Het gaat mogelijk zijn(daar is de middelste connector op de module voor) maar ik moet dat nog heel uitgebreid testen. Daar heb ik momenteel nog geen tijdspad voor staan.Cr3ator schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 09:36:
@LED-Maniak , ik wil een Pana unit gaan bestellen, maar heb je enig idee wanneer de externe temperatuursensor daarbij mogelijk wordt? Dat is voor mij de voornaamste toepassing namelijk. (Unit hangt op overloop en wil de temperatuur vd slaapkamer leidend maken...).
Gaat het zeker makkelijker maken. Ander voordeel is uiteraard dat je dan alles lokaal bestuurt en niet meer afhankelijk bent van de servers van Panasonic.Kenhas schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 10:59:
Ben dit topic nog maar vorige week tegen gekomen en zit een beetje met dezelfde vraag als @Cr3ator
Ik stuur nu wel één en ander via externe sensor, home assistant en een HACS extensie maar dit zou zaken wel iets simpeler maken, denk ik.
Gisteren een installateur hierover gesproken. Ik wil het wel gaan doen, maar er liggen zoveel dingen nog open dat ik het niet de komende 2, 3 maanden verwacht.bvermeul schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 14:55:
@LED-Maniak Ben je bezig met een module voor een toshiba AC? Ik heb er hier twee hangen, en zou deze met veel plezier lokaal aansturen (eventueel samen met de toshiba app).
Indien nodig kan ik met behulp van een saleae/logic analyzer kijken wat er over heen gaat.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.