Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
jori040 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 15:27:
Denk dat ik mijn najaars lijstje nu wel kan maken: :)

- Astro Bot
- Sonic X Shadow Generations
- LEGO Horizon Adventures
Silent Hill 2 pak ik mee tijdens Black Friday (mits de reviews een beetje solid zijn).

En Astro Bot komt er uiteraard gewoon op day one. Daar heb ik geen reviews voor nodig. _/-\o_

Laatste kwartaal van het jaar lekker backlog wegwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Sefaex schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 15:58:
[...]

Silent Hill 2 pak ik mee tijdens Black Friday (mits de reviews een beetje solid zijn).

En Astro Bot komt er uiteraard gewoon op day one. Daar heb ik geen reviews voor nodig. _/-\o_

Laatste kwartaal van het jaar lekker backlog wegwerken.
Sillent Hill is voor nu nog een grote twijfel bij mij.Ach ik heb drie games voor het najaar dus ik moet niet klagen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
cold_as_ijs schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 15:50:
[...]

Wel grappig dat dat zodra een game crossgen is dat er geklaagd wordt dat ze er zo snel mogelijk mee moeten stoppen omdat het de games tegenhoud, maar zodra het gedropped wordt is het zielig voor de PS4 console eigenaren.
Op een gegeven moment is het gewoon verstandig om te stoppen met het uitbrengen van nieuwe games. Nog een extra console betekent gewoon nog een extra team dat nodig is voor de ontwikkeling. Dan kan je of de ontwikkeltijd verlengen of meer mensen aannemen wat allebei voor extra complexiteit zorgt. Op een gegeven moment moeten ze de pleister eraf trekken anders blijft die groep mensen op de PS4 gamen.
Reden om wel op switch uit te brengen lijkt me vrij duidelijk, de switch wordt nog steeds verkocht en ondersteund door Nintendo. De switch 2 zou ook BC hebben dus loop je geen risico dat de game niet gekocht vanwege de nieuwe console.
Gezien de PS4 nog springlevend is vind ik het in dit geval apart.Als deze puur voor PS5 & PC werd gemaakt dan had ik niets raar gevonden.

-knip- doe maar niet

Ik vind dat Sony een deel van hun doelgroep aan de kant laat staan.Ik vind ook dat een PS4/PS4-pro gebruiker meer rechten op deze game heeft dat een Steam/Epic store gebruiker.

[ Voor 8% gewijzigd door Geronimous op 09-06-2024 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Linksquest schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 13:36:
Ik zou het niet weten of die schrijver het fout heeft, maar dit vond ik toen ik er letterlijk op het zoeken was.
Volgens mij is het een V2 als daar een B staat (ipv een A)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:53
d0s schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:33:
[...]

Volgens mij is het een V2 als daar een B staat (ipv een A)
Trek hem net uit de doos.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PAfrpihkINuBIqhTrbDK1dPycfA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vr4UPyUzOtVJXPnAXvzfzJK1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07:30
jori040 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 16:09:
[...]

Gezien de PS4 nog springlevend is
Is dat zo?

De game verschijnt op current gen consoles en pc. Switch hoort daar nog bij. PS4 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:55:
[...]

Is dat zo?

De game verschijnt op current gen consoles en pc. Switch hoort daar nog bij. PS4 niet.
Zo'n 50 miljoen actieve spelers per maand. Net zo veel als de PS5.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/20wB30gnnc52gEzaD3ym7mywVhU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u8PA7Bzicfkz789EKTZxmfSU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door Raem op 08-06-2024 19:38 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Timothy3000 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:55:
[...]

Is dat zo?

En in de tijd van God of War Ragnarok nog wel ?
Je weet dat Switch mindere tech is dan PS4/PS-pro ?

Ik speel als sinds release van PS5 op dat systeem maar als ik langs me heen kijk dan zie ik dat de PS4 en zijn games nog steeds in trek zijn.Zo zijn er ook nog PC gamers die 1080p gamen meer dan prima vinden en de 4K schermpjes nog laten staan.

Bij Ragnarok & Horizon 2 had ik het niet raar gevonden als ze de PS4 hadden overgeslagen maar bij deze game vind ik het vreemd.Vreemd omdat PS4 qua tech beter is dan Switch + nog een berg spelers aan boord heeft.

Denk dat er op de PS4 console nu nog veel Horizon spelers zitten.Nee niet netjes dat Sony daar nu voorbij gaat.

Jij vind het dus eerder logisch dat dit naar Switch komt dan naar PS4/PS4-pro ?
FF voor de duidelijkheid:Heb er geen probleem mee dat het naar Switch komt hé.

[ Voor 16% gewijzigd door jori040 op 08-06-2024 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 02:06
B
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JNQ01W5RKrVJomAeYR4--gxmXok=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aMgtClONQl0ox5cwKoWJHIuQ.jpg?f=fotoalbum_large

AAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oLsjyN3g9DSuM0OCOVynpUUDt8Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7dbeVjpbxwJyRnhwLWfkfVsw.jpg?f=fotoalbum_large

Kom ik net achter.
Ik heb 2 verschillende versie controller.
Idd verschillend serie nummer.

Ik heb een witte controller orgineel bij mijn Playstation 5 geleverd.
En ik heb een blauwe controller los extra er bij gekocht.

Er zijn dus 3 mogelijkheden, niks blanco, A, B.

Toevallig zag ik dit topic.
Hier was ik nooit achter gekomen.

[ Voor 30% gewijzigd door Water_824 op 08-06-2024 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:28
Van welke webshop....wil op amazon.nl bestellen, alleen zwarte is niet op voorraad.

@Water_824 Die met B is de nieuwste versie.

[ Voor 5% gewijzigd door Amaze86 op 09-06-2024 00:44 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:20
Amaze86 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 00:41:
[...]

Van welke webshop....wil op amazon.nl bestellen, alleen zwarte is niet op voorraad.

Hoezo perse op Amazon bestellen?, genoeg andere sites die het voor het zelfde bedrag aanbieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
Carlos0_0 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 00:51:
[...]

Hoezo perse op Amazon bestellen?, genoeg andere sites die het voor het zelfde bedrag aanbieden.
Tja als je cadeaubonnen hebt hoezo niet?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Deze week eindelijk weer eens een game van de backlog afgestreept, A Plague tale Requiem uitgespeeld. Ondanks dat het meer van hetzelfde was was het wel de betere game, ging hier ook sneller door heen dan het vorige deel.

[ Voor 13% gewijzigd door Chaoss op 09-06-2024 01:18 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Raem schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 14:28:
[YouTube: Phantom Blade Zero - "The Blade is Drawn" Gameplay Trailer | PS5 Games]

Nog meer mensen die uitkijken naar Phantom Blade Zero? De gameplay trailer van gister zag er wel heel gaaf uit.
Mij sprak die game ook wel aan, ben er ook erg benieuwd naar.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Chaoss schreef op zondag 9 juni 2024 @ 01:12:
Deze week eindelijk weer eens een game van de backlog afgestreept, A Plague tale Requiem uitgespeeld. Ondanks dat het meer van hetzelfde was was het wel de betere game, ging hier ook sneller door heen dan het vorige deel.
Ik vond zelf de eerste leuker, die was voor mijn gevoel ook unieker, maar deel 2 ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Linksquest schreef op zondag 9 juni 2024 @ 05:11:
[...]

Ik vond zelf de eerste leuker, die was voor mijn gevoel ook unieker, maar deel 2 ook erg goed.
Die was zeker unieker, met een vervolg wordt dat lastig :P. Maar bij deel 1 kreeg ik niet echt de feeling met de game en de laatste 25% heb ik vooral gespeeld om het verhaal af te ronden maar het boeide me allemaal niet meer zo, heb de game afgeraffeld. Terwijl 2 spannend bleef tot het einde.

De makers hebben aangegeven dat dit het laatste deel zou zijn. Maar die scene op het einde deed toch anders vermoeden. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Amaze86 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 00:41:
[...]

BOL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Chaoss schreef op zondag 9 juni 2024 @ 08:51:
[...]

Die was zeker unieker, met een vervolg wordt dat lastig :P. Maar bij deel 1 kreeg ik niet echt de feeling met de game en de laatste 25% heb ik vooral gespeeld om het verhaal af te ronden maar het boeide me allemaal niet meer zo, heb de game afgeraffeld. Terwijl 2 spannend bleef tot het einde.

De makers hebben aangegeven dat dit het laatste deel zou zijn. Maar die scene op het einde deed toch anders vermoeden. :P
Helemaal mee eens, er zou zeker nog ruimte zijn voor een 3de deel, ik heb ze toevallig ook alle 2 fysiek. Deel 1 ooit van de vrouw gekregen en had toen echt zo iets van, wat is dit, en deel 2 in de sale gekocht voor de heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Disney's Epic Mickey Rebrushed:De kan ook nog in m'n najaars lijstje komen.Wil graag wat gameplay zien van deze nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06:43
Ik hoop op wat meer mooie aankondigingen. Enige games waar ik echt naar uitkijk zijn KCD2 en Lego Horizons. De rest spreekt me weinig aan. Tot nu toe vind ik deze generatie sowieso tegenvallen, waar ik vroeger elke dag aan het gamen was, is dat nu 2/3 x per week - los van werk en gezin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Astro & Horizon gaan gelukkig voor mij de 2e helft van het jaar nog goed maken.Het is een beetje een apart jaar.

Had stiekem Borderlands 4 nog wel verwacht.

Heb ook geen idee of die PS5-pro er dit jaar gaat komen.

[ Voor 15% gewijzigd door jori040 op 09-06-2024 10:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

jori040 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 10:52:
Astro & Horizon gaan gelukkig voor mij de 2e helft van het jaar nog goed maken.Het is een beetje een apart jaar.

Had stiekem Borderlands 4 nog wel verwacht.

Heb ook geen idee of die PS5-pro er dit jaar gaat komen.
Met zowel Astro als LEGO Horizon maak je mij niet blij in ieder geval. Het is maar een karig jaartje, maar 2023 was dan ook wel absurd goed. Heb nog een backlog weg te werken, dus daar is dit jaar ideaal voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 9 juni 2024 @ 11:08:
[...]

Met zowel Astro als LEGO Horizon maak je mij niet blij in ieder geval. Het is maar een karig jaartje, maar 2023 was dan ook wel absurd goed. Heb nog een backlog weg te werken, dus daar is dit jaar ideaal voor.
Tja de line-up van Sony is deze ronde wat anders dan dat we al jaren van ze gewend zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Sonic X Shadow Generations is REALLY GOOD!Hands-On + NEW Gameplay (Chaos Control & More!)

Takashi Iizuka Answers Our Burning Sonic x Shadow Generations Questions | IGN Live 2024

[ Voor 32% gewijzigd door jori040 op 09-06-2024 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Dit jaar valt het voor mij ook tot nu toe erg tegen, al was vorig jaar best wel goed voor mij
Ik heb toen toch aardig wat spellen gespeeld

God of war raknarok was ik nog even in begin 2023 mee bezig.
Hogwarts Legacy
Star Wars Jedi order 2
A Plague tale Requiem(Was wel van 2023 maar was er nog niet aan toe gekomen)
Spiderman 2

Nu dit jaar eigenlijk alleen nog The Last of Us Part II Remastered gespeeld.

Verder nog helemaal niks boeiends/ leuks voor mij doen, ik wacht nog op

Star Wars Outlaws(Ben ik nog steeds wel benieuwd na)
Astro Bot
Disney Epic Mickey: Rebrushed(Ben wel benieuwd na).

Dus op zich kan de laatste paar maanden van het jaar nog leuk worden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
Orangelights23 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 10:41:
Ik hoop op wat meer mooie aankondigingen. Enige games waar ik echt naar uitkijk zijn KCD2 en Lego Horizons. De rest spreekt me weinig aan. Tot nu toe vind ik deze generatie sowieso tegenvallen, waar ik vroeger elke dag aan het gamen was, is dat nu 2/3 x per week - los van werk en gezin.
Komt denk ik ook gewoon door het ouder worden hoor.

Kan me nog herinneren dat ik BF3 en Killzone 2 MP tot diep in de nacht speelde. Of Black Ops 1 zombies.
Goede oude tijden.

Die tijden gaan niet meer terugkomen. Hoeveel vette games er ook mogen uitkomen.
Ik game ook aanzienlijk minder. Ik kijk meer game gerelateerde forums dan dat ik daadwerkelijk game in ieder geval. :+

Dat gezegd hebbende valt het naar mijn mening ook wat tegen.
Toen je nog de E3 had. Werd je meestal echt overrompeld met vette games.

En nu is de Alan Wake 2 DLC dé highlight van een 2 uur durende Summer Game Fest. 8)7
Ach ja, we houden hoop voor 2025 ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 9 juni 2024 @ 11:08:
[...]

Het blijft natuurlijk smaak, maar absurd goed? Qua Playstation releases sprong voor mij alleen Spiderman 2 eruit en de God of War Valhalla update was best leuk. FFXVI viel flink tegen en verder kan ik me eigenlijk zo niks bedenken.
Is dit jaar toch een stuk interessanter met FF Rebirth, Stellar Blade, Rise of the Ronin en straks Astro Bot.
Maar zoals gezegd, blijft natuurlijk smaak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Stellar Blade & Rise of the Ronin zijn voor veel gamers echt toppers.Dat ik geen klik met beide games kan kijgen is natuurlijk mijn probleem.Daarom ervaar ik de 1e heft van dit jaar ook als heel mager.

Dragons Dogma 2: Viel me ook heel erg tegen.Eerst liep ik tegen het 30fps probleem aan en later vond ik het qua gameplay niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Raem schreef op zondag 9 juni 2024 @ 13:37:
[...]

Het blijft natuurlijk smaak, maar absurd goed? Qua Playstation releases sprong voor mij alleen Spiderman 2 eruit en de God of War Valhalla update was best leuk. FFXVI viel flink tegen en verder kan ik me eigenlijk zo niks bedenken.
Is dit jaar toch een stuk interessanter met FF Rebirth, Stellar Blade, Rise of the Ronin en straks Astro Bot.
Games als Spider-Man en God of War spreken de massa gewoon wat meer aan denk ik.

Kijk naar een Stellar Blade; Vond dat echt een hele goede game. Maar je hoort er bijna niemand over. Rise of the Ronin tja, zijn ook meestal de Souls fans die dat soort games halen.

Dan wordt een jaar zoals 2024 al gauw als matig bestempeld. Terwijl het eigenlijk wel reuze mee valt

2023 was afgezien van Spidey idd ook niet heel bijzonder qua exclusives. Gelukkig hadden we wel vette multiplatform games zoals Balder Gate 3, Alan Wake 2 en Resident Evil 4. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
2023 begon al met het geweldige Dead Space. :)
Heeft volgens EA slecht verkocht.

[ Voor 30% gewijzigd door jori040 op 09-06-2024 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
jori040 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 14:09:
2023 begon al met het geweldige Dead Space. :)
Heeft volgens EA slecht verkocht.
Wel jammer ja :(

Had graag een remake van deel 2 gezien. Maar zal vast niet gebeuren na de tegenvallende verkoopcijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Sefaex schreef op zondag 9 juni 2024 @ 14:11:
[...]

Wel jammer ja :(

Had graag een remake van deel 2 gezien. Maar zal vast niet gebeuren na de tegenvallende verkoopcijfers.
Als bij EA iets het niet goed doet dan is het meteen gedaan.Om de reden zien we de komende tijd ook geen nieuwe Need for Speed.[Unbound was sinds tijden de beste NFS in mijn beleving]

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 09-06-2024 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
LEGO Horizon Adventures: Veel gamers maken nu de fout door te denken dat deze bij Traveller's Tales in otwikkeling is.Nadeel van Traveller's Tales is dat hun games voor de helft uit Lego bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Orangelights23 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 10:41:
Ouder worden. Nieuwe ervaringen worden schaarser. Is vaak niet het aanbod, maar gewoon opgebouwde ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Het is gewoon wat mager dit jaar. Hopelijk komen er in 2025 weer wat parels.

[ Voor 48% gewijzigd door Timothy3000 op 09-06-2024 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
De enige triple A waar ik op dit moment naar uitkijk is Star Wars Outlaws dat zegt wat :P. Had wel verwacht dat we in deze periode mischien wat gameplay zouden zien maar helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Chaoss schreef op zondag 9 juni 2024 @ 17:47:
De enige triple A waar ik op dit moment naar uitkijk is Star Wars Outlaws dat zegt wat :P. Had wel verwacht dat we in deze periode mischien wat gameplay zouden zien maar helaas
Morgen is er een Ubisoft showcase.100% dat je daar meer gaat zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
jori040 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 17:51:
[...]

Morgen is er een Ubisoft showcase.100% dat je daar meer gaat zien.
Ah ik ik volg summer gamefest niet zo omdat het qua content meestal tegenvalt.

Maar dan zullen we morgen idd wel wat te zien krijgen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Ben stiekem ook wel benieuwd naar Assassin's Creed Shadows.

Laatste Assassin's Creed die ik heb uitgespeeld was Syndicate. Daarvoor alle games gespeeld. Daarna een beetje openwereld (en Ubisoft) moe geworden.

Wel benieuwd met wat ze nu komen. Misschien wordt het eens tijd om de franchise een nieuwe kans te geven.

Morgen gegarandeerd gameplay beelden lijkt mij!

[ Voor 11% gewijzigd door Sefaex op 09-06-2024 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
jori040 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 17:19:
[...]

Er is nog een Xbox sowcase in de avond hé.Als Microsoft dit najaar een nieuwe Gears heeft zullen veel mensen blij worden.
Ja, kijk er naar uit, al verwacht ik weinig voor 2024.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raem schreef op zondag 9 juni 2024 @ 13:37:
[...]

Had het over alle games die speelbaar zijn op de PS5, niet enkel releases van PlayStation zelf. 2023 gaat de boeken in als één van de beste jaren ooit, denk ik. Daarom vind ik het ook niet zo gek dat het nu even wat minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07:33
jori040 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 14:34:
LEGO Horizon Adventures: Veel gamers maken nu de fout door te denken dat deze bij Traveller's Tales in otwikkeling is.Nadeel van Traveller's Tales is dat hun games voor de helft uit Lego bestaan.
Dus uiteindelijk worden ze positief verrast door een topgame van guerilla ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
cold_as_ijs schreef op zondag 9 juni 2024 @ 19:34:
[...]

Dus uiteindelijk worden ze positief verrast door een topgame van guerilla ;)
Ja.
Guerrilla en Studio Gobo doen het project.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:10

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y61GHH-RxMh-gscI-NrsczTp-yw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FadK1PI8oYdQY3P005Rl9zBP.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
HollovVpo1nt schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:59:
[...]

Definieer 'hun idee'. Nee, het was niet de visie van het arkane design team, wel van Arkane management. Microsoft had er niks mee te maken.

Overigens, naast het feit dat je voor het falen van Arkane onterecht de schuld aan Microsoft geeft, noem je ook nog een element van het spel - altijd online - wat in de lijst van problemen van Redfall de meest insignificante is.

Ik moet daarom best wel lachen als dit je argument is om klaar te zijn met Xbox xD
Oh daar zijn meer reden voor.Heel hun visie spreekt mij niet meer aan.

Ik ga het hier liever over Lego-Horizon hebben. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 09-06-2024 23:12 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Vandaag weer flinke stappen vooruit gemaakt in Horizon: The Forbidden West, man man wat blijft het een prachtig spel..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dgYnCMobsZzey7cS_gVYUQxSd7U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DNUWhChOxn7W0UWgHW1iCWRl.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Prachtige game inderdaad. Onderaan de map heb je een stuk jungle, de eerste keer dat ik daar naar binnenliep was de zon net aan het opkomen en hing er mist tussen de bomen, prachtig plaatje leverde dat op.

Vandaag voor het eerst sinds de PS3 versie GTA5 weer eens geïnstalleerd. Weet niet of ik weer een hele playthrough ga doen maar het is ondanks de leeftijd nog steeds een goede game. Natuurlijk is het grafisch niet meer van deze tijd maar Rockstar zet echt wel een sfeer neer. Vooral de rauwe humor is heerlijk. Ik hoop dat GTA6 net zo'n ongenuanceerde game gaat wordt.

[ Voor 47% gewijzigd door Chaoss op 10-06-2024 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 20:39

Oxigeon

En zo is dat!

Chaoss schreef op maandag 10 juni 2024 @ 00:51:
Prachtige game inderdaad. Onderaan de map heb je een stuk jungle, de eerste keer dat ik daar naar binnenliep was de zon net aan het opkomen en hing er mist tussen de bomen, prachtig plaatje leverde dat op.

Vandaag voor het eerst sinds de PS3 versie GTA5 weer eens geïnstalleerd. Weet niet of ik weer een hele playthrough ga doen maar het is ondanks de leeftijd nog steeds een goede game. Natuurlijk is het grafisch niet meer van deze tijd maar Rockstar zet echt wel een sfeer neer. Vooral de rauwe humor is heerlijk. Ik hoop dat GTA6 net zo'n ongenuanceerde game gaat wordt.
Die game gaat toch uit de extra collectie of zit ik hier mis mee? Ik vertik het om die game opnieuw te kopen. Maar ik meen gelezen te hebben dat die uit de extra collectie gaat. Anders probeer ik hem ook nog een keertje

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:06
-knip- niet zo op de man reageren...

[ Voor 100% gewijzigd door Geronimous op 10-06-2024 11:59 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
- Offtopic -

[ Voor 101% gewijzigd door Geronimous op 10-06-2024 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
- Offtopic -

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 10-06-2024 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
- Offtopic -

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 10-06-2024 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
- Gebruik dan zelf de TR functie om het bij de mods onder de aandacht te brengen -

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 10-06-2024 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
jori040 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 09:25:
[...]

Je gaat hier straks nog veel Horizon zien.Lego Horizon schijnt een leuk spel te gaan worden. ;)
Ik zou de verwachtingen niet te hoog leggen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Modbreak:Mensen, als men een discussie wilt voeren over studio's die gesloten worden, dan kan dat in [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld, heb nu 10+ topics verplaats met een discussie hier hier niet thuis hoor, let hier AUB op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Timothy3000 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:36:
[...]

Ik zou de verwachtingen niet te hoog leggen. :)
Op basis van wat Guerilla games gemaakt heeft heb ik er alle vetrouwen in.Verwacht deze keer een luchtig verhaaltje met de nodige humor.

Horizon Forbidden West:Bij deze game was ik het verhaal op een gegeven moment kwijt.Verder een top productie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op maandag 10 juni 2024 @ 07:11:
[...]

Die game gaat toch uit de extra collectie of zit ik hier mis mee? Ik vertik het om die game opnieuw te kopen. Maar ik meen gelezen te hebben dat die uit de extra collectie gaat. Anders probeer ik hem ook nog een keertje
Verdwijnt inderdaad 18 juni uit PS+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Chaoss schreef op maandag 10 juni 2024 @ 00:51:
Oh dan maak je mij wel nieuwsgierig naar dat gebied, als ik er ben geweest dan hoor je het zeker nog wel! Ik merk dat ik snel afgeleid raak door de andere activiteiten in de wereld, vooral die zij missies zijn veel te leuk om te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
DF Direct Weekly #166:

DF:LEGO Horizon Impressive tech!

Kan niet wachten om meer te zien van deze game.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sefaex
Native PS5 versie van Sly Cooper and the Thievius Raccoonus is vanaf vandaag te downloaden voor Premium gebruikers.

8,43GB

Dikke aanrader voor de platform liefhebbers. En vrij easy platinum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik zag dat ze nu ook trophy support aan het toevoegen zijn aan 3rd party classics, goede zaak! Die nieuwe PS2 emulator lijkt een flinke vooruitgang ten opzichte van de PS4 versie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sefaex
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GPumYCYXcAAf_A8?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GPumYCCXoAArOij?format=jpg&name=large

Geef mij maar de Deluxe edition :9

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GPvdL0FbEAAEJSo.png:large
Release 17 nov ?

Vaag dat er geen releasedate in de trailer staat. Maar grote retailers hebben vaker releasedates gelekt. Zou in ieder geval wel een leuke verrassing zijn. Want er komt verder toch vrij weinig uit in het laatste kwartaal.

[ Voor 10% gewijzigd door Sefaex op 11-06-2024 12:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 10:51:
Ik zag dat ze nu ook trophy support aan het toevoegen zijn aan 3rd party classics, goede zaak! Die nieuwe PS2 emulator lijkt een flinke vooruitgang ten opzichte van de PS4 versie.
Is het zeker dat er gebruik gemaakt wordt van die betreffende emulator?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 12:14:
[...]

Is het zeker dat er gebruik gemaakt wordt van die betreffende emulator?
Nee, er wordt erg geheimzinnig over gedaan. Wat we weten is dat Implicit de PS1 en PSP emulators ook hebben gemaakt en ze een aantal voormalige Sony medewerkers in dienst hebben die de oorspronkelijke PS2 emulator op de PS4 hebben gemaakt.

Kijktip: nieuwe docu van NoClip over WipeOut 2097 is zojuist uitgekomen. leuke nostalgia trip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
jori040 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 13:48:
[...]

Op basis van wat Guerilla games gemaakt heeft heb ik er alle vetrouwen in.Verwacht deze keer een luchtig verhaaltje met de nodige humor.
Dit inderdaad,.waarschijnlijk gaat dit de eerste fatsoenlijke Lego game worden omdat Guerillia er aan meewerkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
Chaoss schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 21:10:
[...]

Dit inderdaad,.waarschijnlijk gaat dit de eerste fatsoenlijke Lego game worden omdat Guerillia er aan meewerkt.
De eerste? Lego City Undercover was dat al!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sefaex schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 10:41:
Native PS5 versie van Sly Cooper and the Thievius Raccoonus is vanaf vandaag te downloaden voor Premium gebruikers.

8,43GB

Heb hem vanavond gespeeld, eerste gebied uitgespeeld. Blijft nog steeds een geweldige game na al die jaren.
Laat Sly Cooper 5 maar komen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Timothy3000 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 21:43:
[...]

De eerste? Lego City Undercover was dat al!
Die game was inderdaad geniaal, heb hem zelf op de Wii U gespeeld, me erg goed mee vermaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

8,43GB

Test van deze game vind je hier, daarnaast vergelijken ze ook de ps3 remaster met deze ps2 emulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Astro Bot en Lego Horizon previews!

Astro krijgt zelfs nog extra levels via gratis DLC:

[ Voor 21% gewijzigd door kazuka op 12-06-2024 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06:16
Chaoss schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 21:10:
[...]

Lego games moeten het ook echt hebben van herkenbaarheid. Zo kan een Lego game best geniaal zijn als je het originele verhaal waar de LEGO game over gaat kent. Wanneer je zo maar een LEGO game gaat spelen zonder het originele verhaal te kennen is er geen reet aan :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
schumi1986 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 18:40:
[...]

Lego games moeten het ook echt hebben van herkenbaarheid. Zo kan een Lego game best geniaal zijn als je het originele verhaal waar de LEGO game over gaat kent. Wanneer je zo maar een LEGO game gaat spelen zonder het originele verhaal te kennen is er geen reet aan :p
Er zijn wel meer toffe Lego games geweest imo. De Star Wars Lego games was ook altijd tof om te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07:33
schumi1986 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 18:40:
[...]

Ik heb door lego jurassic park geleerd dat de reboot van de serie echt een slecht verhaal heeft haha. Deel 1 is gewoon goed, deel 2 en 3 wel ok maar nog steeds iets van een verhaal dat geloofwaardig is. Maar dat is wel in de reboot haha.

Van alle games die ik er van heb gespeeld vond ik juist degene die niet een bekende film/verhaallijn volgde juist de betere omdat daar die typische lego humor beter tot zijn recht komt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Nu ik gisteren het verhaal van Horizon: Forbidden West heb uitgespeeld, ga ik denk ik vanavond een begin maken aan God Of War.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
G_Dragon schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 13:11:
Nu ik gisteren het verhaal van Horizon: Forbidden West heb uitgespeeld, ga ik denk ik vanavond een begin maken aan God Of War.
Mag ik ook Ratchet&Clank Rift Apart aanraden?
Mocht je nog iemand in huis hebben die mee wilt spelen, pak dan Sackboy erbij. Lots of fun!
Returnal als je een leuke uitdaging wil.

Soms vind ik het jammer dat ik deze toppers allemaal al klaar heb.

Zelf nu bezig met Resident Evil 4 remake. Ken weinig van de serie eerlijk gezegd, maar tot nu toe echt verrassend tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:39
Sackboy kon mij tot nog toe wat minder boeien, voelde qua spelen voor mij niet helemaal gestroomlijnd. Ben nu zelf eerst begonnen met God of War Ragnarok en dat voelt weer lekker na God of War. Tussendoor Ratchet & Clank Rift Apart ook gespeeld en dat is ook zeker een aanrader, die speelt voor mij wel gestroomlijnd en soepel, wat voor mij Sackboy minder doet. Sackboy later nog een kans geven na wat andere spellen tussendoor te spelen, wil het verhaal wel uitspelen namelijk.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vergeet de Burning Shores uitbreiding niet, die is PS5 only en heeft een aantal hele gave setpieces en mechanics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 13:21:
[...]

Mag ik ook Ratchet&Clank Rift Apart aanraden?
Mocht je nog iemand in huis hebben die mee wilt spelen, pak dan Sackboy erbij. Lots of fun!
Returnal als je een leuke uitdaging wil.

Soms vind ik het jammer dat ik deze toppers allemaal al klaar heb.

Zelf nu bezig met Resident Evil 4 remake. Ken weinig van de serie eerlijk gezegd, maar tot nu toe echt verrassend tof.
Natuurlijk mag je spellen aanraden, ik werk wel eerst mijn lijstje af en wil vanaf oktober weer meer op de Xbox gaan spelen vanwege de nieuwe releases. Maar ik pak dat lijstje zeker wel weer op wanneer ik geen spellen meer te spelen heb :D
kazuka schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 13:31:
[...]

Vergeet de Burning Shores uitbreiding niet, die is PS5 only en heeft een aantal hele gave setpieces en mechanics.
Ken ik niet, zal dus eerst even een trailer gaan bekijken of het wat voor mij is en zo ja dan komt hij op mijn lijstje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05:54
kazuka schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 13:31:
[...]

Dat is een mooie uitbreiding idd, al boeide mij dat verhaal nog minder

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Jaloers dat je dat nog opnieuw mag gaan ervaren. God of War vond ik echt zo vet! Qua verhaal, qua gameplay, en de impressie van de Noordse Mythologie door Santa Monica.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 13:42:
[...]

Ken ik niet, zal dus eerst even een trailer gaan bekijken of het wat voor mij is en zo ja dan komt hij op mijn lijstje :P
Burning Shores is de DLC van Forbidden West.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:43
Deze is nog niet gepost hier denk ik. Kijk ik persoonlijk wel naar uit. Tacktische shooter, ook nog is F2P

[ Voor 18% gewijzigd door Chelseamarre123 op 13-06-2024 17:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Kleine preview van Tweakers over Astrobot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Meer beelden van Lego Horizon:

[ Voor 29% gewijzigd door Chaoss op 13-06-2024 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:39

8,43GB

Ik heb geen Premium, maar je kan hem gewoon kopen. Fantastische nostalgie trip

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Gisteravond dus zoals gezegd begonnen aan God Of War, maar mijn g.. wat een spel is dat zeg! Had er wel een bepaalde verwachting bij, maar niet dit want wat word je in het verhaal gezogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Cyrax0508 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 08:08:
[...]

Ik heb geen Premium, maar je kan hem gewoon kopen. Fantastische nostalgie trip
Volgens mij heet die gewoon Sky Raccoon in de store toch, want meer dan dat vind ik niet ?.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:39
Carlos0_0 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 08:16:
[...]

Volgens mij heet die gewoon Sky Raccoon in de store toch, want meer dan dat vind ik niet ?.
Klopt, dat is hem. Kost € 9,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Cyrax0508 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 08:30:
[...]

Klopt, dat is hem. Kost € 9,99
Ik heb toevallig voor de laatste paar maanden plus een upgrade gegeven, dit was 20 euro dus kan hem gewoon zo downloaden nu.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:39
G_Dragon schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 08:12:
Gisteravond dus zoals gezegd begonnen aan God Of War, maar mijn g.. wat een spel is dat zeg! Had er wel een bepaalde verwachting bij, maar niet dit want wat word je in het verhaal gezogen.
Geweldig spel is dat, mijn eerste poging vond ik het verhaal geweldig, maar kwam ik niet door een stuk level met een Revenant heen (vrij aan het begin van de game, ik denk de eerste Revenant die je tegen komt, of een klein stukje verder). Toen een tijdje laten liggen, opnieuw geprobeerd (opnieuw begonnen ook) en toen er wel door gekomen (andere makkelijkere tactiek gevonden). Man, wat was ik blij dat ik het nog een keer had geprobeerd, want wat een goede game is dat met een voor mij goed verhaal.

Zelf net deze week begonnen in God of War Ragnarok en omdat ik een aantal games tussendoor heb gespeeld heb ik bijna datzelfde gevoel weer terug (niet helemaal omdat je veel al kent, maar ik word wel het verhaal in gezogen weer).

Veel plezier met die game.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
YdieresiS schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 08:48:
[...]

Geweldig spel is dat, mijn eerste poging vond ik het verhaal geweldig, maar kwam ik niet door een stuk level met een Revenant heen (vrij aan het begin van de game, ik denk de eerste Revenant die je tegen komt, of een klein stukje verder). Toen een tijdje laten liggen, opnieuw geprobeerd (opnieuw begonnen ook) en toen er wel door gekomen (andere makkelijkere tactiek gevonden). Man, wat was ik blij dat ik het nog een keer had geprobeerd, want wat een goede game is dat met een voor mij goed verhaal.

Zelf net deze week begonnen in God of War Ragnarok en omdat ik een aantal games tussendoor heb gespeeld heb ik bijna datzelfde gevoel weer terug (niet helemaal omdat je veel al kent, maar ik word wel het verhaal in gezogen weer).

Veel plezier met die game.
Ja die Revenant is ook wel behoorlijk pittig, ik had er ook wel veel moeite mee. Maar ik ben ook zo'n idioot die gelijk op hard gaat spelen voor de uitdaging, maar op hard zijn de grotere bossfights ook geen pretje haha

Dank je wel, ik zal er zoals het er nu uitziet veel plezier uit gaan halen :D
Ik moet God of War Ragnarok nog ergens goedkoop op de gok weten te tikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
G_Dragon schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 08:59:
[...]

Ja die Revenant is ook wel behoorlijk pittig, ik had er ook wel veel moeite mee. Maar ik ben ook zo'n idioot die gelijk op hard gaat spelen voor de uitdaging, maar op hard zijn de grotere bossfights ook geen pretje haha

Dank je wel, ik zal er zoals het er nu uitziet veel plezier uit gaan halen :D
Ik moet God of War Ragnarok nog ergens goedkoop op de gok weten te tikken.
Het is anders dan de oude God of War delen de 1ste 3, ik vond het eerst wel mooi eruit zien maar minder leuk.
Maar komt omdat het gewoon effe net iets anders is, maar dat is veranderd en vind nu super gave spellen.

Wel ben ik dan zo ik speel het gewoon op normal, ik ga het niet op hard ofzo spelen ik wil plezier aan het spel hebben.
En ik heb geen plezier aan een spel als ik een eindbaas10 keer opnieuw moet doen, beetje uitdaging prima maar het moet wel leuk blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 20:18
Die Discord functie is wel echt super relaxed. Het werkte wel via telefoon, maar dit, zoals het al enige tijd op de Xbox is werkt echt super. Je wil gewoon makkelijk met vrienden ongeacht het platform kunnen ouwehoeren. :D

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006

8,43GB

Oh wat geweldig, had ik zo op gehoopt dat dit een keer zou komen. Vanavond gelijk proberen. Hopelijk volgen deel 2 en 3 gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 02:06
Ik heb heel vaak een Playstation verkocht en daarna opnieuw weer gekocht omdat ik hier toch spijt van kreeg.

Playstation 3, 4 , 5.

Maar ik heb hier een trucje er voor uitgevonden.

Gewoon je Playstation formateren.
En daarna als je hem voor de eerste keer opnieuw opstart niet accoord gaan met de voorwaarden!
Gewoon je Playstation direct uitzetten en in een tas doen in een kast.

Als je later toch weer zin krijgt om met je Playstation te gamen kun je hem gewoon weer uit de kast halen.
En al je games weer downloaden en instaleren.

Als je steeds je Playstation verkoopt en opnieuw koopt kost je dit idd veel geld.
Idd dit is goedkoper.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48

v8power67

Psn: Mausosaurus

Water_824 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 23:30:
Ik heb heel vaak een Playstation verkocht en daarna opnieuw weer gekocht omdat ik hier toch spijt van kreeg.

Playstation 3, 4 , 5.

Maar ik heb hier een trucje er voor uitgevonden.

Gewoon je Playstation formateren.
En daarna als je hem voor de eerste keer opnieuw opstart niet accoord gaan met de voorwaarden!
Gewoon je Playstation direct uitzetten en in een tas doen in een kast.

Als je later toch weer zin krijgt om met je Playstation te gamen kun je hem gewoon weer uit de kast halen.
En al je games weer downloaden en instaleren.

Als je steeds je Playstation verkoopt en opnieuw koopt kost je dit idd veel geld.
Idd dit is goedkoper.
Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/media0.giphy.com/media/xTdAj9g3suhNFQx3BC/giphy.gif

Klinkt als erg omslachtig. Beter dan gewoon aangesloten laten staan en zodra je weer wilt gamen hoef je niks te doen behalve misschien wat patches..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:48
Het kriebelt bij mij wat meer om een ps5 te kopen. Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoe het met her fan geluid zit bij het spelen van games als god of war en horizon zero dawn?

De ps4 pro klinkt continu als een straaljager en is zeer hinderlijk en overal te horen. Hij heeft geen stof
Pagina: 1 ... 25 ... 117 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties