Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Vliegvlug schreef op zondag 23 november 2025 @ 16:58:
[...]
Waarom zou je niet de PS5 versie kopen eigenlijk?
Ik heb hier namelijk enkel een PlayStation 5 staan en geen 4.
Juist, in dat geval koop je natuurlijk de PS5 versie. Beetje stom van me.
Maar illustreert ook hoe stom het is dat dit geen cross-buy is, want er gaat niemand die game 2x kopen. Dus geef de PS4 versie gewoon bij de PS5 versie toch?

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:06
sacaji schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 06:43:
[...]

Thanks! Heb hem maar besteld want speel af en toe shooters, is toch handig. Was met de scuf toen ook. Welke headset gebruik jij?
Np, veel plezier ermee....

Ik gebruik de Pulse Elite. :)

• Shaker74
WaterFire schreef op maandag 24 november 2025 @ 09:17:
[...]

Grappig, ik kreeg vanmorgen juist "16 games on your wishlist are discounted".. Voor ieder wat wils.
Maar ik speel altijd games die al wat ouder zijn, de aanbiedingen voor echt nieuwe games zijn echt ruk, van 89 voor 69 euro bijvoorbeeld. Fijn hoor.
Ja, de meeste op mijn wishlist kregen ook een korting hoor maar niet wat ik had verwacht. Zeker idd de wat nieuwere. Die vielen me tegen. Ik heb met die games wel geduld. Genoeg te doen hoor. 8)

• Shaker74
Twixie schreef op maandag 24 november 2025 @ 09:59:
[...]

Juist, in dat geval koop je natuurlijk de PS5 versie. Beetje stom van me.
Maar illustreert ook hoe stom het is dat dit geen cross-buy is, want er gaat niemand die game 2x kopen. Dus geef de PS4 versie gewoon bij de PS5 versie toch?
Haha praktisch gezien heb ik dat wel gedaan ooit :P RDR2 gekocht op schijf voor PS4. Maar had PS5 OG digital. dus uiteindelijk opnieuw gekocht voor de PS5 :+

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:21
Shaker74 schreef op maandag 24 november 2025 @ 13:06:
[...]

Haha praktisch gezien heb ik dat wel gedaan ooit :P RDR2 gekocht op schijf voor PS4. Maar had PS5 OG digital. dus uiteindelijk opnieuw gekocht voor de PS5 :+
Oh 2 keer maar, ik heb gta5 op de ps3 gekocht, op de ps4, op de ps5 pro die 10 euro ofzo upgrade toen.
En dan ook nog eens op de pc ook :+, maar ja is wel een heel ander spelletje dan hierboven genoemd wordt haha.

• grizzlywilde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17:10
nvm staat in het PS+ topic

[ Voor 95% gewijzigd door grizzlywilde op 24-11-2025 14:58 . Reden: overbodig ]

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:13

Format-C

Tracing Rays

Ben voor de lol even Uncharted 3 aan het (her) spelen... Maar wat een graphics (en verhaal, en vooral ook muziek/ geluid!) heeft dat spel toch. En die is al bijna 15 jaar oud. Echt geweldig. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 24-11-2025 19:22 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• sacaji
  • Laatst online: 22:28
Klopt het dat met een verticle stand, de ps5 (pro) niet heel stabiel is? In de zin dat als je er aan zit hij een beetje wankelt?

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:13

Format-C

Tracing Rays

@sacaji

Denk dat hij stabiel moet staan met stand. Heb je hem goed/recht vastgeschroefd? Zonder speling?

Anders ff de stand eraf halen en opnieuw voorzichtig erop schroeven?

Die van mij staat zelfs stabiel zonder stand (heb hem op 2 stapeltjes speelkaarten (met metallic grijze tape eromheen) staan. :D )

Edit: ik heb ook een ps5 disk edition gehad en die stond stabiel volgens mij met stand)

[ Voor 48% gewijzigd door Format-C op 24-11-2025 20:46 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• sacaji
Format-C schreef op maandag 24 november 2025 @ 20:39:
@sacaji

Denk dat hij stabiel moet staan met stand. Heb je hem goed/recht vastgeschroefd? Zonder speling?

Anders ff de stand eraf halen en opnieuw voorzichtig erop schroeven?

Die van mij staat zelfs stabiel zonder stand (heb hem op 2 stapeltjes speelkaarten (met metallic grijze tape eromheen) staan. :D )

Edit: ik heb ook een ps5 disk edition gehad en die stond stabiel volgens mij met stand)
Denk idd dat ik hem strakker moet zetten. Het wankelt beetje als je er aan zit. Ga het proberen, thanks!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:12

Vliegvlug

Flight Simple

sacaji schreef op maandag 24 november 2025 @ 20:17:
Klopt het dat met een verticle stand, de ps5 (pro) niet heel stabiel is? In de zin dat als je er aan zit hij een beetje wankelt?
Je bedoelt die metalen ring die je er los bij kan kopen?
Die heb ik en wiebelt absoluut niet, zie dit stukje uit een eerdere post van mij: Vliegvlug in "[PS5] PlayStation 5 - Deel 2"

Heb de PS5 rechtop naast mijn TV staan wat op zich wel goed ging maar merkte dat de console toch steeds een beetje naar achteren schoof als ik er een usb-c kabel in prikte of te hard op de eject knop drukte. Daarom toch de vertical stand gekocht:
PS5 vertical stand
Wel de kloon variant voor €15 en niet de originele die 2x zo duur is want ik had bij reviews gelezen dat er feitelijk geen verschil is. En nu staat de console als een huis en verschuift niet meer! :)

• sacaji
Vliegvlug schreef op maandag 24 november 2025 @ 21:28:
[...]

Je bedoelt die metalen ring die je er los bij kan kopen?
Die heb ik en wiebelt absoluut niet, zie dit stukje uit een eerdere post van mij: Vliegvlug in "[PS5] PlayStation 5 - Deel 2"

Heb de PS5 rechtop naast mijn TV staan wat op zich wel goed ging maar merkte dat de console toch steeds een beetje naar achteren schoof als ik er een usb-c kabel in prikte of te hard op de eject knop drukte. Daarom toch de vertical stand gekocht:
[Afbeelding: PS5 vertical stand]
Wel de kloon variant voor €15 en niet de originele die 2x zo duur is want ik had bij reviews gelezen dat er feitelijk geen verschil is. En nu staat de console als een huis en verschuift niet meer! :)
Ja, die! Maar dan van Sony, via Amazon voor 19€ kunnen scoren. Denk dat ik hem strakker moet zetten. Wilde te snel alles in elkaar krijgen 😂
Pagina: 1 ... 121 122 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties

LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.