Puur qua uiterlijk is die veel toegankelijker.Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 09:37:
[...]
Denk niet dat het te maken heeft dat het een agressieve shooter is. Kijk naar cod, die verkoopt nog steeds erg goed.
Zo matig dat EA een vervolg niet ziet zitten.persoonlijk vind ik de game top.G_Dragon schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 10:02:
[...]
Niet? Ik heb Dead Space kunnen spelen via Gamepass en vond het een verrassende leuke remake en heb Dying Light 2 helemaal uitgespeeld. Beide spellen zijn als je mij het persoonlijk vraagt erg leuke spellen om een keer te spelen.
Verwijderd
De verkopen vielen erg tegen van Dead space. Daarom hebben ze geen deel 2 gemaakt.G_Dragon schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 10:02:
[...]
Niet? Ik heb Dead Space kunnen spelen via Gamepass en vond het een verrassende leuke remake en heb Dying Light 2 helemaal uitgespeeld. Beide spellen zijn als je mij het persoonlijk vraagt erg leuke spellen om een keer te spelen.
Dead Space is één van de beste survival horror games ooit. Vaag dat die remake niet goed heeft verkocht.
Jaren terug hoorde je mensen weleens roepen dat survival horror een niche genre is. En daarom niet goed verkoopt.
Capcom heeft echter bewezen dat dit bullshit is. Want die Resident Evil games gaan als warme broodjes.
Jaren terug hoorde je mensen weleens roepen dat survival horror een niche genre is. En daarom niet goed verkoopt.
Capcom heeft echter bewezen dat dit bullshit is. Want die Resident Evil games gaan als warme broodjes.
Geen deel 2 van de remake bedoel je gok ik? Want er is wel een deel 2 op het origineel..Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 10:14:
[...]
De verkopen vielen erg tegen van Dead space. Daarom hebben ze geen deel 2 gemaakt.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verwijderd
Ja de remake van deel 2. Die is geannuleerd.G_Dragon schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 11:11:
[...]
Geen deel 2 van de remake bedoel je gok ik? Want er is wel een deel 2 op het origineel..
Verwijderd
Helpt natuurlijk ook niet dat mensen wachten tot die op ea play of gamepass staat. Dat zorgt voor weinig inkomen bij de uitgever. Op diezelfde manier is Tango gameworks ook gesneuveld.Sefaex schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 10:23:
Dead Space is één van de beste survival horror games ooit. Vaag dat die remake niet goed heeft verkocht.
Ah oké! Dat is inderdaad wel jammer want de remake van deel 1 was echt heel vermakelijkVerwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 11:14:
[...]
Ja de remake van deel 2. Die is geannuleerd.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Waar blijft de aankondiging van een nieuwe Playstation showcase ?
Ben namelijk heel beniewd naar dat Lego-Horizon project.[zijn nog geruchten]
Kan ook zijn dat Sony zelf niets doet en alleen wat content op Summer Game Fest laat zien.
Kan ook zijn dat Sony zelf niets doet en alleen wat content op Summer Game Fest laat zien.
Denk dat het euvel in de hoge prijs zat. €70 voor een game die 'al 16 jaar oud is' is best een hoge prijs. Was deze als origineel uitgegeven dan had het waarschijnlijk beter verkocht. #aannames.Sefaex schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 10:23:
Vaag dat die remake niet goed heeft verkocht.
Voorgaande showcase werd een week van te voren aangekondigd. Wellicht deze week nog aankondiging met de daadwerkelijke showcase volgende week/ nog in mei?jori040 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 11:29:
https://www.pushsquare.co...nt-sony-must-improve-upon
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 16:23
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
He jammer, heb hem net digitaal gekocht voor de Xbox Series X.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Gezien de game opnieuw opgebouwd is zie ik niet in waarom die €70 roet in het eten gooit.Het origineel uit 2008 heeft ook niet goed verkocht.CuBras schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 11:37:
[...]
Denk dat het euvel in de hoge prijs zat. €70 voor een game die 'al 16 jaar oud is' is best een hoge prijs. Was deze als origineel uitgegeven dan had het waarschijnlijk beter verkocht. #aannames.
Waarom Resident Evil wel goed verkoopt en dit niet is mij een raadsel.Misschien omdat Dead Space net wat meer horror is dan RE.
[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 22-05-2024 11:51 ]
Logisch, RE stamt uit 1996 en heeft een grotere fanbase natuurlijk. Het spel en de naam is hierdoor 'vertrouwd'.
[ Voor 25% gewijzigd door Farabi op 22-05-2024 12:21 ]
Wellicht dat ook nog een hoop mensen hebben gewacht tot die in EA Play zat.CuBras schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 11:37:
[...]
Denk dat het euvel in de hoge prijs zat. €70 voor een game die 'al 16 jaar oud is' is best een hoge prijs. Was deze als origineel uitgegeven dan had het waarschijnlijk beter verkocht. #aannames.
Dat speelt natuurlijk mee.Wel is het zo dat de games die voor RE4 uitkwamen ook wel bekend staan[toen al] om hun ongemakkelijke besturing.Farabi schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 12:18:
Logisch, RE stamt uit 1996 en heeft een grotere fanbase natuurlijk. Het spel en de naam is hierdoor 'vertrouwd'.
En voor RE4 was de serie volgens mij best wel niche.
Dead Space 2 & 3:Zeker bij die games heeft EA veel marketing gedaan.Jammer dat het aan de kasss nooit een succes is geweest.
De jongens van Gamekings hebben destijds ook veel aandacht besteed aan die games.
Het is duidelijk dat het grote publiek er niet op af komt.Voor een AAA productie is dat wel nodig.
jori040 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 11:29:
I’m hearing the PlayStation show (again, still not sure on its label) should be around the 28th (give or take for timezones and such I guess)
— Nick from Melbourne (@Shpeshal_Nick) 22 mei 2024
Volgens alle 'insiders' is de show in mei, dus het zal wel juni worden.
Volgens de Franse leaker (die altijd de PS+ games leaked) beginnen de Days of Play ergens volgende week.
Dus voor de mensen die nog van plan zijn om een PS Plus abonnement te nemen of te verlengen . Zou ik nog even een weekje wachten met het kopen van een abonnement.
Dus voor de mensen die nog van plan zijn om een PS Plus abonnement te nemen of te verlengen . Zou ik nog even een weekje wachten met het kopen van een abonnement.
Mijn PlayStation Plus Extra laat ik volgende maand aflopen en ik ga terug naar Essential. Eventuele kortingen zullen alleen gelden voor een upgrade, naar Premium dus in mijn geval. Downgraden of verlengen met korting is iets van het verleden helaas.Sefaex schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 19:17:
Volgens de Franse leaker (die altijd de PS+ games leaked) beginnen de Days of Play ergens volgende week.
Vorig jaar met Days of Play gold de korting ook voor het verlengen van bestaande abonnementen. Daarna zijn er inderdaad nog losse acties geweest enkel voor nieuwe leden, maar kans is best aanwezig dat het nu ook weer voor bestaande leden geldt.bRuud83 schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 09:39:
[...]
Mijn PlayStation Plus Extra laat ik volgende maand aflopen en ik ga terug naar Essential. Eventuele kortingen zullen alleen gelden voor een upgrade, naar Premium dus in mijn geval. Downgraden of verlengen met korting is iets van het verleden helaas.
Death Stranding 2: On the Beach loopt op schema:
https://www.gamed.nl/view/147749
Iets waar ik naar uitkijk.
Goed nieuws! Hier kijk ik naar uit.jori040 schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 10:15:
Eindelijk een game die gebruik gaat maken van de ps5 touchpad en hij komt ook naar VR:
Leuke game trouwens verder. Hij is al langer uit op PC en je speelt hem daar vooral met de muis. Muziek is verder ook gewoon hartstikke prima en biedt genoeg uitdaging. Dus mooi om te zien dat ze de stap naar PS5 gaat maken.
Want zo speelt het op PC: video
Leuke game trouwens verder. Hij is al langer uit op PC en je speelt hem daar vooral met de muis. Muziek is verder ook gewoon hartstikke prima en biedt genoeg uitdaging. Dus mooi om te zien dat ze de stap naar PS5 gaat maken.
Want zo speelt het op PC: video
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 23-05-2024 11:02 ]
Cool! Kijk ik ook naar uitjori040 schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 10:15:
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Kijk ik echt niet naar uit. Wat een uitmelkerij man.....jori040 schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 10:30:
A LEGO Horizon Game!? PLUS Multiplayer, HZD Remaster & Netflix Show!?
[YouTube: A LEGO Horizon Game!? PLUS Multiplayer, HZD Remaster & Netflix Show!?]
Een Netflix show kan nog wel wat worden. De series van The last of us en Fallout zijn erg tof. The witcher van Netflix is daarentegen toch echt wel een stuk minder.
[ Voor 12% gewijzigd door Hulleman op 23-05-2024 13:21 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Als dat alles kwaliteit heeft dan heb ik er niets op tegen.De twee huidige games hebben een goede status.Hulleman schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 13:21:
[...]
Kijk ik echt niet naar uit. Wat een uitmelkerij man.....
Een Netflix show kan nog wel wat worden. De series van The last of us en Fallout zijn erg tof. The witcher van Netflix is daarentegen toch echt wel een stuk minder.
De VR game heeft ook goede cijfers.[Zelf moet ik niets van VR hebben]
[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 23-05-2024 13:34 ]
Tweede Horizon game vond ik tegenvallen. Heb ook lage verwachtingen van de Netflix serie, net als God of War van Amazon. Die remaster en online game trekken mij ook niet. Lego games vind ik dan wel weer leuk, dus dat lijkt me nog wel wat.
Er zal ook nog wel een Horizon 3 komen, want het verhaal is nog niet klaar. Dus de komende jaren niks nieuws of anders dan Horizon van Guerilla ben ik bang.
Er zal ook nog wel een Horizon 3 komen, want het verhaal is nog niet klaar. Dus de komende jaren niks nieuws of anders dan Horizon van Guerilla ben ik bang.
Lego games zijn een beetje makkelijk Ubi games maar dan met een flinke dosis humor. Ik heb de meeste met mijn zoontje al gespeeld in coop en dat is super leuk. Helaas trok star wars hem minder en begint hij nu te oud te worden voor die games
(naja hij heeft minecraft ontdekt en wil ook aan de Fortnite).
Dat heeft Sony al bekend gemaakt. Guerilla wordt een Horizon fabriek. Jammer, ben wel een beetje klaar met Horizon. Deel 2 viel me ook tegen.Raem schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 13:36:
Als je minder met Horizon hebt dan snap ik dat je bv graag een nieuwe Killzone zou zien.Zo hoop ik dat de volgende game van ND iets nieuws gaat zijn en niet Last of Us p3.Hulleman schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 14:20:
[...]
Dat heeft Sony al bekend gemaakt. Guerilla wordt een Horizon fabriek. Jammer, ben wel een beetje klaar met Horizon. Deel 2 viel me ook tegen.
UPDATE
Deze kom ik net tegen https://pu.nl/artikelen/n...am-publiek-herdefinieren/
Gezien de tv serie een groot succes was kan het natuurlijk wel om Part 3 gaan.In 2023 heb ik al gelezen dat ND met een nieuw project bezig is maar dat hoeft niet te betekenen dat die game voor part 3 het licht ziet.
[ Voor 29% gewijzigd door jori040 op 23-05-2024 15:50 ]
Een dikke prequel "hoe het begon" lijkt me dan weer heel vet. Alle robots in de wereld die nog 'normaal' is..Raem schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 13:36:
Tweede Horizon game vond ik tegenvallen. Heb ook lage verwachtingen van de Netflix serie, net als God of War van Amazon. Die remaster en online game trekken mij ook niet. Lego games vind ik dan wel weer leuk, dus dat lijkt me nog wel wat.
Daar zouden ze nog best wel een Killzone achtige FPS van kunnen maken.WaterFire schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 15:51:
[...]
Een dikke prequel "hoe het begon" lijkt me dan weer heel vet. Alle robots in de wereld die nog 'normaal' is..
Ik heb niet perse minder met Horizon. Deel 1 vond ik echt heel tof en had zin in deel 2. Maar ik had daar gewoon meer van verwacht. Het is deel 1+ en niets meer. Beetje naïef van mezelf wellicht, maar deel 2 deed wat mij betreft echt niks interessants om zich echt van deel 1 te onderscheiden. Oké, het vliegen was nieuw en de onderwater wereld was een stuk uitgebreider. Beiden vond ik niet veel toevoegen aan de gameplay. Alle toffe loot kon je scoren in de Arena, in plaats van daar voor te moeten exploren. Het klimmen, wat je veelvuldig moet doen, is echt heel slecht uitgewerkt. Allerlei voor gedefinieerde routes wat echt voor geen meter werkt. Stoorde me ik echt enorm aan. Het verhaal van deel 2, echt don't care. Terwijl ik dat van deel 1 echt leuk vond om te volgen. Stak goed in elkaar.jori040 schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 15:37:
[...]
Als je minder met Horizon hebt dan snap ik dat je bv graag een nieuwe Killzone zou zien.Zo hoop ik dat de volgende game van ND iets nieuws gaat zijn en niet Last of Us p3.
UPDATE
Deze kom ik net tegen https://pu.nl/artikelen/n...am-publiek-herdefinieren/
Gezien de tv serie een groot succes was kan het natuurlijk wel om Part 3 gaan.In 2023 heb ik al gelezen dat ND met een nieuw project bezig is maar dat hoeft niet te betekenen dat die game voor part 3 het licht ziet.
Bij ND zou ik ook graag wat anders dan TLOU zien, maar ND (Neil Druckmann in dit geval
Sony zit in zijn geheel een beetje in een IP crisis. De meeste studio's focussen zich nog maar op 1 IP.
[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 23-05-2024 16:13 ]
het warrige chaotische verhaal heeft HZFW de nek omgedraaid. Het was een hoofdpijn om te volgen.
[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 23-05-2024 16:11 ]
Daar ben ik het 100% mee eens.Moet zeggen dat ik de Horizon games meer tof vind om de gameplay & setting dan het verhaal.Farabi schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 16:11:
het warrige chaotische verhaal heeft HZFW de nek omgedraaid. Het was een hoofdpijn om te volgen.
Bij die laaste God of War & Spider Man 2 heb ik een beetje last dat ik daar klaar mee ben.Het zou idd goed zijn als Sony nu met iets nieuws komt.Hulleman schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 16:09:
[...]
Ik heb niet perse minder met Horizon. Deel 1 vond ik echt heel tof en had zin in deel 2. Maar ik had daar gewoon meer van verwacht. Het is deel 1+ en niets meer. Beetje naïef van mezelf wellicht, maar deel 2 deed wat mij betreft echt niks interessants om zich echt van deel 1 te onderscheiden. Oké, het vliegen was nieuw en de onderwater wereld was een stuk uitgebreider. Beiden vond ik niet veel toevoegen aan de gameplay. Alle toffe loot kon je scoren in de Arena, in plaats van daar voor te moeten exploren. Het klimmen, wat je veelvuldig moet doen, is echt heel slecht uitgewerkt. Allerlei voor gedefinieerde routes wat echt voor geen meter werkt. Stoorde me ik echt enorm aan. Het verhaal van deel 2, echt don't care. Terwijl ik dat van deel 1 echt leuk vond om te volgen. Stak goed in elkaar.
Bij ND zou ik ook graag wat anders dan TLOU zien, maar ND (Neil Druckmann in dit geval) heeft in de making off video van TLOU Part 2 al aangegeven dat ze een concept voor Part 3 hebben. Dat staat nog helemaal aan de begin van de ontwikkeling, dus dat gaat nog jaren duren. TLOU vind ik verhalend wel heel tof, dus ik zie dat dan weer liever dan een nieuwe Horizon. Hopelijk brengt ND in de tussentijd nog wat anders uit, daar gaan wel geruchten over.
Sony zit in zijn geheel een beetje in een IP crisis. De meeste studio's focussen zich nog maar op 1 IP.
Een vervolg op Ghost of Tsushima zit ik dan wel weer te wachten.Al is het natuurlijk nog maar de vraag wat de ontwikkelaar uit een vervolg kan halen.
Blijft zonde hoe zeer ze het verhaal lieten vallen bij deel 2. Zoveel potentie.
Verwijderd
Mee eens. Spider-Man 2 was in alles beter dan het eerste deel, maar wel weer veel van hetzelfde. Bij Horizon idem. Van mij mag Sony ook wel met iets nieuws komen.jori040 schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 16:38:
[...]
Bij die laaste God of War & Spider Man 2 heb ik een beetje last dat ik daar klaar mee ben.Het zou idd goed zijn als Sony nu met iets nieuws komt.
Een vervolg op Ghost of Tsushima zit ik dan wel weer te wachten.Al is het natuurlijk nog maar de vraag wat de ontwikkelaar uit een vervolg kan halen.
@Hulleman
Laten we eerlijk zijn verhaal technisch is HZD alles behalve makkelijk te overtreffen. Hoe de mysterie zich langzaam ontraffeld. Dat doe je niet zo maar 2 keer.
Met HFW had ik lang zulke hoge verwachtingen niet, maar gameplay hoewel redelijk het zelfde zijn er op dat gebied wel verbeteringen. Enige wat ik daar van had gehoopt dat het voledig PS5/PC only zou zijn.
Dat had nog meer speel ruimte gegeven op het vlak van gameplay verbeteringen geweest.
TLOU vs TLOU P2 heeft het zelfde probleem.
Laten we eerlijk zijn verhaal technisch is HZD alles behalve makkelijk te overtreffen. Hoe de mysterie zich langzaam ontraffeld. Dat doe je niet zo maar 2 keer.
Met HFW had ik lang zulke hoge verwachtingen niet, maar gameplay hoewel redelijk het zelfde zijn er op dat gebied wel verbeteringen. Enige wat ik daar van had gehoopt dat het voledig PS5/PC only zou zijn.
Dat had nog meer speel ruimte gegeven op het vlak van gameplay verbeteringen geweest.
TLOU vs TLOU P2 heeft het zelfde probleem.
Insomniac: 'Dit is niet het juiste moment voor nieuws rondom Marvel's Wolverine: https://pu.nl/artikelen/n...rondom-marvels-wolverine/
Dus het nieuws is dat er geen nieuws isjori040 schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 08:43:
Insomniac: 'Dit is niet het juiste moment voor nieuws rondom Marvel's Wolverine: https://pu.nl/artikelen/n...rondom-marvels-wolverine/
Naja, ik ben al blij met een RE9 trailer en releasedate.
Maar een Playstation Showcase zonder first party trailers.... is tja... een beetje teleurstellend!
Kijken of Naughty Dogs met iets gaat komen.
Maar een Playstation Showcase zonder first party trailers.... is tja... een beetje teleurstellend!
[ Voor 4% gewijzigd door Sefaex op 24-05-2024 09:02 ]
Spider-man 2 DLC en of de speculatieve Venom spin off.
Denk dat het nog te vroeg is voor een ND game aankondiging.
Hoop dat Sucker Punch iets gaat aankondigen.
Denk dat het nog te vroeg is voor een ND game aankondiging.
Hoop dat Sucker Punch iets gaat aankondigen.
Qua first party denk ik dat we sowieso wel meer te zien krijgen van Concord en Fairgame$. En misschien de Venom game van Insomniac en Ghost of Tshushima 2?Sefaex schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 09:02:
Naja, ik ben al blij met een RE9 trailer en releasedate.
En ik hoop op iets van Astro en de nieuwe games van Bluepoint en Housemarque. Denk niet dat er iets van Naughty Dog of Santa Monica tussen zal zitten.
Als er uberhaupt al een showcase komt.
Haha toen ik voor het eerst Horizon: Forbidden West ging spelen dacht ik dat de trigger stuk was door een verkeerde actie van mij, want wat voelde die toch zwaar aan en kreeg hem amper ingedrukt maar ik had natuurlijk nog nooit kennis gemaakt met de dynamische adaptieve triggers van Sony
. Al vrij snel kwam ik erachter dat dit dus de oorzaak was en nu ik er een tijdje mee speel kan ik er wel aan wennen en moet ik toegeven dat het een prettige feature is die je toch nog weer wat dichterbij het spel laat staan. Nu ben ik natuurlijk nog meer nieuwsgierig geworden naar hoe Gran Turismo 7 zal gaan zijn, maar dat zal nog even moeten wachten aangezien ik streng op mezelf ben om een voor een mijn lijstje af te werken

Is meer een gimmick vind ik, zet het steeds zsm uit in elke gameG_Dragon schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 10:01:
Haha toen ik voor het eerst Horizon: Forbidden West ging spelen dacht ik dat de trigger stuk was door een verkeerde actie van mij, want wat voelde die toch zwaar aan en kreeg hem amper ingedrukt maar ik had natuurlijk nog nooit kennis gemaakt met de dynamische adaptieve triggers van Sony. Al vrij snel kwam ik erachter dat dit dus de oorzaak was en nu ik er een tijdje mee speel kan ik er wel aan wennen en moet ik toegeven dat het een prettige feature is die je toch nog weer wat dichterbij het spel laat staan. Nu ben ik natuurlijk nog meer nieuwsgierig geworden naar hoe Gran Turismo 7 zal gaan zijn, maar dat zal nog even moeten wachten aangezien ik streng op mezelf ben om een voor een mijn lijstje af te werken
Vergeet Astro's Playroom niet. Die laat je kennis maken met alle features van de Dualsense en is daarnaast ook gewoon een heel leuke game.G_Dragon schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 10:01:
Haha toen ik voor het eerst Horizon: Forbidden West ging spelen dacht ik dat de trigger stuk was door een verkeerde actie van mij, want wat voelde die toch zwaar aan en kreeg hem amper ingedrukt maar ik had natuurlijk nog nooit kennis gemaakt met de dynamische adaptieve triggers van Sony. Al vrij snel kwam ik erachter dat dit dus de oorzaak was en nu ik er een tijdje mee speel kan ik er wel aan wennen en moet ik toegeven dat het een prettige feature is die je toch nog weer wat dichterbij het spel laat staan. Nu ben ik natuurlijk nog meer nieuwsgierig geworden naar hoe Gran Turismo 7 zal gaan zijn, maar dat zal nog even moeten wachten aangezien ik streng op mezelf ben om een voor een mijn lijstje af te werken
Klinkt meer als "we hebben de pest in, we willen er niet over praten"jori040 schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 08:43:
Ik begrijp nog steeds niet waarom andere games zo weinig gebruik maken van de mogelijkheden. Ja het is een gimmick, maar alle astro's die van links naar rechts binnenin je joystick rollen is toch fantastisch om te voelen?Raem schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 13:49:
[...]
Vergeet Astro's Playroom niet. Die laat je kennis maken met alle features van de Dualsense en is daarnaast ook gewoon een heel leuke game.
- Linksquest
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er, voor de liefhebbers.
Zo klinkt het wel een beetje ja.WaterFire schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 16:26:
[...]
Klinkt meer als "we hebben de pest in, we willen er niet over praten"
Ik ben gewoon heel benieuwd wat de volgende exclusieve Sony game gaat zijn.Als we tot april 2025 niets groots hoeven te verwachten tja wat hebben ze dan dit najaar.
Gezien er een Playstation logo op Summer game fest te zien is hebben ze wel iets voor ons in petto.
Maar in 2025 heb ik liever eerst Death Stranding 2 dan Wolverine.
In Ratchet & Clank wordt het ook op een mooie manier gebruikt. Trillingen van de haptic feedback worden gebruikt om muziek te maken bij een bepaald wapen.WaterFire schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 16:29:
[...]
Ik begrijp nog steeds niet waarom andere games zo weinig gebruik maken van de mogelijkheden. Ja het is een gimmick, maar alle astro's die van links naar rechts binnenin je joystick rollen is toch fantastisch om te voelen?
[Twitter: https://x.com/insomniacgames/status/1406388430326534149]
Ik vind het wel wat toevoegen, maar ik zet het altijd op low. Dan voel je het wel maar niks overdreven en scheelt accuduur.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 13:46:
[...]
Is meer een gimmick vind ik, zet het steeds zsm uit in elke game
Returnal maakte er ook briljant gebruik van. Beste game op PS5 tot dusver imo.Raem schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 17:40:
[...]
In Ratchet & Clank wordt het ook op een mooie manier gebruikt. Trillingen van de haptic feedback worden gebruikt om muziek te maken bij een bepaald wapen.
[Twitter]
Rise of the ronin vorige week gekocht een beetje uit verveling en na de toch vrij positieve geluiden vanuit de gamers.
En het is echt een heerlijke tik de boxes open world game. Enigszins uitdagend maar een stuk toegankelijker dan bijv. Een elden ring. Het speelt heerlijk weg en ik slinger de game regelmatig aan om wat missies en side activities op te pakken.
Qua lol die ik er aan beleef misschien tot nu toe wel de GOTY van 2024.
DD2 2 maanden geleden ook gekocht, ook veel lol aan beleefd maar de manier waarop de game eindigde heeft echt een vieze nasmaak achter gelaten. Daarnaast was de game qua classes ook vrij broken, maar dat terzijde.
Mochten er mensen twijfelen over Rise of the ronin, ik raad hem 200% aan.
En het is echt een heerlijke tik de boxes open world game. Enigszins uitdagend maar een stuk toegankelijker dan bijv. Een elden ring. Het speelt heerlijk weg en ik slinger de game regelmatig aan om wat missies en side activities op te pakken.
Qua lol die ik er aan beleef misschien tot nu toe wel de GOTY van 2024.
DD2 2 maanden geleden ook gekocht, ook veel lol aan beleefd maar de manier waarop de game eindigde heeft echt een vieze nasmaak achter gelaten. Daarnaast was de game qua classes ook vrij broken, maar dat terzijde.
Mochten er mensen twijfelen over Rise of the ronin, ik raad hem 200% aan.
[ Voor 5% gewijzigd door swoutr op 24-05-2024 21:43 ]
Wat Is een aanrader voor max 10 euro om nu te kopen met de huidige deals of wachten tot de play deals?
Mag ook een mix van games rond de 10 zijn.
Bijvoorbeeld 8 bit armies etc
Heel herkenbaar! Horizon 2 vond ik vooral meer van het zelfde en niet indrukwekkend.Hulleman schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 16:09:
[...]
Ik heb niet perse minder met Horizon. Deel 1 vond ik echt heel tof en had zin in deel 2. Maar ik had daar gewoon meer van verwacht. Het is deel 1+ en niets meer. Beetje naïef van mezelf wellicht, maar deel 2 deed wat mij betreft echt niks interessants om zich echt van deel 1 te onderscheiden. Oké, het vliegen was nieuw en de onderwater wereld was een stuk uitgebreider. Beiden vond ik niet veel toevoegen aan de gameplay. Alle toffe loot kon je scoren in de Arena, in plaats van daar voor te moeten exploren. Het klimmen, wat je veelvuldig moet doen, is echt heel slecht uitgewerkt. Allerlei voor gedefinieerde routes wat echt voor geen meter werkt. Stoorde me ik echt enorm aan. Het verhaal van deel 2, echt don't care. Terwijl ik dat van deel 1 echt leuk vond om te volgen. Stak goed in elkaar.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Sony's May event is still on track; but I expect it to be a State of Play early next week.
— NateTheHate2 (@NateTheHate2) 24 mei 2024
Nou ben benieuwd!According to our information, a new game from the Astro universe is being prepared by the Team Asobi studio . We think (although we are not 100% certain) that it will simply be called "Astro Bot" .
The most important information we have is linked to the announcement date of the game. Indeed, we estimate that the announcement of this new game should be made within 15 days as well.
Among other information we have obtained, it seems that part of the game will be playable in an environment located in the heart of a desert . One of the new characters in this game would be a fennec fox in the form of a robot sharing some similarities with Astro.
We still don't know the release date and on which platforms the game will be available. That said, we believe it will be released exclusively on PS5 (and not PS VR2).
https://www.dealabs.com/m...on-sait-a-ce-propos-51489
[ Voor 6% gewijzigd door Sefaex op 25-05-2024 08:59 ]
HFW vind ik technisch nog steeds één van de meest indrukwekkende games op de PS5. Vooral de facial animaties zijn een stuk op vooruit gegaan en 40 fps met vrr is heel fijn. Ik vond vooral de ontelbare zijmissies storend, waardoor de focus op het hoofdverhaal weg was.Bor schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 23:49:
[...]
Heel herkenbaar! Horizon 2 vond ik vooral meer van het zelfde en niet indrukwekkend.
[ Voor 20% gewijzigd door bRuud83 op 25-05-2024 09:34 ]
Het hoofdverhaal zelf was in deel 2 ook niet heel best. Grafisch prachtig maar dat was het imo wel.
Een nieuwe Astro game lijkt wel heel waarschijnlijk nu dat door meerdere 'insiders' met een redelijk track record bevestigd wordt. Heel veel zin in, de PS5 pack-in game smaakte naar meer en de PSVR game was voor mij persoonlijk 1 van de beste PS4 era games.
Ja dat laatste zat mij ook in de weg.Verder een heel goed spel.bRuud83 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 09:32:
[...]
HFW vind ik technisch nog steeds één van de meest indrukwekkende games op de PS5. Vooral de facial animaties zijn een stuk op vooruit gegaan en 40 fps met vrr is heel fijn. Ik vond vooral de ontelbare zijmissies storend, waardoor de focus op het hoofdverhaal weg was.
Je hebt gelijk, maar toch was het wel erg vermakelijk. Horizon was een van de weinige spellen naast God of War, Uncharted, Tomb Raider, Assasins Creed, LOU 1 en 2 die me goed bezig gehouden hebben.Timothy3000 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 09:37:
Het hoofdverhaal zelf was in deel 2 ook niet heel best. Grafisch prachtig maar dat was het imo wel.
PSN : Geraedus
Iemand ervaring met de oordopjes van Sony de pulse explore? Hoe is de microfoon daar van ?
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
- Linksquest
Ik heb ze zelf (nog) niet, maar ik kan je een video van Mystic aanbevelen, die legt alles heel goed uit en laat je ook dingen horen in zoverre het kan.sten123 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 07:43:
Iemand ervaring met de oordopjes van Sony de pulse explore? Hoe is de microfoon daar van ?
Overpriced, en hou rekening mee dat die connectie met je ps5 best vaak verliest. Weet niet of het i opgelost door een update.sten123 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 07:43:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ja dat had ik met mijn huidige steelseries 7 ookAmaze86 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 14:45:
[...]
Overpriced, en hou rekening mee dat die connectie met je ps5 best vaak verliest. Weet niet of het i opgelost door een update.
Had return to arkham laatst opgeppikt.R.G schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 21:49:
Wat Is een aanrader voor max 10 euro om nu te kopen met de huidige deals of wachten tot de play deals?
Nog niet gespeeld. En toch wel mooie games. Voor die paar euro ook mooi 2 spellen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Connectieverlies heb ik ook met mijn Pulse Elite. Met mijn 3D had ik dat nooit last van. Ik hoop idd dat dit een keer wordt opgelost middels update want het zou goed moeten gaan. Het lijkt wel minder te worden. Nu 1x per week denk ik.Amaze86 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 14:45:
[...]
Overpriced, en hou rekening mee dat die connectie met je ps5 best vaak verliest. Weet niet of het i opgelost door een update.
@Shaker74 yep bij elite hetzelfde probleem.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Bevallen ze verder goedShaker74 schreef op maandag 27 mei 2024 @ 09:53:
[...]
Connectieverlies heb ik ook met mijn Pulse Elite. Met mijn 3D had ik dat nooit last van. Ik hoop idd dat dit een keer wordt opgelost middels update want het zou goed moeten gaan. Het lijkt wel minder te worden. Nu 1x per week denk ik.
Ja ze bevallen heel goed. Ze zitten lekker, het geluid is beter geblanceerd. Meer bass. Geen oorverdovende bass maar gebalanceerd. De bediening is ook erg makkelijk. Ook werk hij prima met de portal en als ik een bril op heb. Enige dingetje waar ik aan moest wennen was dat hij beter afsluit dan de Pulse en ik mijn hartslag hoor als ik hem net op zet. Maar als je hem even op hebt en bezig bent filter je dat zelf denk ik weg. Ik heb er geen last van zeg maar. is niet hinderlijk. Was wel even wennen.
Heeft iemand hier ervaring met het terugvragen van geld via PSN? Ik wil een pre-order annuleren (dlc Shadow of the Erdtree) om vervolgens de bundel te kopen digitaal. Maar ik ben een ongeduldig mannetje en snap niet waarom een formulier gaat waarbij ze de vage indicatie geven "binnen een paar dagen, of langer" te antwoorden.
Werkt prima en duurt inderdaad lang. Gelukkig gaat het niet om grote bedragen.ap3nr0ts schreef op maandag 27 mei 2024 @ 12:53:
Heeft iemand hier ervaring met het terugvragen van geld via PSN? Ik wil een pre-order annuleren (dlc Shadow of the Erdtree) om vervolgens de bundel te kopen digitaal. Maar ik ben een ongeduldig mannetje en snap niet waarom een formulier gaat waarbij ze de vage indicatie geven "binnen een paar dagen, of langer" te antwoorden.
Hoe lang duurde het bij jou?giantgiantus schreef op maandag 27 mei 2024 @ 13:00:
[...]
Werkt prima en duurt inderdaad lang. Gelukkig gaat het niet om grote bedragen.
(1/4) Fuck it, I'm choosing to be the one to burst the bubble in a bigger way of what's going on with Resident Evil stuff.
— AestheticGamer aka Dusk Golem (@AestheticGamer1) 27 mei 2024
First, I would wipe the expectations of RE9 being announced this summer period. The initial murmers I heard I now do believe are right, & RE9's announcement
(2/4) is further away than this upcoming summer. Sorry for the back-and-forth on that, that's my fault.
RE:1 Remake rumors are bullshit, as far as I know RE:1 is not in any form of development at all right now.
RE:5 is not actively in dev now either. It's been funny seeing this
(3/4) be what people think is happening publicly.
RE9 is pushed back to late 2025/2026.
If everything I've heard is correct, which I fully believe it is, & I know others have hinted this & I'm not the first to say this publicly actually just its not caught on, there's actually
(4/4) a remake of Resident Evil Zero & Code Veronica in development right now.
I've talked to many others behind the scenes about this at this point, it's something I heard over a year ago, think it was going to get out whether I was the one to say it or not, & that's about it.
Wel jammer van RE9.
Maar Code Veronica is zo underrated.
Komend jaar komt er dus weinig noemenswaardig uit. Ik had mijn hoop gevestigd op RE9 in januari 2025.
Dan maar aan de backlog werken.
Volgens mij heb ik dit hier al eens eerder geroepen, maar persoonlijk ben ik wel een beetje klaar met de RE remakesSefaex schreef op maandag 27 mei 2024 @ 15:49:
Wel jammer van RE9.
Maar Code Veronica is zo underrated.![]()
Komend jaar komt er dus weinig noemenswaardig uit. Ik had mijn hoop gevestigd op RE9 in januari 2025.

(Code Veronica zelf nooit gespeeld trouwens in tegenstelling tot veel andere RE delen, dat geeft mij dan wel weer mooi de kans jullie positieve reacties erop te checken
Ik zie graag dat ze eindelijk eens remakes van dino crisis 1 & 2 gaan maken, groot jurassic park fan hier
Erg genoten van die games, maar te niche om eraan te verdienen vrees ik

Verwijderd
Turok zou in dat geval, met hedendaagse graphics, misschien ook wel gaaf zijn dan.SpeedyNick schreef op maandag 27 mei 2024 @ 17:07:
[...]
Volgens mij heb ik dit hier al eens eerder geroepen, maar persoonlijk ben ik wel een beetje klaar met de RE remakes![]()
(Code Veronica zelf nooit gespeeld trouwens in tegenstelling tot veel andere RE delen, dat geeft mij dan wel weer mooi de kans jullie positieve reacties erop te checken)
Ik zie graag dat ze eindelijk eens remakes van dino crisis 1 & 2 gaan maken, groot jurassic park fan hier![]()
Erg genoten van die games, maar te niche om eraan te verdienen vrees ik
Grappig hoe tegenwoordig 'insiders' games aankondigen en zelfs uitstellen en men dan nog teleurgesteld is ook.Sefaex schreef op maandag 27 mei 2024 @ 15:49:
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
Wel jammer van RE9.
Maar Code Veronica is zo underrated.![]()
Klopt..Raem schreef op maandag 27 mei 2024 @ 17:54:
[...]
Grappig hoe tegenwoordig 'insiders' games aankondigen en zelfs uitstellen en men dan nog teleurgesteld is ook.
Maar Dusk Golem is de man van de Resi leaks. En hij heeft meestal wel gelijk.
Maar goed, we gaan het zien..
Er zullen er ongetwijfeld tussen zitten die vast meer weten. Ik hou eerlijk gezegd ook niet bij wie een goede track record heeft. Maar als ik dan eerdere tweets van hem lees met "RE9 wordt deze zomer aangekondigd, maar ik hoor dat het ook later kan worden."Sefaex schreef op maandag 27 mei 2024 @ 18:03:
[...]
Klopt..
Maar Dusk Golem is de man van de Resi leaks. En hij heeft meestal wel gelijk.
Maar goed, we gaan het zien..
Tja, zo kan ik het ook.
Verwijderd
PlayStation 6 zal rond 2027/2028 uitkomenRaem schreef op maandag 27 mei 2024 @ 19:26:
[...]
Er zullen er ongetwijfeld tussen zitten die vast meer weten. Ik hou eerlijk gezegd ook niet bij wie een goede track record heeft. Maar als ik dan eerdere tweets van hem lees met "RE9 wordt deze zomer aangekondigd, maar ik hoor dat het ook later kan worden."
Tja, zo kan ik het ook.
Bron: ik had het gedroomd
Laat eerst die ps5 pro maar komenVerwijderd schreef op maandag 27 mei 2024 @ 21:44:
[...]
PlayStation 6 zal rond 2027/2028 uitkomen
Bron: ik had het gedroomd
[ Voor 7% gewijzigd door Amaze86 op 28-05-2024 12:08 ]
Ik doe deze ronde geen gerucht.
Konami kondigt nieuwe Silent Hill Transmission uitzending aan: https://playsense.nl/5874...nsmission-uitzending-aan/
Konami kondigt nieuwe Silent Hill Transmission uitzending aan: https://playsense.nl/5874...nsmission-uitzending-aan/
Days of Play komt eraan
Days of Play sale in de Braziliaanse PS Store staat al online.
https://store.playstation...4-447f-b286-002ceca36cbf/
Dus ga ervanuit dat wij ook zsm een sale krijgen. Hopelijk wat mooie deals.
Die PS store uitverkoop ken ik nu wel. Altijd de super duper mega ultimate definitive GOTY edition van oude meuk afprijzen van € 119,99 naar € 59,99 en de base versie niet in de uitverkoop die dan duurder isSefaex schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 12:33:
Days of Play komt eraan
De aanbiedingen voor PS+ vond ik altijd het enige interessante van de days of play.
[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 28-05-2024 13:40 ]
Verwijderd
En altijd dezelfde prijzen. Je kan de klok er op gelijk zetten welke aanbiedingsprijs je krijgtHulleman schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 13:39:
[...]
Die PS store uitverkoop ken ik nu wel. Altijd de super duper mega ultimate definitive GOTY edition van oude meuk afprijzen van € 119,99 naar € 59,99 en de base versie niet in de uitverkoop die dan duurder is
De aanbiedingen voor PS+ vond ik altijd het enige interessante van de days of play.
/f/image/6QfWunqiCas0ACTlVRYmeUIA.png?f=fotoalbum_large)
Mijns inziens de reden dat fysieke games altijd moeten blijven bestaan, of dat Sony wordt gedwongen de boel open te gooien voor alternatieve store fronts. Dat laatste zit er in de EU overigens wel aan te komen. Je ziet al hoe ze nu achter Apple en Google aangaan.Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 14:06:
[...]
En altijd dezelfde prijzen. Je kan de klok er op gelijk zetten welke aanbiedingsprijs je krijgt
[Afbeelding]
Ik vind het ook echt volstrekt idioot dat ik mijn PlayStation extra niet kan verlengen met bijvoorbeeld een lagere tier bij aanbiedingen, maar hoger kan wel … lekker anticonsument.
Alle aanbiedingen zijn bekend:
https://blog.playstation....-on-may-29/?sf273351714=1
PS+ aanbieding lijkt dus deze keer inderdaad alleen geldig voor nieuwe leden of alleen bij upgraden voor bestaande leden.PlayStation Plus
Between May 29 – June 9, new players who join PlayStation Plus can save up to 30% on a 12-month membership plan. Local promotional dates may vary for this deal, so please check the Days of Play web page for local details.
Current members can get 25% off PlayStation Plus Extra, or save 30% off Playstation Plus Premium for the remainder of their membership when they upgrade their memberships between May 29-June 12.** Additionally, all PlayStation Plus members can get 15% off content from Sony Pictures Core starting May 29 through June 12. You can also check the Sony Pictures Core app*** to find additional offers during Days of Play.***
[ Voor 73% gewijzigd door Raem op 28-05-2024 14:17 ]
Verwijderd
Eens, ik probeer digitaal zoveel mogelijk te vermijden. Heel soms wat indies, maar dan houdt het ook wel op. Ik zit niet te wachten op een digital only toekomstFrankoNL schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 14:13:
[...]
Mijns inziens de reden dat fysieke games altijd moeten blijven bestaan, of dat Sony wordt gedwongen de boel open te gooien voor alternatieve store fronts. Dat laatste zit er in de EU overigens wel aan te komen. Je ziet al hoe ze nu achter Apple en Google aangaan.
Ik vind het ook echt volstrekt idioot dat ik mijn PlayStation extra niet kan verlengen met bijvoorbeeld een lagere tier bij aanbiedingen, maar hoger kan wel … lekker anticonsument.
De maandelijkse games staan er ook al tussen. AEW maar proberenRaem schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 14:13:
Alle aanbiedingen zijn bekend:
[...]
PS+ aanbieding lijkt dus deze keer inderdaad alleen geldig voor nieuwe leden of alleen bij upgraden voor bestaande leden.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
En, de nieuwe PS2 emulator wordt meteen aan het werk gezet met Sly Cooper en Tomb Raider Legend.
Er zijn zoveel toffe PS2 games die ik nog wel eens opnieuw wil spelen en over het algemeen is Sony ook vrij actief met het toevoegen van Trophy support aan hun first party classics.
Er zijn zoveel toffe PS2 games die ik nog wel eens opnieuw wil spelen en over het algemeen is Sony ook vrij actief met het toevoegen van Trophy support aan hun first party classics.
Sly Cooper and the Thievius Raccoonus (PS2) voor Premium
LelijkRaem schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 14:13:
PS+ aanbieding lijkt dus deze keer inderdaad alleen geldig voor nieuwe leden of alleen bij upgraden voor bestaande leden.
Verwijderd
Hier ook. Ben er alleen bang voor dat dat wishful thinking is.Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 14:19:
[...]
Eens, ik probeer digitaal zoveel mogelijk te vermijden. Heel soms wat indies, maar dan houdt het ook wel op. Ik zit niet te wachten op een digital only toekomst
Bij mij is het 50/50. Als ik vooraf weet dat ik waar krijg voor mijn geld. Dan is digitaal echt geen probleem. Vroeger kocht ik Battlefield games ook altijd digitaal. Wist op voorhand toch al dat dit gegarandeerd 100-200 uur gameplay is voor mij.
En ja, €80 voor +100 uur gameplay is vrij cheap. Weinig vormen van entertainment die zo goedkoop zijn.
Mensen komen dan vaak met het argument; Ja, maar dan kun je niet meer verkopen. Maar dit hoef toch ook niet altijd.
Spellen van 20 uur. Die ik in een weekje uit heb. Koop ik dan wel weer fysiek.
Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.
En ja, €80 voor +100 uur gameplay is vrij cheap. Weinig vormen van entertainment die zo goedkoop zijn.
Mensen komen dan vaak met het argument; Ja, maar dan kun je niet meer verkopen. Maar dit hoef toch ook niet altijd.
Verwijderd
Daar zit wel wat in, inderdaad. Zo kocht ik FIFA en Call of Duty meestal ook digitaal, omdat ik die dagelijks speelde. Maar op de één of andere manier blijft het toch leuker om gewoon een fysiek exemplaar in de collectie te hebben.Sefaex schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 14:59:
Bij mij is het 50/50. Als ik vooraf weet dat ik waar krijg voor mijn geld. Dan is digitaal echt geen probleem. Vroeger kocht ik Battlefield games ook altijd digitaal. Wist op voorhand toch al dat dit gegarandeerd 100-200 uur gameplay is voor mij.
Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties