Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Nu online
koboy schreef op zondag 22 juni 2025 @ 17:29:
[...]

Aangezien je niet zegt welke zal ik je even aanvullen:

* Games die multiplatform zijn
* Games die in de (goedkoop afgesloten) gamepass zitten
* Games die je dus in hogere kwaliteit had kunnen spelen als je de PS5pro niet had verkocht >:)
Xbox Series X heb ik ook nog staan klopt maar dat is niet de console die ik bedoelde (al vind ik dat ook een prima console/merk en tevens ook een die bezig is met een eigen identiteit (maar niet de juiste plek hier). Zoals al eerder door @uchiha tijntje is het de Switch 2.

Ik had bewust geen consolenaam erbij gezet omdat dit een PS5 topic is.
koboy schreef op zondag 22 juni 2025 @ 19:16:
[...]

Die zal er in zitten als je naam Dwight wordt.....
Beetje een vreemde reactie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

koboy

Heb een idee voor een icon

Dwight84 schreef op zondag 22 juni 2025 @ 20:06:
[...]

Xbox Series X heb ik ook nog staan klopt maar dat is niet de console die ik bedoelde (al vind ik dat ook een prima console/merk en tevens ook een die bezig is met een eigen identiteit (maar niet de juiste plek hier). Zoals al eerder door @uchiha tijntje is het de Switch 2.

Ik had bewust geen consolenaam erbij gezet omdat dit een PS5 topic is.

[...]

Beetje een vreemde reactie dit?
Het niet noemen van de switch2 maakt het wel onduidelijker. Niet alleen voor mij (duurde wel een aantal reacties voordat ik het doorhad), maar aan de reacties te zien ook voor anderen.

Ik beschouw de switch(2l namelijk niet als concurrent voor een PlayStation. Voor mij is dat een Ford mondeo met een Fiesta vergelijken... Dit in tegenstelling tot dat ding van Microsoft / PC.

Die vreemde reactie waar je naar verwijst is ook daarmee verklaard. Mario komt naar gamepass op het moment dat Timothy anders heet, hell freezes over, met st. Juttemis etc ...

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:43
Nintendo is natuurlijk wel een concurrent. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Timothy3000 schreef op zondag 22 juni 2025 @ 20:46:
Nintendo is natuurlijk wel een concurrent. :)
Met een andere target audience, compleet andere games etc is het iig nog steeds niet een directe concurrent.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Nu online
koboy schreef op zondag 22 juni 2025 @ 20:39:
[...]

Het niet noemen van de switch2 maakt het wel onduidelijker. Niet alleen voor mij (duurde wel een aantal reacties voordat ik het doorhad), maar aan de reacties te zien ook voor anderen.

Ik beschouw de switch(2l namelijk niet als concurrent voor een PlayStation. Voor mij is dat een Ford mondeo met een Fiesta vergelijken... Dit in tegenstelling tot dat ding van Microsoft / PC.

Die vreemde reactie waar je naar verwijst is ook daarmee verklaard. Mario komt naar gamepass op het moment dat Timothy anders heet, hell freezes over, met st. Juttemis etc ...
Het niet noemen heb ik al aangegeven omdat dit een PS5 topic is. Ik dacht dat de tekst "nieuwe console van de concurrent" Toch wel een mooie weggever was. Blijkbaar niet voor jou en 1 ander. voor andere blijkbaar wel.

Leuk dat jij dat niet beschouwd als een concurrent maar dat is het natuurlijk wel. Xbox, Playstation en Nintendo zijn gewoon concurrenten van elkaar met hun console.

Wat een bijzondere verklaring.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaXz
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 21:53
Nintendo is wel waar je moet zijn als je veel first party titels wil hebben, dat valt best tegen bij Sony, ze zijn ook erg druk bezig met live service titels eruit te pompen in de hoop op een goudmijn. Evengoed blij met mijn PS5, maar ik had er meer van verwacht, ze beginnen nu al over de PS6 en ik heb mijn twijfels of ik die wel wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:13
Hier ook even rustig aan op de PlayStation 5, PlayStation Plus Essential was afgelopen week einde abonnement en ik ga echt niet voor €71,99 verlengen. Ik was sinds 2013 lid en heb door trucjes en vooruit kopen nooit meer dan €35,00 per jaar betaald tot vorige week) Buiten Gran Turismo 7 speel ik eigenlijk niets meer met PlayStation Plus. Ik heb nog een gigantische back log PlayStation 4 en PlayStation 5 games fysiek. Daarnaast wel een Nintendo Switch 2 gekocht met Nintendo Switch Online + Expansion voor €6,85 voor een jaar met een aantal andere Tweakers. Je hebt dan de Nintendo Switch 2 patches voor de recente Zelda's en de NES, Gameboy, SNES, N64 en GameCube games er ook bij. Het online vermaak ga ik dus voorlopig even daar halen.

Helaas zijn er voor mij te weinig PlayStation 5 exclusives die mij nog trekken, waar op wacht is Mafia The Old Country en GTA VI. Indiana Jones The Great Circle (al op de PC gespeeld) en Death Stranding 2 (ik moet eerst deel één nog gaan spelen) gaan er wel komen als ze onder €30,00 zakken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaXz
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 21:53
Ik vind essential ook veel te duur, waarschijnlijk koop ik wel een keer 1 maand zodat ik weer Helldivers 2 online kan spelen, moet ook nog Hell Let Loose uitproberen.

Net even gekeken hoeveel tijd ik in Death Stranding heb zitten en de teller staat op 160 uur. Blijkbaar viel het spel goed in de smaak, in de Director's cut heb ik niet zoveel tijd zitten want ik had de normale versie al erg veel zitten spelen. Ik had wel de PC versie omdat ik toen nog geen PS5 had, Death Stranding 2 koop ik wel voor de PS5 want ik heb het geduld niet om te wachten op de PC release.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Hoge beoordelingen voor Death Stranding 2, 91 MC / 93 OC:

https://opencritic.com/ga...-stranding-2-on-the-beach

Nog wel even wachten tot vrijdag tot ik kan spelen maar hopelijk zijn dan de eerste wegen en hulpmiddelen al gebouwd door de vroege spelers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:09
Hoppa, zojuist DS2: On The Beach ‘Digital Deluxe Edition’ besteld - met 48 uur eerder toegang tot het spel. Let’s go! 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l1EKrqbtWisHJiyTGdqKrCLmvRE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5CwHtu0Uzcpln9NKz24xwxip.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 111 112 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties