Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Carlos0_0 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 07:43:
Moet zeggen dat ik het vroeger nooit echt gespeeld heb, dus de kans is klein dat ik wellicht nu nog leuk vind.
Wellicht probeer ik hem eens, maar goed eerst outlaws, astro nog te gaan 😋.
Twee missies gedaan in Outlaws en ik vind het wederom heel knap dat Ubisoft een compleet nieuwe wereld en feeling heeft weten neet te zetten, dit doen ze elke keer wel echt heel knap. Ik kan er verder nog niet teveel over zeggen want wil daarvoor eerst verder spelen, maar wat ik heb gespeeld voelde goed een soepel aan :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:54
cold_as_ijs schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 08:16:
@Carlos0_0 de eerste reviews die ik gezien heb geven niet zo’n positief beeld van Outlaws. Ik zou de verwachtingen nier al te hoog zetten, dan kan het alleen maar meevallen;)
Ik heb die van IGN gekeken en ja wat gekke bugs, van dat je half door de vloer ofzo ineens kan vallen.
Maar irritante dat je altijd je wapen laten vallen, bij elk klim actie etc. Dat is toch ook gewoon vreemd.
Je pakt een sniper, wil ergens op een rots gana liggen. Tijdens klimmen valt die sniper weer op de grond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:27

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Raem schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 08:15:
Ik heb deze week Valiant Hearts uit PS+ gehaald. Nooit gespeeld, maar wat een mooie game!
Nu zie ik dat het tweede deel ook voor consoles beschikbaar is, nadat die eerst een Netflix exclusive was. Lees er alleen gemengde verhalen over. Heeft iemand die gespeeld? Is die ook de moeite waard?
De tweede haalt het niet bij de eerste helaas. Niet verkeerd op zich, maar als je net deel 1 hebt gespeeld zou ik er wel wat tijd tussen laten.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Er komt een flinke prijsverhoging voor de PlayStation 5 en accessoires in Japan:
  • PlayStation 5 (standaard): van €432 naar €516
  • PlayStation 5 (Digital Edition): van €387 naar €471
  • DualSense controller: van €61 – €64 naar €74 – €77
  • PlayStation Portal: van €193 naar €226
Bron: Sony has announced that the PlayStation 5 will get another steep price increase in Japan (VGC)

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 14:49
Mog schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 12:05:
Er komt een flinke prijsverhoging voor de PlayStation 5 en accessoires in Japan:
  • PlayStation 5 (standaard): van €432 naar €516
  • PlayStation 5 (Digital Edition): van €387 naar €471
  • DualSense controller: van €61 – €64 naar €74 – €77
  • PlayStation Portal: van €193 naar €226
Bron: Sony has announced that the PlayStation 5 will get another steep price increase in Japan (VGC)
Zou Sony dan nog steeds de PS5 met zo weinig winst verkopen dat ze na 4 jaar de prijs zo drastisch omhoog moeten brengen?
Al zouden ze dat dan in meerdere landen moeten doen.

Geeft ook niet veel vertrouwen in de prijs van een mogelijke PS5 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:59
Jeff Grubb: PS5 Pro still coming out this year, there likely will be a State of Play in September
From Grubb's Game Mess morning video, spotted on Resetera. Apparently, it will be a State of Play, not showcase for September.

"Last I heard, this thing [PS5 Pro] is still coming out this year. And more recently what I've heard is there is probably going to be a State of Play, a Sony PlayStation State of Play---not a Showcase---a State of Play, at the end---by the end of September."

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ja de Yen doet het volgens mij dramatisch slecht dus ik vind het ook niet heel verrassend maar opvallend is het wel dat deze generatie de prijs van alle consoles stijgt in plaats van daalt na 4 jaar. Dat belooft wat voor de prijsstelling van de PS5 Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Sefaex schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 23:36:
Ik denk dat MSG (afgezien van Astro Bot) weleens mijn meest anticipated game van dit jaar kan worden.
Vreemd genoeg praat bijna niemand over deze game. Maar MGS3 met MGS V gameplay. Dat is wel iets om naar uit te kijken imo!

[YouTube: METAL GEAR SOLID 3: DELTA vs METAL GEAR SOLID 3: SNAKE EATER GRAPHICS COMPARISON]
dit is het spel waar ik op wacht. dus blijf lekker delen. ik ben je aan het volgen.

Ik denk dat de nieuwe generatie niet echt gemoeid is met deze reeks. vandaar dat de interesse lager ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
kazuka schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 12:13:
Ja de Yen doet het volgens mij dramatisch slecht dus ik vind het ook niet heel verrassend maar opvallend is het wel dat deze generatie de prijs van alle consoles stijgt in plaats van daalt na 4 jaar. Dat belooft wat voor de prijsstelling van de PS5 Pro.
De oorzaak is de enorm zwakke yen op dit moment. Hier in Europa is de PS5 eenmalig van 499 naar 549 gestegen. Echter is ie ook wel heel vaak in de aanbieding voor 450 - 480.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Is de Uncharted Nathan Drake Collectie ook nog een aanrader om ooit een keer te gaan spelen? Ik ben totaal niet bekend met die spellen namelijk :)

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 27-08-2024 14:14 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:23
G_Dragon schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 14:14:
Is de Uncharted Nathan Drake Collectie ook nog een aanrader om ooit een keer te gaan spelen? Ik ben totaal niet bekend met die spellen namelijk :)
Zeker, met als absolute klapper Uncharted 4 en Lost Legacy. Zit niet in die collectie maar is daarna absoluut een aanrader.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 09:56
Dat is een no-brainer :). Doe maar; het gevoel dat je zal hebben na deel 4 op het einde krijg je er gratis bij :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Daan0s schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 14:16:
[...]

Zeker, met als absolute klapper Uncharted 4 en Lost Legacy. Zit niet in die collectie maar is daarna absoluut een aanrader.
Derbiss schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 14:18:
[...]

Dat is een no-brainer :). Doe maar; het gevoel dat je zal hebben na deel 4 op het einde krijg je er gratis bij :)
Duidelijk! Dan ga ik die een keer aanschaffen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Derbiss
G_Dragon schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 14:19:
[...]

[...]

Deel 2 was - in die tijd - echt een GOAT-game.. ik heb nog plezier als ik eraan terugdenk :).
Let wel op met de controls.. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:14
Derbiss schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 14:31:
[...]
Let wel op met de controls.. ;)
Ooh shit, wat heb ik me daaraan geërgerd en niet zo’n beetje zeg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 14:19:
[...]

[...]

Heb je nog PS+?
De Nathan Drake Collection (deel 1 tm 3) zit in PS+ Premium en Legacy of Thieves Collection (deel 4 en Lost Legacy) in PS+ Extra.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
No brainer gewoon kopen, ik ben er toevallig ook weer mee bezig.
Aangezien ik niks te spelen had al effe.

Het zijn oude spellen zeker 1 en 2, merk je misschien heel af en toe.
Maar je merkt verbetering van 1 naar 2,3,4, dat besturing / camera beter worden.
Al is het in de nathan Drake collectie al aardig verbeterd, ten opzichte van de originele spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Nu online
1 en 2 zijn wel aardig verouderd. Hou daar rekening mee als je ze speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:06
Carlos0_0 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 23:09:
[...]

No brainer gewoon kopen, ik ben er toevallig ook weer mee bezig.
Aangezien ik niks te spelen had al effe.

Het zijn oude spellen zeker 1 en 2, merk je misschien heel af en toe.
Maar je merkt verbetering van 1 naar 2,3,4, dat besturing / camera beter worden.
Al is het in de nathan Drake collectie al aardig verbeterd, ten opzichte van de originele spellen.
Alle delen van Unchartd zijn aanraders om te spelen. Zelf ben ik verder gegaan met een tweede keer Spiderman 1 na 6 jaar het niet speelt te hebben en wat is het geweldig, en dit keer zit alle DLC erbij. Heb er nu al zeker 80 uur in zitten.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Geraedus schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 00:18:
[...]

Alle delen van Unchartd zijn aanraders om te spelen. Zelf ben ik verder gegaan met een tweede keer Spiderman 1 na 6 jaar het niet speelt te hebben en wat is het geweldig, en dit keer zit alle DLC erbij. Heb er nu al zeker 80 uur in zitten.
Ja zeker ook super gaaf spel, ik had alle dlc al direct toen ik het spel kocht.
Ik had een half jaar na de release spiderman1 gekocht hier op tweakers voor 20 euro, en daarna alleen de dlc online gekocht voor 20 euro.
Dus ik had een half ja na het uitkomen van het spel het spel met alle dlc voor 40 euro, nou dat was een moi koopje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het niet zo snel kunnen vinden maar is er al een review date van Astro Bot? Kan mij niet voorstellen dat de game slecht gaat worden maar je weet het nooit tegenwoordig. Waarschijnlijk eindelijk weer eens game die ik dag 1 wil hebben op de PS5. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 09:02:
Ik heb het niet zo snel kunnen vinden maar is er al een review date van Astro Bot? Kan mij niet voorstellen dat de game slecht gaat worden maar je weet het nooit tegenwoordig. Waarschijnlijk eindelijk weer eens game die ik dag 1 wil hebben op de PS5. :)
Groter wil niet altijd zeggen beter. Astro's Playroom was super leuk om te spelen. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat Astro Bot een minder goede game zal zijn.

Hoe dan ook. Reviews zullen vast wel een paar dagen voor de release uitkomen. Gebeurt altijd op deze manier bij Sony excusives (de laatste tijd).

Maakt verder niet uit of de game een 7, 8 of 9 krijgt. Volgende week vrijdag tot zondag is het sowieso Astro time _/-\o_ :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:15

s0kkie

Cowabunga

Natuurlijk wordt het GOTY 2024 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
s0kkie schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 12:32:
Als het account waar de games op gekocht worden ingesteld staat als Primary op beide consoles dan kunnen digitale games eenmaal gekocht worden en op beide consoles speelbaar zijn :)
Wat een hardnekkige misvatting toch. Al de tel kwijt hoe vaak ik dit gelezen heb.
Er bestaat niet zoiets als Primary account. Het is de console die je aanduidt als zijnde Primary voor een account. Je kan dus ook helemaal niet op beide consoles jouw account als Primary instellen. Op je Primary console kan iedereen jouw games spelen, op de andere kan alleen jij dit. En er kunnen dus probleemloos meerdere accounts dezelfde console als Primary hebben.

Voor @Patrick_D_GTS betekent het dus dat zoon 1 de console van broer als Primary moet instellen zodat broer daarop de games van zoon 1 kan spelen. En omgekeerd kiest zoon 2 de PS5 van zoon 1 als Primary. Het is dus wel iets complexer en ook onlogischer dan wat jij hier voorstelt.

[ Voor 5% gewijzigd door Twixie op 28-08-2024 18:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:15

s0kkie

Cowabunga

Je wilt mij ergens op wijzen maar je spreekt je zelf tegen in je eigen bericht 8)7
Zal de warmte wel zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
s0kkie schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 19:36: je spreekt je zelf tegen in je eigen bericht 8)7
Hoezo?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Bilbil-kun, een leaker/insider met een goed trackrecord heeft blijkbaar meer info over de PS5 Pro en het design. Hij lijkt als 2 druppels water op de huidige PS5.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mdv9k_f5cpDlkW-fAQrG_h4x-IM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g8m2QCylEsNiXDRxLYN8UERy.jpg?f=fotoalbum_large
Official name: No surprises here, as we now know for certain that the console will indeed be called "PS5 Pro"
PS5 Pro design: We were able to obtain a visual of the front of the new console's final packaging. This gave us an idea of the PS5 Pro's final design, which has never been leaked before. For copyright reasons, we won't be able to share this visual. However, you can see below a sketch we drew illustrating the design of the PS5 Pro.

The design is very similar to that of the PS5 Slim. The console's exterior is the same white color. 2 USB-C ports and the power button will also be present on the console's front panel. The first difference to be noticed from our sketch is the presence of three black stripes in the middle of the PS5 Pro's exterior. However, the type of front panel remains similar to that of the PS5 Slim. And we imagine that it will be possible to re-use the replacement front panels designed for the PS5 Slim.
No disc drive?
Unfortunately, we're not quite sure about this yet. After all, the visual we have is of a PS5 Pro without a disc drive. However, and even if we don't think this will be the case, we're not aware of the existence of an edition with a disc drive. Although it will undoubtedly be possible to affix a disc drive (as with the PS5 Slim), we think this is more a commercial choice on Sony's part, in order to launch this console onto the market at a competitive price by reducing the cost of the (optional for some) presence of a disc drive.
Announcement date: Although Sony's plans can change at any time, the PS5 Pro will be announced very soon. We expect the announcement to be made in the first half of September 2024.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
Sefaex schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 13:16:
[...]

Groter wil niet altijd zeggen beter. Astro's Playroom was super leuk om te spelen. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat Astro Bot een minder goede game zal zijn.

Hoe dan ook. Reviews zullen vast wel een paar dagen voor de release uitkomen. Gebeurt altijd op deze manier bij Sony excusives (de laatste tijd).

Maakt verder niet uit of de game een 7, 8 of 9 krijgt. Volgende week vrijdag tot zondag is het sowieso Astro time _/-\o_ :D
Ga je er de volle pot voor betalen?
Dat vind ik toch echt veel nee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
Sefaex schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 23:36:
Ik denk dat MSG (afgezien van Astro Bot) weleens mijn meest anticipated game van dit jaar kan worden.
Vreemd genoeg praat bijna niemand over deze game. Maar MGS3 met MGS V gameplay. Dat is wel iets om naar uit te kijken imo!

[YouTube: METAL GEAR SOLID 3: DELTA vs METAL GEAR SOLID 3: SNAKE EATER GRAPHICS COMPARISON]
Groot fan maar no Kojima no buy.

• Timothy3000
  • Nu online
Derbiss schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 16:00:
[...]

Een goeie game is het geld gewoon waard imo.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Timothy3000 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 16:12:
[...]

Groot fan maar no Kojima no buy.
Het is echt een like for like remake, Kojima wordt zelfs meermaals genoemd in de credits. Dus Konami lijkt zijn input niet uit de game te hebben verwijderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
Timothy3000 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 16:13:
[...]

Een goeie game is het geld gewoon waard imo.
Ik begrijp je punt; heb ettelijke ps-games ook direct gekocht maar dit is Astro-bot..
Ik vind het al erg dat ze er 80€ voor vragen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:38
Derbiss schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 16:25:
[...]

Ik begrijp je punt; heb ettelijke ps-games ook direct gekocht maar dit is Astro-bot..
Waarom is het erg? Als de eerste previews lijken te kloppen krijg je een leuke gepolijste platformer met 80 levels die 15-20 uur duurt, los van de collectibles etc..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
cold_as_ijs schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 16:36:
[...]

Waarom is het erg? Als de eerste previews lijken te kloppen krijg je een leuke gepolijste platformer met 80 levels die 15-20 uur duurt, los van de collectibles etc..
Omdat het Astro-bot is; ik ben benieuwd naar hoe ze het gaan doen maar ik vind 80€ teveel hiervoor.
Lijkt me eerder een 40 à 50€; imo is het een upgrade van de demo die op ps5 stond.
Maar dat is mijn mening maar e; feel free en als je gelijk hebt bied ik mijn excuses aan :)

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:44
@Derbiss
De ontwikkeling van games wordt er niet goedkoper op.
Links en rechts zien we gamebedrijven ophouden met bestaan, puur omdat ze niet genoeg geld binnen harken. Mismanagement is ook wel eens ter sprake uiteraard.
Sommige titels verkopen terecht slecht (bugs, niet af etc) anderen verdienen het niet.
Snap best dat niet iedereen de volle pond wilt betalen voor een game maar zoals Timothy3000 al aanhaalt, als een game goed is en voldoende plezier biedt, is het de volle pond waard imo.
Ik denk altijd, aan zo'n game wordt jarenlang gewerkt, als je fan bent van de genre en gamen is je hobby, gun ik ze de euros van harte. Je krijgt er uren plezier voor terug.
Zolang wij de games niet kopen, zal het aanbod omlaag gaan, genre van platformers zoals astrobot is al niet heel ruim. Daarnaast kan je een game vaak goedkoper aanschaffen als je beetje goed kijkt (digital gaat dat lastiger)
Paar maanden wachten helpt ook als je het geduld kan opbrengen :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Vermoeiend dat gemekker over games en prijzen. Games zijn alleen maar goedkoper geworden en ontwikkelkosten gestegen. Doet een bedrijf eens iets anders dan fifa en of cod en dan willen we het weer voor een prikkie. Ik vind de game community echt zo jammer.

• Derbiss
BigF25 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 16:44:
@Derbiss
De ontwikkeling van games wordt er niet goedkoper op.
Links en rechts zien we gamebedrijven ophouden met bestaan, puur omdat ze niet genoeg geld binnen harken. Mismanagement is ook wel eens ter sprake uiteraard.
Sommige titels verkopen terecht slecht (bugs, niet af etc) anderen verdienen het niet.
Snap best dat niet iedereen de volle pond wilt betalen voor een game maar zoals Timothy3000 al aanhaalt, als een game goed is en voldoende plezier biedt, is het de volle pond waard imo.
Ik denk altijd, aan zo'n game wordt jarenlang gewerkt, als je fan bent van de genre en gamen is je hobby, gun ik ze de euros van harte. Je krijgt er uren plezier voor terug.
Zolang wij de games niet kopen, zal het aanbod omlaag gaan, genre van platformers zoals astrobot is al niet heel ruim. Daarnaast kan je een game vaak goedkoper aanschaffen als je beetje goed kijkt (digital gaat dat lastiger)
Paar maanden wachten helpt ook als je het geduld kan opbrengen :P
Dat begrijp ik volledig; kijk voor een nieuwe GOW - Uncharted - Horizon betaal ik gerust 80€. Maar voor Astro Bot kan ik dat niet; het is zoals gezegd voor mij een upgrade van de demo. Ik speel evengoed Crash, Spyro etc dus ik kan een goede platformer zeker appreciëren. Ik heb niets dan respect voor de gameindustrie hoor; gaat niet om er niet te voor willen betalen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
En daarna zeuren dat er geen vernieuwing is. De game community zelf is het probleem. Niet de industrie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 17:01:
En daarna zeuren dat er geen vernieuwing is. De game community zelf is het probleem. Niet de industrie.
Er is er hier maar 1 aan het zeuren.
Derbiss schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 16:59:
[...]

Dat begrijp ik volledig; kijk voor een nieuwe GOW - Uncharted - Horizon betaal ik gerust 80€. Maar voor Astro Bot kan ik dat niet; het is zoals gezegd voor mij een upgrade van de demo. Ik speel evengoed Crash, Spyro etc dus ik kan een goede platformer zeker appreciëren. Ik heb niets dan respect voor de gameindustrie hoor; gaat niet om er niet te voor willen betalen ;)
Ik snap je punt wel, die games die je noemt zouden veel meer kosten om te maken lijkt mij. Prijzen zouden eens per titel bepaald worden. Moet er wel bij zeggen dat Astro €70 kost en niet €80.
Ik kijk al een tijdje uit naar de game en wanneer we rond de 20uur komen en de reviews goed zijn koop ik de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 17:04:

[...]

Ik snap je punt wel, die games die je noemt zouden veel meer kosten om te maken lijkt mij. Prijzen zouden eens per titel bepaald worden. Moet er wel bij zeggen dat Astro €70 kost en niet €80.
Ik kijk al een tijdje uit naar de game en wanneer we rond de 20uur komen en de reviews goed zijn koop ik de game.
Ja 70€ gewone versie, 80€ deluxe.. excuses :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:21
Maar is toch ook verschillend voor iedereen wat hij/zij er voor uit wil geven? Voor mij is er geen haar op m'n hoofd die er aan denkt 80 Euro neer te leggen voor Astrobot (ik zie 'm overigens voor 70 Euro in de PS Store en 65 fysiek bij MM?). Maar dat is omdat ik niet genoeg diepgang zie in deze game en franchise. Ik vond Astro's Playroom echt wel geinig en liet de mogelijkheden van de Dualsense goed merken. Was natuurlijk ook geen volledige game, maar zou er ook niet voor betalen.

Misschien omdat ik met Mario ben opgegroeid en het vergelijk met het (overigens geweldige) Odyssey en Galaxy. Games die op platform gebied maar moeilijk te verslaan zijn, én 6 tientjes bij release kostten, én waar voor volle completion minimaal 30 uur in gaat zitten.

Probleem met deze games is ook dat er weinig replayability in zit. Zodra je 'm uitgespeeld of op 100% hebt is er weinig reden om door te spelen. Dat maakt imho 70 of 80 Euro minder goed te verantwoorden. Bedragen die ik persoonlijk moeiteloos neer leg voor een Diablo 4, een goed jaar CoD of FIFA of een game als Elden Ring.

Ik denk dat Astro echt wel leuke games zijn, maar het is gewoon niet voor iedereen de volle mep waard. Dat kan :)

Join het GoT Pulse-Team!

• cold_as_ijs
Derbiss schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 16:42:
[...]

Omdat het Astro-bot is; ik ben benieuwd naar hoe ze het gaan doen maar ik vind 80€ teveel hiervoor.
Lijkt me eerder een 40 à 50€; imo is het een upgrade van de demo die op ps5 stond.
Maar dat is mijn mening maar e; feel free en als je gelijk hebt bied ik mijn excuses aan :)
Ten eerste staat de game te koop voor max €70 euro, ook digitaal. Op disc voor €10 minder te vinden
Verder krijg je 5-6x zoveel content tov de demo. Om dat dan een upgrade te noemenis echt te kort door de bocht. En 15 uur is meer dan genoeg content voor een platformer.
Verder mag je Astro bot gewoon stom vinden ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Derbiss
cold_as_ijs schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 17:12:
[...]

Ten eerste staat de game te koop voor max €70 euro, ook digitaal. Op disc voor €10 minder te vinden
Verder krijg je 5-6x zoveel content tov de demo. Om dat dan een upgrade te noemenis echt te kort door de bocht. En 15 uur is meer dan genoeg content voor een platformer.
Verder mag je Astro bot gewoon stom vinden ;)
Ieder zijn mening :)
Zoals gezegd, ik trek mijn woorden in als ik fout ben maar ik vind het veel geld ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig hebben we altijd nog Concord voor een zacht prijsje. :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 17:04:
[...]

Er is er hier maar 1 aan het zeuren.

[...]

@Derbiss is toch wel een beetje aan het zeuren en @giantgiantus zeurt over @Derbiss zijn gezeur. En nu zeur ik omdat jij weer zeurt over het gezeur van @giantgiantus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j5ZEkYf8G4o4PO4TZ1W-xapZ-uI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/00LvkzVeM7pC4y0pfGwikGg5.webp?f=user_large

>:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
cold_as_ijs schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 17:16:
[...]

@Derbiss is toch wel een beetje aan het zeuren en @giantgiantus zeurt over @Derbiss zijn gezeur. En nu zeur ik omdat jij weer zeurt over het gezeur van @giantgiantus

[Afbeelding]

>:)
Hey man.. superwarm buiten en wij zitten achter een pc. Zeuren mag dan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
Derbiss schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 16:42:
[...]
imo is het een upgrade van de demo die op ps5 stond.
Ja maar dat is het dus helemaal niet. Het is een nieuwe volledige game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Derbiss schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 16:00:
[...]

Voor een Ratchet en Clank game betalen we toch ook gewoon de volle pond. Waarom niet voor Astro ?
Playroom was een gratis techdemo. Astro Bot is een volwaardige game.

Als je van platformers houdt , lijkt het mij een must have.

En ik lees hierboven €80. Bij Gameresource kost hij €60. Prima prijsje. Ik heb er zin in! :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:23
Maar hoe durf je je eigen geld uit geven aan een spel wat je graag wil hebben? Je moet wachten natuurlijk.

Misschien is t intussen weer tijd voor de luide fan discussie, zijn we weer rond. Wat een onnozele discussies zeg, hopelijk komt er snel wat nieuw nieuws zodat ik niet het gevoel heb dat ik elke 20 pagina's hetzelfde lees.

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:21
Sefaex schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:17:
[...]

Voor een Ratchet en Clank game betalen we toch ook gewoon de volle pond. Waarom niet voor Astro ?
Playroom was een gratis techdemo. Astro Bot is een volwaardige game.

Als je van platformers houdt , lijkt het mij een must have.

En ik lees hierboven €80. Bij Gameresource kost hij €60. Prima prijsje. Ik heb er zin in! :D
Ik niet. Gratis opgepikt via PS Plus en geen spijt, want max 5 uur gespeeld. Ziet er fantastisch uit maar het greep me gewoon niet.

Zo zie je maar weer dat het per persoon verschilt en/of dat je interesse qua games in de loop der jaren misschien verandert. Want ik heb echt wel plezier gehad aan platformers.

Verder natuurlijk eens met @Daan0s : gewoon lekker doen wat je zelf wilt. Het zijn je eigen pegels en het is je eigen PS5 :P

[ Voor 7% gewijzigd door Denman op 29-08-2024 20:30 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Daan0s schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:25:
Maar hoe durf je je eigen geld uit geven aan een spel wat je graag wil hebben? Je moet wachten natuurlijk.

Misschien is t intussen weer tijd voor de luide fan discussie, zijn we weer rond. Wat een onnozele discussies zeg, hopelijk komt er snel wat nieuw nieuws zodat ik niet het gevoel heb dat ik elke 20 pagina's hetzelfde lees.
Correct; ik laat de discussie zo tot na de launch ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Daan0s schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:25:

Nog zo een opgefokte reactie. Waarom toch? Als iemand gewoon netjes aangeeft waarom hij wel of niet iets aanschaft zonder iemand aan te vallen is dat toch prima? En als je je er aan irriteert om wat voor reden dan ook dan negeer je die reactie toch?

Veel plezier verder, ik hou het voor gezien hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
[...]

Na al die gekke reacties hier, ik heb hem ook al gekocht hoor.
Het wordt voor mij ook volgende week Astro tijd, of het 3 dagen wordt geen idee. maar ga er sowieso aan beginnen :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:38
[...]

Ik had hem ook gereserveerd, lijkt me ook een hele leuke game. Echter zit ik momenteel erg druk, waardoor ik er komende tijd zo goed als geen tijd voor heb, dus ik koop hem iets later alsnog, en zie dan wel wat de prijs is, maar kopen doe ik hem :D Alvast veel plezier volgende week.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Voor mensen die verder willen discussiëren over de ontwikkelingen in de gamewereld hebben we een speciaal topic: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Derbiss schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 16:25:
[...]

Ik weet even niet niet hou jij aan €80,- komt, maar gemiddelde prijs is €65,-. Als ik even bol.com erbij pak, daar is die €64,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Die 80 euro is natuurlijk advies prijs. Ik heb 'm bij Bol gereserveerd staan, ik dacht voor 65 euro.
Het is natuurlijk afwachten, maar ik zie het wel gebeuren dat ik hier weer 40+ uur in stop. Prima geld voor zoveel plezier dus. Voor mij valt het in de categorie Triple AAA kwaliteit games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Linksquest schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:44:
[...]

Ik weet even niet niet hou jij aan €80,- komt, maar gemiddelde prijs is €65,-. Als ik even bol.com erbij pak, daar is die €64,-
Misschien de digitale deluxe editie in de ps store ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
Tux3.14 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:46:
Die 80 euro is natuurlijk advies prijs. Ik heb 'm bij Bol gereserveerd staan, ik dacht voor 65 euro.
Het is natuurlijk afwachten, maar ik zie het wel gebeuren dat ik hier weer 40+ uur in stop. Prima geld voor zoveel plezier dus. Voor mij valt het in de categorie Triple AAA kwaliteit games.
Waarom zou een game als Astro Bot geen Triple AAA kwaliteit game zijn. Als ik alleen naar Astro's Playroom kijk, voor een gratis game / tech demo of hoe je het ook wilt noemen, was het een zeer vermakelijke, maar ook hartstikke leuke en grappige game.

Nintendo brengt toch ook vaker Mario en Kurbie uit, en dat zijn in het algemeen ook Tripple AAA games, dus deel je mening en zeker een game die zeker het goed gaat doen. Maar of iemand het de prijs waard vind moet iedereen natuurlijk zelf weten, maar voor mijn gevoel is €65 euro een prima prijs voor deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Linksquest schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:56:
[...]

Waarom zou een game als Astro Bot geen Triple AAA kwaliteit game zijn. Als ik alleen naar Astro's Playroom kijk, voor een gratis game / tech demo of hoe je het ook wilt noemen, was het een zeer vermakelijke, maar ook hartstikke leuke en grappige game.

Nintendo brengt toch ook vaker Mario en Kurbie uit, en dat zijn in het algemeen ook Tripple AAA games, dus deel je mening en zeker een game die zeker het goed gaat doen. Maar of iemand het de prijs waard vind moet iedereen natuurlijk zelf weten, maar voor mijn gevoel is €65 euro een prima prijs voor deze game.
Inderdaad Astro kan gewoon een prima Tripple AAA game zijn, je moet alleen van platform games houden.
Triple AAA games hoeven niet altijd iets te zijn als een Uncharted, God of War, een platformer kan dat ook prima zijn :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
Carlos0_0 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:52:
[...]

Misschien de digitale deluxe editie in de ps store ?
Dat dacht ik eerst ook, maar als ik de Playstation app kijk dan staat daar maar 1 versie en daar is de prijs €69,99. Maakt ook verder niet uit, was gewoon benieuwd waar hij die prijs gezien had. En of iemand het de prijs waard vind is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik ben nu Tales of Kenzera: Zau aan het spelen. Best een aardige Metroidvania game met vooral een mooie artstyle. Grootte van de gebieden wordt voor m'n gevoel wel vaak opgerekt met veel lege ruimtes. Maar alsnog wel een aanrader.
Staat in PS+ Extra voor wie hem wilt proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
Linksquest schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:59:
[...]

Dat dacht ik eerst ook, maar als ik de Playstation app kijk dan staat daar maar 1 versie en daar is de prijs €69,99. Maakt ook verder niet uit, was gewoon benieuwd waar hij die prijs gezien had. En of iemand het de prijs waard vind is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.
Zoals gezegd had ik enkel de deluxe-versie gezien op de PS-store, had dit al aangekaart 37 post geleden ;)
Als je even los wil gaan https://www.youtube.com/watch?v=MoUq073Pp7I&t=1s ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Review embargo van Astro Bot verloopt donderdag 5 sept - 14:00

Dagje voor de release. Voor de mensen die nog twijfelen. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Sefaex op 30-08-2024 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Sefaex schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:16:
Review embargo van Astro Bot verloopt donderdag 5 sept - 14:00

Dagje voor de release. Voor de mensen die nog twijfelen. ;)
Oke.Had zelf verwacht dat de reviews ma/di online zouden gaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sefaex

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
Ik kijk toch echt wel uit naar astrobot, het kan niet snel genoeg vrijdag zijn.

De laatste bot zou ook beschikbaar zijn om te zoeken in astro’s playroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
AppleFan2007 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:01:
[...]

Ik kijk toch echt wel uit naar astrobot, het kan niet snel genoeg vrijdag zijn.

De laatste bot zou ook beschikbaar zijn om te zoeken in astro’s playroom
Zijn nog geen Youtube video's ieder geval, dus denk niet dat iemand hem gevonden heeft dan al :).
Tevens ook geen update gehad van Astro vandaag nog, dus denk niet dat die er al is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:05:
[...]

Zijn nog geen Youtube video's ieder geval, dus denk niet dat iemand hem gevonden heeft dan al :).
Tevens ook geen update gehad van Astro vandaag nog, dus denk niet dat die er al is.
Jawel, laatste bot is er ook

YouTube: ASTRO'S PLAYROOM – No escape! Trophy Guide (Fourth Special Bot – Ape...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ah grappig die had ik niet gevonden, en had Youtibe resultaten nog op upload datum binnen gehaald.
Die ga ik eens binnen halen dan, en dan maar eens aan eten beginnen thnx :) .

Ecit:

Zo die hebben we ook binnen :P

edit:

Toch niet ik snap er helemaal niks van, je moet aapje na dansen maar snap het niet(ja dat je de pijltjes toets moet gebruiken).

edit:

En ja toen was die er eindelijk, maar even opgeschreven wat welke knop deed haha.

[ Voor 18% gewijzigd door Carlos0_0 op 30-08-2024 17:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
Ik had 'm in de pre-order staan.
Maar hij is wel een beetje te shiny voor mijn gevoel :/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GWCkWwlaoAM7fcI?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ja dat idee had ik ook, en waar ik persoonlijk bang voor ben is dat die Witte sticks snel gaan verkleuren, had mijn reservering op de controller 2 weken geleden al eruit gehaald, mede vanwege de twijfel van de Sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
O zo heel mooi is die toch niet, gelukkig maar dat ik hem niet besteld heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
Sefaex schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 08:18:

[Afbeelding]
Was echt in veronderstelling dat het mat kleur blauw zou zijn. Ik houd het maar bij mijn Spiderman 2 controller en de dualsense Edge.

[ Voor 5% gewijzigd door Geraedus op 31-08-2024 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Sefaex schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 08:18:

[Afbeelding]
En een filmpje voor meer details

Van https://press-start.com.a...bot-dualsense-controller/

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Op zich als ik hem nu in het filmpje zie dan ziet die er wel leuk uit, maar toch voor mij te veel wit :).
Ik ben al geen fan van de huidige witte controllers, console maakt mij niet uit. Maar deze controller laat ik wel aan mij voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 10:41
Ik gebruik een gamesir 2 controller om op mijn xbox remote play naar mijn telefoon t3 doen. Dat werkt prima. Nu dacht ik, ik ga even de ps remote app gebruiken met mijn gamesir. Helaas wil de ps remote alleen sonys controllers toestaan. Iemand een oplossing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
wjsiebes schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:39:
Ik gebruik een gamesir 2 controller om op mijn xbox remote play naar mijn telefoon t3 doen. Dat werkt prima. Nu dacht ik, ik ga even de ps remote app gebruiken met mijn gamesir. Helaas wil de ps remote alleen sonys controllers toestaan. Iemand een oplossing?
Ja je PS5 controller gebruiken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
cold_as_ijs schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:54:
[...]

Of de PS Portal aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
cold_as_ijs schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:54:
[...]

Heb geen zin om die elke keer opnieuw aan mijn playstation te moeten koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:34
Die bevalt mij in ieder geval érg goed 😌

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wjsiebes schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:02:
[...]

Je zou een andere remote play app kunnen proberen zoals bijvoorbeeld PSPlay.

Is wel betaald zie ik, maar krijgt veel positieve reviews.
https://play.google.com/s...tails?id=psplay.grill.com

[ Voor 18% gewijzigd door Raem op 31-08-2024 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
wjsiebes schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:02:
[...]

Sorry was een inkoppertje ;)
Welke controller hen je precies, kan wel de gamesir x2 vinden maar niet de 2. De laatste id in 2 versies waarvan 1 geen ps remoteplay support lijkt te hebben. Dan houdt het gewoon op en moet je een andere controller kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
cold_as_ijs schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:17:
[...]

Sorry was een inkoppertje ;)
Welke controller hen je precies, kan wel de gamesir x2 vinden maar niet de 2. De laatste id in 2 versies waarvan 1 geen ps remoteplay support lijkt te hebben. Dan houdt het gewoon op en moet je een andere controller kopen.
Het is de x2. Ik heb een ps controller aan mijn tablet en dat werkt prima. Maar wil nog wel eens even snel mijn telefoon pakken.

Een controller koppelen aan de ps kan ook alleen via kabel toch? Zit geen koppelknopje op de console.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 14:41
wjsiebes schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:26:
Een controller koppelen aan de ps kan ook alleen via kabel toch? Zit geen koppelknopje op de console.
Kan wel, maar je hebt op zijn minst een andere controller nodig die aan de ps5 is gekoppeld om het koppelen te voltooien op de console.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wjsiebes
Raem schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:17:
[...]

Je zou een andere remote play app kunnen proberen zoals bijvoorbeeld PSPlay.

Is wel betaald zie ik, maar krijgt veel positieve reviews.
https://play.google.com/s...tails?id=psplay.grill.com
Dit werkt top!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister9
  • Laatst online: 15:19
Goedemorgen,

De laatste tijd een PS5 te leen gehad en uit te testen. Erg enthousiast, dus gisteren een eigen versie besteld die vandaag binnengekomen is.

Ik had nog paar vragen:

- Ik heb meerdere accounts op de PS5 aangemaakt. 1 voor mij en de andere voor de rest van de familie. Op mijn account heb ik ook een Playstation Plus account aangemaakt dus die is gekoppeld voor aankopen in de store en online spelen. Kan ik dit ook delen met de andere accounts? Of moet serieus elk account een eigen betaald PS Plus account hebben om online te kunnen spelen.

- Ik he er 1 spel op cd bijgekocht. Is het mogelijk die op een of andere manier om te zetten naar een digitale versie zodat ik de cd niet meer nodig heb?

Dank vast !

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mister9 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 19:47:
Goedemorgen,

De laatste tijd een PS5 te leen gehad en uit te testen. Erg enthousiast, dus gisteren een eigen versie besteld die vandaag binnengekomen is.

Ik had nog paar vragen:

- Ik heb meerdere accounts op de PS5 aangemaakt. 1 voor mij en de andere voor de rest van de familie. Op mijn account heb ik ook een Playstation Plus account aangemaakt dus die is gekoppeld voor aankopen in de store en online spelen. Kan ik dit ook delen met de andere accounts? Of moet serieus elk account een eigen betaald PS Plus account hebben om online te kunnen spelen.
Ja, je kunt dit delen met de rest van de accounts

https://www.playstation.c...s/share-playstation-plus/
- Ik he er 1 spel op cd bijgekocht. Is het mogelijk die op een of andere manier om te zetten naar een digitale versie zodat ik de cd niet meer nodig heb?
Nee, dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 14:41
Ik he er 1 spel op cd bijgekocht. Is het mogelijk die op een of andere manier om te zetten naar een digitale versie zodat ik de cd niet meer nodig heb?
Je kunt de digitale versie kopen, en kijken of je de schijf kunt verkopen, maar financieel lever je erop in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aanvullend op wat @Raem hierboven zegt zijn er wat uitzonderingen:
* Cloud backup van saves zijn enkel voor het account met PS+. En dat suckt, temeer daar savegames van PS5 games niet naar USB geëxporteerd kunnen worden. Ik zou dus zeker regelmatig een full system backup doen (zonder de games zelf want die kun je altijd weer downloaden).
* Enkel het account met PS+ maakt aanspraak op PS+ kortingen in de store, maar da’s vrij logisch ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Ik heb een korte vraag over het uitbreiden van de opslag. Als een SSD plaatst, is dat dan ter vervanging van de huidige SSD, of dient die als uitbreiding? En kun je uitbreiden tot 2 TB of ook meer?

Iemand ervaring met de performance?

En als het is ter vervanging, hoe krijg je alle data dan van de huidige naar de nieuwe?

Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
mister9 schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 12:10:
Ik heb een korte vraag over het uitbreiden van de opslag. Als een SSD plaatst, is dat dan ter vervanging van de huidige SSD, of dient die als uitbreiding? En kun je uitbreiden tot 2 TB of ook meer?

En als het is ter vervanging, hoe krijg je alle data dan van de huidige naar de nieuwe?

Dank!
Het is zoals je zelf zegt een uitbreiding, dat wil dus zeggen dat als je die 2TB erbij steekt je in totaal 2,6TB hebt of 3TB bij de PS5 slim.
De PS5 ondersteunt SSD's tot 8TB, meer dan genoeg ruimte dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
als ik mijn save-game op een ander lokale account overzet, kan die gebruiker dan spelen waar ik ben gebleven?

edit: trouwens je kan de savegame van de ps5-games niet overzetten op usb. alleen van de ps4 games.

[ Voor 32% gewijzigd door Farabi op 03-09-2024 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
mister9 schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 12:10:

Dank!
Tot de ps4/ pro was het altijd vervangen van de huidige disk, nu is het alleen ter uitbreiding.
Kijk alleen wel even goed of die geschikt is, koop niet elke willekeurige sdd zomaar.

De SSD in de ps5 zijn namelijk van aardige snelheden, er zijn dus ssd die hier speciaal geschikt voor zijn.
Je hoeft ze echt niet direct op de playstation site ofzo te kopen, een mediamarkt of coolblue verkoopt ze ook.

Als je weet waar je op moet letten kan je natuurlijk simpeler iets online zoeken, anders gewoon de filter van coolblue ofzo gebruiken.

https://www.coolblue.nl/i...del-console:playstation-5

Uiteraard hoef je hem nog steeds niet daar dan te kopen, en kan je erna natuurlijk opzoek of die ergens anders goedkoper te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Farabi schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 12:18:
als ik mijn save-game op een ander lokale account overzet, kan die gebruiker dan spelen waar ik ben gebleven?
Je kan geen saves 'overzetten'. Ze blijven altijd gekoppeld aan je account en je kan dus ook niet iemand laten verder spelen waar jij gebleven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Twixie schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 15:24:
[...]

Je kan geen saves 'overzetten'. Ze blijven altijd gekoppeld aan je account en je kan dus ook niet iemand laten verder spelen waar jij gebleven was.
yes hier ook al een paar keer tegenaan gelopen dat alle saves kwijt waren in lego games.
Kwam omdat dan mijn zoontje met het 2e account was ingelogged en daarmee de game startte ipv het hoofdaccount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04 19:35
Heeft er nog iemand een tip voor een goedkope maar goede 2 TB ssd's voor in de PS5? Zit zelf te denken aan Samsung of WD maar zie ook goedkopere merken? Als iemand een goed alternatief weet voor een aantrekkelijkere prijs hoor ik het graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister9
RandyAmsterdam schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:09:
Heeft er nog iemand een tip voor een goedkope maar goede 2 TB ssd's voor in de PS5? Zit zelf te denken aan Samsung of WD maar zie ook goedkopere merken? Als iemand een goed alternatief weet voor een aantrekkelijkere prijs hoor ik het graag.
Een paar posts hierboven werd een mooie link gedeeld: https://www.coolblue.nl/i...del-console:playstation-5

Daar ga ik denk ik een mooie uitzoeken, keuze genoeg. Ik ga denk ik voor een 4tb Samsung versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 12:17
mister9 schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 16:12:
[...]

Een paar posts hierboven werd een mooie link gedeeld: https://www.coolblue.nl/i...del-console:playstation-5

Daar ga ik denk ik een mooie uitzoeken, keuze genoeg. Ik ga denk ik voor een 4tb Samsung versie.
Gewoon de Lexar Nm790 nemen (118 euro voor 2 tb) en voor 5 euro een heatsink erop zetten. Klaar :).

Dan wel even ergens anders bestellen, dat wel.

[ Voor 5% gewijzigd door FrankoNL op 03-09-2024 17:35 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 117 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties