Mooie discussies.
Zelf had ik ook niet verwacht dat is 800 zou worden.
Ben zelf een quality mode gamer. En wat dat betrefzou de pro wel wat zijn voor mij.
Hoef hem niet day one. Maar wel benieuwd naar wat reviews bv van DF.
Heb namelijk nog wel wat bedenkingen over wat het "echt" gaat toevoegen. En er geen cpu limiet komt.
Heb nog wat backlog. Maar vooral benieuwd naar Alan Wake 2.
En moet Spiderman 2 ook nog spelen.
Feit is wel dat er 800 toch echt wel een hoog bedrag is. En de toegankelijkheid van de vorige generatie toch achter ons ligt.
Als reviews laten zien dat er mooie stappen gemaakt zijn qua ray tracing en stabiliteit met fps in lastige games. Dan is het mogelijk wel mooi om het nieuwe jaar met een pro te beginnen
Zelf had ik ook niet verwacht dat is 800 zou worden.
Ben zelf een quality mode gamer. En wat dat betrefzou de pro wel wat zijn voor mij.
Hoef hem niet day one. Maar wel benieuwd naar wat reviews bv van DF.
Heb namelijk nog wel wat bedenkingen over wat het "echt" gaat toevoegen. En er geen cpu limiet komt.
Heb nog wat backlog. Maar vooral benieuwd naar Alan Wake 2.
En moet Spiderman 2 ook nog spelen.
Feit is wel dat er 800 toch echt wel een hoog bedrag is. En de toegankelijkheid van de vorige generatie toch achter ons ligt.
Als reviews laten zien dat er mooie stappen gemaakt zijn qua ray tracing en stabiliteit met fps in lastige games. Dan is het mogelijk wel mooi om het nieuwe jaar met een pro te beginnen
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.