Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 18:28
Mick3112 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 06:57:
[...]

Hoe is Driveclub eigentlijk tegenwoordig op PS5? Nog steeds die ergerlijke melding dat je niet connected bent met de servers constant in beeld?

Erg jammer dat ze die game/developer toen de nek omgedraaid hebben. Die weerseffecten vind ik nog steeds een van de meest memorabele gamemomenten van de afgelopen 10 jaar. Bijna10 jaar geleden alweer dat die game uitkwam... ;w

FH5 is wel een topgame hoor. Als je eenmaal door de storymode heen bent dan merk je eigenlijk weinig van dat jeugdige sfeertje. Je kan daarna eigenlijk doen en laten wat je wilt. Ik merk dat ik tegenwoordig op oudere leeftijd (42) niet zo veel zin meer heb om van alles te " moeten" in games. Het ziet er grafisch ook wel erg goed uit. Ik denk dat het het een heel goed alternatief kan zijn voor mensen die de serieuze en restrictieve aard van GT7 minder kunnen waarderen.
Na het lezen van je post heb ik driveclub besteld. Het is ergens wel weer dat driveclub gevoel maar de besturing voelt toch wat verouderd aan.
De melding dat er geen verbinding is met de servers is bij de start van de race even in beeld en verder niet.
Het zou soepel moeten draaien maar het soms het gevoel dat de framerate iets inzakt. Dit is soms een momentje maar het spel blijft gewoon goed speelbaar.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:58
Wat @Carlos0_0 al zegt. ;)

Crew: Deze post kan weg!

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 18-08-2024 16:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Chaoss schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 10:25:
[...]

Heel tof spel maar die heb ik al uitgespeeld, kan die coop trouwens?
Wat @Carlos0_0 al zegt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is de upgrade prijs. Dan moet je de ps4 versie wel in bezit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Moet zeggen van ps stars ben ik ineens oudere spellen gaan spelen, want ja level up moet je gouden trophies hebben.
Nu ben ik ineens met Uncharted 1 weer bezig, schijnbaar had ik bij the Nathan Drake collectie niet alle collecties gehaald(Toch weer een gouden thophie)

Nu ben ik niet iemand die alles zal doen, want speel het spel uit op hard of alles moeilijkste instelling zie ik niet zitten.
Maar zo kan toch nog eens misschien bepaalde spellen eens spelen, en nog wat trophies scoren zodat ik met ps stars weer wat sneller richting level 3 nu ga :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:55
Carlos0_0 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:48:
Moet zeggen van ps stars ben ik ineens oudere spellen gaan spelen, want ja level up moet je gouden trophies hebben.
Nu ben ik ineens met Uncharted 1 weer bezig, schijnbaar had ik bij the Nathan Drake collectie niet alle collecties gehaald(Toch weer een gouden thophie)

Nu ben ik niet iemand die alles zal doen, want speel het spel uit op hard of alles moeilijkste instelling zie ik niet zitten.
Maar zo kan toch nog eens misschien bepaalde spellen eens spelen, en nog wat trophies scoren zodat ik met ps stars weer wat sneller richting level 3 nu ga :).
Voorheen had je ook van die throphie hunter games. Heb ik een tijdje gedaan, koop je dus oa Terminator, Hannah Montana, Cars 8)7
Haal je wel makkelijk platinum throphies haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
crimby schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:58:
[...]

Voorheen had je ook van die throphie hunter games. Heb ik een tijdje gedaan, koop je dus oa Terminator, Hannah Montana, Cars 8)7
Haal je wel makkelijk platinum throphies haha
Al die spellen zullen er vast wel niet meer zijn :P, maar goed gaat natuurlijk alleen om de moeilijkste trophies(Voor ps stars).
Ik heb vanmiddag nog wel The last Campfire uitgespeeld, en eigenlijk hiermee ook alle trophies verdiend.
Het was wel een geinig spelletje, en toevallig 1 waarmee je makkelijk trophies wint.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:14

Mooie sfeervolle game op een locatie die ik altijd al had willen bezoeken maar waarvan ik weet dat dat nooit gaat gebeuren. Nu in sale. Wat mij betreft een aanrader.

[ Voor 30% gewijzigd door Zapato op 18-08-2024 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
Zapato schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:12:
[YouTube: Still Wakes The Deep - Launch Trailer | PS5 Games]

Mooie sfeervolle game op een locatie die ik altijd al had willen bezoeken maar waarvan ik weet dat dat nooit gaat gebeuren. Nu in sale. Wat mij betreft een aanrader.
Hoezo gaat dat nooit gebeuren dan, is het te spannend voor je ? :P .
Ziet er op zich wel leuk uit inderdaad, zal eens kijken of ik hem aanschaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:14
Carlos0_0 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:36:
[...]

Hoezo gaat dat nooit gebeuren dan, is het te spannend voor je ? :P .
Ziet er op zich wel leuk uit inderdaad, zal eens kijken of ik hem aanschaf.
Ik bedoel in het echt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:04

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Dit weekend het verhaal van Ghost of Tsushima uitgespeeld en gelijk een mooie review geschreven, nu alleen nog een aantal zij activiteiten doen in de wereld. Dus kan me nog wel even vermaken met het spel, tenminste dat was de bedoeling. Toch afgeleid geraakt door Senua's Saga: Hellblade II en daarmee begonnen! :D

Ik wil nog wel even iedereen bedanken die mij de tip gaf om dit spel te gaan spelen, want hij was het zeker waard _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:38
@G_Dragon iki island al gedaan? Is nog eens 15 uur aan extra content
Senua’s Saga is overigens maar heel kort, dus kan snel genoeg weer verder gaan in GoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
cold_as_ijs schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 08:55:
@G_Dragon iki island al gedaan? Is nog eens 15 uur aan extra content
Senua’s Saga is overigens maar heel kort, dus kan snel genoeg weer verder gaan in GoT ;)
Nee maar dat is altijd nog een optie! :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Sefaex schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 09:28:
[...]

Valt toch vies tegen. €70 voor een remaster ? Zijn ze helemaal..........
Had wel interesse, aangezien er dit jaar (afgezien van Astro Bot) voor mij toch weinig interessants uitkomt.

Maar voor €70 laat ik hem toch echt lekker liggen.
Dat is inderdaad heel fors. Prima om € 70 te vragen voor de PC release, maar voor de PS zou het chic zijn van Sony dat ze € 40 als standalone vragen en € 10 - € 20 als upgrade vanaf de PS4 versie ofzo.

Wat mij betreft is de herspeelbaarheid van deze games namelijk niet heel goed. De eerste keer is het verhaal het leukst en spannendst. Daarna weet je exact wat er staat te gebeuren en is de spanning volledig weg. Dat in een nieuwe playthrough X blijft leven en Y deze keer niet, tja... dat vind ik toch echt details.

[ Voor 22% gewijzigd door Hulleman op 19-08-2024 10:27 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
Carlos0_0 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:10:
[...]

Al die spellen zullen er vast wel niet meer zijn :P, maar goed gaat natuurlijk alleen om de moeilijkste trophies(Voor ps stars).
Ik heb vanmiddag nog wel The last Campfire uitgespeeld, en eigenlijk hiermee ook alle trophies verdiend.
Het was wel een geinig spelletje, en toevallig 1 waarmee je makkelijk trophies wint.
Dan moet je deze campfire game ook spelen :P

Platinum in een minuutje. Kost €0,99. 8)

Speelde vroeger ook dit soort spellen. Maar speel nu alleen wat ik leuk vind. Zo'n nietzeggende platinum boeit me niet zoveel meer.

[ Voor 6% gewijzigd door Sefaex op 19-08-2024 12:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
Sefaex schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 12:30:
[...]

[YouTube: NEW 0,99€ Platinum in 3 SECONDS !!! | Campfire of Oasis | Trophy Guide]

Speelde vroeger ook dit soort spellen. Maar speel nu alleen wat ik leuk vind. Zo'n nietzeggende platinum boeit me niet zoveel meer.
Dus in feite koop je een platinum, treurig :')

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:27

s0kkie

Cowabunga

Ben wel hyped voor deze game als groot SH fan ondanks dat Bloober Team zelf niet echt overtuigend klinkt als ze zeggen geef ons een kans :P
https://www.pushsquare.co...-fans-to-give-it-a-chance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Sefaex schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 12:30:
[...]

[YouTube: NEW 0,99€ Platinum in 3 SECONDS !!! | Campfire of Oasis | Trophy Guide]

Dit is toch wel echt zielig, kan je dat zelfs ‘spelen’ noemen?
Ik weet dat er veel neerkijken op games zoals my name is mayo maar daar heb je tenminste nog iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AppleFan2007 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 14:25:
[...]

Dit is toch wel echt zielig, kan je dat zelfs ‘spelen’ noemen?
Ik weet dat er veel neerkijken op games zoals my name is mayo maar daar heb je tenminste nog iets aan.
Wat is precies het verschil dan? In beide games hoef je alleen maar een x aantal keer op een knop te drukken toch?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
Previews zijn verrassend positief. Weet nog dat de gameplay footage tot nu toe een beetje gemixte reacties kreeg.

Ben benieuwd. Als survor horror liefhebber staat deze wel op het lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Raem schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 14:35:
[...]

Wat is precies het verschil dan? In beide games hoef je alleen maar een x aantal keer op een knop te drukken toch?
My name is mayo duurt al makkelijk 20 minuutjes en er zat zelfs een klein verhaaltje in verwerkt dat je kon volgen zolang je niet breinloos x zat te spammen.
Ik heb mezelf ook wel schuldig gemaakt aan de makkelijke platinum van my name is mayo maar ik zou me meer schuldig voelen over een platinum die letterlijk 3 seconden duurt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:10:
[...]

The Last Campfire is 1 van de betere games die ik vorig jaar op de Switch heb gespeeld. Echt een mega tof en verassend goede game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13:48
Hulleman schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 12:45:
[...]

Dus in feite koop je een platinum, treurig :')
Precies dat, ik zit nog steeds na jaren met maar 1 platinum met Watch Dogs 😅

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Sinds trophies zijn geïntroduceerd zit ik pas op vijf hele platinum trophies, mijn allereerste trophy ontgrendeld in februari 2009. Ondanks het lage aantal vindt ik trophies wel leuk werken.

0x PS3
2x PS4
2x PS5
1x PSVita

[ Voor 13% gewijzigd door Caayn op 19-08-2024 17:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 00:06
Sefaex schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 09:28:
[...]

Valt toch vies tegen. €70 voor een remaster ? Zijn ze helemaal..........
Had wel interesse, aangezien er dit jaar (afgezien van Astro Bot) voor mij toch weinig interessants uitkomt.

Maar voor €70 laat ik hem toch echt lekker liggen.
Meer een remake dan een remaster. Nieuwe engine, het verhaal is vervroegd. Meerdere hoofdstukken toegevoegd. Nieuwe totems. Nieuwe systeem voor dat ‘niet bewegen’. Kijkend naar inflatie de afgelopen 10 jaar Is de €70 op zich wel eerlijk hoor voor een ‘nieuwe’ game. Als je dat echt niet wil kan je altijd het origineel halen.

——

Maar goed, er zijn meerdere bronnen die bevestigen dat Indiana Jones na 6 maanden op de PS5 komt, dat zal Microsoft met Gamescom waarschijnlijk bekend maken:https://www.reddit.com/r/GamingLeaksAndRumours/s/ApZZr1RyKo

[ Voor 14% gewijzigd door BiaggioLuciano op 19-08-2024 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Geraedus schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 16:30:
[...]

Precies dat, ik zit nog steeds na jaren met maar 1 platinum met Watch Dogs 😅
Ik heb er 4: GoW 2018, GoW Ragnarok, R&C Rift apart en Elden Ring. Allemaal relatief simpel te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Ik heb 15 platinum trophies. Naast een hele rits lego games is het GOW, Days Gone, R&C rift apart, Astro’s plsyroom, Maneater en Bloodborne. Die laatste is vooral voor bragging rights :D. Maar met de juiste route te volgen, en klein beetje overpowered worden is die wel te doen mits je van soulsborne games houdt.
Afhankelijk van de game, ga ik meestal voor de 100% als het te doen is natuurlijk. 900 planten verzamelen net als in Zelda BOTW gaat voor mij te ver. Als ik dat gehaald heb kijk ik nog in de trophy list wat nog open staat en of ik dat leuk vind om te doen. Zo niet dan begin ik aan de volgende game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:11
Astro, Ratchet, Spiderman, Nier Automata (die was heel heel easy haha) en dat is het voor mij qua Platinum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 14:41
Iemand Black myth wukong al gespeeld? Zag net een gameplay filmpje, kanonnen wat ziet dat er goed uit en tevens heel prettig speelbaar als ik het zo 1 2 3 zie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik vind Platinum thropies (achievements in het algemeen) onzinnig. Ik speel spellen omdat ik het verhaal en/of de gameplay loop tof vind. Als ik een game "100%" wil spelen dan doe ik dat op basis van de in-game opties (bijvb. alle kampen in Ghost of Tsushima bevrijden), en niet op basis van hoeveel thropies ik nog moet.

Vond achievements in het begin op de Xbox 360 geinig, maar nu niet meer. Daar waar mogelijk zet ik ook de notificaties uit (weet niet zeker of dat kan de PS, tijdje niet meer aangeraakt).

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
mxmemx schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:42:
Iemand Black myth wukong al gespeeld? Zag net een gameplay filmpje, kanonnen wat ziet dat er goed uit en tevens heel prettig speelbaar als ik het zo 1 2 3 zie.
Vandaag is de release dag. Er zullen zich wel mensen melden met hun bevindingen. Ben er zelf ook benieuwd naar, maar kijk toch even de kat uit de boom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:12
Geraedus schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:57:
[...]

Vandaag is de release dag. Er zullen zich wel mensen melden met hun bevindingen. Ben er zelf ook benieuwd naar, maar kijk toch even de kat uit de boom
Helaas moet ik eerst werken, maar vanavond ga ik hem bewonderen.. :) Kan niet wachten. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 19:49
Ik ben wel benieuwd naar de game, maar ik wacht eerst even af hoe de game presteert op de PS5. Van de PS5-versie zijn amper beelden getoond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Er is hier een topic: [Multi] Black Myth: Wukong

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Seroczynski schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:47:
Ik vind Platinum thropies (achievements in het algemeen) onzinnig. Ik speel spellen omdat ik het verhaal en/of de gameplay loop tof vind. Als ik een game "100%" wil spelen dan doe ik dat op basis van de in-game opties (bijvb. alle kampen in Ghost of Tsushima bevrijden), en niet op basis van hoeveel thropies ik nog moet.

Vond achievements in het begin op de Xbox 360 geinig, maar nu niet meer. Daar waar mogelijk zet ik ook de notificaties uit (weet niet zeker of dat kan de PS, tijdje niet meer aangeraakt).
Helemaal mee eens. Trophies/Achievements waren bij de eerste paar 360 games wel geinig. Maar ik hecht er nu totaal geen waarde aan. Waar nodig zet ik alle meldingen en dergelijke ook uit. Het gaat mij om de game zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
Tux3.14 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:30:
[...]

Helemaal mee eens. Trophies/Achievements waren bij de eerste paar 360 games wel geinig. Maar ik hecht er nu totaal geen waarde aan. Waar nodig zet ik alle meldingen en dergelijke ook uit. Het gaat mij om de game zelf.
Klopt heb ik eigenlijk altijd wel gehad zelfs vanaf het begin al, maar nu kwam ik toevallig achter bij Uncharted collectie dat ik aantal dingen niet gedaan had(Via de Trophies toevallig).
Ik ga deze dingen in het spel dus nog effe zoeken en doen, maar het is niet dat ik bij een speciaal echt ga kijken wat moet ik allemaal doen.
Maar ik haal dat haal ik en wat niet dat dan maar niet, het gaat verder om het spel. niet om een Trophie doe 100x een headshot ofzo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:38

Lapras

Ice beam

Ik vind ze vaak nogal afleiden, de meldingen. Een cut scene begint, je krijgt de melding van de achievement en je weet dat je iets hebt afgerond. Het haalt de spanning nogal weg.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Nu beschikbaar met een PS+ Premium abbo, klassieke PS2 shooters dat ik toen helemaal kapot had gespeeld _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qCGG3aypvvPR16nl8-qVEvskiTw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iTlxgewgW78Bmduc9LLofO5X.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
s0kkie schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:24:
Nu beschikbaar met een PS+ Premium abbo, klassieke PS2 shooters dat ik toen helemaal kapot had gespeeld _/-\o_

[Afbeelding]
Die zijn idd goed.
2 veel op de Gamecube gespeeld en Future Perfect op PS2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
45 min Gameplay van Silent Hill 2.

Even hier en daar gespiekt (hoef geen 45 min gameplay te zien). En ziet er toch beter uit dan ik had verwacht. Duimen dat de reviews een beetje solid zijn. Dan heb ik na Astro Bot, toch nog een leuk toetje dit najaar. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op 100. Maar dat was ook het moment dat ik er mee gestopt ben. Ik merkte dat ik de games minder leuk vond door de onzinnige opdrachten die je soms moet doen. Laatste Platinum is al een hele tijd geleden. Nu let ik niet meer op trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Ik speel zelf een game niet voor de throphies, maar toch altijd leuk als je de popup voorbij ziet flitsen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:38
Raem schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 21:55:
Indiana Jones komt in 2025 naar de PS5, zojuist aangekondigd.
Dan is dat die game waar de geruchten over ging, mooi toch, lijkt me een hele toffe game.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
Raem schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 21:55:
Indiana Jones komt in 2025 naar de PS5, zojuist aangekondigd.
Mooi die ga ik nog wel een keertje kopen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Linksquest schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 22:17:
[...]

Dan is dat die game waar de geruchten over ging, mooi toch, lijkt me een hele toffe game.
Nou, had liever een Halo of Gears Of War gezien na al de geruchten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
s0kkie schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 11:19:
[...]

Nou, had liever een Halo of Gears Of War gezien na al de geruchten :P
Aan Halo Infinite mis je niks ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Fable trilogy mag ook hoor <3

Ok, ik heb dan ook een Series X in huis. Ik speel veel meer en liever op de PS5. Vooral sinds de Portal er bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
Caayn schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 11:23:
[...]
Aan Halo Infinite mis je niks ;)
Inderdaad mis je niks aan heb tijdens Corona volgens mij alle delen gespeeld op de pc, de 1ste 3 delen waren goud.
Maar volgens mij vond ik de delen erna niet zo heel leuk meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Ben zelf eens benieuwd wanneer Sony iets van hun exclusieve games richting Xbox gaat brengen, Helldivers 2 zou bijvoorbeeld geen verkeerde keuze zijn, of Final Fantasy 16. Ik snap exclusieve games begrijp me niet verkeerd. Maar toch moedig ik het ook aan dat games gewoon op elk platform uit gaan komen, al is het later op de ander, want niet iedereen heeft de luxe om alle 3 de systemen in huis te halen. En gezien de ontwikkelingskosten van tegenwoordig, denk ik ook dat dit op langer termijn voor de studio's beter is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik moet zeggen dat ik veel liever Indiana Jones dan FH speel. Tenminste wat ik van de game heb gezien ziet het er goed uit, beetje Uncharted vibe.

Maar goed ik ga hem op de XSX spelen dan hoef ik niet te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 11:49:
Ben zelf eens benieuwd wanneer Sony iets van hun exclusieve games richting Xbox gaat brengen, Helldivers 2 zou bijvoorbeeld geen verkeerde keuze zijn, of Final Fantasy 16. Ik snap exclusieve games begrijp me niet verkeerd. Maar toch moedig ik het ook aan dat games gewoon op elk platform uit gaan komen, al is het later op de ander, want niet iedereen heeft de luxe om alle 3 de systemen in huis te halen. En gezien de ontwikkelingskosten van tegenwoordig, denk ik ook dat dit op langer termijn voor de studio's beter is.
Denk voorlopig niet. De Horizon Lego game is hier wel het beste voorbeeld van. Die komt op ieder platform uit, behalve de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Raem schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 11:54:
[...]

Denk voorlopig niet. De Horizon Lego game is hier wel het beste voorbeeld van. Die komt op ieder platform uit, behalve de Xbox.
En dat is toch best jammer, zeker nu er toch genoeg grote titels van Xbox ook naar Playstation komen, laten we ook de nieuwe Doom niet vergeten, die komt ook naar Playstation, maar omgedraaid niks. Voor mij maakt het niet uit want ik heb de luxe dat ik alle 3 de systemen heb, maar niet iedereen heeft dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Linksquest schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 11:49:
Helldivers zou ik nog snappen. Dit is een live service game en niet perse een system seller. Daar kan je nog aan verdienen buiten de gameverkopen. De SP games zijn dan veel meer een system seller en een mooi lokkertje om mensen in het systeem te krijgen. Ook vanuit lange termijn oogpunt, zeker nu Xbox heel slecht verkoopt en dus wel steeds meer exclusives naar de PS5 brengt zou dat kunnen voorkomen dat mensen in de toekomst gaan switchen. Want als alle games op alle consoles uitkomen maakt het niet uit welke je koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Laatst online: 12:12
Linksquest schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 11:57:
[...]

En dat is toch best jammer, zeker nu er toch genoeg grote titels van Xbox ook naar Playstation komen, laten we ook de nieuwe Doom niet vergeten, die komt ook naar Playstation, maar omgedraaid niks. Voor mij maakt het niet uit want ik heb de luxe dat ik alle 3 de systemen heb, maar niet iedereen heeft dat.
Ik heb ook wel eens overwogen om een Xbox voor erbij te kopen... Voor de exclusives. Maar ik loop tegen die jaarlijkse kosten aan.. PS5 kost me nu 72 euro per jaar (nog geen kortingen gezien dit jaar dus helaas) en de Xbox zal ook zoiets kosten lijkt me. Dus "voor erbij" vind ik dat te duur.

En zelf vind ik dat ze beide de exclusives best op de andere kunnen uitbrengen na b.v. x maanden. Maar goed. Het is aan hun.

[ Voor 8% gewijzigd door Shaker74 op 21-08-2024 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag mn opslag uitbreiden, heb de slim. Als ik in het extra ssd slot een ssd steek. Kan ik daar dan ook de ps5 games van laden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 09:35
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 14:07:
Ik wil graag mn opslag uitbreiden, heb de slim. Als ik in het extra ssd slot een ssd steek. Kan ik daar dan ook de ps5 games van laden?
Ja, maar vergeet de heatsink niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 14:07:
wat @evil_lemon zegt. Daarnaast moet het een SSD zijn met pci-e versie 4.0. Dus geen 3.0 en geen 5.0 versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt @evil_lemon en @Hulleman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter

Beetje nietszeggende trailer maar ik heb wel zin in een nieuwe Mafia game. Ik was blijkbaar ook een van de weinige die Mafia 3 wel prima vond :P

[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 21-08-2024 23:31 ]

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:17
Chaoss schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 23:30:
.... Ik was blijkbaar ook een van de weinige die Mafia 3 wel prima vond :P
Ik heb ook van alle 3 de delen genoten hoor, al vind ik deel 3 wel echt de mindere van de serie. Had wat mij betreft ook een andere naam kunnen hebben dan Mafia en dan was het nog een prima spel geweest. Voor mijn gevoel past hij niet in de serie, al zijn er in het verhaal wel voldoende verwijzingen en aanknopingspunten met de eerdere delen.

Ik kijk ook uit naar dit nieuwe deel, maar vooral ook naar informatie rondom het nieuwe deel, alleen moeten we nog wachten tot december lijkt het. Benieuwd wat ze hiervan weten te maken. Ik hoop dat het de sfeer neerzet (in een moderne engine met moderne techniek) van deel 1 destijds.

[ Voor 21% gewijzigd door YdieresiS op 22-08-2024 06:55 ]

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Mafia 2 is toch wel één van mijn favoriete games uit de PS3/P34 era. Die OST is geniaal. Kan me nog herinneren dat ik soms gewoon in mijn auto bleef zitten. Om even een liedje af te luisteren :D

Deel 3 wel echt aanzienlijk minder. Maar alsnog een prima game.

Deel 1 heb ik alleen de definition edition gespeeld. Ook een hele goede game. Die race in classic mode blijft alleen wel bloedirritant -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Sefaex schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 08:24:
Deel 1 heb ik alleen de definition edition gespeeld. Ook een hele goede game. Die race in classic mode blijft alleen wel bloedirritant -O-
Haha ja die race heb ik ook wel een aantal keer opnieuw moeten doen, was zelfs bijna even gestopt met het spel :P

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
Ik heb dit race gister 10x gedaan, toen maar even op medium gezet en daarna weer door hoor. Bekijk t maar

• Linksquest
Chaoss schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 23:30:
[YouTube: Mafia: The Old Country - Official Teaser Trailer]

Beetje nietszeggende trailer maar ik heb wel zin in een nieuwe Mafia game. Ik was blijkbaar ook een van de weinige die Mafia 3 wel prima vond :P
Ik vond alle 3 de games erg leuk, hoewel deel 1 toch mijn favoriet blijft, deel 3 was ook erg leuk en me ook daar goed mee vermaakt.

• jori040
Splinter Cell Remake: Jammer dat Ubisoft tijdens Gamescom z'n momentje niet pakt.Aan de andere kant snap ik dat hun focus nu naar AC & Star Wars gaat.

Zet mijn hoop dan op het einde van het jaar. ;)

Verwijderd

Linksquest schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 11:57:
[...]

Dat er xbox games naar PlayStation komen komt vooral de huidige install base van de xbox consoles.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
En de goeie PS5 games kun je toch ook gewoon op PC spelen.

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:14

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet de eerste nog steeds een keer uitspelen, was op zich wel een leuke game. Deed mij veel denken aan alice madness returns.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Laatst online: 13:24

R.G

Vraagje:

Als ik psn nieuw account maak en deze op usa zet.

Dan vervolgens ps plus share met Al mijn nederlandse accounts. Kan ik Dan mijn nl geclaimed ps plus games spelen of vereist dat ook een ps plus voor mijn nl account?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:59
Linksquest schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 22:17:
[...]

Dacht dat het over FH5 ging.....

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
R.G schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 17:41:
Vraagje:

Als ik psn nieuw account maak en deze op usa zet.

Dan vervolgens ps plus share met Al mijn nederlandse accounts. Kan ik Dan mijn nl geclaimed ps plus games spelen of vereist dat ook een ps plus voor mijn nl account?
Geen idee waarom je dit zou willen.
Ik had in de PS3 periode ook een Amerikaanse account. Toen stond de dollar heel gunstig. En kon je spellen op day one omgerekend voor €40 binnen hengelen. Hele leuke tijden.

Maar om je vraag toch te beantwoorden:
Als je PS+ op je US account neemt. Kun je die PS+ spellen ook gewoon op je Nederlandse account spelen. En andersom natuurlijk ook!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Concord lijkt, zoals iedereen al had verwacht, uit te lopen op een enorme flop.

Ik kan hier alleen maar.bkij mee zijn zodat ontwikkelaars en uitgevers weer zo snel mogelijk stoppen met dit soort live service games. Zeker in het geval van Sony wil ik gewoon steengoede single player en story driven games en niet dit soort meuk.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:40
MazeWing schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 18:54:

Ik kan hier alleen maar.bkij mee zijn zodat ontwikkelaars en uitgevers weer zo snel mogelijk stoppen met dit soort live service games. Zeker in het geval van Sony wil ik gewoon steengoede single player en story driven games en niet dit soort meuk.
Ik vind het jammer dat alles wat net anders is dan we elke keer voorgeschoteld krijgen direct afgebrand wordt. De industrie gaat echt kapot aan het conservatieve gamepubliek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

giantgiantus schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 19:01:
[...]

Ik vind het jammer dat alles wat net anders is dan we elke keer voorgeschoteld krijgen direct afgebrand wordt. De industrie gaat echt kapot aan het conservatieve gamepubliek.
Dat Concord vanaf seconde 1 compleet was afgebrand was volledig terecht! De industrie gaat juist kapot aan het kapitalisme van de grote uitgevers/studios die enorme budgetten spenderen aan live service games. Gelukkig flopt het overgrote deel zodat men het hopelijk als waarschuwing begint te zien dat de kans op succes erg klein is.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G
  • Laatst online: 13:24

R.G

Sefaex schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 18:53:
[...]

Geen idee waarom je dit zou willen.
Ik had in de PS3 periode ook een Amerikaanse account. Toen stond de dollar heel gunstig. En kon je spellen op day one omgerekend voor €40 binnen hengelen. Hele leuke tijden.

Maar om je vraag toch te beantwoorden:
Als je PS+ op je US account neemt. Kun je die PS+ spellen ook gewoon op je Nederlandse account spelen. En andersom natuurlijk ook!
Maar moeten ze Dan beiden ps plus hebben?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
R.G schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 19:25:
[...]

Maar moeten ze Dan beiden ps plus hebben?
Nee 1 account is genoeg. Dan kun je de games op alle accounts spelen die op je PS5 ingelogd staan.

Hou er wel rekening mee dat save files alleen naar de cloud worden opgeslagen op het account waar PS+ actief is..

Stel je hebt PS+ op je Amerikaanse account. Maar je gamed op je Nederlaandse account.
De save files op je Nederlandse account kun je dan niet naar de cloud opslaan.

En mocht je een game uit de Amerikaanse store downloaden, en eventueel ook DLC willen kopen. Zul je dit ook uit de Amerikaanse Store moeten halen. Game + DLC kun je vervolgens gewoon lekker op je Nederlandse account spelen.

Maar Amerikaanse game + Nederlandse DLC werkt vaak niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Sefaex op 24-08-2024 19:37 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
MazeWing schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 18:54:

Van mij mag Sony juist meer afstappen van de story driven games. Live service games is wat mij betreft ook niet de beste richting, maar liever weer meer het type games uit het PS1/PS2 tijdperk of de games van bv een Japan Studio. In ieder geval meer de diversiteit van toen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:40
Raem schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 19:40:
[...]

Van mij mag Sony juist meer afstappen van de story driven games. Live service games is wat mij betreft ook niet de beste richting, maar liever weer meer het type games uit het PS1/PS2 tijdperk of de games van bv een Japan Studio. In ieder geval meer de diversiteit van toen.
Precies dit. Ze moeten verschillende dingen proberen. Niet alleen die story dingen. Gewoon creativiteit en vooral zo min mogelijk luisteren naar de toxic communities op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik vermaak me goed met Concord. Het is geen slechte game in het genre en het ziet er prachtig uit met die typische Sony first party polish. Matchmaking op de PS5 is ook vlot, dus ik vraag me af of deze game het een stuk beter doet op console deze keer en niet op PC.

Mijn mening blijft wel dat deze game 6-7 jaar te laat is uitgekomen. Het doet nauwelijks iets vernieuwends in het genre en dan leg je het gewoon af tegen de vele F2P opties die er al zijn.
MazeWing schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 19:09:
[...]

Dat Concord vanaf seconde 1 compleet was afgebrand was volledig terecht! De industrie gaat juist kapot aan het kapitalisme van de grote uitgevers/studios die enorme budgetten spenderen aan live service games. Gelukkig flopt het overgrote deel zodat men het hopelijk als waarschuwing begint te zien dat de kans op succes erg klein is.
Het is nooit terecht om een game vanaf seconde 1 af te branden. Zullen de devs die er jaren werk in hebben gestopt blij mee zijn, een beetje empathie mag wel. Feit blijft dat die single player games die iedereen zo graag ziet van Sony ook nog steeds ontwikkeld worden maar je ziet deze generatie dat de kosten uit de klauwen lopen en het 5-7 jaar duurt voor zo'n game klaar is. Je moet dat afvangen met een constante inkomstenstroom en live service games zijn dan een logische optie.

Ik vind wel dat ze teveel all-in zijn gegaan met hun plan om 12 van dat soort games in de komende 5 jaar uit te brengen maar daar zijn ze gelukkig nu wel op terug gekomen. Zes ervan zijn in de ijskast gezet en een aantal zijn er geannuleerd (TLOU Online, Twisted Metal). Helldivers 2 was een onverwacht succes, Concord heeft een belabberde start. Er zullen misperen tussen zitten maar Sony hoop op een paar voltreffers. Dat helpt om die dure single player games deels te bekostigen. Hun transmedia initiatief doet het ook goed met de Last Of Us en Twisted Metal TV shows en de Gran Turismo en Uncharted films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

kazuka schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 21:12:
Er zullen misperen tussen zitten maar Sony hoop op een paar voltreffers. Dat helpt om die dure single player games deels te bekostigen.
En dat is mijns inziens juist het gevaarlijke. Als ze mega succes hebben met dit soort games (lees: live service) dan gaan de aandeelhouders er iets van vinden en verwachten dat ze meer van dit soort games gaan uitbrengen.

Zeker omdat de ontwikkelkosten over het algemeen wat lager liggen dan een full fletched story game, je een constante stroom aan inkomsten hebt ipv eenmalig, etc.

Voor de gehele industrie is het dus beter als dit soort games zelden tot nooit commercieel succesvol zijn zodat men zich niet volledig daar op gaat richten (al dan niet onder druk van de aandeelhouders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Even een vraag. Het valt mij nu pas op dat de popups van de playstation veranderd zijn, bijvoorbeeld bij het inschakelen van je controller of headset dat bovenin de popup nu je naam in vermeld wordt.

Durf haast te zeggen dat dit voorheen niet het geval was, het is er namelijk niet mooier op geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Hi!

Hopelijk is dit de juiste plek voor deze vraag.

Met 2 tieners thuis zitten we binnenkort ook aan 2x een PS5. (beide willen graag hun eigen PS5 op de kamer.....) is het mogelijk dat de spellen 1x gekocht worden, maar wel op beide PS5 gespeeld worden?

En weet toevallig iemand hoe het zit als de ene PS5 een disc editie is, en de andere niet? Kun je dan op de 2e PS5 de spellen downloaden die op de andere PS5 met een disc gespeeld worden?

PSN: Patrick_D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
Patrick_D_GTS schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 11:28:
Hi!

Hopelijk is dit de juiste plek voor deze vraag.

Met 2 tieners thuis zitten we binnenkort ook aan 2x een PS5. (beide willen graag hun eigen PS5 op de kamer.....) is het mogelijk dat de spellen 1x gekocht worden, maar wel op beide PS5 gespeeld worden?
Kijk even op Reddit, daar staat een uitleg over family sharing (nog veel andere sites natuurlijk maar pak er eentje)
https://www.reddit.com/r/playstation/wiki/guides/family/
En weet toevallig iemand hoe het zit als de ene PS5 een disc editie is, en de andere niet? Kun je dan op de 2e PS5 de spellen downloaden die op de andere PS5 met een disc gespeeld worden?
Nee, dat kan niet. Je disc moet in de PS5 aanwezig zijn om te kunnen spelen, en dat lukt niet in de digital PS5. Dus als je weet dat je wil delen kan je beter direct de digital aanschaffen.

[ Voor 9% gewijzigd door WaterFire op 26-08-2024 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
WaterFire schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 11:33:
[...]

Kijk even op Reddit, daar staat een uitleg over family sharing (nog veel andere sites natuurlijk maar pak er eentje)
https://www.reddit.com/r/playstation/wiki/guides/family/

[...]

Nee, dat kan niet. Je disc moet in de PS5 aanwezig zijn om te kunnen spelen, en dat lukt niet in de digital PS5. Dus als je weet dat je wil delen kan je beter direct de digital aanschaffen.
hmm, dat is voor toekomstig gekochte spellen natuurlijk de oplossing, echter de spellen uit het verleden gaat dan dus niet werken helaas

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Als het account waar de games op gekocht worden ingesteld staat als Primary op beide consoles dan kunnen digitale games eenmaal gekocht worden en op beide consoles speelbaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Geraedus schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 23:52:
Even een vraag. Het valt mij nu pas op dat de popups van de playstation veranderd zijn, bijvoorbeeld bij het inschakelen van je controller of headset dat bovenin de popup nu je naam in vermeld wordt.

Durf haast te zeggen dat dit voorheen niet het geval was, het is er namelijk niet mooier op geworden.
Klopt, dat is volgens mij al een aantal weken.

Ik snap alleen niet waarom je volledige voornaam en achternaam getoond worden in die pop-up, i.p.v. je accountnaam.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sefaex

Snake Snake Snaaaaaaake _/-\o_

Zou toch mooie zijn. Silent Hill 2 in okt en dan Metal Gear in November.
Hopelijk een release date tijdens de Tokyo Game Show!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Zijn er hier toevallig ook mensen die South Park: Snow Day spelen op de Playstation 5? Ik heb namelijk 2 problemen met de game. Ik kan de laatste DLC level niet spelen, want als ik hem probeer te spelen, dan zak ik door de vloer, zie video.

Maar ook heb ik het probleem dat als ik online wil spelen, dat hij bij het verbinden aangeeft verbinding met de server verbroken. Andere games zoals Call of Duty werken wel gewoon. Game en console al opnieuw opgestart maar helaas. Andere levels offline werken wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Sefaex schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 14:02:
[YouTube: Metal Gear Solid 3 Remake Stays True To The Original]

Snake Snake Snaaaaaaake _/-\o_

Zou toch mooie zijn. Silent Hill 2 in okt en dan Metal Gear in November.
Hopelijk een release date tijdens de Tokyo Game Show!
Ze blijven gelukkig heel trouw aan het origineel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 10-09 19:12
Vind het echt onbegrijpelijk dat niemand en media Sony zo vrij laat over het feit dat 1. DS5 gemiddeld nieuw uit de verpakking komt met drift. (3x gehad) Daarna de Edge gekocht voor 235,- met het idee dat ik die dingen kan vervangen. Nu heb ik op drift en kan al maanden die modules niet bestellen...... Sony reageerd er gewoon niet op. Vriend van me kreeg RMA te horen voor zijn Edge.

Te idioot voor woorden. Zo dat moest ik even kwijt.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
Ik denk dat MSG (afgezien van Astro Bot) weleens mijn meest anticipated game van dit jaar kan worden.
Vreemd genoeg praat bijna niemand over deze game. Maar MGS3 met MGS V gameplay. Dat is wel iets om naar uit te kijken imo!

[ Voor 24% gewijzigd door Sefaex op 26-08-2024 23:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
Moet zeggen dat ik het vroeger nooit echt gespeeld heb, dus de kans is klein dat ik wellicht nu nog leuk vind.
Wellicht probeer ik hem eens, maar goed eerst outlaws, astro nog te gaan 😋.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb deze week Valiant Hearts uit PS+ gehaald. Nooit gespeeld, maar wat een mooie game!
Nu zie ik dat het tweede deel ook voor consoles beschikbaar is, nadat die eerst een Netflix exclusive was. Lees er alleen gemengde verhalen over. Heeft iemand die gespeeld? Is die ook de moeite waard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
@Carlos0_0 de eerste reviews die ik gezien heb geven niet zo’n positief beeld van Outlaws. Ik zou de verwachtingen nier al te hoog zetten, dan kan het alleen maar meevallen;)
Pagina: 1 ... 31 ... 117 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties