Nog niet gepost geloof ik?
https://nl.ign.com/playst...st-waarschijnlijk-in-2024
https://nl.ign.com/playst...st-waarschijnlijk-in-2024
Ik ben erg benieuwd!HertogJack schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 11:15:
De pulse elite headset die morgen uitkomt is onderwegben benieuwd!
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ooh was in de veronderstelling dat PS Link dat wellicht niet nodig zou hebben. Jammer maar dan is er uberhaupt geen optie zonder usb.Amaze86 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 08:18:
@crimby usb dongle heb je gewoon nodig, zo ook bij pulse elite.
PS Link ja met ps portal maar met ps5/pc heb je gewoon dongle nodig. Denk dat ze met ps6 helemaal van de dongle afstappen en ps link gebruiken in hun toekomstige headsets.crimby schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 08:21:
[...]
Ooh was in de veronderstelling dat PS Link dat wellicht niet nodig zou hebben. Jammer maar dan is er uberhaupt geen optie zonder usb.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Mag al hopen dat die optie in de PS5 pro komt.Amaze86 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 08:23:
[...]
PS Link ja met ps portal maar met ps5/pc heb je gewoon dongle nodig. Denk dat ze met ps6 helemaal van de dongle afstappen en ps link gebruiken in hun toekomstige headsets.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
OOh ik ben zeer benieuwd heb momenteel een Artics 7 maar ik moet helaas een nieuwe.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Latin capital letter y with diaeresis
Pulse elite net even getest, zit lekker en geluid is heel goed maar dat mag ook wel voor dat geld.crimby schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 08:12:
[...]
Ik ben erg benieuwd!
Momenteel heb ik een Razer Thresher ps4. Die werkt prima op de ps5, maar ik heb altijd een usb stick uitsteken. Dat is niet per se handig met een kleine man van 1,5 jaar. Ook zijn na een paar zijn de oorkussens al vervangen maar is nu de hoofdband helemaal versleten en geeft deze zwarte stukjes af (heel irritant).
De sony komt een stuk beter uit de bus wat ik lees, geen usb nodig (toch?) en vooral goed in 3d audio. Dit laatste lees ik als ideaal voor bv het horen van voetstappen in shooters.
psn: HertogJack
www.oldskoolnl.nl
oorschelpen zijn vrij klein vind ik.. maar voor mij geen probleem.YdieresiS schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 13:18:
Ik ben benieuwd naar de ervaringen @s0kkie ik heb hem ook op mijn wensenlijst staan, ben vooral heel erg benieuwd naar het comfort en de grote van de oorschelpen (ivm gehoorapparaat wat ik heb). Ik heb een goede over ear, maar die kan ik niet samen met de PS5 gebruiken.
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2024 15:22 ]
wat voor integratie? vind ik juist beperkt.. waar is dat ps link voor daar merk ik echt helemaal niks van?Roppedop schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:14:
Geluid is heel goed. Integratie met PS5 is heel handig.
Pasvorm is oké, oorschelpen zijn vrij klein (of m’n oren zijn groot) en hij voelt wat gammel aan. Hij gaat zeker niet terug naar Sony.
De PS5 heeft geen PS Link. De Portal ondersteunt dat.HertogJack schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:20:
[...]
wat voor integratie? vind ik juist beperkt.. waar is dat ps link voor daar merk ik echt helemaal niks van?
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
De Pulse Elite is juist goedkoop gegeven het feit dat er Planar Magnetic drivers gebruikt worden.HertogJack schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:11:
[...]
Pulse elite net even getest, zit lekker en geluid is heel goed maar dat mag ook wel voor dat geld.
Hmm ok, even uitvogelen hoe ik dat aan de praat krijg.Hulleman schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:43:
[...]
De PS5 heeft geen PS Link. De Portal ondersteunt dat.
Ps portal gewoon pairen met je ps elite (link knop ingedrukt houden +-6 sec)HertogJack schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:02:
[...]
Hmm ok, even uitvogelen hoe ik dat aan de praat krijg.
Want als ik hem aanzet en de usb zit in de ps5 (wat iedereen wel zal hebbe denk ik) dan pakt hij de usb van de ps5 en connect.
Dan kan ik vervolgens best de headset opzetten en spelen op de portal maar dan hoor ik het geluid van de ps5 via de usb (die boven staan mits range het toelaat)
Ik bedoel dat als je volume of mute knop gebruikt dat je dat ook ziet op de PS5. Gebruik je de mute knop op de controller dan zie je dat ook op de headset. En een equalizer.HertogJack schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:20:
[...]
wat voor integratie? vind ik juist beperkt.. waar is dat ps link voor daar merk ik echt helemaal niks van?
www.oldskoolnl.nl
Smaken verschillen maar wat een ongekend lelijke headset zeg. Gelukkig gaat het om het geluid
[ Voor 10% gewijzigd door schumi1986 op 21-02-2024 17:30 ]
Dat kleine knopje op de portal naast de uit knop bedoel je?Amaze86 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:19:
[...]
Ps portal gewoon pairen met je ps elite (link knop ingedrukt houden +-6 sec)
Yep en de knop op je ps elite.HertogJack schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 18:12:
[...]
Dat kleine knopje op de portal naast de uit knop bedoel je?
Wat voor type gehoorapparaat heb jij? Ik zelf heb een BAHA (doof aan 1 oor) maar heb nog nooit een fijne headset gehad.YdieresiS schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 13:18:
Ik ben benieuwd naar de ervaringen @s0kkie ik heb hem ook op mijn wensenlijst staan, ben vooral heel erg benieuwd naar het comfort en de grote van de oorschelpen (ivm gehoorapparaat wat ik heb). Ik heb een goede over ear, maar die kan ik niet samen met de PS5 gebruiken.
Snap er geen hout van, krijg het niet voor elkaar.
A surprise to be sure, but a welcome one
[ Voor 15% gewijzigd door MathieuT op 21-02-2024 20:40 ]
(Mega off-topic, mijn oprechte excuses maar hoe post je de link zodat je het meteen hier op tweakers kan bekijken?)
Zie veel meer mensen met hetzelfde probleem op reddit.. krijgen ps link niet aan de praat met portal en pulse elite headset.HertogJack schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 19:50:
[...]
Snap er geen hout van, krijg het niet voor elkaar.
Heb bij de ps5 de usb van de elite eruit gehaald.
Houd uit/pslink knop (dezelfde knop toch) 8 sec ingedrukt tot de headset blauw gaat pulseren.
Daarna hou ik die ps link knop op portal ingedrukt maar hij paired niet?
Doe vast was verkeerd..
[ Voor 4% gewijzigd door HertogJack op 21-02-2024 22:57 ]
Ik denk dat het probleem is dat je Tweakers op je smartphone bekijkt? Daarvoor heb ik ook geen oplossing. Dan kan ik alleen een link posten.Vinnocchio schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 22:12:
[...]
(Mega off-topic, mijn oprechte excuses maar hoe post je de link zodat je het meteen hier op tweakers kan bekijken?)
Ja zit idd op mobiel, dankjewel voor je antwoord!L23 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 22:15:
[...]
Ik denk dat het probleem is dat je Tweakers op je smartphone bekijkt? Daarvoor heb ik ook geen oplossing. Dan kan ik alleen een link posten.
Gek genoeg heb je op de desktop browser wel een knop rechts boven het tekst veld van je nieuwe reactie, als je daar op klikt kan je een video toevoegen door de YouTube link erin te plaatsen.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ooow wat goed, dankjewel. Ziet er toch een stuk gelikter uit dan een stukkie tekstthijsco19 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 22:53:
[YouTube: Rise of the Ronin - World Vignette | PS5 Games]
@Vinnocchio Met de tag [video] hier de YouTube link [ /video]
Klik maar bij mijn bericht op "bekijk".
Oké. Twee uurtjes zitten gamen. Pijn in m’n grote oren. Toch maar terug denk ik.
www.oldskoolnl.nl
Verwijderd
Ik vind al die Sony PlayStation headsets niet comfortabel. Ik ben zelf destijds uitgekomen op een Razer headset, de thresher 7.1. Zit erg fijn op je hoofd en heeft grote oorschelpen. Nu is die al verouderd, maar Razer heeft genoeg opvolgers, ook allemaal met grote oorschelpen.Roppedop schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 23:39:
[...]
Oké. Twee uurtjes zitten gamen. Pijn in m’n grote oren. Toch maar terug denk ik.
Maar ja, welke headset dan?
[ Voor 3% gewijzigd door Vinnocchio op 22-02-2024 07:41 ]
De Steelseries Arctis zitten comfortabel.Roppedop schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 23:39:
[...]
Maar ja, welke headset dan?
[ Voor 3% gewijzigd door Triple Stars op 22-02-2024 08:18 ]
Bij mij is dat nepleer gaan “vlokken”. Hierdoor heb ik de oorschelpen laatst al vervangen, maar de band op je hoofd is niet te vervangen en die begint nu ook grof. Dat vind ik dus echt een groot minpunt.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 00:13:
[...]
Ik vind al die Sony PlayStation headsets niet comfortabel. Ik ben zelf destijds uitgekomen op een Razer headset, de thresher 7.1. Zit erg fijn op je hoofd en heeft grote oorschelpen. Nu is die al verouderd, maar Razer heeft genoeg opvolgers, ook allemaal met grote oorschelpen.
In performance mode hoef je geen 4K/60fps te verwachten.Blurry mess en dat het net een PS3 game lijkt is zwaar overdreven.Vinnocchio schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 07:40:
Nieuw gedeelte speelbaar in de demo:
[Afbeelding]
Ze hebben performance mode ook wat geprobeerd te verbeteren maar ik lees alleen maar dat het nog steeds een “blurry mess” is
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Klinkt niet goed. Het is de UE4 engine notabene. Daar moeten snaarstrakke beelden uit te halen zijn op 60fps met de current-gen consoles.Vinnocchio schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 07:40:
Ze hebben performance mode ook wat geprobeerd te verbeteren maar ik lees alleen maar dat het nog steeds een “blurry mess” is
Met UE4 mag je wel wat meer verwachten dan huidige beeldkwaliteit in performance mode.jori040 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:50:
[...]
In performance mode hoef je geen 4K/60fps te verwachten.Blurry mess en dat het net een PS3 game lijkt is zwaar overdreven.
Persoonlijk ben ik heel blij dat ik deze game niet in 30fps hoef te spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 22-02-2024 09:06 ]
Ik denk dat ze net te ondiep zijn. Omvang gaat net. Gemaakt door en voor Japanse oren denk ik .crimby schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:25:
[...]
@Roppedop is dit omdat je oren op de oorschelp zitten en dus platgedrukt worden? Of een andere reden?
www.oldskoolnl.nl
Hier sluit ik mij bij aan, want dat was echt een aangename en onverwachte verrassing!Linksquest schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:51:
Hi-Fi Rush is een game die ik zeker kan aanbevelen, heb heel veel plezier aan de game gehad.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het is wel echt ontiegelijk blurry imo. Hoop dat ze dit voor release fixen.jori040 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:50:
[...]
In performance mode hoef je geen 4K/60fps te verwachten.Blurry mess en dat het net een PS3 game lijkt is zwaar overdreven.
Persoonlijk ben ik heel blij dat ik deze game niet in 30fps hoef te spelen.
Het ligt er ook heel erg aan wat voor scherm je hebt.Lees best vaak dat een 1080p game er op een LG Oled niet uitziet.Hulleman schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:06:
[...]
Met UE4 mag je wel wat meer verwachten dan huidige beeldkwaliteit in performance mode.
Engine zegt imo weinig, het is wat ze er mee doen. Ik heb er geen last van dat het iets wazig is (het is wel iets beter na de update), de performance is echt rocksolid! Het ziet er zooo goed uit, wat low res textures maar het totaal plaatje is echt geweldig! M'n mond viel open toen in Under Junon aankwamHulleman schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:04:
[...]
Klinkt niet goed. Het is de UE4 engine notabene. Daar moeten snaarstrakke beelden uit te halen zijn op 60fps met de current-gen consoles.
Op mijn 4K Bravia is het alsnog enorm blurry in performance mode.... het kan echt beter.jori040 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:26:
[...]
Het ligt er ook heel erg aan wat voor scherm je hebt.Lees best vaak dat een 1080p game er op een LG Oled niet uitziet.
Op mijn 4K Bravia is het in performance -mode echt een mooi spel om te zien.
Soms idd wat low res textures maar dat ben ik van de Square-Enix games wel gewend.Mutatie schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:26:
[...]
Engine zegt imo weinig, het is wat ze er mee doen. Ik heb er geen last van dat het iets wazig is (het is wel iets beter na de update), de performance is echt rocksolid! Het ziet er zooo goed uit, wat low res textures maar het totaal plaatje is echt geweldig! M'n mond viel open toen in Under Junon aankwam![]()
Na in feite 9 jaar wachten duurt die laatste week nog erg lang
Welke maat heb je ?Timothy3000 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:27:
[...]
Op mijn 4K Bravia is het alsnog enorm blurry in performance mode.... het kan echt beter.
Lijkt me stug dat het er op een bravia (wat dus ook OLED kan zijn) er scherper uitziet dan op een LG OLED.jori040 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:26:
[...]
Het ligt er ook heel erg aan wat voor scherm je hebt.Lees best vaak dat een 1080p game er op een LG Oled niet uitziet.
Op mijn 4K Bravia is het in performance -mode echt een mooi spel om te zien.
Uiteraard is het wat ze er mee doen. Des te vreemder dat de performance mode op 1080p moet draaien op die engine.Mutatie schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:26:
[...]
Engine zegt imo weinig, het is wat ze er mee doen.
[ Voor 12% gewijzigd door Hulleman op 22-02-2024 09:43 ]
Die maat heb ik ook.Bedoel te zeggen dat als je bv een 65 zou hebben dat het dan nog meer opvalt.
In 2020 had ik de keuze voor een LG Oled scherm maar ik wilde perse een Led scherm.Volgens mij was Sony toen nog niet zo ver met Oled.Hulleman schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:40:
[...]
Lijkt me stug dat het er op een bravia (wat dus ook OLED kan zijn) er scherper uitziet dan op een LG OLED.
Het ligt eerder aan de omvang van het scherm en hoe ver je er van af zit. Maar 1080p is wel een erg lage resolutie voor de performance mode in een UE4 game.
In een Digital Foundry video zeiden ze dacht ik dat het tussen 1080p en 1440p draait maar er een aggresieve AA/post processing overheen zit. Liever dat dan irritante aliasing. Nu is het plaatje erg strak.Hulleman schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:42:
[...]
Uiteraard is het wat ze er mee doen. Des te vreemder dat de performance mode op 1080p moet draaien op die engine.
Anyway, gamplay is uiteraard wat telt, maar technisch had eea wel beter gekund.
Bedankt voor de bevindingen. Ik denk er ook aan deze headset aan te schaffen. Wel slordig dat er geen USB C naar USB C kabel in zit. Van de looks ben ik ook niet zo gecharmeerd, maar ik zal het dan ook niet snel buitenshuis gebruiken.s0kkie schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:59:
Mijn persoonlijke bevindingen na een avondje de Pulse Elite gebruiken (hiervoor had ik een Pulse 3D voor een paar jaar):
Plus
- helder geluid
- goed duidelijk waar tegenstanders zitten
- zit comfortabel (kussens zijn zachter, wel iets kleiner dan de Pulse 3D)
- accu gaat langer mee
- kan opladen via de kabel of via een bijgeleverd muur ophang stukje
Min
- knoppen op de headset zijn alleen mute, aan/uit en volume (op de Pulse 3D kon je ook naast het volume het geluid tussen de game of party afstellen)
- de mic klinkt ietsjes zachter volgens iemand in mijn party
- het klinkt minder bass-erig naar mijn idee (maar wel betere kwaliteit in algemeen)
- bijgeleverde usb oplaadkabel is een USB A naar USB C, ik heb de PS5 Slim en op deze console zitten twee USB C aan de voorkant van de console, ik gebruik nu een eigen USB C kabel
- ik hoor mijn eigen stem meer dan bij de Pulse 3D (ik bedoel niet via de party of in de game, maar mijn eigen echte stem)
- het wint niet de schoonheidsprijs, maar gelukkig draait het niet alleen om de looks
Andere dikke plus is ps link voor de portal eigenaren 👌s0kkie schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:59:
Mijn persoonlijke bevindingen na een avondje de Pulse Elite gebruiken (hiervoor had ik een Pulse 3D voor een paar jaar):
Plus
- helder geluid
- accu gaat langer mee
Min
- knoppen op de headset zijn alleen mute, aan/uit en volume (op de Pulse 3D kon je ook naast het volume het geluid tussen de game of party afstellen)
- het klinkt minder bass-erig naar mijn idee (maar wel betere kwaliteit in algemeen)
- bijgeleverde usb oplaadkabel is een USB A naar USB C, ik heb de PS5 Slim en op deze console zitten twee USB C aan de voorkant van de console, ik gebruik nu een eigen USB C kabel
- ik hoor mijn eigen stem meer dan bij de Pulse 3D (ik bedoel niet via de party of in de game, maar mijn eigen echte stem)
- het wint niet de schoonheidsprijs, maar gelukkig draait het niet alleen om de looks
Sony heeft in de laatste firmware update ook een equalizer toegevoegd voor de nieuwe Pulse hardware. Al gebruikt voor mijn earbuds, mocht je nog e.e.a. willen finetunen.s0kkie schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:59:
Plus
- helder geluid
- accu gaat langer mee
Min
Verwijderd
Wat is die metacritic/review wereld toch een puinhoop haha. Hele rits van 100. Dat kan toch helemaal niet zo makkelijk gegeven worden.
Waarom niet ?Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 15:50:
[...]
Wat is die metacritic/review wereld toch een puinhoop haha. Hele rits van 100. Dat kan toch helemaal niet zo makkelijk gegeven worden.
Als de game je zoveel fun bied dan kan je op een 10 uitkomen.Timothy3000 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:15:
[...]
Opvallend dat de grotere en bekende websites allemaal een beetje rond de 8 hangen.
Bedoel je hier nu puur de resolutie in performance mode of ook nog andere dingen ?Timothy3000 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:10:
Fantastische game maar technisch een puinhoop. Denk dat ik dan toch maar een paar patches wacht.
10 moet niet kunnen als al die verhalen over technische issues en open wereld opvulling kloppen.jori040 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:21:
[...]
Als de game je zoveel fun bied dan kan je op een 10 uitkomen.
Nee.jori040 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:23:
[...]
Bedoel je hier nu puur de resolutie in performance mode of ook nog andere dingen ?
Ben blij dat mensen verder kijken dan alleen de visuals.
Als je naar technische issues gaat kijkken dat had Tears of The Kindom het ook nooit zo goed gedaan.Timothy3000 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:23:
[...]
10 moet niet kunnen als al die verhalen over technische issues en open wereld opvulling kloppen.
Valt mee. Gamespot en Eurogamer, Guardian en PushSquare geven hetzelfde cijfer.jori040 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:29:
[...]
De jongens van PU kunnen pas echt verrassen qua cijfers.
Dat is mooi toch? De 1 heeft er wat meer tolerantie voor dan de ander. Ik werd er wat motion sick van dus baal dat de issues niet zijn gefixt.jori040 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:34:
@Timothy3000
Ik kan voor mezelf alleen vanuit de demo ervaring spreken hé.Heel het ding rondom de visuals heb ik geen last van.
Maar dan alsnog...de game oogt werkelijk prachtig!jori040 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:23:
[...]
Bedoel je hier nu puur de resolutie in performance mode of ook nog andere dingen ?
Ben blij dat mensen verder kijken dan alleen de visuals.
Dan ga je toch de 4K/30fps mode spelen.Timothy3000 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:34:
[...]
Dat is mooi toch? De 1 heeft er wat meer tolerantie voor dan de ander. Ik werd er wat motion sick van dus baal dat de issues niet zijn gefixt.
De gast die dat artikel maakt heeft daar wel heel vaak last van.Timothy3000 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:39:
Je moet echt de PU review even lezen. Ook dat gaat niet helpen ivm waardeloze motion blur.
Wat Square gaat patchen is altijd lastig te voorspelen.Ik hoop dat jij ook plezier aan deze game gaat beleven.Timothy3000 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:44:
Maar goed, glas halfvol: als ze de game patchen dan haal ik weer een meesterwerkje in huis. Zo niet komt er vast een PS6 definitive trilogy oid.
Bij de Switch is er natuurlijk wel wat meer tolerantie t.a.v. het technische aspect vanuit gamers/reviewers.jori040 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:27:
[...]
Als je naar technische issues gaat kijkken dat had Tears of The Kindom het ook nooit zo goed gedaan.
Geen motion blur als ik Digital Foundry mag geloven. Of iig geen camera motion blur. 30fps is dan onspeelbaar. Helemaal op een OLED.Timothy3000 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:39:
Je moet echt de PU review even lezen. Ook dat gaat niet helpen ivm waardeloze motion blur.
Ja! Had enorm naar deze game uitgekeken ook.jori040 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:47:
[...]
Wat Square gaat patchen is altijd lastig te voorspelen.Ik hoop dat jij ook plezier aan deze game gaat beleven.
Viel FF7 remake wel goed in de smaak ?
Klopt.Bij de komende generatie gaan ze bij mij daar niet meer mee weg komen.Hulleman schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:48:
[...]
Bij de Switch is er natuurlijk wel wat meer tolerantie t.a.v. het technische aspect vanuit gamers/reviewers.
Goed om te horen! Vraag me af wat PU dan bedoeld.Hulleman schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:49:
[...]
Geen motion blur als ik Digital Foundry mag geloven. Of iig geen camera motion blur. 30fps is dan onspeelbaar. Helemaal op een OLED.
Ik zou zelf de 7p(+) niet aanraden voor de ps. Het werkt prima maar als je ook je headset wil gebruiken op pc of xbox, neem dan de 7x(+)Triple Stars schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:17:
[...]
De Steelseries Arctis zitten comfortabel.
Heb er 3 liggen die regelmatig gebruikt worden door het gezin.
Voor de playstation 5 gebruik ik zelf de Steelseries Arctis 7(+) of de Steelseries Arctis 7P
Is dit niet een ouder model? Nu hoeft het niet altijd per se het nieuwste te zijn, maar zit er niet een degelijk verschil in kwaliteit in ten opzichte van bv de nieuwe sony pulse elite.Vinnocchio schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:36:
[...]
Ik zou zelf de 7p(+) niet aanraden voor de ps. Het werkt prima maar als je ook je headset wil gebruiken op pc of xbox, neem dan de 7x(+)
Die 7x(+) werkt namelijk op alles, zonder enig probleem.
Vorige week namelijk ditzelfde advies gekregen van een medetweaker, hier nog steeds dankbaar voor
[ Voor 9% gewijzigd door crimby op 22-02-2024 20:03 ]
De 7x+ is hier het nieuwe model van. Betere accu etc. Is ook gewoon een 3D/surround headset. Ik heb de elite nooit overwogen want wist dat de standaard pulse niet fijn zat want kleine kappen en een flinke klem op je hoofd. En hij kan niet op de serie x. Ik wilde dat ik m’n headset op al m’n consoles kon gebruikencrimby schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:57:
[...]
Is dit niet een ouder model? Nu hoeft het niet altijd per se het nieuwste te zijn, maar zit er niet een degelijk verschil in kwaliteit in ten opzichte van bv de nieuwe sony pulse elite.
Edit: de artic 7p of x wordt enkel vergeleken met een pulse 3d. Geen betere opvolgers en te vergelijken met een pulse elite?
[ Voor 7% gewijzigd door Vinnocchio op 22-02-2024 20:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
Hier ook een tevreden 7X bezitter.Vinnocchio schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:36:
[...]
Ik zou zelf de 7p(+) niet aanraden voor de ps. Het werkt prima maar als je ook je headset wil gebruiken op pc of xbox, neem dan de 7x(+)
Die 7x(+) werkt namelijk op alles, zonder enig probleem.
Vorige week namelijk ditzelfde advies gekregen van een medetweaker, hier nog steeds dankbaar voor
[ Voor 5% gewijzigd door Amaze86 op 22-02-2024 23:21 ]
Wel gekocht en Dragons dogma ook maar die gaan gewoon lekker beide de ijskast in voor nu.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:05:
Ik ga (waarschijnlijk) Rebirth ook niet meteen in huis halen. Ik ben heel kieskeurig geworden met games full priced aan te schaffen omdat er zoveel aanbod is momenteel en dan vallen er slachtoffers.
Reviews en o.a. Digital Foundry hebben mij geholpen met de keus. Het maximale bedrag betaal ik enkel nog voor een game wanneer het een maximale ervaring is en curent-gen optimaal benut.
De game gaat in huis komen maar niet meteen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq