Na het lezen van je post heb ik driveclub besteld. Het is ergens wel weer dat driveclub gevoel maar de besturing voelt toch wat verouderd aan.Mick3112 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 06:57:
[...]
Hoe is Driveclub eigentlijk tegenwoordig op PS5? Nog steeds die ergerlijke melding dat je niet connected bent met de servers constant in beeld?
Erg jammer dat ze die game/developer toen de nek omgedraaid hebben. Die weerseffecten vind ik nog steeds een van de meest memorabele gamemomenten van de afgelopen 10 jaar. Bijna10 jaar geleden alweer dat die game uitkwam...![]()
FH5 is wel een topgame hoor. Als je eenmaal door de storymode heen bent dan merk je eigenlijk weinig van dat jeugdige sfeertje. Je kan daarna eigenlijk doen en laten wat je wilt. Ik merk dat ik tegenwoordig op oudere leeftijd (42) niet zo veel zin meer heb om van alles te " moeten" in games. Het ziet er grafisch ook wel erg goed uit. Ik denk dat het het een heel goed alternatief kan zijn voor mensen die de serieuze en restrictieve aard van GT7 minder kunnen waarderen.
De melding dat er geen verbinding is met de servers is bij de start van de race even in beeld en verder niet.
Het zou soepel moeten draaien maar het soms het gevoel dat de framerate iets inzakt. Dit is soms een momentje maar het spel blijft gewoon goed speelbaar.
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5