Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:33
G_Dragon schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:10:
Net zoals @uchiha tijntje ben ik het zeker niet eens met deze prijsverhoging, want dat de console nu duurder is dan hij op launch was is wel zorgwekkend. Helemaal omdat de hardware (5 jaar oud) inmiddels al zo verouderd is en zou daarom juist in prijs moeten zakken, zoals elke generatie hiervoor! Toen dit nieuws mij bereikte werd ik eerlijk gezegd boos en was ik best wel verontwaardigd, want de prijzen gaan gewoon door het dak. Ik begrijp de reacties volkomen van mensen en zal dat ook zeker niet ontkennen, maar probeer elkaar nu niet als vijanden te gaan zien!

Ik zou het normaal gesproken ook geen ramp vinden om meer voor spellen te gaan betalen, ALS ze inhoudelijk ook compleet en goedwerkend zouden uit komen. Meer details en grafische sprongen zouden maken, ik neem nog altijd Red Dead Redemption 2 als voorbeeld in hoeveel diepgang ik graag zou willen zien in een spelwereld want hiervoor zou ik zelfs wel €100 willen betalen! Maar de laatste tijd komen spellen zo wisselend uit; slecht geoptimaliseerd of gewoon niet volledig. Waardoor er vaak updates nodig zijn om het goed te laten draaien. Dit is zeker niet de nieuwe prijs van €80 waard in mijn ogen, zolang er maar geld binnenkomt zal dit nooit verbeteren. En begrijp me niet verkeerd want een spel mag best bugs of kleine dingen hebben, maar niet zoveel als de afgelopen jaren en helemaal niet nu ze duurder gaan worden.

Voorbeeld: Ik vermaak mij inmiddels al 100 uur met Assassin's Creed Shadows, een spel die bij velen niet goed word ontvangen. Want de wereld is ook best leeg en er is gewoon heel veel natuur zonder dat er veel is te zien (random encounters), maar grafisch ziet er prachtig uit. Waar ik even naar toe wil in dit verhaal is het feit dat ik iedereen wel gelijk moet geven over die roadmap van laatst want dat is precies het voorbeeld van hoe het niet moet, allemaal verbeteringen die gewoon in het spel hadden moeten zitten bij release. Zelfs stukken van het verhaal worden nog toegevoegd, ik begreep van mensen dat het verhaal nu niet als af voelt? Dat is echt een grote misser en dan betaal je voor Assassin's Creed Shadows gewoon even €80 |:(

De desbetreffende roadmap voor wie die niet weet waarover ik het heb:
[Afbeelding]

Deze nieuwe prijzen bevestigen voor mij wel direct de angst dat de volgende generatie gemakkelijk boven de €800 zal gaan komen en ik weet alleen nog niet of ik de volgende generatie ga halen als de prijzen hoger dan €800 zullen gaan zijn, want €500 was voor mij persoonlijk al een mooie grens voor een gameconsole. Ik moet het allemaal gewoon even laten bezinken..

Als ik mijn verhaal samenvat: Hogere prijs spellen moet wel gaan betekenen dat de kwaliteit op release stukken beter moet gaan zijn en dat de console duurder is dan op launch is schokkend voor 5 jaar oude hardware. Persoonlijk ben ik het er echt niet mee eens, maar uiteindelijk verander je er niks aan....
500€ in 2020 is 610 in 2025. Xbox console is dus gecorrigeerd voor het prijspijl even duur nu als in 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
giantgiantus schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 16:28:
[...]

500€ in 2020 is 610 in 2025. Xbox console is dus gecorrigeerd voor het prijspijl even duur nu als in 2020.
De euro is waardevast ;) 500 euro was en is nog steeds 500 euro nu en in 2020. Of ga je er vanuit dat iedereen inmiddels is gecompenseerd door/met de inflatie? Dat is helaas lang niet overal zo gezien alle andere dingen ook duurder zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:33
Deezers schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 16:56:
[...]

De euro is waardevast ;) 500 euro was en is nog steeds 500 euro nu en in 2020. Of ga je er vanuit dat iedereen inmiddels is gecompenseerd door/met de inflatie? Dat is helaas lang niet overal zo gezien alle andere dingen ook duurder zijn geworden.
Ja. Gemiddeld genomen is de koopkracht best op pijl gebleven. Betekent dus dat gemiddeld genomen de Xbox even duur is. 600€ nu tov salaris is niet heel anders dan 500€ in 2020 tov salaris. Spaargeld helaas dus ook flink gedaald in waarde.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:04

On_E

Housemusic

Binnen 10 seconden zie je m alweer tussen 2 krappe muren bewegen.

Dat is wel echt hét gaming cliché tegenwoordig he? :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 5 mei 2025 @ 19:46:
[...]

Je vergeet het belangrijkste te vermelden!

[Afbeelding]
Hopelijk ook als je de fysieke versie hebt, want ik heb de games allemaal fysiek 8)7

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 18:04:
[...]

Binnen 10 seconden zie je m alweer tussen 2 krappe muren bewegen.

Dat is wel echt hét gaming cliché tegenwoordig he? :P
Het is dat, óf een laadscherm …

Wel gruwelijk vette graphics! :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 18:31:
[...]

Hopelijk ook als je de fysieke versie hebt, want ik heb de games allemaal fysiek 8)7
Staat volgens mij duidelijk omschreven, digital only.
Fysiek is zóóóóó 2012, pre xbox one tijdperk zeg maar :z

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:04

On_E

Housemusic

justifire schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 19:18:
[...]

Het is dat, óf een laadscherm …

Wel gruwelijk vette graphics! :9
Voor een verkapt laadscherm kunnen ze toch ook andere dingen gebruiken? Laat je karakter struikelen en weer opstaan, of een plotselinge wesp wegjagen of zo. Iets creatiever dan voor de 3.000e keer dit mag toch wel. :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Linksquest schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 18:31:
[...]

PS5 schijnt wel een fysieke release te krijgen. Wijkt het dus alleen wel een beetje af van de rest van de hoesjes. :P
Nvm, ik las het verkeerd. Je bedoelde wat anders.

[ Voor 8% gewijzigd door Raem op 08-05-2025 20:03 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12:33
Leuk om te lezen hoe al die Skyrim spelers nu Oblivion ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nu na Blue Prince en met name na Clair Obscure moeite om mijn volgende game te bepalen. Zal wel Doom gaan worden. Vooralsnog zie ik even geen spel wat de “leegte” van die twee games kan opvullen.

Met andere woorden. Clair Obscur is echt een geweldige game en ik kan iedereen aanraden om hem te gaan proberen. Voor mij klopte alles aan deze game. Zie geen game meer verschijnen dit jaar die deze game gaat overtreffen. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:36
[...]

Ben jij een bot die over het hele forum inflatiecorrecties post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevlar01 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 17:56:
[...]

Ze hebben NFS Hot Pursuit ook een tijdje terug geremasterd volgens mij. Zeg nooit nooit.:)
Bedoel je nou een remaster van de remake? Want er was ook al een hot pursuit in 1999 geloof ik. En de game daarna was een remake van most wanted. Of misschien kun je het niet eens echt remakes noemen, meer gewoon recyclen van de namen.

Vond het beide nogal bagger games maar was vooral een kwestie van smaak. Naar die van mij verpestte criterion de nfs games op dat moment door het meer als burnout te laten voelen en allemaal maffe wapens te implementeren waardoor het echt niet meer als racen voelde voor mij. Waar je in most wanted 2005 bv van de politie kon ontsnappen door slim ze tegen muren aan te laten knallen of zelf pit manoeuvres op de politie uit te voeren :+ moest je ineens gewoon genoeg afstand bewaren zodat ze niet hun EMP op je konden gebruiken 7(8)7

Dat was echt de periode dat ze mij compleet kwijt geraakt zijn als nfs fan...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 19:19:
[...]
Fysiek is zóóóóó 2012, pre xbox one tijdperk zeg maar :z
Nou ja zeg, praat niet meer met je 8)7 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 07:30:
[...]

Bedoel je nou een remaster van de remake? Want er was ook al een hot pursuit in 1999 geloof ik. En de game daarna was een remake van most wanted. Of misschien kun je het niet eens echt remakes noemen, meer gewoon recyclen van de namen.

Vond het beide nogal bagger games maar was vooral een kwestie van smaak. Naar die van mij verpestte criterion de nfs games op dat moment door het meer als burnout te laten voelen en allemaal maffe wapens te implementeren waardoor het echt niet meer als racen voelde voor mij. Waar je in most wanted 2005 bv van de politie kon ontsnappen door slim ze tegen muren aan te laten knallen of zelf pit manoeuvres op de politie uit te voeren :+ moest je ineens gewoon genoeg afstand bewaren zodat ze niet hun EMP op je konden gebruiken 7(8)7

Dat was echt de periode dat ze mij compleet kwijt geraakt zijn als nfs fan...
Er zijn 3 Hot Pursuit games:
- Need For Speed III: Hot Pursuit (1998)
- Need For Speed: Hot Pursuit 2 (2002)
- Need For Speed: Hot Pursuit (2010)

Je zou de beide opvolgende games inderdaad remakes kunnen noemen gezien het thema en de omgevingen nog steeds gebaseerd zijn op Need For Speed III.

Van de Need For Speed: Hot Pursuit (2010) van Criterion is een remaster uitgebracht. Dat deel heb ik voor het eerst gespeeld op de Nintendo Switch. Ik heb me er prima mee vermaakt, leuke Burnout game :p

Qua Need For Speed games waren ze mij al kwijt na Underground 2. Demo’s van Most Wanted etc. overtuigden mij niet om ze te kopen.

Ondanks dat ik me meer dan prima heb vermaakt met Need For Speed: Hot Pursuit 2, Underground 1 en 2 op de eerste generatie Xbox ging de serie toen al achteruit (minder features). Need For Speed: Porsche 2000 op de PC was top.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12:47
De underground NFS spellen waren geweldig! Neon lampjes regelen voor onder je auto was toen heel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
justifire schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 12:46:
Vanavond de demo eens proberen, Oblivion meets Dark Souls, ben benieuwd!

https://www.xbox.com/nl-n...-avalon-demo/9nql6tbgt1gc
Niet met Gamepass straks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Deze is beschikbaar in de Free Play Days (Still Wakes the Deep).
Kent iemand deze? Is in elk geval aan mij voorbij gegaan, maar lijkt me best vibey.
Korte game, met 6 uur prima tussendoortje.

Krijgt goede reviews, behalve van IGN, maar in de Youtube reacties slachten ze de IGN reviewer helemaal af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kevlar01 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 13:18:
[YouTube: Still Wakes the Deep Review "Buy, Wait for Sale, Never Touch"]
Kent iemand deze? Is in elk geval aan mij voorbij gegaan, maar lijkt me best vibey.

Krijgt goede reviews, behalve van IGN, maar in de Youtube reacties slachten ze de IGN reviewer helemaal af.
De game is wel vermakelijk :) Wel compleet lineair qua leve design en gameplay maar sfeer is wel prima. Zeker voor de duur van de game is dat prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Dit is zeker een vermakelijk spel met een leuk verhaal, heb hem ooit via Gamepass gespeeld.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ja dit is zeker een leuk spel, het is echt wat anders dan anders maar ik heb me er prima mee vermaakt, zelfs 2x gespeeld om de rest van de achievements te halen.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de reviews van Doom zijn ook uit. Krijgt prima commentaren. Ben benieuwd. Weer even een compleet andere game dan Clair Obscur. :)

[ Voor 49% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-05-2025 16:45 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lCW-Q-SLAKrwKl1tLPVfODECiWU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2CBLcsBtJmKV52eoIgVo3Ln5.jpg?f=fotoalbum_large
Doom the Dark Ages Reviews
  • Windows Central 5/5
  • Playstation Universe 9.5/10
  • Sportskeeda Gaming 9.5/10
  • Playstation Lifestyle 9/10
  • GamingBolt 9/10
  • Techradar 4/5
  • Eurogamer 4/5
  • SirusGaming 9/10
  • Shacknews 9/10
  • Gamesurf 9/10
  • Comicbook 8/10
  • Opencritic 88
  • Metacritic 86

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
G_Dragon schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 16:53:
[Afbeelding]
Doom the Dark Ages Reviews
  • Windows Central 5/5
  • Playstation Universe 9.5/10
  • Sportskeeda Gaming 9.5/10
  • Playstation Lifestyle 9/10
  • GamingBolt 9/10
  • Techradar 4/5
  • Eurogamer 4/5
  • SirusGaming 9/10
  • Shacknews 9/10
  • Gamesurf 9/10
  • Comicbook 8/10
  • Opencritic 88
  • Metacritic 86
PU 78
https://pu.nl/reviews/gam...is-de-minste-van-de-drie/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Zeer goede game, heb er best van genoten, mocht je twijfelen, lees dan gerust ook mijn review hier op Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is weer vrijdag en dat betekend tijd voor een nieuwe this week on Xbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 18:00:
[...]

Nee, helaas.
Maar als ik de early acces steam reviews lees dan is €45,- echt een koopje :)
Vanavond zelf maar eens kijken of ik mij bij die mening aan kan sluiten.
Mijn advies na het spelen van de demo : ga lekker Oblivion Remastered spelen.
Dit spel is letterlijk een één op één rip off van Oblivion, maar dan zonder de mooie graphics van de Remaster.
Ik hou die 45 euro lekker in mijn zak :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 22:18
[...]

Voor 5 jaar oude hardware 8)7 Jij zou voor een 5 jaar oud TV model ook gewoon de volle prijs betalen, want inflatie :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Beakzz schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 03:50:
[...]

Voor 5 jaar oude hardware 8)7 Jij zou voor een 5 jaar oud TV model ook gewoon de volle prijs betalen, want inflatie :+
Wel als er sindsdien nul andere tv's zijn uitgekomen en ik een tv nodig heb.

Hoe zie jij houten balken, gereedschap, huizen en wc potten om maar wat te noemen? Koop je die ook maar niet meer omdat ze dezelfde ingrediënten bevatten maar duurder zijn dan vijf jaar geleden?

[ Voor 23% gewijzigd door Exactor it op 10-05-2025 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-09 22:46
Weet iemand of er nog patches gaan komen voor de Xbox versie van Oblivion Remastered? Ik heb op de Series X soms last van rare texture rendering, en schaduwen worden niet altijd goed weergegeven in 1st person. Met wat andere kleine dingen..

Verder blijft het een heerlijk spel om weer opnieuw te ontdekken en in te verdwalen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Exactor it schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 07:26:
[...]

Wel als er sindsdien nul andere tv's zijn uitgekomen en ik een tv nodig heb.

Hoe zie jij houten balken, gereedschap, huizen en wc potten om maar wat te noemen? Koop je die ook maar niet meer omdat ze dezelfde ingrediënten bevatten maar duurder zijn dan vijf jaar geleden?
Prijzen van huizen moeten blijven stijgen anders gaat de economie onderuit (de grote bubbel). Je kan er zoveel draaien aan geven als je wilt, maar 5 jaar oude hardware hoort geen hogere prijs te hebben hoe je het ook bekijkt.

Koop dan gewoon een goede game PC als je zo graag geld uit geeft voor performance. Een Xbox zou ik echt niemand voor deze prijs aanraden. We zijn het met zijn allen een beetje kwijt denk ik. Lekker accepteren terwijl de bedrijven record winsten maken.. yeeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 03:50:
[...]

Precies!! _/-\o_
I rest my case.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Kon het toch niet laten. :P Vanavond aan beginnen. PS5 versie, dus zal de foto hier in een spoiler zetten. :P

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ONTsxxdudJMn_YfCCCYWF0gZpvQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tlTrW83OsV3lnr5vg3QMKIZO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Raem op 10-05-2025 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raem schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 15:07:
[...]

Kon het toch niet laten. :P Vanavond aan beginnen. PS5 versie, dus zal de foto hier in een spoiler zetten. :P

spoiler:
Heel veel plezier. :) Baal er al een week van dat ik hem uitgespeeld heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

uchiha tijntje schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 15:40:
[...]

Heel veel plezier. :) Baal er al een week van dat ik hem uitgespeeld heb :P
Zou er ook nog DLC komen voor deze game?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kevlar01 schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 16:37:
[...]

Zou er ook nog DLC komen voor deze game?
Verwacht het wel.
Als ze in December uitgeroepen worden tot GOTY zullen ze vast dat momentum vast willen houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
De plaatjes laden niet in de gamepass en store. Iemand hetzelfde?

[ Voor 73% gewijzigd door Farabi op 10-05-2025 20:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 13:20
Ja, daar hebben ze ook een site voor: https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En de games van deze week:

https://www.trueachievements.com/news/new-xbox-games-may-12

Met uiteraard Doom als de grootste release, ook in Gamepass.

Naast Doom lijkt me American Arcadia ook wel wat hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Zucht. Ik ben bezig met een garantieclaim voor een elite series 2 X controller die tot feb 2026 garantie heeft.
So far so good. Maar doordat ik zo enorm snel afgeleid ben zag ik ineens tijdens het aanvragen van de garantie kopje 'status controleren' iets in die trant. Met mijn domme kop daarop gedrukt terwijl ik nog niet eens klaar was met de aanvraag :+

Nu staat hij er in met de volgende tekst:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/moQrdAl.png

Is dit normaal en had ik dit ook gekregen als ik wel goed had doorgedrukt?

edit: via de chat opgelost, best goeie service moet ik zeggen. Stond 35 minuten wachtrij dus had weggeklikt. Maar binnen 5 minuten met een behulpzame werknemer gechat.

[ Voor 13% gewijzigd door Oekol op 11-05-2025 11:19 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

justifire schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:07:
Zie dat ik niet de enige ben die hooked is aan Oblivion >:)

[Afbeelding]
Grappig dat Borderlands 3 Achivements hoger staat dan de game zelf, zou dat inhouden dat veel mensen het al hebben gespeeld? (Ik heb hem zelf ook allang geleden gekocht voordat hij op GamePass kwam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Er rust nu al een vloek op Xbox na de prijsverhogingen :+ gloednieuwe X gekocht. Kwam niet verder dan de E200 error en had geen usb stick in huis voor de offline update modus. Conclusie: defect. Een vervangende Xbox is onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
JulesvH schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 17:55:
De kinderen zijn nog aan het sparen, maar vandaag bij de mediamarkt nog voor de "oude" prijs (537 euro) d3 series x met disc drive gehaald.
Nog ff zitten dubben om gewoon een laptop te gebruiken en dan via de cloud te streamen op de tv, maar dan kunnen we niet beperken qua speeltijd en je kunt er niet meerdere profielen onder hangen. Dus toch maar voor de x gegaan, ook met t oog op mogelijke aanschaf van 2ehands fysieke games.
Hopelijk heb jij meer geluk gehad? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 07:18
Deezers schreef op zondag 11 mei 2025 @ 18:43:
[...]

Hopelijk heb jij meer geluk gehad? :9
Ze zijn nog aan t sparen. Hij is de doos nog niet uit geweest.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik heb voor de grap eens een top 30 gemaakt van mijn meest gespeelde spellen op Xbox 360 / Xbox One
en Xbox Series X, dan kom je nog best wel uit op flink wat uren :P :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m-EnVf5tLL_jj3qcnrLb5x_E3r8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/j9MSOJF3T7ALSgQ199Q7vNUG.jpg?f=user_large

Ik zou nog veel meer uren hebben als ik nu van account zou zijn gewisseld, want anders had gemakkelijk 1500+ uren bij Skyrim en Xenoverse 2 gehad :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 23:24
G_Dragon schreef op zondag 11 mei 2025 @ 20:23:
Ik heb voor de grap eens een top 30 gemaakt van mijn meest gespeelde spellen op Xbox 360 / Xbox One
en Xbox Series X, dan kom je nog best wel uit op flink wat uren :P :

[Afbeelding]

Ik zou nog veel meer uren hebben als ik nu van account zou zijn gewisseld, want anders had gemakkelijk 1500+ uren bij Skyrim en Xenoverse 2 gehad :X
Wat doe je zoveel in Minecraft? Oprecht benieuwd naar.
M'n kinderen vinden het super leuk om daar dingen in te bouwen, maar zie mijzelf daar niet 400 uur in doorbrengen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jan_V schreef op zondag 11 mei 2025 @ 20:30:
[...]

Wat doe je zoveel in Minecraft? Oprecht benieuwd naar.
M'n kinderen vinden het super leuk om daar dingen in te bouwen, maar zie mijzelf daar niet 400 uur in doorbrengen.
Ik speel het heel veel met mijn vrouw samen in split-screen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Ik vind 115 uur in Hogwarts Legacy en 160 uur in AC: Valhalla nog veel indrukwekkender. In Minecraft is er tenminste altijd wat te doen. 😉

Edit:

Ik geloof er niks van dat dit klopt maar ik zit op vergelijkbare uren in Valhalla volgens trueachievements.com. Verder houd ik van Halo en voetbal spellen zo te zien. Het is maar goed dat hij de 360 niet bijhoudt. Anders zag je dat ik 1600 uur in Black Ops had. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dhLar_BnsnmXIGDvIQuyEXoPi70=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Te1vkPhKkZedPzt5D2vItxlG.jpg?f=user_large

[ Voor 63% gewijzigd door Exactor it op 11-05-2025 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op zondag 11 mei 2025 @ 21:12:
Ik vind 115 uur in Hogwarts Legacy en 160 uur in AC: Valhalla nog veel indrukwekkender. In Minecraft is er tenminste altijd wat te doen. 😉
En dan moet ik eerlijk zijn dat ik mijn 100% run van Assassin's Creed Valhalla heb afgebroken.

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 11-05-2025 21:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
G_Dragon schreef op zondag 11 mei 2025 @ 21:17:
[...]

En dan moet ik eerlijk zijn dat ik mijn 100% run van Assassin's Creed Valhalla heb afgebroken.
Mijn overzichtje toegevoegd. Met aantekening dat ik de campaign van Halo Infinite na anderhalve uur uitgezet heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:06

R.G

Ubisoft connect app op mobile weg... Wat nu weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:06

R.G

oh heeft geen een mafia game een fps boost of 60 fps patch??..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op maandag 12 mei 2025 @ 01:17:
Ubisoft connect app op mobile weg... Wat nu weer
Bij mij staat hij er nog op, maar als ik de app open krijg ik dit bericht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6sclC4O9PsRh_2zvjrFCxdcTlmM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4AOq5MnC1VSc2jWkNzmX4X8h.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 13-05-2025 08:25 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pixel Witcher
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15-06 21:15
Gisteren begonnen aan Revenge of the Savage Planet. Het is een vervolg op Journey to the Savage Planet waarvan ik echt genoten heb qua humor en qua gameplay.

Revenge ziet er echt heel tof uit en speelt ook wel een stuk lekkerder dan deel 1. Echt een aanrader, zal de game combineren met Doom die vandaag binnenkomt.
De game gaat over exploren op een planeet waar je gestrand bent, en je zoektocht om zo snel mogelijk weer van de planeet af te komen.

De game staat ook op Gamepass.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QS8egXevrfhBEAPp9SzeLyl5OvQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JCos9XdYPYua95JGUQ1lBI3U.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kBXl9l9IaIhnDrA4ELOmp4ThXfc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bQkqlltA7wfQ342g2GH3J0u3.jpg?f=fotoalbum_large.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Pixel Witcher schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 09:56:
Gisteren begonnen aan Revenge of the Savage Planet. Het is een vervolg op Journey to the Savage Planet waarvan ik echt genoten heb qua humor en qua gameplay.

Revenge ziet er echt heel tof uit en speelt ook wel een stuk lekkerder dan deel 1. Echt een aanrader, zal de game combineren met Doom die vandaag binnenkomt.
De game gaat over exploren op een planeet waar je gestrand bent, en je zoektocht om zo snel mogelijk weer van de planeet af te komen.

[Afbeelding]

[Afbeelding].
En deeltje 1 staat dan weer niet (meer) op Game Pass..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:25

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

PdeBie schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 18:53:
Vandaag mijn 8bitdo controller binnen gekregen. Ga hem wel vooral op pc gebruiken, maar kan dus ook op de xbox :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hier zit dus geen dongle bij? Want hij is wel draadloos te gebruiken of hoe moet ik dat zien? kom er op de website niet helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Chrosser schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 11:40:
[...]

Hier zit dus geen dongle bij? Want hij is wel draadloos te gebruiken of hoe moet ik dat zien? kom er op de website niet helemaal uit.
Op de doos staat Ultimate wired controller for Xbox geschreven en je ziet een foto van een draad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:54
Chrosser schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 11:40:
[...]

Nee de versie die ik heb is met draad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pixel Witcher schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 09:56:

[Afbeelding]

[Afbeelding].
In de trailers hadden ze vooral een focus op Coop. Zie je dat terug in de game? Is die prima in je eentje te spelen of merk je dat het met coop in gedachte is gemaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pixel Witcher
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15-06 21:15
uchiha tijntje schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 12:57:
[...]

In de trailers hadden ze vooral een focus op Coop. Zie je dat terug in de game? Is die prima in je eentje te spelen of merk je dat het met coop in gedachte is gemaakt?
Prima in je eentje te spelen. Ik speel hem ook in mijn eentje en heb er 2 uurtjes in zitten en niets gemerkt dat ik niet kon doen in mijn eentje.

Het is eigenlijk dezelfde game als deel 1 maar dan nu in third person. En veel meer opties en een betere game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sewer
G_Dragon schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 08:25:
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

[Afbeelding]
"Klik op de afbeelding voor de deals"
Vandaag de 'Williams volume 1' flipperkasten-bundel voor pinball fx gekocht (nu een tientje ipv 24,99, bevat 9 kasten uit de jaren '90).

Ben er verder niet thuis in; fysieke kasten af-en-toe 30-35 jaar geleden gespeeld, en virtueel eigenlijk bijna niet, maar het bevat blijkbaar een paar iconische kasten, zoals Wikipedia: Medieval Madness en Wikipedia: Attack from Mars.

Dus iets heel anders dan ik normaal zou spelen, maar wel meteen aardig verslavend moet ik zeggen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:01
sewer schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 19:19:
[...]
Vandaag de 'Williams volume 1' flipperkasten-bundel voor pinball fx gekocht (nu een tientje ipv 24,99, bevat 9 kasten uit de jaren '90).

Ben er verder niet thuis in; fysieke kasten af-en-toe 30-35 jaar geleden gespeeld, en virtueel eigenlijk bijna niet, maar het bevat blijkbaar een paar iconische kasten....
Leuk, ik denk er aan om een arcade kabinet te bouwen en dan ook een mooie implementatie van pinball daarin te doen en diverse systemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:11

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

sewer schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 19:19:
[...]
Ben er verder niet thuis in; fysieke kasten af-en-toe 30-35 jaar geleden gespeeld, en virtueel eigenlijk bijna niet, maar het bevat blijkbaar een paar iconische kasten, zoals Wikipedia: Medieval Madness en Wikipedia: Attack from Mars.
M'n favoriete kasten! Vroeger fysiek Attack from Mars ook best veel gespeeld.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Grappig is dat bij normale kasten 20 miljoen al een aardige score is, maar bij 'attack from mars' heb je al die 20 miljoen voordat de bal uberhaupt voor het eerst onderaan de kast bij de flippers beland :P

Daar sta ik nu een score van een paar miljard nog steeds vrij onderaan de ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Exactor it schreef op zondag 11 mei 2025 @ 21:12:

Edit:

Ik geloof er niks van dat dit klopt maar ik zit op vergelijkbare uren in Valhalla volgens trueachievements.com. Verder houd ik van Halo en voetbal spellen zo te zien. Het is maar goed dat hij de 360 niet bijhoudt. Anders zag je dat ik 1600 uur in Black Ops had. :)

[Afbeelding]
Poah, wat een uren. Mijn meest gespeelde game op de Xbox is Forza Horizon 5 met 34 uur 8)7
Nu speel ik veel meer op de Playstation, maar kan me niet voorstellen dat ik ooit honderden uren in een game heb gestoken op de PS. Wellicht fifa 12 of 13 dat ik nog de paar honderd uur aan heb getikt. Vroegah op PC de eerste CoD's (deel 1, 2 en 4) wel echt ziek veel gespeeld. Zullen per saldo wel duizenden uren in zitten.

Mooi lijstje, mooie hobby dat gamen, ook al wordt de tijd steeds wat minder helaas.

[ Voor 91% gewijzigd door Hulleman op 14-05-2025 13:03 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Hulleman schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:59:
[...]

Poah, wat een uren. Mijn meest gespeelde game op de Xbox is Forza Horizon 5 met 34 uur 8)7
Nu speel ik veel meer op de Playstation, maar kan me niet voorstellen dat ik ooit honderden uren in een game heb gestoken op de PS. Wellicht fifa 12 of 13 dat ik nog de paar honderd uur aan heb getikt. Vroegah op PC de eerste CoD's (deel 1, 2 en 4) wel echt ziek veel gespeeld. Zullen per saldo wel duizenden uren in zitten.

Mooi lijstje, mooie hobby dat gamen, ook al wordt de tijd steeds wat minder helaas.
Als je elke dag èèn bepaalde game al 30 minuten speelt telt het snel op ;) maar ik herken het. Hoe meer games des te minder tijd per game juist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn denkwijze is hierin precies andersom, ik neem gewoon per spel de tijd en de rest komt in een wachtrij om later te gaan spelen wanneer ik klaar ben. Een maat van mij speelt alles op de moeilijkheidsgraad ''Story'' en speelt vaak ook door omdat er weer een ander spel is die hij graag wil spelen, ik zou dat echt niet kunnen.

Want zo geniet je toch niet van het spel wat je speelt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Nu online
G_Dragon schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:52:
Een maat van mij speelt alles op de moeilijkheidsgraad ''Story'' en speelt vaak ook door omdat er weer een ander spel is die hij graag wil spelen, ik zou dat echt niet kunnen.

Want zo geniet je toch niet van het spel wat je speelt? :D
Story mode vind ik niet leuk, omdat de game dan veel te makkelijk is. Lol en gameplay gaan bij mij ver boven het verhaal. Games speel ik in de basis niet voor het verhaal, maar omdat ik het leuk moet vinden om te spelen. Uitzonderingen daargelaten van games met een leuk verhaal (maar ook expedition 33 boeit het verhaal me niet, cutscenes = skip)

Zelf ben ik op een gegeven moment er wel van om de game maar uit te spelen, omdat ik geen trek heb in alle side content die de game heeft te bieden. AC Shadows heeft dat punt bij mij nu bereikt nu ik letterlijk een 10e groep heb unlocked om uit te moeten moorden (hoeveel van die groepen zijn er?!). Dat geloof ik nu wel. Probleem ligt er dan meer in dat de side content dus niet boeiend genoeg blijft, en dat is wat mij betreft bij 99% van de games zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 14-05-2025 14:21 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-09 23:14
Hulleman schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 14:04:
[...]

maar ook expedition 33 boeit het verhaal me niet, cutscenes = skip
Wait, wat?! Hoe dat? Dat verhaal is echt briljant!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Nu online
Timothy3000 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 15:57:
[...]

Wait, wat?! Hoe dat? Dat verhaal is echt briljant!
Ik wil gewoon lekker gamen O-) Verhaal pakte me niet zo in het begin. Me allemaal iets te vaag :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Hulleman schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 16:04:
[...]

Ik wil gewoon lekker gamen O-) Verhaal pakte me niet zo in het begin. Me allemaal iets te vaag :P
Wow :P Het is lang geleden dat een verhaal me zo weet te pakken, al meteen in de eerste 15 minuten van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Hulleman schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:59:
[...]

Gaat met ups and downs. Halo infinite was meer dan een jaar lang elke avond knallen. Diablo iv heb ik ook kapot gespeeld de eerste maanden na release. Maar daarna heb ik stukken minder gespeeld. Zelfs nu ik middenin Clair Obscure zit maak ik er nauwelijks tijd voor (veel te mooi weer en ben aan het verbouwen). In de herfst komt er vast wel weer een gaming rush met het één of het ander. Ik kijk nauwelijks tv of series dus dan heb je wel wat tijd over als je wat later slaapt dan je gezin.

Ben blij dat ze geen stats hebben van cod 2 servers. Dat spel heb ik vier jaar lang echt helemaal stuk gespeeld. Bolt action rifles only en Maar vier of vijf maps in roulatie was helemaal in orde. Gob_rats en Toujane ftw!

[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 14-05-2025 19:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Nu online
Exactor it schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 19:18:
[...]

Ben blij dat ze geen stats hebben van cod 2 servers. Dat spel heb ik vier jaar lang echt helemaal stuk gespeeld. Bolt action rifles only en Maar vier of vijf maps in roulatie was helemaal in orde. Gob_rats en Toujane ftw!
Cod 2 ja, helemaal ziek gespeeld. Speelde altijd zo’n 24/7 deathmatch carentan only. Wie het eerst bij de 100 was en dat was vaak binnen 10 min gepiept. Mooie tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom bedrade controllers... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
G_Dragon schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:28:
Je moet ff wachten op Xbox Wire(less) denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Anders verwelken de bloemen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:30
dat zijn de steeltjes van de bloemen

Stadsmensen...zucht }:O
:+
Pagina: 1 ... 90 ... 105 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties