Ik heb dit weekend een PS5 weekendje gehad. Heb een maand PS+ afgesloten dus even de library ingedoken. Ben op zaterdag begonnen met Spiderman. Leuke opzet met het slingeren en wel leuke setpieces, maar na een uurtje of 3 wel afgehaakt. Ik vond de combat niet heel bijzonder en het is wel echt gewoon een redelijk recht toe recht aan open wereld game met alle positieve en negatieve aspecten die daarbij komen kijken.
Daarna Returnal gespeeld, en daarvan had ik wel direct het gevoel dat dat inderdaad wat voor mij kon zijn zoals eerder werd geadviseerd hier op GoT. Alleen nu nog even een oplossing verzinnen voor de backbuttons, en dan ga ik daar zeker mee door.
Verder gisteren ook begonnen aan God of War (2018) en daar zitten dan direct al 6 uur in. Dat spel zit echt goed in elkaar, zowel de combat, artstijl, verhaal, setpieces. Dus die zal eind van deze week wel uitgespeeld zijn

. Erg knap wat ze daar bij Santa Monica voor elkaar hebben gekregen. En dan staat Ratchet and Clank als volgende en eventueel Demon Souls nog en dan heb ik denk ik de games die ik perse wil spelen gehad. Wil nog niet direct aan Ragnorak beginnen, want ben van mening dat je altijd wat pauzes moet inlassen tussen twee games in dezelfde serie. En ik vermoed dat ik met Horizon en Ghost hetzelfde gevoel ga krijgen als ik met Spiderman heb.
Had nog even gehoopt dat Dispatch ook in PS+ zat, maar die komt vast ook nog wel een keer uit op Xbox.
[
Voor 3% gewijzigd door
uchiha tijntje op 15-12-2025 14:50
]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.