Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:03
Raem schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 14:16:
[...]

Dat is best optimistisch volgens mij :P Ik verwacht eerder eind 2026.
Kan best, wait, we shall ;)

[ Voor 4% gewijzigd door BigF25 op 04-03-2025 14:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Yonix schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 07:28:
Eergisteravond begonnen aan ‘Uncharted: Drake’s Fortune’ uit de ‘Nathan Drake Collection’. Ik heb de Uncharted-serie nooit gespeeld en de vakantie leek mij een goed moment om er toch eens aan te beginnen. :)
Tof, veel plezier! Fantastische games met deel 4 wel echt als magnus opus van de serie.
Mss moet ik de oudere delen ook weer eens doorspelen :)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
s0kkie schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 10:51:
Toen Naughty Dog nog Naughty Gods waren, de goeie ouwe tijden :'(
Zijn nog steeds Gods natuurlijk. Wat struggles deze gen om met een nieuwe game te komen, maar hun laatste echte werk (TLOU part 2) is niets minder dan een meesterwerk.

Als Intergalactic een gedrocht van een game gaat worden, kun je zeggen dat Naughty Dog van die goeie ouwe tijd was.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:04
BigF25 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 14:12:
[...]

Idd, TLOU 2 is prachtig, onlangs weer uitgespeeld, wat een game pff.. zijn maar weinig studios die de kwaliteit van ND benaderen.
Wacht met smart op een nieuwe game van ND/Intergalactic, eind van het jaar of begin volgend jaar release, one can hope...
Dan zitten ze toch rondom de release van GTA6? Dat lijkt me niet handig...

Sowieso wel een probleem eigenlijk, dat GTA6. Niemand wil rondom die game een andere game uitbrengen natuurlijk.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:39
Rossi46 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:42:
[...]

Sowieso wel een probleem eigenlijk, dat GTA6. Niemand wil rondom die game een andere game uitbrengen natuurlijk.
En terecht 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:03
Rossi46 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 16:42:
[...]

Dan zitten ze toch rondom de release van GTA6? Dat lijkt me niet handig...

Gelijktijdig met Gta wilt niemand releasen idd, ook geen sony/nd. Een paar maanden later kan prima.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:23
Split Fiction gooit hoge ogen! Dat gaat weer genieten worden overmorgen.

https://www.reddit.com/r/Games/s/YN8r4ZmAKr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Tony Hawk's Pro Skater 3 en 4 remaster/remake komt op 11 juli uit. Man dit waren echt zulke vette games vroeger en zoveel gespeeld als kind zijnde. Deze ga ik zeker weten kopen *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:39
vinom schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:42:
Split Fiction gooit hoge ogen! Dat gaat weer genieten worden overmorgen.

https://www.reddit.com/r/Games/s/YN8r4ZmAKr
Ja ziet er vet en vernieuwend uit....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10:20
Leuke die herinneringen aan Uncharted! Ik heb de serie in januari 2023 voor het eerst gespeeld. Vooral vanaf deel 2 was ik hooked. Deel 4 is mijn favo en Lost Legacy vond ik ook een mooie bonus. Ik heb wel de itch om ze binnenkort weer eens te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:44
BigF25 schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 18:10:
[...]

Gelijktijdig met Gta wilt niemand releasen idd, ook geen sony/nd. Een paar maanden later kan prima.
Er is steeds geen officiële datum bekend voor GTA 6, het is nog niet eens zeker of de game dit jaar gaat uitkomen. Er is feitelijk maar één trailer getoond. Ik vraag me af of uitgevers nu gaan wachten op het verlossende antwoord. Ik wacht vooral op Death Stranding 2 en verder ben ik bezig met: Baldur's Gate 3 (kan niet wachten op patch 8, Diablo 4 en TLOU part 2. Dus ik ben voorzien voor dit jaar. GTA 6 koop ik wel voor de PS6 dan is de game hopelijk speelbaar in 60fps qualtiy mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:22
bRuud83 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:59:
[...]

Er is steeds geen officiële datum bekend voor GTA 6, het is nog niet eens zeker of de game dit jaar gaat uitkomen. Er is feitelijk maar één trailer getoond. Ik vraag me af of uitgevers nu gaan wachten op het verlossende antwoord. Ik wacht vooral op Death Stranding 2 en verder ben ik bezig met: Baldur's Gate 3 (kan niet wachten op patch 8, Diablo 4 en TLOU part 2. Dus ik ben voorzien voor dit jaar. GTA 6 koop ik wel voor de PS6 dan is de game hopelijk speelbaar in 60fps qualtiy mode.
Ja ik denk niet echt dat uitgevers er rekening mee houden, en als toch ineens de aankondiging komt. krijg je ineens bericht dat ze het spel wat later of misschien indien mogelijk eerder zullen uitbrengen.
Rockstar is een bedrijf geworden waar je geen rekening mee kan houden, want je weet toch niet wat ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
Carlos0_0 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:31:
[...]

Ja ik denk niet echt dat uitgevers er rekening mee houden, en als toch ineens de aankondiging komt. krijg je ineens bericht dat ze het spel wat later of misschien indien mogelijk eerder zullen uitbrengen.
Rockstar is een bedrijf geworden waar je geen rekening mee kan houden, want je weet toch niet wat ze doen.
Het zou wel heel naïef zijn om er geen rekening mee te houden. De releasedatum van de nieuwe Battlefield wordt mede bepaald door GTA VI. Dit is al indirect zo gecommuniceerd. Een spel dat langer dan een maand momentum kan houden is inmiddels uitzondering geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
mobygo76 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 14:09:
[...]

Het zou wel heel naïef zijn om er geen rekening mee te houden. De releasedatum van de nieuwe Battlefield wordt mede bepaald door GTA VI. Dit is al indirect zo gecommuniceerd. Een spel dat langer dan een maand momentum kan houden is inmiddels uitzondering geworden.
Probleem is je weet niet waar je rekening moet houden, want Rockstar houd ze poot stijf. ze communiceren helemaal niks.
Geen filmpje, geen screenshot zelfs of andere info.

Ik denk ook echt dat die 1ne trailer die getoond is, gewoon maar van ja het moet maar. want hackers hebben ingebroken bij ons(En anders gaan ze dingen tonen die wij niet willen).
Anders had Rockstar denk ik nooit een trailer getoond rond die tijd, en misschien tot nu toe nog wel eens niks laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 14:22:
[...]
ze communiceren helemaal niks.
Begin van de maand anders nog een bericht dat ze nog steeds on track zitten met een 2025 release.
https://variety.com/2025/...-two-earnings-1236299292/

Borderlands 4 heeft ondertussen een releasedate. (23 september). Dus rond die tijd zal GTA6 niet uitkomen. November lijkt me dan een logische maand om te lanceren.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Carlos0_0 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 14:22:
[...]

Probleem is je weet niet waar je rekening moet houden, want Rockstar houd ze poot stijf. ze communiceren helemaal niks.
Geen filmpje, geen screenshot zelfs of andere info.

Ik denk ook echt dat die 1ne trailer die getoond is, gewoon maar van ja het moet maar. want hackers hebben ingebroken bij ons(En anders gaan ze dingen tonen die wij niet willen).
Anders had Rockstar denk ik nooit een trailer getoond rond die tijd, en misschien tot nu toe nog wel eens niks laten zien.
Die hack was van september 2022. De trailer is van december 2023. Lijkt me niet dat dat iets met elkaar te maken heeft. Ook niets vreemds dat de eerste trailer van de game 2 jaar voor release is. De CEO van Take 2 heeft in februari nog gemeld dat ze op koers liggen voor een release van de herfst van dit jaar.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
Yonix schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 07:28:
Eergisteravond begonnen aan ‘Uncharted: Drake’s Fortune’ uit de ‘Nathan Drake Collection’. Ik heb de Uncharted-serie nooit gespeeld en de vakantie leek mij een goed moment om er toch eens aan te beginnen. :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De ‘Nathan Drake Collection’ is zo’n 10 jaar oud en ‘Drake’s Fortune’ zo’n 1417 jaar, but it still holds up; speelt leuker dan een ‘dertien in een dozijn-AAA’ uit 2025. (y)
‘Drake’s Fortune’ klaar (na zo’n 7 uur) en nu door naar ‘Among Thieves’. (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_-5m6_zfEW5L_XzybfU3h9hVZ6I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7xTLXSUqIx5veYHd7MeTwFmE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Enjoy! En speelt 'ie vlotter en lekkerder dan Drake's Fortune?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:44

Superkiwi

Hoi doei

mobygo76 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 14:09:
[...]
De releasedatum van de nieuwe Battlefield wordt mede bepaald door GTA VI.
Ze zijn al bezig met een nieuwe Battlefield ja? :D
Die games stonden ten tijde van BFBC2, BF3 en 4 echt hoog op mijn 'must buy' lijstjes, het zou tof zijn als ze die vlam weer weten aan te wakkeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 05-03-2025 23:41 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:46
Superkiwi schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 23:39:
[...]

Ze zijn al bezig met een nieuwe Battlefield ja? :D
Die games stonden ten tijde van BFBC2, BF3 en 4 echt hoog op mijn 'must buy' lijstjes, het zou tof zijn als ze die vlam weer weten aan te wakkeren.
Ja hoor, en eerste beelden hebben ze al getoond begin van de maand. Ik hoop ook dat dit een goede game word en een doorstart voor de franchise betekent.

https://pu.nl/artikelen/u...sedatum-niet-lekker-valt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Chelseamarre123 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 23:46:
[...]

Ja hoor, en eerste beelden hebben ze al getoond begin van de maand. Ik hoop ook dat dit een goede game word en een doorstart voor de franchise betekent.

https://pu.nl/artikelen/u...sedatum-niet-lekker-valt/
Waar zie jij dan footage van de nieuwe game?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
CLB schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 22:05:
Enjoy! En speelt 'ie vlotter en lekkerder dan Drake's Fortune?
Kan niet zeggen dat het verschil nu zo groot is tussen de twee delen, maar dat kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat dit de ‘remastered-versies’ zijn. Waarschijnlijk hebben die, naast de grafische updates, ook verbeteringen in combat t.o.v. de originelen.

Trouwens, ik stoor mij wel regelmatig aan de camera. Dat was leuk voor Resident Evil of Tomb Raider in ‘96, maar nu eerder frustrerend. Hopelijk wordt dat beter. :)

Oh, en het verhaal zit wel echt vol met plotholes en een hoog gehalte deus ex machina. Drake die allerlei puzzels en raadsels op moet lossen om verder te komen, maar dan toch constant tegen allerlei baddies aanloopt die de genoemde raadsels en puzzels niet hoefden te doen. Of, zoals nu in U2, een level waar je enkel een tranquilizer gun hebt, maar het geen probleem is om verdoofde guards van het dak te gooien. Het is lachwekkend soms. :P

Maar ondanks dit is de serie zeker vermakelijk! (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:17
Martinspire schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 06:07:
[...]

Waar zie jij dan footage van de nieuwe game?
YouTube: Introducing Battlefield Labs | Battlefield Studios

Het is inderdaad niet veel, maar wel enkele seconden aan beeld alles bij elkaar.

[ Voor 5% gewijzigd door FabianNL op 06-03-2025 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Yonix schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:03:
[...]

Kan niet zeggen dat het verschil nu zo groot is tussen de twee delen, maar dat kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat dit de ‘remastered-versies’ zijn. Waarschijnlijk hebben die, naast de grafische updates, ook verbeteringen in combat t.o.v. de originelen.

Trouwens, ik stoor mij wel regelmatig aan de camera. Dat was leuk voor Resident Evil of Tomb Raider in ‘96, maar nu eerder frustrerend. Hopelijk wordt dat beter. :)

Oh, en het verhaal zit wel echt vol met plotholes en een hoog gehalte deus ex machina. Drake die allerlei puzzels en raadsels op moet lossen om verder te komen, maar dan toch constant tegen allerlei baddies aanloopt die de genoemde raadsels en puzzels niet hoefden te doen. Of, zoals nu in U2, een level waar je enkel een tranquilizer gun hebt, maar het geen probleem is om verdoofde guards van het dak te gooien. Het is lachwekkend soms. :P

Maar ondanks dit is de serie zeker vermakelijk! (y)
Remasterd versies zijn inderdaad wel wat beter van 1 en 2, ook de besturing uiteraard.
Camera gaat nog wel beter worden denk ik, is al weer effe paar maanden geleden voor mij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 16:09
Mijn zoontje van 8 jaar zou graag FIFA willen spelen. Ik heb dit nog nooit gekocht, ben zelf geen voetbal lover maar mijn zoon speelt zelf voetbal.
Ik zou graag de oudere FIFA 23 willen kopen omdat deze goedkoper is. Ik ga niet de laatste kopen die heel duur staat (80 euro), misschien vindt hij het toch niet leuk.

Maar werkt Fifa 23 nog wel en kan er online gespeeld worden? EA heeft de fifa licentie niet meer sinds een paar jaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Cowboy_Henk schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 18:45:

Maar werkt Fifa 23 nog wel en kan er online gespeeld worden? EA heeft de fifa licentie niet meer sinds een paar jaren...
Jawel. Alleen heet het spel geen FIFA meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Ike. schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:32:
[...]

Jawel. Alleen heet het spel geen FIFA meer.
Ja weet ik. 😊 Dus is alles onder jaartal 2024 speelbaar off en online?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Yonix
Whoa, ‘Uncharted 2: Among Thieves’ is echt een grote stap voorwaarts vergeleken met ‘Drake’s Fortune’. Level design en pacing is vele malen beter en tevens het verhaal is veel beter geschreven, heerlijke humor ook - met ditto delivery door Nolan North en cast. (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0LerxW4zabdrEYFzlWPJtvCEUh4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wALQK1unUo17LBTFAQBAGLS7.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KAv5NFKbc7MRBBlnlk0674jpySo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/K5EPuKg4sZvKWavTY4Hh1HAA.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8GbnIhClHiNgUT2twqeMFDFWaRM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/D7wauf22dETO44UpaR13qAly.png?f=fotoalbum_large

Ben blij dat ik deze serie ein-de-lijk een kans heb gegeven. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Cowboy_Henk schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:27:
[...]

Fifa 23 is nog online speelbaar. Fifa 22 niet meer sinds eind 2024.

Google ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:37
Er is een nieuwe Robocop game aangekondigd, is geen DLC maar een stand alone expansion.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Yonix schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:07:
Whoa, ‘Uncharted 2: Among Thieves’ is echt een grote stap voorwaarts vergeleken met ‘Drake’s Fortune’. Level design en pacing is vele malen beter en tevens het verhaal is veel beter geschreven, heerlijke humor ook - met ditto delivery door Nolan North en cast. (y)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Yep mijn tweede favoriet. U4 blijft voor mij de topper.
In U2 moest ik echt schateren met dit. Simpel maar brilliant!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Cowboy_Henk schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:50:
[...]

Yep mijn tweede favoriet. U4 blijft voor mij de topper.
In U2 moest ik echt schateren met dit. Simpel maar brilliant!
[YouTube: Uncharted 2: Among Thieves "There's a guy above you ..."]
Dat, en elke keer als Chloe voor Nate een ladder beklimt: ‘You like this, don’t you?’ :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:46
Yonix schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:07:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Geniet ervan. 1 van de beste series ooit. Was ver voor zijn tijd dit spel.
Helaas komen zo'n games bijna niet meer uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 02:11:
[...]

Geniet ervan. 1 van de beste series ooit. Was ver voor zijn tijd dit spel.
Helaas komen zo'n games bijna niet meer uit.
Nee inderdaad zulk soort spellen komen gewoon zowat niet meer, jammer dit speelt gewoon zo heerlijk weg.
Je wordt bij Uncharted zo in het verhaal gezogen ook, tevens net als the Last of Us speelt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Op zich heeft het wel wel wat, maar geen fan van dat wit erbij.
Goed ik heb al de ps5 anniversary limieted edition controller, vind het wel prima bij 1 te houden haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cowboy_Henk

Komt zeker in huis! Lekker co op spelen met mijn vrouw of mijn kinderen, of mijn kinderen tegen elkaar.
Bij It takes two hadden we ook uuuuren plezier!
Hazelight heeft terug een toppertje gemaakt, amper bugs en smooth 60fps gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:06

Dit ziet er toch best gaaf uit :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gerwin89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 10:25
Yonix schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 22:19:
[...]

Dat, en elke keer als Chloe voor Nate een ladder beklimt: ‘You like this, don’t you?’ :D
En de 'well well well' grapjes niet te vergeten ;)

Ik ben nu ook net klaar met de trilogie voor de tweede keer uitspelen. Heerlijke games echt! :D
Af en toe voor mij nog best pittig om de 'normal' moeilijkheidsgraad, maar ik heb het gered :>

Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Ik krijg nu ook zin om Uncharted nogmaals door te spelen. Mogelijk na AC Shadows maar eens oppakken.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
Gerwin89 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:00:
[...]

En de 'well well well' grapjes niet te vergeten ;)

Ik ben nu ook net klaar met de trilogie voor de tweede keer uitspelen. Heerlijke games echt! :D
Af en toe voor mij nog best pittig om de 'normal' moeilijkheidsgraad, maar ik heb het gered :>
Scheel dat je dus dan nog niet klaar ben, hup deel 4 opstarten en erna the lost Legehacy.
Hup hup beethe oopschieten :+ , beetje doorspelen :D .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisZ88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:20
Cowboy_Henk schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:27:
[...]

Game is al een paar keer in aanbieding geweest en waarschijnlijk gebeurt dat nog wel (50% zeker) en miss zelfs wel gratis (dat was vorig jaar ook het geval als ik mij goed herinner, als een van de ‘maandelijkse’ gratis games).

Ik heb het jaren met veel plezier gespeeld, maar het grote nadeel is dat je elk jaar ‘opnieuw’ begint (ultimate team helemaal) en de hele ‘groep’ spelers gaat meestal mee. Dus ik zou wel de meest recente aanraden, om er zo lang mogelijk plezier van te hebben :)

Edit: game is momenteel ook in de aanbieding in de PS store voor 23,99 euro :)

[ Voor 17% gewijzigd door DennisZ88 op 07-03-2025 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Mijn zoontje van 8 jaar zou graag FIFA willen spelen. Ik heb dit nog nooit gekocht, ben zelf geen voetbal lover maar mijn zoon speelt zelf voetbal.
Ik zou graag de oudere FIFA 23 willen kopen omdat deze goedkoper is. Ik ga niet de laatste kopen die heel duur staat (80 euro), misschien vindt hij het toch niet leuk.

Wat @DennisZ88 zegt: FIFA/FC is regelmatig in de aanbieding, en het lijkt erop dat dat ieder jaar nog sneller na release gebeurt dan het jaar ervoor. Zal wel iets met verkoopaantallen te maken hebben :P

Ik was zelf ook ooit zo'n dwaas die 'm meteen bij release voor de volle mep ging halen :+ terwijl ik alleen maar Pro Clubs doe met vrienden. De laatste jaren spelen we gewoon Pro Clubs van het jaar er voor door, tot er een goede aanbieding voorbij komt voor de nieuwste. Ik heb geen idee hoe lang dat lukt, maar 6 maanden was in ieder geval geen probleem. Enige is dat de "pool" van spelers natuurlijk wel kleiner wordt en je daardoor soms wat langer moet wachten tot er een game is gevonden. Geen idee of dat met FUT ook zo is, dat doe ik eigenlijk nooit.

FC25 heb ik een tijdje terug in de PS Store opgepikt voor € 26,- oid.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 16:06
Oei, Maar goed dat er geen Edge versie is...

"Sony Interactive Entertainment heeft een speciale DualSense Wireless Controller The Last of Us Limited Edition onthuld in een bericht op Blog.PlayStation.com."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Shaker74 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 14:42:
Oei, Maar goed dat er geen Edge versie is...

"Sony Interactive Entertainment heeft een speciale DualSense Wireless Controller The Last of Us Limited Edition onthuld in een bericht op Blog.PlayStation.com."
Kijk effe een klein stukje naar boven, daar staat het ook + filmpje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Het is weer vrijdag, en dat betekend een nieuwe Let's Talk Playstation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Eerste screenshots van de Battlefield 6 alpha. Krijg er enorme BF4 vibes van, ben toch wel benieuwd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lk5zKGixDAyFD661qnIcZaw-X7M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LSlqsa1y0e9P4EDEBv77C5t6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vE4YPSASbfFHBe8xgE_QJZjZD8Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eLsFJ6VMFB8xvVqiia2pvFes.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Death Stranding 2-releasedatum wordt mogelijk zondag onthuld: https://gamer.nl/nieuws/p...-mogelijk-zondag-onthuld/

Metal Gear Solid Delta:Deze game staat ook hoog op m'n lijstje.[Aug]

[ Voor 18% gewijzigd door jori040 op 07-03-2025 19:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
Mijn zoontje is logeren, dus papa kan weer even gamen. 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n_8h97rL6-NecJDMXUV0907eqVk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yg0UR3l42w8zafb4Da86pxix.jpg?f=fotoalbum_large

Maar niet lang, want vanavond gezellig uiteten met de missus. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83
Hier kijk ik echt naar uit. Hopelijk een release in de zomer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
bRuud83 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 18:35:
[...]
Hier kijk ik echt naar uit. Hopelijk een release in de zomer.
Met Kojima weet je het maar nooit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 23:07

momenteel is de digitale versie van FC25 in de aanbieding voor 24euro in de PS store :) https://store.playstation...20050_00-25STANDARDBUNDLE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Sj0eRdJuH schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 01:22:
[...]

momenteel is de digitale versie van FC25 in de aanbieding voor 24euro in de PS store :) https://store.playstation...20050_00-25STANDARDBUNDLE
Wow thanks! Paar dagen geleden nog volle pot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0

Moet zeggen deze trailer mij ook wel aanspreekt, ook al is het misschien niet per se mijn soort gameplay(Tijdens de actie scenes).
Maar het lijkt toch ook wel een beetje om een spannend verhaal te gaan, en niet alleen maar hakken etc. en de story is een beetje bijzaak wat er maar bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Videopac

Rommelt wat aan.

Ik heb een PS5 slim online edition en ben nu al een paar uur bezig dat ding aan de praat te krijgen.
Momenteel krijg ik een CE-113524-6 foutmelding “Er is een time-out van de serververbinding opgetreden”. Op internet vind ik alleen iets dat ik dan maar IPv6 voor mij thuisnetwerk uit moet zetten. Kan de PS5 inderdaad niet met IPv6 overweg of zijn er andere mogelijke oorzaken van dit probleem?

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:58
@Videopac Je bedoelde neem ik aan een PS5 Digital Edition 😉

Lijkt mij duidelijk dat je netwerk instellingen het probleem zijn;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hQlh8zYcnp3kZgnWbT-3XHzkZpM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/H7v2Kh8cY8PMRiZSTr6UIfU5.png?f=fotoalbum_large

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Als ik zie hoe sommige hier van games genieten ben ik best jaloers.

Ben nu 38 en heb altijd ontzettend veel plezier uit gamen gehaald maar sinds ik hier een PS5 Pro heb staan is het helemaal ingezakt. Speel eigenlijk alleen maar een beetje Farm Simulator.

Had ontzettend veel zin om Star Wars outlaws te spelen maar zodra ik de game heb opgestart heb er gewoon geen zin meer in..

Soms denk ik, ah even lekker gamen en dan ga ik voor de tv zitten maar als dan bij wijze van de tv op de verkeerde input staat heb ik er al geen zin meer in.

Tijd voor een nieuwe hobby denk ik..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yonix
Yonix schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 17:37:
Mijn zoontje is logeren, dus papa kan weer even gamen. 8)

[Afbeelding]

Maar niet lang, want vanavond gezellig uiteten met de missus. :p
En na 8,5 uur klaar met ‘Uncharted 2: Among Thieves’. (y)

‘Among Thieves’ is een mooie opvolger van ‘Drake’s Fortune’. Het level design is stukken beter, meer variatie in vijanden en de strakkere pacing zorgt voor een toffe game van begin tot eind - en de action pieces zijn groots en spectaculair!

Ik moet wel toegeven dat de combat soms frustrerend kan zijn met waves van vijanden en de ‘one shot’ enemies. Maar goed, dat is even dan even doorbijten - of 119 doodgaan en opnieuw proberen volgens de statistieken. :P

En nu? Door naar ‘Drake’s Deception’. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QX3YUpBxa7rcb5ragc95Cr-g0sw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q2pwolD4gVwoc2gzyHbPVfW3.jpg?f=fotoalbum_large

Meteen een goede opening:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s_uKbfOuX8Msruh7zRrSZTVxfC4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Jd6AHcV8Uf8ekawjmObTztFg.png?f=fotoalbum_large

Oh, en ik denk dat Nathan Drake mijn nieuwe favoriete game personage is! Zo goed geschreven en geacteerd, net als de rest in de game(s).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:31
schumi1986 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 21:36:

Ben nu 38 en heb altijd ontzettend veel plezier uit gamen gehaald maar sinds ik hier een PS5 Pro heb staan is het helemaal ingezakt. Speel eigenlijk alleen maar een beetje Farm Simulator.

Had ontzettend veel zin om Star Wars outlaws te spelen maar zodra ik de game heb opgestart heb er gewoon geen zin meer in..

Soms denk ik, ah even lekker gamen en dan ga ik voor de tv zitten maar als dan bij wijze van de tv op de verkeerde input staat heb ik er al geen zin meer in.

Mijn tip: Laat het los.

Heel herkenbaar wat je zegt voor mij. Maar het komt bij mij in periodes/vlagen. Paar games gespeeld sinds oktober, superveel lol gehad maar nu Death Stranding begonnen en nu precies hetzelfde als wat je zegt. Ik voel het niet.
Maar dus nu even dus geen gamen voor mij. Waarschijnlijk komt het later dit jaar wel weer, waarschijnlijk niet DS maar pak ik nog andere game op die ik dan goedkoper kan vinden.
Maar ik ga mezelf niet dwingen, het komt wel weer. Misschien eerder, misschien later, maar ga me er niet druk om maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Herken het heel erg. Ik heb plezier teruggekregen door een stem deck en meer indie games. Denk aan Hades 2, of into the breach. Daardoor kwam ik erachter dat die blockbuster games met verhaaltjes minder mijn cup of tea beginnen te worden. Speel nu weer echte gameplay games. 100+ uur in elden ring en 50+ in Zelda.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Yonix schreef op zondag 9 maart 2025 @ 21:39:
Op welk moeilijkheidsniveau speel je eigenlijk? Have fun weer!
Hier pas op de helft van Uncharted 1, je gaat snel jij!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
CLB schreef op zondag 9 maart 2025 @ 21:58:
[...]

Op welk moeilijkheidsniveau speel je eigenlijk? Have fun weer!
Hier pas op de helft van Uncharted 1, je gaat snel jij!
Normal, maar dat kan soms al best uitdagend zijn. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 16:46
DEATH STRANDING 2: ON THE BEACH Special Panel:
YouTube: PlayStation® Presents DEATH STRANDING 2: ON THE BEACH Special Panel ...

Trailer:
YouTube: DEATH STRANDING 2: ON THE BEACH | Pre-Order Trailer

Release date: 26 juni
Pre-orders: 17 maart

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Holy moly wat ziet dit er gaaf uit zeg. Decima krijgt toch verrekte gave plaatjes op het scherm getoverd.

En over 3 maanden kunnen we al los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PonyPony
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 30-03 23:12
kazuka schreef op zondag 9 maart 2025 @ 22:32:
[YouTube: DEATH STRANDING 2: ON THE BEACH | Pre-Order Trailer]

Holy moly wat ziet dit er gaaf uit zeg. Decima krijgt toch verrekte gave plaatjes op het scherm getoverd.

Hehe wou m net posten. Legendary! super lang op gewacht echt zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
Death Stranding 2 collectors edition:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RnsI2ANXUSv9Ff278atjGWRshlE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qFygfpRuHbwgtbfLNxcIJXSr.jpg?f=fotoalbum_large
€249,99, inclusief het spel (deluxe edition t.w.v €89,99) Het volgende zit erbij:

Full Game Digital Download
48-hour Early Access to the game
Collector’s Box
15” Magellan Man Statue
3” Dollman figurine
Art cards
Letter from Hideo Kojima

In-game items:
Machine Gun (MP Bullets) LV1 early unlock
Battle Skeleton: Gold (LV1, LV2, LV3)
Boost Skeleton: Gold (LV1, LV2, LV3)
Bokka Skeleton: Gold (LV1, LV2, LV3)
Quokka Patch
Chiral Feline Patch
Why Me? Patch

[ Voor 45% gewijzigd door Enigmus op 10-03-2025 22:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:10

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Heb vorig jaar Death Stranding gespeeld en was best wel in dubio over het spel. Ik vond het verhaal en alle cutscenes eigenlijk totaal niet boeiend. Ook de actie vond ik eerder irritant dan leuk.
Het opbouwen van de wereld met wegen etc vond ik wel echt erg leuk om te doen om daarna lekker postbode te spelen. Beetje zen werd ik ervan. Ook de muziek in combinatie met de mooie beelden waren top.

Dus niet verrassend dat ik ook van deze trailer in dubio ben. Het verhaal zal me waarschijnlijk wederom niet veel boeien en hoop dat die niet denkt dat er nog meer cutscenes nodig zijn of nog meer actie :P

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-03-2025 22:51 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

uchiha tijntje schreef op zondag 9 maart 2025 @ 22:47:
[...]

Heb vorig jaar Death Stranding gespeeld en was best wel in dubio over het spel. Ik vond het verhaal en alle cutscenes eigenlijk totaal niet boeiend. Ook de actie vond ik eerder irritant dan leuk.
Het opbouwen van de wereld met wegen etc vond ik wel echt erg leuk om te doen om daarna lekker postbode te spelen. Beetje zen werd ik ervan. Ook de muziek in combinatie met de mooie beelden waren top.

Dus niet verrassend dat ik ook van deze trailer in dubio ben. Het verhaal zal me waarschijnlijk wederom niet veel boeien en hoop dat die niet denkt dat er nog meer cutscenes nodig zijn of nog meer actie :P
Hah ja het is zeker niet voor iedereen, Kojima blijft toch erg smaakgevoelig. Maar ik kan er geen genoeg van krijgen, hoe meer cutscenes hoe beter :P Ik speelde deel 1 tijdens de Covid piek toen iedereen gedwongen thuis zat en dat maakte het voor mij persoonlijk een nog betere game, gezien de raakvlakken en het gevoel van isolatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Enigmus
kazuka schreef op zondag 9 maart 2025 @ 22:56:
[...]

Hah ja het is zeker niet voor iedereen, Kojima blijft toch erg smaakgevoelig. Maar ik kan er geen genoeg van krijgen, hoe meer cutscenes hoe beter :P Ik speelde deel 1 tijdens de Covid piek toen iedereen gedwongen thuis zat en dat maakte het voor mij persoonlijk een nog betere game, gezien de raakvlakken en het gevoel van isolatie.
Exact dit. Het spel raakte veel gronden met waar we destijds te maken hadden met social commentary. Profetisch zoals we gewend zijn van Kojima.

Je hebt 100% gelijk dat zijn werk niet voor iedereen is. Het is een slow-burn en wijkt af van instant-gratification en easy-to-digest content. Hier is niks mis mee, maar het is fijn om developers te hebben die out-of-the-box denken.

Buiten dat sommige dialoog momenten te lang duurde en soms met teveel woorden iets duidelijk wilde maken was de science fiction lore interessant. Existentialisme, paleontologie, sociologie, eschatologie, (culturele) anthropologie, etc waren goed geintegreerd als pseudo-science, uitgelegd door de Otacon van het spel: Heartman. Leuk dat we hem weer terug zullen zien.

Vind het verder wel een goede stap dat Kojima een breder publiek zal aanspreken door meer nadruk op actie te leggen. Was geen fan van de combat in het eerste deel, maar het ziet er in DS2 beter uit. In ieder geval is er geen angst meer voor een voidout wanneer je iemand dood; we knallen nu robots neer blijkbaar.

Als laatste kijk ik uit naar het vervolg van het verhaal. Het einde van deel 1 bracht tranen, opluchting en eigenlijk een einde met alle puntjes op de i. Heb het idee dat DS2 een meer emotioneel beladen verhaal gaat hebben.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ZEPbLCunIHcwHIGJ18eHVE0iNE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o8de2hmXM8p07liPHACAJeS0.jpg?f=fotoalbum_large

Op de valreep. Ik had nog cadeau bonnen die ik bijna vergeten was én alle vaste lasten zijn voor deze maand voldaan. Dus er was ruimte 8)

Net op tijd, want nu is het weer gestegen in prijs.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:58

Heel herkenbaar, zeker de laatste jaren. Vorig jaar ook nog een Pro gehaald, inclusief een nieuwe OLED en eigenlijk alleen de eerste Alan Wake doorgespeeld en wat potjes Black Ops.

Er is trouwens een topic met ‘lotgenoten’: Plezier in gamen deels kwijt, wellicht kun je daar ook nog ideeën en tips uithalen. Soms is het ook gewoon prettig om te lezen dat er meer mensen zijn die ergens last van hebben :)

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Yonix schreef op zondag 9 maart 2025 @ 22:04:
Normal, maar dat kan soms al best uitdagend zijn. :P
Hier ook ja, nog wat artifacts verzamelen ook, of gewoon lekker doorbeuken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Ik kijk de kat even uit de boom, ik werd even niet zo warm van de trailer, mede ook omdat ik gemengde gevoelens had na het spelen van deel 1. Ik vond het verhaal en setting tof, maar de gameplay vond ik niks, tenminste dat post bezorging gedeelte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Linksquest schreef op maandag 10 maart 2025 @ 10:02:
[...]

Ik kijk de kat even uit de boom, ik werd even niet zo warm van de trailer, mede ook omdat ik gemengde gevoelens had na het spelen van deel 1. Ik vond het verhaal en setting tof, maar de gameplay vond ik niks, tenminste dat post bezorging gedeelte.
Grappig om te lezen. :) Als Kojima gewoon een Post NL versie zou uitbrengen zonder verhaal en cutscenes zou ik dat niet erg vinden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Ik heb het plezier in gamen sinds een maandje juist weer helemaal terug gevonden sinds ik een mooie 1440p game PC heb gebouwd.

Ik had vooraf de Pro nog wel overwogen, maar toen ik de prijzen zag dacht ik: dan nog maar wat meer investeren en er een goede PC naast zetten :+ Meteen mijn thuiswerkplek ook een mooie update gegeven. Ik merkte namelijk ook precies hetzelfde als jij: een catalogus met ontelbare games, maar na het opstarten gewoon geen zin meer. Ook games die ik nog nooit gespeeld had en waarvan ik dacht: ah cool, die ga ik even downloaden en spelen. Direct na het opstarten geen zin meer. Geen idee waarom, maar de Pro had daarin geen verschil gemaakt.

Met de PC zit ik in een soort 2e jeugd. 2 Schermen; op een Ultrawide gamen en er nog eentje bij waarop ondertussen Youtube / GoT / TV aan staat. Lekker casual WoW, Apex Legends, FS2024, Cities Skylines en Marvel Rivals spelen, terwijl ik ondertussen nog naar andere dingen luister. Heerlijk. Daar gaan op termijn zeker nog games bij komen als Planet Coaster 2, wat op een console toch niet lekker speelt vind ik.

En gezien er tegenwoordig veel Crossplay is, kon ik zo vorig weekend in de Mancave multiplayeren met mijn zoontjes. Ik op de PC, zij splitscreen op de PS5 en de beamer. Super tof.
Zelf heb ik de PS5 nu 4 weken niet meer aangeraakt :X maar bij een mooie nieuwe release of op termijn gaat dat vast wel weer gebeuren :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PonyPony
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 30-03 23:12
kazuka schreef op zondag 9 maart 2025 @ 22:56:
[...]

Same here! die langste met Heartman is echt fantastisch. er mogen van mij nog wel dubbel zoveel cutscenes in de game echt pure cinema!. Kreeg nu alweer kippenvel van de OST kan niet wachten om weer een half uur lang ergens met een prachtige vista muziek te gaan zitten luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
uchiha tijntje schreef op zondag 9 maart 2025 @ 22:47:
[...]

Herkenbaar. In het verleden heb ik 'Death Stranding' meermaals geprobeerd, echter het kon mij nooit echt vatten. Tot een paar maanden terug, want op één of andere manier klikte het toen gewoon en zat ik er he-le-maal in. Uiteindelijk zo'n 40 uur mee zoet geweest en het wat toch echt wel een toffe ervaring.

Toegegeven moet worden: het is wel een bijzondere game die niet voor iedereen lijkt te zijn. Desalniettemin ben ik blij dat ik hem heb gespeeld en ik kijk dan ook met veel plezier uit naar het vervolg. _/-\o_
CLB schreef op maandag 10 maart 2025 @ 09:17:
[...]

Hier ook ja, nog wat artifacts verzamelen ook, of gewoon lekker doorbeuken?
We gaan gewoon lekker door! 8) Wil alle 'Uncharted-games' gespeeld hebben, voordat de remaster van 'Days Gone' dropt (april). (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83

Ik had gehoopt op een zomer release en ja hoor mijn gebeden zijn gehoord. _/-\o_ . Vanochtend even de trailer gekeken en mijn hype level heeft het plafond berijkt. Ik twijfel nog of ik de special edition met beeldje ga aanschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:19
[...]

‘Among Thieves’ is een mooie opvolger van ‘Drake’s Fortune’. Het level design is stukken beter, meer variatie in vijanden en de strakkere pacing zorgt voor een toffe game van begin tot eind - en de action pieces zijn groots en spectaculair!

Ik moet wel toegeven dat de combat soms frustrerend kan zijn met waves van vijanden en de ‘one shot’ enemies. Maar goed, dat is even dan even doorbijten - of 119 doodgaan en opnieuw proberen volgens de statistieken. :P

En nu? Door naar ‘Drake’s Deception’. _/-\o_

[Afbeelding]

Meteen een goede opening:
[Afbeelding]

Oh, en ik denk dat Nathan Drake mijn nieuwe favoriete game personage is! Zo goed geschreven en geacteerd, net als de rest in de game(s).
Heel gaaf, ik ben groot fan van de Uncharted serie! Speel je hem dan ook in het Nederlands? Ik vind het een van de weinige (volgens mij is het ook een van de weinige in het Nederlands?) games waarbij dit best goed geacteerd is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Wie reageert doet dat denk ik identiek: Herkenbaar!
Ik heb hetzelfde gevoel sinds de PS5 zelf, dus alweer een paar jaar. Ik heb geen bitcoins te spenden, maar sinds de PS2 koop ik de consoles zodra ze uitkomen (maar niet tegen scalper prijzen).
Ook de PSVR2 was er snel, terwijl ik er eigenlijk maar 1 game serieus op speel, dus een dure game zo (Puzzling Places). Maar natuurlijk inmiddels wel 18 games gekocht die digitale stof happen..:(

Ik had hier wat voorbeelden van games geschreven en weer weggehaald, maar misschien is voor mij het beste voorbeeld de rally game WRC9. Deel 10 was redelijk nieuw, (dus) deel 9 voor een paar euro in de Store.
'Vroeger' speelde ik een level keer op keer om mijn tijd te verbeteren. Nu? Ik hoop dat de routes zo kort mogelijk zijn, ben ik snel door de game heen..Al dat tunen en personeel beheren? Val me niet lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 09:56

Ik had hetzelfde gevoel; weliswaar op de base PS5 maar heb een Black Myth geprobeerd. Daar kon ik me dan wel weer goed in vinden om telkens een stukje verder te gaan en een baas aan te pakken. Het past ook beter bij de levenstijd die ik nu heb (41j, 2 kindjes).

Welk soort speel je dan graag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
mprkooij schreef op maandag 10 maart 2025 @ 13:20:
[...]

Heel gaaf, ik ben groot fan van de Uncharted serie! Speel je hem dan ook in het Nederlands? Ik vind het een van de weinige (volgens mij is het ook een van de weinige in het Nederlands?) games waarbij dit best goed geacteerd is. :)
Ik heb hem zowel in het Engels, als eens per ongeluk ook in het Nederlands gespeeld.
Dat kwam meer omdat je aan het begin een taal moet selecteren, of ik heb via instellingen gedaan.

Maar dit spel is heel goed in het Nederlands te doen, ook de stemmen die bij de personages zitten kloppen gewoon(Komen niet gek over als je het hoort ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Carlos0_0 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:41:
[...]

Ik heb hem zowel in het Engels, als eens per ongeluk ook in het Nederlands gespeeld.
Dat kwam meer omdat je aan het begin een taal moet selecteren, of ik heb via instellingen gedaan.

Maar dit spel is heel goed in het Nederlands te doen, ook de stemmen die bij de personages zitten kloppen gewoon(Komen niet gek over als je het hoort ofzo).
Alle respect voor de Nederlandse stemacteurs, maar ik kan daar geen minuut naar luisteren. Ook (meestal geanimeerde) nagesynchroniseerde films niet. Laat me lekker naar Chris Pratt luisteren in plaats van Laurus van Rooijen en naar Jack Black in plaats van Marcel Jonker.. (wie?)

[ Voor 9% gewijzigd door WaterFire op 10-03-2025 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Over Death Stranding gesproken, ik zie de Directors Cut nu in de aanbieding in de PS Store voor 19,99.

Heb hem zelf niet gespeeld en ik twijfel om hem aan te schaffen. Ben zelf in IJsland geweest dus het landschap spreekt me wel aan, maar sinds ik voornamelijk Souls games speel boeien verhalen en cutscene’s me eigenlijk niet meer zoveel maar ik begrijp dat er daarvan dus echt veel in zitten.

What to do?

Heb als backlog ook nog Lies of P en Steller Blade liggen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:56

Oxigeon

En zo is dat!

Greatsword schreef op maandag 10 maart 2025 @ 16:02:
Over Death Stranding gesproken, ik zie de Directors Cut nu in de aanbieding in de PS Store voor 19,99.

Heb hem zelf niet gespeeld en ik twijfel om hem aan te schaffen. Ben zelf in IJsland geweest dus het landschap spreekt me wel aan, maar sinds ik voornamelijk Souls games speel boeien verhalen en cutscene’s me eigenlijk niet meer zoveel maar ik begrijp dat er daarvan dus echt veel in zitten.

What to do?

Heb je "Playstation Plus Extra"? volgens mij zit hij daar standaard inbegrepen namelijk

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

What to do?

Lies of P. :) Leuke soulslike.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 14:19

Deze ouwe lul loopt nog 6 jaar op je voor en verschillende van dat soort periodes mee gemaakt. Ik game alweer 40 jaar :X en daar zitten genoeg jaren tussen dat ik bijna niet naar gamen om keek. Vriendinnen, uitgaan en andere hobby's waren (gelukkig) belangrijker in die periodes.

Soms was het veranderen van platform/genres genoeg als dat platform/genre een compleet andere ervaring kon geven. Zo heb ik mijn VR periodes en een simrig staan die hoogstens 3 maanden per jaar in sessies gebruikt wordt, maar andere keren was het volledig loslaten de oplossing. En dan zit ik ineens maanden later weer 100+ uur Snowrunner te spelen :+

En het volgende is helemaal mijn mening dus niemand hoeft zich aangevallen te voelen, maar heel veel geprezen moderne games vind ik helemaal niet zo goed. Ja ze zien er mooi uit en vaak is de gameplay ook goed, maar weinig games die nog legendarisch goede verhalen brengen of net even dat extra/verrassende/verfrissende brengen wat je met plezier een game laat spelen en nieuwe dingen laat ervaren. Veel te vaak bekruipt mij het gevoel bij een moderne game dat ik het al een keer gespeeld heb en dat die game van zeg 10 jaar geleden veel meer deed om mij tot het einde geboeid te houden. Sommige mensen hebben daar totaal geen last van of zijn gewoon te jong om te vergelijken dus dat kan er ook voor zorgen dat je gehyped wordt voor het soort games die jou persoonlijks niets speciaals brengen.

Veel games voelen voor mij zielloos aan in de AAA sectie wat op zich ook logisch is met de professionele aanpak met duizenden medewerkers en een winst die altijd moet groeien. Bijna alle games die mij voor een langere tijd kunnen blijven boeien komen uit de AA en indie hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

What to do?

Hideo Kojima staat bekend om de vele (en soms lange) cutscenes en enorm diepgaande verhalen :)
Stellar Blade op high difficulty is best pittig en komt bij een Souls game in de buurt imo, ook nog best wel veel verhaal maar minder dan een Kojima game. En Lies of P heb ik zelf nog nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman

En dat waarschijnlijk ook nog eens met een goede performance en prima resolutie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
Hulleman schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:00:
[...]

En dat waarschijnlijk ook nog eens met een goede performance en prima resolutie.
Kojima doet echt heel mooie dingen met die Hollandsche Decima engine!
Benieuwd hoeveel tech uitgewisseld word met Guerrilla Games voor de volgende Horizon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:12
[...]

Daarom begrijp ik ook niet dat ND helemaal is gestopt met Uncharted.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

AMD's FSR4 is in samenwerking met Sony gebouwd. Die tech gaan we vanaf volgend jaar ook terugzien in de volgende iteratie van PSSR op de PS5 Pro:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
WaterFire schreef op maandag 10 maart 2025 @ 15:56:
[...]

Alle respect voor de Nederlandse stemacteurs, maar ik kan daar geen minuut naar luisteren. Ook (meestal geanimeerde) nagesynchroniseerde films niet. Laat me lekker naar Chris Pratt luisteren in plaats van Laurus van Rooijen en naar Jack Black in plaats van Marcel Jonker.. (wie?)
Ik normaal ook niet, maar op de 1 of andere manier bij uncharted wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb ooit een Ratchet & Clank in het Nederlands gespeeld. Geen idee meer welk deel, maar was opzich ook nog niet zo slecht gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:33

Mag ik dan een ander topic aanraden: Plezier in gamen deels kwijt. Daar staan veel tips en ervaringen.
Daarnaast zijn er wat clubs, o.a. voor de oudere Tweakers (die ook vader zijn). Het is net als sporten. Samen gamen motiveert. Ik heb heel Elden Ring en wat andere games met mede-Tweakers gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:33

What to do?

Zoals @uchiha tijntje al terecht zei: Lies of P. Als je van Souls games houdt dan is er denk ik geen betere niet From Software.
Sterker nog, voor sommige zal dat vloeken in de kerk zijn, maar Lies of P is waarschijnlijk beter. FS maakt fantastische games qua setting en sfeer, maar optimalisatie hebben ze nog nooit van gehoord. Lies of P is pure kwaliteit.

Daarnaast, los van de backlog, kan ik ook de nieuwe Lords of the Fallen aanraden. Reviews zullen anders zeggen, maar tegenwoordig is, zeker op de Pro, de performance goed. Er zijn nogal wat patches geweest, die ook de nodige extra speelelementen hebben toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 14:24:
Iemand toevallig wat concretere info gevonden over Indiana Jones-release voor de PS5? Vrij stil so far...
Game komt 17 april uit. Nog niet officieel bekend gemaakt, maar billbil-kun is zeer betrouwbaar.

https://www.dealabs.com/m...rcle-ancien-sur-ps5-60055

Pagina: 1 ... 101 ... 117 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties