Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:51
Raem schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 16:46:
[...]

Geen PS+ Extra toevallig? Daar staat die ook in.
Nope, mee gestopt na de prijsverhogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:01
Na het uitspelen van Spider-Man 2 waar ik echt van genoten heb ben ik begonnen aan Alan Wake 2. Wat een geweldige game weer en doet zeker niet onder voor deel 1.

Heb het gevoel dat de game niet door heel veel Tweakers gespeeld wordt ondanks de goede reviews?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:03

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
maartend schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 16:38:
Nu is Immortals Phoenix Rising Gold Edition in aanbieding voor 15 euro. Is dit een soort Zelda op de PS5?

Heb soms zin in (naast bijv baldusr gate III of Diablo IV) in een lichtzinnige RPG/hack dingetje
Het is natuurlijk heel persoonlijk, maar het kon mij niet pakken. Na een uur of 8 spelen weer verwijderd. Grafische stijltje stond me ook niet echt aan.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Ik heb net eventjes de Outcast demo gespeeld maar geen goede eerste indruk. Dat de fps alle kanten uit gaat helpt ook niet natuurlijk.
Jullie de demo al gecheckt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:59
G_Dragon schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 08:08:
[...]

Mag dit wel op Tweakers? Want is alles met hacken enz niet verboden op het forum ? O-)
Dubbelcheck het liever even!
Is het aansturen tot illigale dingen sowieso al niet verboden?

PSN : Geraedus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:14
Geraedus schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 18:22:
[...]

Is het aansturen tot illigale dingen sowieso al niet verboden?
Maar dit is niet illegaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:54
schumi1986 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 16:54:
Na het uitspelen van Spider-Man 2 waar ik echt van genoten heb ben ik begonnen aan Alan Wake 2. Wat een geweldige game weer en doet zeker niet onder voor deel 1.

Heb het gevoel dat de game niet door heel veel Tweakers gespeeld wordt ondanks de goede reviews?
Wacht zelf op de disc versie.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:02

AW2 gespeeld, goede game wel. Paar flinke minpunten waardoor het voor mij geen toptitel is geworden. Al met al gewoon een goede game, niet meer of minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistertech
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 20:02
Een technische vraag over de DualSense controller; Bij het laden van mijn controllers duurt dit soms heel lang (meer dan 6u) en blijft de controller maar opladen en gloeien (de licht animatie bij het opladen). Ik gebruik steeds de officiële PS5 charging station, dus geen idee of die de oorzaak is. Normaal stopt die altijd met laden eens de controller volledig is opgeladen.

Al gehad dat hij heel de nacht aan de lader zat, en in de ochtend nog steeds aan het goeien was. En recent was het ook met een nieuwere controller na meer dan 5u op de lader.

Iemand dit ook al voorgehad? En wat kan hier het probleem zijn?

Ik hoop dat ik met mijn vraag in het juiste topic zit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:21
Anoniem: 1486766 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:19:
[...]

Mochten er dit jaar nieuwe IP's komen vind ik dat prima, de bekende IP's mogen best een (paar) jaar overslaan voor mij zolang we dezelfde kwaliteit vinden in de nieuwe IP's.
Ik denk toch al dat dit jaar een apart game jaar gaat worden met verrassende successen. Palworld is een goed (EA) voorbeeld. Mensen lijken te hunkeren naar nieuwe series en frisse combinaties van gameaspecten.
Eens. Ik ben wel even klaar met de bekende first party games. Wil graag wat nieuws spelen. Ben nog wel benieuwd naar Ronin, maar die gameplay op de state of play zag er niet overtuigend uit.

De releases zijn voor mij persoonlijk wel wat mager de afgelopen en komende maanden. Tijd om weer eens wat oudere games op te pakken :p

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Vraagje, wat zijn jullie ervaringen eigenlijk met het maken van een PS5 Backup en vervolgens herstellen op een nieuwe PS5 slim.

Had voor ongeveer 200GB aan games en data en gebruikte daarvoor een Samsung T7 maar dat duurde meer dan een uur!

Was gewoon via de (snelle) USB-C poort.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
v8power67 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 15:37:
[...]

Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen hierop zitten te wachten. Is een oudere game. En hoort er eigenlijk weinig meer over.
Heb het destijds toen ik een xsx had even gespeelt. Maar vond persoonlijk niet veel aan. Dus ik vraag me wel af of er markt voor is op de PlayStation.

Dit heb ik eigenlijk met de hele rumour mill dat er meerdere games naar PlayStation komen. Als je die games wilt spelen ( zeker als er meerdere komen) is het dan niet goedkoper een 2e handse series s of x halen en dan maandje gamepass en ze daar dan spelen. Want gok dat de meeste games gewoon 70 euro gaan worden.
Volgens mij heeft SoT best een trouwe fanbase. De game deed niet wat verwacht werd, maar de game schijnt best goed te zijn. Wat me tegenstaat is dat het online only is. En daarmee bedoel ik dus geen echte single player.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-05 13:07
Iemand ervaring met de steelseries 7x (of 7x+) in het gebruik met 2 consoles? Ik wil liever niet die dongle de hele tijd wisselen dus heb een usb switch gekocht om op die manier de headset te gebruiken op beide consoles. Ik laat morgen wel weten of het werkt, zou fijn zijn

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:09
Vinnocchio schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 22:18:
Iemand ervaring met de steelseries 7x (of 7x+) in het gebruik met 2 consoles? Ik wil liever niet die dongle de hele tijd wisselen dus heb een usb switch gekocht om op die manier de headset te gebruiken op beide consoles. Ik laat morgen wel weten of het werkt, zou fijn zijn
Je kunt een tweede adapter kopen bij Steelseries. Ook handig als je de originele kwijtraakt.
https://nl.steelseries.co...nova-7x-usb-c-transmitter

• Vinnocchio
Woodsy schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 09:35:
[...]

Je kunt een tweede adapter kopen bij Steelseries. Ook handig als je de originele kwijtraakt.
https://nl.steelseries.co...nova-7x-usb-c-transmitter
Ik had begrepen (maar misschien verkeerd) dat dat niet werkt omdat de dongle standaard gepaired is met de dongle die erbij zit. Correct me if I’m wrong want dat is natuurlijk een veel nettere en fijnere oplossing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Hulleman schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 22:06:
[...]

Eens. Ik ben wel even klaar met de bekende first party games. Wil graag wat nieuws spelen. Ben nog wel benieuwd naar Ronin, maar die gameplay op de state of play zag er niet overtuigend uit.

De releases zijn voor mij persoonlijk wel wat mager de afgelopen en komende maanden. Tijd om weer eens wat oudere games op te pakken :p
Ik zou persoonlijk erg blij worden van een nieuwe Astro game later dit jaar. Volgens Jeff Grubb is deze kans redelijk groot. Vond de PS5 pack-in game geweldig en de PSVR1 game was veruit de beste VR game (naast HL Alyx) die ik tot nu toe gespeeld heb.

Hoe dan ook, ik vind dit jaar tot nu al geslaagd met Helldivers 2 en FF7. Alleeen nog even afwachten hoe Stellar Blade en Rise of the Ronin gaan uitpakken, tot nu toe ben ik nog niet heel erg overtuigd van wat beide games hebben laten zien.

Kijk ook erg uit naar de indie game Pacific Drive volgende week.

• Hulleman
kazuka schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 09:48:
[...]

Ik zou persoonlijk erg blij worden van een nieuwe Astro game later dit jaar. Volgens Jeff Grubb is deze kans redelijk groot. Vond de PS5 pack-in game geweldig en de PSVR1 game was veruit de beste VR game (naast HL Alyx) die ik tot nu toe gespeeld heb.

Hoe dan ook, ik vind dit jaar tot nu al geslaagd met Helldivers 2 en FF7. Alleeen nog even afwachten hoe Stellar Blade en Rise of the Ronin gaan uitpakken, tot nu toe ben ik nog niet heel erg overtuigd van wat beide games hebben laten zien.

Oja, stellar blade! Dat zag er ook vet uit. Helldivers 2 lijkt me heel tof, maar is weer multiplayer only. 15 jaar geleden vond ik dat nog mooi, nu heb ik daar echt geen trek meer in.

Pacific Drive zegt me zo niks, ziet er wel interessant uit!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-05 14:29

Ace

Happy Happy Joy Joy

kazuka schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 09:48:
[...]

Kijk ik ook heel erg naar uit, hopelijk wordt hij goed.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:54

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Linksquest schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:00:
Iemand al Returnal gespeeld? Zag hem op Playstation Plus voorbij komen en hem in de download gezet, maar ben wel eens benieuwd wat jullie ervan vinden.
Hele gave game...

+-punten:
* Housemarque, koningen van de twinstickshooters en SHMUPS, hebben weer een topper afgeleverd en dit is hun eerste 3D-spatial game.
* Goed gebruik gemaakt van de haptische feedback, elk wapen heeft zo zijn eigen feel.
* Door de procedurele - en de roguelike aard van de game heeft iedereen zijn eigen ervaringen, wat ik daarmee bedoel is, de een vind wapen X het wapen en wapen Y sucked balls, baas X was niet te doen en baas Y was een eitje en voor ieders mening waren er net zoveel andere meningen die daar 100% haaks op staan precies het omgekeerde vertellen.

-/- punten:
* Zijn er niet (wat mij betreft) ;) dus zie de volgende punten meer als kanttekeningen
* Het spel is / kan op zijn minst wel als uitdagend worden bestempeld, het is misschien ook niet voor iedereen weggelegd
* Maar in alle eerlijkheid, dat mensen in mijn omgeving het wel vervelend vonden dat ze elke keer "opnieuw" moesten beginnen (ligt IMHO genuanceerder).
* Runs kunnen relatief lang zijn. Je hebt 6 levels (2 x 3 eigenlijk) en voor overlevingskansen om het einde te halen zal je waarschijnlijk wel de complete levels te moeten doorlopen (hoeft technisch gezien niet). Je speelt niet effe een potje/run (hoewel de Tower of Sysiphus, de endless run variant, daar iets beter in voorziet.)
* Ben je een trophyhunter, dan hoop ik voor je dat de RNG-goden je gunstig gezind zijn.

...ja, ik ben een fanboy :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
Amaze86 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 19:21:
[...]

Wacht zelf op de disc versie.
Heb hier nog ergens de Collectors Edition van Alan Wake 1 voor de Xbox360. Die was erg gaaf :) jammer dat Alan wake 2 nog steeds niet op disc is uitgekomen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wYZOhpaHsnE5XWxzX5aWG3IwvwY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sq4GxK84OFLUpEKSjA778BT5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ytSras-rApQNojYJhN1r20eWiXs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y4RGuBSvjt4YtH1qzOWrK2NY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 306567

Voor mij de tegenvaller van het jaar eerlijk gezegd. Had er uiteindelijk spijt van dat ik hem had gekocht. En digital only, dus ook geen kans om hem door te verkopen.

• schumi1986
Anoniem: 306567 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 18:59:
[...]

Voor mij de tegenvaller van het jaar eerlijk gezegd. Had er uiteindelijk spijt van dat ik hem had gekocht. En digital only, dus ook geen kans om hem door te verkopen.
Ja dit is echt een game die niet bij iedereen in de smaak valt.

Van deel 1 heb ik destijds echt genoten en had nooit verwacht dat het vervolg zo goed zou worden. Al zitten er echt brute jump scares in waar ik dan weer wat minder fan van ben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ohja Pacific drive komt bijna uit, de beelden waren wel interessant. Maar ik heb geen idee wat de gameplay gaat zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 14:42

JSchut

.....

Ik twijfel heel erg over de inruilactie bij de GameMania.

Ik heb hier een day 1 PS5 Disc. Die het overigens gewoon prima doet. Garantie is inmiddels natuurlijk verlopen.

Achteraf was een Digital ook goed geweest voor mij.

Voor 124 euro kun je hem inruilen voor een nieuwe slim disc.
Voor 89 euro kun je hem inruilen voor een nieuwe slim digital.

Komt nog wel 30 euro bij voor een standaard natuurlijk ;)

Aan de ene kant denk ik. Ach mijne doet het dus waarom zou ik het doen. Maar 2 jaar extra garantie en een wat kleinere PS5 is ook wel wat waard.

Volgens mij zijn er verder geen voordelen. Twijfel twijfel :D

Iemand hem al ingeruild?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +5 Henk 'm!

JSchut schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 08:28:

Ik heb hier een day 1 PS5 Disc. Die het overigens gewoon prima doet. Garantie is inmiddels natuurlijk verlopen.

Aan de ene kant denk ik. Ach mijne doet het dus waarom zou ik het doen. Maar 2 jaar extra garantie en een wat kleinere PS5 is ook wel wat waard.

Iemand hem al ingeruild?
Je niet laten verleiden en kijken wat een Pro versie gaat doen zou ik zeggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:43
Is verkopen misschien niet nog beter? geen idee wat de prijzen nu doen............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20:10
124e voor een iets kleinere console klinkt niet echt als een goeie deal. Wat geeft CEX?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
Timothy3000 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:57:
124e voor een iets kleinere console klinkt niet echt als een goeie deal. Wat geeft CEX?
€340-€360

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:04
maartend schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 16:38:
Nu is Immortals Phoenix Rising Gold Edition in aanbieding voor 15 euro. Is dit een soort Zelda op de PS5?

Heb soms zin in (naast bijv baldusr gate III of Diablo IV) in een lichtzinnige RPG/hack dingetje
Dat is zonde, voor mij was dit een onverwacht pareltje. Leuke gesprekken en prima gameplay, vooral de puzzels vond ik erg leuk om te doen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:16

Iemand hem al ingeruild?
Als je het release model hebt, en dus geen garantie meer hebt, dan zeker mooi om voor een klein bedrag een nieuwe met weer 2 jaar garantie te pakken. Echter als je pech hebt ben je wel een paar dagen console loos, want er staat wel bij dat ze hem eerst goed gaan testen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 14:42

JSchut

.....

Linksquest schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:11:
[...]

Als je het release model hebt, en dus geen garantie meer hebt, dan zeker mooi om voor een klein bedrag een nieuwe met weer 2 jaar garantie te pakken. Echter als je pech hebt ben je wel een paar dagen console loos, want er staat wel bij dat ze hem eerst goed gaan testen.
ik heb vroeger wel al eens een xbox ingeruild en die was binnen een paar mins getest.

Wellicht is zelf verkopen natuurlijk slimmer qua opbrengst maar met inleveren heb je geen marktplaats gezeik :P
Anoniem: 1486766 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:36:
[...]

Je niet laten verleiden en kijken wat een Pro versie gaat doen zou ik zeggen. :P
True dat is misschien nog wel slimmer.

[ Voor 17% gewijzigd door JSchut op 16-02-2024 10:25 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21:32
Ik wacht zelf op een eventuele PS5 Pro mocht ik gaan ruilen. Waar ik wel mee zit, in mijn huidige PS5 zit een SSD upgrade, en ik maak van alle trophies een filmpje, die data wil ik niet verliezen. Die SSD kan ik waarschijnlijk bij Gamemania eruit laten halen en laten zelf weer monteren als ik een PRO (of slim) zou kopen. Maar hoe kan je de data die op de main SSD staat overzetten? Zoveel mogelijk naar die SSD upgrade of een andere data transfer? Want dat is het nare met inruilen. Je kan niet even een data transfer doen, want je bezit niet beide consoles op hetzelfde moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-05 13:37

reaL_G

G

Zorroberner schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 11:07:
Ik wacht zelf op een eventuele PS5 Pro mocht ik gaan ruilen. Waar ik wel mee zit, in mijn huidige PS5 zit een SSD upgrade, en ik maak van alle trophies een filmpje, die data wil ik niet verliezen. Die SSD kan ik waarschijnlijk bij Gamemania eruit laten halen en laten zelf weer monteren als ik een PRO (of slim) zou kopen. Maar hoe kan je de data die op de main SSD staat overzetten? Zoveel mogelijk naar die SSD upgrade of een andere data transfer? Want dat is het nare met inruilen. Je kan niet even een data transfer doen, want je bezit niet beide consoles op hetzelfde moment.
waarom niet gewoon je fimpjes etc op een stick kopieëren?. gamedata zou ik nooit overzetten, gewoon games nieuw installeren.

hoe is je ssd geïnstalleerd, als aparte drive of als combined opslag?
bij aparte drive kan je misschien wel gewoon swappen plug en play (net als je bij je ps4 games kan doen op een externe drive)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oolW0kj6n4Gz3nLfn749VvzxR8I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IrsE4xk3IV1Cr8zO068XKGUb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door reaL_G op 16-02-2024 11:24 ]

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

s0kkie schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:45:
[...]

De eerste drie levels van Peru al gespeeld, super tof gedaan dat je kan switchen tussen de OG graphics en de nieuwe graphics, aan de controls is niks veranderd dus het is het typische TR gameplay 8)
Voor mij blijven het pareltjes en vooral deel 2 en 3 ben ik hyped voor om ze weer te spelen.
Inmiddels al wat verder? Bevalt het of gaan de controls storen in deze tijd oid? :)
Ik was groot liefhebber van die games vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21:32
reaL_G schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 11:13:
[...]

waarom niet gewoon je fimpjes etc op een stick kopieëren?. gamedata zou ik nooit overzetten, gewoon games nieuw installeren.

hoe is je ssd geïnstalleerd, als aparte drive of als combined opslag?
bij aparte drive kan je misschien wel gewoon swappen plug en play (net als je bij je ps4 games kan doen op een externe drive)
[Afbeelding]
Dank voor je reactie :) Helder hier kan ik goed mee verder. Ja eens met Gamedata. En inderdaad aparte drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Anoniem: 1486766 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 12:00:
[...]

Inmiddels al wat verder? Bevalt het of gaan de controls storen in deze tijd oid? :)
Controls hebben ook een upgrade gehad dus die kan je ook kiezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Vinnocchio schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:48:
[...]

Controls hebben ook een upgrade gehad dus die kan je ook kiezen
Dat zou dus geen 100% upgrade te zijn die optionele moderne controls. Ik zou toch voor de oldschool controls gaan als ik de game haal.

Ben gewoon benieuwd wat de oudere TR liefhebbers hier vinden van de tank controls in 2024. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 16-02-2024 13:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:51

s0kkie

Cowabunga

Anoniem: 1486766 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 12:00:
[...]

Ik ben niet anders gewend met TR dus voor mij stoort het niet, er is wel ook een modern movement optie, maar die heb ik nog niet geprobeerd, ik speel met de tank movement (de klassieker).
Inmiddels veel verder in TR1, het blijven pareltjes deze drie delen _/-\o_
Hopelijk komt Revelations ook ooit nog, maar ik ben bang van niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ongelofelijk dat ze spellen als robocop niet voorzien van een HDR implementatie. Tot nu toe verder een heerlijk simpel schietspel.

[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 16-02-2024 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Anoniem: 1486766 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:57:
[...]

Dat zou dus geen 100% upgrade te zijn die optionele moderne controls. Ik zou toch voor de oldschool controls gaan als ik de game haal.

Ben gewoon benieuwd wat de oudere TR liefhebbers hier vinden van de tank controls in 2024. :)
Ik ga m sowieso kopen, wat een goeie games waren dat. Ik heb alleen nog zoveel in m’n backlog staan dat ik ff wacht. Tank controls zet ik denk ik uit, zoveel nostalgie kan ik niet aan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Vinnocchio schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 22:03:
[...]

Ik ga m sowieso kopen, wat een goeie games waren dat. Ik heb alleen nog zoveel in m’n backlog staan dat ik ff wacht. Tank controls zet ik denk ik uit, zoveel nostalgie kan ik niet aan ;)
Ohh wacht kan je de tank controls uitzetten? Had hem gekocht en had ff tr2 gespeeld, toen kwam ik er achter hoe frustrerend die game kan zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 306567 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 00:44:
[...]

Ohh wacht kan je de tank controls uitzetten? Had hem gekocht en had ff tr2 gespeeld, toen kwam ik er achter hoe frustrerend die game kan zijn.
Die moderne controls schijnen niet een catch all oplossing te zijn. Bij moderne controls beweegt de camera mee met de controls, wat niet het geval is met tank controls. Gevolg is dat in krappe ruimte je camera in de muur of in Lara zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-05 11:42
Farabi schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 18:07:
Ongelofelijk dat ze spellen als robocop niet voorzien van een HDR implementatie. Tot nu toe verder een heerlijk simpel schietspel.
Je zou HDR always on eens kunnen proberen in het systeem menu. Sommige games komen daar best aardig uit. Misschien het proberen waard.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik wacht nog eventjes met de aanschaf van Tomb Raider. Ze zijn bezig met een patch. Na zoveel jaar lukt iets langer ‘wachten’ ook nog wel.

Giovanni Lucca
“ a lot of issues will be addressed in a future patch ;)”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
robocop heeft continue flinke framedrops. ongelofelijk dat dit er nog niet eruit is gepatched. gelukkig mag dit de pret niet drukken.

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 17-02-2024 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-05 12:15

Iemand hem al ingeruild?
Als je nog steeds de originele controller hebt, dan krijg je toch nog wat extra value door de nieuwe controller die er bij zit (toch snel €60). Van mijn PS3/4 heb ik er destijds altijd meerdere versleten...

Edit: voor de console zelf vind ik de ‘upgrade’ niet echt de moeite. Hij is nauwelijks kleiner en de vormgeving ziet er (naar mijn mening) minder geslaagd uit.

[ Voor 7% gewijzigd door DenHond op 17-02-2024 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Farabi schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 12:55:
robocop heeft continue flinke framedrops. ongelofelijk dat dit er nog niet eruit is gepatched. gelukkig mag dit de pret niet drukken.
Mijn vrouw had het er ook al over dat ze dat gelezen had toen ze voor mij een kerst cadeau aan het uitzoeken was, ze had hem daarom voor mij op de Xbox Series X gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Linksquest schreef op zondag 18 februari 2024 @ 08:37:
[...]

Mijn vrouw had het er ook al over dat ze dat gelezen had toen ze voor mij een kerst cadeau aan het uitzoeken was, ze had hem daarom voor mij op de Xbox Series X gekocht.
Daar helemaal geen last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Zoals ik in mijn review vermeld, heb ik daar geen last van gehad.
Als ik dan nog even kijk naar de performance, dan loopt deze game prima op mijn Xbox Series X, ik heb eigenlijk nergens een moment gehad dat hij ging stortteren of dat ik las kreeg van een slowdown. De game liep voor mijn gevoel prima op 60 Frames.
RoboCop: Rogue City, Xbox series S|X review door Linksquest
Ik heb de vrouw vanmorgen nog gevraagd naar haar bron, en ze gaf me deze video door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Robocop gaat hier zeker nog een keer in huis komen maar doordat er teveel games (in aantocht) zijn die meer aandacht vragen wacht ik maar gelijk op een dikke deal.
Misschien binnenkort de eerste film maar weer eens opzetten. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Lijkt me mij ook echt een game voor PS+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik kwam onlangs deze video tegen over de hele Tomb Raider serie, de maker heeft hier serieus veel moeite ingestoken. Dikke aanrader voor de liefhebbers van de serie en gameontwikkeling in de jaren 90/00s.

Wist niet zo goed in welk topic te plaatsen maar wilde het sowieso delen, enjoy. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Anoniem: 1486766 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:43:
Robocop gaat hier zeker nog een keer in huis komen maar doordat er teveel games (in aantocht) zijn die meer aandacht vragen wacht ik maar gelijk op een dikke deal.
Heb de film net opnieuw bekeken. Geweldige 4K dolby vision weergave overigens. Het spel is inderdaad erg trouw gebleven aan de film qua locaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:30
Hij is nu 36 euro, lijkt me redelijk goede deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Lijkt me heel tof, maar ik wacht ook op een pricedrop. (Of Gamepass / Plus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:30
Hallo allen,

misschien post ik het in een verkeerde topic

Maar ik wil weten wat ik verkeerd doe? Heb een dell gaming monitor met daarop een ps5 en pc aangesloten. Ps5 via hdmi en pc dp.

Echter komt er geen geluid uit de monitor. Moet ik nog wat instellen of zou dat out of the box moeten werken?

Heb nu wel een kvm switch er tussen, maar voorheen was er ook al geen geluid.

[ Voor 11% gewijzigd door theduke1989 op 18-02-2024 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 26-05 15:18
theduke1989 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:21:
Hallo allen,

Maar ik wil weten wat ik verkeerd doe? Heb een dell gaming monitor met daarop een ps5 en pc aangesloten. Ps5 via hdmi en pc dp.

Echter komt er geen geluid uit de monitor. Moet ik nog wat instellen of zou dat out of the box moeten werken?

Heeft die monitor wel ingebouwde speakers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
jori040 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 21:17:
[...]

Heeft die monitor wel ingebouwde speakers ?
als ik de instellingen mag geloven JA. want je kan de sound aanpassen. Of heeft dat er niks mee te maken in dit geval`

De PS5 zelf geeft ook aan monitor als geluid uitgang.

Gaat om dezeÖ Dell S3422DWG

[ Voor 4% gewijzigd door theduke1989 op 18-02-2024 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 26-05 15:18
theduke1989 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 21:32:
[...]

als ik de instellingen mag geloven JA. want je kan de sound aanpassen. Of heeft dat er niks mee te maken in dit geval`

De PS5 zelf geeft ook aan monitor als geluid uitgang.

Gaat om dezeÖ Dell S3422DWG
Op de site van Paradigit staat bij de specs een X[staat voor nee]
Eerlijk gezegd hoef je dat ook niet erg te vinden hoor.

Ik zou zeggen koop gewoon een speaker setje of soundbar.Of probeer iets te linken als je al audio in huis hebt.

Alles is beter dan monitor speakers.

Tip:Logitech Z623 2.1
Die is heel goed.

[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 18-02-2024 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 02:32
Geen speakers, maar wel een 3.5mm-uitgang voor geluid, vandaar dat je dit in de instellingen terugvindt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
Ik ken het probleem, komende donderdag word ik weer een jaartje ouder, en ook de vrouw vroeg me al wat ik voor de verjaardag wou, en ik weet nooit wat, want als ik iets echt nodig heb, dan haal ik het me op moment dat ik het nodig heb, of ik me verjaardag of kerst moet binnen een korte tijd arriveren 8)7

Maar even alle gekheid weggelaten, ik heb ook aangegeven dat ik even geen nieuwe games wil, want ik wil bepaalde games nog eens een 2de keer ofzo spelen en ook aan mijn backlog werken. En ik heb ook gemerkt dat ik soms door even te wachten de game via een service alsnog bijna gratis kan spelen. Voorbeeld daarvan is bijvoorbeeld Diablo 4, die wilde ik me binnenkort een keer gaan halen, en nu komt hij eind maart naar Game Pass. Zelfde met de Calisto Protocol, Rathet and Clankk en Returnall, die ik nu via Playstation Plus kan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Anoniem: 1486766 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:31:
Ik kwam onlangs deze video tegen over de hele Tomb Raider serie, de maker heeft hier serieus veel moeite ingestoken. Dikke aanrader voor de liefhebbers van de serie en gameontwikkeling in de jaren 90/00s.

Wist niet zo goed in welk topic te plaatsen maar wilde het sowieso delen, enjoy. :)
[YouTube: The Troubled Development of Tomb Raider]
Heb hem op mijn later kijken lijstje gezet, weer leuk voor die momenten dat ik even niks te doen heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Linksquest schreef op maandag 19 februari 2024 @ 06:54:
[...]

Ik ken het probleem, komende donderdag word ik weer een jaartje ouder, en ook de vrouw vroeg me al wat ik voor de verjaardag wou, en ik weet nooit wat, want als ik iets echt nodig heb, dan haal ik het me op moment dat ik het nodig heb, of ik me verjaardag of kerst moet binnen een korte tijd arriveren 8)7

Maar even alle gekheid weggelaten, ik heb ook aangegeven dat ik even geen nieuwe games wil, want ik wil bepaalde games nog eens een 2de keer ofzo spelen en ook aan mijn backlog werken. En ik heb ook gemerkt dat ik soms door even te wachten de game via een service alsnog bijna gratis kan spelen. Voorbeeld daarvan is bijvoorbeeld Diablo 4, die wilde ik me binnenkort een keer gaan halen, en nu komt hij eind maart naar Game Pass. Zelfde met de Calisto Protocol, Rathet and Clankk en Returnall, die ik nu via Playstation Plus kan spelen.
De meeste games kan ik met gemak op wachten en hoef ze niet te hebben bij release. Met hier en daar een uitzondering. Kan me nog steeds echt verheugen op een game maar het gebeurd steeds vaker dat ik met release alsnog wacht. Ik moet dan net even tijd hebben, zin hebben of soms vind ik het gewoon leuk om te zien hoe snel die goedkoper wordt.
En inderdaad zat games achter de hand. Zo ben ik door de Tomb Raider Remaster aandacht weer eens begonnen met Rise of the Tomb Raider. Hij is maar 1080P in 60fps maar merk dat dat prima is. Ook weer genieten, hou van dat soort games. :9
——
Nog even een tip voor Diablo 4. Wacht op het volgende seizoen! De game is al heerlijk om te spelen maar (als het goed is..) gaan ze eindelijk de itemization aanpakken. Zonde om je daar aan te gaan ergen nu je toch al die tijd niet gespeeld hebt.
Half April begint Seizoen 4.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 19-02-2024 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 18:44
theduke1989 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:21:
Hallo allen,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2SNhJCnYvM3B9JUeH3RKueoUNgI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mawMTn2FNNhwfciym4m4qFaR.png?f=fotoalbum_large

Nummer 7 kun je gebruiken voor een externe audio bron (bv. versterker enz.)
Nummer 11 is voor de koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuk om te zien na het commentaar op PlayStation afgelopen jaar "want GAAS".
https://www.videogameschr...ion-pc-launches-combined/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Deel 1 en de extra levels uitgespeeld, ben nu in Venice van deel 2, de muziek en level design blijven _/-\o_ O+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kH5gwAei2doPPBYy4lWWthoOw1E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XR6V7FSKtbOGudvzx5GtNn9N.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Anoniem: 1486766 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 09:48:
Volgens mij was het commentaar niet zo zeer dat het niet zou slagen, maar dat men het jammer vindt dat Sony die kant op gaat. En dat blijf ik nog steeds vinden. Dit succes kan voor Sony de bevestiging zijn dat GAAS the way to go is, en aangezien ik 0 interesse heb in GAAS zou ik dat jammer vinden.

Uiteraard wel fijn voor degene die wel van dit type games houden. En als Sony hiermee hun grote single player games kan blijven bekostigen dan is dat ook prima. Alleen ben ik bang dat dit er dan wel een stuk minder gaan worden.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Linksquest schreef op zondag 18 februari 2024 @ 11:45:
Zoals ik in mijn review vermeld, heb ik daar geen last van gehad.

[...]

Ik heb de vrouw vanmorgen nog gevraagd naar haar bron, en ze gaf me deze video door.

[YouTube: RoboCop: Rogue City Xbox Series S vs. Series X vs. PS5 Comparison | Loading, Graphics & FPS Test]
Draait op de PS5 wel echt als een natte krant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raem schreef op maandag 19 februari 2024 @ 10:00:
[...]

Volgens mij was het commentaar niet zo zeer dat het niet zou slagen, maar dat men het jammer vindt dat Sony die kant op gaat. En dat blijf ik nog steeds vinden. Dit succes kan voor Sony de bevestiging zijn dat GAAS the way to go is, en aangezien ik 0 interesse heb in GAAS zou ik dat jammer vinden.

Uiteraard wel fijn voor degene die wel van dit type games houden. En als Sony hiermee hun grote single player games kan blijven bekostigen dan is dat ook prima. Alleen ben ik bang dat dit er dan wel een stuk minder gaan worden.
Dat GAAS een belangrijker onderdeel aan het worden is toch geen reden tot "paniek"? :) De grote single player games, waar ik groot liefhebber van ben, komen toch maar af en toe uit. Tussendoor een kwalitatief goede GAAS waarbij je je niet bestolen voelt zijn welkom imo. Er zijn veel slechte voorbeelden van GAAS maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn omdat er ook veel voordelen uit te halen zijn.
Hoeveel minder snel we daardoor single player games krijgen..moelijk te zeggen. Ik snap in ieder geval wel dat het lastig is om door te gaan zoals voorheen met de huidige kosten/tijd. Laten we hopen dat Sony een goede middenweg weet te vinden. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 19-02-2024 10:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Hier word ik ik trouwens ook blij van.
Een volgende Astro Bot, hopelijk dit jaar dus.
https://playsense.nl/5720...ot-voor-de-playstation-5/

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 19-02-2024 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Anoniem: 1486766 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 09:48:
Dit is echt een free to play game voor PSN+ ben benieuwd naar aantal speler over 3-6 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Zojuist de nieuwe Pulse Elite headset besteld via PS Direct 8) release date aankomende woensdag.
Nog meer mensen met een preorder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
s0kkie schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:07:
Zojuist de nieuwe Pulse Elite headset besteld via PS Direct 8) release date aankomende woensdag.
Nog meer mensen met een preorder?
Yep via bol, had nog bonnen. Kijken of die beter zit dan pulse 3d, die was voor mij niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:05
Ben wel benieuwd of het de beloftes waarmaakt zoals in de commercials van Sony wordt beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik ben een laatbloeier wat betreft spelen van sommige first party hits. Zo ben ik recent begonnen aan God of War (2018). Wat heb ik het toch gemist om gewoon geïnvesteerd te zijn in een single player game. Ik ben een type die elke hoek van de wereld probeert te verkennen en moet zeggen het is heel fijn om dat in God of War te doen, het er ook aardig wat uren in zitten terwijl ik qua mainline verhaal niet eens super ver ben. Interessant verhaal en super mooie locaties. Vind alleen de combat wat mager, terwijl ik dat juist een van de vette dingen aan God of War vond. Hoop dat Ragnarok net zo leuk is.

[ Voor 8% gewijzigd door HollovVpo1nt op 19-02-2024 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:01

DarkSide

theres no place like ::1

Beide vond ik heerlijke games. ook de gevechten. Heerlijk afwisselen en toffe moves.

Dit soort games vind ik heerlijk spelen. Cinematische ervaring.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Ragnarok was imo nog leuker.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Passkey is nu actief voor Playstation accounts. Als je voortaan zonder wachtwoord wilt inloggen kun je dat hier activeren: https://www.playstation.com/nl-nl/passkey/

Op een Apple device kun je dan bijvoorbeeld TouchID of FaceID gebruiken om voortaan in te loggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 11:07
HollovVpo1nt schreef op maandag 19 februari 2024 @ 15:26:
Ik ben een laatbloeier wat betreft spelen van sommige first party hits. Zo ben ik recent begonnen aan God of War (2018). Wat heb ik het toch gemist om gewoon geïnvesteerd te zijn in een single player game. Ik ben een type die elke hoek van de wereld probeert te verkennen en moet zeggen het is heel fijn om dat in God of War te doen, het er ook aardig wat uren in zitten terwijl ik qua mainline verhaal niet eens super ver ben. Interessant verhaal en super mooie locaties. Vind alleen de combat wat mager, terwijl ik dat juist een van de vette dingen aan God of War vond. Hoop dat Ragnarok net zo leuk is.
Bizar....God of War blinkt imo net uit in de combat en net NIET in het exploren van de wereld (of zoals je aangeeft dat je een type bent die elke hoek van de wereld wil verkennen.). God of War is net een heel afgebakende game... je kan vrijwel niet exploren. Het is helemaal geen open world game. Ragnarok was al iets beter op dat gebied maar ook helemaal geen open world. Het ene moment slaat Kratos een draak of slang tot pulp om vervolgens 5 min later niet over een rotsblokje te kunnen stappen omdat het zo gescript is. Neemt niet weg dat ik het ook gewoon beide heerlijke games vind!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
Niet bizar want je kunt in beide GOW games wel gewoon lekker de wereld en omgeving exploren. Daar hoeft een spel geen open wereld game voor te zijn.

De combat is fijn maar mocht imo ook wel wat meer diepgang hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009

HollovVpo1nt

I like gadgets

Rebbelx schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 08:25:
[...]

Bizar....God of War blinkt imo net uit in de combat en net NIET in het exploren van de wereld (of zoals je aangeeft dat je een type bent die elke hoek van de wereld wil verkennen.). God of War is net een heel afgebakende game... je kan vrijwel niet exploren. Het is helemaal geen open world game. Ragnarok was al iets beter op dat gebied maar ook helemaal geen open world. Het ene moment slaat Kratos een draak of slang tot pulp om vervolgens 5 min later niet over een rotsblokje te kunnen stappen omdat het zo gescript is. Neemt niet weg dat ik het ook gewoon beide heerlijke games vind!
Haha to each their own. Ik vind het leuk om heen en weer te gaan naar plekken waar je eerst niet bij kon. Het is wat dat betreft ook een klein wereldje, maar wel leuk om rond te lopen/varen en te checken of je nieuwe krachten nieuwe puzzels op kunnen lossen. En ik vind de treasure maps ook leuk.

En misschien ben ik te streng voor de combat, maar ik vind het inderdaad meer diepgang nodig hebben. Voor een Action RPG is het prima combat, maar voor een action game zeker niet. Wellicht moet het meer als Action RPG beoordelen, maar ze maken het me ook niet makkelijk om er met die bril naar te kijken aangezien het een God of War game is.

Wat meer on-topic, ik krijg de laatste tijd regelmatig 'wifi-connection lost' meldingen. Bekend problem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
exploren in GoW vond ik een drama. Dit is volledig post endgame content, maar niet helemaal. Dus je kan pas alles doen als je de game volledig hebt uitgespeeld, dat maakte ik dat ik meerdere keren naar dezelfde gebieden terug ging om weer iets te doen. Weer in die boot, weer naar hetzelfde gezwets van Mimir moeten luisteren. Weer dat vervelende klimmen waar je heel nauwkeurig naar je volgende punt moet richten in plaats van domweg op een knop rammen zoals bij de meeste games....
De combat vond ik verder net niet. Net te ingewikkeld voor action rpg met veel te veel knoppen. En de dodge die eigenlijk gewoon waardeloos is, want je kan nooit out of range dodgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rebbelx schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 08:25:
[...]

Ja eens, god of war was een leuke reboot, maar ragnarok vond ik eigenlijk heel erg tegenvallen doordat alles zo gescript is en je telkens tegen onzichtbare muren aan loopt. De game is enorm lineair en dat stond mij bij deel 2 wel tegen eerlijk gezegd. Het zag er uit en voelde als een ps4 game, verstopte laadtijden, onzichtbare muren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
was er geen GoW 3 remastered aangekondigd voor de PS5? Dat is spannender nieuws dan de huidige GoW-lijn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
Farabi schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:49:
was er geen GoW 3 remastered aangekondigd voor de PS5? Dat is spannender nieuws dan de huidige GoW-lijn
Mij niet bekend. Kan er online ook zo niets over vinden.

Persoonlijk zit ik ook niet te wachten op oude meuk (lees wijn) in nieuwe zakken. Het zou spannender nieuws zijn als er eens een keer echt wat nieuws uit de stal van Santa Monica komt. God of War kennen we nu wel, hoe tof ik de reboot ook vond. Maar dat zal wel niet. Heeft SM überhaupt al eens wat anders gemaakt dan God of War?

[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 20-02-2024 11:12 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-05 12:51
De pulse elite headset die morgen uitkomt is onderweg :) ben benieuwd!

psn: HertogJack

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Hulleman schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 11:10:
[...]

Mij niet bekend. Kan er online ook zo niets over vinden.

Persoonlijk zit ik ook niet te wachten op oude meuk (lees wijn) in nieuwe zakken. Het zou spannender nieuws zijn als er eens een keer echt wat nieuws uit de stal van Santa Monica komt. God of War kennen we nu wel, hoe tof ik de reboot ook vond. Maar dat zal wel niet. Heeft SM überhaupt al eens wat anders gemaakt dan God of War?
Cory Barlog is bezig met een nieuw project sinds 2019 maar daar is nog niet van bekend of het een nieuwe IP is of GoW gerelateerd. Ze hadden voor GoW 2018 wel een sci-fi project in ontwikkeling die uiteindelijk geanuleerd is. Stig Asmussen was de lead van dat project en hij is toen naar Respawn gegaan en heeft de 2 Jedi games gemaakt.

Blijkt maar weer hoe moeilijk en vooral risicovol het is om iets compleet nieuws van de grond te krijgen met de scope van een GoW of Last of Us. Santa Monica stond er heel erg slecht voor na dat gecancelde project. de GoW reimagination heeft ze min of meer gered.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
Anoniem: 306567 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:47:
[...]

Ja eens, god of war was een leuke reboot, maar ragnarok vond ik eigenlijk heel erg tegenvallen doordat alles zo gescript is en je telkens tegen onzichtbare muren aan loopt. De game is enorm lineair en dat stond mij bij deel 2 wel tegen eerlijk gezegd. Het zag er uit en voelde als een ps4 game, verstopte laadtijden, onzichtbare muren etc.
Hij was lineair maar het voelde voor mij absoluut niet zo. Game gaf alsnog een groot gevoel van vrijheid. Blijft imo de beste GOW ooit gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Timothy3000 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 11:58:
[...]

Hij was lineair maar het voelde voor mij absoluut niet zo. Game gaf alsnog een groot gevoel van vrijheid. Blijft imo de beste GOW ooit gemaakt.
Ik vond hem zelf enorm tegenvallen eerlijk gezegd. Ik vond het nou juist een van de mindere GOW games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
GoW 2018 vind ik by far de beste GoW ooit gemaakt. Ragnarok was me te veel van hetzelfde, maar uiteindelijk heb ik me daar goed mee vermaakt en ook geplatinumd. De Valhalla DLC vond ik ook wel erg tof!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
Dit topic lijkt me niet alleen voor hardwarepraat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:05
kazuka schreef op maandag 19 februari 2024 @ 21:27:
Passkey is nu actief voor Playstation accounts. Als je voortaan zonder wachtwoord wilt inloggen kun je dat hier activeren: https://www.playstation.com/nl-nl/passkey/

Op een Apple device kun je dan bijvoorbeeld TouchID of FaceID gebruiken om voortaan in te loggen.
Ik heb zojuist pass key geactiveerd, maar nu werkt de app op mijn telefoon niet meer. Zodra ik op "aanmelden" druk gaat de app weer terug naar hetzelfde scherm.
Update: Passkey heb ik weer uitgezet. Ik log weer ouderwets in met wachtwoord en gebruikersnaam. De app werkt weer. Blijkbaar werkt het nog niet optimaal.

[ Voor 12% gewijzigd door bRuud83 op 20-02-2024 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
bRuud83 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:09:
[...]

Ik heb zojuist pass key geactiveerd, maar nu werkt de app op mijn telefoon niet meer. Zodra ik op "aanmelden" druk gaat de app weer terug naar hetzelfde scherm.
Update: Passkey heb ik weer uitgezet. Ik log weer ouderwets in met wachtwoord en gebruikersnaam. De app werkt weer. Blijkbaar werkt het nog niet optimaal.
Hier werkt de app nog wel na het inloggen met passkey. Ik zie wel dat de 'onlangs gespeeld' tab leeg is, maar verder lijkt het gewoon te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

bRuud83 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:09:
[...]

Had hetzelfde. Daarnaast vind ik de implementatie van Passkey op Android nog niet optimaal. En de vraag is hoe kom je er weer in als je telefoon stuk is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Laatst online: 22:14
Anoniem: 306567 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:42:
[...]

En wat bedoel je hier precies mee?
Meer topics, want dat is beter en jaagt je bezoekers totaal niet weg :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
de titel is een beetje misleidend aangezien het gaat om beurswaarde en niet om verlies, maar op zich interessante discussie over de marge afname bij Sony.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

cold_as_ijs schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:53:
de titel is een beetje misleidend aangezien het gaat om beurswaarde en niet om verlies, maar op zich interessante discussie over de marge afname bij Sony.
[YouTube: Sony Just Lost BILLIONS On PS5 || Is The Cinematic Era Over??]
Die nieuwe CEO had hier in september al voor gewaarschuwd:

https://asia.nikkei.com/B...-as-profit-margins-shrink

Dit is wel een groot probleem, maar niet alleen bij Sony maar de volledige game industrie heeft hier mee te maken. Zie ook de vele ontslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:59
Anoniem: 306567 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:43:
[...]

Had hetzelfde. Daarnaast vind ik de implementatie van Passkey op Android nog niet optimaal. En de vraag is hoe kom je er weer in als je telefoon stuk is?
Als je een wachtwoord reset email aanvraagt dan wordt de Passkey functie automatisch uitgezet in je ps profiel. Ik heb dit vandaag moeten doen ivm hetzelfde probleem bovenstaand.

PSN : Geraedus

Pagina: 1 2 ... 109 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties