Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:10

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Zapato schreef op maandag 1 juli 2024 @ 09:28:
[...]

Goed nieuws: je bent nog lang niet halverwege. Nog maar net gestart zou ik zeggen.
Oh haha dan heb ik dat fout, het lijkt namelijk zo omdat de missie lijst niet extreem lang is. Dan gok ik dat de missies langer zullen worden ? :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 14:32

Lapras

Ice beam

Speel gewoon verder. Alles ontvouwt zich zoals het moet.

Zeker bij deel 2 zou ik waken om naar lijsten van hoofstukken te kijken. De kans op spoilers is dan erg groot, en dat spel wordt zoveel sterker als je het beleeft zoals het beleefd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:29
jori040 schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 15:52:
‘Nieuwe IP van Sony Bend maakt gebruik van de Decima Engine’: https://playsense.nl/5906...uik-van-de-decima-engine/
Eeht een heel mooie engine, maar nog een live service game dus.. :')

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
G_Dragon schreef op maandag 1 juli 2024 @ 08:28:
Ik ben in 4 uur tijd alweer halverwege The Last Of Us, want heb net dat stuk met The Capitol Building gehad en ben bij de missie The Woods. Omdat je verder niet kan zien hoever je nou precies in het spel ben, heb ik het even snel online opgezocht :)

Maar mensen hebben niet teveel gezegd, want wat is dit een prachtig spel zeg!
Wat mij betreft is TLOU de beste game die ik ooit gespeeld heb. En dan met name het verhaal en hoe dat in de game verteld wordt. Eigenlijk is het verhaal maar simpel, maar het wordt zo tof vertelt en de personages zijn ijzersterk, zodat je echt hun emoties voelt. Heel tof gedaan! De gameplay is wat rauwer en realistischer dan Uncharted, maar heeft qua mechanics daar wel wat van weg. Ik had wel echt het survival gevoel in die game. Elk laatje, hoekje en kastje uitpluizen op zoek naar resources. Altijd spannend, maar het wordt nooit creepy.

Deel 2 vond ik uiteindelijk nog wel beter dan deel 1, maar ik zou ze denk ik niet direct achter elkaar spelen. Het is meer en beter, maar ook wel weer meer van hetzelfde. Deel 2 is ook een keer zo lang, dus dan is het wel erg veel TLOU achter elkaar :P

[ Voor 23% gewijzigd door Hulleman op 01-07-2024 11:28 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zweefjr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 10:56
Hulleman schreef op maandag 1 juli 2024 @ 11:25:
[...]

Wat mij betreft is TLOU de beste game die ik ooit gespeeld heb. En dan met name het verhaal en hoe dat in de game verteld wordt. Eigenlijk is het verhaal maar simpel, maar het wordt zo tof vertelt en de personages zijn ijzersterk, zodat je echt hun emoties voelt. Heel tof gedaan! De gameplay is wat rauwer en realistischer dan Uncharted, maar heeft qua mechanics daar wel wat van weg. Ik had wel echt het survival gevoel in die game. Elk laatje, hoekje en kastje uitpluizen op zoek naar resources. Altijd spannend, maar het wordt nooit creepy.

Deel 2 vond ik uiteindelijk nog wel beter dan deel 1, maar ik zou ze denk ik niet direct achter elkaar spelen. Het is meer en beter, maar ook wel weer meer van hetzelfde. Deel 2 is ook een keer zo lang, dus dan is het wel erg veel TLOU achter elkaar :P
TLOU vindt ik ook een van de beste games die ik ooit heb gespeeld, ik heb ze onlangs beide voor het eerst gespeeld op de PS5. Heb ze beide gelijk achterelkaar gespeeld haha :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hulleman schreef op maandag 1 juli 2024 @ 11:25:
[...]

Ben benieuwd hoe ik erin zal staan wanneer ik The Last Of Us heb uitgespeeld, want dat beloofd wel ontzettend veel goeds. Ik merk nu in het begin al dat het veel puzzelen is op sommige momenten van hoe kom ik daar nou weer langs en soms is het ook dom geluk dat ze je niet zien :P

Ik ga denk ik het tweede deel wel direct spelen om zo langzaam mijn backlog af te werken :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
G_Dragon schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:54:
[...]

Ben benieuwd hoe ik erin zal staan wanneer ik The Last Of Us heb uitgespeeld, want dat beloofd wel ontzettend veel goeds. Ik merk nu in het begin al dat het veel puzzelen is op sommige momenten van hoe kom ik daar nou weer langs en soms is het ook dom geluk dat ze je niet zien :P

Ik ga denk ik het tweede deel wel direct spelen om zo langzaam mijn backlog af te werken :)
Vergeet ook the left behind DLC van TLOU part 1 niet :) Leuk achtergrondverhaal van Elly.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:43
G_Dragon schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:54:
[...]

Gelukkig kan je met een laddertje ver geraken in tlou1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 00:32
Mutatie schreef op maandag 1 juli 2024 @ 11:14:
[...]

Eeht een heel mooie engine, maar nog een live service game dus.. :')
Ben zelf ook niet meteen fan van live service games maar voor hetzelfde geld vind ik dit misschien wel een leuk project.Even afwachten wat het gaat zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48

v8power67

Psn: Mausosaurus

Gisteren nieuwe savegame begonnen met uncharted lost legacy. Denk dat dit misschien wel piek uncharted is. Nog net wat mooier, leuke grote set pieces. Voelt iets relaxter aan. En ja chloe en nadine zijn gewoon een goeie combo!
Voor wie nog niet gespeeld heeft, op ps5 met de 40hz modus echt een lust voor het oog. En speelt super!

Ben nu eigenlijk wel echt super benieuwd wat naughty dog aan het koken is.

Qua Uncharted waren er even rumours dat een andere studio ermee bezig was. Maar als er nog een nieuwe komt dan moet gewoon vanuit naughty dog komen vind ik. Dit is hun kindje.

Maar begreep dat ze met een nieuwe ip bezig zijn en ook tlou part 3 zal komen ooit. Maar vrees dat uncharted 5 niet snel zal gaan gebeuren.

[ Voor 37% gewijzigd door v8power67 op 01-07-2024 19:25 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 13:50
v8power67 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 18:57:
Gisteren nieuwe savegame begonnen met uncharted lost legacy. Denk dat dit misschien wel piek uncharted is. Nog net wat mooier, leuke grote set pieces. Voelt iets relaxter aan. En ja chloe en nadine zijn gewoon een goeie combo!
Voor wie nog niet gespeeld heeft, op ps5 met de 40hz modus echt een lust voor het oog. En speelt super!

Ben nu eigenlijk wel echt super benieuwd wat naughty dog aan het koken is.

Qua Uncharted waren er even rumours dat een andere studio ermee bezig was. Maar als er nog een nieuwe komt dan moet gewoon vanuit naughty dog komen vind ik. Dit is hun kindje.

Maar begreep dat ze met een nieuwe ip bezig zijn en ook tlou part 3 zal komen ooit. Maar vrees dat uncharted 5 niet snel zal gaan gebeuren.
Ik heb idd zelf ook de PS5 versies van Uncharted's uitgespeeld... Ze waren beide geweldig en hoop echt dat er een 5e komt. Veel plezier aan beleefd. Aanrader idd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
Shaker74 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 08:17:
[...]

Ik heb idd zelf ook de PS5 versies van Uncharted's uitgespeeld... Ze waren beide geweldig en hoop echt dat er een 5e komt. Veel plezier aan beleefd. Aanrader idd.
Toen ik dit voor het eerst zag op de E3

Dach ik wtf... dit is next level *** _/-\o_

Echt benieuwd wat ze eventueel met een Uncharted 5 gaan laten zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Sefaex schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 08:35:
[...]

[YouTube: UNCHARTED 4: A Thief’s End - E3 2015 - Sam Pursuit Gameplay | PS4]

Toevallig dit stuk weer gespeeld vorige week. Evht geniaal. Heel Madagascar is mijn favoriete gedeelte uit de game. Begint lekker chill in je auto verkennen. Eindigt met een van de beste actie scenes uit de reeks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BomBer_BeN
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:52
als je trouwens even blijft staan (volgens mij 1 minuut) als het van de cutscene naar gameplay over gaat kun je een trophy krijgen omdat het toen bij de e3 demo mis ging hebben ze dat toegevoegd als trophy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Ik merk dat ik erg hou van games als dit.. Ik hou er van als ik een chatty sidekick heb... Dat maakt het echt voor mij iig echt leuk... Waren de laatste tombraiders ook zo? Die heb ik eigenlijk nooit echt gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:06
Shaker74 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 11:31:
Ik merk dat ik erg hou van games als dit.. Ik hou er van als ik een chatty sidekick heb... Dat maakt het echt voor mij iig echt leuk... Waren de laatste tombraiders ook zo? Die heb ik eigenlijk nooit echt gespeeld.
Het is wel een beetje vergelijkbaar ja volgens mij, de laatste Tomb Raiders met Uncharted.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:41
Carlos0_0 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 12:41:
[...]

Het is wel een beetje vergelijkbaar ja volgens mij, de laatste Tomb Raiders met Uncharted.
De laatste Tomb Raider (Shadow of the Tombraider) was meer een open world game. Persoonlijk heb ik het wel gehad met open world games. Die andere 2 zijn wel vergelijkbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Zapato op 02-07-2024 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Carlos0_0 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 12:41:
[...]

Is misschien een optie voor tussendoor als ik ff Skull and Bones en Dragons Dogma 2 zat ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Zapato schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 12:50:
[...]

De laatste Tomb Raider (Shadow of the Tombraider) was meer een open world game. Persoonlijk heb ik het wel gehad met open world games. Die andere 2 zijn wel vergelijkbaar.
Oh zou kunnen dat is al weer 6 jaar geleden ongeveer, kan ik mij niet veel meer van herinneren.
Ik ben open world game op zich niet zat, maar komt omdat ik ook niet heel veel spellen wellicht speelt(Scheelt ook al wel weer).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
Sefaex schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 08:35:
[...]

[YouTube: UNCHARTED 4: A Thief’s End - E3 2015 - Sam Pursuit Gameplay | PS4]

En dan te bedenken dat dit op een PS4 mogelijk is. Net zoals The Last of UIs Part 1 en 2. PS5 games zien er eigenlijk nog niet eens heel veel beter uit dan deze games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Zapato schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 12:50:
[...]

Iets grotere biomes wellicht, maar van een open wereld was geen sprake. De volgende Tomb Raider wordt daadwerkelijk een open world game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Met The Last Of Us inmiddels aangekomen bij de hydroelectric dam, ben nu sinds Zondag bezig op hard omdat ik anders bang was dat het te makkelijk zou zijn. Het is alleen jammer dat ik sommige dingen al zie aankomen omdat ik de serie van HBO al heb gezien, maar in dit spel zit alles wel veel beter in elkaar.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6VsRVz56EocxzjfrseCprIei7tM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dMAaDqQCMZKlbavoy5mKZCWV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TiI4y9V49U4ZBp5-ZhTQrcIqPcY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/anId2uf7jb25ufutLPElLkpW.jpg?f=fotoalbum_large

Groeten uit india!!

Wat een prachtig spel blijft dit toch. En dit is slechts ps4 game met ps5 features. Als naughty dog eindelijk een ps5 gaat laten zien, dat word echt wat!

[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 03-07-2024 16:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:10
G_Dragon schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 15:47:
Met The Last Of Us inmiddels aangekomen bij de hydroelectric dam, ben nu sinds Zondag bezig op hard omdat ik anders bang was dat het te makkelijk zou zijn. Het is alleen jammer dat ik sommige dingen al zie aankomen omdat ik de serie van HBO al heb gezien, maar in dit spel zit alles wel veel beter in elkaar.
Ik heb deel 1 op zowel de PS3 als de PS4 Platinum, heerlijke game :D _/-\o_

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 20:49
Linksquest schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 17:41:
[...]

Ik heb deel 1 op zowel de PS3 als de PS4 Platinum, heerlijke game :D _/-\o_
Nu tijd voor de PS5 versie? :P

NSO: SW-7515-1623-5706

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:18
Waarom werkt PlayStation Stars nog steeds niet? Ik wil eigenlijk even wat punten inwisselen.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23:16
ZesBarkiePK schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 22:50:
Waarom werkt PlayStation Stars nog steeds niet? Ik wil eigenlijk even wat punten inwisselen.
Niemand gaat daar een antwoord op kunnen geven :P

Het enige dat ik kan zeggen is dat ze het stukje per stukje terug uitrollen.
Momenteel terug online in Hong Kong, India, Japan, Korea, Malaysia, Singapore, Thailand en Taiwan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:25
ZesBarkiePK schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 22:50:
Er was gisteren toevallig een nieuwsbericht over: nieuws: Sony stelt PlayStation Stars binnenkort weer beschikbaar na wekenlang...

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shaker74
Nu maar hopen dat ze de punten erbij tellen die je verdiende zou hebben tijdens de down-time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23:16
Shaker74 schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 09:23:
Nu maar hopen dat ze de punten erbij tellen die je verdiende zou hebben tijdens de down-time.
Op Reddit rapporteren enkele gebruikers dat de punten er inderdaad zijn bijgeteld.

Ik heb tijdens de downtime niets gekocht, ik ben eerder benieuwd of de trophies zijn meegeteld :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik kom er eigenlijk veel te weinig toe van grote verhalende games te spelen. Maar de Uncharted reeks heb ik wel de ene na de andere gespeeld. Wat waren dat toch vette games, en zo goed gedesigned. Bvb die hele chase met jeep en motor van hierboven. Je had daar echt wel wat vrijheid, of zo leek het althans, en toch slaagde je er dan in om 1 ruk de hele scene door te spelen zonder ook maar ergens ineens vast te zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
AreVeeDee schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 18:07:
[...]

Nu tijd voor de PS5 versie? :P
Zeker weten, ben het wachten op een leuke sale van die game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.gematsu.com/2...-latest-details-announced

Geen Gamescom, maar Sony staat dit jaar wel weer op de Tokyo Game Show (eerste keer sinds 2019). 26 t/m 29 september. Benieuwd of dat het moment wordt waarop de PS5 Pro onthuld wordt, of dat ze dat al eerder via een blogpost doen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:35
Van de week bf2042 opgepikt in de sale voor 11€.
Toch best vermakelijk spel. Heb het destijds wel even geprobeerd maar was toen nog verslaafd aan de Warzone.
Het is wel even wennen als je CoD bent gewend, maar speelt verder prima.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
MathieuT schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 09:59:
[...]

Op Reddit rapporteren enkele gebruikers dat de punten er inderdaad zijn bijgeteld.

Ik heb tijdens de downtime niets gekocht, ik ben eerder benieuwd of de trophies zijn meegeteld :)
Als je nog niet rank 4 bent zou dat wel zuur zijn ja.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Little Big Planet/ModNation Racers: Deze fun doe-het-zelf games mis ik op moment een beetje.De huidige games waar je kan bouwen die liggen me niet zo dus daarom hoop ik dat Sony de komende jaren nog met iets leuks komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:41
jori040 schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 16:06:
Little Big Planet/ModNation Racers: Deze fun doe-het-zelf games mis ik op moment een beetje.De huidige games waar je kan bouwen die liggen me niet zo dus daarom hoop ik dat Sony de komende jaren nog met iets leuks komt.
Is momenteel ook het probleem van Playstation denk ik, en ook dat er vrij weinig 1st party games zijn die meer voor de jeugd interessant zijn in het algemeen( 1st party dan )

Het is allemaal of high fidelity spul of nog een last gen release gekregen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Gisteravond The Last Of Us uitgespeeld en verder gegaan met een ander spel die ook in het Playstation Plus Extra abonnement staat, want het zal mij veel geld schelen als ik eerst al die spelen even speel. Dan hoef ik niet meer te verlengen :)

Dus ik ben begonnen aan Spider-Man: Miles Morales! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
G_Dragon schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 08:17:
Gisteravond The Last Of Us uitgespeeld en verder gegaan met een ander spel die ook in het Playstation Plus Extra abonnement staat, want het zal mij veel geld schelen als ik eerst al die spelen even speel. Dan hoef ik niet meer te verlengen :)

Dus ik ben begonnen aan Spider-Man: Miles Morales! :D
Qua gameplay en graphics ook een leuke game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Spiderman 1 al wel gespeeld? Anders zou ik die eerst doen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Psyonara schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 00:49:
[...]

Is momenteel ook het probleem van Playstation denk ik, en ook dat er vrij weinig 1st party games zijn die meer voor de jeugd interessant zijn in het algemeen( 1st party dan )

Het is allemaal of high fidelity spul of nog een last gen release gekregen.
Ja op de PS2 & PS3 zag je veel meer variatie op 1st party gebied.Leuke arcade racers zoals Motorstorm & WipeOut zie je nu ook al niet meer.

Met Astro Bot & LEGO-Horizon gaan ze de 2e helft van het jaar de goede richting in.Lekker ff wat anders dan een Last of Us of God of War ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 08:24:
[...]

Qua gameplay en graphics ook een leuke game
Het begin met Rhino is echt geweldig, dan de mix van muziek! Het ziet er grafisch ook echt ontzettend goed uit _/-\o_
Chaoss schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 08:32:
Spiderman 1 al wel gespeeld? Anders zou ik die eerst doen.
Niet gespeeld, maar die heb ik op Disc en ga ik later spelen. Weet het is niet de juiste volgorde maar ik wil gewoon heel graag even de aandacht leggen op de spellen die in het plus extra abonnement zitten, want die op disc kan ik altijd nog spelen :P

[ Voor 25% gewijzigd door G_Dragon op 05-07-2024 08:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 08:42:
[...]

Het begin met Rhino is echt geweldig, dan de mix van muziek! Het ziet er grafisch ook echt ontzettend goed uit _/-\o_

[...]

Niet gespeeld, maar die heb ik op Disc en ga ik later spelen. Weet het is niet de juiste volgorde maar ik wil gewoon heel graag even de aandacht leggen op de spellen die in het plus extra abonnement zitten, want die op disc kan ik altijd nog spelen :P
Zeker zonde qua verhaal in ieder geval. Want zo heb je spoilers voor het verhaal in deel 1. Iets waarvan je zei dat je dat in TLOU jammer vond omdat je de serie al had gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Raem schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 08:57:
[...]

Zeker zonde qua verhaal in ieder geval. Want zo heb je spoilers voor het verhaal in deel 1. Iets waarvan je zei dat je dat in TLOU jammer vond omdat je de serie al had gezien.
Klopt dat vind ik ergens ook wel jammer! Heb er gisteren ook wel over na gedacht wat handig was, maar het scheelt veel geld als ik even de focus op dat abbonement leg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Heb Miles Morales ook eerst gespeeld. Valt wel mee qua verhaal toch? Spiderman speel je meer voor de gameplay dan voor het fantastische verhaal.

Is toch meer gewoon vechten tegen de bad guy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 09:47:
Heb Miles Morales ook eerst gespeeld. Valt wel mee qua verhaal toch? Spiderman speel je meer voor de gameplay dan voor het fantastische verhaal.

Is toch meer gewoon vechten tegen de bad guy
Nee, hoor. Met name de verhaallijn van het eerste deel vond ik erg sterk, maar ook de verhaallijnen van Miles Morales en deeltje twee zaten goed in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 14:41
deze week eindelijk begonnen aan de elden ring DLC, zodra ik de DLC betreed voelt het meteen aan als gruwel en Oh boi here we go again. Heerlijk, enige minpunt tot dusver is welk wapen ik ga gebruiken en welk wapen niet xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Voor de liefhebbers, de nieuwe Lets Talk PlayStation

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Linksquest
Voor de mensen die Astro's Playroom spelen, de 2de uitdaging van de 2de DLC is sinds gisteren actief.

Het gaat om de Déjà phew! uitdaging.

https://psnprofiles.com/t...om/50-d%C3%A9j%C3%A0-phew

Over een paar weken zal de volgende uitdaging verschijnen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9xt589l5Xh0-TJRBl8tsqrFrRRk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g4SHy8aS0YWHR0CQJP2lacjO.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zAkXzU0GkMZYsrt490LzKrBur7g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D8KU75CBHwnuph2HGoOVt0Y3.jpg?f=fotoalbum_large

En dat was de korte campaign van Spider-Man: Miles Morales, echt wel heel kort! Daar had ik geen volle prijs voor over gehad bij release, maximaal €20. Het is wel een mooi en sterk verhaal, de gameplay was wel even wennen.

[ Voor 87% gewijzigd door G_Dragon op 06-07-2024 15:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Linksquest schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 13:58:
Voor de mensen die Astro's Playroom spelen, de 2de uitdaging van de 2de DLC is sinds gisteren actief.

Zag hem gisteren toevallig gelijk maar effe gepakt, ik ben geen trophy hunter ofzo.
Maar met dit spel heb ik wel alles, maar komt omdat het ook gewoon grappig is. en eigenlijk je voor trophies niet veel speciale dingen hoeft te doen.

Dus de extra bots pak ik ook maar mee zodra er een nieuwe is :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AreVeeDee
G_Dragon schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 15:08:
[Afbeelding][Afbeelding]

En dat was de korte campaign van Spider-Man: Miles Morales, echt wel heel kort! Daar had ik geen volle prijs voor over gehad bij release, maximaal €20. Het is wel een mooi en sterk verhaal, de gameplay was wel even wennen.
Hoeveel uur heb je erover gedaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
AreVeeDee schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:23:
[...]

Hoeveel uur heb je erover gedaan?
Playstation app geeft 5 uur aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
[Afbeelding][Afbeelding]

Ik had de ps5 op dag 1 en dit was mijn 1ste ps5 spel, echter deze bij Gamania gekocht.
Ik had 2 switch spellen ingeruild, en hem toen ook voor 25 euro ongeveer gekocht.

Idd volle mep zou ik er ook niet vooruit geven, hoeveel uur ik het gespeeld heb weet ik niet(Geen idee hoe je dat makkelijk kan zien).
Ik zie dat wel bij de spellen staan recent play, maar bij andere spellen kan ik dat zo niet terug vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Carlos0_0 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:55:
[...]

Ik had de ps5 op dag 1 en dit was mijn 1ste ps5 spel, echter deze bij Gamania gekocht.
Ik had 2 switch spellen ingeruild, en hem toen ook voor 25 euro ongeveer gekocht.

Idd volle mep zou ik er ook niet vooruit geven, hoeveel uur ik het gespeeld heb weet ik niet(Geen idee hoe je dat makkelijk kan zien).
Ik zie dat wel bij de spellen staan recent play, maar bij andere spellen kan ik dat zo niet terug vinden.
Je kan dit zien in de Playstation app op je telefoon :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JQhPYSCB_XXjtjRlJ4oPH-mDXxw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NLe9FBYo6wzVKwekHaeNPVVY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
G_Dragon schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:58:
[...]

[Afbeelding]
Ja maar hij staat niet bij onlangs gespeeld, want ik heb Miles Moras al onlangs 5 jaar geleden al gespeeld ;).

edit:

Ik heb even de ps5 aangeslingerd daar kan je het wel zien, ik heb er totaal 16 uur in zitten.
En dan heb ik ook echt alle side missies gedaan, alle dingetjes in het spel gevonden.
Alleen dan niet de trophies volledig, maar ik ga niet 100x een bepaalde Combo doen ofzo. Dat vind ik persoonlijk gewoon onzin :).

[ Voor 23% gewijzigd door Carlos0_0 op 06-07-2024 17:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Carlos0_0 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 15:26:
[...]

Zag hem gisteren toevallig gelijk maar effe gepakt, ik ben geen trophy hunter ofzo.
Maar met dit spel heb ik wel alles, maar komt omdat het ook gewoon grappig is. en eigenlijk je voor trophies niet veel speciale dingen hoeft te doen.

Dus de extra bots pak ik ook maar mee zodra er een nieuwe is :).
9 van de 10 games ben ik het ook niet, of de game moet me al zo goed bevallen hebben en/of de laatste paar zijn heel makkelijk te halen. Dus bij deze wil ik ook de 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Linksquest schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:12:
[...]

9 van de 10 games ben ik het ook niet, of de game moet me al zo goed bevallen hebben en/of de laatste paar zijn heel makkelijk te halen. Dus bij deze wil ik ook de 100%
Ja net zoals bij een Spiderman Miles Moras, 1 trophie schijnbaar doe 100x een bepaalde combo move.
Ja daar gaat het mij al te ver, ik heb niet eens na de trophies gekeken(Schijnbaar heb ik niet alle pakken gekocht ook een trophie).

Maar idd ligt aan het spel en wat je ervoor moet doen allemaal, zoals dit met Astro is het wel leuk en geinig om het compleet te hebben :).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Linksquest
Ik kijk nooit van te voren naar de tropfies, ik speel hem eerst uit en daarna kijk ik wat ik gemist heb, wil de game gewoon lekker luchtig spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Voor wie nog twijfelt over Stellar Ass, do it. Gisteren NG1 uitgespeeld. De combat is echt fenomenaal. Vooral de end game bos fights zijn top notch. Pak gewoon de zwarte catsuit die je redelijk aan het begin kunt unlokken en verdiep je in de cambat mechanics.

Ik wil nu weer een narrative driven spel oppakken: Jedi Suriver; Plaque Tale Requiem; Remnant 2; iets anders. Tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 13:20
Carlos0_0 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:00:
[...]

Ja maar hij staat niet bij onlangs gespeeld, want ik heb Miles Moras al onlangs 5 jaar geleden al gespeeld ;).

edit:

Ik heb even de ps5 aangeslingerd daar kan je het wel zien, ik heb er totaal 16 uur in zitten.
En dan heb ik ook echt alle side missies gedaan, alle dingetjes in het spel gevonden.
Alleen dan niet de trophies volledig, maar ik ga niet 100x een bepaalde Combo doen ofzo. Dat vind ik persoonlijk gewoon onzin :).
Ja de app is wat betreft gewoon ruk, als je al je gespeelde games bekijkt en op een game klikt ga je naar de store pagina ipv statistieken van de game zoals speeltijd en trophies. Terwijl dit op de PS5 wel zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AreVeeDee
G_Dragon schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:58:
[...]

[Afbeelding]
Ik denk dat ik bij deze game wel de platinum trophy zou halen om de speelduur nog wat te verlengen. Dacht dat jij ook wel iemand bent die elk hoekje van een (goede) game wil ontdekken? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
AreVeeDee schreef op zondag 7 juli 2024 @ 14:24:
[...]

Ik denk dat ik bij deze game wel de platinum trophy zou halen om de speelduur nog wat te verlengen. Dacht dat jij ook wel iemand bent die elk hoekje van een (goede) game wil ontdekken? :)
Ja normaal gesproken wel maar speelde dit spel meer voor het verhaal, misschien dat ik ooit nog wel voor een 100% run ga met new game+ maar als ik zoiets al zou gaan doen dan zal het eerst met beide Horizon spellen gaan gebeuren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Gister Anno 1800 geïnstalleerd (zit in de PS+ catalogus), even kijken of het wat is. 4,5 uur later de PS5 weer uitgezet, verslavend :X

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
Linksquest schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 13:58:

Is dat ook nieuwe DLC of is dat meer bestaande content met wat nieuwe trophies?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Martinspire schreef op zondag 7 juli 2024 @ 23:10:
[...]

Is dat ook nieuwe DLC of is dat meer bestaande content met wat nieuwe trophies?
Het is niet echt dlc te noemen, al moet je er wel een update voor downloaden.
Ze stoppen in alle werelden een nieuwe astro bot, welke je moet vinden. En dan krijg je een trophie,
Verder is er nog een extra ruimte voor de gekochte items, met de munten die je verzameld(voor wat nieuwe items).

Al met al ben je 5 min bezig dat poppetje te zoeken, zeker met een filmpje.
Dus ja het is zo gedaan, maar toch leuk effe tussendoor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Chaoss schreef op zondag 7 juli 2024 @ 15:56:
Gister Anno 1800 geïnstalleerd (zit in de PS+ catalogus), even kijken of het wat is. 4,5 uur later de PS5 weer uitgezet, verslavend :X
Ja he, die is wel goed gelukt.. Ik heb de Anno reeks altijd op de PC gespeeld. En veel ook.. :X Maar deze PS5 versie is uitstekend gelukt. Benieuwd naar die nieuwe die er aan gaat komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Welke is leuker, Anno 1800 of The Settlers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
G.Scholtens schreef op maandag 8 juli 2024 @ 10:38:
Denk dat dit aan je eigen smaak ligt. Anno is meer echt city-builder. Dat wordt echt groots en ruim opgezet met zeer uitgebreide productieketens. Setllers is veel kleiner van schaal en volgens mij meer verhaal gedreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
G.Scholtens schreef op maandag 8 juli 2024 @ 10:38:
Off topic maar volgens de settlers fans moet je wegblijven bij de recentere releases. Na settlers 4 is het bergafwaarts gegaan met de serie, met het toppunt settlers 2. Zelfs settlers 1 wordt beter beoordeeld https://www.ranker.com/li...ers-games/video-game-info. Ik zie dat de meest recente game niet in de lijst staat welke dus op de ps5 beschikbaar is.

Anno 1800 krijgt ook veel betere reviews dan settlers. Dus lijkt me een no brainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Ben nu bezig met Dying light 2, wel weer echt een leuke game. Ondertussen al weer op 30 uur en ben nog steeds in het eerste gebied. Niet zo goed als deel 1 of the Following. Die waren gewoon enger ‘s nachts. Kan de vinger er niet opleggen waar het door komt. Misschien juist doordat het parkouren zo soepel loopt, ook heb ik met minder risk reward beslissingen. Je gaat de huizen overdag niet binnen want de loot is maar meh, maar als er goede loot is moet je ‘s nachts gaan vanwege de volatiles binnen. Anyway door het lekkere parkouren wel echt een leuke game. Voor het verhaal hoef je hem niet te spelen, dat was in deel 1 al zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
[Afbeelding][Afbeelding]

Door naar Spiderman 2. Die vond ik persoonlijk een stuk leuker om te spelen dan deel 1 en MM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hulleman schreef op maandag 8 juli 2024 @ 15:28:
[...]

Door naar Spiderman 2. Die vond ik persoonlijk een stuk leuker om te spelen dan deel 1 en MM.
Ik heb Spiderman 1 nog op disc liggen, ik denk dat ik die wel een kans ga geven :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
G_Dragon schreef op maandag 8 juli 2024 @ 15:32:
[...]

Ik heb Spiderman 1 nog op disc liggen, ik denk dat ik die wel een kans ga geven :D
Ik vond deel 1 leuker dan MM. Slingeren door de stad is bv veel strakker, vechten is leuker. DLC is leuk. Enige nadeel is dat de sidecontent een redelijk copy paste gehalte heeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

FMS schreef op zondag 7 juli 2024 @ 10:32:
Voor wie nog twijfelt over Stellar Ass, do it. Gisteren NG1 uitgespeeld. De combat is echt fenomenaal. Vooral de end game bos fights zijn top notch. Pak gewoon de zwarte catsuit die je redelijk aan het begin kunt unlokken en verdiep je in de cambat mechanics.

Ik wil nu weer een narrative driven spel oppakken: Jedi Suriver; Plaque Tale Requiem; Remnant 2; iets anders. Tips?
Jedi Survivor is fantastisch en na de nodige patches redelijk (niet perfect) stabiel op de PS5. Is eigenlijk een typische Sony narrative game in opzet maar dan in een fraai Star Wars sausje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

kazuka schreef op maandag 8 juli 2024 @ 16:13:
[...]

Jedi Survivor is fantastisch en na de nodige patches redelijk (niet perfect) stabiel op de PS5. Is eigenlijk een typische Sony narrative game in opzet maar dan in een fraai Star Wars sausje.
Geen grote fan van Star Wars maar heb wel echt genoten van deel 1 Goed om te lezen dat ie nu redelijk draait . Dit wordt hem. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
G_Dragon schreef op maandag 8 juli 2024 @ 15:32:
[...]

Voor 10 Euro kan je op PSN een upgrade doen naar Remastered[PS5 versie]
Als je in jou geval van MM af komt dan lijkt me die 30fps van de PS4 versie niet zou fijn spelen.

Remastered:Leuk om te zien is dat Insomniac Games hier t.o.v. het origineel een heel ander kleurenpalet heeft toegepast.Je moet voor de grap beide games meteen in begin maar eens met elkaar vergelijken.

Raytracing:Ook een plus van Remastered.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Dead Rising Deluxe Remaster Game Overview

Capcom zet belangrijkste Dead Rising Deluxe Remaster verbeteringen op een rijtje:
https://playsense.nl/5913...beteringen-op-een-rijtje/

Heb hier wel zin in :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het PS Stars programma is weer live in NL. Even de app sluiten en herstarten en hij doet het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
kazuka schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 10:26:
Het PS Stars programma is weer live in NL. Even de app sluiten en herstarten en hij doet het weer :)
Dan ga ik het eens bekijken doe toch steeds meer digitaal, ook koop ik de spellen alleen nog maar eigenlijk digtaal.
Volgens mij kan je punten sparen ofzo op deze manier, ga het eens bekijken bedankt voor de tip dat het weer werkt :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 14:37
cold_as_ijs schreef op maandag 8 juli 2024 @ 16:09:
[...]

Ik vond deel 1 leuker dan MM. Slingeren door de stad is bv veel strakker, vechten is leuker. DLC is leuk. Enige nadeel is dat de sidecontent een redelijk copy paste gehalte heeft
Grappig hoe iedereen het toch weer anders ervaart, zelf vond ik MM fantastisch!
Die christmas-vibe, leuke muziek, echt heel nice! :)

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
kernie schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 13:42:
[...]

Grappig hoe iedereen het toch weer anders ervaart, zelf vond ik MM fantastisch!
Die christmas-vibe, leuke muziek, echt heel nice! :)
Ik vond vooral de powers van Miles een stuk toffer en fijner om te gebruiken en leuker om mee te spelen dan die van Peter. In deel 2 vind ik dat ook.

MM heeft een leuke christmas vibe inderdaad. Speelde die game in de kerstvakantie, dus dan is dat wel lekker gepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
kazuka schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 10:26:
Net app opnieuw geopend en drukte rop, kreeg ik het is binnenkort weer terug.
Toen app weer opnieuw geopend was hele icoontje weg, denk dus nog niet helemaal terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AreVeeDee
Carlos0_0 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 17:01:
[...]

Net app opnieuw geopend en drukte rop, kreeg ik het is binnenkort weer terug.
Toen app weer opnieuw geopend was hele icoontje weg, denk dus nog niet helemaal terug is.
Hier precies hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Hij heeft toch gelijk hoor, PS Stars is weer online. Ik kon ook meteen al punten inwisselen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WsPoQmkEMbKWViBTkW-J7qIbK-g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ldbzoFS0OuY7CYF247CNkKzF.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door ZesBarkiePK op 09-07-2024 20:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 20:10:
Hij heeft toch gelijk hoor, PS Stars is weer online. Ik kon ook meteen al punten inwisselen. [Afbeelding]
De app gister avond eens op mijn iPad gezet, en precies het zelfde daar.
1ste keer was het icoontje beschikbaar, drukte erop stond er problemen waren en ze er mee bezig waren.

Starte je de app nog een keer was het icoontje weg, het is dus nog niet volledig terug zoals ik al zij.
Anders had iedereen er al gebruik van kunnen maken, en ik en nog iemand hier dus nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Hier het zelfde, ook nog niet terug, maar wie weet eind van de dag aangezien sommige hem wel al zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:00
Ik merkte dat ook maar als ik op de ruimte klikte waar het zou moeten zitten kreeg ik het wel te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Ja bij mij ook terug en met extra punten vanwege aankopen. Dus direct ingewisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 12:10

Agent47

I always close my contracts.

Ik heb best wel zin om spider man 2 te kopen. Maar die is nu €70,- Ik wacht al een tijdje op een sale :P

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Carlos0_0 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 07:01:
[...]

De app gister avond eens op mijn iPad gezet, en precies het zelfde daar.
1ste keer was het icoontje beschikbaar, drukte erop stond er problemen waren en ze er mee bezig waren.

Starte je de app nog een keer was het icoontje weg, het is dus nog niet volledig terug zoals ik al zij.
Anders had iedereen er al gebruik van kunnen maken, en ik en nog iemand hier dus nog niet.
Dat is pech, maar het zal nu niet lang meer duren. Ik ben blij dat het weer online is, ik heb het wel gemist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Agent47 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 09:44:
Ik heb best wel zin om spider man 2 te kopen. Maar die is nu €70,- Ik wacht al een tijdje op een sale :P
Digitaal? Fysieke versie is voor €50 te koop en tweedehands voor nog minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Agent47 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 09:44:
Bij Bol heb je hem voor 50.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 12:10

Agent47

I always close my contracts.

Raem schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 09:59:
[...]

Digitaal? Fysieke versie is voor €50 te koop en tweedehands voor nog minder.
Ja ik wil hem graag digitaal:)

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Agent47 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 10:36:
[...]

Ja ik wil hem graag digitaal:)
Dan heb je de Days of Play sale gemist denk ik, toen was Spider-Man 2 25% goedkoper. Moet je nu even de August Savings afwachten, die game zit nu in zo'n beetje iedere aankomende PlayStation Store sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
Amaze86 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 21:46:
[...]

Jij hebt gewoon pech gehad met je ps5.
Nee hoor zeker niet, elke ps5 slim maakt een resonerend geluid wat vanuit de behuizing komt. Helemaal als je een zware game speelt is er een voortdurende toon aanwezig.

Dit filmpje is het geluid wat ik bedoel:
https://vm.tiktok.com/ZIJn3Jmrm/

Nog twee:
YouTube: How LOUD is the PS5 Slim? Model: CFI-2015 #ps5 #budgetgaming #gaming
YouTube: PlayStation 5 Slim Noise Test fans at idle, boot-up, game booting & ...

Het is ook niet te verhelpen zelfs met O-ringen niet met de Slim variant in ieder geval. Ps5 slim al eens omgeruild in de hoop dat ik 'pech' had maar ook bij deze Slim hetzelfde geluid maar dan eenxiets andere frequentie.

Meeste tweakers spelen met headset op of hebben het game volume zodanig hoog staan dat het niet opvalt. Maar dat de Ps5 TIJDENS het gamen stil is is echt onzin.

Ik hoor het zelfs door mijn headset heen, aangezien ik het game volume nooit hoog heb opstaan. Zonder headset hoor ik het sowieso, dan moet ik het volume hoger zetten om het te overstemmen. Dan heb ik het nog niet eens erover hoe het met tropische warme dagen is :)

[ Voor 29% gewijzigd door rutgergron op 11-07-2024 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:06
@rutgergron Maar er zijn stillere PS5 slims op de markt. Je hebt gewoon pech ook met je 2e exemplaar.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
Amaze86 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:52:
@rutgergron Maar er zijn stillere PS5 slims op de markt. Je hebt gewoon pech ook met je 2e exemplaar.
Dat meen je niet! Ik zal contact leggen met PS5 klantenservice. ;(

Wat heb jij dan veel geluk zeg met je PS5 zal er extra zuinig op zijn als ik jou was. Een lot uit de loterij! d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cold_as_ijs
rutgergron schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:21:
[...]
Maar dat de Ps5 TIJDENS het gamen stil is is echt onzin.
Stil betekend weinig of geen geluid. Hier zit de crux, weinig is geen kwantitatieve hoeveelheid. Het is dus altijd een mening of iets stil is, net zozeer dat jou uitspraak dat het onzin is een mening is ;).

Ik zou zeggen koop een phat. Deze zijn kwantitatief stiller (33-35 dB afhankelijk van de fan). Waarschijnlijk is die nog steeds niet stil voor jou, maar hij zal in ieder geval stiller zijn.
Pagina: 1 ... 27 ... 117 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties