Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Tux3.14 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:48:
En dan blijkt dat Sony geen PS5 Pro aankondigt, maar gewoon een speciale 30th anniversary edition van de huidige PS5 met extra opslag oid :+
Gaan we ook voor, en dan in ps one kleuren.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
giantgiantus schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 07:38:
Ik hoor heel veel vraag naar meer games etc. Maar eigenlijk hebben we toch gigantisch veel games? Ik kan me niet voorstellen dat mensen in staat zijn om groot deel te spelen wat er uitkomt.
Een groot deel van wat er uitkomt interessant me dan ook helemaal niets. Alles multiplayer heb ik bijvoorbeeld al geen interesse in. De enige game tot nu toe dit jaar waarbij ik echt zo iets heb die moet ik spelen is AstroBot. Dat is natuurlijk persoonlijk, maar ik spreek dan ook voor mijzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:46
Tux3.14 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:48:
En dan blijkt dat Sony geen PS5 Pro aankondigt, maar gewoon een speciale 30th anniversary edition van de huidige PS5 met extra opslag oid :+
Haha ja net als de xbox gewoon een nieuwere versie, iets meer opslag en voor Sony dan een speciaal uiterlijk wegens 30 jarige bestaan :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:47
Meh, PS4 pro en PS5 op dag 1 gekocht... Maar PS5 pro zie ik echt de meerwaarde niet van. PS5 wordt niet eens optimaal gebruikt en naar current-gen games is het echt zoeken nog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:25
Timothy3000 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 08:19:
[...]

Ik denk dat mensen hier vooral doelen op exclusives. Die zijn er niet verschrikkelijk veel.
Meerdere per jaar is toch best veel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
Basekid schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:54:
Meh, PS4 pro en PS5 op dag 1 gekocht... Maar PS5 pro zie ik echt de meerwaarde niet van. PS5 wordt niet eens optimaal gebruikt en naar current-gen games is het echt zoeken nog :(
Ik duim voor Uncharted 5 volgend jaar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:34
Ik ben wel benieuwd naar een eventuele Pro versie. Op dit moment zit ik nog steeds met een OG PS4 van dik tien jaar oud. Vooralsnog geen reden (enorme backlog op de PS4) en geen geld (voor over) om een PS5 aan te schaffen.

Maar ik zou zo langzamerhand toch wel eens willen overstappen. Heb onlangs Space Marine 2 voor de pc gekocht, maar dat ziet er niet echt uit op dat ouwe beestje (i5 uit het jaar kruik, 16gb ram, GTX1660). Wil best nogmaals voor de PS5 kopen. En later ook nog de remake van Silent Hill 2.

Zag net bedragen voorbijkomen van tussen de €600/€700. Ja, da's een hoop geld. maar als ik er daarna weer een paar jaar mee vooruit kan is dat mooi. Inmiddels heb ik een aantal PS4 spellen die een gratis update hebben naar PS5, en natuurlijk nog wat PS+ spellen, dus heb genoeg te doen. En ik wil ook een disc versie, omdat ik dus al PS4 spellen heb die voor PS5 geschikt zijn.

En ohja, als ze dat ding er een beetje zouden kunnen laten uitzien als een regulier hi-fi apparaat, dan zou dat wel fijn zijn. Het ding komt uit zicht te staan, maar dan nog, een beetje strakker dan het huidige Salvador Dali ontwerp mag wat mij betreft ook wel.

[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 10-09-2024 11:00 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:00
Mog schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:34:
Ik hoop, tegen beter weten in, dat de PS5 Pro afstapt van dat vreselijke ontwerp. Geef me een rechthoekige doos, doe er wat leuks mee (zoals het tilten bij de PS4) en klaar. Mijn launch PS5 is zo groot en vooral onhandig qua vorm. Maar de leaks tot nu toe suggereren dezelfde ontwerp taal.
Het zou ook ontzettend fijn zijn als het Sony een keer zou lukken om een stille console te ontwerpen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bor schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:04:
[...]

Is dat zo of is dat jouw verwachting? Ik zie dit niet echt, Astro is al een goed voorbeeld waaruit blijkt dat dit niet altijd opgaat denk ik?
(De altijd zo vrolijke speelduur discussie 8) )

Klopt gewoon wat je zegt. Er zijn mensen die beweren dat vragen om meer playtime gelijkstaat aan filler en ‘uitgerekte’ games. Onzin.

Men vergeet tevens iets in deze discussie. Een game concurreert niet alleen met een andere game maar ook met gamepass en PS Plus. Dat hoeft geen probleem te zijn wanneer de kwaliteit goed is(zoals Astro Bot bijvoorbeeld). Maar wanneer de full priced games in 15 uur uit te spelen zijn wel. Op een gegeven moment zal iemand toch denken dat het wel heel duur is voor die paar uren terwijl je daar een maand van die diensten hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2024 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 18:33
giantgiantus schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:54:
[...]

Meerdere per jaar is toch best veel?
Gevoelsmatig kwamen er vorige generatie meer exclusives uit. Niet dat ik het nu kan bijhouden, moet nog 2 exclusives van de vorige generatie spelen en van de huidige generatie lig ik ook al vet achter.
Nu helpt het niet dat ik een brede smaak heb en graag alles wil spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
schumi1986 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:57:
[...]

Het zou ook ontzettend fijn zijn als het Sony een keer zou lukken om een stille console te ontwerpen :P
Het zal ook eens fijn zijn je jou geluid gewoon aan zet van de tv, en niet op zachtjes dat je het amper hoort :+ .
Of je moet misschien naast je ps5 zitten dat je hem hoort, maar dat lijkt mij toch over het algemeen niet.

Maar goed ieder zo ze ding haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
cold_as_ijs schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:26:
[...]

Gevoelsmatig kwamen er vorige generatie meer exclusives uit. Niet dat ik het nu kan bijhouden, moet nog 2 exclusives van de vorige generatie spelen en van de huidige generatie lig ik ook al vet achter.
Nu helpt het niet dat ik een brede smaak heb en graag alles wil spelen :D
Ja ik dus het tegen over gestelde, ik heb totaal geen brede smaak met spellen.
Ik speel dus best weinig heb nu alleen Astro Bot en dat is het, daarna wil ik nog Epic Micky wel graag spelen.

Daarna ben ik weer spel loos denk ik even, want er is niks in het vooruitzicht nog behalve gta6.
Beide is een zegen en een vloek, of je veel leuk vind of weinig haha(Ik vind dan denk ik toch niet zo brede smaak beter :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:26:
[...]

Klopt gewoon wat je zegt. Er zijn mensen die beweren dat vragen om meer playtime gelijkstaat aan filler en ‘uitgerekte’ games. Onzin.

Men vergeet tevens iets in deze discussie. Een game concurreert niet alleen met een andere game maar ook met gamepass en PS Plus. Dat hoeft geen probleem te zijn wanneer de kwaliteit goed is(zoals Astro Bot bijvoorbeeld). Maar wanneer de full priced games in 15 uur uit te spelen zijn wel. Op een gegeven moment zal iemand toch denken dat het wel heel duur is voor die paar uren terwijl je daar een maand van die diensten hebt.
70 euro voor 15 uur duur? Ik snap dat we allemaal meningen hebben en dat alles gerespecteerd moet worden. Maar je maakt het wel lastig met dit soort uitspraken ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Nu online
Carlos0_0 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:33:
[...]

Het zal ook eens fijn zijn je jou geluid gewoon aan zet van de tv, en niet op zachtjes dat je het amper hoort :+ .
Of je moet misschien naast je ps5 zitten dat je hem hoort, maar dat lijkt mij toch over het algemeen niet.

Maar goed ieder zo ze ding haha
Topic staat er vol mee :) niet elke ps5 is even stil en dan vooral de ps5 slim :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

[...]

Volgens mij vergeet je een doelgroep die kortere games heel erg prettig vindt, zoals ik. Vader van jonge kinderen. Mijn gametijd is van 15 uur per week naar 15 uur per maand gegaan. Laat me alsjeblieft niet langer dan een maand over een game doen. Ik geniet van games als Red Dead Redemption 2 hoor. Maar daar kan ik er maximaal 1 per jaar van spelen.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
[...]

Ik wil best €70,00 betalen voor 15 uur boeiende gameplay, goede physics en een grafisch hoogstandje. In de bioscoop betaal ik ook €12,50 voor twee uur vermaak.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:38
Zijn er mensen die mee willen helpen aan een nieuw PS5 topic?
Ik heb momenteel een draft klaarstaan voor een PS5 - Deel 3 topic i.v.m. aankondiging van de PS5 Pro. Lijkt me leuk om een nieuw fris topic daarvoor te starten. Hoor graag wat anderen hierover denken. Hierin verdergaan is ook prima :)

@G_Dragon @Geronimous @Chaoss @Linksquest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:16
[...]

Er zijn zat mensen die 15 uur prima vinden voor een full priced game en dat niet te duur vinden. En die vinden dat geen probleem. Ik heb een druk leven en ik betaal zonder probleem fullprice voor een toffe game van 15 uur.

Mischien moeten we niet denken voor een ander maar blij zijn dat er voor iedereen wat te doen is. En niet elkaars voorkeur zonnodig willen beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mog schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:53:
[...]

Volgens mij vergeet je een doelgroep die kortere games heel erg prettig vindt, zoals ik. Vader van jonge kinderen. Mijn gametijd is van 15 uur per week naar 15 uur per maand gegaan. Laat me alsjeblieft niet langer dan een maand over een game doen. Ik geniet van games als Red Dead Redemption 2 hoor. Maar daar kan ik er maximaal 1 per jaar van spelen.
Zeker niet! Kan ik mij heel goed voorstellen maar daar mag de prijs naar zijn imo. De industrie doet zelf veel om te veranderen en dan mogen we als consument onze vraag aanpassen toch?
Een platformer van €70 die in 15 uur uit zou kunnen zijn vind ik vrij duur. Maak daar 40/50 euro van en het voelt veel beter.
Alsnog zou ik morgen weer rennen als Astro Bot 2 hetzelfde zou doen want het is mijn soort game. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:01
mprkooij schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:56:
Ik heb momenteel een draft klaarstaan voor een PS5 - Deel 3 topic i.v.m. aankondiging van de PS5 Pro. Lijkt me leuk om een nieuw fris topic daarvoor te starten. Hoor graag wat anderen hierover denken. Hierin verdergaan is ook prima :)

Is prima ;)

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Kan de huidige openingspost niet aangepast worden? Ik snap het nut van nieuwe delen niet zo. Sommige posts bevatten nuttige informatie die dan verloren gaat.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Laatst online: 15:52
Toch wel benieuwd naar vanmiddag. De PS4 Pro heb ik direct aangeschaft toen die uitkwam en daar veel plezier van gehad. Afhankelijk van de prijs/performance zou ik een PS5 Pro wel overwegen, hoewel ik mijn PS5 maar weinig gebruik. Niet zoveel als de PS4 destijds. Voor m'n gevoel was het aanbod games (dat in mijn straatje lag) toen beter. En ik had meer tijd, dat is tegenwoordig ook een dingetje.

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrax0508 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:15:
[...]

Er zijn zat mensen die 15 uur prima vinden voor een full priced game en dat niet te duur vinden. En die vinden dat geen probleem. Ik heb een druk leven en ik betaal zonder probleem fullprice voor een toffe game van 15 uur.

Mischien moeten we niet denken voor een ander maar blij zijn dat er voor iedereen wat te doen is. En niet elkaars voorkeur zonnodig willen beïnvloeden.
Denken voor een ander?

Ik denk gewoon over de hele situatie na van gaming. Het is niet voor niets dat je veel hoort over dat het niet meer houdbaar is op de huidige manier. Daar kan ik verder niets aan doen. Ik heb de indruk dat een kortere game uitbrengen voor full price steeds minder houdbaar is doordat er tegenwoordig concurrentie is van PS Plus en Gamepass.

Prima verder dat jij graag full price betaalt voor een korte game.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2024 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:14

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
mprkooij schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:56:

Zullen we even een gezamenlijke dm maken? Want ik denk dat dit tweede deel nog wel gewoon aangepast kan worden :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:36:
[...]

Zullen we even een gezamenlijke dm maken? Want ik denk dat dit tweede deel nog wel gewoon aangepast kan worden :D
Waarom een aparte topic voor een Pro? Dat is totaal niet nodig imo. Dat kan gewoon hier.
Als we zo ver gaan met het versplinteren dan ben ik hier weg.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:02

BM

Moderator Spielerij
Tux3.14 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:40:
[...]

Waarom een aparte topic voor een Pro? Dat is totaal niet nodig imo. Dat kan gewoon hier.
Nee hoor, PS5 Pro kan prima hier besproken worden, geen enkele noodzaak om daar een apart topic voor aan te maken. Dit topic is ook niet zo oud dat een nieuw deel gerechtvaardigd is, dus kan allemaal prima hier blijven.

Edit: ik had de post van @Linksquest gemist :) Nieuw topic kan ook, maar we gaan in ieder geval geen aparte topics voor Pro en non-Pro consoles maken

[ Voor 13% gewijzigd door BM op 10-09-2024 12:56 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:36:
[...]

Denken voor een ander?

Ik denk gewoon over de hele situatie na van gaming. Het is niet voor niets dat je veel hoort over dat het niet meer houdbaar is op de huidige manier. Daar kan ik verder niets aan doen. Ik heb de indruk dat een kortere game uitbrengen voor full price steeds minder houdbaar is doordat er tegenwoordig concurrentie is van PS Plus en Gamepass.

Ja, denken voor een ander. Je zegt: "Op een gegeven moment zal iemand toch denken dat het wel heel duur is voor die paar uren". Dat is ongeveer net zulke grote onzin als iemand die stelt dat vragen om meer playtime gelijkstaat aan filler en "uitgerekte games zoals jij aangaf.

Waarom zo suggestief in je laatste zin? Even het woordje "graag" ertussen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lief spelen en niet zo op de man reageren ;)

[ Voor 89% gewijzigd door Linksquest op 10-09-2024 13:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:38
Ik lees wat misopvattingen m.b.t. mijn post. Ik was gewoon een beetje in de 'frisse wind door het topic'-mood, zeker met de (hopelijk) aankondiging van de PS5 Pro straks. Nieuwe console, nieuw deel, nieuw avontuur, dacht ik zo! Het ging zeker niet over versplintering van de topic's. De PS5 en PS5 Pro kunnen w.m.b. gewoon in hetzelfde topic worden besproken.

Maar als jullie zeggen: ‘houd het gezellig hier’, dan kan dat natuurlijk ook. Geen zin om een tweakers-burgeroorlog te ontketenen over een nieuw topic.

[ Voor 14% gewijzigd door mprkooij op 10-09-2024 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:36:
[...]

Denken voor een ander?

huh?
developers klagen juist dat die grote projecten onhoudbaar zijn vanwege de gigantische investeringen die daarvoor nodig zijn. Spiderman 2 heeft 300 miljoen gekost. En als zo'n game flopt dan kon dat wel eens het einde zijn van Insomniac. Het zijn die development kosten die er voor zorgen dat er zoveel remakemasters uitkomen. Nintendo laat het al jaren zien dat mensen echt geen moeite hebben om full price voor een goede platformer uit te geven.

Je hebt wel een puntje dat losse games ook concurreren met gamepass en ps plus. Maar gamepass pricing model is gewoon niet houdbaar. De prijzen gaan al omhoog, afsnij routes om het goedkoper te krijgen worden ook geblokkeerd door MS. Allemaal tekenen aan de wand ;). Zelfs een kleinere game als Hi-Fi rush werd al van gezegd dat het niet succesvol was financieel gezien dan omdat de game day one op GP stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
lief spelen en niet zo op de man reageren ;)

[ Voor 80% gewijzigd door Linksquest op 10-09-2024 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Raem schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:34:
[...]

Kan de huidige openingspost niet aangepast worden? Ik snap het nut van nieuwe delen niet zo. Sommige posts bevatten nuttige informatie die dan verloren gaat.
Dat kan zeer zeker, ik bedoelde ook meer dat ik wil mee helpen met het aanvullen van informatie, echter voor de duidelijkheid, een apart topic over de Pro was niet wat ik bedoelde. Tevens kan dit topic nog wel even mee dus ik stel voor gewoon deze met extra info aankleden en nog geen nieuw deel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
[...]

Zoals @BM al zij, apart topic is niet nodig en de pro informatie kan gewoon hier ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Adem in, adem uit. Maar opsplitsen lijkt mij ook niet nodig nee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Nu online
mprkooij schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 13:27:
Ik lees wat misopvattingen m.b.t. mijn post. Ik was gewoon een beetje in de 'frisse wind door het topic'-mood, zeker met de (hopelijk) aankondiging van de PS5 Pro straks. Nieuwe console, nieuw deel, nieuw avontuur, dacht ik zo! Het ging zeker niet over versplintering van de topic's. De PS5 en PS5 Pro kunnen w.m.b. gewoon in hetzelfde topic worden besproken.

Maar als jullie zeggen: ‘houd het gezellig hier’, dan kan dat natuurlijk ook. Geen zin om een tweakers-burgeroorlog te ontketenen over een nieuw topic.
Opsplitsen hoeft niet, xbox topic is toch ook niet opgesplits? Xss en xsx....

Ps4 en ps4 pro waren ook altijd in dezelfde topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 13:53:
[...]

Adem in, adem uit. Maar opsplitsen lijkt mij ook niet nodig nee. :+
Ik ben rustig hoor :+ Maar het ging er mij meer om dat er al tig topics zijn wat gerelateerd is aan Playstation. Nog eentje er bij maakt het wel heel beroerd en een deel 3 zoals @Raem al aangaf laat heel veel informatie verloren gaan. Mensen gaan niet zoeken in oude topics naar info. Topics evolueren nou eenmaal qua posts/content, daar hoeft niet voor elk wissewasje een apart topic aangemaakt worden imo.

Verder laat ik het hierbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
cold_as_ijs schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 13:34:
[...]

huh?
developers klagen juist dat die grote projecten onhoudbaar zijn vanwege de gigantische investeringen die daarvoor nodig zijn. Spiderman 2 heeft 300 miljoen gekost.
Is dat dan de schuld van de gamers? Of is het de schuld van onrealistische doelen stellen, onrealistisch inrichten van een studio etc. Ik denk dat het de schuld is van de uitgevers in kwestie namelijk.

Ik denk het dat gamers er namelijk niets mee van doen hebben.

Maar vanuit de investeerders moet het altijd groter, beter, uitgebreider

Denk dat veel gamers blij zijn met een Red Dead Redemption 2.0 waarbij bijvoorbeeld het verhaal gewoon nieuw is, en je wat nieuwe activities hebt, maar waar je geen 4 jaar voor hoef te ontwikkelen om een nieuwe engine etc te bouwen.

[ Voor 3% gewijzigd door James Pond op 10-09-2024 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Nu online
Ps5 digital €599 release november en disc versie pas december €699
De console komt daarnaast met een verbeterde DualSense controller die een langere batterijduur heeft en betere triggers, wat de plotselinge prijsverhoging van de controller zou kunnen verklaren. Verder laat hij weten dat de PlayStation 5 Pro Digital Edition £499.99 (kleine 600 euro) kost en de PlayStation 5 Pro Disc Edition £589.99 (700 euro).
https://playsense.nl/5974...ijke-releasedatum-gelekt/

[ Voor 18% gewijzigd door Amaze86 op 10-09-2024 14:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:17
Amaze86 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:16:

[...]

vind het een hoop geld..

En waarschijnlijk het upgraden niet waard (te kleine stap voorwaarts).

Maargoed ik ken mezelf maar al te goed dus hij zal er waarschijnlijk op dag 1 staan hehe

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Amaze86 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:16:

[...]

Hmmm ben benieuwd of dit klopt. best vreemd om juist de console met de meeste marge later te releasen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
schumi1986 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:31:
[...]

Hmmm ben benieuwd of dit klopt. best vreemd om juist de console met de meeste marge later te releasen
Strategisch zeer slim van Sony, die Digital gaat meer marge maken op de lange termijn. Elke game bij release minimaal €69,99 tegenover fysieke game waar meer werk aan zit (fabriceren en distribueren) en snel in prijs daalt. Daarbij kan de Digital geen games uit de tweedehands markt afspelen. Vervolg stap: bij de volgende release van een console zegt Sony, er is een groter percentage Digital consoles, dus we hebben er maar voor gekozen niet meer voor een fysiek exemplaar te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Jumpman schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:36:
[...]

Juist slim voor Sony, die Digital gaat meer marge maken op de lange termijn. Elke game bij release minimaal €69,99 tegenover fysieke game waar meer werk aan zit (fabriceren en distribueren) en snel in prijs daalt. Daarbij kan de Digital geen games uit de tweedehands markt afspelen. Vervolg stap: bij de volgende release van een console zegt Sony, er is een groter percentage Digital consoles, dus we hebben er maar voor gekozen niet meer voor een fysiek exemplaar te gaan.
Daar heb je idd wel een punt ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Voor mij wel prima. Ik heb echt helemaal geen behoefte aan die irritante discs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
het enige revolutionaire ontwikkeling wat ze voor de gebruikers kunnen maken zijn digitale spellen kunnen doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Farabi schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:54:
het enige revolutionaire ontwikkeling wat ze voor de gebruikers kunnen maken zijn digitale spellen kunnen doorverkopen.
Dat gaat nooit gebeuren, want in de voorwaarden staat dat je geen eigenaar bent van de software en daar ga je mee akkoord bij aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
giantgiantus schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:51:
Dat kan natuurlijk. En zeker bij online games is de disc vrij weinig waard. Maar als je veel single player games speelt en ze weer doorverkoopt nadat je ze hebt uitgespeeld, gaan de kosten behoorlijk naar beneden en de omzet van Sony ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Jumpman schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:58:
[...]

Dat kan natuurlijk. En zeker bij online games is de disc vrij weinig waard. Maar als je veel single player games speelt en ze weer doorverkoopt nadat je ze hebt uitgespeeld, gaan de kosten behoorlijk naar beneden en de omzet van Sony ook. :)
Dan moet ik maar hopen dat discs snel uitsterven zodat ik minder subsidie verstrek aan de marktplaatshelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:05
Als de PS5 Pro Dolby Vision zal ondersteunen, dan ben ik héél benieuwd of dat ook opgaat voor 4K Blu-Ray discs. Zo ja, dan ga ik 1000% zeker voor de Disc versie.

Zo niet, dan is zonder disc dikke prima. Heb nu de Disc versie maar heb die slechts 1 leer gebruikt (om te testen of die werkte…)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
James Pond schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:13:
[...]

Is dat dan de schuld van de gamers? Of is het de schuld van onrealistische doelen stellen, onrealistisch inrichten van een studio etc. Ik denk dat het de schuld is van de uitgevers in kwestie namelijk.

Ik denk het dat gamers er namelijk niets mee van doen hebben.

Maar vanuit de investeerders moet het altijd groter, beter, uitgebreider

Denk dat veel gamers blij zijn met een Red Dead Redemption 2.0 waarbij bijvoorbeeld het verhaal gewoon nieuw is, en je wat nieuwe activities hebt, maar waar je geen 4 jaar voor hoef te ontwikkelen om een nieuwe engine etc te bouwen.
Zo zwart wit is het echt niet. Uiteindelijk zijn we allemaal schuldig eraan, ook de gamers. Uitgevers willen de games uitbrengen die goed verkopen en waar ze goed aan kunnen verdienen om maar een zijweg te noemen. Als wij als gamers die niet kopen dan houden ze heel snel op met die games te maken ;).

Als ik de discussie over Astrobot zie ik ook dat er vanuit gamers geredeneerd wordt dat 70 euro teveel is voor een game van 10 uur. Als ik de reactie van @Verwijderd zo lees dan lijkt hij ook aan te geven dat korte games te duur zijn voor sommige gamers en dat ze nog meer content willen voor minder geld (lees gamepass).

Investeerders willen natuurlijk ook maximaal geld verdienen. En zo is de cirkel (of nerwaartse spiraal ;)) weer rond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:51:
Dat kan. Wij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
giantgiantus schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:06:
[...]

Dan moet ik maar hopen dat discs snel uitsterven zodat ik minder subsidie verstrek aan de marktplaatshelden.
zo werkt dat dus niet ;)
Je blijft gewoon hetzelfde betalen voor digitaal, degene die voorheen fysieke games goedkoop kochten moeten nu hetzelfde betalen en de Sony aandeelhouders dans vrolijk in het rond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
cold_as_ijs schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:20:
[...]

zo werkt dat dus niet ;)
Je blijft gewoon hetzelfde betalen voor digitaal, degene die voorheen fysieke games goedkoop kochten moeten nu hetzelfde betalen en de Sony aandeelhouders dans vrolijk in het rond
Weet je dat ik oprecht afvraag of dat wel zo is. Meeste bedrijven hebben toch iets als % van de omzet wat geïnvesteerd wordt in R&D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
cold_as_ijs schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:20:
[...]

zo werkt dat dus niet ;)
Hij blijft niet hetzelfde betalen, hij gaat meer betalen. :) Als alleen Sony de game verkoopt in hun store en er geen andere mogelijkheden zijn om de game te spelen, dan gaan ze de grens opzoeken wat de gamer bereid is te betalen. Zo werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
giantgiantus schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:06:
[...]

Op het moment dat je alleen nog digitaal op een enkele plek iets kan kopen, denk je dan echt dat jij straks minder betaald voor je (gehuurde) games? En dat als ze hogere marges behalen dat jij als consument daar dan de vruchten van plukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Cyrax0508 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:27:
[...]

Op het moment dat je alleen nog digitaal op een enkele plek iets kan kopen, denk je dan echt dat jij straks minder betaald voor je (gehuurde) games? En dat als ze hogere marges behalen dat jij als consument daar dan de vruchten van plukt?
Ja dat denk ik wel ja. Gezonde gamebedrijven zijn ook voor de consument een goed idee. Ben blij dat Nintendo goed geld verdient als ik zo naar Sega kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Ik ben van het kamp digital hier. Ik heb zelf niets met fysieke games en het liefst gewoon ''alles'' op mijn consoles staan. Ik heb 12 verschillende consoles en 4 handhelds, het aantal fysieke games zijn minder. Echter, ik ben toch blij dat ik een PS5 heb gekocht met een Disc Drive. De fysieke games zijn gewoon structureel goedkoper dan digitale games (vaak 60 euro tegenover 80 euro!), belanden sneller in de korting bak etc. Het meerendeel van mijn fysieke games zijn dan vooral voor de PS5. Als het digital goedkoper is of net zo duur als fysiek, dan koop ik de digitale versie.

Digital only prima, mits er ook andere stores bij de PS5 worden toegestaan om zo de prijzen te drukken.

[ Voor 12% gewijzigd door Tux3.14 op 10-09-2024 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
giantgiantus schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:34:
[...]

Ja dat denk ik wel ja. Gezonde gamebedrijven zijn ook voor de consument een goed idee. Ben blij dat Nintendo goed geld verdient als ik zo naar Sega kijk.
Het ding is dat als je enkel een digital only store hebt er iets ontstaat wat monopoly heet. Dat is alleen goed voor de portomonee van de aandeelhouders, niet voor de consumenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Er is toch gewoon concurrentie. Als Sony te duur is koop je je games op steam of bij Microsoft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik ga denk ik weer meer naar het kamp fysiek en dan maar langer wachten op een aanbieding of tweedehands, helemaal nu het op Xb niet meer mogelijk is om spellen via het buitenland te halen voor minder geld. Maar toen dit nog wel mogelijk was haalde ik alles bijna digitaal om kosten te besparen, wil natuurlijk mijn portemonnee wel te vriend houden.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
giantgiantus schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:42:
Er is toch gewoon concurrentie. Als Sony te duur is koop je je games op steam of bij Microsoft?
Maar dan zit je bij een ander platform. Bijvoorbeeld een GamePC of Xbox. Dat is niet te vergelijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:52
Ook maar eens meelezen hier. De PS4 de deur uit gedaan. Vorig jaar besloten mijn game laptop weer te gaan gebruiken, maar nu de tv inmiddels is vervangen voor een groter exemplaar neig ik weer naar de PS5 :+ Hoewel ik liever een muis gebruik tijdens schieten is zo’n groot scherm ook wel lekker en toch veel verleidelijke titels die ik nog wil doen. Zou mooi zijn als we nog oude kinderfilms op dvd kunnen afspelen, maar anders heb ik ook niet veel met discs.

[ Voor 10% gewijzigd door Southern Sun op 10-09-2024 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Tux3.14 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:44:
[...]

Maar dan zit je bij een ander platform. Bijvoorbeeld een GamePC of Xbox. Dat is niet te vergelijken.
Denk het wel eigenlijk. Het kastje waar je op speelt (wat ook eindig is met streaming etc) lijkt me niet relevant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
giantgiantus schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:42:
En hoe ga ik die games die ik bij Microsoft koop afspelen op mijn Playstation? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
giantgiantus schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:46:
[...]

Denk het wel eigenlijk. Het kastje waar je op speelt (wat ook eindig is met streaming etc) lijkt me niet relevant.
Dat is het wel. De PS5 is veruit de populairste console, als Sony alleen zijn eigen digitale winkel heeft is dat gewoon monopoly.
Je ziet het ook bij iPhones en iPads, Apple heeft hier enorm veel monopolie gehad en kon de prijs daardoor omhoog drukken, maar ook structureel 30% omzet afsnoepen van 3rd party app ontwikkelaars (al is daar wat verandering in gekomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Raem schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:46:
[...]

En hoe ga ik die games die ik bij Microsoft koop afspelen op mijn Playstation? 8)7
Als Sony te duur is gaan mensen vanzelf over op andere consoles. Zo heeft Sega zich ook uit de markt geprijsd ooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
giantgiantus schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:21:
[...]

Weet je dat ik oprecht afvraag of dat wel zo is. Meeste bedrijven hebben toch iets als % van de omzet wat geïnvesteerd wordt in R&D.
Het is altijd een touwtrek wedstrijd tussen wat de consument wil betalen en wat het bedrijf wil verdienen.
Een bedrijf probeert over het algemeen hun winstmarge te optimaliseren, lees maximale winstmarge. Maar er komt een punt dat de consument het er niet meer voor wil betalen en dit dus ten koste gaat van de verkopen en uiteindelijk van de winst. Dus misschien dat de vraagprijs voor digitaal gaat dalen, maar je moet niet verbaasd zijn als het niet gebeurd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17:30
giantgiantus schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:50:
[...]

Als Sony te duur is gaan mensen vanzelf over op andere consoles. Zo heeft Sega zich ook uit de markt geprijsd ooit.
De vraag is naar welke console gaan ze dan? Xbox zijn dagen lijken steeds meer geteld wat betreft hardware en het is dus niet zeker hoelang die blijven verder gaan.
Dan blijft Nintendo over maar die kan qua performance niet tippen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
giantgiantus schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:34:
[...]

Ik denk dat Nintendo nou precies het verkeerde voorbeeld is :+ Die doen het goed, maar ze vragen met droge ogen de volle mep voor remakes van hun oude games. Ik als consument profiteer -financieel- in elk geval niet bepaald mee van hun winstmarges.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
[...]

Welke andere console? De Xbox die dan misschien niet eens meer bestaat of waar de prijzen net zo hoog zijn?
Digital only zal alleen voordeliger worden als meerdere stores worden toegevoegd. En Sony zal dat alleen doen als dit bijvoorbeeld door de EU verplicht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Cyrax0508 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:52:
[...]

Ik denk dat Nintendo nou precies het verkeerde voorbeeld is :+ Die doen het goed, maar ze vragen met droge ogen de volle mep voor remakes van hun oude games. Ik als consument profiteer -financieel- in elk geval niet bepaald mee van hun winstmarges.
Juist wel. Je speelt games als Tears of the Kingdom of Mario Wonder die echt geniaal zijn. Sega is ondertussen praktisch door en begraven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Cyrax0508 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:27:
[...]

Dat is precies de leugen die Epic Games gebruikte om mensen op hun platform te krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James Pond
[...]

Nope. Sega is ten onder gegaan omdat de Playstation 2 zoveel meer populairder was dan de Dreamcast.

Ja de Saturn was ook een mega failure.

Maar het is de Dreamcast die ervoor zorgde dat ze stopten met console producties.

En het probleem van de Dreamcast was zeker niet de kosten

Op dit moment is Xbox geen geduchte concurrent meer. Zo zullen er dus ook bijna geen mensen meer overstappen, zo laat in het ecosysteem.

[ Voor 11% gewijzigd door James Pond op 10-09-2024 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cold_as_ijs schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:51:
[...]

Het is altijd een touwtrek wedstrijd tussen wat de consument wil betalen en wat het bedrijf wil verdienen.
Een bedrijf probeert over het algemeen hun winstmarge te optimaliseren, lees maximale winstmarge. Maar er komt een punt dat de consument het er niet meer voor wil betalen en dit dus ten koste gaat van de verkopen en uiteindelijk van de winst. Dus misschien dat de vraagprijs voor digitaal gaat dalen, maar je moet niet verbaasd zijn als het niet gebeurd.
Dat is dus ook wat ik bedoelde maar dan met prijs in verhouding met speelduur. :) Ik heb het vermoeden dat veel mensen een game laten liggen in deze tijd wanneer je relatief weinig speelduur krijgt voor een (zo goed als) full price.
Ik zou het interessant vinden om te zien hoeveel Astro Bot zou verkopen wanneer die 40 of 50 euro had gekost. Zou mij niets verbazen dat ze dan nog meer zouden omzetten ook. Wel meer risico dat is het nadeel.

Dus niet alles goedkoper of gigantisch veel speeluren maar meer variatie in prijzen bij nieuwe games gebaseerd op speelduur en of investering. Dit lijkt mij de beste tussenweg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Eventjes nog.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2024 16:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterBase
Ben benieuwd, hopelijk worden we niet al te veel teleurgesteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
WinterBase schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 16:52:
Ben benieuwd, hopelijk worden we niet al te veel teleurgesteld :+
Expect disapointment and you will never be disappointed

Ik denk dat de grootste teleurstelling de prijs zal zijn, de specs die al een paar maand rondgaan zijn nooit drastisch veranderd dus goed mogelijk dat de PS5 pro ook die specs krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Have fun iedereen, hopelijk word niet alle hoop op een PS5 pro straks weggeveegd.. zou het sneu vinden voor alle mensen die er nu al maanden op hopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Fijne stem...

Hij moet kinderluisterboeken gaan inspreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Here we go!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:02
Geïrriteerd over de vele posts heb ik negatief gereageerd over Astro Bot en ben ik schuldig aan het ontstaan van een apart Astro Bot topic. Ik was wel getriggerd door de vele positieve posts om Astro's Playroom te proberen (nooit eerder gedaan). Het aloude spreekwoord in gedachte 'Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald' heb ik vandaag Astro Bot aangeschaft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
G_Dragon schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 17:00:
Have fun iedereen, hopelijk word niet alle hoop op een PS5 pro straks weggeveegd.. zou het sneu vinden voor alle mensen die er nu al maanden op hopen...
Was vanmiddag al bevestigd door de naam van de video PS5 Pro, die ze later in PS5 hebben veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik zie nog geen grote sprong vooruit met deze pro, of ik mis iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:10
Easy skip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
G_Dragon schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 17:07:
Ik zie nog geen grote sprong vooruit met deze pro, of ik mis iets
Nee ik zie het ook niet echt, zag even iets heel kort bij 1 shot van Spiderman.
Maar verder in deze aankondiging is het weinig nog te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
Zie het in deze aankondiging ook (nog) niet. Vermoed dat we een prijs niet gaan zien nu...

Toch wel... 800 euro. Latertje.

[ Voor 16% gewijzigd door WinterBase op 10-09-2024 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Nu online
€799 disc wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:41

v8power67

Psn: Mausosaurus

800 euro ze zijn gek geworden bij sony _O-

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
WTF 800 euro voor wat lijkt zonder disc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:10
800,-. Lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 19:39
800 🤣🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:43

ikookhier

>hijdiehieris<

799€ Voor de Pro

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Geen day 1 voor mij.

Eerder day 356

Eerst wachten op nieuwe first party titels en een prijsverlaging volgend sinterklaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Nu online
v8power67 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 17:10:
800 euro ze zijn gek geworden bij sony _O-
€699 digital.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
800 euro blijf ik wel bij mijn gewone ps5 hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
€800 voor een kleine upgrade? Wauw..
Wil niet negatief doen maar ik zag niet echt voordelen in de trailer, kan ook aan mij liggen. Dan hoor ik het natuurlijk graag :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 19:07
Apple PlayStation 5 Pro?

NSO: SW-7515-1623-5706

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:41

v8power67

Psn: Mausosaurus

Nou benieuwd hoeveel mensen dit gaan halen voor deze absurde prijs...
Zag wel gt7 met raytracing tijdens racen, alleen maar reflecties van auto naar auto.. verder zag ik weinig echt boeiends om die prijs goed te praten.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 19:39
800 euro en alle getoonde games al gespeeld dus wordt skip voor nu.. Tot er nieuwe games komen met support.
Pagina: 1 ... 36 ... 117 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties