@
Tc99m @
ThaRoof @
mawashigeri
Haha, hele goede opties inderdaad.
In principe staat de bak bij de rest van de kerstspullen en is dat ook een plek op zolder die vol is verder ondertussen. We zijn wel met allerlei dingen aan het kijken om ze in te krimpen, maar loop er eigenlijk tegenaan dat ik het niet in elkaar gezet kan opbergen en ieder jaar een deel opzetten (inderdaad zou het roulatie moeten zijn, want tja, waar ga je alles neerzetten. Maar goed, het dressoir staat ook al jaren vol, dus punt blijft, ik zou niet weten wat ik er mee moet eigenlijk op dit moment. Nu willen we tzt wel kijken naar een ander en hopelijk vrijstaand huis. Een hutje op de hei, maar onze dochter gaat ook nog naar school. Dus dat wordt pas als ze uit huis gaat. Wellicht gewoon voorlopig laten staan en toch maar iets erbij halen om over te hevelen en verder te gaan met kopen!
Stiekem wil je het niet weg doen, maar ergens weet ik diep van binnen dat ik toch niet alles neer ga zetten. Qua bouwen van een mooie omgeving daarin gaat ook niet lukken. En een Legokamer gaat zeker niet komen. Of mijn eigen gameroom en daar opbouwen, maar op dit moment staat mijn pc ook op zolder en kan er werken, maar omdraaien is opgestaald veel dozen en zooi. >_> Maar goed, meer jaren plan denk ik en ieder jaar een post dat ik niet weet wat ik ga doen.

Nee, ik zal proberen me er van te onthouden om posts te maken hierover. Weet het gewoon niet en waarschijnlijk erft onze dochter het later gewoon en flikkert die het weg of op marktplaats. Waarschijnlijk het laatste.
Stiekem hoop ik gewoon dat ze gaan stoppen, maar ergens zal dat wel jaren duren nog.