Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:46
Keesknd schreef op zondag 25 mei 2025 @ 14:24:
[...]

Hij staat op een bureau, maar in bedoel dat hij veel warme lucht van achter blaast. Ook wel logisch want ps5 moet warmte kwijt kunnen. Maar nu heb je toch ook van die externe koelings systemen?
Of Hennie heb geen idee, vast wel.
Maar als die gewoon zo op bureau staat, dan kan die prima zijn warmte gewoon zelf kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:24

Dit ziet er best leuk uit :) Beetje Mirror's Edge gevoel krijg ik er bij.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 09:56
https://pragalicious.com/...s-of-play-2025-kortingen/

"De jaarlijkse PlayStation Days of Play-sale gaat dit jaar van start op 28 mei. "

Voor zij die interesse hebben.. :)
Mijn oude PS5 werkt nog perfect maar who knows..

Update ->

https://pu.nl/achtergrond...eals-van-de-days-of-play/

[ Voor 39% gewijzigd door Derbiss op 27-05-2025 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Derbiss schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 11:29:
https://pragalicious.com/...s-of-play-2025-kortingen/

"De jaarlijkse PlayStation Days of Play-sale gaat dit jaar van start op 28 mei. "

Voor zij die interesse hebben.. :)
Mijn oude PS5 werkt nog perfect maar who knows..
Ik twijfel erg om PS+ te nemen. Mijn backlog is al zoooo groot en het aanbod vrij belabberd. Gezien de acties van de laatste maanden zal het er niet snel beter op worden met minder titels per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Mijn PS+ Essential verloopt op 5 juni. Kan ik mooi die korting meepakken :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Deezers schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 11:37:
[...]

Ik twijfel erg om PS+ te nemen. Mijn backlog is al zoooo groot en het aanbod vrij belabberd. Gezien de acties van de laatste maanden zal het er niet snel beter op worden met minder titels per maand.
Ik neem het alleen al voor het opslaan van mijn spellen, en dan gewoon essentials
Hele backup maken etc van de ps5 is een gedoe, en met de actie is essentials nog prima.
Als ik dan eens 1 of 2 spellen per jaar met plus mee pik prima, en anders voor dat bedrag ook niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 09:56
[...]

Ik begrijp je maar die paar spelen elk jaar maken het dan weer de moeite.
Zo weet ik nu al dat ik wellicht in september farming sim 25 zal kunnen downloaden. Is elke keer zo na x jaar dat dat spel in september eraan komt _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Waarom twijfel je als je het aanbod belabberd vindt? Lijkt me dan toch al genoeg reden om het niet te nemen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 16:06
Vrijdag schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 11:40:
Mijn PS+ Essential verloopt op 5 juni. Kan ik mooi die korting meepakken :)
Jammer weer. Als ik het goed lees krijg je dus (weer) geen korting als je verlengd. Je krijgt alleen voor een nieuw abo korting of als je upgrade.

Dus zoals ik vroeger deed, tijdens kortingsperiodes 12 maanden erbij nemen gaat weer niet gebeuren. Slim maar jammer. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:24
Carlos0_0 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 11:42:
[...]

Ik neem het alleen al voor het opslaan van mijn spellen, en dan gewoon essentials
Hele backup maken etc van de ps5 is een gedoe, en met de actie is essentials nog prima.
Als ik dan eens 1 of 2 spellen per jaar met plus mee pik prima, en anders voor dat bedrag ook niet erg.
Backup maken is toch niet zo moeilijk. Ik heb een usb stick vast achterin de PS5 en 1 x per week maak ik backup. Backup zonder games duurt paar minuten. Ik heb ze van de laatste 3 weken en de oudste gooi ik steeds weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Zapato schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 16:55:
[...]

Backup maken is toch niet zo moeilijk. Ik heb een usb stick vast achterin de PS5 en 1 x per week maak ik backup. Backup zonder games duurt paar minuten. Ik heb ze van de laatste 3 weken en de oudste gooi ik steeds weg.
Maken nu maar terug zetten ja, dit is toch een hele systeem herstel ?.
Nu hoef ik niks te doen voor die paar 10tjes, alleen nemen in de actie vind ik de prijs nog steeds best.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
Carlos0_0 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 17:52:
[...]

Maken nu maar terug zetten ja, dit is toch een hele systeem herstel ?.
Nu hoef ik niks te doen voor die paar 10tjes, alleen nemen in de actie vind ik de prijs nog steeds best.
Dat doe je toch alleen als je PS5 de geest geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Zapato schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 17:57:
[...]

Dat doe je toch alleen als je PS5 de geest geeft.
Uiteraard, maar straks maak je eens geen backup.
Dan geeft die de geest, dan kan je van alles kwijt zijn.

Voor die paar tientjes per jaar, vind ik geen probleem die plus(in de actie).
Ik game niet online verder, claim misschien amper 1 van die 3 games elke maand.
Maar als nog vind ik zo simpeler, prima als jij het zo wil doen 👍.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:08
Shaker74 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 16:17:
[...]

Jammer weer. Als ik het goed lees krijg je dus (weer) geen korting als je verlengd. Je krijgt alleen voor een nieuw abo korting of als je upgrade.

Dus zoals ik vroeger deed, tijdens kortingsperiodes 12 maanden erbij nemen gaat weer niet gebeuren. Slim maar jammer. :/
Daar ging ik al vanuit. Verlengen met korting doet Sony niet meer. Ik laat mijn abo aflopen en dan sluit ik een nieuw jaar af rond Black Friday. Wel top dat Destiny 2: Final Shape in de maandelijkse games zit. Kan ik het verhaal toch een keer afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:38

Shiro

Serenity

Weet iemand of the days of play sales alleen via de PlayStation site zelf zal zijn, of dat grote retailers ook hun prijzen op afstemmen voor hardware zoals een PS5 of controllers?

Daarnaast, wat moet ik maken van de 1 jaar garantie dat op de site staat van bijvoorbeeld een Pro: https://direct.playstatio.../playstation5-pro-console

Ik zie bij alle hardware maar 1 jaar garantie. We hebben binnen de EU toch een wettelijke garantie van 2 jaar?

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:34
Shiro schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 22:18:
Weet iemand of the days of play sales alleen via de PlayStation site zelf zal zijn, of dat grote retailers ook hun prijzen op afstemmen voor hardware zoals een PS5 of controllers?

Daarnaast, wat moet ik maken van de 1 jaar garantie dat op de site staat van bijvoorbeeld een Pro: https://direct.playstatio.../playstation5-pro-console

Ik zie bij alle hardware maar 1 jaar garantie. We hebben binnen de EU toch een wettelijke garantie van 2 jaar?
Verschillende sites hebben de aanbiedingen, ik heb zojuist de zwarte controller besteld bij bol voor 55.

Waar ik wel van baal is hoe ze het tegenwoordig doen met PS+ (extra). Ik had een mand abonnement tot eind juni. Nu kan ik dus alleen de upgrade premium pakken tot eind van juni met 33% korting en geen jaar extra abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:38

Shiro

Serenity

Ik zie dat alle winkels nu hun PS5 prijzen hebben aangepast aan de prijzen van Playstation zelf. Echter je krijgt nog eens 5% korting als je bij Playstation zelf bestelddus een PRO zou dan maar €710 kosten ipv €749, maar daar geven ze dan maar 1 jaar garantie, ipv 2 jaar bij de winkels. Wat ik zelf dus wat dubieus vind, omdat ik dacht dat we altijd recht hebben op minimaal 2 jaar garantie.

[ Voor 6% gewijzigd door Shiro op 28-05-2025 09:02 ]

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Shiro schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 08:57:
Ik zie dat alle winkels nu hun PS5 prijzen hebben aangepast aan de prijzen van Playstation zelf. Echter je krijgt nog eens 5% korting als je bij Playstation zelf bestelddus een PRO zou dan maar €710 kosten ipv €749, maar daar geven ze dan maar 1 jaar garantie, ipv 2 jaar bij de winkels. Wat ik zelf dus wat dubieus vind, omdat ik dacht dat we altijd recht hebben op minimaal 2 jaar garantie.
Bij Mediamarkt kost die maar 699

https://www.mediamarkt.nl...t%20feed&utm_term=1873713

Gewoon hier uit de tweakers pricewatch gehaald die info :)

uitvoering: Sony PlayStation 5 Pro Wit, Zwart

[ Voor 12% gewijzigd door Carlos0_0 op 28-05-2025 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey3
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-09 13:48
Carlos0_0 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:06:
[...]

Bij Mediamarkt kost die maar 699

https://www.mediamarkt.nl...t%20feed&utm_term=1873713

Gewoon hier uit de tweakers pricewatch gehaald die info :)

uitvoering: Sony PlayStation 5 Pro Wit, Zwart
"Het product kon niet aan de winkelwagen worden toegevoegd" :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nikey3 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:10:
[...]

Als je hem echt wilt naar de winkel gaan. Ze passen de prijs aan op basis van wat op de webshop staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Shiro schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 08:57:
1 jaar is fabrieksgarantie vanuit Sony. Maar omdat Sony nu ook de winkel is heb je gewoon recht op dezelfde garantie als wanneer je het via een Bol of Mediamarkt zou kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
Uitkijken bij Mediamarkt voor extra kosten en in de winkel kopen heb je geen koop op afstand rechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Nikey3 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:10:
[...]

Bij Bol ook 699.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ah dan is Pricewatch nog niet bij denk ik, hier staat nog de oude prijs.
Maar inderdaad bol ook 699.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hmm, net een week geleden een PS5 gekocht..
Is GT7 geen onderdeel van de actie?
Lijkt drie jaar na release nog steeds de hoogste prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Olaf van der Spek schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 12:34:
Die was vorige periode wel in de aanbieding. Als je hem toevoegt aan je wensenlijstje (hartje) in de ps app / store krijg je een melding bij een prijsverlaging of check sites als budgetgaming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:31

Aight!

'A toy robot...'

Of even op marktplaats of hier de V&A checken.

Scheelt ook een hoop, doe ik meestal ook met games haha die net uit zijn. Half jaartje wachten en dan lekker 2e hands kopen voor een mooie prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Aight! schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 12:43:
[...]

Of even op marktplaats of hier de V&A checken.

Scheelt ook een hoop, doe ik meestal ook met games haha die net uit zijn. Half jaartje wachten en dan lekker 2e hands kopen voor een mooie prijs.
Geldt alleen voor discs toch? Digital leek mij handiger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Olaf van der Spek schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 12:47:
[...]

Geldt alleen voor discs toch? Digital leek mij handiger.
Uiteraard alleen disc versie ja, die kan je doorverkopen.
Ik betaal liever iets meer voor digitaal, of wacht eens in de actie. heb geen zin meer in disc wisselen en hoesjes enzo.

[ Voor 19% gewijzigd door Carlos0_0 op 28-05-2025 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
maak je geen zorgen, daar is binnenkort een rechtszaak over bezig :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Raem schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 14:15:
Lego Horizon is in de aanbieding voor €19,99 bij Coolblue. Mooie prijs om de game nu toch eens te kopen.

https://www.coolblue.nl/p...rizon-adventures-ps5.html
Toevllig vorige week doorgespeeld toen ie een tijdje terug in de aanbieding was op PSN. Leuk tussendoortje en palette cleanser voor tussen grotere games door. Wel grappig om de originele VA's helemaal vrolijk te horen, Ashley Burch had hier wel lol mee zo te horen, en de Erend VA ook. Wel zonder Lance Reddick (RIP) helaas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 23:07
Vandaag meerdere malen geprobeerd om een game bij PlayStation zelf te bestellen, maar wat een drama is dat. Kon hem netjes in mijn mandje doen, maar afrekenen ging totaal niet. Kreeg alleen maar er ging iets fout, lekker duidelijk. Meer mensen die daar last van hebben of een oplossing hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Laatst online: 22:41
Gisteren toch maar de PS5 PRO gekocht, iemand nog tips qua games waar de pro echt tot z'n recht komt?

Merk bij AC Shadows dat de belichting erg mooi is in performance pro mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

flugelisoke schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 12:38:
Gisteren toch maar de PS5 PRO gekocht, iemand nog tips qua games waar de pro echt tot z'n recht komt?

Merk bij AC Shadows dat de belichting erg mooi is in performance pro mode.
FF7 Rebirth, beide Horizon games, SW Outlaws, Calisto Protocol, Space Marine 2, TLOU 1 en 2, Days Gone Remastered, Stellar Blade, GT7 en Dying Light 2 zijn Pro enhanced games die ik afgelopen half jaar heb gespeeld en allen mooie upgrades hebben gehad.

Voor volgende maand liggen de verwachtingen voor Death Stranding 2 bij mij ook vrij hoog, de Decima engine kan echt hele mooie dingen laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:21

Vliegvlug

Flight Simple

Vast een n00b vraag maar mijn excuus is dat ik nog niet zo lang een PS5 heb en dit mijn eerste PlayStation ooit is. :P

In deze post Vrijdag in "Console Budget Gaming topic" wordt verwezen naar Metro Exodus Gold Edition voor €7,99 en dat ziet er uit als een leuke game voor dat geld. :)

Maar als je naar de pagina gaat staat eronder:

PS5-versie
Gestreamde PS5-games worden alleen ondersteund met een Premium-abonnement

Ik heb geen PlayStation+ abo, laat staan premium.
Is deze game dan niet te spelen en zinloos om te kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Vliegvlug schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 18:21:
Vast een n00b vraag maar mijn excuus is dat ik nog niet zo lang een PS5 heb en dit mijn eerste PlayStation ooit is. :P

In deze post Vrijdag in "Console Budget Gaming topic" wordt verwezen naar Metro Exodus Gold Edition voor €7,99 en dat ziet er uit als een leuke game voor dat geld. :)

Maar als je naar de pagina gaat staat eronder:

PS5-versie
Gestreamde PS5-games worden alleen ondersteund met een Premium-abonnement

Ik heb geen PlayStation+ abo, laat staan premium.
Is deze game dan niet te spelen en zinloos om te kopen?
Deze game is gewoon te spelen op je PlayStation als je deze koopt :) wil je het via een ander apparaat/portal streamen, dan heb je PS+ premium nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug

Vliegvlug

Flight Simple

Deezers schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 18:41:
[...]

Deze game is gewoon te spelen op je PlayStation als je deze koopt :)
(y) Dat is goed om te horen, bedankt!
wil je het via een ander apparaat/portal streamen, dan heb je PS+ premium nodig.
Oh, serieus?
Dat had ik niet verwacht.
Zat nog eventueel een PlayStation Portal te overwegen want leek me ook wel handig om in mijn bed wat te kunnen gamen.
Maar ging er vanuit dat zo'n ding aanschaffen het enige was dat nodig is omdat er stond dat het via WiFi streamt. Dat het dan vanaf mijn PS5 in de woonkamer via WiFi bij de Portal uitkwam als stream.

Maar dat gaat dus via het PlayStation netwerk van Sony? Wordt het dan vanaf hun servers gestreamd met je eigen savegames erbij ofzo :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vliegvlug schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 19:07:
[...]

(y) Dat is goed om te horen, bedankt!

[...]

Oh, serieus?
Dat had ik niet verwacht.
Zat nog eventueel een PlayStation Portal te overwegen want leek me ook wel handig om in mijn bed wat te kunnen gamen.
Maar ging er vanuit dat zo'n ding aanschaffen het enige was dat nodig is omdat er stond dat het via WiFi streamt. Dat het dan vanaf mijn PS5 in de woonkamer via WiFi bij de Portal uitkwam als stream.

Maar dat gaat dus via het PlayStation netwerk van Sony? Wordt het dan vanaf hun servers gestreamd met je eigen savegames erbij ofzo :?
Streamen vanaf je PS5 (dus de situatie die jij omschrijft) kan gewoon zonder abonnement.

Maar je kunt met de portal ook vanuit de cloud games uit de PS+ library streamen. Dan heb je geen PS5 nodig, maar dus wel een PS+ Premium abonnement.

En sommige games (waaronder dus Metro) kun je op je PS5 streamen, dan hoef je ze niet te installeren. Maar ook daarvoor heb je een premium abonnement nodig. Daar gaat in dit geval de melding over die erbij staat.

[ Voor 4% gewijzigd door Raem op 29-05-2025 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug

Vliegvlug

Flight Simple

@Raem Dank voor de heldere uitleg!
Wist eigenlijk niet dat er streaming games zitten op de PS5, kende alleen Stadia maar heb dat nooit gebruikt en is inmiddels al weer opgeheven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Vliegvlug schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 19:50:
@Raem Dank voor de heldere uitleg!
Wist eigenlijk niet dat er streaming games zitten op de PS5, kende alleen Stadia maar heb dat nooit gebruikt en is inmiddels al weer opgeheven.
Overigens kun je ook de Metro-trilogie voor €12 aanschaffen, is goedkoper per spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug

Vliegvlug

Flight Simple

hcQd schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 19:58:
[...]

Overigens kun je ook de Metro-trilogie voor €12 aanschaffen, is goedkoper per spel.
Dat had ik inderdaad ook gezien maar die twee eerdere spellen trekken me niet omdat alles zich in de metrotunnels onder Moskou afspeelt. Bij Metro Exodus is dat boven de grond in weidse landschappen wat ik veel leuker vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Laatst online: 16:59
Heb sinds gisteren de ps5 pro staan i.c.m. met een nieuwe samsung S95D.

Het valt me op dat bij Spiderman 2 (verder geen andere games gespeeld nog) het beeld erg schokt. Ik draai hem in de 'fidelity pro' mode, VRR aan,120hz aan, RT op max en fps uncapped. De tv draait in game mode. De tv geeft ook aan dat VRR aan staat.

Mis ik ergens een setting, of waren mijn verwachtingen te hoog? Het speelt voor geen meter op deze manier, dacht dat VRR er juist voor was om de boel smooth te maken? Tevens gebruik ik gewoon de bijgeleverde hdmi kabel van Sony, heb een andere kabel gepakt (met een label certified hmdi 2.1), geen verschil helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:25
Het is weer vrijdag, tijd voor een nieuwe Let's Talk Playstation

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Xecuter NL schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 11:08:
Zijn er mensen hier die Reforger spelen? Vermaak me er prima mee maar LFG met medetweakers!
Ja ik speel reforger. Heb afgelopen week de reaper mod gespeeld en nu bezig de bulk van WCS te downloaden.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mijn Playstation 5 staat al maanden stof te happen sinds ik de volgende spellen heb uitgespeeld;
  • God Of War
  • Horizon Zero Dawn
  • Horizon Forbidden West
  • The Last Of Us Part 1
  • The Last Of Us Part 2
  • Marvel's Spiderman
  • Ghost of Tsushima
Was nog bezig met Grand Turismo maar het kwam er gewoon even niet van omdat er weer een periode was met veel nieuwe release op de Xbox Series X (Assassin's Creed Shadows, Oblivion Remaster en heb nog Elden Ring gekocht). Voor de Playstation 5 staan er nog wel een paar spellen op mijn lijstje waar ik de tijd nog voor moet gaan vinden zoals;
  • Uncharted: The Nathan Drake Collection
  • Spider-Man: Miles Morales
  • God of War: Ragnarök
  • Days Gone
d:)b

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:57

koboy

Heb een idee voor een icon

ShininNL schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 13:39:
Heb sinds gisteren de ps5 pro staan i.c.m. met een nieuwe samsung S95D.

Het valt me op dat bij Spiderman 2 (verder geen andere games gespeeld nog) het beeld erg schokt. Ik draai hem in de 'fidelity pro' mode, VRR aan,120hz aan, RT op max en fps uncapped. De tv draait in game mode. De tv geeft ook aan dat VRR aan staat.

Mis ik ergens een setting, of waren mijn verwachtingen te hoog? Het speelt voor geen meter op deze manier, dacht dat VRR er juist voor was om de boel smooth te maken? Tevens gebruik ik gewoon de bijgeleverde hdmi kabel van Sony, heb een andere kabel gepakt (met een label certified hmdi 2.1), geen verschil helaas.
Ik ben bang dat je verwachtingen te hoog waren, wellicht doordat je van high fps PC games komt.

De GPU in de pro is voor een console best krachtig, maar komt niet in de buurt van high end PC hardware. Realistisch is om op max quality uit te gaan van 30+ fps bij intensieve games. Kom je van 120 fps gaming af dan is dat gewoon minder smooth want je mist gewoon ¾ van de fps.

VRR zorgt er ook niet voor dat het allemaal smooth wordt, het zorgt er alleen maar voor dat de framerate van de TV zo staat dat er niet halverwege het tekenen op het scherm een nieuw frame begint en je dus rare vervormingen/jaggies krijgt. Om het "smooth" te maken heb je fake frame interpolation nodig, en dat heeft de PS5 (pro) niet.

Op internet zijn genoeg guided te vinden voor Spiderman 2 en de grafische settings. Speel daar eens wat mee zodat je op een voor jou acceptabel compromis komt.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
G_Dragon schreef op zondag 1 juni 2025 @ 13:03:
Mijn Playstation 5 staat al maanden stof te happen sinds ik de volgende spellen heb uitgespeeld;
  • God Of War
  • Horizon Zero Dawn
  • Horizon Forbidden West
  • The Last Of Us Part 1
  • The Last Of Us Part 2
  • Marvel's Spiderman
  • Ghost of Tsushima
Was nog bezig met Grand Turismo maar het kwam er gewoon even niet van omdat er weer een periode was met veel nieuwe release op de Xbox Series X (Assassin's Creed Shadows, Oblivion Remaster en heb nog Elden Ring gekocht). Voor de Playstation 5 staan er nog wel een paar spellen op mijn lijstje waar ik de tijd nog voor moet gaan vinden zoals;
  • Days Gone
Returnal mag echt niet ontbreken. Wat dacht je nog Ratchet & Clank. Of sackboy!
Miles morales is een mooie voor december.
Gran Turismo zou ik zeker nog is bekijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:58
  • God Of War
  • Horizon Zero Dawn
  • Horizon Forbidden West
  • The Last Of Us Part 1
  • The Last Of Us Part 2
  • Marvel's Spiderman
  • Ghost of Tsushima
  • Days Gone
Je mist Stellar Blade nog in je lijstje, past er qua genre en gameplay perfect tussen en heeft een fijne 60fps in performance mode op de base ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:16
koboy schreef op zondag 1 juni 2025 @ 13:05:
[...]

Om het "smooth" te maken heb je fake frame interpolation nodig, en dat heeft de PS5 (pro) niet.
Dat is er zeker wel hoor, PSSR.
Spiderman 2 ondersteunt PSSR sinds patch 1.004.000.

review: PlayStation 5 Pro - PSSR-upscaling steelt de show

[ Voor 17% gewijzigd door Geronimous op 01-06-2025 14:47 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:57

koboy

Heb een idee voor een icon

Excuses, ik bedoelde frame generation; frame interpolation is upscaling/PSSR
Zit in FSR3 dat wel ondersteund zou moeten worden zie ik bij nader inzien. Of Spiderman 2 het ook ondersteunt.....

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
  • God Of War
  • Horizon Zero Dawn
  • Horizon Forbidden West
  • The Last Of Us Part 1
  • The Last Of Us Part 2
  • Marvel's Spiderman
  • Ghost of Tsushima
  • Days Gone
Al deze games staan ook op PS+ Extra / Premium :) dus je hoeft niet langer te wachten, wel tijd vinden ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Laatst online: 16:08
  • God Of War
  • Horizon Zero Dawn
  • Horizon Forbidden West
  • The Last Of Us Part 1
  • The Last Of Us Part 2
  • Marvel's Spiderman
  • Ghost of Tsushima
  • Days Gone
Deze maand kun je ook Death Stranding 2 eraan toevoegen, maar dat moet maar net je ding zijn. Ik zie trouwens alleen maar first party titels. Waarom niet van andere ontwikkelaars of heb je Gamepass op de Xbox? Clair Obscur en Baldur's Gate 3 zijn ook aanraders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vind het design best aardig en staat denk ik best strak in veel tv meubels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
kazuka schreef op maandag 2 juni 2025 @ 07:30:
[YouTube: I fixed the PS5 and now YOU can too]

Kijk, nu ziet de console er tenmiste uit als een stijlvol, volwassen product. Niet alsof het ding half gesmolten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Wauw dit is zoveel mooier en beter dan waar Sony mee is gekomen, dit kan je tenminste nog mooi weg zetten!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
Deezers schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:44:
[...]

Al deze games staan ook op PS+ Extra / Premium :) dus je hoeft niet langer te wachten, wel tijd vinden ja ;)
Horizon Forbidden West staat daar helaas niet (meer) bij

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shaker74
G_Dragon schreef op maandag 2 juni 2025 @ 09:37:
[...]

Wauw dit is zoveel mooier en beter dan waar Sony mee is gekomen, dit kan je tenminste nog mooi weg zetten!
Eye of the beholder he. :+

Vind de bestaande zelf wel erg mooi. Ben denk ik wel 1 van de weinige. 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Shaker74 op 02-06-2025 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:13

Halfkakkende

Vandring

De og PS5 staat hier in een kast, dus geen probleem met het uiterlijk (vind ik ook niet mooi), maar dit is wel ontzettend prachtig!

Wel erg aan de prijs incl. verzending zeg.

MUZIEK!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Voor de Playstation 5 staan er nog wel een paar spellen op mijn lijstje waar ik de tijd nog voor moet gaan vinden zoals;
Voor die games moet je gewoon tijd maken, maar snap je punt. Gamepass heeft dit jaar echt een ijzersterk aanbod. Momenteel speel ik voor het eerst ook meer xbox dan PS.

Het leuke van Uncharted is dat elk deel weer beter is dan het vorige deel (deel 3 denk ik de minste). Leuk verhaal, leuke personages met een goede onderlinge chemie en interactie. Gameplay wise een beetje vergelijkbaar met de laatste Tomb Raider games, zonder iets van een skilltree.

Detroit Become Human moet je ook nog spelen. The last of Us: Left behind DLC ook al gespeeld? Kleine game die het verhaal vertelt van Ellie voordat zij weet dat ze immuun is. Ook een aanrader is Death Stranding. De gameplay moet je liggen, maar de wereld, personages en het verhaal zijn echt immersive. Kunstwerkje is dat.

[ Voor 40% gewijzigd door Hulleman op 02-06-2025 10:40 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:12

Quakie

quakelen

Zojuist een PS5 Pro besteld.. Hopelijk woensdag avond binnen.. hij is nu in de aanbieding en ik had nog aardig wat bol.com bonnen… nu voel ik de pijn niet zo haha.. Ik ben niet een fanatieke gamer, vaak kom ik niet verder dan potje Apex :D. Ik doe het meer voor mijn zoontjes, die gaan blij zijn dat mijn PS5 doorgeschoven wordt..

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:25
Shaker74 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 10:25:
[...]

Eye of the beholder he. :+

Vind de bestaande zelf wel erg mooi. Ben denk ik wel 1 van de weinige. 8)
Vind het huidige design ook best mooi eigenlijk maar blijkbaar een van de weinige. _O-

Hou wel van een futuristisch design ipv een inspiratieloos zwarte doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:35
Quakie schreef op maandag 2 juni 2025 @ 23:31:
Zojuist een PS5 Pro besteld.. Hopelijk woensdag avond binnen.. hij is nu in de aanbieding en ik had nog aardig wat bol.com bonnen… nu voel ik de pijn niet zo haha.. Ik ben niet een fanatieke gamer, vaak kom ik niet verder dan potje Apex :D. Ik doe het meer voor mijn zoontjes, die gaan blij zijn dat mijn PS5 doorgeschoven wordt..
Die Edge controller heeft ook een mooie korting. Helaas zie ik altijd dat die parts nergens te koop zijn mocht er iets te vervangen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 06:42:
[...]

Die Edge controller heeft ook een mooie korting. Helaas zie ik altijd dat die parts nergens te koop zijn mocht er iets te vervangen zijn
Ik heb de Edge al sinds day-1 en bij mij is er nog niets kapot of aan het kapot gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Ik zag trouwens dit staan bij PlayStation Plus: Vanaf januari 2026 worden er voor PS4 minder regelmatig maandelijkse games en gamecatalogustitels toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Deezers schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:15:
Ik zag trouwens dit staan bij PlayStation Plus: Vanaf januari 2026 worden er voor PS4 minder regelmatig maandelijkse games en gamecatalogustitels toegevoegd.
Nou ja op zich te snappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Klopt, was begin dit jaar gecommuniceerd
Update on PS4 Games for PlayStation Plus

As many of our players are currently playing on PS5 and have shifted toward redeeming and accessing PS5 titles from the Monthly Games and Game Catalog benefit, PlayStation Plus is also evolving with this trend and will focus on offering PS5 titles through the Monthly Games and Game Catalog benefit starting January 2026. As we shift to PS5, PS4 games will no longer be a key benefit and will only be occasionally offered for PlayStation Plus Monthly Games and Game Catalog starting January 2026. We may still provide titles that can be playable on both PS4 and PS5 consoles after this date.

Please note, this won’t affect the PS4 Monthly Games that you have already redeemed from PlayStation Plus. You’ll continue to have access to games you’ve already redeemed as long as you remain a member. For Game Catalog, PS4 games will still be available to play until it leaves the catalog as part of our monthly refresh.

We’ll continue to evolve the experience of PlayStation Plus and optimize the benefits you receive, including exclusive discounts, online multiplayer access, online game save storage and more. As we shift our focus to PS5, we look forward to adding new PS5 titles monthly for you to enjoy.
https://blog.playstation....ife-pac-man-world-re-pac/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Ik zie overal dat 2025 een topjaar is voor games, maar ondertussen sluit de een na de andere gamestudio. Komende jaren mindere jaren dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:35
Shaker74 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:10:
[...]

Ik heb de Edge al sinds day-1 en bij mij is er nog niets kapot of aan het kapot gaan. :)
Nee snap ik maar als mijn joystick na 2 jaar aan vervanging toe zou zijn zou ik nu al willen weten waar dat te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Deezers schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:15:
Ik zie overal dat 2025 een topjaar is voor games, maar ondertussen sluit de een na de andere gamestudio. Komende jaren mindere jaren dan?
Zo top vind ik het nog niet dit jaar, heb volgens mij alleen nog maar oude games nog eens gespeeld :+ .
Maar goed ik vind ook niet veel spellen leuk, 1ste nieuwe game wordt volgens mij Mafia in Augustus voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Deezers schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:15:
Nog steeds de naweeën van 2020-2022 tijdens de Covid piek toen uitgevers de ene na de andere studio opkochten omdat iedereen toch thuis zat en er veel meer gegamed werd. Daarnaast lopen ontwikkelingskosten -en tijden ook uit de klauwen dus er worden ook veel projecten geannuleerd.

Desondanks komen er wel gewoon veel kwalitatief goede games uit dit jaar, het aanbod is wat mij betreft zelfs te groot om bij te houden, mijn backlog wordt niet bepaald kleiner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GshSShdWwAAPCeA?format=png&name=large
State of Play returns June 4! Watch live for news and updates on must-play games coming to PS5. The show highlights a selection of great games from creators across the globe.

The 40+ minute show begins June 4 at 2pm PT / 5pm ET / 11pm CEST | June 5 at 6am JST on YouTube and Twitch, and will be broadcast in English. See you then!
https://blog.playstation....e-of-play-returns-june-4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:41
ik vind de SOPs maar een saai gebeuren. Ja beter iets dan niets maar geef mij maar old school een live show met publiek en aankondigingen on stage, zoveel leuker.

[ Voor 4% gewijzigd door BigF25 op 03-06-2025 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@Raem
Next gen gebeuren, no way dat we dit op huidige consoles gaan krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BigF25 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:53:
@Raem
Next gen gebeuren, no way dat we dit op huidige consoles gaan krijgen
Beelden zijn van een standaard PS5. Wordt in het begin van de video gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Raem schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:54:
[...]

Beelden zijn van een standaard PS5. Wordt in het begin van de video gezegd.
oh toch wel, nou ben benieuwd.. of ze doen simpelweg nog te weinig met current gen (lees luie developers?) of current gen heeft nog reteveel potentie.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

BigF25 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:56:
[...]

oh toch wel, nou ben benieuwd.. of ze doen simpelweg nog te weinig met current gen (lees luie developers?) of current gen heeft nog reteveel potentie.. 8)7
GTA VI en Death Stranding 2 beelden tot nu toe komen ook van een standaard PS5. Ik denk dat de rek er nog lang niet uit is, de cross-gen periode heeft ook wel langer geduurd deze keer en ik verwacht dat dit bij de PS6 niet anders gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@kazuka
Dat is ook waar. Hopelijk krijgen we geen downgrades zodra ze released zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hopelijk gameplay van Intergalactic en Wolverine. Misschien nog wat meer van Ghost of Yotei, maar ik denk dat die ook nog wel z'n eigen SoP krijgt. Verder hou ik mijn verwachtingen zo laag mogelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
kazuka schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:01:
[...]

GTA VI en Death Stranding 2 beelden tot nu toe komen ook van een standaard PS5. Ik denk dat de rek er nog lang niet uit is, de cross-gen periode heeft ook wel langer geduurd deze keer en ik verwacht dat dit bij de PS6 niet anders gaat zijn.
Dit roep ik al meer dan een jaar over de huidige consoles, werd telkens tegen gesproken en nu eindelijk zien we bewijs! Er is zoveel meer mogelijk met de huidige hardware, eindelijk grote grafische sprongen oOo. Wat ziet het er ongelofelijk tof uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
G_Dragon schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:11:
[...]
Dit roep ik al meer dan een jaar over de huidige consoles, werd telkens tegen gesproken en nu eindelijk zien we bewijs! Er is zoveel meer mogelijk met de huidige hardware, eindelijk grote grafische sprongen oOo. Wat ziet het er ongelofelijk tof uit :D
Kojima zegt dat de PS5 qua power niet zo'n grote sprong is tov de PS4, dus moeten we met name innovaties in gameplay verwachten en niet de beste graphics. Ondertussen ziet de DS2 trailer er echt gestoord goed uit.

Overigens verwacht ik ook dat er veel meer mogelijk is met de current gen consoles. Als je ziet wat er uit de PS4 geperst werd met titels als Horizon, the last of us, god of war en uncharted, dan moet er zoveel meer mogelijk zijn. Probleem is wel dat dat heel veel tijd kost. Een game ontwikkelen kost tegenwoordig bijna langer dan een consolegeneratie duurt.....

[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 03-06-2025 16:36 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Hulleman schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:35:
[...]

Kojima zegt dat de PS5 qua power niet zo'n grote sprong is tov de PS4,
Lang niet alles is power afhankelijk, de memory en disk bandwidth zijn enablers voor meer high res textures etc.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
TW4 ziet er wel goed uit! Nu is CDPR natuurlijk wel koning van de downgrades.. :+ Sowieso wel zin in deze game maar ik wacht eerst wel af TW3 was redelijk buggy bij release (naast de grafische downgrade) en over Cyberpunk hoeven we het niet eens te hebben.

Met TW4 komt het vast goed, de vraag is alleen of je beter een half jaar kunt wachten of niet. Maar deze gameplay ziet er lekker uit, kan niet wachten om die wereld te verkennen!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbenvanH
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 31-08 21:16
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 06:42:
[...]

Er is net een nieuwe methode uitgekomen voor het vervangen van de joysticks in de edge modules. Daarom is mijn prijs daarvoor gedaald naar €30 per module,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
And game updates.. dus waarschijnlijk niet veel nieuwe games..maar hopelijk verrassen ze ons nog ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Er gaan geruchten over een 2.5D metroidvania God of War game. Beetje in de stijl van Prince of Persia: The Lost Crown.
Lijkt mij wel erg gaaf, misschien dat we daar morgen wat over horen.

Maar ik merk dat ik hiermee alweer verwachtigen heb op basis van geruchten. Moet ik helemaal niet doen. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Raem op 03-06-2025 19:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Raem schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:10:
Er gaan geruchten over een 2.5D metroidvania God of War game. Beetje in de stijl van Prince of Persia: The Lost Crown.
Zeg maar waar ik moet tekenen :9~

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Superkiwi schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:18:
[...]

Teken voor mij ook effe dan :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
Superkiwi schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:18:
[...]

Nou, hier kan dat:

Gebruik wel een dikke Edding. Dat maakt meer impact ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Gelijk gedaan! d:)b
Vrijdag schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 20:10:
[...]

SuperKiwi; Carlos0_0

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vrijdag schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 20:10:
[...]

SuperKiwi; Carlos0_0; Raem

[ Voor 9% gewijzigd door Raem op 03-06-2025 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Chaoss schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 18:52:
TW4 ziet er wel goed uit! Nu is CDPR natuurlijk wel koning van de downgrades.. :+ Sowieso wel zin in deze game maar ik wacht eerst wel af TW3 was redelijk buggy bij release (naast de grafische downgrade) en over Cyberpunk hoeven we het niet eens te hebben.

Met TW4 komt het vast goed, de vraag is alleen of je beter een half jaar kunt wachten of niet. Maar deze gameplay ziet er lekker uit, kan niet wachten om die wereld te verkennen!
TW4 raak ik op de PS6 pas aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Hulleman schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 22:25:
[...]

TW4 raak ik op de PS6 pas aan.
TW4 komt ook pas in 2027, grote kans dat de PS6 er al is voor de release van TW4..

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Voor wie vanavond de State Of Play willen gaan kijken;

Hier alvast de Engelse stream van Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:31

Aight!

'A toy robot...'

Hulleman schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:35:
[...]

Kojima zegt dat de PS5 qua power niet zo'n grote sprong is tov de PS4, dus moeten we met name innovaties in gameplay verwachten en niet de beste graphics. Ondertussen ziet de DS2 trailer er echt gestoord goed uit.

Overigens verwacht ik ook dat er veel meer mogelijk is met de current gen consoles. Als je ziet wat er uit de PS4 geperst werd met titels als Horizon, the last of us, god of war en uncharted, dan moet er zoveel meer mogelijk zijn. Probleem is wel dat dat heel veel tijd kost. Een game ontwikkelen kost tegenwoordig bijna langer dan een consolegeneratie duurt.....
Zoo ik heb echt veel zin in DS2! Heb hem zelfs al gekocht op pre-order. DS1 zag er ook al erg goed uit moet ik zeggen op de PS5.

Die trailer met verschillende weer effecten echt hoe vet! Ben benieuwd hoe dat uitpakt in de game!

Wat ik wel jammer vindt dat er zoveel remasters komen, ik wil gewoon weer nieuwe games maar ik denk dat het makkelijk cashen is voor de makers want de game is al klaar en ze hebben al een grote fanbase ervan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Chaoss schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:11:
[...]

TW4 komt ook pas in 2027, grote kans dat de PS6 er al is voor de release van TW4..
Oh, dan heb ik dus nog tijd om de basegame uit te spelen en de twee uitbreidingen :P Maar eens opstarten. De laatste keer dat ik TW3 gespeeld heb was zowat twee jaar geleden. Ben wel benieuwd hoe het er uitziet en loopt op de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:26
Hoi allemaal,

2 a 3 jaar geleden heb ik op de PS5 alle Soulsborne games uitgespeeld voor de 1ste keer. Daarna stond de PS5 stof te happen en dus verkocht.

Ik heb nu wel weer eens zin Dark Souls 1/2/3/ te gaan spelen.

Daarnaast heb ik ook een 6 en 7 jarige zoontjes thuis.

Een PS4 zou met het oog op prijs van games voor de kids een logische keuze zijn voor nu.

Hoe speelt DS 1/3 op de PS4 qua laadtijden t.o.v. de PS5? Ik suck echt in DS, voordeel van de PS5 destijds vond ik dat ie vrijwel instant loade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArnoldSmiley schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:42:
Een PS4 zou met het oog op prijs van games voor de kids een logische keuze zijn voor nu.
Maakt toch niet uit of je dan een PS5 of PS4 haalt? De prijs van PS4 games blijft hetzelfde. Moet je wel een PS5 met disc uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:26
Raem schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:47:
[...]

Maakt toch niet uit of je dan een PS5 of PS4 haalt? De prijs van PS4 games blijft hetzelfde. Moet je wel een PS5 met disc uiteraard.
Eens. Een PS4 heb je voor 100 Euro, prima voor de kids en enkel Dark Souls. Mits dat beetje fatsoenlijk te spelen is, vandaar de vraag
Pagina: 1 ... 109 ... 117 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties