat ze series/films aan het maken zijn ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 09:46:
Is het niet dat veel van die remasters en remakes gebeuren omdat ze series/films aan het maken zijn ervan.
Valt vaak wel samen ja. Goede nieuws daaraan is dat er misschien dan ook een PS5 versie van Gravity Rush komt. Dat zou ik dan wel weer toejuichen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-10 12:57

CoeliJoeli

Gamer

Denk dat we vannacht ook de bekendmaking van de PS5 Pro Anniversary Bundle prijs zal zijn. Ik ga er morgen nacht wel voor zitten. Kleine kans maar je weet het maar nooit.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 14:53
CoeliJoeli schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 10:38:
Denk dat we vannacht ook de bekendmaking van de PS5 Pro Anniversary Bundle prijs zal zijn. Ik ga er morgen nacht wel voor zitten. Kleine kans maar je weet het maar nooit.
Is het direct om 00:00 dan? de ps5 release datum was destijds ook op X dag en hij kwam sochtends om 11:00 pas te koop die dag.
Ik ga het ook proberen, mocht ik hem kunnen kopen dan gaat de ps5 op marktplaats ga hem in ieder geval niet boxed houden. edit: mijn huidige ps5 bedoel ik dan, niet de limited

[ Voor 4% gewijzigd door mxmemx op 24-09-2024 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
mxmemx schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 10:53:
[...]

Is het direct om 00:00 dan? de ps5 release datum was destijds ook op X dag en hij kwam sochtends om 11:00 pas te koop die dag.
Ik ga het ook proberen, mocht ik hem kunnen kopen dan gaat de ps5 op marktplaats ga hem in ieder geval niet boxed houden.
De tijd is nog onbekend, en ik vraag me af of die ook wel bekend gaat worden. Sowieso verwacht ik geen prijs of pre-order info vanavond. Normaal gesproken worden er games gepresenteerd. De verwachtingen laag houden voor vanavond is mijn plan. Afgelopen SoP evenementen waar niet bepaald mind blowing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 14:53
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 10:56:
[...]

De tijd is nog onbekend, en ik vraag me af of die ook wel bekend gaat worden. Sowieso verwacht ik geen prijs of pre-order info vanavond. Normaal gesproken worden er games gepresenteerd. De verwachtingen laag houden voor vanavond is mijn plan. Afgelopen SoP evenementen waar niet bepaald mind blowing.
Eens hoor, kijk niet echt meer naar state of plays, vaak de dag erna even op gaming insta's kijken wat ik gemist heb maar vaak is het niet beister veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Konden we bij de launch van de PS5 wel bij PS Direct bestellen? Ik dacht dat we toen alleen bij retailers terecht konden, die allemaal op aparte tijdstippen online gingen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-10 16:43
Steven030 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:12:
Konden we bij de launch van de PS5 wel bij PS Direct bestellen? Ik dacht dat we toen alleen bij retailers terecht konden, die allemaal op aparte tijdstippen online gingen
Die bestond toen nog niet voor de NL markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
G_Dragon schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 09:12:
Mensen willen op social media ook heel graag een remaster van Horizon: Zero Dawn, maar dat spel draait perfect en ziet er grafisch gewoon ontzettend mooi uit op de Playstation 5. Mooier dan de meeste spellen die tegenwoordig uitkomen, dus ik hoop persoonlijk dat Sony daar hun tijd niet aan verspilt maar wel aan een derde deel of een andere knaller! :)
Ik dacht dat die remaster al min of meer een beetje bevestigd was. Of is dat echt alleen maar geblaat op de socials? Zou iig echt genant zijn om een remaster van HZD te maken. Maarja, bij Sony zijn ze goed in het maken van totaal overbodige remasters. TLOU part 1, part 2, uncharted 4 (die legacy edition) spiderman 1 en dan gaat er ook nog een Days gone remaster komen en niet te vergeten Until Dawn 8)7

Verbaasd me dat God of War 2018 nog niet geremastered is. Echt niet meer aan te gluren die game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hulleman schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:28:
[...]

Ik dacht dat die remaster al min of meer een beetje bevestigd was. Of is dat echt alleen maar geblaat op de socials? Zou iig echt genant zijn om een remaster van HZD te maken. Maarja, bij Sony zijn ze goed in het maken van totaal overbodige remasters. TLOU part 1, part 2, uncharted 4 (die legacy edition) spiderman 1 en dan gaat er ook nog een Days gone remaster komen en niet te vergeten Until Dawn 8)7

Verbaasd me dat God of War 2018 nog niet geremastered is. Echt niet meer aan te gluren die game.
Ik geloof pas iets als het door de ontwikkelaar ook bevestigd is want tegenwoordig met AI en Photoshop kunnen ze al zoveel namaken en je voor de gek houden.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:38

MazeWing

The plot thickens...

Te leuk om niet te posten :D

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:29:
[...]

Ik geloof pas iets als het door de ontwikkelaar ook bevestigd is want tegenwoordig met AI en Photoshop kunnen ze al zoveel namaken en je voor de gek houden.
De game is al gerate door ESRB en stond ook al op hun website vermeld. Was geen AI of Photoshop voor nodig.

Is ondertussen weer offline gehaald, maar via waybackmachine nog terug te halen.
http://web.archive.org/we...zon-zero-dawn-remastered/

[ Voor 8% gewijzigd door Raem op 24-09-2024 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hulleman schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:28:
[...]
Zal wel komen zodra de Amazon serie begint.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v3S2TOdWjfsL75GpOtaluvdj6JY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VPO5Oc4AZX01YHxmunuEbTU0.jpg?f=fotoalbum_large

Er waren al eerder aanwijzingen dat er een remaster zou komen, maar nu is de game ook daadwerkelijk via PSN gevonden. Zal vanavond wel aangekondigd worden. Komt 10 december uit.

Trailer:
https://vulcan.dl.playsta...f8c091da1337fe28aaed0.mp4

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:09
Doodmoe word ik van al die remasters... Ga eens wat nieuws maken ofzo ipv oude games oppimpen en uitmelken.

psn: HertogJack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Raem schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 15:22:
[Afbeelding]

Er waren al eerder aanwijzingen dat er een remaster zou komen, maar nu is de game ook daadwerkelijk via PSN gevonden. Zal vanavond wel aangekondigd worden. Komt 10 december uit.

Trailer:
Die heb ik vroeger veel gespeeld… goede herinneringen aan maar daar laat ik het bij :). Vraag me af wanneer we een remaster gaan krijgen van Pong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-10 17:03
Raem schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 15:22:
[Afbeelding]

Trailer:
Nice! Ik was een hele grote fan van deze serie. Hopelijk gaan ze Soulreaver: Defiance en de Blood Omen serie ook remasteren. Nog mooier zou zijn een nieuw deel in de serie, geschreven door Amy Hennig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
HertogJack schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 15:56:
Doodmoe word ik van al die remasters... Ga eens wat nieuws maken ofzo ipv oude games oppimpen en uitmelken.
Deze games zijn zo oud dat men er een remake van moet maken.
Nu gaat het in een resolutie van nu gebracht worden en dat is het.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23:01
jori040 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 16:04:
[...]

Deze games zijn zo oud dat men er een remake van moet maken.
Nu gaat het in een resolutie van nu gebracht worden en dat is het.
Valt natuurlijk te zien welke games je bedoelt, games van 15 - 20 jaar geleden kan ik volledig snappen.
Echter zijn veel van die remasters niet eens zo oud, The Last Of Us Part 2 was nog geen 4 jaar en het kreeg al een remaster, Horizon is 7 jaar oud en heeft in mijn opinie echt geen remaster nodig.
En het is ook het aantal remasters tegenover het aantal nieuwe games dat zo groot is waardoor mensen het stilaan beu geraken.
Mocht Naughty dog een nieuwe game uitgebracht hebben zou er al veel minder kritiek geweest zijn

[ Voor 16% gewijzigd door AppleFan2007 op 24-09-2024 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
AppleFan2007 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 16:24:
[...]

Valt natuurlijk te zien welke games je bedoelt, games van 15 - 20 jaar geleden kan ik volledig snappen.
Echter zijn veel van die remasters niet eens zo oud, The Last Of Us Part 2 was nog geen 4 jaar en het kreeg al een remaster, Horizon is 7 jaar oud en heeft in mijn opinie echt geen remaster nodig.
Ja maar… ze moeten nu wel met een remaster komen, want dan kunnen ze over 3 jaar op de PS5 Pro met een Remake van van de Remaster komen :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
AppleFan2007 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 16:24:
[...]

En het is ook het aantal remasters tegenover het aantal nieuwe games dat zo groot is waardoor mensen het stilaan beu geraken.
Mocht Naughty dog een nieuwe game uitgebracht hebben zou er al veel minder kritiek geweest zijn
Ff voor de duidelijkheid :Mijn bericht was gebaseerd op de Sour Reaver remaster.

Sowieso kan je niet elke remaster over een kam scheren.

Dead Rising Digital Deluxe: Ben nu met deze bezig.En deze zit ergens in het midden.
Denk dat de Dead Rising serie te klein is om er een 100% remake van te maken[kosten].Wel geeft Capcom het een behandeling die het interessant maakt om het in 2024 opnieuw te spelen.

Of Days Gone & Horizon opnieuw de moeite waard gaan zijn gaan we straks zien.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Door gebrek aan nieuwe ND games TLOU part 1 maar weer eens opgestart. Wat blijft die game toch enorm sfeervol. Tijdloze topper.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rzu5-pkFfzd9-hO6nbZpRqpy4pM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KpudzQPkUG3Zt5xNeiaZoQus.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
Volgens reddit is dit de geleakte line-up. Staat in de Japanse store. Vaag!

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/0yf8DCV5/image.jpg

Alan Wake 2 DLC
The Last of Us Remake naar PS+ ?
Astro Bot DLC

Het zijn trouwens 15 games. Dus waarschijnlijk nog 5 games die nog aangekondigd moeten worden.

Ach ja.. we gaan het zien straks.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 19:04:
Door gebrek aan nieuwe ND games TLOU part 1 maar weer eens opgestart. Wat blijft die game toch enorm sfeervol. Tijdloze topper.

[Afbeelding]
Ben momenteel toevallig bezig met een nieuwe playthrough. Voor het laatst gespeeld op de PS3.
En ziet er idd heel erg netjes uit. Controls voelen soms wel een beetje verouderd aan.

Maar de remake hebben ze erg goed gedaan.

P.S. Was er ook maar mee begonnen omdat ik niets te spelen had. Hierna deel 2 opnieuw spelen. En tussendoor Silent Hill 2.

Dan heb ik het wel gehad voor dit jaar denk ik -O-

[ Voor 57% gewijzigd door Sefaex op 24-09-2024 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Nu al DLC voor astro bot aangekondigd, het spel is net uit. Nou ja ik zal het morgen ofzo wel ergens zien :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 19:53:
Nu al DLC voor astro bot aangekondigd, het spel is net uit. Nou ja ik zal het morgen ofzo wel ergens zien :).
DLC was al aangekondigd voordat de game uit was. ;) Komt einde van het jaar.

https://www.playstationli...unch-dlc-content-updates/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Tja, het blijven speculaties. Maar de PS+ line-up wordt toch altijd de laatste woensdag van de maand bekend gemaakt (morgen dus). Dus zo gek zou dat niet zijn toch; The Last of Us Part 1 naar PS+

Ach ja... we gaan het wel zien.

En DLC van Astro was idd al bekend. Zou niks groots verwachten oid. Wellicht een paar nieuwe challenges. Of paar nieuwe bots die je moet verzamelen. Maar elke beetje extra content voor Astro is leuk _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door Sefaex op 24-09-2024 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:11

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Raem schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 20:49:
[...]

Ziet er uit als een saaie line-up, dus het zal wel kloppen. :P
Haha ja ziet er niet heel boeiend uit, kan ik beter de binnenkant van mijn ogen gaan verkennen :P .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:09
Wat een kansloze lineup als het waar is.

Het is diep teleurstellend het aantal games dat de moeite is om te spelen wat uit is gekomen de afgelopen jaren.

En dan straks een pro van 800 euro uitbrengen waar je een vergrootglas erbij moet pakken om de verschillen te zien 😂

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 08:14
Waarom zouden Tlou1 en Stellar Blade in de line up zitten in een State of Play? Lijkt me niet heel logisch. Dat is toch niet de plek om aan te kondigen dat iets naar PSplus gaat?

Mag het in ieder geval niet hopen dat dit het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 16:19

s0kkie

Cowabunga

Daan0s schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 21:18:
Waarom zouden Tlou1 en Stellar Blade in de line up zitten in een State of Play? Lijkt me niet heel logisch. Dat is toch niet de plek om aan te kondigen dat iets naar PSplus gaat?

The Last Of Us pc versie laat maar, even vergeten dat die er al was lol

[ Voor 6% gewijzigd door s0kkie op 24-09-2024 21:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-10 17:03
Ik ga niet voor State of Play opblijven. Ik lees morgenochtend wel hoe groot de teleurstelling weer was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Daan0s schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 21:18:

Mijn gok is dat ze voor Stellar blade misschien een DLC of PC versie aankondigen.
Dat van TLOU snap ik niet goed, DLC verwachten we niet, nog een remaster zou echt belachelijk zijn. Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat ze het op PS+ extra zouden zetten maar ik denk niet dat we ooit al zo een aankondiging hebben gezien op een state of play.
Laten we dit ook met een korrel zout nemen, misschien is dit eerder een deal pagina en zijn die games in de korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
s0kkie schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 21:21:
[...]

The Last Of Us pc versie laat maar, even vergeten dat die er al was lol
Part II PC aankondiging zou dan wel weer kunnen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 10:59
AppleFan2007 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 21:56:
[...]

Mijn gok is dat ze voor Stellar blade misschien een DLC of PC versie aankondigen.
Dat van TLOU snap ik niet goed, DLC verwachten we niet, nog een remaster zou echt belachelijk zijn. Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat ze het op PS+ extra zouden zetten maar ik denk niet dat we ooit al zo een aankondiging hebben gezien op een state of play.
Laten we dit ook met een korrel zout nemen, misschien is dit eerder een deal pagina en zijn die games in de korting.
Nog minder spannend: ik verwacht dat ze de PS5 Pro Enhanced versies van die games laten zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:19

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik verwacht sowieso niets groots of bijzonders want dan was dat allang bekend. Als je echt een dikke triple A aankondiging verwacht dan ga je teleurgesteld worden. En imho ben je dan ook wel naïef :P

De pro is net aangekondigd dus daar gaan ze op voortborduren, gewoon een state of play zoals er al zoveel geweest zijn.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
Joepie free Astro DLC...

• AppleFan2007
Wegens slapeloosheid zullen we maar kijken, de eerste aankondiging stelt allezins niet teleur
Pagina: 1 ... 46 ... 120 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties