It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Veel experts online beweren toch echt wel dat de CPU de bottleneck van de Pro is.Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2024 @ 13:12:
[...]
De CPU is niet het probleem en zal het ook niet worden.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Heb het even gecorrigeerd voor jeHulleman schreef op donderdag 19 september 2024 @ 13:43:
[...]
Veel experts online beweren toch echt wel dat de CPU de bottleneck van de Pro is in sommige games.
Op dit moment is het aantal games wat CPU limited is op de PS5 nog redelijk beperkt. Ja er zullen er vast meer komen en GTA6 valt er ook onder. Maar de meeste games hebben hier geen last van en worden ook niet gelimiteerd door de CPU op de pro
Goed punt!cold_as_ijs schreef op donderdag 19 september 2024 @ 13:55:
[...]
Heb het even gecorrigeerd voor je![]()
Op dit moment is het aantal games wat CPU limited is op de PS5 nog redelijk beperkt. Ja er zullen er vast meer komen en GTA6 valt er ook onder. Maar de meeste games hebben hier geen last van en worden ook niet gelimiteerd door de CPU op de pro
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Verwijderd
Dit inderdaad. En die limieten komen hoogst waarschijnlijk niet vanwege grafische foefjes, maar andere in-game zaken. Sommige uitgevers willen gewoon teveelcold_as_ijs schreef op donderdag 19 september 2024 @ 13:55:
[...]
Heb het even gecorrigeerd voor je![]()
Puur de afzetmarkt gok ik. Volgens Sony heeft 20 procent een 120hz vrr scherm, dus Tsja.Hulleman schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:42:
[...]
Mja, maar die 40fps modus kan ook prima op een base PS5. Die optie is echt fantastisch en ik ben van mening dat veel te weinig ontwikkelaars die modus omarmen. Echt een gamechanger.
Ben het overigens volstrekt met je eens.
[ Voor 5% gewijzigd door FrankoNL op 19-09-2024 14:57 ]
oooh wat gaaf zeg
Ik geniet wel van die negatieve reacties over de Pro, Het kan dan ook niet anders dan dat deze gelimiteerde editie van de Pro makkelijk te preorderen zal zijn
[ Voor 5% gewijzigd door schumi1986 op 19-09-2024 17:03 ]
Nu moet ik er wel één hebben. Tering zeg.
/f/image/T7OzwoiEJmiTkNQ7nIWSn6ZN.webp?f=fotoalbum_large)
26 September wordt een prijzig dagje

edit: er worden maar 12.500 exemplaren van de Pro gemaakt, dit ding is binnen 3 seconden uitverkocht.
[ Voor 11% gewijzigd door kazuka op 19-09-2024 17:10 ]
12000 MENSEN. Hoeveel zal Playstation NL er krijgen ?
Dat wordt Sefaex vs de scalpers volgende week.
Gekkenhuis dus!
Die bundel van de PS5 Pro gaat niet goedkoop worden.kazuka schreef op donderdag 19 september 2024 @ 17:06:
[Afbeelding]
PS5 pro, dual sense Edge, stand, cover voor disc drive, en nog wat extra googies.
Hoop dat ze een hoge prijs hanteren (1250-1500) om zo de meeste kopers af te schrikken
/f/image/vf9uQ56689pdI77xvRG8wjQi.webp?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door kazuka op 19-09-2024 17:32 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Sowieso een controller zien te bemachtigen
Succes donderdag medeTweakers

[ Voor 68% gewijzigd door Sefaex op 19-09-2024 17:45 ]
Had die limited edition lekker als Playstation 5 Pro verkocht (dus elke ps5 pro die look and feel). Dan maak je het jezelf makkelijker, hebben scalpers minder zin, wordt je Pro variant een stuk beter ontvangen en heb je geen teleurstellend lage oplage voor iets wat wél aanspreekt.
Gelijk vattenkazuka schreef op donderdag 19 september 2024 @ 17:31:
Inderdaad, de Pro is een bundel met een Dualsense Edge, gewone Dualsense, laadstation, stand en extra cover voor de disc drive. Dit ding gaat makkelijk 1000+ EUR kosten ja.
[Afbeelding]

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
PS5 Pro stond sowieso op mijn lijstje. Alleen niet voor day One.
Maar hier zit ook een Dualsense Edge bij zie ik. Met alles erop en eraan ben je sowieso wel "minimaal" €1200 kwijt.
Uhhh het doet wel pijn... want als fan wil ik hem heel graag. Maar €1200 voor een PS5 Pro.... pfff
Daarnaast zijn er 12000 consoles wereldwijd te verkrijgen. En heeft de Playstation direct website ook een kut queue-systeem. Kortom: Ook al wil je een Pro. Je zult heel veel geluk moeten hebben dat de bots en scalpers niet de overhand nemen.
Die Slim ga ik zeker meepikken. Dat is een no-brainer. Neem aan dat die minder gelimiteerd zal zijn.
Ach ja... we gaan het zien donderdag.
Die covers pik je over enkele weken voor een paar tientjes op bij AliAppleFan2007 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:28:
Die dualsense moet ik echt wel hebben, had graag ook voor de originele ps5 side covers gezien in dezelfde stijl maar helaas. En een nieuwe console kopen hiervoor is natuurlijk ook te zot
Liever orgineel dan fake ali.Denman schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:51:
[...]
Die covers pik je over enkele weken voor een paar tientjes op bij Ali
Verwijderd
Damn, wat een dikke editie!kazuka schreef op donderdag 19 september 2024 @ 17:06:
[Afbeelding]
edit: er worden maar 12.500 exemplaren van de Pro gemaakt, dit ding is binnen 3 seconden uitverkocht.
https://blog.playstation....on-with-a-nostalgic-look/mprkooij schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:50:
Is de PS5 Anniversary edition al te zien op de Sony website? Kan hem niet vinden.
Pre order is pas de 26ste
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Yes iknowGreatsword schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:53:
[...]
https://blog.playstation....on-with-a-nostalgic-look/
Is het ook bekend vanaf hoe laat? Kan het niet gevonden krijgen…Greatsword schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:53:
[...]
https://blog.playstation....on-with-a-nostalgic-look/
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Denk dat je geluk moet hebben voor de LE PS5 Pro
Duimen dat de Slim makkelijker te koop zal zijn. Maar ook die zal snel gaan vrees ik.
*PlayStation 5 Pro Console – 30th Anniversary
DualSense wireless controller
DualSense Edge wireless controller
DualSense Charging Station
Console Cover for a Disc Drive (Disc Drive sold separately).
Vertical Stand
Original PlayStation controller-style cable connector housing
Four PlayStation Shapes cable ties
PlayStation sticker
Limited Edition PlayStation Poster (1 of 30 possible designs)
PlayStation Paperclip
schat zomaar tegen 2k 1.5k?
Verwijderd
Zo te zien ben ik in de minderheid.
Ja dat denk het ookVerwijderd schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:17:
Ik vind het naar een lelijk kleurtje voor hardware in 2024.![]()
Zo te zien ben ik in de minderheid.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 12:59
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik denk dat die rond de €1199 wordt. PS Pro + controller + DualSense Edge + vertical stand + charge station is normaal los €1100. Hou je nog €99 over voor de disc cover en de stickers, posters etc. Of nog wat extra marge voor Sony en het wordt €1299.
€1500 - €2000 op marktplaats jaRaem schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:24:
€1500 lijkt me ook nog wel aan de hoge kant, maar ik weet niet of dergelijke limited editions in het verleden ook duurder waren?
Ik denk dat die rond de €1199 wordt. PS Pro + controller + DualSense Edge + vertical stand + charge station is normaal los €1100. Hou je nog €99 over voor de disc cover en de stickers, posters etc. Of nog wat extra marge voor Sony en het wordt €1299.

Ik denk ook max €1300 ja
Naja, fuck it ga wel voor de slim. Is me toch even wat te veel geld.
Heb ook niks te spelen op dit moment.
Uhh ja Plucky Squire. Daar zit je dan met je Pro van €1300

Al is 12300 stuks wel erg weinig voor iets wat over bijna de hele wereld populair is.
1750 is mijn max wat ik er voor zou geven
[ Voor 31% gewijzigd door schumi1986 op 19-09-2024 21:58 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Zoals ik al aangaf die 500 million gelimiteerde PS4 Pro waren 50 000 consoles wereldwijd.schumi1986 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:56:
Hoe duurder hoe beter wat mij betreft. Een hoge prijs maakt de kans om er een te kunnen kopen aanzienlijk groter.
Al is 12300 stuks wel erg weinig voor iets wat over bijna de hele wereld populair is.
1750 is mijn max wat ik er voor zou geven
En die kon je pre-orderen bij Wehkamp, Coolblue, Mediamarkt en Bol.com. Zelfs die waren binnen minuten uitverkocht.
Deze PS5 Pro worden maar 12000 consoles van verkocht wereldwijd. En alleen via de Playstation website.
Geloof me... je bent natuurlijk niet volledig kansloos. Maar zou er niet vanuit gaan dat je er één gaat kunnen kopen. Maar ik duim met de mensen mee die er écht 1 willen natuurlijk.
Wil de aantallen van de Slim wel weten.
De kans is zeker klein, maar de gelimiteerde ps4 editie was aanzienlijk goedkoper en trok daarmee een veel breder publiek aan.Sefaex schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:04:
[...]
Zoals ik al aangaf die 500 million gelimiteerde PS4 Pro waren 50 000 consoles wereldwijd.
En die kon je pre-orderen bij Wehkamp, Coolblue, Mediamarkt en Bol.com. Zelfs die waren binnen minuten uitverkocht.
Deze PS5 Pro worden maar 12000 consoles van verkocht wereldwijd. En alleen via op de Playstation website.
Geloof me... je bent natuurlijk niet volledig kansloos. Maar zou er niet vanuit gaan dat je er één gaat kunnen kopen. Maar ik duim met de mensen mee die er écht 1 willen natuurlijk.
Wil de aantallen van de Slim wel weten.
WTF is er aan de hand met die cash grabs van Sony. Genoeg games die één remake of remaster verdienen (zoals inFamous 1 en 2). En dan komen ze met Days Gone en Horizon Zero Dawn.
2 games die totaal geen remaster nodig hebben.
Ze hebben alles op live service gegooid en die richting is sinds de wisseling van de wacht deels teruggedraaid. Nieuwe games heb je echter pas na een paar jaar. Dan is een remaster een simpele filler.Sefaex schreef op donderdag 19 september 2024 @ 23:53:
Nu schijnt Days Gone ook een remaster te krijgen.
WTF is er aan de hand met die cash grabs van Sony. Genoeg games die één remake of remaster verdienen (zoals inFamous 1 en 2). En dan komen ze met Days Gone en Horizon Zero Dawn.
Het is idd bizar en iedereen trapt er met open ogen in. Remasters, Remakes, Ps5 Pro van minimaal 800 Euro, een limited edition PS5 Pro die 1000+ Euro moet gaan kosten, PS Plus abbo's die vanaf 72 Euro kosten om online te kunnen gamen.Sefaex schreef op donderdag 19 september 2024 @ 23:53:
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben PS fan van het eerste uur. Vanaf het moment dat ik de eerste PlayStation zag op een stand in Scheveningen dacht ik: goddamn deze shit is vet. En dat gevoel is tot vorig jaar met de introductie van de PSVR2, die ik bij release meteen gehaald heb, ook grotendeels gebleven. Alle generaties (inclusief PSP Pro) hier nog steeds in huis, want als fan verkoop je die consoles natuurlijk niet.
Maar het is nu imho te weinig. Ik wil nieuwe games. Of het nu PS Exclusives zijn of Cross-Platform, maakt me niet uit, ik wil nieuwe games. Geen Remasters, Remakes, maar originele nieuwe games. Helldivers 2 was een fantastisch voorbeeld van een nieuwe originele game die de prijs 100% waard was. Maar daar hoef ik geen PS5 Pro voor, want op de PC speelt het minstens zo goed.
En ja, ik kom nu best wat nieuwe games tegen waarvan ik denk: damn, deze wil ik spelen. En in 9 van de 10 gevallen blijkt het dan een PC game te zijn. Dat gevoel had ik 5 jaar geleden bij de PS, nu bij de PC. Daar komt bij dat het er op de PC beter uit ziet, games goedkoper zijn en je niet hoeft te betalen voor multiplayer. Voor mij is er een verschuiving gaande, en Sony moet hier de komende jaren toch wat meer laten gaan zien als je het mij vraagt.
Net als al z'n voorgangers blijft de PS5 hier echt wel in huis, maar zie ik weinig meerwaarde in de Pro. Ben benieuwd wat de PS6 gaat brengen tov de oprukkende PC markt
Ik trap nergens in. Ik vind console beter dan pc en ik vind het heel fijn dat games beetje up to date blijven en vind remasters dus ook fijn. Ik kijk films van vroeger ook niet op VHS.Denman schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 00:44:
[...]
Het is idd bizar en iedereen trapt er met open ogen in. Remasters, Remakes, Ps5 Pro van minimaal 800 Euro, een limited edition PS5 Pro die 1000+ Euro moet gaan kosten, PS Plus abbo's die vanaf 72 Euro kosten om online te kunnen gamen.
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben PS fan van het eerste uur. Vanaf het moment dat ik de eerste PlayStation zag op een stand in Scheveningen dacht ik: goddamn deze shit is vet. En dat gevoel is tot vorig jaar met de introductie van de PSVR2, die ik bij release meteen gehaald heb, ook grotendeels gebleven. Alle generaties (inclusief PSP Pro) hier nog steeds in huis, want als fan verkoop je die consoles natuurlijk niet.
Maar het is nu imho te weinig. Ik wil nieuwe games. Of het nu PS Exclusives zijn of Cross-Platform, maakt me niet uit, ik wil nieuwe games. Geen Remasters, Remakes, maar originele nieuwe games. Helldivers 2 was een fantastisch voorbeeld van een nieuwe originele game die de prijs 100% waard was. Maar daar hoef ik geen PS5 Pro voor, want op de PC speelt het minstens zo goed.
En ja, ik kom nu best wat nieuwe games tegen waarvan ik denk: damn, deze wil ik spelen. En in 9 van de 10 gevallen blijkt het dan een PC game te zijn. Dat gevoel had ik 5 jaar geleden bij de PS, nu bij de PC. Daar komt bij dat het er op de PC beter uit ziet, games goedkoper zijn en je niet hoeft te betalen voor multiplayer. Voor mij is er een verschuiving gaande, en Sony moet hier de komende jaren toch wat meer laten gaan zien als je het mij vraagt.
Net als al z'n voorgangers blijft de PS5 hier echt wel in huis, maar zie ik weinig meerwaarde in de Pro. Ben benieuwd wat de PS6 gaat brengen tov de oprukkende PC markt
Donderdag nieuwe Slim en Pro
Kan een leuk weekje worden.
Voor me bankrekening minderSefaex schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:06:
Dinsdag dus State of Play
Donderdag nieuwe Slim en Pro
Kan een leuk weekje worden.
RePlayStationSefaex schreef op donderdag 19 september 2024 @ 23:53:
inFamous zou wel tof zijn, of gewoon een volledig nieuw deel. Waar ik wel voor in zou zijn is een volledig remaster collectie van de PS2/PSP versies van God of War!
Ja die delen waren toch wel super gaaf deel 1 t/m 3, ik denk toch wel leuker dan de huidige delen.schaapiej schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:50:
[...]
RePlayStation![]()
inFamous zou wel tof zijn, of gewoon een volledig nieuw deel. Waar ik wel voor in zou zijn is een volledig remaster collectie van de PS2/PSP versies van God of War!
De huidige delen zijn mooi en prachtig daar niet van, maar heb toch denk ik wel net iets meer met de oude delen.
Maar goed kom op al die remakes kom maar eens met wat nieuws eigenlijk haha.
[ Voor 9% gewijzigd door Timothy3000 op 20-09-2024 09:11 ]
Days Gone waren ook ooit berichten van dat er een film komt. Dus ja, dan is zo'n remaster weer een logisch vervolg daarop. Bereid je dus maar alvast voor op de God of War 2018 remaster.
Oh, en meteen ook maar Undying, Rune en American McGee's Alice
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
:strip_exif()/f/image/dYuSz6FYSOZT1T07nc01DnFT.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/TpsTgJAXatoBLykI3ZLgDBoA.png?f=fotoalbum_large)
Desondanks oprecht benieuwd naar de Days Gone remaster. Het spel had een slechte launch maar ik heb me prima vermaakt toen die eenmaal gefixt was.
Nog even over de 30th anniversary Pro. Er is slechts een handje vol landen waar je rechtstreeks via PlayStation Direct kunt bestellen. De rest gaat via retailers. Benieuwd hoeveel ze beschikbaar stellen bij PS direct. Voor NL lijkt me dan meest kansrijk om klokslag live gang preorder klaar te staan met de cc.
*Regions where direct.playstation.com is available: U.S., U.K., France, Germany, Belgium, Netherlands, Luxembourg, Spain, Portugal, Italy and Austria
Verwijderd
Ja bevalt het goed? Vindt je het stukken mooier dan op PS5? Ik wacht nog even op meer ervaringen en een DF video oid. Een extra patch kan nooit kwaad.MissMe NL schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 01:16:
Zoo wat is god of war Ragnarok goed geoptimaliseerd op PC. Kunnen veel van leren.
Ik ben meer benieuwd of het gaat op basis wie het er eerste erbij was of dat ze een loting principe op aanhouden van alle mensen die zich hebben aangemeld.FMS schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:37:
Nog even over de 30th anniversary Pro. Er is slechts een handje vol landen waar je rechtstreeks via PlayStation Direct kunt bestellen. De rest gaat via retailers. Benieuwd hoeveel ze beschikbaar stellen bij PS direct. Voor NL lijkt me dan meest kansrijk om klokslag live gang preorder klaar te staan met de cc.
*Regions where direct.playstation.com is available: U.S., U.K., France, Germany, Belgium, Netherlands, Luxembourg, Spain, Portugal, Italy and Austria
Remakes en remasters zijn niet alleen cashgrabs maar worden ook gebruikt om teams in te leren in een (nieuwe) game engine. Dit kan dus betekenen dat Bend dus eindelijk een kans krijgt om deel 2 te gaan maken. Iets waar alle gamers al jaren om roepen.
Als dit nog niet het plan was dan kan het ook werken als extra motivatie om alsnog een een deel 2 te maken als de remake/master goed verkoopt.
Overigens ga ik de remaster/make niet halen, vond de hordes in Days Gone echt gaaf maar verder was het niet de beste open wereld game.
Indeed... we weten weer te weinig. Minder dan een week te gaan en nog niet eens een prijs bekend, laat staan het pre-order proces. Typisch SonyFireBladeX schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:47:
[...]
Ik ben meer benieuwd of het gaat op basis wie het er eerste erbij was of dat ze een loting principe op aanhouden van alle mensen die zich hebben aangemeld.
Er zal vast een deel gereserveerd zijn voor influencers (en shit) en een flink deel naar retailers (waar de winkeleigenaren en scalpers dealtjes kunnen sluiten). Wordt een long shot...
[ Voor 3% gewijzigd door FMS op 20-09-2024 10:00 ]
Ik zie het verschil niet echt hahaha. Maar ik kan alles op 4k maxed out spelen(wel fsr) en draait gemiddeld boven de 100fps. Lekker geoptimaliseerd dus.Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:45:
[...]
Ja bevalt het goed? Vindt je het stukken mooier dan op PS5? Ik wacht nog even op meer ervaringen en een DF video oid. Een extra patch kan nooit kwaad.
Verwijderd
Had wat meer gehoopt maar 4K60+ zonder op graphics fidelity in te leveren is al wat waard natuurlijk. Wij kunnen wat de Pro (misschien) later dit jaar kan , nu al.MissMe NL schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:20:
[...]
Ik zie het verschil niet echt hahaha. Maar ik kan alles op 4k maxed out spelen(wel fsr) en draait gemiddeld boven de 100fps. Lekker geoptimaliseerd dus.
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 16:11
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Wat een sfeertje.
[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 20-09-2024 18:40 ]
Gek genoeg nog nooit een SH game gespeeld. Dus ben benieuwd als survival horror fan.
Doet me of één of andere manier een beetje denken aan The Evil Within.
Durf nog geen pre-order aan. Maar als de reviews solid zijn. Betaal ik gerust €60-€70 op day one.
I see what you did thereSefaex schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 18:55:
Durf nog geen pre-order aan.
https://www.pushsquare.co...the-future-of-playstation
[ Voor 24% gewijzigd door Amaze86 op 21-09-2024 06:35 ]
Gerucht: Sony werkt aan twee PlayStation 6-modellen
https://playsense.nl/5987...e-playstation-6-modellen/
[ Voor 68% gewijzigd door Amaze86 op 21-09-2024 09:26 ]
Een console/handheld combi zou het echt goed kunnen gaan doen. Er is een grote markt voor. Goede games hebben ze en Microsoft doet toch niet meer meeAmaze86 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 09:23:
@Kneepie Je PS5 in DMZ zetten.
Ik zit om 00:01 klaar met mijn bak popcorn..Aggressor schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 08:36:
Vanaf hoe laat kan je op de ps site zelf bestellen? Is dat om 0.00?
Trouwens:
Als ik dit zo lees. Is de kans groot dat je de LE PS5 Slim uiteindelijk ook gewoon bij een bol.com zal kunnen pre-orderen. Maar ik wil het risico niet lopen. Ga komende week al één proberen te scoren + een extra controller.For PS5 Digital and DualSense, preorders begin Sept 26th at PS Direct. Preorders at participating retailers on Oct 10th for PS5 Digital and Sept 26th for DualSense.
Walmart gaf op x al aan dat het aanbod vrij gelimiteerd zal zijn. Dus ik verwacht dat de slim + controller ook snel uitverkocht zullen raken .
Hopelijk worden de prijzen tijdens de State of Play van aankomende dinsdag bekend gemaakt.
[ Voor 9% gewijzigd door Sefaex op 21-09-2024 10:07 ]
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Bedankt,Amaze86 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 09:23:
@Kneepie Je PS5 in DMZ zetten.
Net geprobeerd en ingelogd op de router, ps5 IP toegevoegd en DMZ enabled maar nog streeds rond de 25/30 ms.
Welke State of Play? Er is toch niks aangekondigd?Sefaex schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 10:05:
Hopelijk worden de prijzen tijdens de State of Play van aankomende dinsdag bekend gemaakt.
[ Voor 6% gewijzigd door Raem op 21-09-2024 13:58 ]
Volgens Jeff Grubb is er op 24 sept een state of play. Het is slechts een gerucht.Raem schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 13:58:
[...]
Welke State of Play? Er is toch niks aangekondigd?
Maar heeft hij niet vrijwel altijd gelijk ?
State of Plays worden meestal 1-2 dagen van te voren aangekondigd. Dus als het klopt wat hij zegt. Moeten we morgen of maandag een officiele aankondiging krijgen van Sony
Einde van volgende week begint TGS dus ik zie het wel gebeuren.Het is ook mooi de tijd om als Playstation gamer te weten wat er in 2025 op de planning gaat staanSefaex schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 14:26:
[...]
Volgens Jeff Grubb is er op 24 sept een state of play. Het is slechts een gerucht.
Maar heeft hij niet vrijwel altijd gelijk ?
State of Plays worden meestal 1-2 dagen van te voren aangekondigd. Dus als het klopt wat hij zegt. Moeten we morgen of maandag een officiele aankondiging krijgen van Sony
Ik heb een Digital console en eigenlijk wilde ik een disc drive kopen en daarbij de GT7 disc. Immers blijven de digitale games soms erg duur, terwijl je voor een fractie soms de disc versie oppikt. Ook weer wetende dat ik waarschijnlijk alleen GT7 koop en over een tijdje GTA6, maar soit. Het gaat om het idee
Online zoekende naar een code (voorheen kocht ik wel eens Xbox keys op cdkeys.com), kwam ik bij de website "Difmark" terecht. Daar kan je GT7 kopen voor ongeveer €25, echter krijg je deze game niet als code maar vergeven ze een account aan je waar GT7 aan gekoppeld is.
Iemand hier ervaring met op deze manier games kopen? Het lijkt mij gewoon dat ze in een voordelig land een account aangemaakt hebben, daar GT7 gekocht en met een marge dit doorverkopen. Wat is het risico dat ik over het hoofd zie?
Niet doen. Dodgy.fredkroket schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 23:09:
Ik zou GT7 aan willen schaffen en ik vroeg me iets af.
Ik heb een Digital console en eigenlijk wilde ik een disc drive kopen en daarbij de GT7 disc. Immers blijven de digitale games soms erg duur, terwijl je voor een fractie soms de disc versie oppikt. Ook weer wetende dat ik waarschijnlijk alleen GT7 koop en over een tijdje GTA6, maar soit. Het gaat om het idee.
Online zoekende naar een code (voorheen kocht ik wel eens Xbox keys op cdkeys.com), kwam ik bij de website "Difmark" terecht. Daar kan je GT7 kopen voor ongeveer €25, echter krijg je deze game niet als code maar vergeven ze een account aan je waar GT7 aan gekoppeld is.
Iemand hier ervaring met op deze manier games kopen? Het lijkt mij gewoon dat ze in een voordelig land een account aangemaakt hebben, daar GT7 gekocht en met een marge dit doorverkopen. Wat is het risico dat ik over het hoofd zie?
1: gehacked account
2: account met game die is aangeschaft met gestolen CC
Hoe dan ook is een game op een apart PS account niet echt heel handig te noemen…
Niet doen. Het is zoals @Thalaron zegt, grote kans op een gestolen CC.fredkroket schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 23:09:
Ik heb een Digital console en eigenlijk wilde ik een disc drive kopen en daarbij de GT7 disc. Immers blijven de digitale games soms erg duur, terwijl je voor een fractie soms de disc versie oppikt. Ook weer wetende dat ik waarschijnlijk alleen GT7 koop en over een tijdje GTA6, maar soit. Het gaat om het idee.
Je hebt ook nog kans dat ze het account meerdere keren verkopen en je later dus geen toegang meer hebt omdat Sony deze sluit.
Daarnaast zal je ook nooit eigenaar zijn van het spel/account.
PSN: Redrafted
Uiteraard al geprobeerd de tablet te herstarten en de app opnieuw te installeren. Zowel via Chrome als Edge doet ie het niet.Kan geen verbinding maken met de server.
(18.98fd4817.1726981667.101277c3)
Het vreemde is dat de app op mijn telefoon (OnePlus 8T) het wel gewoon direct doet. Ligt wat dat betreft dus niet aan de wifi, PS5 of mijn account.
Kom als ik ga Googlen wel allerlei workarounds tegen die voor zo'n beetje de helft van de mensen werkt, maar allemaal oudere dingen.
Zou leuk zijn als ie het gaat doen, maar verwacht dat het antwoord alsnog helaas gaat zijn
Dit zijn mensen die een account sharen. Jij krijgt dus de gebruikersnaam en paswoord van een (gehackte) account waar GT7 mee is gekocht. Vervolgens download jij het spel van dat account en kun je op je eigen account verder spelen. Als ze het wachtwoord veranderen oid. Krijg jij uiteindelijk een slotje te doen. En kun je het spel niet meer opstarten. Hoef niet zo te zijn. Maar zou het risico niet nemen. Uiteindelijk ben jij geen volledige eigenaar. En de eigenaar kan altijd beslissen om het voor jou te verzieken.fredkroket schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 23:09:
Dit soort accounts worden vaker voor heel goedkoop verkocht op marktplaats. Veel mensen die erin trappen.
Maar zou dan liever de volle mep betalen.
Helaas blijkbaar een beetje geluk hebben of het wel niet werk. Probleem speelt al meer dan een jaar als ik zo een beetje de forums/Reddit zie. Zou het hier waarschijnlijk ook niet veel gebruiken, maar vond t voor m'n zoontje nog wel wat om te proberen. Dan maar niet hèAmaze86 schreef op zondag 22 september 2024 @ 11:18:
@schaapiej Hier op normale Tab A9 (van me dochtertje) werkt het zonder problemen, maak er alleen amper gebruik van.
Edit; net nog een random poging gedaan en nu pakte ie de verbinding wel op via de tablet!
[ Voor 8% gewijzigd door schaapiej op 22-09-2024 19:55 ]
So, the limited edition PS5 Slim (Digital Edition) console bundle will cost exactly 499.99 US dollars . It is estimated that the bundle will cost around 519.99 euros and 449.99 pounds sterling in Europe.
As for the DualSense 30th Anniversary Limited Edition Wireless Controller , it will cost exactly $79.99 USD . The estimated price of this controller in Europe would be around €79.99 and GBP69.99.
The euro and GBP pricing is an estimation by Billbil.
The dollar prices are $50 and $5 (after the recent hike) over the respective none anniversary products.
For reference PS5 Slim 30th anniversary has
PlayStation 5 Digital Edition – 30th Anniversary Limited Edition Bundle
Includes the limited edition PS5 Digital Edition console with 1TD SSD and matching limited edition accessories – DualSense wireless controller and a Console Cover for a Disc Drive (Disc Drive sold separately).
It also includes a Vertical Stand and special collector's Items:
Original PlayStation controller-style cable connector housing
Four PlayStation Shapes cable ties
PlayStation sticker
Limited Edition PlayStation Poster (1 of 30 possible designs)
PlayStation Paperclip
[ Voor 5% gewijzigd door Sefaex op 22-09-2024 21:17 ]
Ik koop het meeste digitaal, omdat er zo vaak, en best snel goede aanbiedingen zijn. Gewoon in de PlayStation store, voeg de games toe aan je wishlist en je krijgt zelfs melding als game korting krijgt).
Naar mijn idee heeft elk nieuw spel binnen 3 maanden wel een 20/25% korting en na een half jaar / jaar is er zeker eens 50% korting geweest
Een discussie die al vaak gevoerd is, maar ik vind het financieel wel aantrekkelijk om single player games tweedehands te kunnen kopen of verkopen. Dus naast dat de aanschafprijs bij release vaak minstens 10 euro goedkoper is, kan je de game ook weer verkopen als je hem uit hebt. Tweedehands games kan je eventueel zelfs voor dezelfde prijs weer doorverkopenDennisZ88 schreef op zondag 22 september 2024 @ 21:28:
Ja, disc versies kunnen handig zijn als je spellen wisselt met vrienden. Maar om de prijs hoef je het toch niet te doen?
Ik koop het meeste digitaal, omdat er zo vaak, en best snel goede aanbiedingen zijn. Gewoon in de PlayStation store, voeg de games toe aan je wishlist en je krijgt zelfs melding als game korting krijgt).
Naar mijn idee heeft elk nieuw spel binnen 3 maanden wel een 20/25% korting en na een half jaar / jaar is er zeker eens 50% korting geweest
[ Voor 5% gewijzigd door Steven030 op 22-09-2024 21:50 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Steven030 op 22-09-2024 21:50 ]
Zolang disc versies er zijn is het veel goedkoper voor de meeste, uitspelen en doorverkopen.
Een ps5 pro in die kleur ook wel is gaaf, maar dat ding staat toch achter de tv. dus heeft weinig nut om ervoor een speciale editie te kopen haha.
Verwijderd
Het bemachtigen van deze editie is mission impossible. En als je het wel lukt, is het een goede investering. Worden uiteindelijk sowieso meer waard.Carlos0_0 schreef op maandag 23 september 2024 @ 09:01:
Op zich die controller is wel gaaf, ik heb niet zoveel perse met limited edities. maar de controller is toch wel leuk.
Een ps5 pro in die kleur ook wel is gaaf, maar dat ding staat toch achter de tv. dus heeft weinig nut om ervoor een speciale editie te kopen haha.
Ja ach dat kan uiteraard ook, maar heb ik nog nooit gedaan.Verwijderd schreef op maandag 23 september 2024 @ 09:29:
[...]
Het bemachtigen van deze editie is mission impossible. En als je het wel lukt, is het een goede investering. Worden uiteindelijk sowieso meer waard.
Dan had ik ook mijn Gameboy etc moeten bewaren, en super nintendo niet moeten gebruiken etc
Ik koop z'n ding om te gebruiken, niet om hem maar te laten verstoffen ergens in hoekje van een kast haha.
Geen idee of het klopt. Mensen met een review copy geven normaal gesproken pas hun mening geven als de embargo verlopen is.Game is absolute perfection, there is absolute no "filler" no boring parts, combat is awesome (i am playing on hard/hard) and the hard puzzles are SUPER complicated, you need critical thinking and a lot of patience to solve them
Enemies are aggresive and challeging but the game has "fair" difficulty, nothing super mega complicated like profesional on RE4make or Inferno Mode from RE3
Idk if item numbers are affected by difficulties
The atmosphere, music, sound effects, graphics, everything is TOP QUALITY, the game has a lot of surprises, more areas, rooms, puzzles to explore, i got 2 new weapons (not gonna spoil)
People who played to original are going to LOVE this game, this game SURPASSES the original one, the OG one is an absolute masterpiece but this game did something incredible: game is beyond perfect!
Re4make surpassed the original, SH2 remake does the same: ABSOLUTE TOP QUALITY
10/10 game
If you don't like horror games, thinking, puzzles, atmosphere, lore, reading and everything from a classic 90's horror game, you not gonna like it
SH2 hardcore fans are going to love this.
Maar het klinkt wel goed mocht het kloppen. Precies wat ik zoek in een survival horror game!
Dat kan zeker, maar ben wel benieuwd hoe Sony de Portal dan blijft ondersteunen.Mosin schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 09:45:
[...]
Een console/handheld combi zou het echt goed kunnen gaan doen. Er is een grote markt voor. Goede games hebben ze en Microsoft doet toch niet meer mee
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties