Eindelijk weer eens wat redelijke kortingen in de PS store. GT7 en Ghost Of Tsushima DC gekocht voor €90
Had me te voorgenomen om dit jaar eens iets te gaan doen aan me backlog, dit idee kan de prullenbak in na het zien van de intro van Stellar "Boobies" Blade.
PSN : Geraedus
De prijzen voor een nieuwe Ps5 zijn momenteel totaal niet verkeerd, werd er net op gewezen door een maat van me die weet dat ik er ergens in Mei/Juni een wil kopen.
Mediamarkt heeft volgens mij Klarna
Mediamarkt heeft volgens mij Klarna

[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 29-03-2024 23:50 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
PS5 Pro label voor games
https://insider-gaming.com/ps5-pro-enhanced-details/●PSSR ondersteuning om een resolutie tot 4K te ondersteunen
●Een constant framerate van 60fps
●Toegevoegde of verbeterde Ray tracing effecten
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
PSSR bedoel je denk ikAmaze86 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 09:58:
PS5 Pro label voor games
[...]
https://insider-gaming.com/ps5-pro-enhanced-details/
Klinkt vrijwel gelijk aan de PS4 Pro labels, buiten de RT om dan. Ik ben zeer benieuwd naar hun DLSS variant. Op zich slim om dat halverwege deze generatie uit te rollen zodat je bij de PS6 launch een doorontwikkeld product hebt. Een beetje zoals de stappen die Nvidia heeft gemaakt met hun upscaling techniek. Die is nu vele malen beter dan bij de v1 release een aantal jaren terug.
Eigenlijk heeft Sony best een goed jaar. Stellar Blade en FF7 rebirth. Ik kan me slechtere jaren herinneren.
Naja, vind het best tegenvallen. In de goede jaren hadden ze in elk seizoen wel een exclusive.giantgiantus schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 12:34:
Eigenlijk heeft Sony best een goed jaar. Stellar Blade en FF7 rebirth. Ik kan me slechtere jaren herinneren.
Maar goed, kan ik eindelijk aan mijn backlog werken.
Binnenkort maar EINDELIJK eeens met Death Stranding en Ghost of Tsushima beginnen.
Stellar Blade gaat hoogwaarschijnlijk wel een day one purchase worden. Mits de reviews een beetje solid zijn.
Maar verder weet ik het nog niet. Wellicht dat er in het najaar nog wat leuks uitkomt.
Stiekem wel benieuwd naar Assassin's Creed Codename Red. Al jaren geen AC game gespeeld. Hoop dat Ubisoft nu een beetje met wat grote vernieuwingen komt.
Van alle exclusives dit jaar bevalt Rise of the Ronin me vooralsnog het best. Rebirth was imo een tegenvaller.
Was Rise of the Ronin helemaal vergetenTimothy3000 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 13:25:
Van alle exclusives dit jaar bevalt Rise of the Ronin me vooralsnog het best. Rebirth was imo een tegenvaller.
Lees op internet wel veel dat Ghost of Tsushima dé betere Samurai game is.
Wou Rise of the Ronin in eerste instantie ook bestellen. Maar toen bedacht ik me even snel; Waarom €70 uitgeven als Ghost of Tsushima nog in de backlog staat.
Dus daar ga ik volgende week maar eerst eens aan beginnen.
GoT was beter inderdaad. Maar als fan van Nioh en (in mindere mate) Wo Long geniet ik hier ook enorm van.Sefaex schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 14:54:
[...]
Was Rise of the Ronin helemaal vergeten
Lees op internet wel veel dat Ghost of Tsushima dé betere Samurai game is.
Wou Rise of the Ronin in eerste instantie ook bestellen. Maar toen bedacht ik me even snel; Waarom €70 uitgeven als Ghost of Tsushima nog in de backlog staat.
Dus daar ga ik volgende week maar eerst eens aan beginnen.
Ik aas ook op een PS5, heb vorige week mijn XBox X nog verkocht omdat ik spijt bleef houden dat ik niet toch voor een PS5 was gegaan, maar nu met de Pro om de hoek wacht ik nog even.G_Dragon schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 23:46:
De prijzen voor een nieuwe Ps5 zijn momenteel totaal niet verkeerd, werd er net op gewezen door een maat van me die weet dat ik er ergens in Mei/Juni een wil kopen.
Mediamarkt heeft volgens mij Klarna![]()
Waarom zou je niet nog die paar maanden wachten op de Pro? Gewoon even nieuwsgierig.
Omdat je net je Xbox verkocht hebt en nu niks te gamen hebt?dawg schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 16:32:
[...]
Ik aas ook op een PS5, heb vorige week mijn XBox X nog verkocht omdat ik spijt bleef houden dat ik niet toch voor een PS5 was gegaan, maar nu met de Pro om de hoek wacht ik nog even.
Waarom zou je niet nog die paar maanden wachten op de Pro? Gewoon even nieuwsgierig.
Ik mis vooralsnog niets hoor. Ik ben niet echt een fanatieke gamer meer, ik ben oud geworden.crimby schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 16:56:
[...]
Omdat je net je Xbox verkocht hebt en nu niks te gamen hebt?
Omdat de Pro een fabeltje is uit geruchten, zolang er geen officiele aankondiging is vanuit Sony gaat het nog wel even duren voordat er een Pro op de markt gaat komen.dawg schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 16:32:
[...]
Ik aas ook op een PS5, heb vorige week mijn XBox X nog verkocht omdat ik spijt bleef houden dat ik niet toch voor een PS5 was gegaan, maar nu met de Pro om de hoek wacht ik nog even.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gewoon die ps5 aanschaffen en die jonkies een poepje laten ruiken online!dawg schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 17:02:
[...]
Ik mis vooralsnog niets hoor. Ik ben niet echt een fanatieke gamer meer, ik ben oud geworden.
Binnen paar weken komen ze met een aan kondiging, als de geruchten kloppen.dawg schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 16:32:
[...]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dan nog zal je maanden moeten wachten waarschijnlijk, tot ongeveer het najaar. Net toch weer lekker gegamed op de Fat PS5
Zou zeggen, als je je nu vermaakt met andere dinge, prima wacht op een eventuele pro. Maar als je (niemand persoonlijk, is algemeen bedoeld) er steeds over post of ermee bezig bent, dan zou ik zeggen schaf er nu eentje aan. En ruil die t.z.t. lekker in bij Gamemania met een goede deal. (nu krijg je op een Slim ook 350 korting).
Tja, game zelf ook aanzienlijk minder.
Die gouden tijden met Killzone 2 MP, Black Ops zombies, of Battlefield 3 zijn helaas voorbij.
Maar helemaal geen console gaat 'm nog niet worden. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.
De Pro zou als het goed is eind 2024 moeten uitkomen. Maar zou ook best begin 2025 kunnen worden...van wat ik laatst las.
Die gouden tijden met Killzone 2 MP, Black Ops zombies, of Battlefield 3 zijn helaas voorbij.

Maar helemaal geen console gaat 'm nog niet worden. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.
De Pro zou als het goed is eind 2024 moeten uitkomen. Maar zou ook best begin 2025 kunnen worden...van wat ik laatst las.
Tom Henderson is niet zomaar een leaker. Die is vrij betrouwbaarG_Dragon schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 17:08:
[...]
Omdat de Pro een fabeltje is uit geruchten, zolang er geen officiele aankondiging is vanuit Sony gaat het nog wel even duren voordat er een Pro op de markt gaat komen.
PS5 pro is voor mij een instant buy maar toch wel een beetje zonde dat ik dan mijn Spider-Man PS5 ga verkopen. Zowel de controller als de console zien er zo tof uit vergeleken met de standaard versie..
Edit: Vandaag begonnen met Ghost of Tsushima, tot nu toe echt een onwijs gave game. Bizar dat ik nooit de moeite heb genomen om het eerder te spelen.
Edit: Vandaag begonnen met Ghost of Tsushima, tot nu toe echt een onwijs gave game. Bizar dat ik nooit de moeite heb genomen om het eerder te spelen.
[ Voor 27% gewijzigd door schumi1986 op 30-03-2024 19:09 ]
Dan hou je die toch ook gewoon?schumi1986 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 19:05:
PS5 pro is voor mij een instant buy maar toch wel een beetje zonde dat ik dan mijn Spider-Man PS5 ga verkopen. Zowel de controller als de console zien er zo tof uit vergeleken met de standaard versie..
Ik zou niet weten wat ik er dan nog mee moet gaan doen
Verwijderd
Dat de ps5 pro er aan komt is wel een zekerheid inderdaad. Voor de rest is alles nog afwachten. Ben sowieso wel benieuwd hoe die eruit gaat zien.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 18:26:
[...]
Tom Henderson is niet zomaar een leaker. Die is vrij betrouwbaar
Verwijderd
De refund policy bij Sony was al heel slecht, maar dit slaat wel alles. Als je Stellar blade hebt gepreorderd in de store en vervolgens de demo hebt gespeeld. Dan kan je de order niet meer annuleren. Het spelen van de demo wordt gezien als het spelen van de game
Sony mag hier wel eens op de vingers getikt voor worden....
So get this, this is amazing. Like I said yesterday, I wanted to cancel my preorder of Stellar Blade to get the Deluxe edition instead because I liked it that much. Apparently downloading the demo made me ineligible for the refund LMAO pic.twitter.com/vesJitYrIc
— Nicola (@Nick_Marseil) 30 maart 2024
Vrij bizar idd. Overigens wel net zo gek om een digitale game te pre-orderen😀Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2024 @ 11:04:
De refund policy bij Sony was al heel slecht, maar dit slaat wel alles. Als je Stellar blade hebt gepreorderd in de store en vervolgens de demo hebt gespeeld. Dan kan je de order niet meer annuleren. Het spelen van de demo wordt gezien als het spelen van de game
[Twitter]
Wel apart...
Verwijderd
Ja. Het is niet alsof de voorraad op raaktgiantgiantus schreef op zondag 31 maart 2024 @ 11:06:
[...]
Vrij bizar idd. Overigens wel net zo gek om een digitale game te pre-orderen😀

Snap sowieso niet waarom je Stellar Blade digitaal zou willen pre-orderen. Tenzij je geld te veel hebt natuurlijk.
Demo is supervet daar niet van. Maar €80 gaat helemaal nergens meer over. En €90 voor de deluxe edition al helemaal niet.
€70 voor de fysieke versie vind ik trouwens ook erg veel. Maar dan heb je tenminste nog iets tastbaars in je hand.
Alone in the Dark is net een week uit. En kost nu ook gewoon €44. Ok weliswaar een kromme vergelijking. Maar zo kan het dus ook.
Demo is supervet daar niet van. Maar €80 gaat helemaal nergens meer over. En €90 voor de deluxe edition al helemaal niet.
€70 voor de fysieke versie vind ik trouwens ook erg veel. Maar dan heb je tenminste nog iets tastbaars in je hand.
Alone in the Dark is net een week uit. En kost nu ook gewoon €44. Ok weliswaar een kromme vergelijking. Maar zo kan het dus ook.
Ik vind 80€ voor een goede game niet veel geld. Stukken goedkoper dan vroeger en er zit vaak veel meer energie in de ontwikkeling. Ik heb ook niets met tastbare dingen. Ik vind het allemaal maar rommel die ik accumuleer. Het gaat me puur om de ervaring.Sefaex schreef op zondag 31 maart 2024 @ 11:34:
Snap sowieso niet waarom je Stellar Blade digitaal zou willen pre-orderen. Tenzij je geld te veel hebt natuurlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door giantgiantus op 31-03-2024 11:39 ]
Zo bizar toch niet als je per se op release wilt spelen. Scheelt je weer een hoop gezeik met post nl bezorging.giantgiantus schreef op zondag 31 maart 2024 @ 11:06:
[...]
Vrij bizar idd. Overigens wel net zo gek om een digitale game te pre-orderen😀
Doe het ook elk jaar met COD
Dan koop je hem dan toch? Waarom van te voren?Chelseamarre123 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 11:41:
[...]
Zo bizar toch niet als je per se op release wilt spelen. Scheelt je weer een hoop gezeik met post nl bezorging.
Doe het ook elk jaar met COD
Iets met preloaden?giantgiantus schreef op zondag 31 maart 2024 @ 11:43:
[...]
Dan koop je hem dan toch? Waarom van te voren?
Sony zal ook niet zo snel failliet gaan, weinig risico dus.
[ Voor 13% gewijzigd door dutchgio op 31-03-2024 11:49 ]
Verwijderd
De reden dat alone in the dark nu 44 euro is komt omdat de reviews enorm slecht waren en daardoor de game waarschijnlijk niet verkoopt.Sefaex schreef op zondag 31 maart 2024 @ 11:34:
Omdat je dan nog eens 100 gig kan downloaden? Hij pre load gewoon bij mij paar dagen op voorhand, op moment van release kan ik gewoon meteen spelen. (Bij cod heb je ook nog is een week vroeger toegang tot de singleplayer als je pre ordered)giantgiantus schreef op zondag 31 maart 2024 @ 11:43:
[...]
Dan koop je hem dan toch? Waarom van te voren?
MS ligt op dat gebied echt mijlenver voor op Sony. Refund is bij MS zelfs nog mogelijk na het uitproberen van de game en het proces van het aanvragen van een refund kan gewoon online zonder contact op te nemen met een medewerker. Ook kun je elke game alvast downloaden zonder de game in het bezit te hebben.
Verwijderd
Sony gaat zelfs tegen de EU wetgeving in. Want wat ze doen mag eigenlijk niet, ik denk dat ze gewoon wachten tot ze een keer aangeklaagd worden.schumi1986 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:23:
MS ligt op dat gebied echt mijlenver voor op Sony. Refund is bij MS zelfs nog mogelijk na het uitproberen van de game en het proces van het aanvragen van een refund kan gewoon online zonder contact op te nemen met een medewerker. Ook kun je elke game alvast downloaden zonder de game in het bezit te hebben.
Ja het niet kunnen annuleren van een preorder na het uitproberen van de demo klink zo raar dat je zou verwachten dat het een fout in het systeem zou zijn.Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:30:
[...]
Sony gaat zelfs tegen de EU wetgeving in. Want wat ze doen mag eigenlijk niet, ik denk dat ze gewoon wachten tot ze een keer aangeklaagd worden.
Verwijderd
Nou ja van die demo is sowieso debiel. Maar dat je een game niet kan refunden op het moment dat je de game opstart is volgens mij ook tegen de EU regels in.schumi1986 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:34:
[...]
Ja het niet kunnen annuleren van een preorder na het uitproberen van de demo klink zo raar dat je zou verwachten dat het een fout in het systeem zou zijn.
Sterker nog. Refund is al niet meer mogelijk na het downloaden van een gameVerwijderd schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:36:
[...]
Nou ja van die demo is sowieso debiel. Maar dat je een game niet kan refunden op het moment dat je de game opstart is volgens mij ook tegen de EU regels in.
Verwijderd
Beste zou zijn dat een derde partij op de markt komt die de voordelen van de ps5 en series x samenvoegt. Bepaalde zaken mis ik wel op de ps5:schumi1986 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:39:
[...]
Sterker nog. Refund is al niet meer mogelijk na het downloaden van een game
- Games schaalbaar maken zodat deze op elke console werkt inclusief hogere fps etc (niet afhankelijk zijn van patches)
- Game 1 keer kopen voor alle platformen (play anywhere)
- Refund mogelijkheden volgens de de EU wetgeving
- Goede backwards compatibiliteit
Denk zelf dat Sony hier nooit in gaat veranderen helaas. Op bepaalde zaken zijn ze niet heel flexibel.
Ik hoop wel anders want ik vind de huidige PS5 spuuglelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 20:30:
[...]
Dat de ps5 pro er aan komt is wel een zekerheid inderdaad. Voor de rest is alles nog afwachten. Ben sowieso wel benieuwd hoe die eruit gaat zien.
Naja vraag me af of er niet gewoon een klantenservice medewerker die verkeerde info doorgeeft. Beleid wordt al snel als argument gebruikt door slecht geïnformeerd personeelVerwijderd schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:36:
[...]
Nou ja van die demo is sowieso debiel. Maar dat je een game niet kan refunden op het moment dat je de game opstart is volgens mij ook tegen de EU regels in.
En eentje met een stille fan vanaf de release,hoop op geen fanloterije. Maar ja Sony......dawg schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:35:
[...]
Ik hoop wel anders want ik vind de huidige PS5 spuuglelijk.
Deze week weer iets voor het eerst meegemaakt.
Via de app spel gekocht, betaald met Ideal, terug naar app, daarna de tekst 'fout' in beeld en spel blijft in winkelmand staan. Wel gewoon afgeschreven, geen game.
Ticket bij Sony aangemaakt, ongelooflijk wat een doolhof waar je doorheen moet om iets te melden over een Store aankoop. Moest bellen, al mijn gegevens doorgeven alsof ik een nieuw paspoort aanvroeg, met daarna niets meer dan een 'dank je voor je melding' mail terug. Met een verkeerde beschrijving van het probleem.
Die 2 euro dat het kostte (wilde weer eens Burnout Paradise spelen) zal mij echt jeuken maar er is nog zoiets als principes. Oplossen zullen ze het!
Via de app spel gekocht, betaald met Ideal, terug naar app, daarna de tekst 'fout' in beeld en spel blijft in winkelmand staan. Wel gewoon afgeschreven, geen game.
Ticket bij Sony aangemaakt, ongelooflijk wat een doolhof waar je doorheen moet om iets te melden over een Store aankoop. Moest bellen, al mijn gegevens doorgeven alsof ik een nieuw paspoort aanvroeg, met daarna niets meer dan een 'dank je voor je melding' mail terug. Met een verkeerde beschrijving van het probleem.
Die 2 euro dat het kostte (wilde weer eens Burnout Paradise spelen) zal mij echt jeuken maar er is nog zoiets als principes. Oplossen zullen ze het!
Verwijderd
Mijn ervaring is ook vrij waardeloos. Ik had een game gekocht die een dag later in de aanbieding was en vroeg of het mogelijk is om daar in tegemoet te komen. Toen kreeg ik een soort gelijk interview om uiteindelijk te horen: “nee je hebt de game al gespeeld”… maar wel eerst al je data binnenharken en je tijd in beslag nemen. Het heeft dus uiteindelijk enkel Sony want opgeleverd dat telefoontjes.WaterFire schreef op maandag 1 april 2024 @ 11:12:
Men mag wel eens een kijkje gaan nemen bij Steam als voorbeeld.
Ik had laatst hetzelfde met een game. Zit ie niet in je library? Was bij mij wel zo.WaterFire schreef op maandag 1 april 2024 @ 11:12:
Verwijderd
Die store is al jaren een probleem. Het claimen van ps plus games via de app gaat ook niet altijd goed. Ik had geprobeerd om die Destiny 2 uitbreiding te claimen, kreeg een foutmelding en nu kan ik hem ineens niet meer claimen. Staat alleen dat ik hem kan kopen. Er is zoveel mis aan de store qua licenties....WaterFire schreef op maandag 1 april 2024 @ 11:12:
Weet iemand als je een ps5 via Sony krijgt dat een Delivery Note je garantiebewijs is? (Ziggo actie)
[ Voor 8% gewijzigd door Amaze86 op 01-04-2024 22:01 ]
Het zou wel zo netjes zijn om gewoon een aparte factuur te sturen. Op je pakbon moet wel je factuurnummer staan, zodat je bij een probleem iets hebt om door te geven.Amaze86 schreef op maandag 1 april 2024 @ 15:29:
Weet iemand als je een ps5 via Sony krijgt dat een Delivery Note je garantiebewijs is? (Ziggo actie)
Serienummer is genoeg volgens Sony chat, en maar 1 jaar garantie.WaterFire schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:21:
[...]
Het zou wel zo netjes zijn om gewoon een aparte factuur te sturen. Op je pakbon moet wel je factuurnummer staan, zodat je bij een probleem iets hebt om door te geven.
Ik had hetzelfde probleem. Je kunt op de website in de Game Bibliotheek misschien zien of je de uitbreiding toch geclaimd hebt, en eventueel downloaden.Verwijderd schreef op maandag 1 april 2024 @ 13:20:
[...]
Die store is al jaren een probleem. Het claimen van ps plus games via de app gaat ook niet altijd goed. Ik had geprobeerd om die Destiny 2 uitbreiding te claimen, kreeg een foutmelding en nu kan ik hem ineens niet meer claimen. Staat alleen dat ik hem kan kopen. Er is zoveel mis aan de store qua licenties....
https://library.playstation.com/ps-plus
/f/image/PAv9Ogo7ZpF0Yih0POKhGllE.png?f=fotoalbum_large)
Die download is overigens niet per se nodig. Als je de game op de console installeert kun je zien of je de uitbreiding kunt gebruiken als je op het PS5 Home Screen op de Destiny 2 tile met "options" klikt en vervolgens "Manage Game Content" kiest: The Witch Queen staat dan bij de Add-ons (in-game licenses) als "Usable".
ik ga deze vanavond kopen, ben benieuwd.WaterFire schreef op maandag 1 april 2024 @ 11:12:
Verwijderd
Ik zie hem inderdaad hierbij staan! Top, dank je. Was al gefrustreerd dat het niet werkte.MartijnS72 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 12:54:
[...]
Ik had hetzelfde probleem. Je kunt op de website in de Game Bibliotheek misschien zien of je de uitbreiding toch geclaimd hebt, en eventueel downloaden.
https://library.playstation.com/ps-plus
[Afbeelding]
Die download is overigens niet per se nodig. Als je de game op de console installeert kun je zien of je de uitbreiding kunt gebruiken als je op het PS5 Home Screen op de Destiny 2 tile met "options" klikt en vervolgens "Manage Game Content" kiest: The Witch Queen staat dan bij de Add-ons (in-game licenses) als "Usable".
Nog steeds geen reactie (jullie beloofde 48 uur is allang voorbij Sony!), dus ik wacht nog even met opnieuw kopen.
Ach, in het ergste geval kost hij mij dus 3,98 ipv 1,99. Nog steeds een prima prijs voor deze klassieker.
gisteren probleemloos aangekocht.WaterFire schreef op woensdag 3 april 2024 @ 07:01:
[...]
Nog steeds geen reactie (jullie beloofde 48 uur is allang voorbij Sony!), dus ik wacht nog even met opnieuw kopen.
Ach, in het ergste geval kost hij mij dus 3,98 ipv 1,99. Nog steeds een prima prijs voor deze klassieker.
Verwijderd
Ik had een mail gestuurd omtrent het niet kunnen claimen van the Witch queen via ps plus. Krijg ik na lange tijd een mail met het antwoord, ja sorry de actie is nu verlopen, we kunnen niks voor je doenWaterFire schreef op woensdag 3 april 2024 @ 07:01:
[...]

Heeft iemand een tip voor een andere controller voor de PS5 met een wat 'vloeiendere' D-Pad, specifiek voor vechtgames? Voor het spelen van vechtgames vind ik de D-Pad van de DualSense echt heel onprettig.
[ Voor 7% gewijzigd door HollovVpo1nt op 03-04-2024 14:02 ]
Verwijderd
https://www.budgetgaming....(ps401111ps501111pc).htmlHollovVpo1nt schreef op woensdag 3 april 2024 @ 14:01:
Heeft iemand een tip voor een andere controller voor de PS5 met een wat 'vloeiendere' D-Pad, specifiek voor vechtgames? Voor het spelen van vechtgames vind ik de D-Pad van de DualSense echt heel onprettig.
De Haute42 hitbox variant is erg prettig.HollovVpo1nt schreef op woensdag 3 april 2024 @ 14:01:
Mijn ervaring met de PS5 is goed te noemen. De videokaart is van hoge kwaliteit en de NVME SSD is behoorlijk snel.
/f/image/jEJNDr5yQivPPo56he7R1nVr.png?f=fotoalbum_large)
Hoi Beste Mensen,
Sorry als ik dit in het verkeerde Topic zet.
Ik loop steeds tegen het volgende probleem aan.
Ik heb een Playstation 5 + laptop.
Ik krijg het niet voor elkaar om deze Playstation 5 controller te connecten en te switchen tussen mijn Playstation 5 of Laptop.
Connecten via kabel lukt wel.
Ik heb echt alles al opgezocht wat de oplossing kan zijn via google + youtube.
Idd de Playstation 5 Controller hoort helemaal opgeladen te zijn.
+ Foto
[ Voor 41% gewijzigd door Water_824 op 04-04-2024 00:50 ]
Zo ver ik weet, van het switchen tussen mijn ps5 en pc, had ik altijd bij de initiele installatie de kabel nodig, dan die knoppen indrukken en daarna was die gekoppeld. Nadeel: Je moet elke keer opnieuw linken als je van laptop naar ps5 gaat en van ps5 naar laptop. Het is dus " makkelijker" om 2 controllers te hebben in zon situatie.Water_824 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 00:39:
[Afbeelding]
Hoi Beste Mensen,
Sorry als ik dit in het verkeerde Topic zet.
Ik loop steeds tegen het volgende probleem aan.
Ik heb een Playstation 5 + laptop.
Ik krijg het niet voor elkaar om deze Playstation 5 controller te connecten en te switchen tussen mijn Playstation 5 of Laptop.
Connecten via kabel lukt wel.
Ik heb echt alles al opgezocht wat de oplossing kan zijn via google + youtube.
Idd de Playstation 5 Controller hoort helemaal opgeladen te zijn.
+ Foto
Bedankt voor je antwoord.mxmemx schreef op donderdag 4 april 2024 @ 10:24:
[...]
Zo ver ik weet, van het switchen tussen mijn ps5 en pc, had ik altijd bij de initiele installatie de kabel nodig, dan die knoppen indrukken en daarna was die gekoppeld. Nadeel: Je moet elke keer opnieuw linken als je van laptop naar ps5 gaat en van ps5 naar laptop. Het is dus " makkelijker" om 2 controllers te hebben in zon situatie.
Idd ik heb al 2 controllers.
1 voor mijn Playstation 5, en 1 voor mijn laptop.
Een witte en een blauwe.
Idd ik druk dan die 2 knoppen in.
Het lampje hoort dan heel kort achter elkaar te flikkeren.
Idd ik krijg dit niet voor elkaar.
op de achterkant van je controller zit een klein gaatje, als je met een paperclip daar in gaat kan je de controller resetten misschien is dat de makkelijkste optie dan voor je. na het resetten kan je hem als het goed is wel koppelen.Water_824 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 12:52:
[...]
Bedankt voor je antwoord.
Idd ik heb al 2 controllers.
1 voor mijn Playstation 5, en 1 voor mijn laptop.
Een witte en een blauwe.
Idd ik druk dan die 2 knoppen in.
Het lampje hoort dan heel kort achter elkaar te flikkeren.
Idd ik krijg dit niet voor elkaar.
Ok bedankt!😀BomBer_BeN schreef op donderdag 4 april 2024 @ 13:00:
[...]
op de achterkant van je controller zit een klein gaatje, als je met een paperclip daar in gaat kan je de controller resetten misschien is dat de makkelijkste optie dan voor je. na het resetten kan je hem als het goed is wel koppelen.
Splinter Cell remake komt er, wordt wss geshowed op 10 juni bij de Ubisoft Forward.Hulleman schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 12:16:
[...]
Dat vind ik ook erg leuk. Hopelijk komt er nog eens een nieuwe splinter cell of remake.
https://pu.nl/artikelen/n...-splinter-cell-teasertje/
PSN: Aramius1810
Voor de liefhebbers, de nieuwe Let's Talk Playstation.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
BomBer_BeN schreef op donderdag 4 april 2024 @ 13:00:
[...]
op de achterkant van je controller zit een klein gaatje, als je met een paperclip daar in gaat kan je de controller resetten misschien is dat de makkelijkste optie dan voor je. na het resetten kan je hem als het goed is wel koppelen.
:strip_exif()/f/image/YBkzHYrstAfccKTMnqOcGigu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XzqFBrKrnUU43uysnML5HSL0.jpg?f=fotoalbum_large)
Bedankt!😀😀
Na een week antwoord gekregen: "misschien heeft je bank het alleen gereserveerd en boeken ze het vanzelf nog terug". Hebben ze alleen stagiairs van praktijkonderwijs in dienst of zo?WaterFire schreef op woensdag 3 april 2024 @ 07:01:
[...]
Voor de PS5 gebruik ik nu wireless G305 en een bedrade trust rgb keyboard, alleen met alle ruimte en opbergruimtes op thuiswerkplek wil ik ook over naar een draadloze keyboard. Nu kun je online 1001 verschillende versies vinden maar was benieuwd of men hier met draadloze TKL op de PS5 werken en waar je dan voor gekozen hebt.
Zelf zou ik geen voorkeur hebben voor mechanical of tactile maar zie ze vooral in een mechanical versies online. Gebruik ook een usb hub voor de PS5 dus voor mij is direct een BT verbinding ook niet noodzakelijk, wil gewoon van de kabels af als ik muis en tobo weg leg en weer aan het werk moet.
Krijg het ook na uren / weken proberen toch niet voor elkaar om shooters zoals COD met een controller te spelen..
Zelf zou ik geen voorkeur hebben voor mechanical of tactile maar zie ze vooral in een mechanical versies online. Gebruik ook een usb hub voor de PS5 dus voor mij is direct een BT verbinding ook niet noodzakelijk, wil gewoon van de kabels af als ik muis en tobo weg leg en weer aan het werk moet.
Krijg het ook na uren / weken proberen toch niet voor elkaar om shooters zoals COD met een controller te spelen..
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
@Salv is overstappen naar pc een optie....
Nope de PS5 is in huis mijn console en er is geen pc of laptop.
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Nu online
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Zin in
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Uncharted meets Star Wars?
Tenminste dat is de eerste vibe die ik van drze game krijg.
Die vibe krijg ik van het redelijk geniale Jedi Survivor. Wat minder van deze game die er qua gameplay wat clunky uitziet.cold_as_ijs schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 22:32:
[...]
Ziet er goed uit. Misschien de eerste Star Wars game die ik ga spelen!cold_as_ijs schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 22:32:
[...]
Ik vind de animaties er een beetje vreemd uitzien.
Voor de rest ziet het er prima uit. Ben geen die-hard Star Wars fan.
Maar heb me prima vermaakt met Star Wars Jedi: Fallen Order. Ook Battlefront kapot gespeeld.
Deze zal er uiteindelijk ook wel komen. Zal alleen geen day one worden.
Ubisoft games dalen snel in prijs. Dus zal denk ik een Black Friday aankoop worden.
die 2 games van EA staan nog in mijn backlog. Maar dat waren toch meer soulslike games?giantgiantus schreef op woensdag 10 april 2024 @ 06:25:
[...]
Die vibe krijg ik van het redelijk geniale Jedi Survivor. Wat minder van deze game die er qua gameplay wat clunky uitziet.
Verwijderd
Valt wel mee hoor, zo moeilijk zijn ze niet.cold_as_ijs schreef op woensdag 10 april 2024 @ 11:54:
[...]
die 2 games van EA staan nog in mijn backlog. Maar dat waren toch meer soulslike games?
Souls like zijn niet moeilijkVerwijderd schreef op woensdag 10 april 2024 @ 12:10:
[...]
Valt wel mee hoor, zo moeilijk zijn ze niet.
Nee ging mij meer om de game structuur, bonfires, beperkte healing, RPG elementen, respawning enemies etc.. Dit wordt dus afgewisseld met platforming begrijp ik.
Cashgrab nummer 100. Sorry, maar er is echt 0.0 innovatie in dit spel. Mix van Uncharted & Jedi fallen order, maar dan met een vrouwelijke hoofdrolspeler en verschrikkelijke animaties. Wie zit hier op de wachten?
Verwijderd
Jedi Survivor onlangs afgerond (het verhaal) na een uur of 30. Kan nu nog verder dingen zoeken etc. maar 100% completen boeit mij nooit in games. Goeie game, 8.5 van mij. Dikke aanrader voor wie wat heeft met het genre.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2024 14:47 ]
De casual game papa's (en mama's) die ook elke Assassin's Creed kopenhotymoty schreef op woensdag 10 april 2024 @ 14:32:
[...]
Cashgrab nummer 100. Sorry, maar er is echt 0.0 innovatie in dit spel. Mix van Uncharted & Jedi fallen order, maar dan met een vrouwelijke hoofdrolspeler en verschrikkelijke animaties. Wie zit hier op de wachten?
Naja, begrijp wat je bedoeld.
Al zou ik een nieuwe Uncharted wel toejuichen
ik vind het vooral opvallend dat je op basis van een trailer al kan concluderen dat iets een cash grab is. Kwalificatie van cash grab is toch vaak dat er geen tot weinig moeite in is gestoken. De game zou grafisch misschien niet top zijn, maar als dit al een cash grab genoemd wordt dan vind ik dat de term cash grab wel heel erg aan inflatie onderhevig is.hotymoty schreef op woensdag 10 april 2024 @ 14:32:
[...]
Innovatie vind er maar weinig plaats in het hele gaming landschap. Hier en daar eens een game ieder jaar die werkelijk innovatief is. Denk dat zo lang het verhaal verder goed is dat innovatie ook niet perse heel hard nodig is. Wat verder mee speelt vind ik persoonlijk dat de filler content ook gewoon goed geschreven/gedesigned is. Niet 100x dezelfde actie op een andere locatie, iets waar de open wereld games van ubi wel om bekend staan. Dit lijkt mij gewoon een lineaire game te worden, als het verhaal goed is en de actie lekker zoals uncharted dan kan dit een van de best verkopende games in jaren worden voor Ubi.
De gameplay van een paar maanden terug liet wel zien dat dit weer een typische Ubisoft game is maar met een Star Wars skin. Het is ook een open wereld game, niet lineair.cold_as_ijs schreef op woensdag 10 april 2024 @ 15:21:
[...]
ik vind het vooral opvallend dat je op basis van een trailer al kan concluderen dat iets een cash grab is. Kwalificatie van cash grab is toch vaak dat er geen tot weinig moeite in is gestoken. De game zou grafisch misschien niet top zijn, maar als dit al een cash grab genoemd wordt dan vind ik dat de term cash grab wel heel erg aan inflatie onderhevig is.
Innovatie vind er maar weinig plaats in het hele gaming landschap. Hier en daar eens een game ieder jaar die werkelijk innovatief is. Denk dat zo lang het verhaal verder goed is dat innovatie ook niet perse heel hard nodig is. Wat verder mee speelt vind ik persoonlijk dat de filler content ook gewoon goed geschreven/gedesigned is. Niet 100x dezelfde actie op een andere locatie, iets waar de open wereld games van ubi wel om bekend staan. Dit lijkt mij gewoon een lineaire game te worden, als het verhaal goed is en de actie lekker zoals uncharted dan kan dit een van de best verkopende games in jaren worden voor Ubi.
ooh ja klopt was ik alweer vergeten. Interesse is nu al minder, want ubi en open wereld is vaak niet de beste combi, net te weinig moeite en teveel ongeïnspireerde filler. Ik wacht even af, EA is het wel gelukt om een goede Star Wars game uit te brengen, dus wie weet kan Ubi het deze keer welRaem schreef op woensdag 10 april 2024 @ 15:26:
[...]
De gameplay van een paar maanden terug liet wel zien dat dit weer een typische Ubisoft game is maar met een Star Wars skin. Het is ook een open wereld game, niet lineair.
Eerst Mirage nog afronden. Jedi Survivor is nu een jaartje uit, hopelijk binnenkort in PS+ of Gamepass. Vond het vorige deel best leuk om te spelen, maar die kon me ook weer niet lang genoeg boeien.Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2024 @ 14:46:
Jedi Survivor onlangs afgerond (het verhaal) na een uur of 30. Kan nu nog verder dingen zoeken etc. maar 100% completen boeit mij nooit in games. Goeie game, 8.5 van mij. Dikke aanrader voor wie wat heeft met het genre.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ahh ja ik ook! Gaat alleen voorlopig niet gebeuren helaas.Sefaex schreef op woensdag 10 april 2024 @ 14:55:
[...]
Al zou ik een nieuwe Uncharted wel toejuichen
Verwijderd
Dat had ik ook met het vorige deel. Aan het begin was ik enthousiast maar al vrij snel stond iets mij tegen. Met Jedi Survivor totaal niet.Hulleman schreef op woensdag 10 april 2024 @ 16:53:
[...]
Eerst Mirage nog afronden. Jedi Survivor is nu een jaartje uit, hopelijk binnenkort in PS+ of Gamepass. Vond het vorige deel best leuk om te spelen, maar die kon me ook weer niet lang genoeg boeien.
Je kunt inderdaad wachten op de game via Plus/Gamepass
Mirage is ook best goed, heerlijk stealth.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2024 17:10 ]
Terwijl ze technisch en visueel vaak wel prima in orde zijn en tot de mooiste open world games behoren met prima performance (om de laatste 3 "open world" AC games maar als voorbeeld te nemen).Raem schreef op woensdag 10 april 2024 @ 15:26:
[...]
De gameplay van een paar maanden terug liet wel zien dat dit weer een typische Ubisoft game is maar met een Star Wars skin. Het is ook een open wereld game, niet lineair.
Ik vraag me echt af hoe de spellen zouden zijn als ze er dubbel zoveel tijd voor zouden krijgen en ipv 3 games in 6 jaar uitbrengen en gewoon 4 jaar over mochten doen. Een stuk minder filler content en gewoon een veel betere game.
Maar ik vrees dat ook Outlaws weer hetzelfde is als de laatste 10+ jaar aan Ubisoft games, gemaakt met hun standaard "Ubisoft game creator"...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Nou de vraag die iedereen stel
Momenteel een series 7 maar ben slecht te verstaan en komt denk ik door de headset.. ook soms echos
Dus opzoek naar een nieuwe!
Naar een 7x of een 9?
Of toch de sony explorer oordopjes ?
Of andere goeie aanbevelingen.
Momenteel een series 7 maar ben slecht te verstaan en komt denk ik door de headset.. ook soms echos
Naar een 7x of een 9?
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Je kan je mic harder zetten in de instellingen. Speel je in parties? Je kan ook afzonderlijk spelers harder of zachter zetten.sten123 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 07:51:
Nou de vraag die iedereen stel
Naar een 7x of een 9?
De stealth in Mirage vond ik helaas aardig waardeloos. Sowieso best een matig game imo.Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2024 @ 17:09:
[...]
Dat had ik ook met het vorige deel. Aan het begin was ik enthousiast maar al vrij snel stond iets mij tegen. Met Jedi Survivor totaal niet.
Je kunt inderdaad wachten op de game via Plus/Gamepass
Mirage is ook best goed, heerlijk stealth.
Avatar was tof maar voor de rest levert Ubi zo weinig echt goeie games af dat ik weinig hoop heb dat het bij deze Star Wars game anders gaat zijn.
Dit inderdaad al geprobeerd maar helaasChelseamarre123 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 08:14:
[...]
Je kan je mic harder zetten in de instellingen. Speel je in parties? Je kan ook afzonderlijk spelers harder of zachter zetten.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Verwijderd
Ik heb mij verbazend goed vermaakt met Mirage. Kampjes clearen in stealth voelde gewoon goed imo en voor 1 maand Ubi+ was de game goed genoeg.Timothy3000 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 08:33:
[...]
De stealth in Mirage vond ik helaas aardig waardeloos. Sowieso best een matig game imo.
Avatar was tof maar voor de rest levert Ubi zo weinig echt goeie games af dat ik weinig hoop heb dat het bij deze Star Wars game anders gaat zijn.
Wat maakte stealth waardeloos voor jou?
Mirage was een prima game, meer dan 40 uur inzitten, en zeer makkelijk in 1 keer platinum te halen. Maar goed zo heeft iedereen zijn eigen smaak en voorkeur.
[ Voor 17% gewijzigd door Geraedus op 12-04-2024 12:33 ]
PSN : Geraedus
Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties