Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Het gaat ook eens tijd worden dat we meer van die Metal Gear remake gaan zien.

Waarschijnlijk gaat Konami voor dit jaar de focus leggen op de Silent hill 2 remake.Vermoed dat die in het najaar uitkomt.

Square-Enix: Ik gok dat zijn ons dit jaar blij gaan maken met een nieuwe KH trailer & een nieuwe NieR game.
Bedenk net dat ze ook al even met die nieuwe Dragon Quest bezig zijn.

Ze moeten in 2025 sowieso een AAA game hebben.

[ Voor 81% gewijzigd door jori040 op 07-05-2024 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:04
Zie het niet snel gebeuren.
Maar geef mij maar een nieuwe inFamous, Killzone en Uncharted.

Beetje verandering is leuk. Laat me graag verrassen. Showcase is toch altijd in mei ? Lees er nog niets over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet de remake van Splinter Cell niet. Dat was altijd een van mijn favoriete game reeksen.

Tegenwoordig zit ik te flight simmen op mijn Xbox Series X. Dus mijn fat PS5 staat stof te happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:43
@Verwijderd onder het huidige Ubisioft management heb ik er weinig vertrouwen in dat ze een goede splinter cell remake kunnen maken. Het zal dan wel weer een AAAA game moeten worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon er geen apart topic over vinden maar momenteel speel ik speel ik RE4

Een prachtige game, maar
spoiler:
het continu verschijnen van hakkende en schreeuwende 'dorpsbewoners'

Blijft dit echt de hele game zo doorgaan(?) want dit verveeld toch echt op den duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik hoop dat RE9 het jasje van RE4 remake overneemt. beetje klaar met first person.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Sefaex schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 11:47:
Zie het niet snel gebeuren.
Maar geef mij maar een nieuwe inFamous, Killzone en Uncharted.

Beetje verandering is leuk. Laat me graag verrassen. Showcase is toch altijd in mei ? Lees er nog niets over.
Is voor nu nog een gerucht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:07:
Ik kon er geen apart topic over vinden maar momenteel speel ik speel ik RE4

Een prachtige game, maar
spoiler:
het continu verschijnen van hakkende en schreeuwende 'dorpsbewoners'

Blijft dit echt de hele game zo doorgaan(?) want dit verveeld toch echt op den duur...
Waar zit je zo ongeveer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jori040 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:32:
[...]

Waar zit je zo ongeveer ?
Waar ik exact zit weet ik niet, wel dat ik momenteel zit in hoofdstuk 6

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:36:
[...]

Waar ik exact zit weet ik niet, wel dat ik momenteel zit in hoofdstuk 6
Je gaat echt nog wel wat leuke dingen zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jori040 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:42:
[...]

Je gaat echt nog wel wat leuke dingen zien ;)
Dank je :)

Heb zowat de hele serie grijs gespeeld, maar dit is toch echt andere koek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:44:
[...]

Dank je :)

Heb zowat de hele serie grijs gespeeld, maar dit is toch echt andere koek.
Bedoel je met vijanden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jori040 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:46:
[...]

Bedoel je met vijanden ?
Ja, de dorpsbewoners zijn toch ook de vijanden ;)

De hele opzet en setting lijkt op geen ander RE

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2024 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:48:
[...]

Ja, de dorpsbewoners zijn toch ook de vijanden ;)

De hele opzet en setting lijkt op geen ander RE
Qua setting is deze idd wat anders dan de eerste paar delen.Heb jij het origineel uit 2005 nooit gespeeld ?
Persoonlijk vind ik het tof dat er zoveel afwisseling zit in de RE serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jori040 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 13:01:
[...]

Qua setting is deze idd wat anders dan de eerste paar delen.Heb jij het origineel uit 2005 nooit gespeeld ?
Persoonlijk vind ik het tof dat er zoveel afwisseling zit in de RE serie.
Het origineel heb ik nooit gespeeld, topper persoonlijk voor mij is nog steeds RE7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 13:05:
[...]

Het origineel heb ik nooit gespeeld, topper persoonlijk voor mij is nog steeds RE7
Als RE7 jou topper is dan snap ik dat deze wat anders in de smaak valt.RE7 is ook heel goed!

Oeps we zitten in het PS5 topic.Sorry mensen. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door jori040 op 07-05-2024 13:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:46
Verwijderd schreef op maandag 6 mei 2024 @ 16:28:
[...]

Het kan zijn dat je nog een kaart heb van voor de invoering van de huidige abonnementen. Toen werden er wel gewoon kaarten uitgegeven voor een 12 maanden abonnement. Deze zal hoogstwaarschijnlijk nu omgezet worden naar een 12 maanden essential abonnement.
Dit is het inderdaad. Hij is omgezet in een 365 dagen Playstation essential abbonement. Hoefde niks bij te betalen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:47
Verwijderd schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 13:05:
[...]

Ik heb ooit op de Wii RE4 gespeeld. Nooit uitgespeeld, wat ik me kon herinneren: wel vermakelijk. Wil de boel dus weer eens oppakken.

Welke is aan te raden? Hoorde dat 7 meer horror is en 8 meer actie met genoeg munitie. Of andersom.

Moet wel zeggen dat ik t soms wel heerlijk vind om niet te veel op kogels te letten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DCNY schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:37:
[...]

Ik heb ooit op de Wii RE4 gespeeld. Nooit uitgespeeld, wat ik me kon herinneren: wel vermakelijk. Wil de boel dus weer eens oppakken.

Welke is aan te raden? Hoorde dat 7 meer horror is en 8 meer actie met genoeg munitie. Of andersom.

Moet wel zeggen dat ik t soms wel heerlijk vind om niet te veel op kogels te letten ;)
2 blijft mijn favoriet. De remake daarvan is ook erg goed.
Maar 1, 2, 3, 4 en 7 vond ik allemaal goede games. 5 vrij matig. 6 en 8 niet gespeeld.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
Zijn 1-4 in hun orginele (non remake) versies een beetje te doen op ps5, of kan je ze toch beter ergens anders spelen?

offtopic:
toevoellig laast even res evil 2 op n64 gespeeld ;) en de cube remake van 1 was ook altijd erg goed.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Sagat schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:53:
Zijn 1-4 in hun orginele (non remake) versies een beetje te doen op ps5, of kan je ze toch beter ergens anders spelen?

offtopic:
toevoellig laast even res evil 2 op n64 gespeeld ;) en de cube remake van 1 was ook altijd erg goed.
Je zou het origineel kunnen proberen.

RE0 en RE1 hebebn op de PS3 een hd remaster gehad.
Die zijn ook prima te spelen op de PS5.

Succes met de tank controls :D _/-\o_

RE2 en RE4 Remake doen het nog beter dan verwacht. Capcom gaat nog wel verder op de remake tour. Dus ik verwacht zelf nog wel een RE1 Remake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online

offtopic:
Puur om de besturing raad ik die nu niet meer aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

DCNY schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:37:
[...]

Ik speel ook meestal (indien aanwezig) de storymode, en welke aan te raden is is heel persoonlijk.

EVERY Resident Evil Game Ranked from Worst to Best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thechib12 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:25:
[...]

Dit is het inderdaad. Hij is omgezet in een 365 dagen Playstation essential abbonement. Hoefde niks bij te betalen!
Goed om te horen. In principe kan je hem dan upgraden naar extra indien je dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Media Molecule project is meer een game dan een creatieve tool: https://www.gamed.nl/view/147656

Ben benieuwd.Als was ik van een nieuwe LBP heel blij geworden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

jori040 schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 09:37:
Media Molecule project is meer een game dan een creatieve tool: https://www.gamed.nl/view/147656

Ben benieuwd.Als was ik van een nieuwe LBP heel blij geworden.
Zeker de moeite waard om dit interview met 1 van de oprichters van Media Molecule te kijken/luisteren. Hij is er vorig jaar weggegaan omdat Sony ze voortaan meer traditionele games wil laten maken en minder gefocused op creatieve tools. Je kunt wel raden waarom, Dreams was een mooi en ambitieus project maar leverde financieel te weinig op.

Paar interessante opmerkingen uit dat interview:

- Ze waren bezig met een PC versie van Dreams en hadden een build draaien. Helaas is het nooit tot een release gekomen.
- Toen Little Big Planet gepitched werd was Microsoft ook geïnteresseerd. Sony had ze echter al funding gegeven dus dat is nooit verder gekomen dan een verkennend gesprek.
- Ze hebben lang gekeken naar mogelijkheden om Dreams creaties verkoopbaar te maken in een store, maar dat was qua legal en logistics erg lastig omdat MM gevestigd is in de UK en niet de US.
- Tijdens de ontslag ronde door Sony eerder dit jaar was het volgens Healy een afweging tussen of MM sluiten of London Studio. Sony had meer vertrouwen in het nieuwe project van MM en zodoende is London Studio gesloten.

[ Voor 15% gewijzigd door kazuka op 08-05-2024 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
@kazuka
Ga het filmje straks op me gemak kijken.

Dreams:Hier was de instapdrempel voor het grote publiek denk net wat te hoog.LBP was een perfecte combinatie van creatief zijn en gamen.

Voor wie niet creatief wilde zijn kon dan toch nog tig leuke levels spelen.
Zelf heb ik destijds leuke dingen gemaakt en gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Nu de Stellar blade storm is gaan liggen (lijkt het?) ben ik wel benieuwd hoe de mensen er momenteel tegenaan kijken.

Ik had er zelf wel zin in, maar een wat kritische review gezien die wel punten noemt waardoor ik wat sneller uitgekeken ben op 'moderne games'.

Maar het lijkt me nog steeds een prima budget of ps plus essentials titel voor mensen met geduld (en gezien ik pas een ps5 koop als de pro er is, ben ik zeer geduldig O-) )
TLRD: Denk geen wereld top, maar gewoon net ietsjes onder de toppers in het genre?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Sagat schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 10:41:
Nu de Stellar blade storm is gaan liggen (lijkt het?) ben ik wel benieuwd hoe de mensen er momenteel tegenaan kijken.

Ik had er zelf wel zin in, maar een wat kritische review gezien die wel punten noemt waardoor ik wat sneller uitgekeken ben op 'moderne games'.

Maar het lijkt me nog steeds een prima budget of ps plus essentials titel voor mensen met geduld (en gezien ik pas een ps5 koop als de pro er is, ben ik zeer geduldig O-) )
TLRD: Denk geen wereld top, maar gewoon net ietsjes onder de toppers in het genre?
Heb zelf nog bijna 2 weken getwijfeld vanwege de prijs.
Maar tot nu toe geen spijt van mijn aankoop.

Demo had ik al kapot gespeeld. Uiteindelijk toch maar gekocht voor de volle pond.

Gameplay, sound en graphics zijn topnotch. Baas gevechten zijn uitdagend. Als je het parryen een beetje onder controle hebt, speelt het verdomd lekker. Doodgaan stoor ik me niet zo aan. Je hebt meteen weer zin om erin te vliegen.
Minpunten;
Verhaal doet me vrij weinig tot nu toe. Dus als je dan toch minpunten moet benoemen. Is dit het misschien.

Ja topper in zijn genre.
Denk het wel. Denk niet zo zeer in scores. Maar ik vind een 82/100 meta score gewoon uitstekend.

[ Voor 3% gewijzigd door Sefaex op 08-05-2024 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Raem schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:45:
[...]

2 blijft mijn favoriet. De remake daarvan is ook erg goed.
Maar 1, 2, 3, 4 en 7 vond ik allemaal goede games. 5 vrij matig. 6 en 8 niet gespeeld.
RE5 was echt een goed spel eigenlijk. Coop was erg verslavend. Het grootste nadeel was dat je niet rennend kon schieten.. Dat gedeelte heeft het spel geruïneerd. Een remake is zeer welkom.

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 08-05-2024 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Vond biohazard en village erg goed. Deel 4 remasterd was ook wel oke, rest kon ik niet inkomen en ook niet verder gespeeld.

Speel de laatste tijd ook amper, al 3 week niet gegamed. Veel te veel buiten bezig of andere dingen in huis.
Word tijd voor slechter weer ofzo

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Over Capcom games gesproken, het wordt weer eens tijd voor een nieuwe Mega Man. Ben in een nostalgische bui de Mega Man X soundtrack aan het luisteren. :P

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Playstation Showcase

vrijdag 24 mei 22:00

https://blog.playstation....y-24-at-1pm-pacific-time/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 12-09 12:17

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:07
Show lijkt ook al volledig gelekt te zijn

YouTube: PlayStation Showcase | [ENGLISH]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een tijdmachine? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daan0s schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 18:53:
Show lijkt ook al volledig gelekt te zijn
Misschien eerst zelf eens kijken vooraleer je het Internet gelooft ? :p

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:07
Het sarcasme was blijkbaar te subtiel na bovenstaande berichten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zit dat nu eigenlijk met de gratis PS5 upgrade van Fallout 4 ?
Ik heb Fallout 4 uit PS+ Essential waar hij ooit eens een maandelijkse game was. Maar ik zie niet direct hoe ik die versie gratis kan upgraden. Ik kan wel een PS5-versie toevoegen aan mijn bibliotheek maar er staat expliciet bij dat die in de Gamecatalogus zit, wat dus suggereert dat je dan eigenlijk de versie uit PS+ Extra downloadt.
Ik wil vermijden dat ik die dan weer kwijt ben wanneer hij uit PS+ Extra gehaald zou worden.
EDIT: deze reddit thread gevonden, en ja, het is weer het zoveelste voorbeeld van een compleet broken licensing systeem. Wie Extra/Premium heeft kan zijn Essential license blijkbaar niet upgraden, want je downloadt de PS5 versie eigenlijk uit de Extra catalogus waardoor je Essential license overschreven wordt. Wat een amateurs.. |:(

Ik heb al iets gelijkaardig voor met Ghostrunner. Die was destijds in de PS+ Essential, maar enkel de PS5 versie. Ik zag nu dat daar ook een PS4 versie van is, die ik aan mijn bibliotheek kon toevoegen, maar dat was eigenlijk omdat het een PS+ Extra game is. Om het helemaal compleet te maken blijk ik die dan zelfs helemaal niet te kunnen spelen, want naast het + icoontje staat er ook een slotje, wat wel bizar is want ik heb PS+ Premium.

@Daan0s : ik had inderdaad de posts erboven gemist die al aangaven dat die announcement een oude announcement was ;).

[ Voor 23% gewijzigd door Twixie op 09-05-2024 11:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Ja sorry boys.
Had het klakkeloos overgenomen van een andere site.

Nou maar hopen dat die showcase alsnog eind mei komt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:37

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
De orginele versies van 2 en 3 zijn niet te spelen op de ps5.

Als je de orginele versie van deel 2 wilt spelen dan is de dreamcast versie de beste :-) overigens geldt dit ook voor deel 3 ;-)

Als de orginele versie van deel 4 te spelen is op de ps5 dan is dit hoogstwaarschijnlijk via de brakke ps2 emulator. Geen aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Verwijderd schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:59:
[...]

De orginele versies van 2 en 3 zijn niet te spelen op de ps5.

Als je de orginele versie van deel 2 wilt spelen dan is de dreamcast versie de beste :-) overigens geldt dit ook voor deel 3 ;-)

Als de orginele versie van deel 4 te spelen is op de ps5 dan is dit hoogstwaarschijnlijk via de brakke ps2 emulator. Geen aanrader!
2/3 niet speelbaar in og varianten? Zelf niets via ps4 mode van de ps5? Ik ben verbaasd! Dacht dat capcom die centjes echt wel zou willen ontvangen ;)

Verder dank voor de tips!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:37
Begonnen aan een Sekiro NG+ run in afwachting van de Elden Ring DLC. Blijft een heerlijke game.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Inmiddels al 20 uur in Horizon: Zero Dawn zitten en net over de helft van het verhaal, de wereld is groot en je word makkelijk afgeleid door andere activiteiten. Gewoon perfect!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10:20
Dag allen, even kort advies nodig. Ik heb ooit de trial van Mass Effect Andromeda op mijn PS5 gedownload. Kort daarna het spel op disc gekocht. Gisteren eindelijk geïnstalleerd. Na de installatie staat er trial naast het spel in het PS5 dashboard. Heb het spel opnieuw geïnstalleerd vanaf de disc en internet uitgezet voordat ik de tweede installatie vanaf de disc deed. Daarna update gedownload, en wederom staat er dus trial op het dashboard.

Ik ben bekend met hoe licenties vaak chaotisch verlopen bij Playstation, ik dacht eraan contact op te nemen met Sony, maar dat is zo omslachtig dat ik denk eerst even hier vragen.

Mijn vraag is, kan ik gewoon lekker spelen vanaf mijn disc zonder problemen? In het hoofdmenu staat niks vermeld over een trial status. En ik zie ook nergens een timer lopen. En ik beschik dus over de disc. Lees graag jullie gedachten. Mijn eigen zorg is dat ik intensief 10 uur zit te spelen en dan toch gedoe heb met die 'trial" licentie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Forsaken
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 12-09 23:19
sten123 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 07:51:
Nou de vraag die iedereen stel

Momenteel een series 7 maar ben slecht te verstaan en komt denk ik door de headset.. ook soms echos

Dus opzoek naar een nieuwe!

Naar een 7x of een 9?
Of toch de sony explorer oordopjes ?

Of andere goeie aanbevelingen.
1 antwoord, Audeze Maxwell!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:37
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zo vlak voor een mogelijke PS showcase aankondiging in de komende dagen is het altijd leuk om te voorspellen wat we te zien krijgen. Eens zien hoeveel ik er op mijn bingokaart kan afvinken deze keer :P

Qua first party gok ik op het volgende:

- Astro sequel van Team Asobi (op basis van wat Jeff Grubb heeft gehoord)
- Ghost of Tsushima sequel van Sucker Punch
- Eerste gameplay beelden van de Until Dawn remake
- Horizon Zero Dawn remake/master
- Concord gameplay debuut van Firewalk. Die game staat nog altijd op de planning voor dit jaar
- Aankondiging van de Venom game van Insomniac. Dit zou een kleinschalige game zijn a la Miles Morales
- Aankondiging PC versie van GoW Ragnarok

Qua 2nd / 3rd party denk ik aan:

- Silent Hill 2 remake release date (wordt nu wel eens tijd)
- Resident Evil 9 teaser van Capcom

Verder qua recente geruchten:

- Er zou mogelijk een Lego game komen in de Horizon universe.
- Sony heeft schijnbaar een nieuwe studio opgericht omdat er de afgelopen maanden veel voormalige Deviation devs zijn overgestapt naar SIE. De Deviation studio was opgeheven vorig jaar nadat ze een tijd bezig waren met een 1st party pvp game.
- Bluepoint zou met 2 projecten bezig zijn. Een daarvan zou een God of War spinoff kunnen zijn (original content). Ze hebben eerder ook meegeholpen aan Ragnarok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
kazuka schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 18:31:
Zo vlak voor een mogelijke PS showcase aankondiging in de komende dagen is het altijd leuk om te voorspellen wat we te zien krijgen. Eens zien hoeveel ik er op mijn bingokaart kan afvinken deze keer :P

- Concord gameplay debuut van Firewalk. Die game staat nog altijd op de planning voor dit jaar
- Aankondiging van de Venom game van Insomniac. Dit zou een kleinschalige game zijn a la Miles Morales

- Sony heeft schijnbaar een nieuwe studio opgericht omdat er de afgelopen maanden veel voormalige Deviation devs zijn overgestapt naar SIE. De Deviation studio was opgeheven vorig jaar nadat ze een tijd bezig waren met een 1st party pvp game.
- Bluepoint zou met 2 projecten bezig zijn. Een daarvan zou een God of War spinoff kunnen zijn (original content). Ze hebben eerder ook meegeholpen aan Ragnarok.
Denk ook misschien wat Wolverine beelden. Game moet volgend jaar al uitkomen. En afgezien van de gehackte beelden van een early build. Hebben we ook niet veel gezien.

En ja. Astro verdient wel een volwaardige game. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Sefaex op 11-05-2024 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Sefaex schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:02:
[...]
En ja. Astro verdient wel een 2e volwaardige game. _/-\o_
Heb het even voor je aangepast ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
cold_as_ijs schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 22:38:
[...]

Heb het even voor je aangepast ;)
Naja, doelde meer op de speelduur.
Astro Playroom is toch gewoon een soort van tech demo!

Hoop op een Astro game met de speelduur van een Ratchet game.
Benieuwd of dit gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik moet zeggen dat het voor een tech demo best een grappig spel was, heb me er goed mee vermaakt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Wat een heerlijk spel blijft het ook, ben bijna level 30 terwijl mijn hoofd missies nog op level 15 zit :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19:27
Sefaex schreef op zondag 12 mei 2024 @ 11:14:
[...]

Astro Bot Rescue Mission niet vergeten! Die is 7,5u volgens HowLongToBeat ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Sefaex schreef op zondag 12 mei 2024 @ 11:14:
[...]

Ik doelde op astrobot rescue mission. Een van de beste PSVR games!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Zit nu op 18 uur in Stellar Blade. En 60% completion.
Doe alles, check alles!

Nog 2 zijmissies en dan heb ik alle zijmissies gedaan. Er is een point of no return. En daar zit ik nu. Als je verder gaat. Kun je dus geen collectables en zijmissies meer doen. Beetje irritant. Ben je 4-5 uurtjes alleen maar "ga even een visje vangen" zijmissies aan het doen. Terwijl je eigenlijk gewoon verder wil knallen. :P

Gelukkig is de OST echt abnormaal goed. Dus vervelen doe je je nooit.

Perfect parryen/ontwijken lukt nog niet altijd. Denk dat ik dit nooit 100% zal perfectioneren. Zie op youtube no damage runs. En dan heb je mij, die met hakken over de sloot (en bezwete handen) een baas verslaat. Oke! :+

Maar speel als casual gamer nog steeds op normal. Dus ja, kan hem iedereen aanraden.

Hopen dat het spel snel een prijsverlaging krijgt. Zodat meer mensen hem gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
cold_as_ijs schreef op zondag 12 mei 2024 @ 12:37:
[...]

Ik doelde op astrobot rescue mission. Een van de beste PSVR games!
Shame on me dat ik die nooit heb gespeeld dan.

Heb mijn PS VR trouwens allang verkocht. Dus of het er ooit nog van gaat komen weet ik niet. Maar ik zet hem op mijn lijstje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 12 mei 2024 @ 12:19:
Wat een heerlijk spel blijft het ook, ben bijna level 30 terwijl mijn hoofd missies nog op level 15 zit :p
Van die missie-levels zou ik me helemaal niets aantrekken, want kloppen langs geen kanten. Sommige missies waren een lagere level en geraakte ik niet of nauwelijks door, andere waren een pak hoger en bleken vrij gemakkelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
Na Rise of the Ronin nóg meer zin in TeamNinja games. Was al een keer begonnen met Nioh2 maar wilde nu eerst 1 en daarna 2 spelen. Onwijs moeilijk in het begin, veel moeilijker dan midnight difficulty van RotR. Maar het begint te klikken; wat een brute actie game zeg! Aanrader, maar zou wel wachten op de sale want komt regelmatig in de aanbieding. (Of marktplaats, als je liever fysiek wil)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vinnocchio schreef op zondag 12 mei 2024 @ 20:52:
Na Rise of the Ronin nóg meer zin in TeamNinja games. Was al een keer begonnen met Nioh2 maar wilde nu eerst 1 en daarna 2 spelen. Onwijs moeilijk in het begin, veel moeilijker dan midnight difficulty van RotR. Maar het begint te klikken; wat een brute actie game zeg! Aanrader, maar zou wel wachten op de sale want komt regelmatig in de aanbieding. (Of marktplaats, als je liever fysiek wil)
Beide fantastische games inderdaad. Deel 2 vond ik makkelijker dan deel 1. Dus als je daar doorheen komt moet deel 2 ook geen probleem zijn. :P
Wo Long heb ik niet gespeeld, dus weet niet of die goed is. Maar Stranger of Paradise kun je gerust overslaan, die vond ik echt tegenvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
Raem schreef op maandag 13 mei 2024 @ 01:03:
[...]

Beide fantastische games inderdaad. Deel 2 vond ik makkelijker dan deel 1. Dus als je daar doorheen komt moet deel 2 ook geen probleem zijn. :P
Wo Long heb ik niet gespeeld, dus weet niet of die goed is. Maar Stranger of Paradise kun je gerust overslaan, die vond ik echt tegenvallen.
Wo Long uitgespeeld, vond ik leuk maar niet zo tof als RotR. Stranger of Paradise kon ik niet uitstaan lol.
Die Nioh games zijn zo underrated, soort soulslike on crack oid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Twixie schreef op zondag 12 mei 2024 @ 20:22:
[...]

Van die missie-levels zou ik me helemaal niets aantrekken, want kloppen langs geen kanten. Sommige missies waren een lagere level en geraakte ik niet of nauwelijks door, andere waren een pak hoger en bleken vrij gemakkelijk.
Oh daar keek ik ook amper na, want ik was al vrij vroeg in het spel al hoog level omdat ik echt alles loot en vermoord. Hierdoor blijft de xp maar binnenstromen, maar ondanks dat heb ik wel een paar missies gehad die ik even opzij moest zetten voordat ik die kon halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater: Deze hoop ik weer in de showcase te zien.
Silent Hill 2: Ik gok dat we deze dit najaar kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
G_Dragon schreef op zondag 12 mei 2024 @ 12:19:

[Streamable: unnamed]
hint:
spoiler:
je wil alle power cells verzamelen

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman

wishfull thinking, aankondiging nieuwe IP van Naughty Dog.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:26
Zat te twijfelen of ik het in het grote vinyl topic wilde posten of toch hier ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TzGIx42kvjT8gGCwE8pK8D9tiwA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eV2MXFwNWBhFzbawFoRav4kc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Hulleman schreef op maandag 13 mei 2024 @ 11:34:
[...]

hint:
spoiler:
je wil alle power cells verzamelen
Die neem ik mee, ik moet nog steeds de missie doen om te ontdekken waar de eerste voor dient.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
G_Dragon schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 15:04:
Inmiddels al 20 uur in Horizon: Zero Dawn zitten en net over de helft van het verhaal, de wereld is groot en je word makkelijk afgeleid door andere activiteiten. Gewoon perfect!
Goed om te lezen dat je je er mee vermaakt. Ik vond het verhaal van Zero Dawn echt leuk om te volgen. Ik heb dat niet heel vaak in games.

[ Voor 20% gewijzigd door Hulleman op 13-05-2024 14:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
G_Dragon schreef op maandag 13 mei 2024 @ 14:02:
[...]

Die neem ik mee, ik moet nog steeds de missie doen om te ontdekken waar de eerste voor dient.
Na die missie wordt dat volgens mij wel duidelijk. Het is de moeite :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
@Hulleman Ja ik vind het tot nu toe de aanschaf van mijn Playstation 5 meer dan waard geweest en wil er ook zeker niet doorheen rushen en lekker genieten de wereld en de verhalen, ik het Horizon: Zero Dawn topic zijn de laatste 4 berichten van mij waardoor ik me bijna schuldig voel om er nog een 5e bericht achteraan te posten :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
G_Dragon schreef op maandag 13 mei 2024 @ 14:15:
@Hulleman Ja ik vind het tot nu toe de aanschaf van mijn Playstation 5 meer dan waard geweest en wil er ook zeker niet doorheen rushen en lekker genieten de wereld en de verhalen, ik het Horizon: Zero Dawn topic zijn de laatste 4 berichten van mij waardoor ik me bijna schuldig voel om er nog een 5e bericht achteraan te posten :D
haha mooi man! Oh trouwens, de game Until Dawn is ook echt tof om te spelen. Leuk om coöp met de vrouw te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Hulleman schreef op maandag 13 mei 2024 @ 14:16:
[...]

haha mooi man! Oh trouwens, de game Until Dawn is ook echt tof om te spelen. Leuk om coöp met de vrouw te doen.
Die tip neem ik mee, maar dat word pas ergens volgend jaar of later dat we die gaan spelen.
Aangezien ik nu eerst een lijstje heb die langer gaat worden door aankomende releases op Xbox.

Horizon: Zero Dawn, Horizon: Forbidden West, God Of War, God of War: Ragnarök, The Last of Us 1 & 2, Marvels Spiderman 1 & 2 Days Gone, Gran Turismo 7 en dan vergeet ik er vast nog wel een aantal.

En dan komen dit jaar nog andere spellen uit die ik op Xbox ga spelen :D

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 13-05-2024 14:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
  • Laatst online: 14:08
G_Dragon schreef op maandag 13 mei 2024 @ 14:23:
[...]

Die tip neem ik mee, maar dat word pas ergens volgend jaar of later dat we die gaan spelen.
Aangezien ik nu eerst een lijstje heb die langer gaat worden door aankomende releases op Xbox.

Horizon: Zero Dawn, Horizon: Forbidden West, God Of War, God of War: Ragnarök, The Last of Us 1 & 2, Marvels Spiderman 1 & 2 Days Gone, Gran Turismo 7 en dan vergeet ik er vast nog wel een aantal.

Vergeet ook vooral Spider-Man Miles Morales niet, gratis via ps+. Als je trouwens via Miles Morales ingame Spider-Man 1 koopt krijg je ook dikke korting!

Doe je ook aan trophy hunten?

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Royy90 schreef op maandag 13 mei 2024 @ 14:39:
[...]

Vergeet ook vooral Spider-Man Miles Morales niet, gratis via ps+. Als je trouwens via Miles Morales ingame Spider-Man 1 koopt krijg je ook dikke korting!

Doe je ook aan trophy hunten?
Oh ja er zijn zelfs 3 Spider-man spellen, die was ik vergeten :P.
Ja en nee, sommige spellen heb ik ooit wel 1000/1000 gespeeld maar daar moet ik dan ook echt zin in hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Killzone shadowfall, death stranding, matterfall, uncharted 4, FF7 remake, Ratchet and clank, R&C Rift apart, miles morales, sackboy, returnal, gravity rush 1 en 2, shadow of the colossus en concrete genie zeker niet vergeten!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Die zag ik niet direct aankomen, Hermen Hulst is de nieuwe (co)CEO van Playstation als opvolger van Jim Ryan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Nee inderdaad, die zag ik ook niet aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:10

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Die zag ik niet aankomen. Onverwachte keuze.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Hermen is ver gekomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
[...]

Uncharted 1 t/m 4, uncharted lost legacy, ratchet & clank rift apart, demon's souls remake, death stranding (bizarre parel). Wat ouder, maar niet minder indrukwekkend is Detroit Become Human.

Je hebt geen tijd meer om te werken :P

[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 14-05-2024 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
kazuka schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 05:13:
Die zag ik niet direct aankomen, Hermen Hulst is de nieuwe (co)CEO van Playstation als opvolger van Jim Ryan:

[YouTube: PlayStation Has 2 CEO's Now. With Jim Ryan Gone, What Does This Mean For PS5 & The Future?]
Niet heel vreemd toch? Hermen Hulst was al head of playstation studio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Als ik het goed begrepen heb, zijn er nu 2 CEO's, naast Herman Hulst ook Hideaki Nishino.

https://nl.ign.com/ps5/15...yStation%27s%20new%20CEOs.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sefaex
Toch wel knap. Van Guerrilla games naar CEO van Playstation.

Toch mis ik Shu wel _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Sefaex schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 10:02:
Toch wel knap. Van Guerrilla games naar CEO van Playstation.

Toch mis ik Shu wel _/-\o_

[YouTube: Official PlayStation Used Game Instructional Video]
haha, ja deze reclame was wel echt scherp van Sony

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Hulleman schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 10:08:
[...]

haha, ja deze reclame was wel echt scherp van Sony
Inderdaad, dit filmpje heeft Xbox behoorlijk wat gamers gekost. Ja Xbox heeft het wel aangepast in korte tijd, maar toen was het kwaad al geschied.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Hulleman schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 09:10:
[...]

Niet heel vreemd toch? Hermen Hulst was al head of playstation studio's.
Op zich niet maar hij gaat wel hard zo met carrière maken en de structuur van co-CEO vind ik wel verrassend. Zijn functie van head of PS Studios wordt denk ik dan niet ingevuld door iemand anders, dit doet hij nog steeds.

Maar wel leuk zo een Nederlands tintje bij Playstation. Angie Smets die voorheen de manager van Guerilla was is intussen ook al head of development bij Playstation.

Het nieuws haalt zelfs de NOS: https://nos.nl/artikel/25...we-topman-van-playstation

Helldivers heeft nu al het verkooprecord van GoW Ragnarok verbroken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EGGRu2q83MHvbKTkgOLtT4NEw8Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hFTAshCAiDHesI2Wxl2Pg9tg.jpg?f=fotoalbum_large

En Concord staat nog steeds op de planning voor dit jaar. Kan niet anders dan dat het veel aandacht krijgt in de showcase / SoP:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vvvE7byGzwouqh_aqCtFLPPGfMI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WTxZksf7QtqX3kPoYroX0Bj9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door kazuka op 14-05-2024 10:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Linksquest schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 10:14:
[...]

Inderdaad, dit filmpje heeft Xbox behoorlijk wat gamers gekost. Ja Xbox heeft het wel aangepast in korte tijd, maar toen was het kwaad al geschiet.
offtopic:
Geschied?
O-)

Yup, zat zelf destijds erg te twijfelen om toen voor ps4 of xb1 als eerste te gaan (uiteindelijk komen ze er toch alletwee wel bij mij).
Het was voor mij niet doorslaggevend, maar het was absoluut niet niet in het voordeel en ben naar ps4 gegaan (daarna ps4 pro, toen one s en daarna nog one x)

Zie het nu ook niet heel rooskleurig in voor team groen, maar dat is natuurlijk niet voor hier.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Sagat schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 10:55:
[...]

offtopic:
Geschied?
O-)
Zie het nu ook niet heel rooskleurig in voor team groen, maar dat is natuurlijk niet voor hier.
Ben bang dat het een japanse duopolie gaat worden. Mis duidelijke richting uit concurrerende kamp en ik denk dat ze gelukkig mogen zijn als er nog een redelijk succesvolle streamingdienst van over blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 12-09 12:17
cold_as_ijs schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 14:17:
[...]

Ben bang dat het een japanse duopolie gaat worden. Mis duidelijke richting uit concurrerende kamp en ik denk dat ze gelukkig mogen zijn als er nog een redelijk succesvolle streamingdienst van over blijft.
Ze hebben Activision-blizzard-king. They’ll be fine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Toch een stukje Nederlandsch trots bij PlayStation :P

Wel goed dat ze voor een nieuwe structuur gaan in de vorm van co-CEO. Ik denk dat het tijd is om zaken anders aan te pakken, het game landschap is sterk verander sinds de release van de huidige consoles.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:28
cold_as_ijs schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 14:17:
[...]

Er lijkt maar ruimte voor 2 spelers in de high end console markt en imo verdiend Nintendo die plek veel meer en zou een erg goede concurrent voor Sony zijn.

.

[ Voor 63% gewijzigd door Mutatie op 15-05-2024 08:45 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:16

BM

Moderator Spielerij
En ik maar denken dat dit het Playstation topic is :+

Voor discussie rondom Xbox -> Xbox topic. Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Gisteren Gran Turismo 7 opgehaald bij iemand in de buurt voor nog geen €32, vond dat geen slechte prijs!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 13:59
G_Dragon schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 09:14:
Gisteren Gran Turismo 7 opgehaald bij iemand in de buurt voor nog geen €32, vond dat geen slechte prijs!
Topspel, speel het sinds de release en nog steeds wekelijks.
Tijd voor een GOT Timetrial GT7 ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:37
Sony Shipped 4.5 Million PS5's Last Quarter, Almost Five Times More Than Xbox Series X|S
https://www.pushsquare.co...-more-than-xbox-series-xs

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Sony heeft geen grote titels gepland in het huidige fiscale jaar: https://www.gamed.nl/view/147695

Vermoed dat we dit najaar die Venom game gaan krijgen.Qua content zoals Miles Morales.

Voor mij ziet het najaar er voor nu nog mager uit.

[ Voor 12% gewijzigd door jori040 op 15-05-2024 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Laatst online: 07:44
jori040 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 14:49:
Sony heeft geen grote titels gepland in het huidige fiscale jaar: https://www.gamed.nl/view/147695

Vermoed dat we dit najaar die Venom game gaan krijgen.Qua content zoals Miles Morales.

Voor mij ziet het najaar er voor nu nog mager uit.
Ik vind het niet zo'n ramp. Ik heb nog veel plezier met Helldivers 2, ik ben nog bezig met FF7 Rebirth en ook net met Cyberpunk 2077 begonnen. Ik zit voor het hele jaar wel geramd.
Pagina: 1 ... 17 ... 117 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties