die hoor je niet eens boven je eigen ademhaling uit komen en zeker niet het geluid tenzij je alles uit hebt staan en je adem in houdtAschtra schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 02:15:
Het kriebelt bij mij wat meer om een ps5 te kopen. Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoe het met her fan geluid zit bij het spelen van games als god of war en horizon zero dawn?
De ps4 pro klinkt continu als een straaljager en is zeer hinderlijk en overal te horen. Hij heeft geen stof
Waarom dan formatteren alleen maar omslachtig, koppel hem en doe hem in een tas en klaar.Water_824 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 23:30:
Ik heb heel vaak een Playstation verkocht en daarna opnieuw weer gekocht omdat ik hier toch spijt van kreeg.
Playstation 3, 4 , 5.
Maar ik heb hier een trucje er voor uitgevonden.
Gewoon je Playstation formateren.
En daarna als je hem voor de eerste keer opnieuw opstart niet accoord gaan met de voorwaarden!
Gewoon je Playstation direct uitzetten en in een tas doen in een kast.
Als je later toch weer zin krijgt om met je Playstation te gamen kun je hem gewoon weer uit de kast halen.
En al je games weer downloaden en instaleren.
Als je steeds je Playstation verkoopt en opnieuw koopt kost je dit idd veel geld.
Idd dit is goedkoper.
Als je weer wil gamen zet je hem aan en Tadaa alles staat er nog op, niks opnieuw downloaden of opzoeken.
Omdat hij dan het gevoel heeft dat hij een nieuwe gekocht heeftCarlos0_0 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 07:34:
[...]
Waarom dan formatteren alleen maar omslachtig, koppel hem en doe hem in een tas en klaar.
Als je weer wil gamen zet je hem aan en Tadaa alles staat er nog op, niks opnieuw downloaden of opzoeken.
Anderen hier geen problemen met het psn netwerk? Ik kan niet online spelen, geen verbinding met het psn netwerk, terwijl ik wel spellen kan downloaden van de store.
Nou, ik heb de portal gekocht... De vakantie kwam eraan en bedacht me al dat ik de TV wat minder tot mijn beschikking zou hebben. Ik moet zeggen, niet slecht.. Het is een puik LCD scherm.. Vibrant, goede kijkhoek, wat groot maar is aan te wennen. Daartegen is de grootte van het scherm prima. Ligt goed in de hand en je kunt er prima mee gamen. Samenwerking met de Elite headset is ook prima.
Je moet alleen wel zorgen voor een goede wifi verbinding. Anders is het ruk. Ik optimatiseer het netwerk (DECO's) voor ik ga gamen en dan streamed het zeer goed. Soepel, direct, stabiel. Dus voor mij een prima oplossing als de TV bezet is ;-)
Zo wordt mijn Playstation gear langzamerhand uitgebreid.. Nu nog de PRO ;-)
Je moet alleen wel zorgen voor een goede wifi verbinding. Anders is het ruk. Ik optimatiseer het netwerk (DECO's) voor ik ga gamen en dan streamed het zeer goed. Soepel, direct, stabiel. Dus voor mij een prima oplossing als de TV bezet is ;-)
Even een vraag.. Ik heb Elder Scrolls online voor de PS5 ooit gekocht maar nooit echt gestart. Nu komt gold road..
Stel ik koop die DLC. Dan heb ik de originele game en deze DLC. kan ik in deze DLC instappen zonder het origineel door te hoeven spelen? Ik weet dat er meerdere DLC's waren en ik zal niet de enige zijn die later instapt. Begin je dan bij L0 of start je hoger? iemand een idee hoe dit werkt?
Stel ik koop die DLC. Dan heb ik de originele game en deze DLC. kan ik in deze DLC instappen zonder het origineel door te hoeven spelen? Ik weet dat er meerdere DLC's waren en ik zal niet de enige zijn die later instapt. Begin je dan bij L0 of start je hoger? iemand een idee hoe dit werkt?
Verwijderd
Je kan meteen bij Level 1 beginnen met Gold Road. Alle expansions van ESO zijn level-scaled.Shaker74 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 10:49:
Even een vraag.. Ik heb Elder Scrolls online voor de PS5 ooit gekocht maar nooit echt gestart. Nu komt gold road..
Wacht gewoon op ps5 pro aankondiging in september als je nog gee ps5 hebt. De slim versie is ook niet stil of je moet eentje hebben met een Foxconn fan. SuccesAschtra schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 02:15:
Het kriebelt bij mij wat meer om een ps5 te kopen. Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoe het met her fan geluid zit bij het spelen van games als god of war en horizon zero dawn?
De ps4 pro klinkt continu als een straaljager en is zeer hinderlijk en overal te horen. Hij heeft geen stof
[ Voor 10% gewijzigd door Amaze86 op 18-06-2024 12:24 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Er valt niet op een PS5 Pro te wachten want die is nooit aangekondigd.Amaze86 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 12:21:
[...]
Wacht gewoon op ps5 pro aankondiging in september als je nog gee ps5 hebt. De slim versie is ook niet stil of je moet eentje hebben met een Foxconn fan. Succes
[YouTube: looking at all PS5 revisions 2024 edition - CFI-10 vs CFI-11 vs CFI-12 vs CFI-20]
Mijn PS5 - phat 1200 revisie is trouwens gewoon muis stil.
Verwijderd
Natuurlijk valt er wel op te wachten. Hoe zou er niet op te wachten zijn? De aankondiging is nog niet officieel gedaan, dus we weten niet hoe lang we moeten wachten.
Er valt niets te wachten als er nog niets is aangekondigd/bevestigd door Sony.Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 12:48:
Natuurlijk valt er wel op te wachten. Hoe zou er niet op te wachten zijn? De aankondiging is nog niet officieel gedaan, dus we weten niet hoe lang we moeten wachten.
Aankondiging september, release oktober/november 2024 als de gelekte documenten van Sony kloppen.Tux3.14 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 12:29:
[...]
Er valt niet op een PS5 Pro te wachten want die is nooit aangekondigd.
Heb het over de slim versie, ook de fat versie heeft luide fans (NMB v3 voor 1200 revisie is de stilste fan)
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hier ook de 1200 revisie en die is inderdaad onhoorbaar tijdens het gamen. Zelfs bij de meest veeleisende games blijft hij stil.Tux3.14 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 12:29:
[...]
Er valt niet op een PS5 Pro te wachten want die is nooit aangekondigd.
Het enige wanneer ik hem hoor is bij het afspelen van een 4K bluray. Dan hoor je de disc wel draaien vanaf de bank. Bij DVD's dan weer niet, maar waarschijnlijk ligt de rotatiesnelheid gewoon veel hoger bij 4K blurays.
Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 19:10
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Ik heb ook de 1200 model, in het algemeen is hij stil, alleen die Disc Drive hoor je wel even bij het inlezen, voor de rest vergeleken met de PS4 Pro een stuk stiller.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Dat zijn geruchten, en zoals jezelf aangeeft ‘als de gelekte documenten van Sony kloppen’.Amaze86 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 12:56:
[...]
Aankondiging september, release oktober/november 2024 als de gelekte documenten van Sony kloppen.
Heb het over de slim versie, ook de fat versie heeft luide fans (NMB v3 voor 1200 revisie is de stilste fan)
Nog niets aangekondigd en bevestigd door Sony dus
Als je graag wil gamen moet je gewoon kopen wat er nu beschikbaar is, of enkel wachten als er wat is aangekondigd/bevestigd. Er zijn mensen die al 2 a 3 jaar wachten op een Switch opvolger, terwijl je die jaren ook al lang had kunnen genieten gan het gamen op de huidige Switch. Zou jammer zijn als iemand dat doet met een PS5. Misschien komt de Pro er wel nooit en zien we over een paar jaar gewoon de PS6 verschijnen.
Een ps5 levert straks met de Pro ook nog genoeg geld op.. je levert denk ik maximaal 100/150 euro in als je deze netjes behandeld
En een prijdaling voor slim versie €450 en ps5 pro €600-€650glydoscoop schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 13:45:
Een ps5 levert straks met de Pro ook nog genoeg geld op.. je levert denk ik maximaal 100/150 euro in als je deze netjes behandeld
Nice, heb de Portal zelf ook. Ergens eind november gekocht en gebruik 'm bijna dagelijks wel. WiFi config is inderdaad erg belangrijk. Je kunt de duurste enterprise setups thuis hebben, maar met een brakke default config heb je er alsnog weinig aan.Shaker74 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 10:05:
Nou, ik heb de portal gekocht... De vakantie kwam eraan en bedacht me al dat ik de TV wat minder tot mijn beschikking zou hebben. Ik moet zeggen, niet slecht.. Het is een puik LCD scherm.. Vibrant, goede kijkhoek, wat groot maar is aan te wennen. Daartegen is de grootte van het scherm prima. Ligt goed in de hand en je kunt er prima mee gamen. Samenwerking met de Elite headset is ook prima.
Heb m'n PS5 via ethernet aangesloten en mijn Portal is met 5Ghz AC @ 40MHZ verbonden. Daarmee heb ik een stabiele 49 - 50MS latency. Dat is 2 frames per seconde latency vergeleken met mijn Bravia TV in Game modus. Dat is echt perfect voor de meeste games. Sinds de laatste firmware update van de Portal is de beeldkwaliteit ook iets verbeterd
Ik heb zelf ook een ps5 vanaf dag 1, wel model geen idee zo.Amaze86 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 12:56:
[...]
Aankondiging september, release oktober/november 2024 als de gelekte documenten van Sony kloppen.
Maar ding is inderdaad niet te horen, ja als je zal gamen met het geluid uit misschien(maar wie doet dat nou 😋?)
Ja ben er ook bang voor dat het rond die prijs zal zijn.Amaze86 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 14:32:
[...]
En een prijdaling voor slim versie €450 en ps5 pro €600-€650
Hopelijk kloppen de geruchten over de CPU alleen niet. Zou mooi zijn als ze die ook upgraden en niet overklokken in sommige gevallen.. Zeker omdat er toch wel wat games zijn die wat meer leunen op de CPU. Zijn in de minderheid maar toch...
Moest overigens na de laatste systeem update ook de elite headset updaten. (Moest even een kabeltje zoeken lol)
Hopelijk zijn nu de verbindingsproblemen die ik had voorbij. Dat is iets waar ik geen last van had met de pulse 3D. Na de update is hij iig nog niet weggevallen. Dus so far so good.
Hopelijk zijn nu de verbindingsproblemen die ik had voorbij. Dat is iets waar ik geen last van had met de pulse 3D. Na de update is hij iig nog niet weggevallen. Dus so far so good.
Niet stil of straaljager. Groot verschil.Amaze86 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 12:21:
[...]
Wacht gewoon op ps5 pro aankondiging in september als je nog gee ps5 hebt. De slim versie is ook niet stil of je moet eentje hebben met een Foxconn fan. Succes
[YouTube: looking at all PS5 revisions 2024 edition - CFI-10 vs CFI-11 vs CFI-12 vs CFI-20]
Ps5 pro is er niet. Leuk allemaal zogeheten gelekte documenten maar dat zegt helaas niets. Ga daar niet op wachten tot ik een ons weeg
Zal filmpje straks kijken
De huidige PS5 (fat en slim) zijn ook vrijwel muisstil. Alleen bij opstarten game of installeren dat je hem (even) hoort.Aschtra schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:20:
[...]
Niet stil of straaljager. Groot verschil.
Ps5 pro is er niet. Leuk allemaal zogeheten gelekte documenten maar dat zegt helaas niets. Ga daar niet op wachten tot ik een ons weeg![]()
Nee zal geen straaljager zijn, het is alleen een loterij welke fan in jouw ps zal zitten en coilewhine.Aschtra schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 16:20:
[...]
Niet stil of straaljager. Groot verschil.
Ps5 pro is er niet. Leuk allemaal zogeheten gelekte documenten maar dat zegt helaas niets. Ga daar niet op wachten tot ik een ons weeg![]()
Gelukkig zijn alle fans stil. Het verschil is alleen dus zeer stil en extreem stilAmaze86 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 18:29:
[...]
Nee zal geen straaljager zijn, het is alleen een loterij welke fan in jouw ps zal zitten en coilewhine.
Coilwhine is wel een ding inderdaad. Bloedirritant ook. Maar volgens mij was dat alleen een issue bij de 1000 en 1100 revisie. Die van mij (1200 revisie) heeft dat niet.
Zie dat de composer[Kenneth Young] van Playroom ook weer aan boord is.Chaoss schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 20:32:
Kleine preview van Tweakers over Astrobot
[YouTube: Een game vol creativiteit en vrolijkheid - Astro Bot Preview]
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 23:48
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Nieuwe trailer van Empire of the Ants:
Dit kan echt zo vet worden
Dit kan echt zo vet worden
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Kan je ps1 en PS2 games spelen op de ps5?
Of moet je daarvoor psnow aanschaffen?
Ik zie ook geen optie in de store om ps1 of ps2 games te kopen?
Dit gaat via ps plus duurste pakket, hierin kan je klassieke games spelen.R.G schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 01:42:
Kan je ps1 en PS2 games spelen op de ps5?
Ze hebben echter nu enkel ps2 spel opnieuw uit gegeven, zoals Tomb Raider Legend en een Star Wars spel welke je ook los kan kopen.
Je ps2 disc zo in de ps5 doen zal die niet accepteren.
Je loopt een paar jaar achter. PSNow is verdwenen met de introductie van de nieuwe tiered PS+. Om games te streamen heb je PS+ Premium nodig.R.G schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 01:42:
Maar er zijn ook een selectie PS1/2/3 games te koop.
Bvb:
https://store.playstation...32016_00-SCES008660000000
O ja dat ook nog eens ps nog bestaat al enige tijd niet meer, al meer dan een jaar volgens mijTwixie schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 07:10:
[...]
Je loopt een paar jaar achter. PSNow is verdwenen met de introductie van de nieuwe tiered PS+. Om games te streamen heb je PS+ Premium nodig.
Bvb:
LEGO Horizon Adventures hands-on report: https://blog.playstation....ventures-hands-on-report/
Benieuwd of ze ook nog een nieuwe LEGO set uitbrengen.De Tallneck is was een mooie set.
Benieuwd of ze ook nog een nieuwe LEGO set uitbrengen.De Tallneck is was een mooie set.
[ Voor 27% gewijzigd door jori040 op 19-06-2024 09:11 ]
Dat zou wel heel gaaf zijn als er van bepaalde machines een mooie lego set komtjori040 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 09:06:
LEGO Horizon Adventures hands-on report: https://blog.playstation....ventures-hands-on-report/
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hoe vind je ps1&3 games op de store?Twixie schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 07:10:
[...]
Je loopt een paar jaar achter. PSNow is verdwenen met de introductie van de nieuwe tiered PS+. Om games te streamen heb je PS+ Premium nodig.
Bvb:
Ik zocht naar urban chaos lol, maar vind het niet.
In het PS+ gedeelte heb je een categorie "Catalogus met klassiekers". Hier staan alle PS1/PS2 en PSP games in die je kan kopen. Maar ik weet niet zeker of je daar bij kunt zonder abonnement. In de store hebben ze volgens mij geen selectie gemaakt hiervoor.R.G schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 12:17:
[...]
Hoe vind je ps1&3 games op de store?
Ik zocht naar urban chaos lol, maar vind het niet.
PS3 games kun je niet kopen, die kun je alleen streamen via PS+ Premium.
Gevonden,het zijn er niet veel tbhRaem schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 12:46:
[...]
In het PS+ gedeelte heb je een categorie "Catalogus met klassiekers". Hier staan alle PS1/PS2 en PSP games in die je kan kopen. Maar ik weet niet zeker of je daar bij kunt zonder abonnement. In de store hebben ze volgens mij geen selectie gemaakt hiervoor.
PS3 games kun je niet kopen, die kun je alleen streamen via PS+ Premium.
Ik bedenk me nu trouwens dat dit alleen de games zijn die in PS+ staan. Er zijn er ook nog een paar die je enkel kunt kopen. Als je zoekt op "PS1 emulation" kun je die vinden, maar zijn er ook maar een paar. En er is nog de categorie "Retro" in de store waar het een en ander in terug te vinden is.
Sony zou er goed aan doen om een eigen categorie in de store te introduceren waar al deze games in staan.
Oke mn droom is verstoordRaem schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 13:28:
[...]
Ik bedenk me nu trouwens dat dit alleen de games zijn die in PS+ staan. Er zijn er ook nog een paar die je enkel kunt kopen. Als je zoekt op "PS1 emulation" kun je die vinden, maar zijn er ook maar een paar. En er is nog de categorie "Retro" in de store waar het een en ander in terug te vinden is.
Sony zou er goed aan doen om een eigen categorie in de store te introduceren waar al deze games in staan.
Net even gedaan op ps3 en psp urban chaos, maar de thumbstick en besturing is een drama zeg..
het is niet meer te doen en de graphics oef.. zonde vond het een mooie game in wat ik mij herriner.
Zou wel een remaster mogen krijgen.
Maar de loop controls zijn te clunky..
zonde zonde..
DRAGON QUEST III HD-2D Remake [PS5]
Iemand hier ervaring met het origineel ?
Mijn eerste Dragon Quest was 8 op de PS2.
Heb deze bij Bol in pre-order staan.Had niet meteen verwacht dat er een fysieke versie zou komen.jori040 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 19:45:
DRAGON QUEST III HD-2D Remake [PS5]
[YouTube: Dragon Quest III HD-2D Remake - Release Date Trailer | PS5 Games]
Ik ben voornemens om later dit jaar een Playstation 5 aan te schaffen, er zijn namelijk verschillende spellen die mij gaaf lijken om te spelen. Deze komt in de woonkamer te staan. Het zou fijn zijn als er een echte Slim variant zou komen tegen die tijd zodat die netjes in ons tv-meubel past, maar die kans acht ik enorm klein.
Onze zoon, 8 jaar tegen die tijd, vind het ook leuk om te gamen. Hij speelt vooral Roblox, Fortnite, Rocket League (op zowel Switch als XONE) en zal vast ook meer PS games leuk vinden. Hij heeft momenteel mijn oude Xbox One op z'n kamer staan, waar hij prima mee kan spelen aangezien nagenoeg alle games daar nog op worden ge-support of via Xbox Cloud Gaming kunnen worden gespeeld.
Om beter in het PS-ecosysteem te integreren ben ik benieuwd of het nuttig kan zijn om een PS4 voor hem te kopen (een tweede PS5 vind ik een beetje prijzig). Dus m'n vragen zijn:
Onze zoon, 8 jaar tegen die tijd, vind het ook leuk om te gamen. Hij speelt vooral Roblox, Fortnite, Rocket League (op zowel Switch als XONE) en zal vast ook meer PS games leuk vinden. Hij heeft momenteel mijn oude Xbox One op z'n kamer staan, waar hij prima mee kan spelen aangezien nagenoeg alle games daar nog op worden ge-support of via Xbox Cloud Gaming kunnen worden gespeeld.
Om beter in het PS-ecosysteem te integreren ben ik benieuwd of het nuttig kan zijn om een PS4 voor hem te kopen (een tweede PS5 vind ik een beetje prijzig). Dus m'n vragen zijn:
- Is de PS4 nog steeds een relevante console om nagenoeg alle games op te kunnen spelen?
- Als ik een PS4 game koop, bijvoorbeeld de Spider-Man games, is er dan een next-gen patch zodat je die ook met updated graphics op de PS5 kunt spelen, zoals je bij sommige Xbox games ziet?
- Ik zie ook verschillende Playstation Plus abonnementen. De `Essential` lijkt mij essentieel voor nagenoeg iedere speler die online wil spelen. Klopt dat? Op de Switch kan ik namelijk ook Fortnite & Rocket League spelen zonder een NSO abonnement, omdat het Free-to-Play games zijn.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
- Linksquest
Als er zijn heel veel games op de PS4 uitgekomen, mocht je die nooit gehad hebben en wil je daarmee beginnen, dan is het zeker een leuke console. Je kunt hem tevens ook als DVD en Blu-Ray speler gebruikenJan_V schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 13:15:
- Is de PS4 nog steeds een relevante console om nagenoeg alle games op te kunnen spelen?
Er zijn verschillende games die een gratis upgrade hebben, maar ook games waarbij je een X bedrag moet betalen voor te kunnen upgraden. Spider-Man meen ik kost 10 euro voor te upgraden. Je kunt ook voor Playstation Plus Extra kiezen, dan heb je net als bij Xbox Game Pass 100+ games tot je beschikking.Jan_V schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 13:15:
- Als ik een PS4 game koop, bijvoorbeeld de Spider-Man games, is er dan een next-gen patch zodat je die ook met updated graphics op de PS5 kunt spelen, zoals je bij sommige Xbox games ziet?
Essential zegt het al, het is voor online te gamen, cloud opslag voor je save file (handig bij meerdere systemen) en je krijgt elke maand 3 gratis games. Bij Extra krijg je alles wat Essential heeft, maar dan nog eens 100+ games. Premium alles van Extra, plus cloud gaming en klassieke games.Jan_V schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 13:15:
- Ik zie ook verschillende Playstation Plus abonnementen. De `Essential` lijkt mij essentieel voor nagenoeg iedere speler die online wil spelen. Klopt dat? Op de Switch kan ik namelijk ook Fortnite & Rocket League spelen zonder een NSO abonnement, omdat het Free-to-Play games zijn.
Ik heb dit jaar ook de stap gezet en een Playstation 5 gekocht voor bepaalde spellen, daarnaast heb ik zoals je zelf ook al aangeeft ook een Xbox Series X, Nintendo Switch staan. Ik ging zelf voor de niet slim variant omdat deze tweedehands gewoon een stuk goedkoper te verkrijgen is en ik naast het formaat er geen groot voordeel in zag, wel kan ik aanraden (maar dit is ook weer een persoonlijke voorkeur) om de faceplates te vervangen voor anderen die niet zo puntig zijn en rond aflopen, want hierdoor lijkt de Playstation 5 al een stuk minder groot..Jan_V schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 13:15:
Ik ben voornemens om later dit jaar een Playstation 5 aan te schaffen, er zijn namelijk verschillende spellen die mij gaaf lijken om te spelen. Deze komt in de woonkamer te staan. Het zou fijn zijn als er een echte Slim variant zou komen tegen die tijd zodat die netjes in ons tv-meubel past, maar die kans acht ik enorm klein.
Zover mij bekend is kan je nog prima op de PS4 spelen, helemaal als je zoon van 8 jaar nog gewend is aan de Xbox One want de laadtijden zijn gelijk aan een PS4. Het zou voor ons nu we gewend zijn aan de laadtijden van de Xbox Series X wel een grote achteruitgang zijn als je dan weer terug zou gaan naar een Playstation 4, maar aangezien hij daar nog niet aan gewend is..
Sommige spellen beschikken over een gratis upgrade naar Playstation 5 en sommige vragen je wat geld voor de upgrade naar Playstation 5, het beste is om dan even op Google te zoeken op de titel met daarachter PS5 upgrade en de console zou het vast en zeker ook zelf nog wel aangeven.
Ik hoop dat je er wat aan hebt
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Bedankt! Precies de antwoorden waar ik op had gehoopt, @Linksquest & @G_Dragon!
Kleine tip mocht je besluiten een PS4 aan te schaffen voor je zoontje.Jan_V schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 13:15:
Maak een PSN account aan en cheat een beetje met de geb. datum (volwassen account dus) want anders wordt het spelen van o.a. Fortnite een NO-GO. (age restrictions)
@Jan_V Free to play games zoals Fortnite en Rocket Leauge zijn ook op de Playstation zonder abonnement te spelen.
Goede tip!schumi2004 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 16:04:
[...]
Kleine tip mocht je besluiten een PS4 aan te schaffen voor je zoontje.
Maak een PSN account aan en cheat een beetje met de geb. datum (volwassen account dus) want anders wordt het spelen van o.a. Fortnite een NO-GO. (age restrictions)
Heb ik ook moeten doen voor verschillende andsre platformen.
Sony PlayStation slaat de gamescom dit jaar over: https://playsense.nl/5900...t-acht-nieuwe-pakken-toe/
Schrijf de datum wel ergens op. Je kunt de geboortedatum namelijk later niet terugvinden en er kan om gevraagd worden als je problemen hebt met je account.Jan_V schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 17:28:
[...]
Goede tip!
Heb ik ook moeten doen voor verschillende andsre platformen.
Wat moet je daar ook he, als je niks te showen hebt.jori040 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 17:46:
Sony PlayStation slaat de gamescom dit jaar over: https://playsense.nl/5900...t-acht-nieuwe-pakken-toe/
Toch bestaat hun najaars line-up uit drie games.Van die drie zie ik Astro Bot echt wel als een grote game.Amaze86 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 18:00:
[...]
Wat moet je daar ook he, als je niks te showen hebt.
Denk dat Sony richting oktober een eigen event gaat doen.
Astro Bot & Lego-Horizon waren laast al in preview code dus ik denk dat Gamescom niet nodig is.
Subjectieve ervaring denk ik, mijn ps5 slim hoor je duidelijk bezig zijn tijdens het gamen. Je hoort een soort Ufo geluid best wel irritant maar niks aan te doen en dit is naast de fan die je rustig hoort blazen.boyette schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 02:46:
[...]
die hoor je niet eens boven je eigen ademhaling uit komen en zeker niet het geluid tenzij je alles uit hebt staan en je adem in houdt
Stil is de slim dus zeker niet maar wel een stuk stiller als de ps4 pro. Ik zit hier op de bank op 2.5m afstand en heb het volume nooit hard aan staan en hoor duidelijk een resonerend geluid 'ufo' uit de behuizing komen als ik een game op start. Neemt ook in volume toe als ik langer aan het spelen ben.
Ik vind de Gamescom show eigenlijk ook net iets te kort op de E3 / SGF volgen. Het is leuk als in person event om zelf nieuwe games te kunnen proberen maar de Keighly show vind ik een beetje overkill zo vlak na SGF.
Sony zal rond september / oktober wel weer iets plannen inderdaad, op zijn minst om een eventuele PS5 Pro aan te kondigen.
Sony zal rond september / oktober wel weer iets plannen inderdaad, op zijn minst om een eventuele PS5 Pro aan te kondigen.
In jouw beleving misschien en dit is geen persoonlijke aanval. De 1200 revisie is stil maar ook daarbij hoor je een ufo/resonerend geluid als je een veeleisende game hebt draaien. Dit is nu eenmaal kenmerkend voor de PS5 phat en slim.Gerwin89 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 12:58:
[...]
Hier ook de 1200 revisie en die is inderdaad onhoorbaar tijdens het gamen. Zelfs bij de meest veeleisende games blijft hij stil.
Het enige wanneer ik hem hoor is bij het afspelen van een 4K bluray. Dan hoor je de disc wel draaien vanaf de bank. Bij DVD's dan weer niet, maar waarschijnlijk ligt de rotatiesnelheid gewoon veel hoger bij 4K blurays.
Het maakt enorm veel uit hoe hard je het geluid hebt aan staan tijdens het gamen. Ik game altijd met geluid zacht en geen headset op dus dan is het duidelijk waarneembaar.
Tuurlijk, de ene fan zal wat anders klinken dan de ander maar allemaal maken ze een hoge of lage resonerende toon die duidelijk waarneembaar is als je het volume niet hoog hebt staan. Het blazen van de fan is het probleem niet maar het resonerende geluid wat de fan maakt in de behuizing wat erg irrant is.
[ Voor 5% gewijzigd door rutgergron op 20-06-2024 21:15 ]
Jij hebt gewoon pech gehad met je ps5.rutgergron schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 21:13:
[...]
In jouw beleving misschien en dit is geen persoonlijke aanval. De 1200 revisie is stil maar ook daarbij hoor je een ufo/resonerend geluid als je een veeleisende game hebt draaien. Dit is nu eenmaal kenmerkend voor de PS5 phat en slim.
Het maakt enorm veel uit hoe hard je het geluid hebt aan staan tijdens het gamen. Ik game altijd met geluid zacht en geen headset op dus dan is het duidelijk waarneembaar.
Tuurlijk, de ene fan zal wat anders klinken dan de ander maar allemaal maken ze een hoge of lage resonerende toon die duidelijk waarneembaar is als je het volume niet hoog hebt staan. Het blazen van de fan is het probleem niet maar het resonerende geluid wat de fan maakt in de behuizing wat erg irrant is.
Ik hoor de phat PS5 alleen even bij het opstarten vanwege de CD die erin zit maar dat is niet meer dan een minuut, want daarna is hij stil.. heb hem bij beide Horizon spellen, God Of War 1, GT7 verder naast dat nog niet gehoord..
Goeie tip, zelf ook vergeten destijds en adhoc account gecreeerd..Raem schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 17:47:
[...]
Schrijf de datum wel ergens op. Je kunt de geboortedatum namelijk later niet terugvinden en er kan om gevraagd worden als je problemen hebt met je account.
Maar als ik zou moeten gokken kom ik aardig in de buurt want ik heb een beetje als vuistregel er altijd 10 jaar bij op te tellen.
Het is maar een vrij simpele remaster. Maar man man man, wat heb er zin in deze game weer is te spelen.
Echt een van m'n all time favorieten. En het enige spel dat ik ken waarbij ik het liever op Nederlands speel dan in het Engels.
Ik heb dit dus nooit gespeeld, wel gezien eens vroeger filmpjes enzo.
Ben wel eens benieuwd weet niet of er al wat meer gameplay filmpjes zijn, want vind ik in deze trailer wel mee vallen heb ik het idee.
Ben wel eens benieuwd weet niet of er al wat meer gameplay filmpjes zijn, want vind ik in deze trailer wel mee vallen heb ik het idee.
Trailer is inderdaad niet zo boeiend. Leunt voor mij ook 100% op herinneringen van vroeger. Ik vond het echt een geweldige game.Carlos0_0 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 15:14:
Ik heb dit dus nooit gespeeld, wel gezien eens vroeger filmpjes enzo.
- Linksquest
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er
Vandaag na heeeeeeel lang wikken en wegen een LG GR95QE besteld via LG.com.
Ik game vaak om een uurtje of 10 in de avond op de bank nog eventjes als de vriendin naar bed is op onze OLED tv en heb altijd al een 144hz IPS paneel boven gehad voor het pc gamen en de thuiswerkdagen.
Echter als ik dacht ik ga eens een avondje boven gamen op de monitor miste ik toch enorm de onovertroffen kwaliteit van een OLED paneel. Zeker bij story games als TLOU.
€1000 voor een 27'' oled paneeltje vond ik alleen echt tè gek. Door de zomer actie van LG heb ik het scherm nu voor €615 euro aan kunnen schaffen, en heb daarnaast nog een kleine €150 euro voor mijn oude scherm kunnen vangen. En zelfs dan doet het nog een beetje pijn. Maar ik verwacht dat ik er enorm veel plezier aan ga beleven.
Het scherm komt over een paar dagen binnen dus ben enorm benieuwd! Andere die beschikken over dit scherm icm. een ps5?
Ik game vaak om een uurtje of 10 in de avond op de bank nog eventjes als de vriendin naar bed is op onze OLED tv en heb altijd al een 144hz IPS paneel boven gehad voor het pc gamen en de thuiswerkdagen.
Echter als ik dacht ik ga eens een avondje boven gamen op de monitor miste ik toch enorm de onovertroffen kwaliteit van een OLED paneel. Zeker bij story games als TLOU.
€1000 voor een 27'' oled paneeltje vond ik alleen echt tè gek. Door de zomer actie van LG heb ik het scherm nu voor €615 euro aan kunnen schaffen, en heb daarnaast nog een kleine €150 euro voor mijn oude scherm kunnen vangen. En zelfs dan doet het nog een beetje pijn. Maar ik verwacht dat ik er enorm veel plezier aan ga beleven.
Het scherm komt over een paar dagen binnen dus ben enorm benieuwd! Andere die beschikken over dit scherm icm. een ps5?
Ik heb zo'n plus abonnement en eerder was GTA5 altijd gratis, nu moet ik in 1 x 10 euro betalen 
Ik heb nog niet zo lang een PS5, maar doen ze dat vaker
GTA5 zat een tijdje in PS+ Extra, waardoor je hem gratis kon spelen. Maar hij is er recent weer uitgehaald.Grolsch schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 08:20:
Ik heb zo'n plus abonnement en eerder was GTA5 altijd gratis, nu moet ik in 1 x 10 euro betalen
Iedere maand worden er games toegevoegd, maar er gaan ook iedere maand games uit.
Lekker dan, moet je alsnog 20 euro betalen....Raem schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 08:26:
[...]
GTA5 zat een tijdje in PS+ Extra, waardoor je hem gratis kon spelen. Maar hij is er recent weer uitgehaald.
Iedere maand worden er games toegevoegd, maar er gaan ook iedere maand games uit.
Zo worden de voordelen van het al niet goedkope plus abonnement snel minder als ze er regelmatig spellen uithalen.
Dat is altijd zo met diensten ook bij de xbox met gamepass, of op streamingfdiensten met netflix/hbo etc.Grolsch schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 08:38:
[...]
Lekker dan, moet je alsnog 20 euro betalen....
Zo worden de voordelen van het al niet goedkope plus abonnement snel minder als ze er regelmatig spellen uithalen.
Ja, dat is helaas inherent aan abonnementsdiensten. Meeste games zitten er ruime tijd in, maar een game zoals GTA5 kost een hoop geld om erin te krijgen, dus die zullen korter beschikbaar zijn. Nu zit bijvoorbeeld RDR2 erin, maar ik verwacht dat die ook na max een half jaar er weer uit zal gaan.Grolsch schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 08:38:
[...]
Wordt ongeveer een maand van te voren aangekondigd welke games verdwijnen en dat kun je op de PS5 terug vinden in de categorie "Laatste kans om te spelen".
Zat er gewoon 6 maand in dus weinig te zeuren imo.Grolsch schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 08:38:
[...]
Juist goed dat ze vaak wisselen van games, als er weinig nieuws bijkomt is er weinig meerwaarde aan toch?
Grolsch schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 08:38:
[...]
Moet je nou 10 of 20 euro betalen?Grolsch schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 08:20:
Ben benieuwd naar je bevindingen over deze monitor.swoutr schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 00:27:
Vandaag na heeeeeeel lang wikken en wegen een LG GR95QE besteld via LG.com.
Ben zelf ook op zoek naar een goede gaming monitor, maar zie ondertussen door de bomen het bos niet meer.
PSN : Geraedus
Waarom niet een 42 inch OLED TV? OLED monitoren zijn aan de eerste generatie bezig in 4K en zijn mijn inziens te duur en kennen nog teveel nadelen.Geraedus schreef op zondag 23 juni 2024 @ 23:12:
[...]
Ben benieuwd naar je bevindingen over deze monitor.
Ben zelf ook op zoek naar een goede gaming monitor, maar zie ondertussen door de bomen het bos niet meer.
Gisteren nog een paar uur in God Of War gestoken, ben inmiddels op de helft van het spel qua missies. Had even snel online gekeken naar een overzichtslijst met welke missies er allemaal zijn om te zien hoever ik nu was, maar ik ga er lekker vlot doorheen zo te zien.
Ik speel een beetje God Of War en Grand Theft Auto: San Andreas (The Definitive Edition) door elkaar heen, San Andreas wanneer ik ontspannen in de party wil met de vaste club en God Of War voor wanneer ik echt even alleen wil gamen zonder gepraat om mij heen.
Ik speel een beetje God Of War en Grand Theft Auto: San Andreas (The Definitive Edition) door elkaar heen, San Andreas wanneer ik ontspannen in de party wil met de vaste club en God Of War voor wanneer ik echt even alleen wil gamen zonder gepraat om mij heen.
Krijg je dan geen problemen met statische beelden? Gamen zal niet zo'n probleem zijn, maar als je werkgerelateerde dingen gaat doen dan heb je kans op inbranding vrees ik. Hoe dat zit met oled monitoren, dat weet ik niet.giantgiantus schreef op zondag 23 juni 2024 @ 23:13:
[...]
Waarom niet een 42 inch OLED TV? OLED monitoren zijn aan de eerste generatie bezig in 4K en zijn mijn inziens te duur en kennen nog teveel nadelen.
[quote]bRuud83 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 09:03:
[ Voor 55% gewijzigd door bRuud83 op 24-06-2024 09:05 ]
Persoonlijk heb ik al een 55'' OLED tv dus nog een 48'' of 42'' oled tv is nogal overkill.giantgiantus schreef op zondag 23 juni 2024 @ 23:13:
[...]
Waarom niet een 42 inch OLED TV? OLED monitoren zijn aan de eerste generatie bezig in 4K en zijn mijn inziens te duur en kennen nog teveel nadelen.
Daarnaast vind ik de formaten die je noemt te groot voor een desktop setup. Ik heb namelijk ook nog vrij zware gaming pc en werk 1 tot 2 keer per week thuis. Dus dan is een upgrade voor een monitor in mijn ogen logischer.
Daarnaast zijn 42'' OLED tv's nog altijd +/- 900 euro, ruim 300 euro duurder.
Monitoren zijn inderdaad nog duur in verhouding tot de tv's.
Maar een potje competitief CS2 op een 42'' tv zie ik niet echt als optie.
Als je er puur een ps5 op aansluit is doorsparen wellicht interessanter.
Meest vervelende is vooral dat je savegame niet meer op de PS4 versie werkt zoals in mijn geval.Raem schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 08:26:
[...]
GTA5 zat een tijdje in PS+ Extra, waardoor je hem gratis kon spelen. Maar hij is er recent weer uitgehaald.
Met andere woorden, je hele progress is gone.
Sowieso hebben ze een fuckup gedaan bij Rockstar games want zelfs op de PS5 versie is mijn hele character foetsie..
Net als Netflix zo'n beetje. Het ene moment zit de serie/film er nog in en dan is licentie afgelopen en verdwijnt ie weer.Grolsch schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 08:38:
[...]
[ Voor 26% gewijzigd door schumi2004 op 24-06-2024 15:02 ]
- Linksquest
Sony geeft gratis PlayStation-avatars van Astro Bot weg, dit werd op X bekend gemaakt. Om het makkelijker te maken, deel ik de code meteen mee.
JPFQ-66LN-QGLJ
JPFQ-66LN-QGLJ
Vanmorgen direct aan beyond good & evil begonnen. Wel echt typisch Ubisoft. Aanzienlijk wat bugs tegen gekomen.
Audio wat niet helemaal lekker loopt.
Net zat Peyj vast. Een restart van de game was nodig.
Peyj heeft altijd 1 hartje + een kwart.
Als je m eten geeft en hij niet vecht. Heeft ie even later weer een hartje + een kwart.
Toch een beetje jammer.
Audio wat niet helemaal lekker loopt.
Net zat Peyj vast. Een restart van de game was nodig.
Peyj heeft altijd 1 hartje + een kwart.
Als je m eten geeft en hij niet vecht. Heeft ie even later weer een hartje + een kwart.
Toch een beetje jammer.
Ik heb het nog nooit gespeeld eigenlijk, maar moet zeggen na wat walktrough filmpjes het er wel geinig uit ziet.
Ik zal hem eens aan mijn Wishlist toevoegen, en eens een keer gaan kopen/ spelen
.
Ik zal hem eens aan mijn Wishlist toevoegen, en eens een keer gaan kopen/ spelen
Gisteren mijn LG 27GR95QE-B binnen gekregen. Qua kleuren en zwartwaarden echt te gek. Qua brightness wel vrij "flets". Niet de punchiness van OLED die ik van mijn tv gewend ben. Eerste indruk viel dus wat tegen. Maar als je eenmaal zit te gamen en de super strakke per pixel belichting ziet bij een game als Ratchet & Clank dan ziet het er wel echt fenomenaal uit, helaas wel nét wat te donker. Op PC heb je genoeg mogelijkheden om de helderheid wat omhoog te krikken. Helaas missen deze opties op de PS5.
Voor office werk is het scherm echter niet aan te raden. Zeker niet icm. een Mac. Een windows machine gaat al beter overweg met HDR. Een ander storend dingetje is dat ABL vrij heftig inkikt bij grote witte vlakken. Ook het geval op OLED tv's uiteraard. Maar alles valt op een kleiner scherm, waar je een stuk dichter op zit een stuk meer op.
Kortom, voor puur ps5 gebruik zou ik voor een OLED tv gaan. Heb je naast je ps5 ook nog een krachtige gaming pc staan, dan kan ik het scherm wel aanbeleven voor de wat betaalbaardere prijs van €600. Mocht ik er echter €1000 euro aan uitgegeven hebben, dan was hij terug gegaan.
Voor office werk is het scherm echter niet aan te raden. Zeker niet icm. een Mac. Een windows machine gaat al beter overweg met HDR. Een ander storend dingetje is dat ABL vrij heftig inkikt bij grote witte vlakken. Ook het geval op OLED tv's uiteraard. Maar alles valt op een kleiner scherm, waar je een stuk dichter op zit een stuk meer op.
Kortom, voor puur ps5 gebruik zou ik voor een OLED tv gaan. Heb je naast je ps5 ook nog een krachtige gaming pc staan, dan kan ik het scherm wel aanbeleven voor de wat betaalbaardere prijs van €600. Mocht ik er echter €1000 euro aan uitgegeven hebben, dan was hij terug gegaan.
- Linksquest
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er
‘Nieuwe IP van Sony Bend maakt gebruik van de Decima Engine’: https://playsense.nl/5906...uik-van-de-decima-engine/
- Chaoss
DF heeft een hands-on van Astrobot gehad
Ik heb sinds vorige week een QD-OLED monitor, 32 inch 4K. Wel een iets andere prijs categorie maar de combinatie van QD-OLED en een glossy scherm geven het beeld wel echt een ‘punch’ die jij mist! Gamen erop is een genot en qua werk (MacBook pro) ook niks mis mee.swoutr schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 10:44:
Gisteren mijn LG 27GR95QE-B binnen gekregen. Qua kleuren en zwartwaarden echt te gek. Qua brightness wel vrij "flets". Niet de punchiness van OLED die ik van mijn tv gewend ben. Eerste indruk viel dus wat tegen. Maar als je eenmaal zit te gamen en de super strakke per pixel belichting ziet bij een game als Ratchet & Clank dan ziet het er wel echt fenomenaal uit, helaas wel nét wat te donker. Op PC heb je genoeg mogelijkheden om de helderheid wat omhoog te krikken. Helaas missen deze opties op de PS5.
Ook sinds een week een PS5 slim, heb mijn oude ps5 een tijdje geleden weg gedaan, maar hij is in mijn ogen echt veel kleiner dan die. Of dat lijkt maar zo omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb :-)
Gisteravond God Of War uitgespeeld en direct begonnen met The Last Of Us, ik heb Ragnarok namelijk nog niet en ik kan tot begin December gratis gebruik maken van mijn maatje zijn Playstation Plus abbonement dus nu even de focus leggen op spellen die daarin zitten voordat ik nieuwe spellen ga kopen of spelen die ik op disc heb.
Maar God Of War was echt een prachtig spel en een duidelijk en goed verhaal, ben blij dat ik hem nu he gespeeld. Toch blijven de Horizon spellen bij mij op nummer 1 staan en ben ik benieuwd welk spel dat weet te overtreffen van de exclusives
Maar God Of War was echt een prachtig spel en een duidelijk en goed verhaal, ben blij dat ik hem nu he gespeeld. Toch blijven de Horizon spellen bij mij op nummer 1 staan en ben ik benieuwd welk spel dat weet te overtreffen van de exclusives
- Chaoss
Denk dat The Last of us games bij mij op nr 1 staan, beide delen. Daarna Uncharted games, dan Horizon games. Maar goed Spiderman, Ratchet & Clank, GoW, GoT, Days Gone zijn ook allemaal erg goed, bijna geen keuze in te maken
[ Voor 43% gewijzigd door Chaoss op 30-06-2024 09:10 ]
- Linksquest
Leuke video, ook leuk hoe hun alles zou uitleggen, vooral op dat gebied van water. Ik ben erg benieuwd naar dit spel .Chaoss schreef op zondag 30 juni 2024 @ 00:14:
DF heeft een hands on van Astrobot gehad
[YouTube: Astro Bot on PlayStation 5: We've Played It - Hands-On Impressions]
Game eigenlijk laatste maanden amper meer. Maar was nu van de week weer losse chapters van uncharted 4 gaan spelen. Blijft een van mijn favoriete games! De sfeer de humor de graphics(speel de ps5 versie op 40hz) de locaties echt alles klopt. Zeker als je de tijd neemt met het klimmen om het een beetje realistisch te doen dus niet rond springen als een kikker op lsd. Maar gewoon relaxed en genieten van uitzicht.
Eigenlijk de minste stukken van de game is dat er teveel combat inzit. Ik zou echt graag een nieuw deel maar dan echt veel minder combat en veel meer extreme exploration. Lekker puzzelen. Maar nog steeds in de combat prima gedaan dat wel.
Kom eigenlijk verassend vaak terug bij deze game. Want het is makkelijk oppakken. En meteen weer erin gezogen.
Eigenlijk de minste stukken van de game is dat er teveel combat inzit. Ik zou echt graag een nieuw deel maar dan echt veel minder combat en veel meer extreme exploration. Lekker puzzelen. Maar nog steeds in de combat prima gedaan dat wel.
Kom eigenlijk verassend vaak terug bij deze game. Want het is makkelijk oppakken. En meteen weer erin gezogen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ja dat geloof ik direct! Echter begint je scherm wss bij €1400 ipv een kleine €600.kwdtje schreef op zondag 30 juni 2024 @ 07:46:
[...]
Ik heb sinds vorige week een QD-OLED monitor, 32 inch 4K. Wel een iets andere prijs categorie maar de combinatie van QD-OLED en een glossy scherm geven het beeld wel echt een ‘punch’ die jij mist! Gamen erop is een genot en qua werk (MacBook pro) ook niks mis mee.
Ook sinds een week een PS5 slim, heb mijn oude ps5 een tijdje geleden weg gedaan, maar hij is in mijn ogen echt veel kleiner dan die. Of dat lijkt maar zo omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb :-)
Voor mij is het prima. De punchiness komt al een stuk beter naar voren na enige vorm van kalibratie. Zeker op windows.
1100 idd, maar is idd een klap meer 😂swoutr schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:50:
[...]
Ja dat geloof ik direct! Echter begint je scherm wss bij €1400 ipv een kleine €600.
Voor mij is het prima. De punchiness komt al een stuk beter naar voren na enige vorm van kalibratie. Zeker op windows.
Vandaag Ratchet & Clank Rift Apart uitgespeeld. Gelijk maar een doorgegaan voor de Platinum Trophy. Dit is echt zo'n game die mij ligt. 20 uur spektakel en dan ook gewoon klaar. Lekker veel actie en spektakel, prachtige graphics en niet te veel grinden.
Iemand toevallig Daxter gespeeld? Die is deze maand uitgekomen. Heb fijne herinneringen aan de originele versie voor de PSP. Had destijds een witte PSP Daxter bundel en doet nog steeds een beetje pijn dat ik die weer verkocht heb.
Maar goed, moest destijds ook wel om de volgende aankopen weer te financieren...
Iemand toevallig Daxter gespeeld? Die is deze maand uitgekomen. Heb fijne herinneringen aan de originele versie voor de PSP. Had destijds een witte PSP Daxter bundel en doet nog steeds een beetje pijn dat ik die weer verkocht heb.
/f/image/4aPH6QGv1UqDwtON1Nxq5GwX.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door AreVeeDee op 30-06-2024 19:08 ]
NSO: SW-7515-1623-5706
- Linksquest
Inderdaad een hele leuke game, heb me er ook heel goed mee vermaakt en ook hier de Platinum Trophy. Van dit soort games mogen er wel meer komen, heerlijk.,AreVeeDee schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:07:
Vandaag Ratchet & Clank Rift Apart uitgespeeld. Gelijk maar een doorgegaan voor de Platinum Trophy. Dit is echt zo'n game die mij ligt. 20 uur spektakel en dan ook gewoon klaar. Lekker veel actie en spektakel, prachtige graphics en niet te veel grinden.
Ja ben dit weekend begonnen aan Daxter. Blijft een leuke game en laat me meteen weer denken aan de tijd van de witte PSP Bundel waar die bij zat.AreVeeDee schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:07:
Vandaag Ratchet & Clank Rift Apart uitgespeeld. Gelijk maar een doorgegaan voor de Platinum Trophy. Dit is echt zo'n game die mij ligt. 20 uur spektakel en dan ook gewoon klaar. Lekker veel actie en spektakel, prachtige graphics en niet te veel grinden.![]()
Iemand toevallig Daxter gespeeld? Die is deze maand uitgekomen. Heb fijne herinneringen aan de originele versie voor de PSP. Had destijds een witte PSP Daxter bundel en doet nog steeds een beetje pijn dat ik die weer verkocht heb.Maar goed, moest destijds ook wel om de volgende aankopen weer te financieren...
![]()
[Afbeelding]
Ik ben in 4 uur tijd alweer halverwege The Last Of Us, want heb net dat stuk met The Capitol Building gehad en ben bij de missie The Woods. Omdat je verder niet kan zien hoever je nou precies in het spel ben, heb ik het even snel online opgezocht 
Maar mensen hebben niet teveel gezegd, want wat is dit een prachtig spel zeg!
[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 01-07-2024 08:36 ]
Goed nieuws: je bent nog lang niet halverwege. Nog maar net gestart zou ik zeggen.G_Dragon schreef op maandag 1 juli 2024 @ 08:28:
Ik ben in 4 uur tijd alweer halverwege The Last Of Us, want heb net dat stuk met The Capitol Building gehad en ben bij de missie The Woods. Omdat je verder niet kan zien hoever je nou precies in het spel ben, heb ik het even snel online opgezocht
Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties