Heb hier ook al een paar jaar RDR2 liggen. Eens opgepikt bij de Sales. Al een uur of 2 gespeeld of zo, maar met te weinig concentratie waardoor ik al snel de controls weer vergat.
Met de regelmaat van de klok vraagt mijn tienerzoon wanneer ik die eindelijk eens ga spelen

. Hij heeft die uitgespeeld op PC. Helpt ook niet dat ik a) nog een hoop andere oudere games liggen heb die ik nog liever zou spelen (Death Stranding, Last of Us, Bioshock trilogy, etc..etc..), b) ik eigenlijk niet bepaald een western fan ben.
Ivm Stars: die werkt toch al terug sinds op zijn minst vorig weekend (ben wel Belg). En grappig om te zien dat ik niet de enige ben die gewoon obsessief gewoon alles activeert om dan letterlijk games op te starten tot de award popt in mijn app (letterlijk seconden na het opstarten van de game) en ik daarna de game direct terug afsluit.
Recent was er ook een missie voor 'PlayStation Tournaments'. Heb daar toen ook niet verder naar gezocht, maar ik had nog nooit van Tournaments gehoord. Iemand die weet waar dat op sloeg ?