Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Thanks, zin in!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Micha_NL
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Greatsword schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:02:
Over Death Stranding gesproken, ik zie de Directors Cut nu in de aanbieding in de PS Store voor 19,99.

Heb hem zelf niet gespeeld en ik twijfel om hem aan te schaffen. Ben zelf in IJsland geweest dus het landschap spreekt me wel aan, maar sinds ik voornamelijk Souls games speel boeien verhalen en cutscene’s me eigenlijk niet meer zoveel maar ik begrijp dat er daarvan dus echt veel in zitten.

What to do?

Heb als backlog ook nog Lies of P en Steller Blade liggen.
Lies of P, hele fijne game! 👌🏻

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:44

Superkiwi

Hoi doei

Greatsword schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:02:
Over Death Stranding gesproken (...)
What to do?
Niet doen ;)
Ontzettend veel cutscenes, die game leunt echt op het verhaal. Ik vond het supertof maar het moet inderdaad wel je ding zijn.

Voor jou:
Lies of Pi, Stellar Blade.
In die volgorde. Pi heeft duidelijk leentjebuur bij Bloodborne gespeeld terwijl Stellar Blade wat meer de action-adventure kant opgaat. Al zijn de bosses van Stellar Blade, zeker tegen het einde, echt wel pittig imo.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Raem schreef op maandag 10 maart 2025 @ 18:17:
Ik heb ooit een Ratchet & Clank in het Nederlands gespeeld. Geen idee meer welk deel, maar was opzich ook nog niet zo slecht gedaan.
Eens, dat heb ik ook wel eens gedaan. Was denk ik op de PS3. Wat je zegt, was best nog oké. De stemmetjes klonken ook prima bij de stijl van de characters. Alsof je een animatiefilm van vroeger keek met Nederlandse stemmen :P

Ook wel eens Uncharted of Heavy Rain in het Nederlands gespeeld vroeger. Poah, dat is niet best.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:04
WaterFire schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:03:
[...]

Wie reageert doet dat denk ik identiek: Herkenbaar!
Ik heb hetzelfde gevoel sinds de PS5 zelf, dus alweer een paar jaar. Ik heb geen bitcoins te spenden, maar sinds de PS2 koop ik de consoles zodra ze uitkomen (maar niet tegen scalper prijzen).
Ook de PSVR2 was er snel, terwijl ik er eigenlijk maar 1 game serieus op speel, dus een dure game zo (Puzzling Places). Maar natuurlijk inmiddels wel 18 games gekocht die digitale stof happen..:(

Ik had hier wat voorbeelden van games geschreven en weer weggehaald, maar misschien is voor mij het beste voorbeeld de rally game WRC9. Deel 10 was redelijk nieuw, (dus) deel 9 voor een paar euro in de Store.
'Vroeger' speelde ik een level keer op keer om mijn tijd te verbeteren. Nu? Ik hoop dat de routes zo kort mogelijk zijn, ben ik snel door de game heen..Al dat tunen en personeel beheren? Val me niet lastig..
Ik reageer even op jou, maar ik had dat net zo goed kunnen doen bij alle andere reacties hierover :+ Anyway, ook voor mij is dit zeer herkenbaar. En ik heb daar eigenlijk jaren lang 'last van gehad'.

Ik heb het opgelost door alle games die ik wil spelen (reeds in bezit, abo of nog zou moeten kopen) op een rij te zetten. Met daarbij aangegeven per game de Metacritic waardering en de tijd hoeveel het kost om de game uit te spelen. En daarna heb ik gewoon een volgorde van spelen opgemaakt. Met daarbij de regel dat ik max drie games tegelijk mag spelen (omdat ik op Xbox, PS5 en Switch game) en pas een andere game mag starten als die ene is afgerond. En afronden is in dit geval gewoon het verhaal uitspelen. Geen 100% completion gedoe, daar heb ik helemaal geen tijd voor. Valt een game tegen dan is het even doorbijten. En anders stoppen en de game verwijderen van het systeem. Niet nogmaals oppakken, want dan blijf je bezig.

Bovenstaande heeft voor mij echt gewerkt. Waarbij ik me vooral richt op korte tot middellange games. Echt lange games (The Witch, Assassin's Creed, etc.) vallen over algemeen buiten de boot. Het is niet anders, er moeten keuzes gemaakt worden.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 18:11
Rossi46 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 14:54:
[...]

Ik reageer even op jou, maar ik had dat net zo goed kunnen doen bij alle andere reacties hierover :+ Anyway, ook voor mij is dit zeer herkenbaar. En ik heb daar eigenlijk jaren lang 'last van gehad'.

Ik heb het opgelost door alle games die ik wil spelen (reeds in bezit, abo of nog zou moeten kopen) op een rij te zetten. Met daarbij aangegeven per game de Metacritic waardering en de tijd hoeveel het kost om de game uit te spelen. En daarna heb ik gewoon een volgorde van spelen opgemaakt. Met daarbij de regel dat ik max drie games tegelijk mag spelen (omdat ik op Xbox, PS5 en Switch game) en pas een andere game mag starten als die ene is afgerond. En afronden is in dit geval gewoon het verhaal uitspelen. Geen 100% completion gedoe, daar heb ik helemaal geen tijd voor. Valt een game tegen dan is het even doorbijten. En anders stoppen en de game verwijderen van het systeem. Niet nogmaals oppakken, want dan blijf je bezig.

Bovenstaande heeft voor mij echt gewerkt. Waarbij ik me vooral richt op korte tot middellange games. Echt lange games (The Witch, Assassin's Creed, etc.) vallen over algemeen buiten de boot. Het is niet anders, er moeten keuzes gemaakt worden.
Grappig, ik heb in grote lijnen al dezelfde oplossing bedacht. Vooral de games verwijderen die tegenvallen of die ik eigenlijk nog eens 'goed' had wil spelen. Dat zijn dan ook vaak de moeilijke games anders had ik ze direct wel uitgespeeld (returnal en zo).

PS Extra heb ik sinds een paar maanden niet meer. Dat was een jaar of twee zowel een feest aan games als een complete overload aan impuls-aankopen (omdat ze niets kosten). Ik heb 'alles' gespeeld wat ik er uit wilde halen (of in andere woorden: Er stond niets meer bij wat me nog aantrok), waarbij veel games afgeraffeld zijn. Sommige verdienden echt beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
WaterFire schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 15:51:
[...]

<knip> Vooral de games verwijderen die tegenvallen of die ik eigenlijk nog eens 'goed' had wil spelen. Dat zijn dan ook vaak de moeilijke games anders had ik ze direct wel uitgespeeld (returnal en zo).
Die ga ik ook maar eens introduceren. Zoveel games nog installed staan gewoon omdat de ruimte dat toelaat maar ik voorlopig toch niet ga spelen.
Dan kunnen ze maar beter opgeruimd zijn om niet in de verleiding te komen er toch aan te gaan beginnen voordat de rest afgerond is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
schumi1986 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 21:36:
Als ik zie hoe sommige hier van games genieten ben ik best jaloers.

Ben nu 38 en heb altijd ontzettend veel plezier uit gamen gehaald maar sinds ik hier een PS5 Pro heb staan is het helemaal ingezakt. Speel eigenlijk alleen maar een beetje Farm Simulator.

Had ontzettend veel zin om Star Wars outlaws te spelen maar zodra ik de game heb opgestart heb er gewoon geen zin meer in..

Soms denk ik, ah even lekker gamen en dan ga ik voor de tv zitten maar als dan bij wijze van de tv op de verkeerde input staat heb ik er al geen zin meer in.

Tijd voor een nieuwe hobby denk ik..
Herkenbaar. Er liggen nog stapels sealed PS4 en PS5 games naast mijn PlayStation 5. Ik ben ook maar gestopt met kopen. Gewoon te weinig tijd en er hebben teveel andere dingen prioriteit. En als ik dan eens tijd heb, dan vaak de energie niet om een grote verhaal gebaseerde game op te pakken. Vaak gaat het twee weken goed, dan geen tijd meer. Daarna ben je de controls kwijt en het niveau van de game als je halverwege beland bent. Gamen resulteert dan vaak maar in rondje Gran Turismo 7, potje FC, etc. Zeg maar de korte aandachtsspanne games.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:06
Verdorie. Komt net mijn PS5 binnen van Bol. Verzegeling verbroken/opengesneden. Boekjes enzo zitten er allemaal wel in, en de voucher van Fortnite is ook niet gebruikt. Er zit nog een plastic strip op de console en alle accessoires zitten er ook nog in, zo te zien ongebruikt.

Nu twijfel ik om het ding terug te sturen. Zijn er dingen waar ik op moet letten qua productcode oid om te zien of ze matchen? Ivm garantie, de fan of coilwhine?

Twijfels :{

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13-09 23:11
Terugsturen. Dat hoort niet zo en je betaalt er wel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Bij nader inzien is de accessoirebox ook binnenstebuiten en onderop in plaats van bovenop. Net gecheckt bij een unboxing video en als je de doos opent, zou het karton met de accessoires bovenop moeten zitten. En de symbolen er op, zitten ook aan de binnenkant :?

Nu kan ik de stroom- en hdmi kabel van mijn PS4 gebruiken om dat ding in elk geval eens op te starten. Kan je de initiële opstartprocedure gewoon afbreken of ga je hoe dan ook door met installeren? Ik hang 'm dan nog even niet aan het netwerk, maar dan kan ik in elk geval checken of het niet al gebruikt is.

Of moet ik niet zo moeilijk doen en gewoon gaan gamen :|

[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 11-03-2025 17:46 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Vrijdag schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 17:46:
Bij nader inzien is de accessoirebox ook binnenstebuiten en onderop in plaats van bovenop. Net gecheckt bij een unboxing video en als je de doos opent, zou het karton met de accessoires bovenop moeten zitten. En de symbolen er op, zitten ook aan de binnenkant :?

Nu kan ik de stroom- en hdmi kabel van mijn PS4 gebruiken om dat ding in elk geval eens op te starten. Kan je de initiële opstartprocedure gewoon afbreken of ga je hoe dan ook door met installeren? Ik hang 'm dan nog even niet aan het netwerk, maar dan kan ik in elk geval checken of het niet al gebruikt is.

Of moet ik niet zo moeilijk doen en gewoon gaan gamen :|
Niet zo moeilijk doen en terugsturen. Je betaalt toch voor een nieuw product? Anders kun je er net zo goed één voor minder geld van Marktplaats plukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Timothy3000 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 18:19:
[...]

Niet zo moeilijk doen en terugsturen. Je betaalt toch voor een nieuw product? Anders kun je er net zo goed één voor minder geld van Marktplaats plukken.
Ja goed punt. Ik ga even met Bol contact opnemen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:12
Vrijdag schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 18:38:
[...]

Ja goed punt. Ik ga even met Bol contact opnemen.
Terugsturen, en vrijdag nieuwe bestellen. Dan is de Astro Bot bundel te koop.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amaze86 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 18:44:
[...]

Terugsturen, en vrijdag nieuwe bestellen. Dan is de Astro Bot bundel te koop.
Dit inderdaad! Is volgens mij ook net zo duur als die Fortnite bundel.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PonyPony
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 30-03 23:12
Superkiwi schreef op maandag 10 maart 2025 @ 23:30:
[...]

Niet doen ;)
Ontzettend veel cutscenes, die game leunt echt op het verhaal. Ik vond het supertof maar het moet inderdaad wel je ding zijn.

Voor jou:
Lies of Pi, Stellar Blade.
In die volgorde. Pi heeft duidelijk leentjebuur bij Bloodborne gespeeld terwijl Stellar Blade wat meer de action-adventure kant opgaat. Al zijn de bosses van Stellar Blade, zeker tegen het einde, echt wel pittig imo.
Ik zou wachten op de expansion....dan kan @Greatsword flink door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:13

Vliegvlug

Flight Simple

Ik sta op het punt een tweedehands PS5 slim disc edition over te nemen en heb een paar vraagjes die waarschijnlijk super basic zijn.
  1. Zijn er nog zaken waar je specifiek op moet letten als je een tweedehands PS5 slim overneemt?
  2. Zou graag van die Sony Midnight black covers erop zetten want vind dat wit niet mooi, ze zijn alleen nogal prijzig. Zijn er goede alternatieven van andere merken?
  3. Vind die groene Chroma Teal controller wel mooi, maar is die chroma verf wel slijtvast of ziet dat ding er na een tijdje niet meer uit?
  4. Wil Horizon Zero Dawn Remastered spelen maar het spel is best prijzig en kreeg de tip om de fysieke PS4 versie te kopen en dan voor €10 te upgraden naar Remastered, dan zou ik voor onder de €20 klaar zijn. Is dat echt zo simpel of is er toch een addertje onder het gras?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:13

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Leuke game en zeker een aanrader.

Hm de embed tag werkt blijkbaar niet goed…

https://x.com/microbirdgames/status/1899150113882128724?s=46

Dungeons of Hinterberg komt donderdag uit op PS.

[ Voor 96% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-03-2025 19:16 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vliegvlug schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:13:
Ik sta op het punt een tweedehands PS5 slim disc edition over te nemen en heb een paar vraagjes die waarschijnlijk super basic zijn.
  1. Zijn er nog zaken waar je specifiek op moet letten als je een tweedehands PS5 slim overneemt?
  2. Zou graag van die Sony Midnight black covers erop zetten want vind dat wit niet mooi, ze zijn alleen nogal prijzig. Zijn er goede alternatieven van andere merken?
  3. Vind die groene Chroma Teal controller wel mooi, maar is die chroma verf wel slijtvast of ziet dat ding er na een tijdje niet meer uit?
  4. Wil Horizon Zero Dawn Remastered spelen maar het spel is best prijzig en kreeg de tip om de fysieke PS4 versie te kopen en dan voor €10 te upgraden naar Remastered, dan zou ik voor onder de €20 klaar zijn. Is dat echt zo simpel of is er toch een addertje onder het gras?
1. Geluid van de PS5. Luister of die niet teveel lawaai maakt en/of veel coil whine heeft. En controleer de controller of alle knoppen goed werken, geen stickdrift etc.

4. Ja, zo simpel werkt het. Je moet uiteraard na upgrade nog wel de PS4 disc in je Playstation houden om te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:45
Ik heb Days Gone voor de PS4 in mijn game collectie staan, waarom kan ik niet upgraden voor €10?

Is de remaster het waard voor €50,-?

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 09:18
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 20:37:
Ik heb Days Gone voor de PS4 in mijn game collectie staan, waarom kan ik niet upgraden voor €10?

Gekregen via PS+? Dan telt het niet geloof ik. Ik had ooit veel hoop voor deze game, maar letterlijk na 10 minuten uitgezet en verwijderd. Vond het zo tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13-09 23:08
schumi1986 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 21:36:
Als ik zie hoe sommige hier van games genieten ben ik best jaloers.

Ben nu 38 en heb altijd ontzettend veel plezier uit gamen gehaald maar sinds ik hier een PS5 Pro heb staan is het helemaal ingezakt. Speel eigenlijk alleen maar een beetje Farm Simulator.

Had ontzettend veel zin om Star Wars outlaws te spelen maar zodra ik de game heb opgestart heb er gewoon geen zin meer in..

Soms denk ik, ah even lekker gamen en dan ga ik voor de tv zitten maar als dan bij wijze van de tv op de verkeerde input staat heb ik er al geen zin meer in.

Tijd voor een nieuwe hobby denk ik..
De bekende game depressie herken ik wel. Zelf ben ik vaak te moe na het werken om nog te gaan gamen. Moet wel zeggen dat sinds ik de PS Portal heb het plezier om een spel op te starten terug gekeerd is.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug

Vliegvlug

Flight Simple

Raem schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:20:
[...]

1. Geluid van de PS5. Luister of die niet teveel lawaai maakt en/of veel coil whine heeft. En controleer de controller of alle knoppen goed werken, geen stickdrift etc.
Met lawaai bedoel je de ventilator ga ik vanuit.
En is dat iets wat meteen bij aanzetten al duidelijk is of is dat pas wanneer je daar een tijdje een zware game op draait?

Coil whine is een goeie maar ben (helaas of gelukkig ;) )niet echt goed in het horen daarvan. Thuis komt mijn zoon liever niet in de garage omdat daar de omvormer van de zonnepanelen hangt die hij een heel irritant hoog geluid vind maken terwijl ik dat ding helemaal niet hoor. :D
4. Ja, zo simpel werkt het. Je moet uiteraard na upgrade nog wel de PS4 disc in je Playstation houden om te kunnen spelen.
Dat laatste is wel logisch ja maar goed om te horen dat het zo werkt. (y)
Dan ga ik op zoek naar een goedkope Zero Dawn PS4 disc. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:19

Ik vond het echt een topgame en heb destijds zelfs de platinum trophy binnen gehengeld. Ik heb dus ook alvast de remastered versie vooruitbesteld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000

Nee. Vrij matige open wereld game imo. Totaal onnodige remaster.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Timothy3000 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:08:
[...]

Nee. Vrij matige open wereld game imo. Totaal onnodige remaster.
Ik vond het ook niet bijzonder. De non remaster versie is nog prima speelbaar. Ik zie weinig reden om hier een remaster van te maken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vliegvlug schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 20:45:
[...]

Met lawaai bedoel je de ventilator ga ik vanuit.
En is dat iets wat meteen bij aanzetten al duidelijk is of is dat pas wanneer je daar een tijdje een zware game op draait?

Coil whine is een goeie maar ben (helaas of gelukkig ;) )niet echt goed in het horen daarvan. Thuis komt mijn zoon liever niet in de garage omdat daar de omvormer van de zonnepanelen hangt die hij een heel irritant hoog geluid vind maken terwijl ik dat ding helemaal niet hoor. :D

[...]

Dat laatste is wel logisch ja maar goed om te horen dat het zo werkt. (y)
Dan ga ik op zoek naar een goedkope Zero Dawn PS4 disc. :)
Ventilator inderdaad. Ik ben ook niet echt de meest geschikte persoon om dat te vragen. :P Als het stil is in huis kan ik de PS5 wel horen als ik er vlakbij sta, maar ik stoor me er niet aan. En tijdens het gamen sta ik er niet vlakbij én het is niet stil. :P

Disc drive kan trouwens best wat geluid maken als je een game aan het installeren bent of net opstart. Dat is normaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
crimby schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 20:38:
[...]

Gekregen via PS+? Dan telt het niet geloof ik. Ik had ooit veel hoop voor deze game, maar letterlijk na 10 minuten uitgezet en verwijderd. Vond het zo tegenvallen.
Wat vond je zo tegenvallen wat je in die 10 minuten gedaan hebt dat je al meteen de hele game afschrijft? Lijkt me vrij kort.

Ik vond het een leuke game! Vooral de zombie hordes vond ik erg gaaf gedaan. Als je de game nog niet gespeeld hebt zou ik hem wel aanraden, maar denk niet dat je dan perse de remaster moet kopen voor €50,-. De PS4 versie kan ook nog prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PonyPony
crimby schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 20:38:
[...]

Vond het ook vreselijk alleen die Deacon al. heb m na 8 uur uitgezet en wil het ook nooit meer proberen. mega cheesy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:58
Vliegvlug schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:13:
Check of de console niet gebanned is. En de plates kan je ook via aliexpress of bol.com bestellen. Ik heb namaak en die zijn verder prima!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
De eerste twee keren dat ik Days Gone opstartte vond ik het ook vrij weinig aan. Dat komt vooral omdat het begin heel lineair is. Maar toen dit voorbij was vond ik het toch wel een mooi verhaal\wereld. Heb hem vervolgens met veel plezier uitgespeeld.
Daarnaast loopt het spel heel goed op de PS5, de remaster versie snap ik nog steeds niet. Het OG versie ziet er prima uit en volgens mij ook 60 frames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
In die remaster komt nu ook een nieuwe game-mode.Voor iedereen die de game heeft is een upgrade van een 10tje nog wel te doen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:24

Lapras

Ice beam

De helft van dit topic vond het een matig spel. De andere helft vond het erg goed. Ik zit in dat tweede kamp. Een van de weinige spellen waar ik het verhaal eens wel echt interessant vond. Acteerwerk/voice-over is sterk. Hordes zijn geniaal. Progressie is goed gedaan. De motor centraal stellen was nieuw en origineel.

Dus ja, als je hem nooit gespeeld hebt, dan zeker doen. Of je principieel tegen een 'luie' en onnodige remaster moet zijn, laat ik aan jou.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vliegvlug

Vliegvlug

Flight Simple

maukoo schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 00:02:
[...]

Check of de console niet gebanned is.
Wist niet eens dat dat kon. Heeft dat met ombouwen te maken?

Hoe controleer ik dat?
En de plates kan je ook via aliexpress of bol.com bestellen. Ik heb namaak en die zijn verder prima!
Dank voor de tip. (y)
Zal daar eens kijken of ze mat zwart hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:44
Morgenavond een nieuwe Silent Hill Transmission waar ze meer gaan tonen van Silent Hill f via Youtube. Hier ben ik ontzettend benieuwd naar. De remake van SH2 vond ik erg goed gedaan en ik hoop dat het nieuwe deel binnen de serie ook minimaal dit niveau gaat halen. De week gaat lekker zo. Afgelopen zondag helemaal hyped na een 10 minuten durende trailer van Death Stranding 2 en nu weer een aankondiging van een voor mij geliefde serie waar ik erg naar uit kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Vrijdag schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 17:18:
Verdorie. Komt net mijn PS5 binnen van Bol. Verzegeling verbroken/opengesneden. Boekjes enzo zitten er allemaal wel in, en de voucher van Fortnite is ook niet gebruikt. Er zit nog een plastic strip op de console en alle accessoires zitten er ook nog in, zo te zien ongebruikt.

Nu twijfel ik om het ding terug te sturen. Zijn er dingen waar ik op moet letten qua productcode oid om te zien of ze matchen? Ivm garantie, de fan of coilwhine?

Twijfels :{
Waarschijnlijk is dit een bundel die ze aftermarket gemaakt hebben. Als alles verzegeld is behalve de omdoos. Zou ik eerst op coilwhine testen en pas besluiten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vanavond worden als het goed is de games voor PS+ aangekondigd voor aankomende maand. Ben benieuwd of God of War wordt toegevoegd aan de classics line-up ivm met het 20 jarig jubileum. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Eigenlijk best wel raar dat na vier maanden de Disc Drive nog steeds niet voor een normale prijs op voorraad kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Jumpman schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 16:22:
Eigenlijk best wel raar dat na vier maanden de Disc Drive nog steeds niet voor een normale prijs op voorraad kan zijn.
Hier voor jouw op spaanse amazon, al paar dagen te koop voor normale prijs en nog niet uitverkocht.

https://nl.pepper.com/aan...rive-voor-eur49999-348495

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Amaze86 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 16:54:
[...]

Hier voor jouw op spaanse amazon, al paar dagen te koop voor normale prijs en nog niet uitverkocht.

https://nl.pepper.com/aan...rive-voor-eur49999-348495
Ik bedoel de losse disc drive.

Zelf heb ik die set al (wel los gekocht).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Raem schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 11:12:
Vanavond worden als het goed is de games voor PS+ aangekondigd voor aankomende maand. Ben benieuwd of God of War wordt toegevoegd aan de classics line-up ivm met het 20 jarig jubileum. :)
Helaas. Wel Prince of Persia The Lost Crown :)

Armored core 1 t/m 3 komen in Premium.

[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 12-03-2025 17:07 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PonyPony
Jumpman schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 16:22:
Niet heel raar, ze pushen voor digital only en volgende generatie zal dat waarschijnlijk ook zijn. Heb zelf alles digital omdat toenertijd de disc niet te krijgen was en met de overstap op de Pro was ik al 60 games in .dus ga nu ook niet meer overstappen.... maar dat is wel wat er op een slinkse wijze gebeurd. Productie had makkelijk omhoog gekund maar daar hebben ze geen baat bij. Moet wel zeggen dat het lekker makkelijk is geen gezeur meer met de post en als ik iets wil spelen gewoon om 00:00 lekker beginnen . kost ook geen storage in huis met al die lelijke doosjes.

[ Voor 17% gewijzigd door PonyPony op 12-03-2025 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Jumpman schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 17:03:
[...]

Ik bedoel de losse disc drive.

Zelf heb ik die set al (wel los gekocht).
Ja ik ook, verkeerde link. Al sinds 20 februari en nog steeds beschikbaar :)

https://nl.pepper.com/aan...-amazonnl-eur13479-346281

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:19
Die diskdrives lagen met bakken bij de fnac in Straatsburg. Voor €130

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:21
PonyPony schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 19:06:
[...]

Niet heel raar, ze pushen voor digital only en volgende generatie zal dat waarschijnlijk ook zijn. Heb zelf alles digital omdat toenertijd de disc niet te krijgen was en met de overstap op de Pro was ik al 60 games in .dus ga nu ook niet meer overstappen.... maar dat is wel wat er op een slinkse wijze gebeurd. Productie had makkelijk omhoog gekund maar daar hebben ze geen baat bij. Moet wel zeggen dat het lekker makkelijk is geen gezeur meer met de post en als ik iets wil spelen gewoon om 00:00 lekker beginnen . kost ook geen storage in huis met al die lelijke doosjes.
Inderdaad uiteindelijk is het wel makkelijker, en ja spellen zijn digitaal vaak duurder iets.
Maar er zijn vaak genoeg acties, dus je hoeft het niet voor de volle mep te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
PonyPony schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 19:06:
[...]

Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen met backwards compatability van de PS6 voor PS5 games vanaf disc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
Carlos0_0 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 20:44:
[...]

Inderdaad uiteindelijk is het wel makkelijker, en ja spellen zijn digitaal vaak duurder iets.
Maar er zijn vaak genoeg acties, dus je hoeft het niet voor de volle mep te kopen.
Echt waar? Wat een onzin, op release digital 70a€80 betalen, terwijl fysieke disc versies 2e hands al voor €45 te koop zijn na een week of 2. En week of 2-4 later verkoop je het weer voor €40-35 :) ik blijf zolang mogelijk disc versies kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Amaze86 op 12-03-2025 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13:52
Sinds 2 maanden even playstation 5, heb ook nog een xbox en mijn dochter even switch haha.
Eerste indruk is wel goed, Ben meer een casual gamer. Speelde op de xbox vooral Crackdown, nu op de PS Spiderman gewoon beetje rondslingeren en dingen verzamelen.
Is er ook zoiets als Crackdown dus meer shooter, ben niet meer zo van de COD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PonyPony
Amaze86 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 21:50:
[...]

Echt waar? Wat een onzin, op release digital 70a€80 betalen, terwijl fysieke disc versies 2e hands al voor €45 te koop zijn na een week of 2. En week of 2-4 later verkoop je het weer voor €40-35 :) ik blijf zolang mogelijk disc versies kopen.
Dat vind jij. dat is geen feit.... Ik denk dat je er langzaam toch beter aan kan wennen want het is de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PonyPony
Hulleman schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 21:32:
[...]

Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen met backwards compatability van de PS6 voor PS5 games vanaf disc.
Dat mogen ze bij Sony uitzoeken. maar het is toch zeker wel de toekomst en de nabije realiteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Zo, de nieuwe, verzegelde PS5 binnen. Ben al bezig met Space Marine 2. Want mijn pc trok dat echt voor geen pepernoot.

Maar wat een hels kabal bij het installeren van die discdrive :X Mijn vriendin kwam uit de woonkamer even kijken omdat ze dacht dat er iets ging opstijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 13:44
Ik zie het wel gebeuren dat de PS6 digital only wordt. Geen PS6 games die meer op disc uitkomen. Voor PS4 of PS5 games op disc is het dan bijv. mogelijk om een externe disc-drive te kopen en aan te sluiten.

Hoop het uiteraard niet en hoop juist wel dat de keuze blijft.

NSO: SW-7515-1623-5706

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Amaze86 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 21:50:
[...]

Appels met peren vergelijken.
2de hands is alles een pak goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 11:07
Lapras schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 09:32:
[...]

De helft van dit topic vond het een matig spel. De andere helft vond het erg goed. Ik zit in dat tweede kamp. Een van de weinige spellen waar ik het verhaal eens wel echt interessant vond. Acteerwerk/voice-over is sterk. Hordes zijn geniaal. Progressie is goed gedaan. De motor centraal stellen was nieuw en origineel.

Dus ja, als je hem nooit gespeeld hebt, dan zeker doen. Of je principieel tegen een 'luie' en onnodige remaster moet zijn, laat ik aan jou.
En als bonus zijn de Challenges die je kan doen ook enorm gaaf. Het is wel DLC, maar ik meen dat deze gratis zijn

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
PonyPony schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 22:46:
[...]

Dat mogen ze bij Sony uitzoeken. maar het is toch zeker wel de toekomst en de nabije realiteit.
Laatst zag/las ik iets (wellicht het YT kanaal van Mystic) dat een ex werknemer van Sony had gezegd dat de PS6 geen digital only wordt door de BC van PS5 (en mogelijk PS4) discs. Of Sony moet die discs allemaal gratis om laten zetten naar digitale exemplaren op je PS4 of 5 om ze vervolgens nog te kunnen spelen op je PS5.

Uiteraard blijf je dan altijd in een soort kip/ei situatie zitten en moeten ze er wel wat op verzinnen. Ooit zal ook de PS volledig digitaal gaan, maar dan moet er nog wel het e.e.a. bij Sony veranderen. De monopolie op het verkopen van digitale games zullen ze op moeten geven. Wellicht is de situatie van nu wel lucratiever voor Sony. We gaan het wel meemaken.

[ Voor 25% gewijzigd door Hulleman op 13-03-2025 08:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
Chelseamarre123 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 07:24:
[...]

Ook nieuw op release zijn ze al €10 of meer goedkoper dan digitaal, en vaker aanbiedingen. Blij dat de keuze er nog lang zal zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:28
Als jullie het over de PS6 willen hebben kun je beter hier terecht: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy
  • Laatst online: 11:44

koboy

Heb een idee voor een icon

Vrijdag schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 00:00:
Zo, de nieuwe, verzegelde PS5 binnen. Ben al bezig met Space Marine 2. Want mijn pc trok dat echt voor geen pepernoot.

Maar wat een hels kabal bij het installeren van die discdrive :X Mijn vriendin kwam uit de woonkamer even kijken omdat ze dacht dat er iets ging opstijgen :P
Resonanties met de kast ;)
Om het ontwerp zo mooi mogelijk te maken heeft Sony rubber voetjes weggelaten. Iets zachts er onder (aan de linkerkant als hij ligt) en het is een stuk minder.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Chelseamarre123 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 07:24:
[...]

Nieuw ook tov digitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
koboy schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 11:47:
[...]

Resonanties met de kast ;)
Om het ontwerp zo mooi mogelijk te maken heeft Sony rubber voetjes weggelaten. Iets zachts er onder (aan de linkerkant als hij ligt) en het is een stuk minder.
Ah goed punt! Ik ga eens op zoek naar een stuk karton en van dat bubbelfolie oid.

Ik zag laatst dit: https://www.bol.com/nl/nl...ps5-slim/9300000176166329
Misschien ook een idee? Want die twee stukjes dun plastic vind ik wat fragiel :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Vrijdag schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:10:
[...]

Want die twee stukjes dun plastic vind ik wat fragiel :X
https://nl.aliexpress.com/item/1005006703291678.html

De pootjes die erbij zitten werken prima, Je moet je PS5 alleen nooit opzijschuiven.. altijd een stukje optillen.

[ Voor 20% gewijzigd door Ike. op 13-03-2025 13:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koboy

koboy

Vrijdag schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:10:
[...]

Ah goed punt! Ik ga eens op zoek naar een stuk karton en van dat bubbelfolie oid.

Ik zag laatst dit: https://www.bol.com/nl/nl...ps5-slim/9300000176166329
Misschien ook een idee? Want die twee stukjes dun plastic vind ik wat fragiel :X
Pootjes hebben al een rubbertje, en werken verder prima. Juist door het minimalistische lijkt de rechterkant te zweven.
De linkerkant rust alleen op dat bolle uiterste kale plastic randje, kan volgens mij zelfs gaan rammelen/stuiteren. Een reepje karton daar moet het doen, of anders een stukje plakvilt wat je normaal onder stoelpoten doet. Hoef je niet eens vast te plakken.
Bij mij ligt de linkerkant op een stoffen onderzettertje die je bijna niet ziet omdat hij er mooi onder geschoven ligt.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PonyPony
Hulleman schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:11:
[...]

Laatst zag/las ik iets (wellicht het YT kanaal van Mystic) dat een ex werknemer van Sony had gezegd dat de PS6 geen digital only wordt door de BC van PS5 (en mogelijk PS4) discs. Of Sony moet die discs allemaal gratis om laten zetten naar digitale exemplaren op je PS4 of 5 om ze vervolgens nog te kunnen spelen op je PS5.

Uiteraard blijf je dan altijd in een soort kip/ei situatie zitten en moeten ze er wel wat op verzinnen. Ooit zal ook de PS volledig digitaal gaan, maar dan moet er nog wel het e.e.a. bij Sony veranderen. De monopolie op het verkopen van digitale games zullen ze op moeten geven. Wellicht is de situatie van nu wel lucratiever voor Sony. We gaan het wel meemaken.
Goede informatie bedankt!. dat wist ik niet en idd de monopolie zullen ze dan wel moeten opgeven en daar zijn ze niet zo blij mee. Ik zou het als digital only gebruiker wel leuk vinden om op meerdere plekken mn games te kunnen kopen net als je op Xbox bv Eneba kan gebruiken.... al is daar tegenwoordig ook niet veel voordeligs meer te vinden jammergenoeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
Hele toffe trailer. Ook heb ik gelezen dat Akira Yamaoka de soundtrack gaat doen. Hij was ook verantwoordelijk voor de muziek van de eerste vier Silent Hill games en daarmee heeft hij een hele grote stempel gedrukt op de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Silent Hill Fatal Frame? ;)

(Fatal Frame nooit gespeeld trouwens, maar ik heb een deel geloof ik nog ergens op de PS2 of Xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Aparte keuze dat het niet in het stadje Silent Hill is, geeft een beetje het idee dat ze alleen de naam gebruiken omdat het bekend is, maar wellicht dat er ergens in het verhaal een connectie komt met Silent Hill zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
koboy schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:43:
[...]

Pootjes hebben al een rubbertje, en werken verder prima. Juist door het minimalistische lijkt de rechterkant te zweven.
De linkerkant rust alleen op dat bolle uiterste kale plastic randje, kan volgens mij zelfs gaan rammelen/stuiteren. Een reepje karton daar moet het doen, of anders een stukje plakvilt wat je normaal onder stoelpoten doet. Hoef je niet eens vast te plakken.
Bij mij ligt de linkerkant op een stoffen onderzettertje die je bijna niet ziet omdat hij er mooi onder geschoven ligt.
Ik heb inmiddels een setje pannenbeschermers onder de PS5 gedaan. Weet niet of het echt werkt, maar het is wel een stukje zachter. Misschien dat ik nog eens eens een keertje iets beters bedenk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:10
s0kkie schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:05:
Aparte keuze dat het niet in het stadje Silent Hill is, geeft een beetje het idee dat ze alleen de naam gebruiken omdat het bekend is, maar wellicht dat er ergens in het verhaal een connectie komt met Silent Hill zelf :P
Silent Hill Short Message is ook z'n voorbeeld waarin de game de naam heeft, maar niet in Silent Hill zelf speelt. Ik snap je idee heel goed, maar misschien linkt Silent Hill F wel naar iets wat we nu nog niet weten, even afwachten.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
Linksquest schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:16:
[...]

Silent Hill Short Message is ook z'n voorbeeld waarin de game de naam heeft, maar niet in Silent Hill zelf speelt. Ik snap je idee heel goed, maar misschien linkt Silent Hill F wel naar iets wat we nu nog niet weten, even afwachten.
Net als SH4 The Room. Dat had ook niets met de stad SIlent Hill te maken, maar was alsnog best een heel sfeervol en naargeestig spel:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Vrijdag schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:06:
[...]

Ik heb inmiddels een setje pannenbeschermers onder de PS5 gedaan. Weet niet of het echt werkt, maar het is wel een stukje zachter. Misschien dat ik nog eens eens een keertje iets beters bedenk :)
Ik heb bij de base PS5 een muismat eronder gelegd waardoor het zo goed als opgelost was. Nu met de pro automatisch ook gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Vrijdag schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:32:
[...]

Net als SH4 The Room. Dat had ook niets met de stad SIlent Hill te maken, maar was alsnog best een heel sfeervol en naargeestig spel:

[YouTube: Silent Hill 4 The Room - Trailer E3 2004 - PS2]
Die game heb wel, maar nog niet gespeeld 8)7 Staat wel op het lijstje om een keer te gaan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Steven030 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:33:
[...]

Ik heb bij de base PS5 een muismat eronder gelegd waardoor het zo goed als opgelost was. Nu met de pro automatisch ook gedaan
Hm, dat is misschien een nog beter idee. Straks even bij de Action langs :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Linksquest schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:36:
[...]

Die game heb wel, maar nog niet gespeeld 8)7 Staat wel op het lijstje om een keer te gaan spelen.
Herkenbaar :+ Ik heb The Room laatst bij GoG aangeschaft. Dus misschien toch maar eens opstarten. Overdag als de zon schijnt, want anders vind ik het eng :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Vrijdag schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:32:
[...]

[YouTube: Silent Hill 4 The Room - Trailer E3 2004 - PS2]
Oh ja, helemaal vergeten die game, blijkbaar geen indruk op me gemaakt in die tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy

koboy

Vrijdag schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:06:
[...]

Het is ook afhankelijk van hoe de schijf er in zit, al dan niet in de loop van de tijd wat scheefgezakt. Als hij bij mij erg veel herrie maakt haal ik de schijf er even uit en weer in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83
Ik twijfelde eerst, maar ik ga deze editie niet aanschaffen. Er zit een download code in het pakket en geen disc met steelbook case. Een gemiste kans, zeker voor die prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ik vind persoonlijk de CE van deel 1 mooier met een complete BB, maar deze is ook zeer mooi gemaakt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Het is vrijdag, en dat betekend tijd voor een nieuwe Lets Talk Playstation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
s0kkie schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 15:25:
Ik vind persoonlijk de CE van deel 1 mooier met een complete BB, maar deze is ook zeer mooi gemaakt weer :)
Deel die mening, maar als ik het algemeen kijk, waren de oudere CE vaak veel vetter dan nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PonyPony

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
Yonix schreef op zondag 9 maart 2025 @ 21:39:
[...]

En na 8,5 uur klaar met ‘Uncharted 2: Among Thieves’. (y)

‘Among Thieves’ is een mooie opvolger van ‘Drake’s Fortune’. Het level design is stukken beter, meer variatie in vijanden en de strakkere pacing zorgt voor een toffe game van begin tot eind - en de action pieces zijn groots en spectaculair!

Ik moet wel toegeven dat de combat soms frustrerend kan zijn met waves van vijanden en de ‘one shot’ enemies. Maar goed, dat is even dan even doorbijten - of 119 doodgaan en opnieuw proberen volgens de statistieken. :P

En nu? Door naar ‘Drake’s Deception’. _/-\o_

[Afbeelding]

Meteen een goede opening:
[Afbeelding]

Oh, en ik denk dat Nathan Drake mijn nieuwe favoriete game personage is! Zo goed geschreven en geacteerd, net als de rest in de game(s).
Phoe, Uncharted: Drake's Deception weet mij niet echt te grijpen; het kost me zelfs moeite om me erdoorheen te slaan. Geen idee waarom eigenlijk. :N Misschien komt het doordat U3 wel een heel groot beroep doet op mijn suspension of disbelief, nog meer dan de vorige delen, of door de combat, die weinig verandert met elk deel.

Het 'back-to-back' spelen zal hier ook zeker aan bijdragen; op een gegeven moment heb je het wel gezien/ gehad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Yonix schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 09:37:
[...]

Phoe, Uncharted: Drake's Deception weet mij niet echt te grijpen; het kost me zelfs moeite om me erdoorheen te slaan. Geen idee waarom eigenlijk. :N Misschien komt het doordat U3 wel een heel groot beroep doet op mijn suspension of disbelief, nog meer dan de vorige delen, of door de combat, die weinig verandert met elk deel.

Het 'back-to-back' spelen zal hier ook zeker aan bijdragen; op een gegeven moment heb je het wel gezien/ gehad. :P
Geen idee wat je bedoeld met suspension of disbelief, maar speel je misschien gewoon niet te veel ?.
Even een pauze nemen, zeker omdat je de spellen niet kent is niet zo gek(Even wat anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10:20
Yonix schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 09:37:
[...]

Deel 3 is inderdaad niet heel vernieuwend vergeleken met deel II. Al kwam ik er wel goed door. Deeltje IV daarentegen is echt fantastisch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 18:11
Carlos0_0 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 16:43:
[...]
Geen idee wat je bedoeld met suspension of disbelief[..]
Dat is het vermogen om te negeren dat iets niet echt is of niet mogelijk is, omdat het goed gemaakt is.
Je ongeloof (disbelief) wordt tijdelijk uitgeschakeld (suspended) omdat je van de film of game geniet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag
Nu weet ik waarom ik een PS5 heb gekocht!

Fantasy Beauties Premium Edition

Voor twee cent als je PS Plus hebt.

Totally worth it 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Vrijdag schreef op maandag 17 maart 2025 @ 19:42:
Nu weet ik waarom ik een PS5 heb gekocht!

Fantasy Beauties Premium Edition

Voor twee cent als je PS Plus hebt.

Totally worth it 8)
Moest echt even google wat dit voor een game was, geen idee of het wat is, maar voor €0,02 kun je inderdaad niks verkeerds doen, ook maar gekocht voor die prijs om hem ooit eens te proberen. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:11
Lekker puzzelen, niets mis mee :D

Inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Nee klopt, alleen bestellen via de officiële app blijft een gedoe. Wil ik de game kopen, dan moet ik inloggen, en na het inloggen moet ik weer de game zoeken, en weer op bestellen drukken, en dan weer het wachtwoord invullen.

Dat inloggen is 1 ding, maar laat me dan meteen in de winkelwagen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Linksquest schreef op maandag 17 maart 2025 @ 19:57:
Nee klopt, alleen bestellen via de officiële app blijft een gedoe. Wil ik de game kopen, dan moet ik inloggen, en na het inloggen moet ik weer de game zoeken, en weer op bestellen drukken, en dan weer het wachtwoord invullen.

Dat inloggen is 1 ding, maar laat me dan meteen in de winkelwagen |:(
App misschien eens downloaden van PlayStation?, scheelt iedere keer inloggen ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Resident Evil 9 gaat de franchise een nieuwe draai geven: https://playsense.nl/6428...e-een-nieuwe-draai-geven/

Gezien Capcom de laatste jaren in de juiste flow zit heb ik er wel vertrouwen in.Misschien een grote open-wereld achtige Resi ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
jori040 schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 12:53:
Resident Evil 9 gaat de franchise een nieuwe draai geven: https://playsense.nl/6428...e-een-nieuwe-draai-geven/

Gezien Capcom de laatste jaren in de juiste flow zit heb ik er wel vertrouwen in.Misschien een grote open-wereld achtige Resi ?
Ben inderdaad ook wel benieuwd, en zowel de remakes als deel 7 + 8 waren inderdaad fantastisch. Ik moet zeggen Revelations 1 en 2 vond ik ook geweldig, ik heb er wel vertrouwen in dat ze met deel 9 de goede keuze gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Carlos0_0 schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 07:15:
[...]

App misschien eens downloaden van PlayStation?, scheelt iedere keer inloggen ;).
Ik gebruik de officiële Playstation app, gewoon gedownload van de Playstation Store. Ik moet alleen bij aankopen opnieuw inloggen, niet als ik zo in de app wat wil doen. Wat mij alleen stoort zoals ik eerder zei is dat ik dan inlog, om dan alsnog het product opnieuw in de winkel wagen te doen, en dan alsnog uit veiligheid het wachtwoord bij het betalen moet invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Linksquest schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 14:45:
[...]

Ik gebruik de officiële Playstation app, gewoon gedownload van de Playstation Store. Ik moet alleen bij aankopen opnieuw inloggen, niet als ik zo in de app wat wil doen. Wat mij alleen stoort zoals ik eerder zei is dat ik dan inlog, om dan alsnog het product opnieuw in de winkel wagen te doen, en dan alsnog uit veiligheid het wachtwoord bij het betalen moet invoeren.
Je kan de playstation app niet uit de playstation store downloaden, je kan die uit de IOS of android store downloaden :) (Voor je smartphone of tablet).
Bij de app op mijn smartphone hoef ik niet constant opnieuw in te loggen, via de website zelf misschien . maar dat doe ik zelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Carlos0_0 schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 15:39:
[...]

Je kan de playstation app niet uit de playstation store downloaden, je kan die uit de IOS of android store downloaden :) (Voor je smartphone of tablet).
Bij de app op mijn smartphone hoef ik niet constant opnieuw in te loggen, via de website zelf misschien . maar dat doe ik zelden.
Bedoelde ook de Play store 8)7 Heb een Samsung Galaxy S22 Ultra

[ Voor 3% gewijzigd door Linksquest op 18-03-2025 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 14:45:
[...]
Wat mij alleen stoort zoals ik eerder zei is dat ik dan inlog, om dan alsnog het product opnieuw in de winkel wagen te doen, en dan alsnog uit veiligheid het wachtwoord bij het betalen moet invoeren.
Dat kun je gewoon uitzetten:

https://www.playstation.c...-store-checkout-password/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Kan ik inderdaad wel uitzetten, maar het check out wachtwoord heb ik niet zo moeite mee, maar wel dat als ik wat in een winkelwagen doe, en dan als ik inlog, alsnog alles opnieuw in het winkelwagentje moet doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10:20
Nu maak ik mij niet snel druk om zaken in de gamewereld, het is een hobby. Maar (hele rant dus ;) ), hoe Ubisoft trophies in AC Shadows heeft opgezet maakt mij niet blij. Trophies zijn in een SP game alleen vrij te spelen als je een internet connectie hebt, zonder die connectie worden trophies niet vrijgespeeld, en ook niet later alsnog unlocked als je verbinding weer aan is. Bizar, en niet gekeken naar de psn outtage van 8 (of was het 9) februari. Echt heel jammer dit. Komt door de animus hub launcher.

Sowieso al jammer dat games met eigen launchers op ps5 geen meerdere platinums toestaat, kijkend naar call of duty. Dus dat zal bij AC ook het geval worden vrees ik.

Bron: https://www.powerpyx.com/...ows-trophy-guide-roadmap/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PonyPony
jori040 schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 12:53:

Klinkt leuk maar je vergeet de engine. Die doet open world games niet het allerbeste recht toe zachtgezegd.

Al draait Wilds prima op de Pro met de goede settings, Had dit makkelijk op base moeten kunnen zonder Hiccups.

[ Voor 10% gewijzigd door PonyPony op 19-03-2025 19:24 ]

Pagina: 1 ... 102 ... 117 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties