• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:00
Als je het wat goedkoper wil proberen, kan je ook kijken naar Divinity Original Sin 2
Van dezelfde makers met dezelfde keuzevrijheid.

Voor de prijs van twee speciaal biertjes in de kroeg of een hipster koffie in je MacBook cafe :P

[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 27-12-2025 09:54 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10:27
Vrijdag schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 09:53:
Als je het wat goedkoper wil proberen, kan je ook kijken naar Divinity Original Sin 2
Van dezelfde makers met dezelfde keuzevrijheid.

Voor de prijs van twee speciaal biertjes in de kroeg of een hipster koffie in je MacBook cafe :P
BG3 is wel echt een klasse apart van Divinity imo.

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:14

R.G

Update:
Ghost of T PS4 disc nu Erin

Upgrade most 29,99, geen upgrade is 60..

Is de upgrade het waard?
En als ik dit doe Dan kan ik mijn disc nooit verkopen of wegdoen..

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:24

Vliegvlug

Flight Simple

R.G schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 20:39:
Update:

Is de upgrade het waard?
Dat laatste snap ik niet. :?
Als je nu de PS4 versie speelt en je verkoopt de disc dan kan je die toch net zo goed niet meer spelen?

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:19
Vliegvlug schreef op donderdag 25 december 2025 @ 15:28:
Vandaag er eindelijk aan toe gekomen de opslag van mijn PS5 slim uit te breiden met een uitvoering: WD Black SN850X (met heatsink) 2TB.

Inbouwen is een klusje van niks:
[Afbeelding: Inbouwen Sandisk WD_BLACK SN850X 2T in PlayStation 5 Slim]

Snel genoeg ook!
[Afbeelding: Leessnelheid Sandisk WD_BLACK SN850X 2T SSD in PlayStation 5 Slim]
>:)

Wilde eerst nog zeker weten dat er geen firmware update beschikbaar was voor deze SSD maar ik heb nergens kunnen vinden wanneer de laatste update is uitgekomen, staat nergens op hun site en blijkt dat WD/SanDisk bewust geen release notes uitbrengt dus daar is het ook niet in te vinden. :|
Maar het AI resultaat van Google zegt:

[...]

En aangezien degene die ik heb uit december 2024 is ga ik er maar vanuit dat ze er toen wel de laatste firmware erop hebben gezet.
Kwam er sowieso achter dat ik geen enkel ander apparaat in huis heb met een M.2 slot naast de PS5 dus kan niet eens updaten :P

Ik had deze SSD trouwens pas een kleine twee weken liggen en zie dat die in de tussentijd al €20 duurder is geworden, van €205 naar €225 :X
Kan iedereen aanraden die twijfelt het zo snel mogelijk nog te kopen want wordt alleen maar duurder met dank aan AI :'(
Merk je hier verder nog iets aan behalve de opslag grootte?

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:24

Vliegvlug

Flight Simple

crimby schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 22:45:
[...]

Merk je hier verder nog iets aan behalve de opslag grootte?
Je bedoelt de snelheid van de interne opslag vs de extra ingebouwde SSD?

Daar kan ik je helaas weinig over vertellen omdat ik niet weet hoe snel de interne opslag is en ik daarnaast ook geen bestaande game van de interne opslag naar de SSD heb verplaatst dus kan het ook niet vergelijken qua laadtijden.
Heb Clair Obscur Expedition 33 als eerste nieuwe game op de SSD geplaatst en heb me niet gestoord aan de laadtijden, voor zover je daar wat aan hebt. :)

Heb de SSD voor de extra opslag gekocht en weet wel dat er een minimale throughput vereist wordt, vandaar ook dat het gemeten wordt na installatie, maar de minimale vereiste waarde weet ik niet.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:25

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
R.G schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 20:39:
Update:

Is de upgrade het waard?
Ja 4k60 is nice maar de PS5 upgrade heeft ook de Iki island uitbreiding.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1 ... 123 124 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties

LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.