Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
ok, maar er zit dus een groot verschil tussen wat de draadloze thermometer aangeeft en wat de unit aangeeft. Dat hij op vol vermogen draait en blijft draaien is sowieso niet normaal. Als hij dat al doet, dan is dat maar heel even.
Zojuist gaat mijn mhi klep dicht en knippert er 4x groen en oranje permanent.
is de CC bezig met de update? ondertussen alweer ruim 10 minuten bezig.
MikroTik RB4011iGS+5HacQ2HnD-IN, MikroTik cAP AX, SRK25ZS-WF, SRK35ZS-WF, 1410Wp
4x knipperen en oranje continue branden is volgens de importeurs app Code E9, condenswater storing.Allowee schreef op donderdag 23 april 2026 @ 10:39:
Zojuist gaat mijn mhi klep dicht en knippert er 4x groen en oranje permanent.
Zeker weten dat het 4x is?
Ja 4x groen, dit is een SRK. die heeft geen idee of er iets met het condenswater is volgens mij.Doesnotcompute schreef op donderdag 23 april 2026 @ 11:11:
[...]
4x knipperen en oranje continue branden is volgens de importeurs app Code E9, condenswater storing.
Zeker weten dat het 4x is?
Na een power cycle bleef pwr en wifi led op rood. De CC een factory reset gegeven en nu draait ie weer. De firmware update was daarna met paar minuten klaar.
Ik heb een vermoeden dat de update bezig was en de airco toen geen data meer kreeg -> storings melding.
MikroTik RB4011iGS+5HacQ2HnD-IN, MikroTik cAP AX, SRK25ZS-WF, SRK35ZS-WF, 1410Wp