Module hiero ook geplaatst.
Mhi 3,5. WF rac zat er al in.
Die van CNS af en de nieuwe module erin, wf rac weer op externe poort van de climacontrol. Bij mij ligt de wf rac module bovenop de binnenunit - achter het zwarte kapje had teveel invloed op binnentemp sensor, module wordt warm. Het climacontrol moduletje hangt nu wel achter het zwarte kappie :-)
Apparaat draait sindsgistermiddag. Setpoint op 21. Externe temp aan overkant van kamer. Blaasstand op 2 en dacht eens kijken wat het doet. Moet nog veel proberen denk ik, want hij doet (nog) niet wat ik gehoopt had.
Vannacht even op 21 laten staan, maar vermogen bleef hoog - zo rond de 370 watt. Terwijl de nacht ervoor hij doortokkelde op 210 (nog zonder de module).
Ook vandaag, staat hij op setpoint 21, blaasstand 2, maar hij moet er 570watt tegenaangooien.
Nu even prutsen met de tempsensor op verschillende locaties. Actueel in de uitbouw, op eettafel en toch maar weer op blaastand 3.
Ik heb het idee dat hij in die stand eerder / wel terugmoduleert in vermogen. Ik weet dat ook de fanstand uiteindelijk afneemt, ookal staat die op 3. Althans, dat was altijd zo toen ik nog geen climacontrol had.
Feedback op handleiding.
Hfst 1. Klopt de omschrijving niet helemaal, volgorde en connectors matchen niet.
Hfst 2 kunt u de sensor koppelen via de "link" knop. Daar moet pair knop staan. Wordt daarna wel goed omschreven.
Details..
Knutsel hier nog even door