✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Snap ik, maar zo'n mat zwarte sticker voor dat glimmende middengedeelte, laat de PS5 nog wat minder opvallen.G_Dragon schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 08:31:
[...]
Ja klopt ik had er al naar gekeken maar wij wouden juist van dat grote toren idee af want standaard is het een behoorlijk groot en lomp apparaat dat zeker opvalt met die uitstekende punten.
En de Playstation 5 staat bij ons in de woonkamer, dat hoeft niet zo op te vallen. Daarom gekozen voor een faceplate die het apparaat subtieler maakt.
Toen ik de faceplates, praktisch na launch, kocht, waren ze er nog niet zonder die uitstekende punten. Al vind ik die van mij er zo best strak uitzien met dat chroom PS logo
:strip_exif()/f/image/zFzthfaBK4kI9yH6IRhtiKwA.jpg?f=fotoalbum_large)
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Een beetje? Er is geen twijfel mogelijk zelfs... door de heterochromia.Verwijderd schreef op maandag 29 april 2024 @ 14:54:
[...]
Geen idee, vond die ogen wel een beetje op Selene lijken.
Another year, another cycle.
— Housemarque (@Housemarque) 30 april 2024
The Third time around, extra loot is exposed with Dark Horse flair.
-Returnal: Fallen Asteria, Graphic Novel
-Returnal Artbook
-Fallen Asteria, Animated Adaptation https://t.co/Wa5bDhVl60
👩🚀 pic.twitter.com/D4uPNkHXRj
Verwijderd
https://blog.playstation....unic-destiny-2-lightfall/
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Maar als ik alle berichten mag geloven gaat Horizon: Zero Dawn The Complete Editie eruit. Hopelijk is dit niet waar, want ben er net een week mee bezigVerwijderd schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 18:05:
O.a ea fc 24, tunic en ghostrunner 2 via ps plus essential:
https://blog.playstation....unic-destiny-2-lightfall/
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 14:10
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Heb er nog niks van gehoord, heb jij niet de disk versie?G_Dragon schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 12:54:
[...]
Maar als ik alle berichten mag geloven gaat Horizon: Zero Dawn The Complete Editie eruit. Hopelijk is dit niet waar, want ben er net een week mee bezig
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ja klopt, gelukkig wel!Linksquest schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 13:06:
[...]
Heb er nog niks van gehoord, heb jij niet de disk versie?
Verwijderd
Klopt die gaat eruit, maar die is tegenwoordig voor een prikkie te koop. Maar dat is in ps plus extra, de games die ik hierboven noem is voor Essential.G_Dragon schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 12:54:
[...]
Maar als ik alle berichten mag geloven gaat Horizon: Zero Dawn The Complete Editie eruit. Hopelijk is dit niet waar, want ben er net een week mee bezig
EDIT: HZD was inderdaad onderdeel van het Play At Home initiatief ten tijde van de pandemie. Iedereen kon die rond mei 2021 gratis claimen samen met een rits andere games.
Vreemd genoeg blijft Forbidden West wél nog in de PS+ Extra catalogus. Er gaan dan ook blijkbaar speculaties de ronde dat er een PS5 remaster van HZD zit aan te komen, omdat blijkbaar iets gelijkaardig met Spider-Man gebeurd is.
[ Voor 15% gewijzigd door Twixie op 02-05-2024 16:17 ]
EDIT: Blijkbaar staat er ergens in de data van mijn save iets van de dlc waardoor ik hem moet kopen of de complete editie moet aanschaffen, wil ik verder spelen nadat het uit het Extra Abonnement is gehaald.
[ Voor 24% gewijzigd door G_Dragon op 03-05-2024 08:00 ]
Nee joh die ziet er op PS5 toch nog goed uit.Timothy3000 schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 16:35:
Grafische update voor die game zou niet verkeerd zijn.
Na het installeren van God Of War blijft de disk drive constant spinnen iemand enig idee waar dit aan ligt?
Is hij nog aan het updaten?rutgergron schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 19:47:
Vraagje,
Na het installeren van God Of War blijft de disk drive constant spinnen iemand enig idee waar dit aan ligt?
Kan zijn dat als je de game start dat hij dan na een tijdje ophoudt.
NvtTimothy3000 schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 20:36:
[...]
Is hij nog aan het updaten?
Kan zijn dat als je de game start dat hij dan na een tijdje ophoudt.
[ Voor 6% gewijzigd door Amaze86 op 02-05-2024 22:03 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
Dat heb ik eigenlijk bij alle remasters die Sony de afgelopen tijd uitbrengt, TLOU Part 2, Ghost of ghost of tsushima etc. Allemaal van die onnodige remasters die voor mij niet nodig zijn. Helemaal omdat die games gewoon via BC op de ps5 te spelen zijn en ook nog eens een 60fps patch hebben gehad.G_Dragon schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 16:21:
Het stomme is dat Horizon: Zero Dawn zo'n spel is dat helemaal geen remaster nodig heeft, want het speelt op 60fps en ziet er nog prachtig uit.
Als ze dan remasters maken dan liever van games die niet op de ps5 te spelen zijn, dus bijvoorbeeld ps3 games.
Verwijderd
Op het moment dat je kan spelen betekent niet dat de gehele game al geïnstalleerd is. Meestal kan je al beginnen met spelen bij 30% installatie, de rest van de installatie van de game doet hij dan terwijl je aan het spelen bent. Zodra de installatie echt helemaal voltooid is zal de disc ophouden met spinnen.rutgergron schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 19:47:
Vraagje,
Mee eens!Verwijderd schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 10:39:
[...]
Dat heb ik eigenlijk bij alle remasters die Sony de afgelopen tijd uitbrengt, TLOU Part 2, Ghost of ghost of tsushima etc. Allemaal van die onnodige remasters die voor mij niet nodig zijn. Helemaal omdat die games gewoon via BC op de ps5 te spelen zijn en ook nog eens een 60fps patch hebben gehad.
Als ze dan remasters maken dan liever van games die niet op de ps5 te spelen zijn, dus bijvoorbeeld ps3 games.
Verwijderd
Strak manG_Dragon schreef op maandag 29 april 2024 @ 17:05:
En de faceplate zit erop!
[Afbeelding] [Afbeelding]
Ook een trouwe PlayStation|Xbox gebruiker zie ik
Ja klopt en nog geen dag spijt dat ik hem gehaald heb voor de Horizon spellen, want alleen al met Zero Dawn ben ik meer dan verrast. Man man man wat een diamant is dit zegVerwijderd schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 10:55:
[...]
Strak man![]()
Ook een trouwe PlayStation|Xbox gebruiker zie ik
Horizon kan wel een grafische update gebruiken imo. Kunnen ze ook een mooie bundel met deel 2 maken.Verwijderd schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 10:39:
[...]
Dat heb ik eigenlijk bij alle remasters die Sony de afgelopen tijd uitbrengt, TLOU Part 2, Ghost of ghost of tsushima etc. Allemaal van die onnodige remasters die voor mij niet nodig zijn. Helemaal omdat die games gewoon via BC op de ps5 te spelen zijn en ook nog eens een 60fps patch hebben gehad.
Verder wel eens. Er verschijnen teveel remasters tegenwoordig.
[ Voor 12% gewijzigd door Timothy3000 op 03-05-2024 12:13 ]
Verwijderd
Horizon ziet er nog prima uit, joh. Denk niet dat er veel mensen zijn die zitten te wachten op een grafische update van die game.Timothy3000 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 12:10:
[...]
Horizon kan wel een grafische update gebruiken imo. Kunnen ze ook een mooie bundel met deel 2 maken.
Verder wel eens. Er verschijnen teveel remasters tegenwoordig.
Verwijderd
Gaat jammer genoeg niet gebeuren, killzone verkocht helaas niet zo heel goed.kwdtje schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 12:35:
Helemaal eens. Zie veel liever een nieuwe Killzone!
Dat is idd de reden.Verwijderd schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 12:48:
[...]
Gaat jammer genoeg niet gebeuren, killzone verkocht helaas niet zo heel goed.
Sony moet even goed kijken naar wat een Gears of War game[geruchten gaan] in 2024 doet qua populariteit en verkoop.Misschien is het nu wel weer tijd voor een leuke SP/MP shooter.
In Killzone 2 & 3 heb ik veel uren zitten.De games op de Vita en PSP waren ook leuk.
Verwijderd
De gehele story mode van Gears of War was co-op te spelen. Halo 3 deed dat ook heel goed. Heerlijk was dat. Dat mis ik echt bij veel hedendaagse games.jori040 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:18:
[...]
Dat is idd de reden.
Sony moet even goed kijken naar wat een Gears of War game[geruchten gaan] in 2024 doet qua populariteit en verkoop.Misschien is het nu wel weer tijd voor een leuke SP/MP shooter.
In Killzone 2 & 3 heb ik veel uren zitten.De games op de Vita en PSP waren ook leuk.
Ja iedereen kon zich wel in een mode vinden.Een pure MP-shooter kopen zie ik niet zitten.Verwijderd schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:49:
[...]
De gehele story mode van Gears of War was co-op te spelen. Halo 3 deed dat ook heel goed. Heerlijk was dat. Dat mis ik echt bij veel hedendaagse games.
GoW en Killzone zijn aardig verschillende games toch?jori040 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:18:
[...]
Dat is idd de reden.
Voor mij zitten ze wel in hetzelfde genre.Gears heeft de cover gameplay en is minder snel.Timothy3000 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:53:
[...]
GoW en Killzone zijn aardig verschillende games toch?
Verwijderd
Voor mij is killzone ook wel echt een compleet andere game dan Gears of war. Die laatste is meer een cover shooter en killzone is echt een FPS game.jori040 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:56:
[...]
Voor mij zitten ze wel in hetzelfde genre.Gears heeft de cover gameplay en is minder snel.
Dat snap ik.Punt wat ik wil maken is dat ik denk dat het voor hetzelfe publiek is.Verwijderd schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 15:17:
[...]
Voor mij is killzone ook wel echt een compleet andere game dan Gears of war. Die laatste is meer een cover shooter en killzone is echt een FPS game.
Verwijderd
Dat vraag ik mij af, gears of war vind ik zelf niks aan eerlijk gezegd en killzone vond ik echt gaaf.jori040 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 15:20:
[...]
Dat snap ik.Punt wat ik wil maken is dat ik denk dat het voor hetzelfe publiek is.
Bij gears of war vond ik de enemies echt bullet sponges, verhaal boeide mij niet echt eerlijk gezegd. Die gehele gameplay deed mij op 1 of andere manier niks.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2024 15:25 ]
Ik speelde beide.Wel deed Killzone mij net wat meer dan Gears.Verwijderd schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 15:22:
[...]
Dat vraag ik mij af, gears of war vind ik zelf niks aan eerlijk gezegd en killzone vond ik echt gaaf.
Bij gears of war vond ik de enemies echt bullet sponges, verhaal boeide mij niet echt eerlijk gezegd. Die gehele gameplay deed mij op 1 of andere manier niks.
Maar goed ik verwacht niet dat we de komende jaren een nieuwe Killzone gaan zien.
Resistance games: Ook geweldig!
Same here. GoW vond ik niks. Dat hele cover shooter gedoe is niet aan mij besteed. Killzone vond ik dan wel weer te gek.Verwijderd schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 15:22:
[...]
Dat vraag ik mij af, gears of war vind ik zelf niks aan eerlijk gezegd en killzone vond ik echt gaaf.
Vorige week ging er een gerucht over uitstel.
Verwijderd
Hopelijk meer horror zoals in deel 7, ik vond deel 8 toch wat matig moet ik zeggen.jori040 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 15:49:
Resident Evil 9 verschijnt mogelijk in januari: https://www.gamed.nl/view/147636
Vorige week ging er een gerucht over uitstel.
Verwijderd
Xbox Live was destijds zoveel beter dan PSN. Terugkijkend is het best bijzonder om te zien hoe Microsoft het zo heeft kunnen laten verloederen.
Snap wat je bedoeld maar als je de Resi games als horror/action games beschouwd dan krijg je meer liefde voor de serie.Village is een geweldige game.Verwijderd schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 15:52:
[...]
Hopelijk meer horror zoals in deel 7, ik vond deel 8 toch wat matig moet ik zeggen.
Visueel vind ik Village zelfs mooier dan 4 remake.Man man wat is dat Interieur in dat kasteel vet gedaan.
Bij RE6 gaan ze compleet fout.
[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 03-05-2024 16:08 ]
Verwijderd
Ik speel RE al sinds deel 1. Maar 8 vind ik toch meer in lijn met deel 5 en 6, veel te veel actie.jori040 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 16:06:
[...]
Snap wat je bedoeld maar als je de Resi games als horror/action games beschouwd dan krijg je meer liefde voor de serie.Village is een geweldige game.![]()
Visueel vind ik Village zelfs mooier dan 4 remake.Man man wat is dat Interieur in dat kasteel vet gedaan.
3 remake ligt voor mijn gevoel in lijn met 5.Verwijderd schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 16:08:
[...]
Ik speel RE al sinds deel 1. Maar 8 vind ik toch meer in lijn met deel 5 en 6, veel te veel actie.
8 in lijn met 6 nee!
Verwijderd
Ja voor mij wel, ik vond het echt een matige game. Maar dit is blijkbaar wat de gamers willen, aangezien de makers meer richting 7 wilde. Alleen veel mensen hadden geklaagd dat de game te eng was (Speel dan geen horror games), dus hebben ze daarom 8 meer in lijn van de verwachtingen van de gamers gemaakt om een groter publiek aan te spreken. Het is wat te commercieel geworden naar mijn inziens.jori040 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 16:11:
[...]
3 remake ligt voor mijn gevoel in lijn met 5.
8 in lijn met 6 nee!
Helemaal Alcina Dimitrescu, echt verschrikkelijk dat ze haar er in hebben gestopt... Ook de hele setting van village sprak mij ook echt niet aan. (Vampieren/weerwolven)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2024 16:15 ]
Ondanks dat ik 8 als geweldig ervaar snap ik ook goed dat er een grote groep minder over te spreken is.Verwijderd schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 16:13:
[...]
Ja voor mij wel, ik vond het echt een matige game. Maar dit is blijkbaar wat de gamers willen, aangezien de makers meer richting 7 wilde. Alleen veel mensen hadden geklaagd dat de game te eng was (Speel dan geen horror games), dus hebben ze daarom 8 meer in lijn van de verwachtingen van de gamers gemaakt om een groter publiek aan te spreken. Het is wat te commercieel geworden naar mijn inziens.
Wel is het goed dat Capcom durft te experimenteren binnen die serie.
Van de 1st-person view zijn de meningen ook erg verdeeld.Ik vemoed dat ze daar in 9 vanaf stappen.
Voor mij persoonlijk werkte het wel.
Verwijderd
Ik had liever dat ze met spin offs experimenteren, het is van oorsprong een survival horror game, dat is het bij deel 4, 5, 6 en 8 helaas niet. Dat is meer een action game geworden.jori040 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 16:21:
[...]
Ondanks dat ik 8 als geweldig ervaar snap ik ook goed dat er een grote groep minder over te spreken is.
Wel is het goed dat Capcom durft te experimenteren binnen die serie.
Van de 1st-person view zijn de meningen ook erg verdeeld.Ik vemoed dat ze daar in 9 vanaf stappen.
Voor mij persoonlijk werkte het wel.
We gaan het zien wat voor pad Capcom bij 9 gaat bewandelen.Verwijderd schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 16:27:
[...]
Ik had liever dat ze met spin offs experimenteren, het is van oorsprong een survival horror game, dat is het bij deel 4, 5, 6 en 8 helaas niet. Dat is meer een action game geworden.
7 vond ik nog best tof maar Village was inderdaad echt een tegenvaller. Totaal niet eng meer.Verwijderd schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 16:13:
[...]
Ja voor mij wel, ik vond het echt een matige game. Maar dit is blijkbaar wat de gamers willen, aangezien de makers meer richting 7 wilde. Alleen veel mensen hadden geklaagd dat de game te eng was (Speel dan geen horror games), dus hebben ze daarom 8 meer in lijn van de verwachtingen van de gamers gemaakt om een groter publiek aan te spreken. Het is wat te commercieel geworden naar mijn inziens.
Helemaal Alcina Dimitrescu, echt verschrikkelijk dat ze haar er in hebben gestopt... Ook de hele setting van village sprak mij ook echt niet aan. (Vampieren/weerwolven)
Verwijderd
Ja 7 vond ik zelf ook tof. Daar gingen ze wat meer terug naar hun roots i.p.v. de actie games die ze met 4,5 en 6 gemaakt hebben. Maar met 8 gingen ze helaas weer terug naar die actie games.Timothy3000 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 16:55:
[...]
7 vond ik nog best tof maar Village was inderdaad echt een tegenvaller. Totaal niet eng meer.
Mag ik vragen hoe jij 3 remake ziet ?Verwijderd schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 16:56:
[...]
Ja 7 vond ik zelf ook tof. Daar gingen ze wat meer terug naar hun roots i.p.v. de actie games die ze met 4,5 en 6 gemaakt hebben. Maar met 8 gingen ze helaas weer terug naar die actie games.
Hoop dat er binnenkort ook een aankondiging komt van een Remake van RE1, RE5 of Code Veronica.
Vond RE5 niet bepaald een goede "Resident Evil" game. Maar wel één van de beste co-op games die ik ooit heb gespeeld. Dus als die game dezelfde behandeling krijgt als RE2 en RE4. Zeg ik daar geen nee tegen.
Nou het stukTimothy3000 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 16:55:
[...]
7 vond ik nog best tof maar Village was inderdaad echt een tegenvaller. Totaal niet eng meer.

Sefaex schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 17:08:
Alles wat Capcom de laatste tijd aanraakt veranderd in goud.
:strip_exif()/f/image/kNrrgSiGF6uqOSX1WA2gZMa9.jpg?f=fotoalbum_large)
Valt wel mee hoor.
Verwijderd
Hetzelfde als deel 3 ;-). Maar 3 was vooral veel te kort, was ook niet echt een goede Resident Evil game. De betere games zijn voor mij 1, 2, 7, zero, code Veronica en revelations.
- Linksquest
Ook 3 is voor mij een topper.De twee personages zijn leuk neergzet.Verwijderd schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 19:49:
[...]
Hetzelfde als deel 3 ;-). Maar 3 was vooral veel te kort, was ook niet echt een goede Resident Evil game. De betere games zijn voor mij 1, 2, 7, zero, code Veronica en revelations.
Bij Revelations 1 & 2 is heel duidelijk dat ze daar minder budget hadden.
Lijkt me tof als de verlichting synced met de ps5 en/of monitor. Of vinden jullie als gamer 1 achtergrondkleur fijner?
[ Voor 8% gewijzigd door jzoin2 op 03-05-2024 21:36 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
- Linksquest
Ik heb zelf een game room, maar ik heb helemaal geen Neon verlichting. Ik vond voor mij persoonlijk een mooie OLED TV en goed geluid een Pre, maar misschien omdat ik toen ik hem bouwde al 35 was, dat ik er minder om gaf, en om heel eerlijk te zijn ook nog niet mee bezig geweest.jzoin2 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 21:34:
Voor mijn zoon maak ik een gamekamer, ps5, mooie gaming monitor erin. Maar ik kijk ook naar verlichting, had al gekeken naar een led strip van hue inclusief sync box, maar daar kun je bijna een extra ps5 voor halen.
Lijkt me tof als de verlichting synced met de ps5 en/of monitor. Of vinden jullie als gamer 1 achtergrondkleur fijner?

Maar goed, kijk ik even naar mijn dochter van 12, die vind Neon wel leuk, maar ze heeft het liever rustiger.
Verwijderd
Ik ben 33 en heb onlangs ook een gameroom gebouwd in mijn nieuwe huis. De Hue-verlichting is rijkelijk aanwezig hiero.Linksquest schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 09:52:
[...]
Ik heb zelf een game room, maar ik heb helemaal geen Neon verlichting. Ik vond voor mij persoonlijk een mooie OLED TV en goed geluid een Pre, maar misschien omdat ik toen ik hem bouwde al 35 was, dat ik er minder om gaf, en om heel eerlijk te zijn ook nog niet mee bezig geweest.![]()
Maar goed, kijk ik even naar mijn dochter van 12, die vind Neon wel leuk, maar ze heeft het liever rustiger.
Ik heb zelf een systeem van fancyleds, werkt ook fantastisch en zonder camera!
Ja een achtergrondkleur is leuk, mee syncen kán leuk zijn, maar soms kan het ook een beetje te zijn.Linksquest schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 09:52:
[...]
Ik heb zelf een game room, maar ik heb helemaal geen Neon verlichting. Ik vond voor mij persoonlijk een mooie OLED TV en goed geluid een Pre, maar misschien omdat ik toen ik hem bouwde al 35 was, dat ik er minder om gaf, en om heel eerlijk te zijn ook nog niet mee bezig geweest.![]()
Ja naar gekeken;
- Govee DreamView G1 Gaming Light (deze wordt helaas niet meer verkocht)
- https://eu.govee.com/prod...ars-with-smart-controller
- Deze is ook supertof; https://eu.govee.com/products/govee-gaming-light-strip-g1
Alleen ik ga het gebruik icm ps5 en niet met een pc
dus ook bij govee is een sync box required (en dan heb je niks aan de standaard strip, want die is voor tvs)
- Linksquest
Laatste aanbieding die ik gevonden heb voor je was begin februari en dat was meer voor nieuwe members / mensen zonder actief abonnement, momenteel kan ik geen aanbieding vinden helaas.Veertien14 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 20:17:
Vraagje mbt ps+, zijn er helemaal geen kortingen meer? Ik weet dat ten tijde van black friday er bij sommige gebruikers wel kortingen werden gegeven, of op de 2 hogere abo's en anders lukte het de korting te krijgen nadat hun abo was stopgezet en niet automatisch hadden verlengd. Ik heb dat laatste nu ook geprobeerd en zou voor essential alsnog 71,99 moeten betalen.
Vind de demo erg verslavend. Maar ben eerlijk; ik ga best wel vaak dood.
Heb die boss (die challenge boss) ook wel een aantal keer verslagen. Maar daar kwam soms ook wel wat geluk bij kijken.
Ben benieuwd hoe lang dit leuk blijft als casual gamer. Ook nooit een Soulslike game gespeeld. Wil het spel wel graag proberen. Maar voor €75 wil ik die gok niet wagen.
Hoop dus op een leuke korting tijdens de days of play dagen.
Bedoelde meer Resident Evil gerelateerd.
Oke RE Verse was een flop. En RE3 is iets minder. Maar vind het toch bijzonder knap hoe goed die RE2 en RE4 Remake in elkaar zitten. Vind ze stiekem zelfs beter dan het origineel. Die RE1 Remake destijds op de Gamecube (geloof ik) was ook bijzonder knap gedaan. Zeker als je het vergelijkt met de old skool PS1 versie.
Geen fan van Remakes of Remasters. Maar als Capcom zo door blijft gaan. Hoor je mij niet klagen. Laat RE5 en Code Veronica Remake maar komen.
Ik wil remakes van dino crisis 1 & 2 eerst! 😂 Als ze die op hetzelfde niveau weten te trekken als de andere RE remakes.. 🥰Sefaex schreef op zondag 5 mei 2024 @ 11:43:
[...]
Geen fan van Remakes of Remasters. Maar als Capcom zo door blijft gaan. Hoor je mij niet klagen. Laat RE5 en Code Veronica Remake maar komen.
Voordat ik begin met mijn mening geven moet ik er wel bij zeggen dat ik review codes krijg en dus niet voor Stellar Blade heb betaald, dus voor mij is het makkelijker praten.Sefaex schreef op zondag 5 mei 2024 @ 11:11:
Zijn er casual gamers die Stellar Blade hebben gehaald ? Zo ja, hoe is de moeilijkheidsgraad in de main game ?
Heb die boss (die challenge boss) ook wel een aantal keer verslagen. Maar daar kwam soms ook wel wat geluk bij kijken.
Ben benieuwd hoe lang dit leuk blijft als casual gamer. Ook nooit een Soulslike game gespeeld. Wil het spel wel graag proberen. Maar voor €75 wil ik die gok niet wagen.
Normaal gesproken ben ik helemaal niet van dit soort games, maar ik vind Stellar Blade echt een heerlijke game. De moeilijkheidsgraad is gewoon prima, op het eind van het spel worden een aantal bosses best lastig maar alsnog is het goed te doen. Vaak doodgaan zit er nou eenmaal bij, hoort ook een beetje zo.
Het verhaal is niet bijster goed, voice acting is vreselijk en de zij missies zijn eigenlijk alleen maar fetch quests. Maar het is wel erg leuk om de wereld te ontdekken want er zijn genoeg dingen te ontdekken en vinden.
Geen top exclusive zoals God of War etc, maar wel zeer de moeite waard. Ik had me in ieder geval niet bestolen gevoeld als ik €75 had betaald, maar wachten op een mooie aanbieding is misschien geen gek idee.
[ Voor 99% gewijzigd door Daan0s op 05-05-2024 13:14 ]
Platinum kost je 50 uur. Met mijn niveau van spelen zal dat eerder 150 uur worden.
Straks maar mee beginnen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/iBZxDOzO7o9uK4PAQ0aPbf9U.png?f=user_large)
Verwijderd
Je kan een lager abonnement altijd upgraden naar een hogere tier. Maar aangezien het een 12 maanden kaart is zal je wel de upgrade kosten van 12 maanden in 1 keer moeten betalen.thechib12 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 13:11:
Ik heb nog zo’n 12 maanden PlayStation plus kaart die ik bij de aankoop van mijn PS5 kreeg 2 jaar geleden. Nu ben ik zelf niet zo’n online gamer, maar wil ik wel graag wat van die games die in het PlayStation extra abonnement staan. Kan ik die 12 maanden kaart gebruiken en dan een paar euro bij betalen voor het PlayStation extra abonnement of hoe werkt dat?
Let er wel op dat je direct het automatisch verlengen uitzet. Die staat altijd stiekem weer aan en als je dan niet oplet dan zit je er weer een jaar aan vast.
Sony kent geen kaarten die je recht geven op x maanden PS plus. Er staat geld op waarmee je twee jaar geleden 12 maand PS plus (nu Essential) kon kopen. Dus ik denk dat er € 59,99 opstaat, aangezien dat toen de prijs van PS+ was. Tegenwoordig kost PS+ Essential € 71,99 en PS+ Extra kost € 125,99 voor 12 maanden.thechib12 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 13:11:
Ik heb nog zo’n 12 maanden PlayStation plus kaart die ik bij de aankoop van mijn PS5 kreeg 2 jaar geleden. Nu ben ik zelf niet zo’n online gamer, maar wil ik wel graag wat van die games die in het PlayStation extra abonnement staan. Kan ik die 12 maanden kaart gebruiken en dan een paar euro bij betalen voor het PlayStation extra abonnement of hoe werkt dat?
Ik denk dat je met die kaart dus 12 maanden PS+ Extra kopen tegen € 66 bijbetaling. Alsnog een prima deal.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
dat is een hoop uitleg om een digitale aankoop te verantwoorden.Sefaex schreef op zondag 5 mei 2024 @ 13:44:
Was gisteren toevallig bij Mediamarkt Arena. En zag Stellar Blade niet. Het is nu zondag. Verveel me een beetje. Dus heb de game zonet maar digitaal gekocht. Had nog €15 tegoed. Uiteindelijk €65 voor betaald.
Platinum kost je 50 uur. Met mijn niveau van spelen zal dat eerder 150 uur worden.Dus krijg sowieso wel waar voor mijn geld.
Straks maar mee beginnen.
[Afbeelding]
Ik ben dan geen casual gamer.Geen idee of dit ook in de demo al was. Maar als je story mode kiest wordt er een assist modus aangezet. Je kijkt dan gewoon heel groot in beeld welke knop je in moet drukken voor dodge of parry. Plus het spel vertraagt dan even in tijd.Sefaex schreef op zondag 5 mei 2024 @ 11:11:
Zijn er casual gamers die Stellar Blade hebben gehaald ? Zo ja, hoe is de moeilijkheidsgraad in de main game ?
De kaart die ik heb hier staat letterlijk op: 12 maanden lidmaatschap playstation plus. Niks qua bedrag wat op de kaart staat?Hulleman schreef op maandag 6 mei 2024 @ 09:13:
[...]
Sony kent geen kaarten die je recht geven op x maanden PS plus. Er staat geld op waarmee je twee jaar geleden 12 maand PS plus (nu Essential) kon kopen. Dus ik denk dat er € 59,99 opstaat, aangezien dat toen de prijs van PS+ was. Tegenwoordig kost PS+ Essential € 71,99 en PS+ Extra kost € 125,99 voor 12 maanden.
Ik denk dat je met die kaart dus 12 maanden PS+ Extra kopen tegen € 66 bijbetaling. Alsnog een prima deal.
Lees op een paar sites dat de easy mode niet echt goed tot zijn recht komt. Dat je hem voor de beste ervaring toch echt op normal moet spelen. Dat is ook de reden dat FromSoftware games nooit een easy mode hebben .VTB schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:01:
[...]
Ik ben dan geen casual gamer.Geen idee of dit ook in de demo al was. Maar als je story mode kiest wordt er een assist modus aangezet. Je kijkt dan gewoon heel groot in beeld welke knop je in moet drukken voor dodge of parry. Plus het spel vertraagt dan even in tijd.
Maar goed, wellicht dat Sony Shift up heeft gepushed om dit erin te stoppen. Om het zo toegankelijk te maken voor een breder publiek.
Ik ben op dit moment iets verder dan waar de demo eindigt. De demo baas in het verhaal had ik na 2x doodgaan te pakken.
Merk wel dat healen langzaam gaat. Als je bijna dood gaat. En je wil snel healen. In die split second tussen aagevallen worden en healen kun je ook nog vaak doodgaan. Zo ben ik ook een aantal keer doodgegaan. Omdat ik wat aggresief aanviel en niet echt goed lette op mijn gezondheid.
Maar wellicht dat er een skill te unlocken is. Waarbij je sneller kunt healen.
Straks maar verder
Zal wel huilen worden met de latere bazen denk ik. Maar ik probeer de moeilijkheidsgraad zo lang mogelijk op normal te houden.
In het meest gunstige geval heb je dan 12 maanden PS+ Essential en kun je voor €54 upgraden naar PS+ Extra.thechib12 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:25:
[...]
De kaart die ik heb hier staat letterlijk op: 12 maanden lidmaatschap playstation plus. Niks qua bedrag wat op de kaart staat?
Maar het kan ook zijn dat de kaart alsnog een waarde van €60 vertegenwoordigd en je nog €12 moet bijbetalen voor PS+ Essential. (staat volgens mij iets over in de kleine lettertjes achterop). Plus die €54 voor de upgrade naar extra ben je dan dus in totaal €66 kwijt.
Speelt goed, niet helemaal het gevoel van deel 1 helaas.
Meer mensen die spelen? Weinig media aandacht en gepraat geloof ik over dit spel.
[ Voor 16% gewijzigd door Mars18 op 06-05-2024 12:33 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik weet het, maar zoals ik het beschrijf werkt het helaas echt. Best misleidend, helemaal als die kaarten al ouder zijn en de prijzen van PS+ ondertussen zijn verhoogd.thechib12 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:25:
[...]
De kaart die ik heb hier staat letterlijk op: 12 maanden lidmaatschap playstation plus. Niks qua bedrag wat op de kaart staat?
had liever een remaster gezien van top spin 4. Zaten ze meteen goed.Mars18 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 12:33:
Vrijdag Top Spin 2k25 gekocht, waren goude tijden met Top Spin 1 op Xbox Live.
Meer mensen die spelen? Weinig media aandacht en gepraat geloof ik over dit spel.
Verwijderd
2 jaar geleden bestonden die kaarten wel. Echter sinds de invoering van de nieuwe variant van ps plus is het een geld bedrag geworden.Hulleman schreef op maandag 6 mei 2024 @ 09:13:
[...]
Sony kent geen kaarten die je recht geven op x maanden PS plus. Er staat geld op waarmee je twee jaar geleden 12 maand PS plus (nu Essential) kon kopen. Dus ik denk dat er € 59,99 opstaat, aangezien dat toen de prijs van PS+ was. Tegenwoordig kost PS+ Essential € 71,99 en PS+ Extra kost € 125,99 voor 12 maanden.
Verwijderd
Het kan zijn dat je nog een kaart heb van voor de invoering van de huidige abonnementen. Toen werden er wel gewoon kaarten uitgegeven voor een 12 maanden abonnement. Deze zal hoogstwaarschijnlijk nu omgezet worden naar een 12 maanden essential abonnement.thechib12 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:25:
[...]
Van alle Souls achtige games is dit qua combat en dergelijke toch echt verreweg mijn favoriet. Het speelt gewoon zo enorm lekker weg. Zoals eerder gezegd zijn er wel wat minpuntjes. Voice acting is inderdaad niet geweldig, maar dat veranderde compleet toen ik de voice language veranderde naar Koreaans, angezien het een Koreaanse game is, en wat een verandering, kan het zeker aanraden om dat te doen ipv de Engelse stemmen.
Kritiek op matig / niet spectaculair verhaal ben ik het deels mee eens. Het verhaal zelf is vrij basic maar nog steeds gewoon leuk en boeiend genoeg om te blijven spelen. Nu heb ik alle documenten, memorysticks, noem maar op verzameld (Heb heel wat uurtjes in alle hoeken en gaten lopen zoeken
Maar ja, voor mij is Stellar Blade iig een van mijn favoriete games geworden. Super vette combat, mooie wereld, leuk verhaal, toffe characters, character design

Van wat ik heb begrepen is deze game pittig. Maar net niet Soulslike pittig.Miyazono schreef op maandag 6 mei 2024 @ 17:24:
Zelf recentelijk een ps5 aangeschaft en ik moet zeggen dat Stellar Blade alleen al de aankoop het helemaal waard maakt, tot nu toe wel mijn GOTY, ben nu bezig met NG+ op hard mode en het is echt genieten.
Van alle Souls achtige games is dit qua combat en dergelijke toch echt verreweg mijn favoriet. Het speelt gewoon zo enorm lekker weg. Zoals eerder gezegd zijn er wel wat minpuntjes. Voice acting is inderdaad niet geweldig, maar dat veranderde compleet toen ik de voice language veranderde naar Koreaans, angezien het een Koreaanse game is, en wat een verandering, kan het zeker aanraden om dat te doen ipv de Engelse stemmen.
Kritiek op matig / niet spectaculair verhaal ben ik het deels mee eens. Het verhaal zelf is vrij basic maar nog steeds gewoon leuk en boeiend genoeg om te blijven spelen. Nu heb ik alle documenten, memorysticks, noem maar op verzameld (Heb heel wat uurtjes in alle hoeken en gaten lopen zoeken). En als je die allemaal leest voegt het wat mij betreft behoorlijk veel toe aan het verhaal en de wereld waardoor ik het gehele verhaal en setting en dergelijke echt best goed vind. Maar ik kan begrijpen als je al die collectibles niet leest en niet echt op pakt dat het verhaal idd wat basic kan zijn.
Maar ja, voor mij is Stellar Blade iig een van mijn favoriete games geworden. Super vette combat, mooie wereld, leuk verhaal, toffe characters, character design, enemy design, muziek ook heel goed, en goede voice acting mocht je de taal naar Koreaans zetten. En ook als je je bedenkt dat dit, buitenom een paar mobile games, de eerste "echte" game is van Shift Up ben ik zeer benieuwd naar hun toekomstige games
Als het me lukt om Stellar Blade op normal uit te spelen. Ga ik wellicht een Elden Ring proberen ofzo.
Ben pas 4-5 uurtjes bezig. Tot nu toe prima te doen. Wel een aantal keren dood gegaan. Ook bij normale enemies. Als ik te gretig aanval in een groepje enemies van 3 ofzo. Dan merk je wel dat het snel kan gaan.
Gameplay is wel rete verslavend. Muziek en graphics zijn top notch.
Verhaal kan ik nog weinig over zeggen.
Maar goed gameplay is king. Dus we zien het wel. Verwacht geen Nier Automata Story. Maar laat me graag verrassen.
Demo gespeeld, vond m wel tof. Besteld. Maar dat career verplicht online is vind ik kut. Servers lagen er ook een aantal keer uit en dan dus geen career spelen. Daarnaast vind ik de career uitermate slecht; je kan nooit een paar grandslams spelen want je bent of te moe of geblesseerd.Mars18 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 12:33:
Vrijdag Top Spin 2k25 gekocht, waren goude tijden met Top Spin 1 op Xbox Live.
Had een fantastische game kunnen zijn maar de uitwerking is zeer zeer matig. Heb m’n copy weer verkocht
Interessante setting voor een RE game.
Volgens de geruchten komt RE9 uit in januari 2025. Hopelijk krijgen we een aankondiging tijdens de Playstation Showcase binnenkort.jori040 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 10:42:
Gerucht: Resident Evil 9 speelt zich af op eiland, geïnspireerd door Singapore: https://gamer.nl/nieuws/p...nspireerd-door-singapore/
- Linksquest
Dat zou wel mooi zijn, ben erg benieuwd hoe het verhaal gaat zijn en of we een nieuw personage krijgen of een oude bekende.jori040 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 10:42:
Gerucht: Resident Evil 9 speelt zich af op eiland, geïnspireerd door Singapore: https://gamer.nl/nieuws/p...nspireerd-door-singapore/
Even wat vuurwerk vanuit Sony/Playstation is denk geen verkeerd ding
[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 07-05-2024 10:57 ]
Horizon gaat op de MMO tour. Dat vind ik dus echt totaal niet interessant. Een nieuwe Horizon hoeft van mij ook niet zo. Hopelijk komt Sony weer eens met echt wat nieuws vanuit de stal van Guerilla of Naughty dog.jori040 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 10:53:
Heb wel zij nin in een nieuwe showcase.Er gaan ook al geruchten dat we iets van Horizon gaan zien.
Even wat vuurwerk vanuit Sony/Playstation is denk geen verkeerd ding
Ben ook niet van de MMO maar toch ben ik in dit geval wel benieuwd.Misschien gaat het nu eerst om een remaster van de eerste game.[niet nodig]Hulleman schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 10:57:
[...]
Horizon gaat op de MMO tour. Dat vind ik dus echt totaal niet interessant. Een nieuwe Horizon hoeft van mij ook niet zo. Hopelijk komt Sony weer eens met echt wat nieuws vanuit de stal van Guerilla of Naughty dog.
Iets nieuws van Naughty Dog zou ik ook graag willen zien.
Hmm, dat kan inderdaad nog wel wat zijn.Caayn schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 11:01:
Een Horizon met een Monster Hunster-achtige setting zie ik wel zitten.
Poah.... dat mag ik toch niet hopenjori040 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 11:01:
[...]
Misschien gaat het nu eerst om een remaster van de eerste game.[niet nodig]
Hopelijk dat Housemarque en Media Molecule met iets interessants komen en ik ben wel benieuwd waar Bluepoint mee bezig is.
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties