• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Is er ook een mogelijkheid om airco’s van Bosch aan te sturen via CC of eventueel in de toekomst? Vriend is hier op visite en die is wel onder de indruk maar heeft net Bosch laten installeren 😉

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:34
D-Ed schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 11:11:
Is er ook een mogelijkheid om airco’s van Bosch aan te sturen via CC of eventueel in de toekomst? Vriend is hier op visite en die is wel onder de indruk maar heeft net Bosch laten installeren 😉
Bosch is omgelabelde Midea toch? Die zou dan mee kunnen met het werk wat momenteel voor Midea wordt gedaan.

ClimateControl - Smarthome integratie voor je airco --- ClimaCompass - vergelijk airco specs en vind de goedkoopste leverancier --- Trapwijzer - fietsen vergelijk

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
LED-Maniak schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 12:10:
[...]

Bosch is omgelabelde Midea toch? Die zou dan mee kunnen met het werk wat momenteel voor Midea wordt gedaan.
Geen idee eigenlijk.. Waar kan ik hem naar doorverwijzen voor meer informatie?

• Magiaconatus
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 20:33
Het enige apparaat dat niet van Midea of Bosch is, is de Climate 6100. Die wordt, van alle mogelijke fabrikanten, door Sharp gemaakt.

Je kunt hem gewoon vragen om wat foto’s te maken van de typeplaatjes op de buiten- en binnenunits.

Afbeeldingslocatie: https://storage.googleapis.com/prod-nkve-se/public/media/2023/06/kombo-1-.webp

[ Voor 17% gewijzigd door Magiaconatus op 18-09-2026 16:36 ]

• Wagner.M
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 14:03
LED-Maniak schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 12:10:
[...]

Waar kan ik hier meer over te weten komen? Laat me alsjeblieft weten wanneer Midea beschikbaar is om te testen. Ik zou dan een module aanschaffen, samen met een andere voor MHI.

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:11
In de nieuwe firmware komt ook een scheduler t.b.v. starten/stoppen van de airco? Is de verwachting dat de nieuwe firmware voor eind oktober beschikbaar is? Momenteel doe ik dit via HomeAssistant, maar wellicht dat dit eenvoudiger in te regelen is via de Climacontrol zelf.

Give 2 Get

Pagina: 1 ... 51 52 Laatste