Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Raem schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 16:23:
[YouTube: Until Dawn - Comparison Trailer | PS5 & PC Games]

Nieuwe versie ziet er wel goed uit, maar ik ga de game daar niet nog eens voor kopen. Volgens mij is dit echt een remake en geen remaster toch? Dan zit een €10 upgrade er waarschijnlijk ook niet in, dat zou ik nog wel overwegen.
Ja, UE5 in plaats van (een vrij oude versie van) Decima engine. Ik begreep dat de gameplay en camera controls ook aangepakt zijn en dat er wat nieuwe content in zit. Misschien leuk om nog eens door te spelen en andere keuzes te maken dan bij mijn eerste playthrough.

Ik hoop dat de geruchten dat ze bezig zijn met een sequel berusten op waarheid maar ik denk dat deze remake vooral is bedoeld voor nieuw publiek op de PC en de aangekondigde verfilming, dat zal ook een sales boost geven. Benieuwd naar de prijs, 80 EUR zou ik het niet waard vinden maar 40 EUR wel.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Nu al een tijdje bezig met Ghost Of Tsushima, wat een gaaf spel! Inmiddels zit ik eind Chapter 2, maar die foto modus is echt helemaal een geweldige toevoeging :D :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tefc-Tyi2UPqKwpw0os7pey8X7s=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VVSPu8KCc2rMM7V1FUcLXj6S.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mana3NARiJ9N3yta2Q4TcoUzlfM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kqZUCHn4F3uDA2zecKHL6AaX.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jcUVjElxVlQjCO5kAkE-YwjKEVA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3uI3rrqbWTTxI217NEXqGIpq.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lT4UDWiWGldz-yOaqGHKeMQGxhA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S6fr09nZNQtBdnZ6AKrCLhp1.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mSixmbrfF52nNnnImP_TXMfU7fc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ILRgiAksAXr22SrtQPRxmQCJ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/imeNvDKTSd-WboOkhzlq309qZoE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fVdcWAOP6KoQO8Rw1ULda17M.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h4sPxtThFfwCQOtBxraB4H2uqGU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ht6jZizfvwsSv760ixTqqOrj.jpg?f=fotoalbum_tile

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11-09 22:54
G_Dragon schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 20:13:
Nu al een tijdje bezig met Ghost Of Tsushima, wat een gaaf spel! Inmiddels zit ik eind Chapter 2, maar die foto modus is echt helemaal een geweldige toevoeging :D :*)

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Er is echt een wereld voor je open gegaan sinds je lid bent van de playstation familie 🙈🤣

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 00:09
Dit is best wel gaaf. Is nu ook beschikbaar op Playstation

[ Voor 5% gewijzigd door Robolokotobo op 14-08-2024 22:22 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
dit is niet nodig, toch?

[ Voor 88% gewijzigd door BM op 15-08-2024 08:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
G_Dragon schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 20:13:

[Afbeelding]
Speel je hem met de audio op Japans? Raad ik wel aan, doet veel voor de sfeer en authenticiteit.

Maar inderdaad een top game. De uitbreiding is ook nice.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Geraedus schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 21:55:
[...]

Er is echt een wereld voor je open gegaan sinds je lid bent van de playstation familie 🙈🤣
Haha er zijn inderdaad flink wat mooie exclusives, daarvoor had ik de Playstation 5 ook gekocht en ik ben zeker tot nu toe alleen maar dik verrast.

Nu ik op beide consoles speel merk je toch kleine verschillen tussen de controller, en samen zouden ze de perfecte controller kunnen vormen. Zo vind ik bijvoorbeeld de knoppen van de Playstation 5 controller zoveel stiller dan de Xbox Series X controller :D.
Chaoss schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 22:46:
[...]

Speel je hem met de audio op Japans? Raad ik wel aan, doet veel voor de sfeer en authenticiteit.

Maar inderdaad een top game. De uitbreiding is ook nice.
Nee ik speel hem op Engelse audio, maar het is altijd iets wat ik nog kan aanpassen gok ik.
Ja ik vind het echt een top spel en die laadtijden zijn echt insane!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Kun je inderdaad aanpassen in de opties, bevalt het niet dan zet je het terug.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Chaoss schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 08:54:
Kun je inderdaad aanpassen in de opties, bevalt het niet dan zet je het terug.
Zal het vanavond even een kans gaan geven d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hoe is de lip sync op de PS5 versie tegenwoordig dan? Op de PS4 versie was die namelijk heel slecht, wat voor mij alleen maar voor extra afleiding zorgde in plaats van immersie. Met de komst van de PS5 versie zou dat verbeterd moeten zijn, maar de eerste beelden vond ik destijds nog steeds niet heel overtuigend.
Maar wellicht is dat ondertussen al opgelost.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Er schijnt een grote Xbox titel naar PlayStation 5 te komen volgende week. Volgens eXtas1s is het Forza Horizon 5.

[ Voor 6% gewijzigd door Mog op 15-08-2024 11:05 ]

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Raem schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 09:00:
Hoe is de lip sync op de PS5 versie tegenwoordig dan? Op de PS4 versie was die namelijk heel slecht, wat voor mij alleen maar voor extra afleiding zorgde in plaats van immersie. Met de komst van de PS5 versie zou dat verbeterd moeten zijn, maar de eerste beelden vond ik destijds nog steeds niet heel overtuigend.
In de originele versie was de lipsync van het Japans een stuk beter. Bij de directors cut is de Engelse lipsync verbeterd.

Chaoss schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 09:33:
[...]

In de originele versie was de lipsync van het Japans een stuk beter. Bij de directors cut is de Engelse lipsync verbeterd.
Nee, de originele versie had pre-rendered cutscenes die gericht was op Engels, dus de Japanse lipsync klopte niet. De PS5 versie heeft realtime cutscenes, waardoor de Japanse lipsync verbeterd zou zijn. Maar in de videos die ik toen bij release zag ging dat nog steeds niet heel goed.

Zie hier bijvoorbeeld rond 1:05

Als je dat vergelijkt met de Engelse dub van de PS4 versie (ook rond 1:05)

[ Voor 25% gewijzigd door Raem op 15-08-2024 09:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerwin89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:24
Raem schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 09:41:
[...]

Nee, de originele versie had pre-rendered cutscenes die gericht was op Engels, dus de Japanse lipsync klopte niet. De PS5 versie heeft realtime cutscenes, waardoor de Japanse lipsync verbeterd zou zijn. Maar in de videos die ik toen bij release zag ging dat nog steeds niet heel goed.

Zie hier bijvoorbeeld rond 1:05

[YouTube: PS5 Ghost of Tsushima Director's Cut 2021 - Opening Scene Japanese Audio (4K Ultra HD PS5)]

Als je dat vergelijkt met de Engelse dub van de PS4 versie (ook rond 1:05)

[YouTube: Ghost of Tsushima Opening Cinematic Cutscene PS4]
Ik heb dit spel gespeeld met Japanse audio en Engelse ondertiteling. Voegt in mijn ogen veel meer beleving toe om het op authentiek Japans te zetten. Echt een fantastisch spel! Hoop dat ze een deel 2 maken.

Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC

Gerwin89 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 09:50:
[...]

Ik heb dit spel gespeeld met Japanse audio en Engelse ondertiteling. Voegt in mijn ogen veel meer beleving toe om het op authentiek Japans te zetten. Echt een fantastisch spel! Hoop dat ze een deel 2 maken.
Ja, om die reden heb ik het ook eerst met Japanse audio geprobeerd. Maar de slechte lipsync leidde mij zoveel af dat ik hem daarom toch op Engels heb gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* uitlokken

[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 16-08-2024 19:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:12
Mog schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 09:26:
[Embed]

Er schijt een grote Xbox titel naar PS5 te komen volgende week. Volgens eXtas1s is het FH5.
Misschien handig om niet in zulke afkortingen van 2 letters te praten(in de 2 plaatjes van je link stond het ook niet), ik had geen flauw idee wat je bedoelde met FH namelijk ;).
Maar goed forza horizon 5 dus ben benieuwd, er gaat best wat games uitkomen eindelijk eens dit jaar :).

Verwijderd

Is er hier iemand toevallig ook eens tegen dit probleem aangelopen met de DualSense Edge?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fuwPxgMFYg7q5BRpi8w2Xh3gzso=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4kWXdjuTogKWi1rqe3ogzLUS.jpg?f=user_large

Deze foto is niet van mij. Heb deze even van Reddit geplukt, maar mijn controller heeft exact hetzelfde probleem. Het lijkt wel of er een soort kleine luchtbellen ontstaan op de grips. Het internet staat er vol mee, dus ik ben niet de enige.

Het kan niet door de warmte komen en heb nooit zweethanden of iets dergelijks. Al mijn andere controllers zijn nog perfect, dus geen idee waar het aan ligt. Gewoon normaal gebruik. Ik heb hem al langer dan een jaar, dus ben benieuwd of ik hem nog ter reparatie richting Sony mag sturen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2024 12:13 ]

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:21
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 11:30:
Is er iemand hier toevallig ook eens tegen dit probleem aangelopen met de DualSense Edge?

[Afbeelding]

Deze foto is niet van mij. Heb deze even van Reddit geplukt, maar mijn controller heeft exact hetzelfde probleem. Het lijkt wel of er een soort kleine luchtbellen ontstaan op de grips. Het internet staat er vol mee, dus ik ben niet de enige.

Het kan niet door de warmte komen en heb nooit zweethanden of iets dergelijks. Al mijn andere controllers zijn nog perfect, dus geen idee waar het aan ligt. Gewoon normaal gebruik. Ik heb hem al langer dan een jaar, dus ben benieuwd of ik hem nog ter reparatie richting Sony mag sturen.
Ik heb geen Edge controller en ben dus niet tegen dit probleem aangelopen. Maar aangezien we in Nederland geen Wettelijke Garantietermijn kennen, maar conformiteit, lijkt me dat een defect aan controller van over de 200 Euro niet conform is en je dus gewoon terug kan sturen naar Sony.

Wellicht dat ze nog kunnen mauwen dat hij nog gewoon werkt en het cosmetisch is, maar persoonlijk zou ik dit niet accepteren.

Edit: ik lees nu "langer dan een jaar" maar dacht dat er stond "iets langer dan een jaar". Dus geen idee of ie 1,1 jaar oud is of 5 :+ maar aangezien ie volgens mij nog geen 2 jaar uit is lijkt me dat je gewoon bij Sony aan kan kloppen.

[ Voor 7% gewijzigd door Denman op 15-08-2024 11:40 ]

Join het GoT Pulse-Team!

• Tux3.14
  • Niet online
Is er iemand hier toevallig ook eens tegen dit probleem aangelopen met de DualSense Edge?

[Afbeelding]

Ik zou gewoon garantie claimen. Op zo’n dure controller hoort dat niet :)

Verwijderd

Denman schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 11:38:
[...]

Ik heb geen Edge controller en ben dus niet tegen dit probleem aangelopen. Maar aangezien we in Nederland geen Wettelijke Garantietermijn kennen, maar conformiteit, lijkt me dat een defect aan controller van over de 200 Euro niet conform is en je dus gewoon terug kan sturen naar Sony.

Wellicht dat ze nog kunnen mauwen dat hij nog gewoon werkt en het cosmetisch is, maar persoonlijk zou ik dit niet accepteren.

Edit: ik lees nu "langer dan een jaar" maar dacht dat er stond "iets langer dan een jaar". Dus geen idee of ie 1,1 jaar oud is of 5 :+ maar aangezien ie volgens mij nog geen 2 jaar uit is lijkt me dat je gewoon bij Sony aan kan kloppen.
Iets langer dan een jaar. Heb hem eind juli 2023 gekocht. En inderdaad, ga het gewoon proberen.

Verwijderd

Tux3.14 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 11:42:
[...]

Ik zou gewoon garantie claimen. Op zo’n dure controller hoort dat niet :)
Ga ik doen. Ik laat hier wel weten hoe het afloopt!

Verwijderd

Is er hier iemand toevallig ook eens tegen dit probleem aangelopen met de DualSense Edge?

[Afbeelding]

Standaard probleem bij deze controller. Gewoon garantie claimen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 12:16:
[...]

Standaard probleem bij deze controller. Gewoon garantie claimen.
Ga ik vanavond doen. Laat jullie weten hoe het afloopt.

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:54

[Afbeelding]

Zal thuis eens kijken... Wel benieuwd

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Mog schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 09:26:
[Embed]

Er schijnt een grote Xbox titel naar PlayStation 5 te komen volgende week. Volgens eXtas1s is het Forza Horizon 5.
Eventjes gespeeld op de xsx, geen top spel, ik was ook zeker niet de doelgroep merkte aan alles dat de game echt op tieners gericht is.

Maar er zullen vast liefhebbers voor zijn.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:38
Chaoss schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 18:27:
[...]

Eventjes gespeeld op de xsx, geen top spel, ik was ook zeker niet de doelgroep merkte aan alles dat de game echt op tieners gericht is.

Schreeuwerig en saai. Teveel copy paste van eerdere versies. Jammer, want die waren wel leuk!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ziet er vermakelijk uit, mischien leuk om samen met mijn dochter te spelen.

Verwijderd

[...]

Forza Horizon vind ik echt wel een gave game hoor. Ik heb eigenlijk nooit het idee gehad dat deze op tieners gericht zou zijn. Waaraan merk je dat dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Wat @giantgiantus ook zegt, schreeuwerig, neon kleurtjes, social media, kijk mij eens vloggen. kan het niet goed verwoorden maar de hele stijl van de game spreekt mij als 44 jarige totaal niet aan :P

[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 15-08-2024 19:56 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:56

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

[...]

Het is een aardige game wat mij betreft maar wel redelijk arcade. Als dat je ding is kan je hier veel plezier mee hebben. Ik heb hem gespeeld op mijn Xbox. Ik zit er zelf niet zo op te wachten, Forza is vooral meer van hetzelfde elke keer imho.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 15-08-2024 20:37 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Bor schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:37:
[...]

Het is een aardige game wat mij betreft maar wel redelijk arcade. Als dat je ding is kan je hier veel plezier mee hebben. Ik heb hem gespeeld op mijn Xbox. Ik zit er zelf niet zo op te wachten, Forza is vooral meer van hetzelfde elke keer imho.
Het vult wel een gat dat ontbreekt op de PS5. Sony had arcade racers in het verleden met Motorstorm en Driveclub maar die studio hebben ze opgedoekt jammer genoeg.

Het is ook niet mijn game, ik was heel snel verveeld in de vorige delen, maar het zal wel erg goed verkopen denk ik.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:56

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

kazuka schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:39:
[...]

Het vult wel een gat dat ontbreekt op de PS5. Sony had arcade racers in het verleden met Motorstorm en Driveclub maar die studio hebben ze opgedoekt jammer genoeg.

Het is ook niet mijn game, ik was heel snel verveeld in de vorige delen, maar het zal wel erg goed verkopen denk ik.
Verkopen zal het vast en zeker. Het is ook een ideale game om betaalde uitbreidingen aan de man te brengen.

Ik vind het nog steeds jammer dat Driveclub afgestoten is en de game niet netjes "klaar" gepatched is (online zaken er uit etc).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Een arcade racer heb ik geen moeite mee ik heb met veel plezier moterstorm en driveclub gespeeld. Het is echt de vibe/sfeer van FH wat me niet aanspreekt.

Ik snap ook wel dat andere een game als GT7 te klinisch of zakelijk vinden maar daar kon ik echt van genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 19:55:
Wat @giantgiantus ook zegt, schreeuwerig, neon kleurtjes, social media, kijk mij eens vloggen. kan het niet goed verwoorden maar de hele stijl van de game spreekt mij als 44 jarige totaal niet aan :P
Neon kleurtjes zit er sowieso niet in. Maar verder heb ik daar echt geen last van. En ik zit in diezelfde leeftijd categorie. Ik vind het vooral een game die een gat opvult die Sony heeft achtergelaten zoals @kazuka al aangeeft. Sony heeft veel franchises en genres de das om gedaan helaas. Laatste 10 jaar iets teveel op third party adventure games gericht en nu zijn ze druk bezig met al die live service games. Enige concurrent voor forza horizon is the crew motorfest, maar die komt er niet bij in de buurt.

Verwijderd

Erg toffe game, maar ik had liever deel 6 dan weer een remake van de eerste game. Dit is de 4de keer dat ze deze game uitbrengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 12:52

Tijdje niks van deze game vernomen maar dit ziet er interessant uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
Raem schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 09:00:
Ik heb hem in het japans gespeeld en de lip sync was me niet opgevallen omdat ik vooral bezig was met de ondertiteling te lezen. Ja het gaf authenticiteit aan de game maar het maakte de cutscenes best vermoeiend om eerlijk te zijn. Omdat je totaal niks verstaat, ja mijn Japans is best roestig, ben je alleen dus die ondertiteling aan het lezen waardoor je minder meekrijgt van wat er gebeurt. Achteraf had ik het in het engels moeten doen. Nog steeds een topgame. Mooie grafische stijl, paar leuke open wereld mechanics, lekkere vecht gameplay, maar wel een doodse open wereld met veel repetitive content.
Het hoeft wat mij betreft geen rockstar level te zijn, maar gewoon vooral minder ubidoft ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:30
Robolokotobo schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:44:
Ik wil even zeggen dat ik geen geld verdien aan Antstream Arcade. Ik vind het gewoon hartstikke leuk. Best wel bizar die reacties van een aantal personen hier. Dat was ik niet gewend op Tweakers. Jullie moeten beseffen dat jullie anderen stress bezorgen op deze manier. En aan de reactie van een persoon die zei de gebruikelijke gang... Dat zegt natuurlijk genoeg. Heb alsjeblieft respect voor mensen die andere dingen leuk vinden dan jijzelf. Want dit gedrag is Tweakers onwaardig. Ik ga de reacties hierop ook niet lezen. Ik heb er nu al genoeg stress van gehad. Ik wens iedereen een fijne dag
Het is een forum waar discussie wordt gevoerd. Jij hebt jouw mening, ik mijn mening, daar is geen goed of fout.

Alleen als je zelf een mening verkondigt, kun je verwachten dat mensen het ook niet eens zijn met je.

Om dan aan te geven dat dit niet des tweakers is en je last hebt van de reacties, dan moet je toch echt bij jezelf te raden gaan of dat je wel deel wilt nemen aan de discussie/actief wilt reageren.

Maar nu ga ik/we weer off topic, dus ik zal er verder ook niets meer over zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cold_as_ijs
@Robolokotobo ik snap jou reactie wel een beetje, maar degene die nu reageren zijn ook degene die actief zijn in het retro topic.Jouw posts daar hebben voor wat irritatie gezorgd. Daar zitten nu eenmaal puristen die op originele HW met CRT en bekabelde controllers spelen om met zo min mogelijk lag te spelen om zo de meest originele ervaring te krijgen. Zeker in dat topic krijg je juist veel tegenstand als he een streamingsdienst redelijk actief als fantastisch promoot. Net even nagekeken, waren 12 posts waaronder reacties op andere mensen. Maar je was tot de antstream posts daar niet actief. Dat zorgde daar voor irritaties die je nu terugkrijgt in het PS5 topic.
En dat je blij bent met iets en er eens over post wordt dat alleen maar positief ontvangen. Maar het kwam in het retro topic redelijk fanboyish over. Dat jij blij bent met Antstream is duidelijk, darmar is niks mis mee. Maar houd rekening mee dat niet iedereen daar hetzelfde over denkt. En misschien heb jij gelijk dat antstream echt goed werkt, maar dan denk ik persoonlijk dat antstream stiekem liegt ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Doet me een beetje aan Max Payne denken, tzal door de flapper jas komen. :P

Maar het ziet er inderdaad wel interresant uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 15-08-2024 23:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:16:
[...]

Doet me een beetje aan Max Payne denken, tzal door de flapper jas komen. :P

Maar het ziet er inderdaad wel interresant uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:12
*knip* laten we die discussie aub niet weer oprakkelen.

[ Voor 70% gewijzigd door Chaoss op 16-08-2024 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08:51
Bor schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:43:
[...]

Verkopen zal het vast en zeker. Het is ook een ideale game om betaalde uitbreidingen aan de man te brengen.

Ik vind het nog steeds jammer dat Driveclub afgestoten is en de game niet netjes "klaar" gepatched is (online zaken er uit etc).
Hoe is Driveclub eigentlijk tegenwoordig op PS5? Nog steeds die ergerlijke melding dat je niet connected bent met de servers constant in beeld?

Erg jammer dat ze die game/developer toen de nek omgedraaid hebben. Die weerseffecten vind ik nog steeds een van de meest memorabele gamemomenten van de afgelopen 10 jaar. Bijna10 jaar geleden alweer dat die game uitkwam... ;w

FH5 is wel een topgame hoor. Als je eenmaal door de storymode heen bent dan merk je eigenlijk weinig van dat jeugdige sfeertje. Je kan daarna eigenlijk doen en laten wat je wilt. Ik merk dat ik tegenwoordig op oudere leeftijd (42) niet zo veel zin meer heb om van alles te " moeten" in games. Het ziet er grafisch ook wel erg goed uit. Ik denk dat het het een heel goed alternatief kan zijn voor mensen die de serieuze en restrictieve aard van GT7 minder kunnen waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:31
Veel zin in, al wacht ik nog wel even de reviews af. Ik moet nog even ontdekken of dit een titel wordt voor mij voor op de Switch of e PS5. Zou dit iets zijn waar ik veel tijd in stop en waar ik graag snel mee verder wil (laadtijden PS5), of wordt dit iets wat ik lekker rustig overal tussendoor wil spelen (flexibiliteit van de Switch). Maar het concept spreekt me wel erg aan, lekker puzzelen, buiten de hokjes denken en een game die zichzelf niet zo serieus lijkt te nemen (zie ook de release dat trailer). Ik denk dat ik hier best heel veel van kan genieten.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
[...]

Huh, rare conclusie. Ja het is allemaal hip en trendy, en dat is wel irritant, maar het is zeker niet voor tieners gemaakt.

Is gewoon de beste arcade racer in jaren....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

James Pond schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 09:27:
[...]

Huh, rare conclusie. Ja het is allemaal hip en trendy, en dat is wel irritant, maar het is zeker niet voor tieners gemaakt.

Precies. Er is niks wat echt vergelijkbaar is, sowieso zijn er op de current gen consoles vrij weinig arcade racers. Dus het is goed dat deze naar de ps5 zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
[...]

Misschien was je even vergeten dat je in het PS5 topic zit met een pro PS moderator? ;)

Forza Horizon 5 is overal ter wereld super goed ontvangen en krijgt goede reviews. Ik heb geen XSX en dus ook nooit gespeeld, maar op basis van de reviews en beelden ziet het er uit als een toffe game. En ik ben 43 :P

Ik vind GT7 helemaal fantastisch, zeker in VR. Heb daar al heel wat uren plezier mee gehad en ben er nog (lang) niet klaar mee. Maar ik zie Forza daar prima naast bestaan. Ander type game, ander type fun.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 09:35:
[...]
Dus het is goed dat deze naar de ps5 zal komen.
Nog niks bevestigd he. Er zijn ook alweer "insiders" die zeggen dat het niet FH5 is. We zullen het op Gamescom wel te horen krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
Forza horizon is echt een spel wat bij je persoonlijk in de smaak moet vallen, ik zelf vind het een spel wat je zo af en toe tussen door speelt als er niks beters voor je op dat moment anders te gamen valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Raem schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 09:44:
[...]

Nog niks bevestigd he. Er zijn ook alweer "insiders" die zeggen dat het niet FH5 is. We zullen het op Gamescom wel te horen krijgen.
Op gamecom staat Forza horizon 5 ook bij de games en geen andere "oudere" games van xbox. Dus grote kans dat dit wel klopt: https://www.gamescom.global/de/product/forza-horizon-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Vond persoonlijk horizon 5 de minste van de horizons. Heb ze allemaal gespeeld maar vond deze erg snel saai. Ben zelf ook meer van de sim-cade dan arcade wat fh5 is. Plus het hele sfeertje enz deed het niet meer voor me.
Geef mij maar een circuit based simcade gt7. Geniet ik veel meer van. Maar fh5 is wel mooi qua graphics dat wel. Had er een xsx voor gekocht die vrij snel erna weer weg was. Vond hrt het niet waard.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

*Knip* offtopic.

Mijn verzoek bij Sony is trouwens goedgekeurd. Heb mijn DualSense Edge nu iets langer dan een jaar, maar ik mag hem toch nog terugsturen. Het is blijkbaar een veelvoorkomend probleem. Het enige jammere is dat ik Warzone nu zonder paddles moet spelen. Zit zo erg in m'n systeem dat ik niet meer zonder kan. :+

[ Voor 41% gewijzigd door Chaoss op 16-08-2024 12:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
Schijnbaar komt Flight Simulator naar de PS!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:12
James Pond schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:18:
A dream come true. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
[...]

Nee hoor smaken verschillen nu eenmaal. Ik heb het een kans gegeven, game 4-5 uurtjes gespeeld. Maar ik kon me er echt niet mee toe zetten om verder te gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Denman schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 09:40:
[...]

Misschien was je even vergeten dat je in het PS5 topic zit met een pro PS moderator? ;)
Ten eerste mag je zo'n opmerking wel achterwege laten omdat het niets toevoegd.

Ten tweede heb ik al tijden een XSX (en ook een switch). Ik heb de game dus daadwerkelijk zelf gespeeld en ik geef gewoon een mening, niets meer, niets minder. Een game is nou eenmaal niet unaniem goed, mooi of de beste. Een groot gedeelte wat je van een game vindt is nu eenmaal smaak.

Ik vond het a.d.h.v de beelden ook een toffe game, het was juist een van de eerste games die ik op de XSX ging spelen omdat ik er naar uitkeek. Viel dus tegen.

[ Voor 24% gewijzigd door Chaoss op 16-08-2024 12:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
James Pond schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:18:
Dat zou nice zijn! Net als support voor de PSVR2. Vraag me alleen 2 dingen af:
  1. Hoe zijn de graphics en hoe loopt het? Ben ik normaal niet extreem gevoelig voor maar bij dit soort games vind ik het wel belangrijk.
  2. Is eventuele randapparatuur aan te sluiten? Ik heb hier een Yoke en schermpjes geërfd van mijn overleden schoonvader ;( en zou dat graag willen gebruiken.
Gezien bovenstaande punten (maar ook andere games eerlijk gezegd) neig ik al een tijdje naar een Game PC, maar dit zou de overbrugging wat langer kunnen maken ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Geraedus schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 09:46:
Forza horizon is echt een spel wat bij je persoonlijk in de smaak moet vallen, ik zelf vind het een spel wat je zo af en toe tussen door speelt als er niks beters voor je op dat moment anders te gamen valt.
Maar dat is met alles zo ik houd totaal niet van realistische race games, allemaal veel te veel gedoe en moeite etc.
Gewoon lekker scheuren zonder bij na te denken vind ik veel leuker, dus ja in mijn geval zal Grand Turismo totaal niet in het smaak straatje bij mij vallen :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
Chaoss schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:01:
[...]

Ten eerste mag je zo'n opmerking wel achterwege laten omdat het niets toevoegdt.

Ten tweede heb ik al tijden een XSX (en ook een switch). Ik heb de game dus daadwerkelijk zelf gespeeld en ik geef gewoon een mening, niets meer, niets minder. Een game is nou eenmaal niet unaniem goed, mooi of de beste. Een groot gedeelte wat je van een game vindt is nu eenmaal smaak.

Ik vond het a.d.h.v de beelden ook een toffe game, het was juist een van de eerste games die ik op de XSX ging spelen omdat ik er naar uitkeek. Viel dus tegen.
En ik vind een opmerking dat een game op tieners gericht is niks toevoegen. Zelfs denigrerend omdat een hele grote groep 20+'ers deze game speelt of heeft gespeeld. Het doet gewoon niet ter zake. Dat het je game niet is prima, maar stop deze groep niet weg als tieners en al helemaal niet met de afsluiter "maar er zullen vast liefhebbers voor zijn".

Ga ik nog even flauw doen. Want je houdt kennelijk niet van neon kleurtjes en games die voor jonger publiek bedoeld is.
Chaoss schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 19:55:
Chaoss schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 21:10:
[...]

Dit inderdaad,.waarschijnlijk gaat dit de eerste fatsoenlijke Lego game worden omdat Guerillia er aan meewerkt.
Chaoss schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 18:14:
Horzion wordt misschien de eerste Lego game die mij wel aanspreekt :P kan ook zijn dat ik ik de verkeerde Lego games geprobeerd heb.
Chaoss schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 13:37:
[...]

Ziet er mooi uit! Omgevingen zijn bijna sfeervol te noemen, heb het idee dat het minder klinisch is dan andere Lego games. Lijkt een toffe platformen te worden.
Waarom deze Lego game dan ineens wel? Toevallig omdat het gemaakt wordt door een volledige dochteronderneming van Sony? ;)
De Lego games staan al decennia lang bekend als prima, en zeker fatsoenlijke, games. En ja ik zie dat de stijl doorontwikkeld is bij Horizons maar dat gebeurt nou eenmaal met games door de jaren heen.

Kijk, we staan aan dezelfde kant (voor zover die er is want console wars vind ik maar een kansloos begrip). Ik ben ook PS fan anders heb ik niet elke console + tig games. Ik heb sinds een paar generaties zelfs geen Xbox meer. Ik geef alleen maar aan dat in al die jaren dat ik hier kom, je voorkeur voor de PS duidelijk doorsijpelt in je posts. Is helemaal niks mis mee, als moderator mag je uiteraard ook je eigen voorkeur hebben, maar noem het beestje wel bij de naam :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Carlos0_0 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:34:
[...]

Maar dat is met alles zo ik houd totaal niet van realistische race games, allemaal veel te veel gedoe en moeite etc.
Gewoon lekker scheuren zonder bij na te denken vind ik veel leuker, dus ja in mijn geval zal Grand Turismo totaal niet in het smaak straatje bij mij vallen :).
GT7 is op easy en met wat hulp systemen aan echt geen sim racer, de game zit dan veel dichter tegen Arcade aan dan simracer, ik heb het ook gewoon met de controller gespeeld. Het is in dat opzicht best een brede game, met alle hulpsystemen aan is het wat mij betreft niet te doen.

Ik heb de game gespeeld omdat ik mooie auto's kan waarderen en ik het verzamelen van auto's leuk vind.

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 16-08-2024 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Denman schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:18:
Waarom deze Lego game dan ineens wel?
Jong publiek heb ik nooit gezegt, nu leg je een ander woorden in de mond. Bepaalde platform games als R&C en Sackboy kan ik juist waarderen. En die zijn ook op een jong publiek gericht.

Wat betreft Lego Horizon betreft, dat is iig de mooiste Lego game die ik tot nu toe gezien heb, en de setting spreekt mij aan. Gameplay, geen idee natuurlijk daarvoor moet de game eerst uitkomen.

Nogmaals een mening is een persoonlijk, dat hoef je niet gelijk proberen te weerleggen, tegenin te gaan of proberen er van alles achter te zoeken. Je vindt een game leuk, matig of slecht. En FH viel voor mij in de categorie matig waardoor ik er een na een paar uur mee gestopt ben. Daar hoef je verder niets mee, als een ander 500 uur in de game wilt steken, be my guest. Als je maar plezier hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Geloof niet dat ik deze al voorbij heb zien komen, Hunt: Showdown 1896:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:58
Laat me raden, met de verplichte toggle om in de originele resolutie te spelen..Waren wel de betere adventures, eerlijk is eerlijk.
Die clown herinner ik mij nog goed, de rest wat minder. Dus de neiging om toch eens te kijken is er wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
Denman schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:18:
[...]
De Lego games staan al decennia lang bekend als prima, en zeker fatsoenlijke, games. En ja ik zie dat de stijl doorontwikkeld is bij Horizons maar dat gebeurt nou eenmaal met games door de jaren heen.
Bij Horizon kan ik me dat nog wel voorstellen.
Maar deze week heb ik de Star Wars Lego van PS+ eens gestart. Ik weet niet hoe de game verkocht heeft maar het is natuurlijk nogal een lastig evenwicht.
Als je de films goed kent (en dus al wat ouder bent zoals ik, ik kan de drie eerste films redelijk meepraten inmiddels) is het een feest van herkenning en zit je al te wachten op de volgende (voorspelbare) cutscene.
Maar de game zelf is zo simpel dat mijn kat het zou kunnen spelen. Dus het is meer op wat knoppen drukken om naar de volgende scene uit de films te kunnen gaan. Dat hield ik een uur vol.
De kinderen die de juiste leeftijd hebben interesseert het verhaal niks vermoed ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik ook niet, best mooie remake zo te zien! Lekker relaxt door een adventure klikken. Vorig jaar Disco Elysium gespeeld, bijzondere game en lekker onthaasten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Chaoss schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:35:
[...]

Ik ook niet, best mooie remake zo te zien! Lekker relaxt door een adventure klikken. Vorig jaar Disco Elysium gespeeld, bijzonde lre game en lekker onthaasten.
Die zijn als concept niet echt te vergelijken omdat Broken Sword een echte point and click adventure is en DE meer neigt naar een RPG. Maar inderdaad, lekker op het gemak ongedwongen puzzelen is altijd goed :+

Zijn gelukkig voor PS4 en 5 al genoeg goede point and clicks uitgebracht waar dit ten tijde van de PS3/360 een stuk kariger was :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ja vindt je? Had toch het idee dat je vooral gesprekken aan het doen was, rondlopen, items zoeken en combineren, puzzelen.

Heb je zo voorbeelden van goeie adventures op de ps5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
WaterFire schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:29:
[...]

Maar deze week heb ik de Star Wars Lego van PS+ eens gestart. Ik weet niet hoe de game verkocht heeft maar het is natuurlijk nogal een lastig evenwicht.
Als je de films goed kent (en dus al wat ouder bent zoals ik, ik kan de drie eerste films redelijk meepraten inmiddels) is het een feest van herkenning en zit je al te wachten op de volgende (voorspelbare) cutscene.
Maar de game zelf is zo simpel dat mijn kat het zou kunnen spelen. Dus het is meer op wat knoppen drukken om naar de volgende scene uit de films te kunnen gaan. Dat hield ik een uur vol.
De kinderen die de juiste leeftijd hebben interesseert het verhaal niks vermoed ik..
Lego games speel je niet voor de uitdaging ;). Het is de typische lego humor en de prima coop gameplay. Heel leuk om samen met je kind te spelen. Maar de starwars versies zijn bij mijn kinderen gewoon minder favoriet.
Lego city staat dik op 1, gevolgd door de marvel uitvoeringen, jurassic park en ninjago. Grappig genoeg door lego jurassic park wel geleerd dat de nieuwe verfilming echt een idioot slecht verhaal heeft, deel 2 en 3 zijn al een stuk minder als deel 1 maar hebben nog iets van geloofwaardigheid. Maar die nieuwe variant gaat wel echt ver over de limiet van wat geloofwaardig is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
@Chaoss kan wederom niet omgaan met zijn moderator rechten. Er zijn hier posts verwijderd zonder uitleg waarom?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Tux3.14 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:22:
@Chaoss kan wederom niet omgaan met zijn moderator rechten. Er zijn hier posts verwijderd zonder uitleg waarom?
Toe even... Ten eerste denk ik dat je best weet waarom, ten tweede geef me even de kans een modbreak te plaatsen, ik ben nog bezig met posts weghalen.

En als je iets te melden hebt dan weet daar vast wel de juiste manier voor (DM, feedback topic). Laten we het fatsoenlijk houden i.p.v. gelijk weer met zo'n denigerende op de man reactie te komen.

Modbreak:Post met betrekking tot de eerder geplaatste streamingdienst en de daaruit voortvloeiende op de man discussie zijn verwijderd

[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 16-08-2024 19:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

cold_as_ijs schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:19:
[...]

Lego games speel je niet voor de uitdaging ;). Het is de typische lego humor en de prima coop gameplay. Heel leuk om samen met je kind te spelen. Maar de starwars versies zijn bij mijn kinderen gewoon minder favoriet.
Lego city staat dik op 1, gevolgd door de marvel uitvoeringen, jurassic park en ninjago. Grappig genoeg door lego jurassic park wel geleerd dat de nieuwe verfilming echt een idioot slecht verhaal heeft, deel 2 en 3 zijn al een stuk minder als deel 1 maar hebben nog iets van geloofwaardigheid. Maar die nieuwe variant gaat wel echt ver over de limiet van wat geloofwaardig is.
Ik heb nu een zoontje van bijna twee en kan niet wachten om de LEGO-games met hem te spelen. Heb ze zelf nooit gespeeld, maar lijkt me geweldig om hem te zien genieten. Al duurt dat nog wel even natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Laatst online: 11:53
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:37:
[...]

Ik heb nu een zoontje van bijna twee en kan niet wachten om de LEGO-games met hem te spelen. Heb ze zelf nooit gespeeld, maar lijkt me geweldig om hem te zien genieten. Al duurt dat nog wel even natuurlijk.
Die zijn best leuk, in het verleden ook met me dochter was eens gedaan, toen ze een jaar of 5 was, maar die vond dat wel leuk.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
De nieuwe lets Talk Playstation is er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
WaterFire schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:29:
[...]

Dat vind ik dus niet erg niet elk spel hoeft een uitdaging te zijn, ook heerlijk als een spel eens simpel is zonder te weinig na denken.
Ik heb enorm van bepaalde lego games juist genoten, doordat ik de films ken(En erg leuk vind).

Harry Potter delen
Lord of the Rings
The hobbit
Batman 1 t/m 3
Jurassic world
Star Wars zeker laatste deel(the Skywalker saga)
Marvel avengers, super heroes 1 & 2
Pirates of the Caribbean(Dit was volgens mijn 1ste lego game en vond het geweldig).

Door dat ik de films kende vond ik het just leuk, zelfs om levels een 2de keer te doen en echt alles te unlocken.
Maar ook Lego city underground is super gaaf, heb hiervan enorm genoten :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Wat ik het laatste jaar met mijn dochter heb gespeeld:

-Sackboy
-Minecraft Dungeons
-Cats quest 2
-TMNT Shredders revenge
-Overcoocked

Als jullie nog tips hebben, ze is 12 en speelt het liefst actie/platform achtige dingen.

[ Voor 24% gewijzigd door Chaoss op 16-08-2024 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:52:

-Sackboy
-Minecraft Dungeons
-Cats quest 2
-TMNT Shredders revenge
-Overcoocked

Als jullie nog tips hebben, ze is 12 en speelt het liefst actie/platform achtige dingen.
Staat ook op mijn lijstje. Kan me echt nog niet voorstellen dat ik co-op met ‘m door een verhaal ga spelen. Mooi, man.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

-Sackboy
-Minecraft Dungeons
-Cats quest 2
-TMNT Shredders revenge
-Overcoocked

It Takes Two

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:37:
[...]

Ik heb er twee van net drie jaar. Maar die laat ik eerst op de NES hoor, zoals ik ook begonnen ben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 09:57

-Sackboy
-Minecraft Dungeons
-Cats quest 2
-TMNT Shredders revenge
-Overcoocked

Eerder deze maand is cat quest 3 uitgekomen en is wederom mogelijk met 2 te spelen.
Als je Cat quest2 leuk vind dan zal je deze zeker ook goed vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:58

-Sackboy
-Minecraft Dungeons
-Cats quest 2
-TMNT Shredders revenge
-Overcoocked

Kena: Bridge of Spirits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Chaoss schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:10:
Ja vindt je? Had toch het idee dat je vooral gesprekken aan het doen was, rondlopen, items zoeken en combineren, puzzelen.

Point and click? Ik combineer dan PS4/PS5 gezien de backw. comp. maar Demetrios, Deponia (3 delen), Book of Unwritten Tales 2, Truberbrook, Thimbleweed Park; The Whispered World, Grim Fandago/Day of the Tentacle/Full Throttle (alle drie remastered maar gouden P&C's), Unusual Findings, Dead Synchronicity. Ik heb en ken er nog veel meer ws. maar dit is echt het originele genre en niet te vergelijken met iets als Disco Elysium wat meer gericht is op resources zoeken ipv. puzzels oplossen. Deponia is er ook in een coll. edition met alle delen op één disc maar die is soms net iets lastiger te vinden. Digitaal weet ik het niet/boeit me niet dus geen idee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

-Sackboy
-Minecraft Dungeons
-Cats quest 2
-TMNT Shredders revenge
-Overcoocked

Crash Bandicoot :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaterFire
Carlos0_0 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:49:
[...]

Dat vind ik dus niet erg niet elk spel hoeft een uitdaging te zijn, ook heerlijk als een spel eens simpel is zonder te weinig na denken.
Ik heb enorm van bepaalde lego games juist genoten, doordat ik de films ken(En erg leuk vind).
Ik vond in ieder geval de eerste versies het leukst, omdat scènes toen meer als slapstick na gedaan werden met alleen maar 'huh?' etc geluiden. Nu wordt voor een scène volgens mij de originele audio gebruikt (of heel goed nagemaakt). Die simpele versies hadden veel meer humor vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaterFire
Chaoss schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:10:

De Syberia serie is ook wel een klassieker (deel 1 en 2 op ps2, de laatste 2 wel op ps4/5)

[ Voor 7% gewijzigd door WaterFire op 17-08-2024 11:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Exorcist schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 00:21:
[...]

Point and click? Ik combineer dan PS4/PS5 gezien de backw. comp. maar Demetrios, Deponia (3 delen), Book of Unwritten Tales 2, Truberbrook, Thimbleweed Park; The Whispered World, Grim Fandago/Day of the Tentacle/Full Throttle (alle drie remastered maar gouden P&C's), Unusual Findings, Dead Synchronicity. Ik heb en ken er nog veel meer ws. maar dit is echt het originele genre en niet te vergelijken met iets als Disco Elysium wat meer gericht is op resources zoeken ipv. puzzels oplossen. Deponia is er ook in een coll. edition met alle delen op één disc maar die is soms net iets lastiger te vinden. Digitaal weet ik het niet/boeit me niet dus geen idee :+
Monkey Island!

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
Below you will find the price of the Until Dawn Remaster in several currencies . And according to our information, this price will be exactly the same whether it is for the physical version on PS5 or the digital versions on PC and PS5.

69.99 euros / 59.99 US dollars / 59.99 pounds sterling / 109.95 Australian dollars / 79.99 Canadian dollars
Valt toch vies tegen. €70 voor een remaster ? Zijn ze helemaal..........
Had wel interesse, aangezien er dit jaar (afgezien van Astro Bot) voor mij toch weinig interessants uitkomt.

Maar voor €70 laat ik hem toch echt lekker liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
Sefaex schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 09:28:
[...]

Valt toch vies tegen. €70 voor een remaster ? Zijn ze helemaal..........
Had wel interesse, aangezien er dit jaar (afgezien van Astro Bot) voor mij toch weinig interessants uitkomt.

Maar voor €70 laat ik hem toch echt lekker liggen.
Dit kan constructiever

[ Voor 8% gewijzigd door Mog op 18-08-2024 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Spiderman 1 remastered met alle DLC voor 10 euro. Daar gaat weer wat uurtjes inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Geraedus schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 10:03:
Spiderman 1 remastered met alle DLC voor 10 euro. Daar gaat weer wat uurtjes inzitten.
Dat is een goeie deal geen idee je die gevonden heb, maar voor 10 euro is het zeker een top deal :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Dragon Age the Veilguard release trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Waar heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Heel tof spel maar die heb ik al uitgespeeld, kan die coop trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Chaoss schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 10:25:
[...]

Heel tof spel maar die heb ik al uitgespeeld, kan die coop trouwens?
https://cdn.mobygames.com...ystation-5-back-cover.jpg

Nee 1 player :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Hier nog een Empire of the Ants trailer die ik nog niet gezien had. Ik ben best wel hyped voor deze game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
In de store is deze 'gewoon' 60 euro. Bedoel je toevallig niet de upgrade als je de normale versie al hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10000762

Deze heb ik aangeschaft, deze was 10 euro toen ik hem kocht. Moet er wel erbij zeggen dat ik Spiderman 1 in 2018 digitaal al gekocht heb. Mogelijk is dat de reden waarom het 10 euro is?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
WaterFire schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 11:33:
[...]

In de store is deze 'gewoon' 60 euro. Bedoel je toevallig niet de upgrade als je de normale versie al hebt?
Volgens mij wel, het werd wel als een aparte game geïnstalleerd waarna ik Spiderman 1 ps4 versie kon verwijderen.

Pagina: 1 ... 30 ... 117 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties