Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:00
kazuka schreef op woensdag 24 april 2024 @ 16:31:
[Afbeelding]

Niet verkeerd, wat ik zo lees bevalt me wel. Tegen de tijd dat ik Helldivers 2 kan loslaten en FF7 Rebirth uit heb gespeeld ga ik hem toch maar eens proberen. Oftewel, ergens van de zomer waarschijnlijk :P

[...]
Ik had de eerste indruk video van de Happy Console Gamer gezien, vond zijn omschrijving om de plus en minpunten ook niet verkeerd.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:28
Vorige week na 3 (!) jaar God of War weer opgepakt - geen idee waarom ik destijds was gestopt maar wat een fantastisch spel is het toch - zit er weer volledig in. Na deze direct door met God of War Ragnarök.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Weet iemand toevallig nog een leuk (familie) spel voorde PlayStation. 5?

We gaan weekje weg en zou leuk zijn om iets te doen met twee controllers. Al is de Switch meenemen misschien handiger?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

President schreef op donderdag 25 april 2024 @ 15:16:

We gaan weekje weg en zou leuk zijn om iets te doen met twee controllers. Al is de Switch meenemen misschien handiger?
Sackboy kun je co-op doen en is family friendly. It Takes Two nooit gespeeld maar krijgt ook hoge beoordelingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
kazuka schreef op donderdag 25 april 2024 @ 15:19:
[...]

Sackboy kun je co-op doen en is family friendly. It Takes Two nooit gespeeld maar krijgt ook hoge beoordelingen.
Dit zijn ook met twee aanraders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Zijn nog grote/dure spellen :-o
Ga even filmpjes kijken, heb er een van 5 en een van 6 mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 18:33
@President lego spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 15:56

Ik speel veel Minecraft Dungeons met m’n zoontje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:00

Lego games? Weet niet of je Plus Extra hebt want daar zitten er een aantal in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:13
Gynnad schreef op donderdag 25 april 2024 @ 13:18:
Vorige week na 3 (!) jaar God of War weer opgepakt - geen idee waarom ik destijds was gestopt maar wat een fantastisch spel is het toch - zit er weer volledig in. Na deze direct door met God of War Ragnarök.
Hoe toevallig! Ik ook na een lange tijd... nu toch een poging doen om de platinum trophy te halen. 5/9 valkery zijn al neer en zit op 28/37 trophies. Vandaag Niflheim uitgespeeld, dat vond ik best een leuke wereld!

Ga je ook voor de platinum?

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:27

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Had ik alvast een mooie zwarte faceplate besteld voor mijn aankomende Playstation 5 die ik zondag ga ophalen, word die geannuleerd door Bol.com *zucht*

Dus maar even opzoek naar een andere :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Royy90 schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 00:04:
[...]

Hoe toevallig! Ik ook na een lange tijd... nu toch een poging doen om de platinum trophy te halen. 5/9 valkery zijn al neer en zit op 28/37 trophies. Vandaag Niflheim uitgespeeld, dat vond ik best een leuke wereld!

Ga je ook voor de platinum?
Platinum is wel het streven, dat geeft altijd wel een extra uitdaging en lijkt voor God of War ook prima te doen, maar ben nog niet zo ver als jij al bent ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:44

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dank je! Zal hem vanmiddag even bekijken want op het werk is deze link geblokkeerd :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Platinum is op zich prima te doen, alleen de Valkyrie queen is een b&@!)!@. Ze heeft 1 attack die in wezen een one hit kill is, zelfs op max level. Nu is die aanval zelf niet 1 hit kill, maar je kan de 2 opvolgende attacks niet blocken. Na 35x proberen ofzo was het gelukt. Vond persoonlijk Niflheim en Muspelheim nogal inspiratieloos. Zeker die eerste met zijn wolk van giftig gas en vallen. Maar verder goed te doen als je de main game uit hebt. Maar ben sowieso stuk minder positief over de game als de meeste hier, dus laat je game plezier vooral niet vergallen:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 23:30
Inmiddels wordt ik bijna 35 en heb ik 2 kleine kinderen en merk ik dat ik vaak geen zin of tijd heb om te gamen, en dat er weinig games uitkomen die mij aanspreken, alle exclusive games (oa GOW, TLOU, Spiderman) op PS5 al gespeeld dus had ik de PS5 verkocht. Nu toch maar weer een PS5 besteld want wanneer ik het apparaat niet heb mis ik het toch wel weer, wil nu fallout 4 gaan spelen nadat ik de serie gezien heb, nooit eerder gespeeld. (Probleem is ook dat ik er niet zo goed tegen kan als er een prijzig apparaat staat wat weinig gebruikt wordt 😅)

Twijdelde ook enorm voor de XSX icm GamePass maar heb ook nog bijna 10 maanden PS+ extra dus toch maar afgezien van de XSX, ondanks dat het een mooi apparaat is en gamepass meer te bieden heeft denk ik dat ik bij PS toch beter zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bRuud83
  • Laatst online: 07:44
DM89 schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 08:58:
Inmiddels wordt ik bijna 35 en heb ik 2 kleine kinderen en merk ik dat ik vaak geen zin of tijd heb om te gamen, en dat er weinig games uitkomen die mij aanspreken, alle exclusive games (oa GOW, TLOU, Spiderman) op PS5 al gespeeld dus had ik de PS5 verkocht. Nu toch maar weer een PS5 besteld want wanneer ik het apparaat niet heb mis ik het toch wel weer, wil nu fallout 4 gaan spelen nadat ik de serie gezien heb, nooit eerder gespeeld. (Probleem is ook dat ik er niet zo goed tegen kan als er een prijzig apparaat staat wat weinig gebruikt wordt 😅)

Twijdelde ook enorm voor de XSX icm GamePass maar heb ook nog bijna 10 maanden PS+ extra dus toch maar afgezien van de XSX, ondanks dat het een mooi apparaat is en gamepass meer te bieden heeft denk ik dat ik bij PS toch beter zit.
Inmiddels ben ik 40, maar nu de kinderen wat ouder worden hou ik alleen maar meer tijd over :*). Het wordt beter, even volhouden. Echt waar. Daarnaast zijn er de laatsten tijd ongelofelijk veel goede releases. Ik heb veel plezier met Helldivers 2, Control en Final fantasy 7 Rebirth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
bRuud83 schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 09:09:
[...]

Inmiddels ben ik 40, maar nu de kinderen wat ouder worden hou ik alleen maar meer tijd over :*). Het wordt beter, even volhouden. Echt waar. Daarnaast zijn er de laatsten tijd ongelofelijk veel goede releases. Ik heb veel plezier met Helldivers 2, Control en Final fantasy 7 Rebirth.
Die van mij zijn 6 en 2, nog lang wachten 😅 haha.

Control en Alan Wake 2, top games beide platinum.
Helldivers 2 ziet er erg vet uit maar ben totaal geen online gamer. FF16 had ik volgens mij 3/4 gespeeld, daar ga ik waarschijnlijk wel mee verder. FF7 schijnt heel anders te zijn dan 16?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cold_as_ijs
@DM89 toen de PS5 binnenkwam waren ze nog 2 en 5. In de avonduren kon ik vaak nog genoeg tijd vinden om te gamen. TV was toch vaak niks op. Vaak merk ik dat wanneer ik weinig zin heb om te gamen dit komt omdat ik de game eigenlijk niet leuk vind. Dat kan komen omdat ik er te weinig tijd in steek zodat ik nooit in het verhaal kom of omdat ik de game echt niet leuk vind.
Probeer games vooral niet te snel aan de kant te leggen en zet je er een beetje toe. Kostte mij een maand om de eerste 10 uur in RDR2 door te komen. De 4-5 maanden erna speelde ik veel meer uren per maand :D. Nu begint RDR2 ook best traag en dat kostte wat aanpassingsvermogen maar doordat ik er ook geen tijd in stak moest ik dat iedere game sessie overnieuw doen, totdat ik me er even tot zette. Dit was overigens nog op de PS4, met zijn extreem lange laadtijden. Dat hielp ook niet.
Een ander voorbeeld was Metro Exodus. Daar begon ik redelijk fanatiek aan, want de sfeer in de game is heel goed. Verhaal is ook best aardig. Maar toen ik in die woestijn aankwam merkte ik dat ik de game niet meer oppakte. Viel me daar pas echt op hoe traag de traversal is, lopen is meer sluipen en rennen gaat maar 5 meter want dan ben je alweer buiten adem. Aan de kant gelegd en een andere game opgestart.

Verder probeer ook wat games die niet in het standaard rijtje staan. Dying light maar eens opgestart, zat goedkoop bij een aantal games die ik 2ehands had gekocht. Nou meteen hooked. Zelfde met KCD. Bloodborne geprobeerd omdat het in de PS+ collectie zat. Alhoewel die wel 2 sessies duurde voordat ik gewend was geraakt aan de soulsborne loop. Maar alle 3 staan nu wel in mijn Top 10 best games ever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-09 15:11

Stimulate14

⭐⭐⭐

100% It Takes Two.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
cold_as_ijs schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 09:39:
@DM89 toen de PS5 binnenkwam waren ze nog 2 en 5. In de avonduren kon ik vaak nog genoeg tijd vinden om te gamen. TV was toch vaak niks op. Vaak merk ik dat wanneer ik weinig zin heb om te gamen dit komt omdat ik de game eigenlijk niet leuk vind. Dat kan komen omdat ik er te weinig tijd in steek zodat ik nooit in het verhaal kom of omdat ik de game echt niet leuk vind.
Probeer games vooral niet te snel aan de kant te leggen en zet je er een beetje toe. Kostte mij een maand om de eerste 10 uur in RDR2 door te komen. De 4-5 maanden erna speelde ik veel meer uren per maand :D. Nu begint RDR2 ook best traag en dat kostte wat aanpassingsvermogen maar doordat ik er ook geen tijd in stak moest ik dat iedere game sessie overnieuw doen, totdat ik me er even tot zette. Dit was overigens nog op de PS4, met zijn extreem lange laadtijden. Dat hielp ook niet.
Een ander voorbeeld was Metro Exodus. Daar begon ik redelijk fanatiek aan, want de sfeer in de game is heel goed. Verhaal is ook best aardig. Maar toen ik in die woestijn aankwam merkte ik dat ik de game niet meer oppakte. Viel me daar pas echt op hoe traag de traversal is, lopen is meer sluipen en rennen gaat maar 5 meter want dan ben je alweer buiten adem. Aan de kant gelegd en een andere game opgestart.

Verder probeer ook wat games die niet in het standaard rijtje staan. Dying light maar eens opgestart, zat goedkoop bij een aantal games die ik 2ehands had gekocht. Nou meteen hooked. Zelfde met KCD. Bloodborne geprobeerd omdat het in de PS+ collectie zat. Alhoewel die wel 2 sessies duurde voordat ik gewend was geraakt aan de soulsborne loop. Maar alle 3 staan nu wel in mijn Top 10 best games ever.
Tv kijk ik sowieso niet, kijk wel veel series maar ben ook veel moe door het vroege opstaan elke dag en het 5-ploegensysteem waar ik in werk. Bij RDR2 had ik hetzelfde als jou, sneeuw gedeelte op het begin manman wat een trage ellende 🤣 eenmaal verder een van de beste games die ik gepeeld heb, GOW en TLOU zijn ook geweldig maar goed wordt nog lang wachten op een nieuw deel, Bloodborne en Souls games niks voor mij, irriteer me alleen maar 🤣

Ik hou echt van SP games met een goed verhaal, maar merk ook dat ik open-world een beetje moe wordt, van a naar b en weer terug.. vaak nutteloze side missions die erbij zitten ook. Cyberpunk 2077+DLC vond ik dan wel weer geweldig en heb ik alles van uitgespeeld.

Ik ben benieuwd hoe Fallout 4 gaat zijn, lees er veel goede dingen over maar goed wel alweer gedateerd.

Vind deze generatie wel echt een van de remasters/remakes, voor mij komt er verder weinig nieuws wat me nog aanspreekt. We gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben Strangers of Paradise aan het spelen, maar valt nog tegen helaas. Ooit voor een tientje opgepikt en blind erin gegaan.
Had gehoopt op een Nioh in Final Fantasy stijl, maar dat is het niet echt. Boss designs zijn tot nu toe ook niet heel bijzonder en technisch lijkt het op sommige momenten een PS3 game.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 16:06
bRuud83 schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 09:09:
[...]

Ik ben zelfs bijna 50 :+ En ja het wordt idd beter. Alleen worden het wel latertjes 8) Er is echt zoveel te doen... Te veel goede (voor mij) games en toch stiekem nog te weinig tijd. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
@DM89 ik ben niet verder dan 2 ploeg gekomen, maar die was voor mij al killing ;). CDPR is inderdaad wel goed in open wereld games. Merk dat nu bij de Witcher 3, wat een kwaliteit aan quests. Hearts of stone is bijvoorbeeld echt zo'n goed verhaal en echt de beste quests van de hele trilogie! Wel iets teveel vraagtekentjes, maar toch voelt het niet zo repetitief als een ubi game omdat je vaak andere beesten krijgt die een variatie vragen in vechten wat ze altijd leuk maken. Ben nog bezig met Blood and Wine. Enige nadeel vind ik de controls, te janky. Nu voelt vechten wel prima als je eraan gewend bent, maar het paard ..... hoe vaak ik niet vast sta achter een dom hekje of dat roach in plaats van de brug de sloot in rijd. Als dat beter was met meer random events zou ik fast travel veel minder vaak gebruiken. En wat meer random events :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
cold_as_ijs schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 10:33:
@DM89 ik ben niet verder dan 2 ploeg gekomen, maar die was voor mij al killing ;). CDPR is inderdaad wel goed in open wereld games. Merk dat nu bij de Witcher 3, wat een kwaliteit aan quests. Hearts of stone is bijvoorbeeld echt zo'n goed verhaal en echt de beste quests van de hele trilogie! Wel iets teveel vraagtekentjes, maar toch voelt het niet zo repetitief als een ubi game omdat je vaak andere beesten krijgt die een variatie vragen in vechten wat ze altijd leuk maken. Ben nog bezig met Blood and Wine. Enige nadeel vind ik de controls, te janky. Nu voelt vechten wel prima als je eraan gewend bent, maar het paard ..... hoe vaak ik niet vast sta achter een dom hekje of dat roach in plaats van de brug de sloot in rijd. Als dat beter was met meer random events zou ik fast travel veel minder vaak gebruiken. En wat meer random events :D
Haha 2/3/4 gehad nu 5-ploegen, is wel het beste systeem maar goed gezond is anders.

Witcher 3 lijkt me ook vet, wel ooit eens aan.begonnen maar volgens mij ook behoorlijk pittig, heel uitgebreid en veel wat je maar allemaal moet onthouden 😅 achja ik zie het wel, kan wel om alles gaan zeuren haha. Games als TLOU, Uncharted, GOW vind ik gewledig maar helaas komt er maar weinig uit zoals die games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Laatst online: 07:44
DM89 schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 09:17:
[...]

Die van mij zijn 6 en 2, nog lang wachten 😅 haha.

Control en Alan Wake 2, top games beide platinum.
Helldivers 2 ziet er erg vet uit maar ben totaal geen online gamer. FF16 had ik volgens mij 3/4 gespeeld, daar ga ik waarschijnlijk wel mee verder. FF7 schijnt heel anders te zijn dan 16?
Ja het 16e deel is heel anders. Geen openworld game en meer gefocused op combat. FF7: Rebirth is meer een RPG, party based met heel veel mini games. Deel 16 heb ik uitgespeeld, maar Rebirth is wel echt een time sinker. Ik heb de game nu bijna 2 maanden, maar nog maar 27 uur op de teller staan. Mijn plan was om vol voor de Final Fantasy game te gaan tot Helldivers 2 kwam. Deze game heeft roet in het eten gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik ben echt heel benieuwd wat ik uiteindelijk van de Horizon & God Of War spellen ga vinden nu ik straks echt de kans krijg om ze te gaan spelen :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jf9vjGWP25q6mNxfqfQBhnczxlg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8Lr1q7FUOckCsmuZGQ6Ad9Iv.jpg?f=fotoalbum_large

*O*

Alt cover is mooi.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 11:21:
Ik ben echt heel benieuwd wat ik uiteindelijk van de Horizon & God Of War spellen ga vinden nu ik straks echt de kans krijg om ze te gaan spelen :)
Ik denk dat sowieso de Horizon games jou wel liggen. Open wereld, van alles te doen. De eerste heeft ook een heel sterk verhaal. De tweede is grafisch echt genieten, maar vond ik qua verhaal en gameplay een stuk minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Raem schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 11:28:
[...]

Ik denk dat sowieso de Horizon games jou wel liggen. Open wereld, van alles te doen. De eerste heeft ook een heel sterk verhaal. De tweede is grafisch echt genieten, maar vond ik qua verhaal en gameplay een stuk minder.
Precies om die reden wil ik ze ook spelen, want ik ben een grote fan van grote open werelden waar veel valt te ontdekken. Speel veel van die spellen vaak ook 100%, nu hoop ik dat dit bij deze spellen natuurlijk ook te doen is. Want spellen zoals Assassin's Creed Black Flag / Orgins / Odyssey, Far Cry 2, 3, 6, New Dawn, Skyrim, Fallout 3,4, Avatar: Frontiers Of Pandora heb ik ook gespeeld (de meeste 100%) en ik vind het zo rustgevend dat je het op je eigen tempo kan ontdekken en door het verhaal kan spelen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 11:34:
[...]

Precies om die reden wil ik ze ook spelen, want ik ben een grote fan van grote open werelden waar veel valt te ontdekken. Speel veel van die spellen vaak ook 100%, nu hoop ik dat dit bij deze spellen natuurlijk ook te doen is. Want spellen zoals Assassin's Creed Black Flag / Orgins / Odyssey, Far Cry 2, 3, 6, New Dawn, Skyrim, Fallout 3,4, Avatar: Frontiers Of Pandora heb ik ook gespeeld (de meeste 100%) en ik vind het zo rustgevend dat je het op je eigen tempo kan ontdekken en door het verhaal kan spelen :)
Dan zou ik ook zeker kijken naar Ghost of Tsushima, Days Gone, Infamous en Death Stranding. En ergens een doos tijd. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Benieuwd naar je ervaringen!
G_Dragon schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 11:21:
Er gaan al een tijdje geruchten over een PS5 remaster voor Horizon Zero Dawn. De game ziet er alsnog wel prima uit maar wellicht de moeite waard eerst met de God of War games te beginnen. Als ze die remaster aankondigen lijkt mij dat ze dat in hun volgende showcase doen rond mei/juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:24

Lapras

Ice beam

GoW is erg mooi. Vorige week veel Valhalla gespeeld voor alle achievements. Erg vermakelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

kazuka schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 11:52:
[...]

Benieuwd naar je ervaringen!
Ik sluit me eigenlijk 100% aan bij de review van Fightincowboy. Gameplay is king en de combat voelt erg goed. Skill tree nodigt progressie uit. Ik verwacht er prima 30-40uur plezier van te hebben en dan doorverkopen. Aanrader wmb.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@Amaze86 Ik heb deze faceplate van Yono besteld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RP5ZL8tFNGcCD-07rFk4B4nPZ1c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NGRZkxtC7t47x6TtY08oUU6r.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Afbeeldingslocatie: https://www.icegif.com/wp-content/uploads/2023/08/icegif-520.gif

Zijn wel serieus een van de minst mooie plates die ik voorbij heb zien komen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
De nieuwe Let's Talk Playstation is er.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Leuk man, ben zelf nog het wachten op een eventuele Limited Edtion officiële van Sony en anders wil ik voor de valcanic Red gaan. Maar

[ Voor 5% gewijzigd door Linksquest op 26-04-2024 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13-09 23:08
Ik heb zelf de darkplates 2.0 van dbrand, maar deze zijn ook enorm vet, misschien ook maar bestellen voor de afwisseling 😆

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Geraedus schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 19:35:
[...]

Ik heb zelf de darkplates 2.0 van dbrand, maar deze zijn ook enorm vet, misschien ook maar bestellen voor de afwisseling 😆
En flink duurder :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01:20

Major_ton

Shoot!

Toch wel mooi al die verhalen hier over vader zijn en gamen. Ik word dit jaar 40 en heb 2 meiden van 9 en 5 en niet te vergeten een erg leuke vrouw. Daarnaast run ik mijn fotografie en video bedrijf, dus ook hier is de vrije tijd schaars. Waar ik vooral tegenaan loop is de toegankelijkheid van de meeste spellen. Waar je vroeger nog gewoon even een level kon starten, zijn de meeste games nu één groot level waarin alles van A tot Z zich afspeelt. Daarbij komen vaak nog de eindeloze menu's, skilltrees, combo's en weet ik veel wat er allemaal te unlocken en aan te passen valt, waardoor ik snel zoiets heb van 'laat maar'. Als je een spel een keer door drukte een maandje niet speelt ben je van alles vergeten en is het moeilijk om de draad weer op te pakken. Ik heb nog steeds veel zin om te gamen, maar het voelt soms echt alsof je een paar weken vrij moet nemen om er weer lekker in te komen. Iets wat in mijn situatie onmogelijk is om te doen.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Major_ton schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 20:31:
Toch wel mooi al die verhalen hier over vader zijn en gamen. Ik word dit jaar 40 en heb 2 meiden van 9 en 5 en niet te vergeten een erg leuke vrouw. Daarnaast run ik mijn fotografie en video bedrijf, dus ook hier is de vrije tijd schaars. Waar ik vooral tegenaan loop is de toegankelijkheid van de meeste spellen. Waar je vroeger nog gewoon even een level kon starten, zijn de meeste games nu één groot level waarin alles van A tot Z zich afspeelt. Daarbij komen vaak nog de eindeloze menu's, skilltrees, combo's en weet ik veel wat er allemaal te unlocken en aan te passen valt, waardoor ik snel zoiets heb van 'laat maar'. Als je een spel een keer door drukte een maandje niet speelt ben je van alles vergeten en is het moeilijk om de draad weer op te pakken. Ik heb nog steeds veel zin om te gamen, maar het voelt soms echt alsof je een paar weken vrij moet nemen om er weer lekker in te komen. Iets wat in mijn situatie onmogelijk is om te doen.
Ja sommige games zijn ook erg uitgebreid en groot, heel stom maar soms vind ik daarom die indie spelletjes het goed doen.

Als je een moderne game eens wilt spelen en je van horror houd, dan is Silent Hill The Short Story misschien wel leuk, speel je in een avondje uit en is ook nog eens gratis in de Playstation Store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
Dit heb ik dus ook 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:17
Amen

Daarom ben ik niet van de nieuwe Zelda, of Horizon, maar start ik voor de 37273ste keer CoD op, of speel ik GTA V weer eens opnieuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Zet je de PS5 uit? Anders gewoon rest mode gebruiken. Die heeft quick resume feature, hierdoor kan je gewoon de PS5 in rest mode zetten en wanneer je weer verder wil weer direct starten waar je gebleven was. Hierdoor ben je niet verplicht om die missie van 1 uur af te maken.
Andere optie is om een steam deck te kopen. Omdat hij handheld is pak je hem veel makkelijker op, de sleep functie werkt super dus je legt hem ook heel makkelijk weg. Ik pak hem zelf heel vaak voor maar een kwartiertje terwijl mijn PS5 aanzetten dan als een grote verplichting voelt om een of andere reden
Is geen grap, de steam deck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 18:32
Zijn er ook face plates waar je onder in een externe SSD in kan verstoppeon oid?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Gerucht: Resident Evil 9 mogelijk intern uitgesteld:
https://gamer.nl/nieuws/p...gelijk-intern-uitgesteld/

Een remake van Code Veronica of RE1 zou mij ook wel erg blij maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
jori040 schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 10:30:
Gerucht: Resident Evil 9 mogelijk intern uitgesteld:
https://gamer.nl/nieuws/p...gelijk-intern-uitgesteld/

Een remake van Code Veronica of RE1 zou mij ook wel erg blij maken.
Code Veronica zie ik ook wel zitten. Deel 1 heeft wel een oppoets beurt gekregen voor de Playstation 4, in combinatie met Zero, genaamd Resident Evil Origins Collection. Maar als je de trailer ziet, dan ben ik het wel helemaal met je eens dat ook die een dikke remake verdiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Linksquest schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 17:14:
[...]

Code Veronica zie ik ook wel zitten. Deel 1 heeft wel een oppoets beurt gekregen voor de Playstation 4, in combinatie met Zero, genaamd Resident Evil Origins Collection. Maar als je de trailer ziet, dan ben ik het wel helemaal met je eens dat ook die een dikke remake verdiend.

[YouTube: Resident Evil Origins Collection Launch Trailer]
Als deel 1 ook een remake krijgt dat ligt dat mooi in lijn met de huidige RE games.Ik ben blij met hoe Capcom de RE game nu behandeld.

Deel 1 was op de Gamecube mijn eerste RE ervaring.Op de Gamecube was dat weer een remake van de 1996 versie.

Ik ben niet vies van meer Resi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 17:17
cold_as_ijs schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 22:03:
[...]

Zet je de PS5 uit? Anders gewoon rest mode gebruiken. Die heeft quick resume feature, hierdoor kan je gewoon de PS5 in rest mode zetten en wanneer je weer verder wil weer direct starten waar je gebleven was. Hierdoor ben je niet verplicht om die missie van 1 uur af te maken.
Andere optie is om een steam deck te kopen. Omdat hij handheld is pak je hem veel makkelijker op, de sleep functie werkt super dus je legt hem ook heel makkelijk weg. Ik pak hem zelf heel vaak voor maar een kwartiertje terwijl mijn PS5 aanzetten dan als een grote verplichting voelt om een of andere reden
Is geen grap, de steam deck
Geloof mij, dat gaat echt geen oplossing zijn (hier nog een gamer die veertig is met gezin en drukke baan). Enerzijds moet de gaming industrie eens stoppen met iedere game bijna eindeloos veel content mee te geven. Ik vind dat echt hopeloos. Anderzijds zal een veertigjarige gamer met een druk leven ook moeten accepteren dat het gamen 'zoals vroeger' er simpelweg niet meer in zit. Ik ben al zo vaak in die val getrapt. Tegenwoordig houd ik het zoveel mogelijk bij korte(re) games. En zelfs daar kan ik voor mijn gevoel nog eindeloos over doen...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Gamen zoals vroeger zit er idd niet in.
Maar ik pak gewoon mijn uurtjes. Zelf geen probleem om een RDR2 te spelen en daardoor dus andere games te laten voor wat het is.

Zo moet ik nog steeds Spiderman 2 spelen.
Maar ben ik rustig bezig met andere games. Even een uurtje hier en daar.
Als gamen=meteen latatest & greatest spelen. Dan game ik idd niet.

Verder zijn er momenten waar er geen tijd is. En staat de PS5 weken uit.
Dan weer meer tijd en zin. En kan ik extra uurtjes pakken.

Het is voor mij ontspannen. En dat kan met zowel een kortere lineare game als met een grotere openwereld.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
FMS schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 14:02:
[...]

Ik sluit me eigenlijk 100% aan bij de review van Fightincowboy. Gameplay is king en de combat voelt erg goed. Skill tree nodigt progressie uit. Ik verwacht er prima 30-40uur plezier van te hebben en dan doorverkopen. Aanrader wmb.
FightinCowboy heeft voor mij echt afgedaan vwb reviews. Guides van m zijn redelijk, reviews ronduit slecht. In z’n review over Rise of the Ronin zei hij dat het spel niks nieuws bracht en zat ie alleen maar te zeiken dat het geen Nioh3 was. Vervolgens reviewt ie DragonsDogshit2 en zegt ie dat het een ‘modern masterpiece’ is. Een spel dat draait als een natte krant en waarvan er echt niet zoveel is veranderd tov 1.
En dan dat Stellar Blade debacle waarin ie gewoon loopt te liegen dat er niks is veranderd na de patch tov vanilla versie, terwijl er duidelijk censuur is gepleegd in costumes etc.
Als mensen hem erop wijzen dat z’n reviews niet kloppen dan blocked ie ze gewoon. Gozer heeft voor mij echt afgedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Vinnocchio schreef op zondag 28 april 2024 @ 10:01:
[...]

FightinCowboy heeft voor mij echt afgedaan vwb reviews. Guides van m zijn redelijk, reviews ronduit slecht. In z’n review over Rise of the Ronin zei hij dat het spel niks nieuws bracht en zat ie alleen maar te zeiken dat het geen Nioh3 was. Vervolgens reviewt ie DragonsDogshit2 en zegt ie dat het een ‘modern masterpiece’ is. Een spel dat draait als een natte krant en waarvan er echt niet zoveel is veranderd tov 1.
En dan dat Stellar Blade debacle waarin ie gewoon loopt te liegen dat er niks is veranderd na de patch tov vanilla versie, terwijl er duidelijk censuur is gepleegd in costumes etc.
Als mensen hem erop wijzen dat z’n reviews niet kloppen dan blocked ie ze gewoon. Gozer heeft voor mij echt afgedaan
Bij Rise wil duidelijk maken die die game een stap terug is t.o.v. vorige Team Ninja games.Die review van Stellar Balde moet ik nog checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
jori040 schreef op zondag 28 april 2024 @ 10:32:
[...]

Bij Rise wil duidelijk maken die die game een stap terug is t.o.v. vorige Team Ninja games.Die review van Stellar Balde moet ik nog checken.
Daar gaat het toch niet om als je een game reviewt die totaal anders is als de game waarmee je het vergelijkt? En het is geen stap terug maar een totaal andere IP die hij slechte review geeft omdat het geen Nioh3 is. Appels met peren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Vinnocchio schreef op zondag 28 april 2024 @ 10:46:
[...]

Daar gaat het toch niet om als je een game reviewt die totaal anders is als de game waarmee je het vergelijkt? En het is geen stap terug maar een totaal andere IP die hij slechte review geeft omdat het geen Nioh3 is. Appels met peren
Los van dat geeft hij duidelijk aan wat er niet oke is aan die game.Hij komt meestal met een goede gedetailleerde review in mijn beleving.

Heb Rise ook even gespeeld en ik vind het van alle kanten een verschrikkelijk spel.

Steller Blade demo gespeeld: Zie dat het goed is maar hij pakt mij niet.Beetje gebrek aan eigen smoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

[...]

Nou, zo diep zit ik niet in dat soort YouTube drama. Meen wel dat er vrij snel een comment onder de review video werd geplaatst over dat de day one patch wel NG+ heeft. En kleine dingen zoals het weghalen van de Hard R en iets minder sexy bunny suit kan me gestolen worden. In de kern sprak de review mij aan, en dat geldt 6+ uur in de game later nog steeds zo, ofwel, zeer goede gameplay en combat met de nodige diepgang. Maar het is zeker geen 10/10, en dat is voor mij OK.

Ik speel intussen met de Korean dub en dat maakt de karakters wat meer innemend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Rossi46 schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 21:37:
[...]

Geloof mij, dat gaat echt geen oplossing zijn (hier nog een gamer die veertig is met gezin en drukke baan). Enerzijds moet de gaming industrie eens stoppen met iedere game bijna eindeloos veel content mee te geven. Ik vind dat echt hopeloos. Anderzijds zal een veertigjarige gamer met een druk leven ook moeten accepteren dat het gamen 'zoals vroeger' er simpelweg niet meer in zit. Ik ben al zo vaak in die val getrapt. Tegenwoordig houd ik het zoveel mogelijk bij korte(re) games. En zelfs daar kan ik voor mijn gevoel nog eindeloos over doen...
Ben ook een gamer van bijna 40 met gezin en een drukke baan en ik speel gewoon rustig witcher 3 met alle side content. Nu bezig met de laatste dlc.
Prima dat het voor jou niet werkt, maar betekend niet dat het voor @Major_ton niet hoeft te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
jori040 schreef op zondag 28 april 2024 @ 10:59:
[...]

Los van dat geeft hij duidelijk aan wat er niet oke is aan die game.Hij komt meestal met een goede gedetailleerde review in mijn beleving.

Heb Rise ook even gespeeld en ik vind het van alle kanten een verschrikkelijk spel.

Steller Blade demo gespeeld: Zie dat het goed is maar hij pakt mij niet.Beetje gebrek aan eigen smoel.
Persoonlijke voorkeur. Ik vond Rise juist heel goed. Reviews zijn sws persoonlijk maar pure onzin uitkramen en appels met peren vergelijken dan haak ik af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13-09 23:11
[...]

Wat hij zei mbt Rise of Ronin klopt gewoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
Vinnocchio schreef op zondag 28 april 2024 @ 10:46:
[...]

Nioh en Ronin is niet appels met peren. Het vechtsysteem is te vergelijken, de missie structuur, de wapens, de gear. Grootste verschil zit hem in de open wereld. Het is absoluut een stap terug tov Nioh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:04
Naja, ik was altijd een die-hard gamer. Tot diep in de nacht Killzone 2 of Battlefield Bad Company 2.
Speelde elke ubisoft openwereld game..... Alles collecten, trophies op 100%

Zit er tegenwoordig niet meer in idd.
Nu is het eigenlijk totaal anders. Krijg van games als AC en Far Cry een groot been there done there gevoel.

Ben heel selectief geworden in de games die ik speel. Ga nu meer voor games met een unieke draai; een Alan Wake 2, Death Stranding, Outer Wilds, Stray, Cocoon etc

Nu ik minder tijd heb, ben ik het gamen wel meer gaan waarderen. Trophies probeer ik wel nog te halen. Maar voor mij is het geen must meer. Kan me ook tijden herinneren dat ik Hannah Montana voor de PS3 kocht, speciaal voor de trophies. Of het regent gehaktballen :D :+ :o

Heb hier ook een Switch. Maar die ligt eigenlijk alleen stof te happen.
Kids spelen hier alleen Roblox en Minecraft op de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 14:34

DikkeBMW

Live '25

Als ik goed begrijp wat ik online lees, kun je geen save files vanuit de PS5 naar een USB uploaden. Klopt dat?

Ik wil een poging wagen de Mafia3 plat te halen. Daarin zit een bug, waardoor je de hele game in 1 run moet uitspelen. Hetgeen de trophy telt (kils/spares) komt echter pas na 1.5uur ofzo aan bod. Dus een upload van een save file vlak hiervoor, scheelt veel tijd wanneer de game crasht en je opnieuw moet starten.

Wat is wijsheid? PS4 afstoffen en gebruiken? Kan dat daar wel?

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
cold_as_ijs schreef op zondag 28 april 2024 @ 11:06:
[...]

Ben ook een gamer van bijna 40 met gezin en een drukke baan en ik speel gewoon rustig witcher 3 met alle side content. Nu bezig met de laatste dlc.
Prima dat het voor jou niet werkt, maar betekend niet dat het voor @Major_ton niet hoeft te werken
Gezellig hier :X

Hij geeft toch heel duidelijk aan waar hij tegenaanloopt? Daar gaat een Steam Deck echt niet bij helpen. De prioriteiten liggen gewoon anders. En terecht ook wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DikkeBMW schreef op zondag 28 april 2024 @ 11:45:
Als ik goed begrijp wat ik online lees, kun je geen save files vanuit de PS5 naar een USB uploaden. Klopt dat?

Ik wil een poging wagen de Mafia3 plat te halen. Daarin zit een bug, waardoor je de hele game in 1 run moet uitspelen. Hetgeen de trophy telt (kils/spares) komt echter pas na 1.5uur ofzo aan bod. Dus een upload van een save file vlak hiervoor, scheelt veel tijd wanneer de game crasht en je opnieuw moet starten.

PS4 savegames kun je op de PS5 ook naar USB zetten. PS5 savegames alleen naar de cloud, mits je een PS+ abonnement hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 12:05
DikkeBMW schreef op zondag 28 april 2024 @ 11:45:

Je kunt een back-up maken, eventueel alleen van de saves. Bij het terugzetten wordt wel verder alles gewist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Rossi46 schreef op zondag 28 april 2024 @ 11:51:
[...]

Hij geeft toch heel duidelijk aan waar hij tegenaanloopt? Daar gaat een Steam Deck echt niet bij helpen.
Dat verschilt. Met een SD kunnen sommigen rustig even een kwartiertje her en der spelen, waar de console aanzetten meteen teveel voelt. Zo'n gekke tip is het niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Mijn Playstation 5 is binnen, zijn nog op de terugreis en dan aansluiten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Rossi46 schreef op zondag 28 april 2024 @ 11:51:
[...]

Hij geeft toch heel duidelijk aan waar hij tegenaanloopt? Daar gaat een Steam Deck echt niet bij helpen. De prioriteiten liggen gewoon anders. En terecht ook wel.
Wat men zaait, zal men oogsten ;)

Hij geeft aan dag vooral die lange missies van 1 uur hem storen in moderne games. Een apparaat dat je snel kan oppakken en weg leggen om 15 min te gamen kan dan zeker een oplossing zijn. Je kan het ding heel makkelijk wegleggen en al je weer tijd hebt zit je in 1 sec weer terug in je game. Mijn steamdeck zet ik wel aan als ik 15 min heb terwijl ik dat bij mij PS5 niet heb want daar wordt 15 min al snel 30-60 min en dus laat ik hem uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Raem schreef op zondag 28 april 2024 @ 11:57:
[...]

PS4 savegames kun je op de PS5 ook naar USB zetten. PS5 savegames alleen naar de cloud, mits je een PS+ abonnement hebt.
Ik heb PS+ (weet zo even niet welk type). Kan ik dan op het moment van uploaden kiezen welke save ik specifiek wil uploaden? En deze dan later ook weer inladen?

Heb hier nog nooit mee gewerkt vandaar.

Het is een PS4 spel maar ik speel het op PS5. Digitale editie. Kan echter ook op de PS4 beginnen dus.

fookin mad fer it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 12:05
Dan kun je de save nog gewoon van/naar usb kopiëren.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Daar is hij dan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SBQbzuYxQfDis116dB9HzZWxiLs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fEKwcOLymnJQGTQJubijRNbj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6QgiVNHwlSp_L-ARwJ1euglrM4o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zMAkrI4Y9ZxYbvNmkGuEpXQQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BIlAZKaZJJhSOjps8-Ng9yDg4Ug=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rse4qgd4osgP09dHpe3G2lS7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
@G_Dragon Gebruik je de staard niet?
Afbeeldingslocatie: https://www.gooplaystation5.nl/images/thumbnails/460/460/detailed/41/PlayStation-5-voet-01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Wat @Amaze86 zegt oogt net iets beter.Verder leuk gezicht met die Horizon titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Die gaat er nog onder, maar eerst even wachten op de nieuwe faceplate. Want Postnl zou die vandaag leveren maar heeft wederom gefaald in het op tijd leveren :/

Ik ben trouwens wel verbaast dat in Playstation Plus Extra geen Grand Turismo 7 zit, hun eigen spel..

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 28-04-2024 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Heb even gespeeld, ben bij Horizon Zero Dawn net volwassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
G_Dragon schreef op zondag 28 april 2024 @ 19:16:
[...]

Die gaat er nog onder, maar eerst even wachten op de nieuwe faceplate. Want Postnl zou die vandaag leveren maar heeft wederom gefaald in het op tijd leveren :/

Ik ben trouwens wel verbaast dat in Playstation Plus Extra geen Grand Turismo 7 zit, hun eigen spel..
GT7 is hun systemseller he, niet alles kan in psn+ is geen gamepass :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
G_Dragon schreef op zondag 28 april 2024 @ 19:16:
[...]

PS Plus werkt dat dat betreft niet zoals Xbox idd ;) Aan de andere kant van ik het huidige aanbod in PS Plus Extra wel erg netjes. Zeker voor de gamers die niet al jaren van het PS ecosysteem gebruik maken (wij zitten een beetje in hetzelfde schuitje, ik heb ook pas sinds kort een PS5 en al wel sinds launch de XSX).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Rossi46 schreef op zondag 28 april 2024 @ 22:11:
[...]

PS Plus werkt dat dat betreft niet zoals Xbox idd ;) Aan de andere kant van ik het huidige aanbod in PS Plus Extra wel erg netjes. Zeker voor de gamers die niet al jaren van het PS ecosysteem gebruik maken (wij zitten een beetje in hetzelfde schuitje, ik heb ook pas sinds kort een PS5 en al wel sinds launch de XSX).
Ja dat verschil is best wel groot, ik had echt verwacht dat Gran Turismo 7 er in zou zitten.
Maar die koop ik nog wel een keer voor de single player wanneer ik Horizon 1 & 2, The Last Of Us Remastered, God Of War 1 & 2 spellen heb uitgespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
G_Dragon schreef op maandag 29 april 2024 @ 08:43:
[...]

Ja dat verschil is best wel groot, ik had echt verwacht dat Gran Turismo 7 er in zou zitten.
Maar die koop ik nog wel een keer voor de single player wanneer ik Horizon 1 & 2, The Last Of Us Remastered, God Of War 1 & 2 spellen heb uitgespeeld.
PS Exclusives komen nooit direct in PS+ Extra, of zelfs premium. Sony geeft aan dat dat niet uit kan. Kan me er wel iets bij voorstellen. Spiderman 2 kostte iets van $ 300 miljoen om te ontwikkelen. Lijkt me inderdaad moeilijk terug te verdienen met (extra) subscripties

Duurt meestal langer dan een jaar voordat een exclusive op PS+ komt en sommige exclusives komen nooit op PS+. The last of us part 2 is ook nog nooit onderdeel van PS+ geweest en die game wordt binnenkort 4 jaar oud.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hulleman schreef op maandag 29 april 2024 @ 08:56:
[...]

PS Exclusives komen nooit direct in PS+ Extra, of zelfs premium. Sony geeft aan dat dat niet uit kan. Kan me er wel iets bij voorstellen. Spiderman 2 kostte iets van $ 300 miljoen om te ontwikkelen. Lijkt me inderdaad moeilijk terug te verdienen met (extra) subscripties

Duurt meestal langer dan een jaar voordat een exclusive op PS+ komt en sommige exclusives komen nooit op PS+. The last of us part 2 is ook nog nooit onderdeel van PS+ geweest en die game wordt binnenkort 4 jaar oud.
Oké ik snap hem, alleen is Gran Turismo 7 al niet een behoorlijk lange tijd uit? :)
Ik begrijp uit je verhaal dat Sony een ander verdienmodel heeft en daarom anders te werk gaat, geen ramp natuurlijk want dan koop ik sommige spellen gewoon op Disc. Daar is weer het fijne aan dat je die uiteindelijk weer kan doorverkopen en je niet 100% het aankoopbedrag kwijt bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
G_Dragon schreef op maandag 29 april 2024 @ 09:01:
[...]

Oké ik snap hem, alleen is Gran Turismo 7 al niet een behoorlijk lange tijd uit? :)
Ik begrijp uit je verhaal dat Sony een ander verdienmodel heeft en daarom anders te werk gaat, geen ramp natuurlijk want dan koop ik sommige spellen gewoon op Disc. Daar is weer het fijne aan dat je die uiteindelijk weer kan doorverkopen en je niet 100% het aankoopbedrag kwijt bent.
Ja, GT 7 is al een tijd uit. Maar sommige games komen gewoon nooit op PS+ en GT is in feite de enige echte racegame die Sony heeft. GT Sport, de voorloper, daalde heel snel in prijs tot onder de € 20. GT 7 blijft wel echt de volle mep zie ik.

Ja, zo doe ik het ook. Games kopen op disc (ook vaak genoeg marktplaats) en weer doorverkopen. Vaak kost de game je dan netto een € 10 - € 20 (soms zelfs minder) en dat is een prima deal natuurlijk.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hulleman schreef op maandag 29 april 2024 @ 09:10:
[...]

Ja, GT 7 is al een tijd uit. Maar sommige games komen gewoon nooit op PS+ en GT is in feite de enige echte racegame die Sony heeft. GT Sport, de voorloper, daalde heel snel in prijs tot onder de € 20. GT 7 blijft wel echt de volle mep zie ik.

Ja, zo doe ik het ook. Games kopen op disc (ook vaak genoeg marktplaats) en weer doorverkopen. Vaak kost de game je dan netto een € 10 - € 20 (soms zelfs minder) en dat is een prima deal natuurlijk.
Ja klopt, ik moet ook wel zeggen dat op wat ik nu weet van Gran Turismo 7 dat dit spel het meer dan verdiend om zo hoog in prijs te blijven. Ik kom hem vanzelf een keer voor €20 tegen en anders wacht ik geduldig, heb toch eerst nog genoeg te spelen. Maar als groot Formule 1 racer wil ik toch heel graag Gran Turismo 7 een keer proberen om te ervaren hoe goed het spel nu werkelijk is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
G_Dragon schreef op maandag 29 april 2024 @ 09:12:
[...]
heb toch eerst nog genoeg te spelen.
Je hebt nog wel wat klappers te spelen ja :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hulleman schreef op maandag 29 april 2024 @ 09:22:
[...]

Je hebt nog wel wat klappers te spelen ja :P
Zo zeg dat wel en heel handig dat mijn beste maatje tot December nog Playstation Plus Extra heeft lopen en ik er nu gebruik van mag maken. Scheelt een hoop aanschaf, alleen jammer dat ik beide Horizon spellen als had gekocht voordat ik dit wist O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 18:11
cold_as_ijs schreef op zondag 28 april 2024 @ 13:09:
[...]
Mijn steamdeck zet ik wel aan als ik 15 min heb terwijl ik dat bij mij PS5 niet heb want daar wordt 15 min al snel 30-60 min en dus laat ik hem uit.
Ik kan dit niet anders lezen dan "mijn PS5 is veel leuker dan mijn Steamdeck".
Er zijn namelijk zat korte games / korte levels /korte races op de PS5 om te spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door WaterFire op 29-04-2024 12:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk returnal 2 _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2024 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik zag net op de track & trace dat mijn faceplate die gisteren binnen had moeten komen, nu ook binnen is dus ik weet wel wat ik vanavond ga doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Housemarque is toch met een nieuw IP bezig? Denk dat ze te klein zijn om twee projecten tegelijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
WaterFire schreef op maandag 29 april 2024 @ 12:56:
[...]

Ik kan dit niet anders lezen dan "mijn PS5 is veel leuker dan mijn Steamdeck".
Er zijn namelijk zat korte games / korte levels /korte races op de PS5 om te spelen.
Zucht….Lees hoe je het wil 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raem schreef op maandag 29 april 2024 @ 13:46:
[...]

Housemarque is toch met een nieuw IP bezig? Denk dat ze te klein zijn om twee projecten tegelijk te doen.
Geen idee, vond die ogen wel een beetje op Selene lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2024 @ 14:54:
[...]

Geen idee, vond die ogen wel een beetje op Selene lijken.
Zal ook wel gerelateerd zijn aan Returnal. Morgen is de game 3 jaar geleden uitgekomen. Misschien nog een DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zou wel apart zijn als ze een nieuwe game aankondigen buiten een State of Play of showcase om. Misschien een serie of film gebaseerd op Returnal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
En de faceplate zit erop!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y6GKzx3uoyUhW2XbwEY7VDfBFfY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NxAAkJuFl7Wwem0UQ7xjzV47.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OI4YNahghkyrZYHk_BUuNbXlojs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ta9lI17ytbR2DkD6joOHQBHL.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik het zeg, maar de orginele faceplate vind ik toch wel mooier

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2024 @ 21:16:
[...]

Sorry dat ik het zeg, maar de orginele faceplate vind ik toch wel mooier
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen want dat is een persoonlijke voorkeur en daar is niks mis mee, ik vind de ronde afwerking en dat hij mat zwart is veel minder opvallen dan die uitstekende punten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 11:56

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

kazuka schreef op maandag 29 april 2024 @ 15:29:
Zou wel apart zijn als ze een nieuwe game aankondigen buiten een State of Play of showcase om. Misschien een serie of film gebaseerd op Returnal?
Of een comic.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

hcQd schreef op zondag 28 april 2024 @ 14:05:
[...]

Dan kun je de save nog gewoon van/naar usb kopiëren.
Ga ik eens zoeken als ik zover ben, thanks!

Weet je toevallig of het naar de cloud ook werkt? Specifiek 1 save uploaden, los van de game en alle details.

Heb me wel wat ingelezen, maar vind t niet verhelderend allemaal

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Er bestaan ook mat zwarte stickers voor het middengedeelte. Ik heb dat ook op mn PS5 en een geheel mat zwarte look staat em goed!

Pagina: 1 ... 15 ... 117 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties