Ik denk dat mensen die tegenwoordig een Sonos-set in huis hebben echt wel een prima kwaliteit installatie hebben. Wellicht was dat stukje gebruiksgemak vroeger minder, maar toen was er ook gewoon minder mogelijk om dat te ondersteunen of faciliteren.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 17:23:
[...]
Ik heb het dan niet over reviews bekijken etc. Een review van Sonos kan heel goed zijn, maar dat merk is vooral gemaakt op gebruiksgemak en niet op kwaliteit van het geluid. Ik bedoel te zeggen dat mensen nu meer gaan voor gemak dan kwaliteit van beeld/geluid. Liever het gemak van digitaal, dan de betere kwaliteit van een schijfje bijvoorbeeld.
Waarbij vroeger er veel mensen heel bewust luidsprekers gingen testen, goede kwaliteit speaker kabels kocht, etc. Is het nu vooral gemak, je moet er Spotify op kunnen spelen, het moet makkelijk te bedienen zijn etc. Speakers zijn zo klein als melkpakken en ook nog eens in een plastic behuizing....
Verkopers zijn er niet alleen voor de verkooppraatjes, als je een goede winkel instapt dan adviseren ze je echt wel goed. Je moet dan niet in een mediamarkt instappen, maar meer de kwaliteit zaken, expert, hobo hifi, smits etc.
Verwijderd
Ja daar denk ik toch anders over. Ik vind Sonos niet echt goede kwaliteit eerlijk gezegd.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 17:42:
[...]
Ik denk dat mensen die tegenwoordig een Sonos-set in huis hebben echt wel een prima kwaliteit installatie hebben. Wellicht was dat stukje gebruiksgemak vroeger minder, maar toen was er ook gewoon minder mogelijk om dat te ondersteunen of faciliteren.
Verwijderd
Klopt. Die kwaliteit is vergelijkbaar met Blu-ray.Raem schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 17:00:
[...]
Sony Pictures Core biedt volgens mij nog hogere kwaliteit.
Verwijderd
Als ik kijk naar vroeger, toen hadden echt alleen de liefhebbers een dikke TV of geluidsinstallatie. Dan was je het mannetje, hoor. Tegenwoordig heeft iedere boerenlul een OLED-TV inclusief soundbar en speakers staan. Dat was vroeger, in mijn omgeving, echt niet zo. Maar misschien begeef ik me in andere kringen.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 17:44:
[...]
Ja daar denk ik toch anders over. Ik vind Sonos niet echt goede kwaliteit eerlijk gezegd.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2024 17:51 ]
Verwijderd
Ik heb vroeger (20 jaar geleden) jaren in een electronica winkel gestaan. En wat er toen verkocht werd met wat er nu verkocht wordt is wel een groot verschil.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 17:50:
[...]
Als ik kijk naar vroeger, toen hadden echt alleen de liefhebbers een dikke TV of geluidsinstallatie. Dan was je het mannetje, hoor. Tegenwoordig heeft iedere boerenlul een OLED-TV inclusief soundbar en speakers staan. Dat was vroeger, in mijn omgeving, echt niet zo. Maar misschien begeef ik me in andere kringen.
Een soundbar noem ik ook geen goede kwaliteit speakers overigens. (Er zijn wel high end soundbar systemen op de markt overigens, alleen het gros is van lage kwaliteit). Meeste mensen kopen nu een soundbar of Sonos speakers. Waarom? Het is makkelijk, de soundbar bestaat vaak maar uit 1 speaker en Sonos zijn klein en kan je overal neerzetten.
Dat iedereen een oled tv in huis heeft staan is vooral omdat ze betaalbaar zijn geworden. En omdat iedereen een Oled koopt omdat de rest het ook heeft (mensen kopiëren elkaar graag). Ik heb zelf overigens geen oled, omdat ik de stutters irritant vind die een oled heeft hij lage framerates (gaming, maar ook films, films zijn 24fps).
Vroeger werden er veel vaker high end speakers verkocht dan nu. Toen werden er ook nog veel vaker goede versterkers/receivers verkocht. Nu zijn het allemaal all in one systemen.
Ergens in de eind 90s was ik van mijn vriendekring de enige die een beetje aardid spul in huis had.Als ik nu kijk in mijn omgeving dan heeft iedereen een beetje wat de standaard is.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 17:50:
[...]
Als ik kijk naar vroeger, toen hadden echt alleen de liefhebbers een dikke TV of geluidsinstallatie. Dan was je het mannetje, hoor. Tegenwoordig heeft iedere boerenlul een OLED-TV inclusief soundbar en speakers staan. Dat was vroeger, in mijn omgeving, echt niet zo. Maar misschien begeef ik me in andere kringen.
Wat je zegt OLED+Soundbar is bij die het budget hebben te vinden.Zeg duidelijk die het budget hebben want er zijn ook veel mensen die het met nog minder moeten doen.
Het is ook maar net wat je prioriteren zijn.
Verwijderd
Exact, dat is ook een beetje wat ik bedoelde. Dat was hier ook zo. Maar goed, back to PlayStation-gelul.jori040 schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 18:08:
[...]
Ergens in de eind 90s was ik van mijn vriendekring de enige die een beetje aardid spul in huis had.Als ik nu kijk in mijn omgeving dan heeft iedereen een beetje wat de standaard is.
Wat je zegt OLED+Soundbar is bij die het budget hebben te vinden.Zeg duidelijk die het budget hebben want er zijn ook veel mensen die het met nog minder moeten doen.
Ik heb het idee dat dat lang meegaan met de PS5 wat gevoelig kan liggen ivm de op het moederbord gesoldeerde ssd. Al die zn write cycles heeft gehad of defect raakt is het over en uit. Geen idee of dat goedkoop te fixen is. Puur het OS op extern draaien is vooralsnog onmogelijk geloof ik.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 16:16:
[...]
Als je hem een beetje goed onderhoud kan die echt enorm lang mee gaan. Veel ps2 consoles doen het ook nog gewoon.
Maargoed, fysiek moet echt blijven imo. De kans is groot dat ik anders toch weer in een mooie PC ga investeren. We zullen zien.
Verwijderd
Ik denk niet dat jullie helemaal begrijpen wat ik bedoel. Een soundbar is verre van high end spul.jori040 schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 18:08:
[...]
Ergens in de eind 90s was ik van mijn vriendekring de enige die een beetje aardid spul in huis had.Als ik nu kijk in mijn omgeving dan heeft iedereen een beetje wat de standaard is.
Een soundbar wordt gekocht als mensen denken ik wil iets betere kwaliteit dan het blikken geluid wat uit de tv komt.
Verwijderd
Ja daar heb je wel gelijk in inderdaad. Daar heb ik nog niet aan gedacht. Dat is wel een probleem in de toekomst. Jammer dat dit niet gewoon een nvme SSD is. Dan had je hem zelf kunnen vervangen.Mutatie schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 18:28:
[...]
Ik heb het idee dat dat lang meegaan met de PS5 was gevoelig kan ivm de op het moederbord gesoldeerde ssd. Al die zn write cycles heeft gehad of defect raakt is het over en uit. Geen idee of dat goedkoop te fixen is. Puur het OS op extern draaien is vooralsnog onmogelijk geloof ik.
Maargoed, fysiek moet echt blijven imo. De kans is groot dat ik anders toch weer in een mooie PC ga investeren. We zullen zien.
Als je besluit om een soundbar van 500 te kopen dan heb je wel iet over voor geluid.Of dat een juiste optie is laat ik in het midden.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 18:29:
[...]
Ik denk niet dat jullie helemaal begrijpen wat ik bedoel. Een soundbar is verre van high end spul.
Een soundbar wordt gekocht als mensen denken ik wil iets betere kwaliteit dan het blikken geluid wat uit de tv komt.
Verwijderd
In de high end markt koop je daar nog niet eens 1 speaker voor.jori040 schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 20:08:
[...]
Als je besluit om een soundbar van 500 te kopen dan heb je wel iet over voor geluid.Of dat een juite optie is laat ik in het midden.
Verwijderd
Tja soms ontspoort een gesprek in iets wat misschien wat offtopic is. Maar dat maakt het toch ook leuk? Als je altijd binnen de lijntjes moet kleuren is het leven ook erg saai.Zapato schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 20:18:
Zit ik nou in het high end speaker forum? Laat ik nou denken dat het PS5 was.
Ja dan bedoel jij duidelijk wat anders.Laten we het hier bij houden.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 20:11:
[...]
In de high end markt koop je daar nog niet eens 1 speaker voor.
Toevallig van de week nog een ps3 phat verkochtjori040 schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 13:56:
Als ik bij Cex binnen ben dan is het goed te zien hoe populair PS4 & PS3 nog is bij de mensen.Zie altijd mensen met die games in handen.
Ik heb niet eens een soundbar op mijn OLED tvVerwijderd schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 18:29:
[...]
Ik denk niet dat jullie helemaal begrijpen wat ik bedoel. Een soundbar is verre van high end spul.
Dus een sounbar zou een hele verbetering zijn hier. Nu kijk ik weinig films en gebruik ik een koptelefoon voor gaming op de PS5 wat sowieso een verbetering is
Die check ik morgen in de ochtend.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 20:45:
Silent Hill transmission is vanavond ook om 00:50:
[YouTube: SILENT HILL Transmission (EN) | May 30, 2024 | KONAMI]
Silent Hill 2 voor het najaar gaat het denk wel worden.Zou mooi zijn als Konami ook iets van de MG remake laat zien in de State of play.
[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 30-05-2024 21:30 ]
Helemaal niet erg, maar het moet wel beetje binnen de perken blijven. Vanaf nu dus graag weer (voornamelijk) Playstation talkVerwijderd schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 20:32:
[...]
Tja soms ontspoort een gesprek in iets wat misschien wat offtopic is. Maar dat maakt het toch ook leuk? Als je altijd binnen de lijntjes moet kleuren is het leven ook erg saai.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Ben ook wel benieuwd of ze andere Silent Hill games laten zien. Die free2play game was wel aardig. Maar hoop op een goede nieuwe game.jori040 schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 21:29:
[...]
Die check ik morgen in de ochtend.
Silent Hill 2 voor het najaar gaat het denk wel worden.Zou mooi zijn als Konami ook iets van de MG remake laat zien in de State of play.
Zelf opgegroeid met Resident Evil.
Maar vond de sfeer van die Silent Hill games vroeger altijd wel erg scary.
Trailer van Silent Hill 2 vond ik trouwens wel wat tegenvallen qua graphics. Maar heb als survival horror liefhebber sowieso wel interesse in deze game.
Hopelijk een 2024 release. Want er komt dit jaar verder weinig noemenswaardig uit (lijkt het wel) .
Trailer van Silent Hill 2 vond ik trouwens wel wat tegenvallen qua graphics. Maar heb als survival horror liefhebber sowieso wel interesse in deze game.
Hopelijk een 2024 release. Want er komt dit jaar verder weinig noemenswaardig uit (lijkt het wel) .
Misschien willen wij te veel. ;)Aan de andere mag Konami wel weer eens met wat top materiaal komen.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 21:54:
[...]
Ben ook wel benieuwd of ze andere Silent Hill games laten zien. Die free2play game was wel aardig. Maar hoop op een goede nieuwe game.
Snake Eater remake:Werd deze laatst nou bij Xbox of Playstation getoond ?
Verwijderd
Ben zelf nu bezig met alone in the dark.Sefaex schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 21:59:
Zelf opgegroeid met Resident Evil.
Ben ook erg benieuwd naar slitherhead. Maar daar is nog steeds geen datum voor.
Verwijderd
Bij Konami heb ik al tijden lage verwachtingen. ;-) Hopelijk zien ze het licht weer. Maar die mgs collection was erg teleurstellend.jori040 schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 22:00:
[...]
Misschien willen wij te veel. ;)Aan de andere mag Konami wel weer eens met wat top materiaal komen.
Snake Eater remake:Werd deze laatst nou bij Xbox of Playstation getoond ?
Snake water was volgens mij de PlayStation showcase.
Nioh 1 uitgespeeld, Nioh 2 uitgespeeld. Nu weer opnieuw begonnen met RotR. Zin inVinnocchio schreef op zondag 12 mei 2024 @ 20:52:
Na Rise of the Ronin nóg meer zin in TeamNinja games. Was al een keer begonnen met Nioh2 maar wilde nu eerst 1 en daarna 2 spelen. Onwijs moeilijk in het begin, veel moeilijker dan midnight difficulty van RotR. Maar het begint te klikken; wat een brute actie game zeg! Aanrader, maar zou wel wachten op de sale want komt regelmatig in de aanbieding. (Of marktplaats, als je liever fysiek wil)
Komen deze games vanavond bij de State of Play presentatie voorbij?: https://www.gamed.nl/view/147778
Verwijderd
Ik denk dat ze de pc stick voor de psvr2 vanavond ook gaan aankondigen.jori040 schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 23:01:
Komen deze games vanavond bij de State of Play presentatie voorbij?: https://www.gamed.nl/view/147778
Ik ben toevallig nog wakker dus hoop op een leuke show
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Fixt that for youG_Dragon schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 23:52:
Ik ben toevallig “toevallig” nog wakker dus hoop op een leuke show
De stream loopt ver van soepel
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit is concord als ik me niet vergis.Martinspire schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:04:
Welke game is dit? Heeft beetje Guardians of the Galaxy vibe
Heeft inderdaad redelijk wat weg van guardians of the galaxy
Ja dat gevoel kreeg ik er ook bij, hopelijk is het gameplay want dan ziet het er wel erg goed uit..Martinspire schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:04:
Welke game is dit? Heeft beetje Guardians of the Galaxy vibe
Verwijderd
Geen gameplay. Stond er in het begin bij, dus voornamelijk cgi.G_Dragon schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:05:
[...]
Ja dat gevoel kreeg ik er ook bij, hopelijk is het gameplay want dan ziet het er wel erg goed uit..
Hij zei in engine running on ps5. Geloof er alleen geen kut van. Ziet er veelste strak en mooi uit ervoor.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Oh dan heb ik dat gemist, stream liep in het begin niet soepel. Maar wel jammer!Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:06:
[...]
Geen gameplay. Stond er in het begin bij, dus voornamelijk cgi.
Ging deze State of play geen halfuur duren met 14 games?
We zijn al 7 minuten ver dus ze gaan toch een tandje moeten bijsteken
Verwijderd
Dat laatste stuk is nu wel gameplay. Zie je ook direct het verschil.G_Dragon schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:06:
[...]
Oh dan heb ik dat gemist, stream liep in het begin niet soepel. Maar wel jammer!
Aah wat een grote achteruitgang..Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:08:
[...]
Dat laatste stuk is nu wel gameplay. Zie je ook direct het verschil.
Verwijderd
Volgens mij wel. Heel eerlijk is Concord een beetje een dertien in een dozijn game.AppleFan2007 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:07:
Ging deze State of play geen halfuur duren met 14 games?
Gameplay lijkt me heel erg een soort destiny kloon? Ik haak sowieso af bij multiplayer...
Zag er eerst uit als een mooie single player game maar dit word inderdaad helaas een multiplayer game als ik het goed begrijp..v8power67 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:09:
Gameplay lijkt me heel erg een soort destiny kloon? Ik haak sowieso af bij multiplayer...
Vreemd dat ze zo een mooie cinematic laten zien om dan nadien de gameplay te laten zien die qua visuals niet echt in de buurt komt.
Komen de ps5 games pas aan het eind van de show?
Ja zonde he, krijg een beetje flashbacks naar Skull & BonesAppleFan2007 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:10:
[...]
Vreemd dat ze zo een mooie cinematic laten zien om dan nadien de gameplay te laten zien die qua visuals niet echt in de buurt komt.
Ja snap ook echt de link niet tussen de eerste beelden en dan de gameplay. Eerste beelden leken idd singleplayer vibe te geven en dan gameplay os weer een zoveelste live service game...G_Dragon schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:10:
[...]
Zag er eerst uit als een mooie single player game maar dit word inderdaad helaas een multiplayer game als ik het goed begrijp..
Wat heb je eigenlijk aan tussenfilmpjes als je verder geen enkele singleplayer story kunt doen?
Elke week is verder een enorme effort voor weinig return imo. Benieuwd hoe lang ze dat dan gaan volhouden.
Elke week is verder een enorme effort voor weinig return imo. Benieuwd hoe lang ze dat dan gaan volhouden.
[ Voor 36% gewijzigd door Martinspire op 31-05-2024 00:12 ]
Ik loop achter op jouVerwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:12:
Gow Ragnarok pc. Dus de leak lijkt te kloppen....
Zegt de leak nog iets interessants dat gaat komen of kan naar bed?Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:12:
Gow Ragnarok pc. Dus de leak lijkt te kloppen....
Verwijderd
Nope, zit niks interessants tussen. Imov8power67 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:13:
[...]
Zegt de leak nog iets interessants dat gaat komen of kan naar bed?
Sony zet wel zeer sterk in op PC support, nog geen 2 jaar later en al een port! Sterk!!
v8power67 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:13:
[...]
Zegt de leak nog iets interessants dat gaat komen of kan naar bed?
spoiler:
- Een nieuwe Astrobot
- God of War Ragnarök voor de PC
- Een nieuwe Five Nights at Freddy's
- Een nieuwe Dynasty Warrior
- Een console port van Marvel Rivals
- Alien: Rogue Incursion
- Path of Exile 2
- Monster Hunter Wilds
- Silent Hill 2 Remake
- Phantom Blade Zero
- Een nieuwe titel vanuit het Midden-Oosten
- Until Dawn voor PC en PlayStation 5
- Concord
- Een nieuwe Virtual Reality game
Worden er (helaas) alleen maar meer. Concord, Fairgames, Marathon en vast nog meer.Martinspire schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:11:
Multiplayer-only vind ik zonde, verder heel erg 13-in-en-dozijn. Maar leuk dat Sony weer eens een multiplayer game maakt
Verwijderd
Volgens mij al meer dan 10xjori040 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:14:
Concord: Dit type game hebben we toch al.

Voor dieG_Dragon schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:14:
[...]
spoiler:
- Een nieuwe Astrobot
- God of War Ragnarök voor de PC
- Een nieuwe Five Nights at Freddy's
- Een nieuwe Dynasty Warrior
- Een console port van Marvel Rivals
- Alien: Rogue Incursion
- Path of Exile 2
- Monster Hunter Wilds
- Silent Hill 2 Remake
- Phantom Blade Zero
- Een nieuwe titel vanuit het Midden-Oosten
- Until Dawn voor PC en PlayStation 5
- Concord
- Een nieuwe Virtual Reality game
spoiler:
game blijf ik wel graag nog even op
astrobot
God of War Ragnarök:
DYNASTY WARRIORS: Origins:
Infinity Nikki:
Ballad of Antara:
DYNASTY WARRIORS: Origins:
Infinity Nikki:
Ballad of Antara:
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 31-05-2024 07:58 ]
Dynasty warriors: In japan gaan ze uit hun dak van deze game.
Skydance's Behemoth:
Marvel Rivals:
Alien Rogue Incursion:
Where Winds Meet:
Until Dawn:
Marvel Rivals:
Alien Rogue Incursion:
Where Winds Meet:
Until Dawn:
[ Voor 78% gewijzigd door G_Dragon op 31-05-2024 07:59 ]
En doodengVerwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:21:
Aliens VR is wel gaaf.
Zou die aliens game dan inhaken op de nieuwe film van dit jaar ?
Viel wel op die 2 vr games leken wel veel framerate issues te hebben.
Verwijderd
Geen last van. Wellicht je stream?v8power67 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:22:
Zou die aliens game dan inhaken op de nieuwe film van dit jaar ?
Apart andere games zag ik het niet maar vooral bij die aliens beelden was alles behalve smooth.
Dit was toch ook al eens aangekondigd, waarom dan nog zoveel spel voor maken?Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:25:
Dit is ook een remake waar niemand op zit te wachten....
Zie graag een remake van inFamous 1 en 2.
Wat moeten we met een Until Dawn remake.
PS4 versie ziet er nog steeds uitstekend uit.
Damn die until dawn beelden zagen er niet al te best uit. Animaties zagen er heel houterig en oud uit. Graphics niks bijzonders. Destijds was dat best een mooie game toch?
Verwijderd
Of resistance of killzone remake.Sefaex schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:27:
Zie graag een remake van inFamous 1 en 2.
YES 2024
Silent Hill
Wel lelijke graphics jammergenoeg!
Silent Hill
Wel lelijke graphics jammergenoeg!
[ Voor 91% gewijzigd door Sefaex op 31-05-2024 00:30 ]
Verwijderd
Deze trailer van Silent Hill 2 ziet er al beter uit dan de vorige trailer. Toch ziet het erg als een bloober game uit. De sfeer van Silent Hill ontbreekt een beetje.
Verwijderd
Over 2 jaar.Martinspire schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:30:
Wanneer komen de leuke games?
Eerlijk gezegd zit er ook zo bij, tot nu toe is het heel mager of dat ligt aan mij?Martinspire schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:30:
Wanneer komen de leuke games?
Verwijderd
Ligt niet aan jou. De vorige showcase was ook niet best.G_Dragon schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:31:
[...]
Eerlijk gezegd zit er ook zo bij, tot nu toe is het heel mager of dat ligt aan mij?
Nu maar hopen dat Astro Bot nog komt.
Anders kon ik beter naar bed gaan.
Wat een drama!
Anders kon ik beter naar bed gaan.

Wat een drama!
Er komt een film van Until Dawn, zal daarom wel zijn.Sefaex schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:27:
Ach lekker goedkoop toch. Kan me eigenlijk geen enkele game voorhalen komende maanden/jaar die ik wil spelen. Geld voor andere hobbies dan maar
Oké gelukkig want ik mis kwaliteit zoals Horizon, God Of War spellen.. het ziet er allemaal zo old-gen of minder uit als je mijn mening vraagt..Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:32:
[...]
Ligt niet aan jou. De vorige showcase was ook niet best.
Met die hoop zit ik hier ook,Sefaex schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:32:
Nu maar hopen dat Astro Bot nog komt.
Anders kon ik beter naar bed gaan.![]()
![]()
Wat een drama!
De laatste showcases was nogal veel van hetzelfde en helaas ook minder mijn stijl. Met een astrobot game zouden ze me zeer gelukkig kunnen maken
Verwijderd
Het zijn ook niet mijn games. Maar vind sowieso Sony laatste tijd wat tegenvallen qua games.G_Dragon schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:33:
[...]
Oké gelukkig want ik mis kwaliteit zoals Horizon, God Of War spellen.. het ziet er allemaal zo old-gen of minder uit als je mijn mening vraagt..
Let’s gooooo!!
Astrobot!!!!
Astrobot!!!!
[ Voor 30% gewijzigd door AppleFan2007 op 31-05-2024 00:34 ]
Wel jammer! Want slecht is Sony zeker nietVerwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:33:
[...]
Het zijn ook niet mijn games. Maar vind sowieso Sony laatste tijd wat tegenvallen qua games.
Was dat een PS5 pro?
[ Voor 35% gewijzigd door Raem op 31-05-2024 00:35 ]
Verwijderd
Er komt ook nog een showcase in september volgens mij.Raem schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:35:
En de PS5 pro?
Dit ziet er echt gaaf uit, en niet eens zo lang wachten
Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties