Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jumpman schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 21:52:
[...]

Ik speel een game voor mijzelf, niet voor tips of voor de socials, dan zoek ik die zelf wel op. Met video’s komen er altijd weer advertenties vroeg of laat en zon proberen ze je vol te pompen met reclame.
Zal wel meevallen, dit bestaat al sinds de release van de PS5. Ik vind het wel handig. Gebruik het soms voor trophies, dan hoef ik het niet op m'n telefoon op te zoeken.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 306567

BM schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 18:54:
Lijkt me ook goed om deze discussie te stoppen, iig op deze plek.

Ik herken overigens niet wat hierboven allemaal gesteld word. Volgens mij is er prima ruimte om het hier over PS5 games te hebben, ook als die games een eigen topic hebben. Waar we (met z'n allen) voor moeten opletten is dat niet de hele discussie hierheen verhuist. Maar zeker dingen over hoe games ervaren worden etc kan ook prima hier. Vragen als 'ik zit vast bij X en Y, whelp', kunnen wat mij betreft dan weer beter in een game-specifiek topic.

Er zijn enkele onderwerpen die echt een no-go zijn, en dat is niet omdat wij dat als moderators zo graag willen. Buiten dat moet er wat mij betreft gewoon ruimte te zijn om alles (of toch, veel) PS-related hier te bespreken. Mocht het toch uit de hand lopen horen we dat graag (maak dan een Topic Report aan, en reageer er niet zelf op, nahja, jullie kennen het principe wel :))

Iemand nog wat leuks gespeeld op zijn PS5? ;)
Gezien de likes op het bericht van @Tux3.14 lijkt de community er toch anders over te denken. Wellicht toch nog een keer naar het moderatie beleid kijken. De community is toch uiteindelijk de drijvende kracht achter een forum...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:10

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
8 likes is niet "de community", en nogmaals dit is niet de plek. Je kan het er mee eens zijn of niet maar je werkt juist datgene in de hand waar je zo op tegen bent.

Er is nog nooit moeilijk gedaan over een kleine discussie over een game, sterker nog dat gebeurd nagenoeg dagelijks. Er is wel een grens dus als het pagina's lang over 1 game gaat dan worden die reactie's verplaatst naar het bijbehorden topic omdat de discussie daar dan beter op zijn plek is.

[ Voor 47% gewijzigd door Chaoss op 05-06-2024 00:42 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terror-oehoe
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 24-07 23:34
GoT in de aanbieding (playstation store) voor 40eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07 13:46
Raem schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 19:48:
[...]

Volgens mij dat je via activity cards hints / hulpvideos kunt bekijken. Eerder waren dat alleen videos die de developer had gemaakt, maar sinds de laatste update kunnen dat ook videos van andere spelers zijn.
Ik meen dat je zelf kunt bijdragen aan dergelijke filmpjes althans je kunt er voor kiezen of je dit wilt middels een setting ergens in het menu.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:08
Gisteren weer een paar uur Horizon: Forbidden West gespeeld, beetje afgedwaald van de hoofdmissies omdat ik me liet afleiden door de zij missies.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ILYvXl8FAoUULtDAC6sax72e1s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZzULuEnBAUeonWVmasJBWHLn.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07 13:46
Nu wil ik niet lullig doen hoor maar |:( 8)7
Je linkt er notabene zelf naar :?
G_Dragon schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 13:20:
[...]

Je bent me net voor, was al bezig met een post met de vraag of ze ervan op de hoogte zijn dat er ook een topic over dat spel bestaat :P
G_Dragon schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 19:01:
[...]

Ben nog steeds helemaal verliefd op de wereld van Horizon: Forbidden West, ben met het verhaal over de helft.
G_Dragon schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 08:39:
Gisteren weer een paar uur Horizon: Forbidden West gespeeld, beetje afgedwaald van de hoofdmissies omdat ik me liet afleiden door de zij missies.

[Afbeelding]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Chaoss schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 00:34:
8 likes is niet "de community", en nogmaals dit is niet de plek. Je kan het er mee eens zijn of niet maar je werkt juist datgene in de hand waar je zo op tegen bent.

Er is nog nooit moeilijk gedaan over een kleine discussie over een game, sterker nog dat gebeurd nagenoeg dagelijks. Er is wel een grens dus als het pagina's lang over 1 game gaat dan worden die reactie's verplaatst naar het bijbehorden topic omdat de discussie daar dan beter op zijn plek is.
Als de mods blijven aangeven dat ze zich niet herkennen en de de discussie monddood proberen te maken, dan zijn die mensen op een gegeven moment inderdaad de community niet meer. Doe er wat mee zou ik zeggen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:14
Mensen, ik ga deze discussie nu staken, laten we het vanaf AUB hier weer gezellig hebben over de Playstation 5 en niet over hoe wij Moderators ons werk moeten doen. Ben je het ergens niet mee eens, meld het dan op de aangegeven plaatsen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-07 16:21
Linksquest schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 09:27:
Mensen, ik ga deze discussie nu staken, laten we het vanaf AUB hier weer gezellig hebben over de Playstation 5 en niet over hoe wij Moderators ons werk moeten doen. Ben je het ergens niet mee eens, meld het dan op de aangegeven plaatsen.
Akkoord om de discussie te staken en verder te gaan over de PS5 en ALLES wat daar bij hoort :)

Maar, asjeblieft, neem deze feedback wel ten harte en doe er wat mee. Ik denk dat jij 1 van de weinige moderators bent waar men nog respect voor heeft, dus neem wellicht het voortouw :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
dat dramatische onoverzichtelijke bibliotheek gedeelte op de PS5 pusht mij steeds meer om fysiek te kopen. na diep zoeken zag ik dat ik spellen had gekocht die ik al helemaal ben vergeten.

waar blijft die mooie digitale bieb?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Farabi schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 09:58:
dat dramatische onoverzichtelijke bibliotheek gedeelte op de PS5 pusht mij steeds meer om fysiek te kopen. na diep zoeken zag ik dat ik spellen had gekocht die ik al helemaal ben vergeten.

Ik vind de XMB van de ps3 ideaal destijds. Dat vind ik nog steeds het meest overzichtelijke besturingssysteem. En ik mis die achtergronden ook wel...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tux3.14
Anoniem: 306567 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 10:03:
[...]

Ik vind de XMB van de ps3 ideaal destijds. Dat vind ik nog steeds het meest overzichtelijke besturingssysteem. En ik mis die achtergronden ook wel...
360 blades dash blijft toch mijn favoriet. Maar XMB op plek 2 inderdaad :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
hoe moeilijk is het om zo'n digitale rek te maken voor je aangekochte spellen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kAcrMhsnbXhnMfSROEgEaBS94vE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tCN1OKegEgD5W9yEFUHwZRIe.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt binnen de bibliotheek toch filteren op games die je gekocht hebt? Of werkt dat niet goed? Ik kijk er eigenlijk niet zo vaak naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Farabi schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 10:29:

[Afbeelding]
Is dat je eigen verzameling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Farabi schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 10:29:

[Afbeelding]
Heb je mooi opgelost zo, ook alles op al alfabet staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Raem schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 10:57:
Je kunt binnen de bibliotheek toch filteren op games die je gekocht hebt? Of werkt dat niet goed? Ik kijk er eigenlijk niet zo vaak naar.
dat is echt drama. je krijgt dan ook de titels die je ooit een keer als fysiek of demo heb geinstalleerd. daarnaast krijg je nooit je volledige aankoopgeschiedenis te zien. het is de hele tijd halve werk.

de foto komt van google overigens, is niet van mij :P

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 05-06-2024 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Farabi schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 09:58:
Is voor mij al 10 jaar een reden om zelf mijn eigen library bij te houden in Excel :p. Er bestaat overigens ook software voor (die zowel fysiek als digitaal ondersteunt). Ik gebruikte vroeger Collectorz (van NL makelij), maar dat was nog van voor het digitale tijdperk, maar is uiteindelijk verwaterd en toen ik keek om het terug op te pikken, zag ik dat ze nu een subscription model hadden aan €40/jaar wat ik toch wel te duur vond. En in Excel heb ik ook alles en die kan ik altijd en overal raadplegen (vanwege de gratis Excel op phone, tablet...).

[ Voor 7% gewijzigd door Twixie op 05-06-2024 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Twixie schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 13:33:
[...]

Is voor mij al 10 jaar een reden om zelf mijn eigen library bij te houden in Excel :p. Er bestaat overigens ook software voor (die zowel fysiek als digitaal ondersteunt). Ik gebruikte vroeger Collectorz (van NL makelij), maar dat was nog van voor het digitale tijdperk, maar is uiteindelijk verwaterd en toen ik keek om het terug op te pikken, zag ik dat ze nu een subscription model hadden aan €40/jaar wat ik toch wel te duur vond. En in Excel heb ik ook alles en die kan ik altijd en overal raadplegen (vanwege de gratis Excel op phone, tablet...).
Ik gebruik zelf deze:

https://play.google.com/s...re.mygamecollection&hl=nl

Is een eenmalige aanschaf voor een laag bedrag. Ondersteund verder barcode scannen, metacritic score, how long to beat etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Forsaken
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 28-06 17:12
Linksquest schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 10:40:
Iemand voor mij nog een goed advies voor een Headset voor de PlayStation 5? Mijn Sony Gold headset voor de PS4 was zo versleten dat hij vervangen moet worden. was wel eens benieuwd wat jullie gebruiken.
Audeze Maxwell, beter ga je niet vinden draadloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Ik heb de Turtle Beach Stealth 600 Gen 3 inmiddels al gekocht bij Turtle Beach zelf, gisteren binnen gerkregen en best mooi geluid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Lijkt erop dat Concord dezelfde prijsstelling als Helldivers 2 krijgt, 39,95 EUR. Benieuwd hoe dat wordt ontvangen, veel van dit soort hero shooters zijn F2P.

En Astro Bot lijkt een tientje onder de full price te zitten volgens de Japanse MSRP, dus waaschijnlijk 69,95 EUR hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Dan ben ik wel benieuwd hoe uitgebreid Astro Bot gaat worden, maar heb er wel enorm veel zin in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:30
kazuka schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 18:52:
Lijkt erop dat Concord dezelfde prijsstelling als Helldivers 2 krijgt, 39,95 EUR. Benieuwd hoe dat wordt ontvangen, veel van dit soort hero shooters zijn F2P.

En Astro Bot lijkt een tientje onder de full price te zitten volgens de Japanse MSRP, dus waaschijnlijk 69,95 EUR hier.
Als hij 70 op PSN kost dan heb je hem voor 60 bij een webshop.Gezien ik het als een AAA productie zie is er niets mis met de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

€39,99 inderdaad. Hij staat in de store:

https://store.playstation...23834_00-CONCORD000000000

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mancave54
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 14:28
3 juni vr2 besteld via ps plus account. 5 juni geleverd rechtstreeks via Sony. 6juni 228 euro tegoed bij kunnen schrijven op mijn netflixaccount. Netto kosten 499-228=271€.
Aanbieding kun je ook gebruiken om een ps5 van 399 te kopen dus 399-228=171€
[/quote]

[ Voor 3% gewijzigd door Mancave54 op 06-06-2024 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-07 21:28
Denk dat deze geen succes wordt.

En Testdrive unlimited solar crown always online, beetje jammer.

https://www.reddit.com/r/...lar_crown_more_exclusive/

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Amaze86 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 10:53:
[...]

Denk dat deze geen succes komt.

En Testdrive unlimited solar crown always online, beetje jammer.

https://www.reddit.com/r/...lar_crown_more_exclusive/
Na 4 weken zal je ineens horen dat hij gratis is bij ps plus essential omdat er te weinig spelers zijn. 2 maanden later heeft niemand het er meer over en wordt firewall studios gesloten. *Ik leg nu weer even mijn glazen bol weg*.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:41

s0kkie

Cowabunga

Linksquest schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 06:32:
Dan ben ik wel benieuwd hoe uitgebreid Astro Bot gaat worden, maar heb er wel enorm veel zin in deze game.
80+ levels is bekend gemaakt dus dat zal wel goed komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
heeft iemand onlangs hier nieuwe dualsense controller besteld? ik ben benieuwd of de webshops V2 uitleveren ondertussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

https://www.dealabs.com/m...ut-sur-pc-egalement-52357

Wordt hoogstwaarschijnlijk tijdens Summer Game Fest aangekondigd. Komt uit op PS5 en PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ben wel benieuwd wie die Lego game maakt, het is blijkbaar niet Telltale die normaliter die games maakt. En de eerste current-gen Lego game volgens mij, dus misschien wel wat raytracing blokjes hier en daar :P

edit: ik heb afgelopen vrijdag mijn DualSense van PSDirect binnengekregen en dat is een CFI-ZCT1WA. Geen idee of dat een 2e gen. controller is.

[ Voor 26% gewijzigd door kazuka op 06-06-2024 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Farabi schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 13:09:
heeft iemand onlangs hier nieuwe dualsense controller besteld? ik ben benieuwd of de webshops V2 uitleveren ondertussen.
https://www.consoleskins....-do-i-have/playstation-5/

Iemand op pepper heeft Wb ontvangen via amazon.nl
laatste versie zelfs met rond de 12 uur ipv. 5 uur batterij. Iemand die hem al binnen heeft en even kan kijken welke versie ze van welke winkel gekregen hebben? Er schijnt een CFI-ZCT1W, CFI-ZCT1Wa en mogelijk zelfs een CFI-ZCT1Wb te zijn.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
wanneer heb je dus een nieuwe? kan het niet echt opmaken van je tekst? het vervelende is dat je het niet van de buitenkant van de doos kan zien. je moet nu eerst bestellen en daarna retourneren mocht het de oudere versie zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Raem schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 14:55:
[Twitter]
https://www.dealabs.com/m...ut-sur-pc-egalement-52357

Wordt hoogstwaarschijnlijk tijdens Summer Game Fest aangekondigd. Komt uit op PS5 en PC.
Ben benieuwd.Er was laatst een gerucht dat Sumo Digital de game maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Farabi schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:25:
[...]

wanneer heb je dus een nieuwe? kan het niet echt opmaken van je tekst? het vervelende is dat je het niet van de buitenkant van de doos kan zien. je moet nu eerst bestellen en daarna retourneren mocht het de oudere versie zijn.
Denk dat CFI-ZCT1W B de nieuwste is, heb die laatst ook bij me ps5 slim ontvangen.

[ Voor 5% gewijzigd door Amaze86 op 06-06-2024 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Horzion wordt misschien de eerste Lego game die mij wel aanspreekt :P kan ook zijn dat ik ik de verkeerde Lego games geprobeerd heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:18

d0s

sssst

Amaze86 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 18:09:
[...]

Denk dat CFI-ZCT1W B de nieuwste is, heb die laatst ook bij me ps5 slim ontvangen.
Hier ook.
Opmerkelijk genoeg kreeg ik van bol.com de B variant en via Sony zelf de oude 'A'.

Volgens Reddit ook te zien aan het langere nummer, waarbij het laatste cijfer een 1, A of B kan zijn. In dit geval is dat naast het CFI 'btje' dus ook daaraan te herkennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-07 21:05
Het Pinball FX topic is up to date gebracht met alle recente informatie, nieuwe flipperkasten, enzovoort. En alle achterhaalde informatie is verwijdert. Neem even een kijkje :) Robolokotobo in "[Multi] Pinball FX"

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-07 23:07
Fysieke editie is op dit moment te pre-orderen bij Mediamarkt voor 70 eu. Andere retailers zullen later vandaag wel volgen. Zoals verwacht dus de volle pond.

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/53771435418_5986d3c75b_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/53771558259_298955db6b_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/53771435413_84daa86f5c_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pouch.jumpshare.com/preview/bgVMkJm9QbeJf_zc-e0j6ccdpSUsDiRMYWIYMF3_mmWKUZj1Bdo6EZg3C9OstcY6m8sEuARuCQccSFJxPRIq5z0fmCDULJnT4_-RAw3zL4U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Sefaex schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 08:54:
Fysieke editie is op dit moment te pre-orderen bij Mediamarkt voor 70 eu. Andere retailers zullen later vandaag wel volgen. Zoals verwacht dus de volle pond.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Een leuk beeldje van Astro boy zou wel leuk zijn! :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oh die middelste controller van de 2de foto is wel mooi(Op zich 1ste controller ook die goude is verschrikkelijk haha), misschien eens kijken of ik die los kan bestellen.
Kan die laatste verschrikkelijk witte controller ook de la in :P.

[ Voor 15% gewijzigd door Carlos0_0 op 07-06-2024 08:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Carlos0_0 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 08:56:
Oh die middelste controller van de 2de foto is wel mooi(Op zich 1ste controller ook die goude is verschrikkelijk haha), misschien eens kijken of ik die los kan bestellen.
Kan die laatste verschrikkelijk witte controller ook de la in :P.
Is dat wel een fysieke controller? Aangezien hij ook bij de Digital Deluxe Edition zit? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Dit is gewoon het schip skin dat gebruikt word in het spel, mensen die de Gratis Astro Bot game gespeeld hebben zien ook dat heel veel elementen van hardware in de game gebruik worden. Maar voor nu nog geen Limited Edition fysieke controllers bekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Super veel zin in Astro Bot. :)

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 07-06-2024 09:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 09:00:
[...]

Is dat wel een fysieke controller? Aangezien hij ook bij de Digital Deluxe Edition zit? :D
Haha geen idee op zich is die controller bij de fysieke editie ook wel leuk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Carlos0_0 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 09:18:
[...]

Haha geen idee op zich is die controller bij de fysieke editie ook wel leuk :)
Dat is een ingame unlockable. Je krijgt er dus geen echte controller bij ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Helemaal prima, ik heb er geen moeite mee. De Astrobot "demo" die op je PS5 voorgeïnstalleerd staat vindt ik nog steeds fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 306567 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 10:45:
[...]

Dan maar eens kijken weer rond Black friday naar een leuke 2de controller, want in mijn inzien zijn de controllers normaal te duur.
Niet dat ik het geld niet heb maar 70 euro voor een normale controller vind ik gewoon veel geld, 50 euro vind ik meer dan prima.

Ik heb er geen haast mee, ik heb al 1 mooie Grey Camo kleur vorig jaar eens gekocht.
Dus ik kijk rond Black friday wel nog eens om die 2de vieze witte te vervangen :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:03
Carlos0_0 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 11:03:
[...]

Dan maar eens kijken weer rond Black friday naar een leuke 2de controller, want in mijn inzien zijn de controllers normaal te duur.
Niet dat ik het geld niet heb maar 70 euro voor een normale controller vind ik gewoon veel geld, 50 euro vind ik meer dan prima.

Ik heb er geen haast mee, ik heb al 1 mooie Grey Camo kleur vorig jaar eens gekocht.
Dus ik kijk rond Black friday wel nog eens om die 2de vieze witte te vervangen :).
Ze zijn nu ongeveer overal rond de 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 306567 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 10:45:
[...]

Maar als deze wordt uitgebracht dan is het voor mij een instabuy ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
Carlos0_0 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 11:03:
[...]

Ze zijn best vaak in de aanbieding voor 50 euro, ook bij Sony zelf. Heb zelf mijn 2de controller (wat nu mijn primaire is) voor 5 tientjes gekocht bij Sony.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Tux3.14 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 11:18:
[...]

Ze zijn best vaak in de aanbieding voor 50 euro, ook bij Sony zelf. Heb zelf mijn 2de controller (wat nu mijn primaire is) voor 5 tientjes gekocht bij Sony.
Nu zijn ze ook 50 euro @Carlos0_0

https://direct.playstatio...controller-midnight-black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt zag het ook nu in de actie zijn weer, ach het komt van zelf heb geen haast bedankt voor de tips :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik heb een witte dualsense bij bol besteld. kijken of ik een nieuwe versie krijg. ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Wat is het verschil tussen een "nieuwe" versie en de huidige/oude versie van de dualsense?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Farabi schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 13:34:
ik heb een witte dualsense bij bol besteld. kijken of ik een nieuwe versie krijg. ben benieuwd.
Ik kreeg een nieuwe via bol.com. Via Sony zelf (ps direct) een oude versie. Overal onder de €50 nu inderdaad.

Verschil zijn betere joysticks / triggers en naar verluid een betere accuduur.

[ Voor 11% gewijzigd door d0s op 07-06-2024 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
d0s schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 16:12:
[...]

Ik kreeg een nieuwe via bol.com. Via Sony zelf (ps direct) een oude versie. Overal onder de €50 nu inderdaad.

Verschil zijn betere joysticks / triggers en naar verluid een betere accuduur.
Sinds hoe lang zijn deze nieuwe in de omgang eigenlijk? Ik had bijna een jaar geleden een zwarte gekocht. Zal eens kijken thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Caayn schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 16:12:
Wat is het verschil tussen een "nieuwe" versie en de huidige/oude versie van de dualsense?
De V2 is een wat minder zwaar dan de V1. Het meest opvallende was dat in de V2-lijst werd vermeld dat de PS5-controller een “uitzonderlijke batterijduur van 12 uur” zou hebben, in tegenstelling tot de standaard zes uur. Verder zou er geen verschil zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Linksquest schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 17:49:
[...]

De V2 is een wat minder zwaar dan de V1. Het meest opvallende was dat in de V2-lijst werd vermeld dat de PS5-controller een “uitzonderlijke batterijduur van 12 uur” zou hebben, in tegenstelling tot de standaard zes uur. Verder zou er geen verschil zijn.
Check, ik dacht, vanwege de tijd, dat het inmiddels over een V3 ging. Had verwacht dat de V2 allang in de schappen lag.

nieuws: Nieuwe versie DualSense-controller met langere accuduur verschijnt in...

[ Voor 28% gewijzigd door Caayn op 07-06-2024 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Nog een leak: 'Sonic X Shadow Generations komt op 25 oktober: https://pu.nl/artikelen/nieuws/nog-e...op-25-oktober/

Nieuwe trailer is welkom.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Sefaex
Astro's Playroom heeft 5 nieuwe trophies gekregen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wjnE0V9.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kt5Ucye.png

Leuk voor de trophy hunters 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
Sefaex schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:36:

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Oeh thnx voor de heads-up! Maar even doen binnenkort!

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Welke versie is dit?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ruJ148RQMwvKZulLtTMJaugbIfM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rdIfmO7mr0niJUH68T8xZtCr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

A, dus wel de 2e revisie (met minder kans op stick drift) maar niet de nieuwe V2.

Inmiddels is er dus ook een B / V2.

[ Voor 19% gewijzigd door d0s op 07-06-2024 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

Sefaex schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:36:

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e9mr48QbllUPza5NnZQawMJcTVc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v7fHA7hxPmVtjFchH1cTv0q9.jpg?f=fotoalbum_large

Dit zit ook in de nieuwe update. :) Misschien Bloodborne Remaster aankondiging 10 over 10 (Summer Game Fest start om 9 PM GMT, dus 10:10 PM GMT, wat 10 over 12 is onze tijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Anoniem: 363533 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 22:41:
[...]

[Afbeelding]

Dit zit ook in de nieuwe update. :) Misschien Bloodborne Remaster aankondiging 10 over 10 (Summer Game Fest start om 9 PM GMT, dus 10:10 PM GMT, wat 10 over 12 is onze tijd. ;)
Verwacht bloodborne remaster pas op PS6 release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@Anoniem: 363533 Ik dacht 23:00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:14

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ja de Lego-Horizon.Het komt zelfs naar Switch.
Wat zag de game er cool uit. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07:15
Anoniem: 363533 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 22:41:
[...]

[Afbeelding]

Not to burst your bubble, maar dat klokje is een verwijzing naar de oplossing om de bot vrij te krijgen en de trophy te verdienen :P

spoiler:
Er zit in de hoogste boom in die omgeving een klokje, als je dan op options klikt kan je een datum ingeven, de releasedatum van de Bloodborne DLC, namelijk 24/11/2015.

Dat is momenteel ook de enigste van de 4 extra bots die beschikbaar is.
De theorie op psnprofiles.com is dat ze elke 30 dagen een nieuwe vrijgeven (vandaag 90 dagen tot release, dan 60, 30 en de laatste op release zelf).

De nieuwe collectibles zijn de PS5 Slim, VR2, VR 2 controllers, DualSense Edge en PlayStation Portal.

[ Voor 15% gewijzigd door MathieuT op 07-06-2024 23:29 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zag er leuk uit ja, mooi dat echt de hele wereld in Lego stijl is en niet een rare mix van Lego en realistisch.
En dit jaar al uit. Samen met Astro Bot een behoorlijke family friendly line-up. Wel apart dat ze de PS4 overslaan als er wel een Switch versie komt maar dat kan goed een Lego voorwaarde zijn geweest, volgens mij doen die games het daar altijd erg goed.

[ Voor 21% gewijzigd door kazuka op 07-06-2024 23:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Staat inmiddels ook in de pricewatch: uitvoering: Astro Bot, PS5

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Met Lego Horizon en Astro heeft Sony toch een sterk najaar te pakken.om Lego Horizon ook op andere platformen meteen te lanceren is voor een Sony game een bijzondere zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:02
Sterk najaar is wat overdreven imo. Astro is heel tof maar die Lego games zijn nooit echt heel bijzonder. Mag/moet nog wel een grote klapper naast.

2024 in zn algemeen was lijkt games niet een heel bijzonder jaar te worden.

[ Voor 42% gewijzigd door Timothy3000 op 08-06-2024 09:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Timothy3000 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 09:48:
Sterk najaar is wat overdreven imo. Astro is heel tof maar die Lego games zijn nooit echt heel bijzonder. Mag/moet nog wel een grote klapper naast.

Lego Horizon, Astrobot, Stellar Blade, Concord, Silent Hill 2 remake, Helldivers 2, Rise Of The Ronin, Final Fantasy VII Rebirth

Als je dit lijstje bekijkt, kun je niet echt spreken van een matig jaar.

Enige wat ik mis is een echte knaller rond de feestdagen. Een system seller die de massa echt aanspreekt. Vorig jaar had je Spider-Man 2. Het jaar daarvoor God of War Ragnarok. En nu moeten we het doen met Lego Horizon.

Niets mis mee natuurlijk. Maar niet iedereen speelt een lego game .

In 2025 verwacht ik meer knallers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Timothy3000 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 09:48:

In mijn bericht heb ik het puur over uitgever Sony.Ik denk dat Astro & Lego Horizon een heel groot publiek aanspreken.

Natuurlijk zijn er on onze leeftijd ook veel gamers die deze kleurrijke games totaal niet trekken en zien als kinderachtig.Het is goed dat Sony ook eens wat anders doet dan dat we al jaren van ze gewend van ze zijn.

Death Stranding 2 &Wolverine zien we in 2025.

Ik ga dit najaar voor drie games en dan is het mooi geweest.Voor mij persoonlijk pakt het najaar beter uit dan dat ik verwacht had.Het zijn deze maanden die heel schraal zijn.

Die Lego game is trouwens niet gedaan door Traveller's Tales.

[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 08-06-2024 10:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Ik hoop stiekem dat we van Astro een aparte controller uitvoering krijgen, want gezien het ook in de game zit, zou dit wel het moment zijn om deze uit te brengen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Linksquest schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 10:46:
Ik hoop stiekem dat we van Astro een aparte controller uitvoering krijgen, want gezien het ook in de game zit, zou dit wel het moment zijn om deze uit te brengen
Dat zou idd mooi zijn.Hoop ook dat er naas de Lego game ook een nieuwe Lego Horizon set komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
LEGO Horizon Adventures: Iemand een idee waarom Sony hun game niet op PS4 uitbrengt en wel op Switch ?
De keuze om geen PS4 versie te maken is vreemd.Zelf ga ik voor de PS5 versie maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:02
Sefaex schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 10:01:
[...]
Lego Horizon, Astrobot, Stellar Blade, Concord, Silent Hill 2 remake, Helldivers 2, Rise Of The Ronin, Final Fantasy VII Rebirth

Als je dit lijstje bekijkt, kun je niet echt spreken van een matig jaar.
Van Concord moeten we maar afwachten wat het wordt. Hetzelfde voor Silent Hill. Rebirth was een persoonlijke tegenvaller (en die verkocht slecht). Lego Horizon is een Lego game, ook daarvan moeten we even afwachten of het goed wordt.

Het is best een aardig jaar maar het mist imo wel die echte AAA knallers.

[ Voor 11% gewijzigd door Timothy3000 op 08-06-2024 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

jori040 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 12:20:
LEGO Horizon Adventures: Iemand een idee waarom Sony hun game niet op PS4 uitbrengt en wel op Switch ?
De keuze om geen PS4 versie te maken is vreemd.Zelf ga ik voor de PS5 versie maar toch.
Het kan meerdere redenen hebben. Sony wilt dat mensen hun PS4 gaan inruilen voor een PS5, de helft van de userbase speelt nog steeds op een PS4. Het kan ook zijn dat huidige PS4 spelers weinig games meer kopen maar het puur als Fortnite, Fifa of COD machine gebruiken, of in elk geval soortgelijke live service games.

Op de Switch doen Lego games het traditioneel gezien altijd erg goed omdat het ook een wat jongere doelgroep is. Of het is een deal met Lego, zoals Sony die ook heeft met MLB voor The Show games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
kazuka schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 13:02:
[...]

Het kan meerdere redenen hebben. Sony wilt dat mensen hun PS4 gaan inruilen voor een PS5, de helft van de userbase speelt nog steeds op een PS4. Het kan ook zijn dat huidige PS4 spelers weinig games meer kopen maar het puur als Fortnite, Fifa of COD machine gebruiken, of in elk geval soortgelijke live service games.

Op de Switch doen Lego games het traditioneel gezien altijd erg goed omdat het ook een wat jongere doelgroep is. Of het is een deal met Lego, zoals Sony die ook heeft met MLB voor The Show games.
Als ik bij Cex binnen loop dan zie ik dat de meeste mensen daar met PS4 consoles & games in de weer zijn.Natuurlijk is dat het 2de hands wereldje maar het zegt wel iet over de populariteit.

Ze laten op deze manier ook een grote groep Horizon fans in de kou staan.En niet iedereen heeft het geld om een PS5 te kopen.

Bij nieuwe games heb ik zoiets van dat deze alls uit de PS5 console moeten halen maar als er een Switch versie in de maak is dan sanp ik niet waarom ze hun eigen console links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Dit is V2?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gmjrjmbQKqfyr7tdWMo9EfkiioI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dFWocbhJPr5TZ8WC1LZbo9p6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Hier de uitleg, hoe je een V2 herkend, Bron Gamercentral.
Er zijn momenteel twee versies van de PS5-controller op de markt, namelijk BDM-010 en BDM-020. Het is belangrijk om voor de aanschaf te controleren of de artikelen geschikt zijn voor jouw controller. Met behulp van onderstaande foto kun je controleren welke versie je hebt.

U kunt het modelnummer op de achterkant van de controller controleren. Als de letter A achter het modelnummer staat, dan heb je een BDM-020 controller.

CFI-ZCT1W = BDM-010
CFI-ZCT1W a = BDM-020
Hier een foto met daarin een V1 en V2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QKGakSjk_4klrKy5ZId_JoAhHfw=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/Fr0wC5OuFZJOSdxPmMOMHJYq.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@kazuka
Heb het antwoord: Met de Switch versie zijn ze op gebied van optimalisatie te veel tijd kwijt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Ik kreeg helaas wel een geretourneerde artikel van bol. Deze gaat terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:55
Linksquest schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 13:28:
Hier de uitleg, hoe je een V2 herkend, Bron Gamercentral.

[...]

Hier een foto met daarin een V1 en V2

[Afbeelding]
Interessant. Dan zou ik ook een V2 hebben terwijl ik m'n PlayStation al ruim 2 jaar heb. Achterop de controller staat ook 2021-04

Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik zou het niet weten of die schrijver het fout heeft, maar dit vond ik toen ik er letterlijk op het zoeken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
kazuka schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 23:50:
[YouTube: LEGO Horizon Adventures - Announce Trailer | PS5 Games]

Zag er leuk uit ja, mooi dat echt de hele wereld in Lego stijl is en niet een rare mix van Lego en realistisch.
En dit jaar al uit. Samen met Astro Bot een behoorlijke family friendly line-up. Wel apart dat ze de PS4 overslaan als er wel een Switch versie komt maar dat kan goed een Lego voorwaarde zijn geweest, volgens mij doen die games het daar altijd erg goed.
Ziet er mooi uit! Omgevingen zijn bijna sfeervol te noemen, heb het idee dat het minder klinisch is dan andere Lego games. Lijkt een toffe platformen te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Nog meer mensen die uitkijken naar Phantom Blade Zero? De gameplay trailer van gister zag er wel heel gaaf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22-07 21:47
Is Lego Horizon Zero Dawn nou de langverwachte remaster :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Zorroberner schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 14:29:
Is Lego Horizon Zero Dawn nou de langverwachte remaster :P
Ik ben blij dat het Lego-Horizon is en niet een remaster.ZD ziet er nog prima uit op PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 12:26:
[...]

Van Concord moeten we maar afwachten wat het wordt. Hetzelfde voor Silent Hill. Rebirth was een persoonlijke tegenvaller (en die verkocht slecht). Lego Horizon is een Lego game, ook daarvan moeten we even afwachten of het goed wordt.

Het is best een aardig jaar maar het mist imo wel die echte AAA knallers.
Kleine relativering, Rebirth verkocht helemaal niet slecht, tenminste half April was er spraken van 2 miljoen verkochte games, zullen er nu dus meer zijn. Maar het was minder dan FF16 en minder dan FF7 remake en voldeed niet aan de verwachtingen van Square Enix

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Denk dat ik mijn najaars lijstje nu wel kan maken: :)

- Astro Bot
- Sonic X Shadow Generations
- LEGO Horizon Adventures

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 13:24:
[...]

Als ik bij Cex binnen loop dan zie ik dat de meeste mensen daar met PS4 consoles & games in de weer zijn.Natuurlijk is dat het 2de hands wereldje maar het zegt wel iet over de populariteit.

Ze laten op deze manier ook een grote groep Horizon fans in de kou staan.En niet iedereen heeft het geld om een PS5 te kopen.

Bij nieuwe games heb ik zoiets van dat deze alls uit de PS5 console moeten halen maar als er een Switch versie in de maak is dan sanp ik niet waarom ze hun eigen console links laten liggen.
Wel grappig dat dat zodra een game crossgen is dat er geklaagd wordt dat ze er zo snel mogelijk mee moeten stoppen omdat het de games tegenhoud, maar zodra het gedropped wordt is het zielig voor de PS4 console eigenaren.
Op een gegeven moment is het gewoon verstandig om te stoppen met het uitbrengen van nieuwe games. Nog een extra console betekent gewoon nog een extra team dat nodig is voor de ontwikkeling. Dan kan je of de ontwikkeltijd verlengen of meer mensen aannemen wat allebei voor extra complexiteit zorgt. Op een gegeven moment moeten ze de pleister eraf trekken anders blijft die groep mensen op de PS4 gamen.
Reden om wel op switch uit te brengen lijkt me vrij duidelijk, de switch wordt nog steeds verkocht en ondersteund door Nintendo. De switch 2 zou ook BC hebben dus loop je geen risico dat de game niet gekocht vanwege de nieuwe console.
Pagina: 1 ... 24 ... 114 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties