Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dit was nogal teleurstellend. Astrobot is het lichtpuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19:58
Mijn dag kan alvast niet meer stuk dankzij astro (en ik heb straks een examen)
Nu hopen dat ze rond die tijd ook nog een PS5 pro uitbrengen met wat first party games zoals we van Sony gewoon zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Waarom astro niet meteen ook in VR..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11:08
Ik kreeg ook ps5 pro vermoedens bij de Astrobot trailer. Verder niet mijn games op Astrobot na. Ga daar vanaf 6 september wel lekker van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
Astro Bot gaat er wel op day one komen. Maar voor de rest erg teleurstellend.

Denk dat de leuke games pas midden-eind 2025 gaan komen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:10

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Monster Hunter wilds wordt wel tof denk ik maar de performance zag er niet heel denderend uit :P hopelijk kunnen ze het nog optimaliseren.

PoE2 naar PS5 is goated!

Was erg verrast door de beelden van Ballad of Antara. Nooit iets gezien of gehoord van die game maar vond die er erg tof uit zien! kreeg in ieder geval direct zin om het te proberen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:06
Astrobot is wel nice, maar de rest is wel dikke bagger zeg. Originaliteit is ver te zoeken. Men zit hier graag allerlei publishers af te zeiken dat ze niet origineel genoeg zijn, maar dit is imo een tikkeltje erger.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi1986 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:38:
Waarom astro niet meteen ook in VR..
Was dat geen vr game? De eerste was namelijk wel een vr game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19:58
Martinspire schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:39:
Astrobot is wel nice, maar de rest is wel dikke bagger zeg. Originaliteit is ver te zoeken. Men zit hier graag allerlei publishers af te zeiken dat ze niet origineel genoeg zijn, maar dit is imo een tikkeltje erger.
De game industrie heeft hier zowaar een beetje hetzelfde probleem als wat George Lucas deze week zei over de film industrie.
Dit zijn verhalen van 20 jaar geleden die ze blijven gebruiken. De creativiteit bij grote studio’s is zoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:32
Review score van deze state op play is een 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
jori040 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:42:
Review score van deze state op play is een 3!
Grote teleurstelling was toch wel Concord. Had heel wat anders verwacht van die game.

Astro en Silent Hill 2 enige interessante games van de show (voor mij dan).

Voor de rest idd een dikke onvoldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Astro is een no-brainer, zag er fantastisch uit.

Concord: moeilijk te zeggen. De hero pvp shooter markt is al zo competitief en overvol dat je je wel echt zult moeten onderscheiden. Het zag er wel erg gelikt uit moet ik zeggen. Even de ervaringen na de beta afwachten maar ik zie ze het success van Helldivers hier niet 123 mee herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:16

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Martinspire schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:39:
Helemaal met je eens, de originaliteit maar ook de creativiteit is ver te zoeken...

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Sefaex schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:44:
[...]

Grote teleurstelling was toch wel Concord. Had heel wat anders verwacht van die game.

Astro en Silent Hill 2 enige interessante games van de show (voor mij dan).

Voor de rest idd een dikke onvoldoende.
Silent Hill 2 viel me erg tegen.Tja en verder was er niets voor mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
In this brand-new game, you will explore 6 galaxies and over 80 levels in search of Astro’s scattered crew
Astrobot heeft meer dan 80 levels, dus wordt wel een stuk groter dan zijn voorganger! :)

https://blog.playstation....rives-on-ps5-september-6/

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:13
Ik heb de show niet live gezien, maar gezien de trailers en het nieuws dat ik terug gelezen heb, is alleen Astro voor mij interessant. Beetje magertjes van Sony als je het mij vraagt, tenminste voor mijn gevoel.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:07

s0kkie

Cowabunga

Astro Bot hypeeeeeeee kan niet wachten, Concord dat al maanden overhyped wordt is :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:34
De show heb ik niet gekeken gisteravond, maar ik heb wel de trailer van Astro Bot gezien en dat zag er echt heel erg gaaf uit. Concord lijkt meer op een re skin van Overwatch. De nieuwe Monster Hunter (is toch geen Sony studio?) lijkt ook wel een toffe game te worden. Helaas geen nieuwe beelden van Death Stranding 2. Verder moet ik de trailers nog bekijken, maar het lijkt erop dat ik de hoogtepunten al heb gezien.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Amos_x
  • Laatst online: 11-06-2024
G_Dragon schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:33:
[...]

Oké gelukkig want ik mis kwaliteit zoals Horizon, God Of War spellen.. het ziet er allemaal zo old-gen of minder uit als je mijn mening vraagt..
Sorry, maar heb jij niet pas een ps5 gekocht? Dit is zeuren om het zeuren, of heb je de ps 4-5 catalog/backlog van de laatste 10 jaar al uitgespeeld? Er is in een normaal mensenleven nauwelijks genoeg tijd om kleppers als beide GoW, de 2 Horizons, enz... uit te spelen.

Wat zijn gamers toch hongerig en veeleisend. Ik keer ook vaak terug naar games die ik ken en die leuk spelen, persoonlijk heb ik geen nood aan 10 keer hetzelfde type game. Zo heb ik onlangs dead space remake nog eens uitgespeeld, dikke game, goede remake. Ik vermaak me prima op ps5, goede console, snel, fijn platform en nog steeds genoeg om uit te kiezen...
AppleFan2007 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:42:
[...]

De game industrie heeft hier zowaar een beetje hetzelfde probleem als wat George Lucas deze week zei over de film industrie.
Dit zijn verhalen van 20 jaar geleden die ze blijven gebruiken. De creativiteit bij grote studio’s is zoek
Hoeveel verhalen kan je vertellen? Denk je dat na 400 jaar literatuur en 100 jaar films en 30 jaar games het meeste niet al is verteld?

Ook qua mechanics en gameplay lijkt me niet veel meer te vinden, aangezien ook de wet van moore een beetje dood loopt en er technisch weinig rek meer is. Dat is fysica...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
Raem schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 01:11:
[...]

Astrobot heeft meer dan 80 levels, dus wordt wel een stuk groter dan zijn voorganger! :)

https://blog.playstation....rives-on-ps5-september-6/
Nice dus ook een volwaardige game, origineel is natuurlijk wat kleiner. En toch denk ik ook een ps5 pro te hebben gezien, dat zwarte ding net voor je de slim ps5 ziet. Wellicht ps5 pro launch game? Zou passend zijn. In ieder geval iets heel leuks om naar uit te kijken deze game met voldoende content.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Amos_x schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 09:02:
[...]

Sorry, maar heb jij niet pas een ps5 gekocht? Dit is zeuren om het zeuren, of heb je de ps 4-5 catalog/backlog van de laatste 10 jaar al uitgespeeld? Er is in een normaal mensenleven nauwelijks genoeg tijd om kleppers als beide GoW, de 2 Horizons, enz... uit te spelen.

Wat zijn gamers toch hongerig en veeleisend. Ik keer ook vaak terug naar games die ik ken en die leuk spelen, persoonlijk heb ik geen nood aan 10 keer hetzelfde type game. Zo heb ik onlangs dead space remake nog eens uitgespeeld, dikke game, goede remake. Ik vermaak me prima op ps5, goede console, snel, fijn platform en nog steeds genoeg om uit te kiezen...
Sorry dan heb jij de verkeerde indruk van mijn reactie en dat was niet mijn bedoeling! Want ik heb inderdaad een maand geleden een PS5 gekocht voor de echte grote knallers, inmiddels heb ik Horizon: Zero Dawn uitgespeeld en ben ik begonnen met met Horizon: The Forbidden West waar ik ontzettend van geniet, daarnaast nog veel leuke PS5 spellen te gaan (zoals God Of war, The Last Of Us, Gran Turismo 7, Spiderman enz). Maar voor het verhaal heb je denk ik echt geen 10 jaar voor nodig..

Het is in mijn mening gewoon een feit dat de creativiteit mist en we blijven hangen op grafisch gebied (veel remakes), kijk naar de afgelopen jaren buitenom God Of War en de Horizon spellen, er zijn maar weinig spellen uitgekomen die in de buurt kwamen. Op beide consoles worden spellen te snel uitgebracht en later via updates opgelost, dit is tegenwoordig echt een ding geworden waar niemand blij van word. Die Dead Space Remake heb ik via Gamepass kunnen spelen en dat was inderdaad een erg leuke verrassing, dus daar ben ik het helemaal met je eens (ondanks het wel weer een remake was)!

Vond jij de show wel leuk dan? Dat kan natuurlijk gewoon, er waren voor mij gewoon weinig spellen die er
uitsprongen en waarvoor ik een PS5 zou hebben gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:45
Astrobot, tof. Voor de rest niks boeiends. Mogen wel weer eens wat grote klappers worden aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4G8SfHyFPqrfpOBETR6g6ILrwvs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/49U8Yd4T9B8aMiWGjPrZwMuU.png?f=fotoalbum_large

De ps5 pro? Want de scene daarna is het een kleinere witte ps5. Is dus niet alsof astrobot een kapotte ps5 in de woestijn tot leven brengt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Hoeveel verhalen kan je vertellen? Denk je dat na 400 jaar literatuur en 100 jaar films en 30 jaar games het meeste niet al is verteld?

Ook qua mechanics en gameplay lijkt me niet veel meer te vinden, aangezien ook de wet van moore een beetje dood loopt en er technisch weinig rek meer is. Dat is fysica...
Beetje vreemde reactie eerlijk gezegd. Ik vond het ook erg creatieve armoede. Het is daarnaast ook hun mening, dat mag volgens mij prima.

Van Concord hebben wij er ook al 10. Heb echt buiten Astrobot niks boeiends gezien. Had gehoopt op een goede state of play maar helaas, ook de vorige showcase was enorm slecht.

En heel eerlijk? Ik zit zelf niet te wachten op remake na remake. Wil niet telkens dezelfde games spelen, wil ook nieuwe dingen ontdekken. Nieuwe verhalen, nieuwe werelden. I.p.v. de zoveelste nieuwe game die we allang kennen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
Het is nu tot Death Stranding 2 (waarvan het maar hopen is dat die zn releasedatum haalt) erg bar. Astrobot en dat is het ook wel. Remake op remake.

Dan is het leuk en aardig dat je tot in de treure oude games kunt herspelen maar daar haal je geen nieuwe console voor natuurlijk.

Ik wil gewoon meer creatieve games als Returnal ook. Waarom wordt er zo weinig met die Dualsense gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:33
[...]

De wet van Moore is still alive and kicking ;)
IMEC heeft het zelfs al over een A2 node in 2036.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Timothy3000 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 09:38:
Het is nu tot Death Stranding 2 (waarvan het maar hopen is dat die zn releasedatum haalt) erg bar. Astrobot en dat is het ook wel. Remake op remake.

Dan is het leuk en aardig dat je tot in de treure oude games kunt herspelen maar daar haal je geen nieuwe console voor natuurlijk.

Ik wil gewoon meer creatieve games als Returnal ook. Waarom wordt er zo weinig met die Dualsense gedaan?
Ik wil ook gewoon de echte Sony games. Niet dit soort probeersels om met de markt mee te gaan. Iedereen heeft een PvP shooter dus dan gaan wij er ook maar 1 maken. Sony moet gewoon uit gaan van zijn eigen kracht, ze zijn groot geworden door de games die ze hebben gemaakt. Nu zijn ze veel te veel opzoek naar Gaas of multiplayer games waar hun kracht helemaal niet ligt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
[...]

Onzin. Als je kijkt naar games als It Takes Two, The Plucky Squire, Promenade, Hifi Rush, Cocoon zie je dat er nog genoeg ruimte is voor originele ideeën en creativiteit.
Het probleem is gewoon dat er teveel geld omgaat bij grote games en studios en ze dat soort risico's niet meer nemen. En dan wordt veel een 13 in een dozijn game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:44
Zorroberner schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 09:21:
[Afbeelding]

De ps5 pro? Want de scene daarna is het een kleinere witte ps5. Is dus niet alsof astrobot een kapotte ps5 in de woestijn tot leven brengt.
Dat is letterlijk de ps5 zonder kappen..

Ps5 pro krijgt echt wel z'n eigen podium dit jaar, september wellicht

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Gisteren deze foto's gemaakt met fotomodus in Horizon: Forbidden West, wat een prachtig spel is het ook! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cLxp1jEhe6Hnc0WUC8bjfXdejQU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yX5Qyjy07tRTSq7gB8l6WsdZ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fpJhECWQYHZY024Yh0-hvI0ka_8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gea8YklkjTI1x9y2aOr82C7w.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2SETMyx-XrMn0X-7-QSXRp-yEww=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B3xEIaVR9rw9W6EEgA9qIP93.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

[Afbeelding]

Het zou wel erg on brand zijn om je PS5 Pro design te onthullen in de Astro game, past helemaal in die universe. Qua timing zou het ook nog eens kunnen kloppen in September.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Speel ook af en toe weer horizon 2. En ondanks dat het er prachtig uitziet en gameplay gaaf is, is het verhaal ervan echt vaag en niet goed te volgen. Nou zat er een hele lang pauze tussen laatste keer gespeeld en recent weer. Maar was beetje story missions gaan doen maar boeide me gewoon nie zo.
Doe dus nu voornamelijk de map afgaan voor dingen. Beetje side quests doen. Jammer want deel 1 was leuk om verhaal te volgen.
Maar technisch is het een dijk van een game. 60fps die zeer smooth is merk heel soms licht een dropje. Graphics zijn dan nog steeds om te smullen. Hoop variatie aan enemies. En veel upgrade shizzle wapens outfits enz. Waardoor je echt veel verschillende manieren kan verzinnen om die robots te slopen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:46

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 09:59:
[...]

Ik wil ook gewoon de echte Sony games. Niet dit soort probeersels om met de markt mee te gaan. Iedereen heeft een PvP shooter dus dan gaan wij er ook maar 1 maken. Sony moet gewoon uit gaan van zijn eigen kracht, ze zijn groot geworden door de games die ze hebben gemaakt. Nu zijn ze veel te veel opzoek naar Gaas of multiplayer games waar hun kracht helemaal niet ligt.
Die nieuwe trailer van Astrobot herinnerde me er weer aan waarom de PS1 en PS2 zo’n leuke generatie waren. Toen Sony nog risico’s nam met een hele line up van “wacky” games tot aan het meer serieuze werk. Helaas voor mij zijn ze vanaf de PS3 een richting op gegaan met hun games die duidelijk erg succesvol is geweest maar mij weinig konden boeien. Het zou tof zijn als ze die magie van de PS1 en PS2 generatie weer kunnen terugvinden.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 10:39:
[...]

Die nieuwe trailer van Astrobot herinnerde me er weer aan waarom de PS1 en PS2 zo’n leuke generatie waren. Toen Sony nog risico’s nam met een hele line up van “wacky” games tot aan het meer serieuze werk. Helaas voor mij zijn ze vanaf de PS3 een richting op gegaan met hun games die duidelijk erg succesvol is geweest maar mij weinig konden boeien. Het zou tof zijn als ze die magie van de PS1 en PS2 generatie weer kunnen terugvinden.
Ik herken dit wel een beetje ja. Ik geniet overigens wel ook van die verhalende games af en toe.

Verder vraag ik me ook af of we met z’n allen op dit forum geen onrealistische verwachtingen hebben. Gemiddelde leeftijd op dit forum is volgens mij relatief hoog. Het is een feit dat naarmate je meer ervaringen hebt in je leven dingen minder verassen en zelfs minder gelukkig maken. De magie die je als kind hebt komt ook omdat je iets doet wat je nog nooit hebt gedaan. Het lijkt me volstrekt onrealistisch om te verwachten dat dit je hele leven blijft. Met films en series is dat toch beetje hetzelfde. Ik weet nog goed dat ik voor het eerst 24 en Alias keek. Ik vond het prachtig. Als ik dat nu zou kijken zou ik binnen 1 aflevering afhaken. Been there done that. Volgens mij is het geklaag over creatieve armoede vaak eigenlijk meer het gevolg van ouder worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 10:39:
[...]

Ze zijn iets teveel bezig om op dit moment om andere te kopiëren, kijk naar Concord het ziet er uit als een game waar er al 10 van zijn.

Ik vind zelf de ps3 tijdperk de sweetspot, met een enorme variatie aan games Killzone, Resistance, little big planet, gran turismo, motorstorm etc etc. In elk genre hadden ze wel een game.

Nu is het veel te veel een eenheidsworst geworden, al heb ik nog steeds liever een nieuwe uncharted dan de games die ze gisternacht hebben laten zien.

Het is vooral jammer dat je een studio zoals insomniac nu alleen maar Marvel games laat maken, terwijl ze zelf enorm goede IP's hebben gemaakt. Enorm jammer van het talent. Want Spider-man 2 was ook al veel meer van hetzelfde en daardoor heb ik de game ook nooit uitgespeeld,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 10:46:
[...]

Ik herken dit wel een beetje ja. Ik geniet overigens wel ook van die verhalende games af en toe.

Verder vraag ik me ook af of we met z’n allen op dit forum geen onrealistische verwachtingen hebben. Gemiddelde leeftijd op dit forum is volgens mij relatief hoog. Het is een feit dat naarmate je meer ervaringen hebt in je leven dingen minder verassen en zelfs minder gelukkig maken. De magie die je als kind hebt komt ook omdat je iets doet wat je nog nooit hebt gedaan. Het lijkt me volstrekt onrealistisch om te verwachten dat dit je hele leven blijft. Met films en series is dat toch beetje hetzelfde. Ik weet nog goed dat ik voor het eerst 24 en Alias keek. Ik vond het prachtig. Als ik dat nu zou kijken zou ik binnen 1 aflevering afhaken. Been there done that. Volgens mij is het geklaag over creatieve armoede vaak eigenlijk meer het gevolg van ouder worden.
Ik denk niet dat het iets met leeftijd te maken heeft. Want wij zijn het volgens mij allemaal wel eens dat de games die gisteren getoond zijn niet het niveau halen wat Sony normaal haalt. Het zijn daarnaast ook hele andere games waar Sony groot mee is geworden. En die missen we hier een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
BigF25 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 10:08:
[...]

Dat is letterlijk de ps5 zonder kappen..

Ps5 pro krijgt echt wel z'n eigen podium dit jaar, september wellicht
Oh haha, als dat het is. Dan oeps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
[...]

Kort samengevat, meeste van ons zijn ouwe zeikerds aan het worden :+ (Grapje voor de duidelijkheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Zorroberner schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 10:56:
[...]

Kort samengevat, meeste van ons zijn ouwe zeikerds aan het worden :+ (Grapje voor de duidelijkheid)
Haha, nee. Maar ik denk dat wel de realisatie soms ontbreekt dat je zaken anders ervaart als je al veel dingen hebt ervaren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
[...]

Nee, er zijn nog voldoende games die verrassen. De eerste keer Astro's Playroom, Returnal, de grafische magie van Ratchet en Clank. Dat soort games, daar mogen er meer van komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Enige wat mij een beetje zorgen baart is kwartaal 4. Er moet eind van dit jaar een PS5 Pro uitkomen. Zonder een first party exclusive. Niet echt des Sony's.

Of zetten ze alles op Astro + een PS5 Pro voor de feestdagen. Dan zou een nov-dec release voor Astro misschien beter zijn geweest.

Ben er wel van overtuigd dat ze in 2025 weer gaan knallen. Even een tussen jaar i guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Waarom moet er eind dit jaar een Pro uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Timothy3000 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 11:14:
Geruchten geven aan holiday 2024.
Kan uiteraard ook 2025 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 11:06:
Enige wat mij een beetje zorgen baart is kwartaal 4. Er moet eind van dit jaar een PS5 Pro uitkomen. Zonder een first party exclusive. Niet echt des Sony's.

Of zetten ze alles op Astro + een PS5 Pro voor de feestdagen. Dan zou een nov-dec release voor Astro misschien beter zijn geweest.

Ben er wel van overtuigd dat ze in 2025 weer gaan knallen. Even een tussen jaar i guess.
PS4 pro kwam toch ook niet met een first party exclusive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Timothy3000 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 11:14:
Kerst,13e maand, extra verkoopboost.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raem schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 11:15:
[...]

Uncharted 4 was wel een paar maanden daarvoor uitgegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Raem schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 11:15:
[...]

Waar het mij meer om gaat. Is dat er geen first part exclusives uitkomen in die periode.
Gebeurt meestal wel... om de sales rondom de feestdagen een extra boost te geven.

Laatste jaren had je oa:
2023: Spider-Man 2 (okt)
2022: God of War Ragnarok (nov)
2020: Demon's Souls Remake/Marvel's Spider-Man: Miles Morales (nov)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:30:
Deze trailer van Silent Hill 2 ziet er al beter uit dan de vorige trailer. Toch ziet het erg als een bloober game uit. De sfeer van Silent Hill ontbreekt een beetje.
Help me even want ik twijfel al sinds het zien van de trailer, dit is toch een remake? Want zover mijn kennis gaat heeft Silent Hill toch veel meer delen dan twee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 11:25:
[...]

Waar het mij meer om gaat. Is dat er geen first part exclusives uitkomen in die periode.
Gebeurt meestal wel... om de sales rondom de feestdagen een extra boost te geven.

Laatste jaren had je oa:
2023: Spider-Man 2 (okt)
2022: God of War Ragnarok (nov)
2020: Demon's Souls Remake/Marvel's Spider-Man: Miles Morales (nov)
Oh zo, ja dat klopt. Wellicht worden we nog verrast met de Venom game van Insomniac met een release rond die periode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 11:29:
[...]

Help me even want ik twijfel al sinds het zien van de trailer, dit is toch een remake? Want zover mijn kennis gaat heeft Silent Hill toch veel meer delen dan twee..
Is een remake inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 11:29:
[...]

Dit is inderdaad een remake van deel 2. Deel 2 wordt door de fans gezien als de beste in de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Raem schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 11:30:
[...]

Is een remake inderdaad.
Oké dank je wel !
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 11:31:
[...]

Dit is inderdaad een remake van deel 2. Deel 2 wordt door de fans gezien als de beste in de serie.
Oh dan is dat wel leuk dat daar een remake van komt voor de fans :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-08 09:57
Astrobot zag er leuk uit. Al had ik stiekem erg gehoopt op eindelijk een nieuwe Sackboy. De vorige was steengoed.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:40
Sefaex schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 11:15:
[...]

Geruchten geven aan holiday 2024.
Kan uiteraard ook 2025 worden.
Maar waarom moet ie uitkomen dan? Het is al eerder genoemd in dit topic, maar laat ze eerst maar weer eens met een paar goede (nieuwe!) games komen. Ik zelf zie weinig meerwaarde in een Pro versie, en met deze State of Play is mijn gevoel daarin niet veranderd. Integendeel zelfs...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
Uiteindelijk niet een hele bijzondere state of play. De verwachting lagen bij mij ook niet heel hoog. Ze kondigen het een dag van te voren aan. En zou een half uurtje duren. Tja dan is Astro al een hele mooie titel voor deze SoP. Normaal gesproken is een Playstation Showcase al wat interessanter. Hier komen wat meestal grotere aankondigingen naar voren. Het is inderdaad balen dat er niet een heel dikke verrassing bij zat. Maar nogmaals die zien we meestal ook niet in een SoP.

Er zal ongetwijfeld aan veel worden gewerkt op het moment, maar blijkbaar nog te vroeg om iets te laten zien. 2024 heeft wel wat gebracht, maar ik ben wel eens dat 2025 er wel een flink schepje boven op mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Denman schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 11:43:
[...]

Maar waarom moet ie uitkomen dan? Het is al eerder genoemd in dit topic, maar laat ze eerst maar weer eens met een paar goede (nieuwe!) games komen. Ik zelf zie weinig meerwaarde in een Pro versie, en met deze State of Play is mijn gevoel daarin niet veranderd. Integendeel zelfs...
Ik heb ook liever meer games. Vind de PS5 Phat nog dik in orde. Maar goed, Sony heeft blijkbaar een andere strategy.

Ach ja. Ben in ieder geval blij met Astro Bot. Toch nog wat om naar uit te kijken.

Benieuwd hoeveel mensen €80 gaan betalen voor Astro. Ik in ieder geval wel. _/-\o_ Hoop dat ze goed verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
[Afbeelding]

Ik zie hier eigenlijk gewoon een PS5 Digital zonder de faceplate/zijkanten er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens vond ik deze er nog wel goed uit zien:

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2024 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Vanavond is al die trailers terugkijken, astro bot blijft leuk. Kleintje weer blij :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Tux3.14 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 11:53:
[...]

Ik zie hier eigenlijk gewoon een PS5 Digital zonder de faceplate/zijkanten er op.
Ja iemand anders zei dat ook, dus denk nu dat dat dus ook zo is. Jammer had het wel leuk gevonden zo’n stiekeme reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Sefaex schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 11:50:
[...]

Ik heb ook liever meer games. Vind de PS5 Phat nog dik in orde. Maar goed, Sony heeft blijkbaar een andere strategy.

Ach ja. Ben in ieder geval blij met Astro Bot. Toch nog wat om naar uit te kijken.

Benieuwd hoeveel mensen €80 gaan betalen voor Astro. Ik in ieder geval wel. _/-\o_ Hoop dat ze goed verkopen.
80 euro?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
€80 digitaal (met pre-order bonussen). Extra Nathan Drake en Kratos skin ;)
€70 fysiek

Fans wouden een volwaardige Astro game. Gaan we ook de volle pond moeten betalen toch. :D

Maar goed, vanaf 7 juni kun je pre-orderen. Dan weten we meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sefaex schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 12:09:
[...]

€80 digitaal (met pre-order bonussen). Extra Nathan Drake en Kratos skin ;)
€70 fysiek

Fans wouden een volwaardige Astro game. Gaan we ook de volle pond moeten betalen toch. :D

Maar goed, vanaf 7 juni kun je pre-orderen. Dan weten we meer.
Astro bot rescue mission voor de ps4 was 39,99 euro. Ik gok dat het in diezelfde prijs range zit. Aangezien dat ook een volwaardige astro game was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer gameplay beelden van Silent Hill 2:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 10:51:
[...]

Ik denk niet dat het iets met leeftijd te maken heeft. Want wij zijn het volgens mij allemaal wel eens dat de games die gisteren getoond zijn niet het niveau halen wat Sony normaal haalt. Het zijn daarnaast ook hele andere games waar Sony groot mee is geworden. En die missen we hier een beetje.
Ben ik met je eens. Ik heb me ook weleens afgevraagd of het aan de leeftijd kon liggen, maar dan komt er opeens een pareltje uit (film, serie of game) en geniet ik gewoon weer net zoals vroeger. Dat is voor mij de bevestiging dat het nog kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:06
Het zijn sowieso geen AAA games die het platform moeten dragen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 12:13:
[...]

Astro bot rescue mission voor de ps4 was 39,99 euro. Ik gok dat het in diezelfde prijs range zit. Aangezien dat ook een volwaardige astro game was.
Maar dat was een VR game, die zijn volgens mij altijd wel goedkoper? Ik denk dat deze richting de €70,- gaat. Sackboy was ook zo geprijsd en ik denk dat je die redelijk met elkaar kunt vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Eerst de vraag wordt het zo duur. Maar als dat zo zou zijn, deze game lijkt op het eerste oog een volwaardige platformer. Dan rest de vraag zijn voor jou nieuwe platformers 80 euro waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Raem schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 12:31:
[...]

Maar dat was een VR game, die zijn volgens mij altijd wel goedkoper? Ik denk dat deze richting de €70,- gaat. Sackboy was ook zo geprijsd en ik denk dat je die redelijk met elkaar kunt vergelijken.
Horizon call of the mountain is ook een VR game en die kost 70 euro. Ik denk niet dat een vr game in de regel altijd goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:27
Semi topic gerelateerd deze vraag.

Heeft er iemand ervaring met de Artic Steelseries 7P+ qua geluid.

https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp

Ben op zoek naar een nieuwe headset. Het belangrijkste voor mij is de compatibiliteit met de playstation 5 en geluid.

Alvast mijn dank.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 12:13:
[...]

Astro bot was niet zo’n lange game, maar 7 uur. Deze gaat veel groter worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
Geraedus schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 13:25:

Ben op zoek naar een nieuwe headset. Het belangrijkste voor mij is de compatibiliteit met de playstation 5 en geluid.

Alvast mijn dank.
Ik heb precies deze. Zit heerlijk en voor gaming heel erg geschikt. Volume voor microfoon etc. Gebruik hem niet heel vaak, maar bij bijvoorbeeld Helldivers was het echt wreed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast mijn dank.
Hele fijne headset! Goed geluid, duidelijke mic, en wat ook handig is, is dat je de oorschelpen gewoon apart kunt kopen. Die willen na verloop van tijd nog weleens beschadigd raken bij mij, dus het is wel een fijne gedachte dat je die om kunt wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online

Alvast mijn dank.
Is er een reden waarom je voor de Arctis 7P+ kiest in plaats van de opvolger Arctis Nova 7P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:27
Caayn schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 14:31:
[...]
Is er een reden waarom je voor de Arctis 7P+ kiest in plaats van de opvolger Arctis Nova 7P?
Ben nog zoekende vooral, kwam de vermelding van de headset die ik benoemde ergens tegen in dit topic.

Maar uiteraard als er een opvolger is dan is de logische keuze om die aan te schaffen.

PSN : Geraedus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu zou moeten kiezen, zou ik ook voor de Nova 7P gaan. Krijg je geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Even nog over State of Play:
- Silent Hill 2:Had deze op mijn radar staan maar nee deze gaat het voor mij niet worden.
- Astro Bot: Na een nacht er over te geslapen te hebben denk ik dat ik ook blij kan zijn met deze platformer.Op basis van trailer denk ik dat ze groots uitpakken met deze game.

In mijn ogen is het qua games een beetje een bout jaar maar dat is wat het is.Verder kijk ik mooi uit naar Death Stranding in 2025.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jori040 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 17:04:
- Silent Hill 2:Had deze op mijn radar staan maar nee deze gaat het voor mij niet worden.
- Astro Bot: Na een nacht er over te geslapen te hebben denk ik dat ik ook blij kan zijn met deze platformer.Op basis van trailer denk ik dat ze groots uitpakken met deze game.

In mijn ogen is het qua games een beetje een bout jaar maar dat is wat het is.Verder kijk ik mooi uit naar Death Stranding in 2025.
2024 was ook wel een absurd jaar. Ik vind het zelf niet zo erg dat 2025 wat rustiger wordt. Kan ik eindelijk aan m’n backlog werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
jori040 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 17:04:

Denk gewoon een tussenjaar.

Volgend jaar oa Wolverine en Death Stranding 2, RE9 (waarschijnlijk). En verwacht wel wat meer vuurwerk van Sony in 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 17:07:
[...]

2024 was ook wel een absurd jaar. Ik vind het zelf niet zo erg dat 2025 wat rustiger wordt. Kan ik eindelijk aan m’n backlog werken. :+
Je bedoeld denk 2023 ?
2025 gaat beter worden dan dit jaar vermoed ik.Dit jaar is idd perfect om je backlog weg te werken.

In 2025 kijgen we sowieso Death Stranding 2 & Wolverine van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@Sefaex
54:We hadden dezelfde gedachten. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 31-05-2024 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jori040 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 17:54:
[...]

Je bedoeld denk 2023 ?
2025 gaat beter worden dan dit jaar vermoed ik.Dit jaar is idd perfect om je backlog weg te werken.

Yes, 2023. My bad. Korte nachten door de kleine en daardoor ietsje minder scherp. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 17:58:
[...]

Yes, 2023. My bad. Korte nachten door de kleine en daardoor ietsje minder scherp. :+
Ha ha je dat geeft toch niets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Weet trouwens ook niet of ik Silent Hill ga halen. Twijfelgevalletje voor mij! Groot survival horror fan hier. Maar ik vind eerlijk gezegd niet dat ze de remake goed hebben aangepakt.

Valt toch wat tegen als je het vergelijkt met de remakes van Capcom.

Maar goed, ook niet fair om Bloober met Capcom te vergelijken. Maar vind het toch een klein beetje een gemiste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ik zie die kwaliteit van bv een Residen Evil remake er ook niet in.Sowieso is Konami al heel lang geen top uitgever meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 17:54:
[...]

Denk gewoon een tussenjaar.

Volgend jaar oa Wolverine en Death Stranding 2, RE9 (waarschijnlijk). En verwacht wel wat meer vuurwerk van Sony in 2025
Jij bent optimistisch. :P Ik denk eigenlijk dat Wolverine pas 2026 komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Sefaex schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 18:05:
Weet trouwens ook niet of ik Silent Hill ga halen. Twijfelgevalletje voor mij! Groot survival horror fan hier. Maar ik vind eerlijk gezegd niet dat ze de remake goed hebben aangepakt.

Valt toch wat tegen als je het vergelijkt met de remakes van Capcom.

Maar goed, ook niet fair om Bloober met Capcom te vergelijken. Maar vind het toch een klein beetje een gemiste kans.
Deels deel ik je mening, ja grafisch hij voor mijn gevoel ook beter, maar Grafics is niet alles in mijn ogen, ik wil hem zo wie zo gaan spelen, al is het misschien niet op release. Heb je Short Message al gespeeld? Die is gratis in de Playstation Store en vond ik wel de moeite waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Linksquest schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 18:31:
[...]

Deels deel ik je mening, ja grafisch hij voor mijn gevoel ook beter, maar Grafics is niet alles in mijn ogen, ik wil hem zo wie zo gaan spelen, al is het misschien niet op release. Heb je Short Message al gespeeld? Die is gratis in de Playstation Store en vond ik wel de moeite waard.
Nee, straks maar even proberen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Raem schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 18:25:
[...]

Naja, ik verwacht geen 2 flut jaren achter elkaar.

En ik verwacht sowieso iets van de andere first party studios volgend jaar.

Als ze volgend jaar alleen met Death Stranding komen. Mogen ze Hermen ontslaan en terugsturen naar Guerrilla. Kan hij meteen aan Killzone 2 Remake beginnen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Raem schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 18:25:
[...]

Insomniac Games heeft twee studios dus zij hebben een team die er voor kan zorgen dat die game in 2025 uitkomt.Verwacht Wolverine eind 2025.

Persoonlijk vind ik het jammer dat de studio weer een Marvel game doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Sefaex schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 18:43:
[...]

Naja, ik verwacht geen 2 flut jaren achter elkaar.

En ik verwacht sowieso iets van de andere first party studios volgend jaar.

Als ze volgend jaar alleen met Death Stranding komen. Mogen ze Hermen ontslaan en terugsturen naar Guerrilla. Kan hij meteen aan Killzone 2 Remake beginnen. :9
Je hebt wel heel weinig respect voor Hermen zo hoor.De nieuwe functie van Herman gaat nu pas eigenlijk van start.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 18:51:
[...]

Insomniac Games heeft twee studios dus zij hebben een team die er voor kan zorgen dat die game in 2025 uitkomt.Verwacht Wolverine eind 2025.

Persoonlijk vind ik het jammer dat de studio weer een Marvel game doet.
Ik hoop het :) in hun interne tijdlijn die toen gelekt is werd 2026 genoemd.

Eens dat het jammer is dat ze eigenlijk een Marvel studio zijn geworden. Zou graag een vervolg op Sunset Overdrive zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Heb van de week, zo maar ineens, een ps5 gehaald. Paar pinball fx games als eerste binnen Toen de f1 23 demo. Downloaden duurde uren.....

Ik heb een vraag over het internet instellen. De standaard wifi werkt meteen. Maar als ik de 5g wil instellen, zegt die dat het wachtwoord niet klopt. Die werkt niet, en nu moet ik echt uren wachten op de downloads.

Heb zelf eerst gezocht. Je kan bv op de ps 5g instellen. Maar resultaat blijft hetzelfde. Alle andere apparaten werken wel op de 5g van mijn wifi modem.

Kan iemand mij de goede kant op helpen

Ps. Mocht ik toch online gaan gamen, wat nu niet het plan is, leg ik later een draadje aan. Maar het zou toch gewoon moeten werken op 5g lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Turfschipper schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 19:13:
Heb van de week, zo maar ineens, een ps5 gehaald. Paar pinball fx games als eerste binnen Toen de f1 23 demo. Downloaden duurde uren.....

Ik heb een vraag over het internet instellen. De standaard wifi werkt meteen. Maar als ik de 5g wil instellen, zegt die dat het wachtwoord niet klopt. Die werkt niet, en nu moet ik echt uren wachten op de downloads.

Heb zelf eerst gezocht. Je kan bv op de ps 5g instellen. Maar resultaat blijft hetzelfde. Alle andere apparaten werken wel op de 5g van mijn wifi modem.

Kan iemand mij de goede kant op helpen

Ps. Mocht ik toch online gaan gamen, wat nu niet het plan is, leg ik later een draadje aan. Maar het zou toch gewoon moeten werken op 5g lijkt me.
5G werkt gewoon. Er gaat dus iets fout aan jouw kant. Heb je al eens geprobeerd om het wachtwoord van je hotspot opnieuw in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb nog niet in de modem gewerkt. Had net ergens gelezen dat het misschien komt omdat standaard en 5g wifi dezelfde naam hebben.

Ik duik eens mijn modem in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turfschipper schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 19:38:
Ik heb nog niet in de modem gewerkt. Had net ergens gelezen dat het misschien komt omdat standaard en 5g wifi dezelfde naam hebben.

Ik duik eens mijn modem in...
Is het niet makkelijker om de naam van je hotspot te wijzigen als dat het geval is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Voor de liefhebbers, de nieuwe Let's Talk Playstation is er

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
jori040 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 17:54:
[...]

Je bedoeld denk 2023 ?

Ik ben nog met backlog van 2019 bezig dus een rustig jaar is wel fijn _O-
Pagina: 1 ... 22 ... 117 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties