*slaat hoofd tegen tafel aan*
Rare mensen op de wereld zeg....
Ik betaal geen 600 euro of 80+ voor games.
Ze kunnen van mij in het stront zakken.
[ Voor 18% gewijzigd door DeadPhoenix86 op 01-05-2025 19:26 ]
[ Voor 18% gewijzigd door DeadPhoenix86 op 01-05-2025 19:26 ]
Dan koop je het gewoon niet he, rare mensen op de wereld he.DeadPhoenix86 schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 19:24:
[...]
Jij hebt €800 betaald voor een PS5 Pro toch?DeadPhoenix86 schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 19:24:
[...]
Gaat ook niet gebeuren ookTriple Stars schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 19:37:
[...]
Dan koop je het gewoon niet he, rare mensen op de wereld he.
Inmiddels weer verkocht
Shut up and squat !!
Dat is wel een beetje kort door de bocht hè!Triple Stars schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 19:37:
[...]
Dan koop je het gewoon niet he, rare mensen op de wereld he.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
OK. Dan betaal je niet 600 of 80+? Waarom moet je zo lopen te schreeuwen, schelden en volledig langs andere mensen te praten? Lijkt wel Twitter hier.DeadPhoenix86 schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 19:24:
[...]
Wat als straks alles alleen maar omhoog gaat?Exactor it schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 20:27:
[...]
OK. Dan betaal je niet 600 of 80+? Waarom moet je zo lopen te schreeuwen, schelden en volledig langs andere mensen te praten? Lijkt wel Twitter hier.
Niet goedkoop inderdaad maar toch zou ik er weer betalen, ik haal er zoveel uren aan gameplezier dan is 100 euro het wel waard.MazeWing schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 15:34:
Aardige prijsverhoging op komst: https://www.windowscentra...ccessories-and-even-games
[/list]
Echt ongekend dat consoles 4,5 jaar na release gewoon 20% duurder is. “Vroeger” zou de Xbox series X rond deze tijd ongeveer €250 gekost hebben….
Edit: inmiddels ook op de officiële site: https://support.xbox.com/.../may-2025-pricing-updates
Accessoires en games worden ook duurder.
Elect a clown, expect a circus.
[ Voor 18% gewijzigd door Exactor it op 01-05-2025 23:11 ]
De series S laat anders steeds vaker zien dat het echt power tekort komt. Het is eigenlijk volstrekt idioot dat de prijs van een series S nu langzaam de launch prijs van de ps5 digital edition aan het naderen is. Dit terwijl de S een veredelde ps4 pro is.Ht87 schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 23:42:
Casual gamers gaan niet zomaar 600 euro betalen denk ik. Maar wellicht wel zo’n 350 voor een series s.
Denk dat die verkopen een stuk gaan toenemen, goeie business voor Microsoft want die sluiten ook een GP abonnement af.
Denk dat de industrie t wel overleefd idd
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Shut up and squat !!
Los van de exclusives, op welke fronten maakt de PS5 de betere deal ?MazeWing schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 08:32:
[...]
Los van game pass is de Xbox op praktisch elk front gewoon een slechtere deal dan de ps5, zeker met deze prijzen.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Seriously.... (gow 2 mp sux)
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Tja, ik vind dat de release van Indiana Jones toch bewijst dat het visueel en qua game-play geen vereiste is om een X te hebben. Let wel: een casual gamer gamet maar af en toe. Dan zijn graphics en de jacht op fps niet zo belangrijk. Bij ons op dit forum spelen veel meer die gedachte, maar ik vraag me af of mijn neefje van 13 die fifa speelt nu echt de dupe is van een series s.MazeWing schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 08:32:
[...]
De series S laat anders steeds vaker zien dat het echt power tekort komt. Het is eigenlijk volstrekt idioot dat de prijs van een series S nu langzaam de launch prijs van de ps5 digital edition aan het naderen is. Dit terwijl de S een veredelde ps4 pro is.
Maar er is maar 1 ding slecht aan de industrie mbt de consoles en dat is de splitsing die Microsoft heeft gecreëerd met de S en X. Had gewoon een uitgeklede X uitgebracht zonder disc drive en minder opslag….
Los van game pass is de Xbox op praktisch elk front gewoon een slechtere deal dan de ps5, zeker met deze prijzen.
Ik vind persoonlijk Game Pass wel heel erg handig, maar ik merk juist dat ik daardoor ook helemaal geen Xbox Series X/S nodig heb. Xbox Cloud Gaming bevalt mij goed. Betere of slechtere deal vind ik persoonlijk lastig te zeggen. Ik vond/vind de huidige console generatie vrij saai. Bijzonder lang dat games nog op de vorige generatie uitkwamen waardoor in mijn geval een nieuwe console kopen voor iets betere graphics niet zo interessant was. En iets teveel remasters wat mij betreft. Ik zou het zelf logischer vinden dat als je een PS4 hebt een Xbox Series X/S koopt of als je een Xbox One hebt een PS5 koopt. Dan zijn er in ieder geval exclusives die je eerder niet hebt kunnen spelen.MazeWing schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 08:32:
[...]
Whatever you do, do it well.
![]() |
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Men koopt vaak de opvolger van de console die ze reeds hebben. Ook wanneer je multiplayer speelt ben je geneigd sneller voor de console te gaan die de meerderheid heeft.L23 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:02:
[...]
Ik vind persoonlijk Game Pass wel heel erg handig, maar ik merk juist dat ik daardoor ook helemaal geen Xbox Series X/S nodig heb. Xbox Cloud Gaming bevalt mij goed. Betere of slechtere deal vind ik persoonlijk lastig te zeggen. Ik vond/vind de huidige console generatie vrij saai. Bijzonder lang dat games nog op de vorige generatie uitkwamen waardoor in mijn geval een nieuwe console kopen voor iets betere graphics niet zo interessant was. En iets teveel remasters wat mij betreft. Ik zou het zelf logischer vinden dat als je een PS4 hebt een Xbox Series X/S koopt of als je een Xbox One hebt een PS5 koopt. Dan zijn er in ieder geval exclusives die je eerder niet hebt kunnen spelen.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Het is inderdaad logischer om de opvolger te kopen gezien je dan je eerdere aankopen kan gebruiken. Persoonlijk vind ik het qua aanbod van games in ieder geval logischer om eens een keer te wisselen naar een ander platform. Of je moet inderdaad alle platformen kopen. Of je beter af bent is persoonlijk, zou ik een PS4 hebben gehad dan zou ik die nu nog steeds gebruikt hebben, net als dat ik nog steeds de Xbox One S gebruik. Qua consoles vind ik deze generatie (PS5 en Xbox Series X/S) bijzonder saai.MazeWing schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:17:
[...]
Men koopt vaak de opvolger van de console die ze reeds hebben. Ook wanneer je multiplayer speelt ben je geneigd sneller voor de console te gaan die de meerderheid heeft.
Ik heb de enorme luxe alle platformen te hebben en dus feitelijk 100% van het aanbod kan spelen. Maar als je een keuze MOET maken dan is een PlayStation + Switch de goedkoopste manier om zo dicht mogelijk bij die 100% te komen.
De series X is nu €50 duurder dan een ps5 disc edition. Dat is gewoon zeer vreemd gezien de staat van Xbox als hardware platform. Enkel als je game pass gebruikt is het het waard. Als je je games echt koopt ben je veel beter af met een PS5!
Ik heb hier thuis ook alle platformen liggen. Wat is nu je punt eigenlijk? Anders dan in dit topic suggereren dat persoonlijke voorkeuren in de keuze van een platform minder belangrijk zijn omdat je toevallig voor een aankoop in de levensduur van een console misschien 100 euro meer kwijt bent dan bij een ander platform.MazeWing schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:17:
[...]
Men koopt vaak de opvolger van de console die ze reeds hebben. Ook wanneer je multiplayer speelt ben je geneigd sneller voor de console te gaan die de meerderheid heeft.
Ik heb de enorme luxe alle platformen te hebben en dus feitelijk 100% van het aanbod kan spelen. Maar als je een keuze MOET maken dan is een PlayStation + Switch de goedkoopste manier om zo dicht mogelijk bij die 100% te komen.
De series X is nu €50 duurder dan een ps5 disc edition. Dat is gewoon zeer vreemd gezien de staat van Xbox als hardware platform. Enkel als je game pass gebruikt is het het waard. Als je je games echt koopt ben je veel beter af met een PS5!
Als je al een Switch en PS5 hebt, zou je nu dan nog een Xbox kopen/overwegen? Xbox is in feite duurder dan de nieuwe Switch 2 straks die waarschijnlijk sowieso nog 5 jaar mee gaat. (ja, grafisch gezien is de Xbox nog beter)uchiha tijntje schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:42:
[...]
Ik heb hier thuis ook alle platformen liggen. Wat is nu je punt eigenlijk? Anders dan in dit topic suggereren dat persoonlijke voorkeuren in de keuze van een platform minder belangrijk zijn omdat je toevallig voor een aankoop in de levensduur van een console misschien 100 euro meer kwijt bent dan bij een ander platform.
Ik speel een stuk meer dan een gemiddelde gamer dus mijn “usercase” is niet op een op een te vergelijken. Maar voor iets meer dan 200 euro per jaar speel ik tientallen spellen in een jaar. Gamepass bespaart mij in een jaar meer dan 1000 euro. Ik denk dat ik zelfs binnen een half jaar een Xbox series X op basis van de nieuwe prijs er al uit heb. Dus ja. 100% dat ik een Xbox zou kopen.Deezers schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:49:
[...]
Als je al een Switch en PS5 hebt, zou je nu dan nog een Xbox kopen/overwegen? Xbox is in feite duurder dan de nieuwe Switch 2 straks die waarschijnlijk sowieso nog 5 jaar mee gaat. (ja, grafisch gezien is de Xbox nog beter)
[ Voor 36% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-05-2025 12:22 ]
Grand Theft Auto VI is now set to release on May 26, 2026. https://t.co/YgaIn1cYc8 pic.twitter.com/cyeK7GM6Ob
— Rockstar Games (@RockstarGames) 2 mei 2025
De vraag is niet aan mij gesteld, maar 100% ja. Ik zou m'n PS5 hier zo verkopen en wat extra geld bijleggen voor een XSX met Gamepass als ik tussen de een of de ander moest kiezen. Rationeel gezien klopt het vast dat ik beter af ben met een PS5 waarbij ik met wat verdieping in de games die ik wil dan gericht kan kopen (en eventueel verkopen). Ik merk alleen aan mezelf dat het gemak van Gamepass mij meer en diverser laat gamen dan tijdens heel de vorige generatie. Gaming blijft sowieso een luxe en geen primaire levensbehoefte (ook al lijken sommige mensen anders te bewerenDeezers schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:49:
[...]
Als je al een Switch en PS5 hebt, zou je nu dan nog een Xbox kopen/overwegen? Xbox is in feite duurder dan de nieuwe Switch 2 straks die waarschijnlijk sowieso nog 5 jaar mee gaat. (ja, grafisch gezien is de Xbox nog beter)
[ Voor 3% gewijzigd door Dioscuri op 02-05-2025 13:50 ]
Waardeloos. Tuurlijk ik snap dat ze het perfect willen. Maar dan dit als bericht na 1,5 jaar niks. Geen screenshot, trailer helemaal niks. Dikke vinger naar de fans.
Snap dat het verwarrend is, maar ze maken de games voor de aandeelhouders en ze weten dat de fans de game toch wel kopen en de hype zal alleen maar groter worden. Jij verwacht nog “liefde”, maar Rockstar is het toppunt van graaierij geworden sinds GTA online.baswillems1 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:05:
[...]
Waardeloos. Tuurlijk ik snap dat ze het perfect willen. Maar dan dit als bericht na 1,5 jaar niks. Geen screenshot, trailer helemaal niks. Dikke vinger naar de fans.
[ Voor 11% gewijzigd door Beakzz op 02-05-2025 14:15 ]
Dat blijkt steeds meer ja. Kijk er evegoed enorm naar uit, wordt echt een parel van een game, daar ben ik wel van overtuigd, maar goed....Beakzz schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:12:
[...]
Snap dat het verwarrend is, maar ze maken de games voor de aandeelhouders en ze weten dat de fans de game toch wel kopen en de hype zal alleen maar groter worden. Jij verwacht nog “liefde”, maar Rockstar is het toppunt van graaierij geworden sinds GTA online.
Welke datum had je zelf voor ogen als je Rockstar mocht adviseren? Behalve 3 mei 2025 uiteraard.baswillems1 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:14:
[...]
Dat blijkt steeds meer ja. Kijk er evegoed enorm naar uit, wordt echt een parel van een game, daar ben ik wel van overtuigd, maar goed....
Lekker random datum ook? Op een dinsdag? Lekker na het pinkster weekend
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-05-2025 14:21 ]
Veel games komen op dinsdag uit, do zo random is het allemaal niet. Ik snap inderdaad niet dat ze niet even de hele wereldkalender per land en geloofsovertuiging er bij hebben gepakt om te zien welke datum beter schikt.baswillems1 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:14:
[...]
Dat blijkt steeds meer ja. Kijk er evegoed enorm naar uit, wordt echt een parel van een game, daar ben ik wel van overtuigd, maar goed....
Lekker random datum ook? Op een dinsdag? Lekker na het pinkster weekend
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Ik denk dat we de komende weken een groot sneeuwbaleffect krijgen van games die nu toch dit jaar uitkomen of die toch DLC uit gaan brengen en whatnot. Er hing echt veel af van die game haha.
Eerste waar ik ook aan dacht, maar dan zal je development er wel op afgestemt moeten zijn om nog wel dit jaar dingen op de markt te brengen, waar waarschijnlijk de initiele planning pas ver na GTA6 zou zijn.Martinspire schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 15:37:
[...]
Ik denk dat we de komende weken een groot sneeuwbaleffect krijgen van games die nu toch dit jaar uitkomen of die toch DLC uit gaan brengen en whatnot. Er hing echt veel af van die game haha.
Wel jammer, had het gamejaar nog sterker gemaakt. Maar goed, ik had er nog weinig hype voor eigenlijk, gezien ze allemaal zo geheimzinnig blijven doen...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Shut up and squat !!
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Shut up and squat !!
Begrijp je punt en ben het er eigenlijk ook wel mee eens.baswillems1 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:05:
[...]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat is ook heel zeker waar, we hebben geen slecht vooruitzicht!kevlar01 schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:18:
[...]
Begrijp je punt en ben het er eigenlijk ook wel mee eens.
Maar lig er zelf niet wakker van, heb genoeg games in de backlog die ik wil spelen, dit jaar komt er sowieso nog veel moois aan qua games, bijv Mafia, Borderlands etc.
Zeker! Het is absoluut eyecandy. Maar ik mis op één of andere manier toch wat lol in deze. Ik vind de dialogen wat vermoeiend en ook niet zo heel boeiend. Ik zit inmiddels rond level 37 maar het is een beetje steeds van hetzelfde. Ik zoek wat uitdagingen of 'spannends' maar..G_Dragon schreef op zondag 4 mei 2025 @ 11:41:
Wat blijft Assassin's Creed Shadows er toch prachtig uitzien!
Het word op een gegeven moment inderdaad wel van "vermoord die" en dan weer die.. daar moet ik je gelijk in geven, ondanks ik me zeker niet verveel in het spel! Ben net level 51 geworden en ben momenteel in act 2, maar er is inderdaad weinig uitdaging te vinden tijdens de gevechten. Speel zelf op Expert kwa moeilijkheidsgraad, jij?JimmyNL schreef op zondag 4 mei 2025 @ 16:00:
[...]
Zeker! Het is absoluut eyecandy. Maar ik mis op één of andere manier toch wat lol in deze. Ik vind de dialogen wat vermoeiend en ook niet zo heel boeiend. Ik zit inmiddels rond level 37 maar het is een beetje steeds van hetzelfde. Ik zoek wat uitdagingen of 'spannends' maar..
Ik heb ook nog geen enkel spoor van dat je af en toe verbonden wordt met een onderzoeksteam zoals in de voorgaande delen? En op de missie kaart staan inmiddels zoveel rondjes met hoofden, het hangt niet heel erg samen voor mijn gevoel. Afwerken en door naar de volgende. Wie heeft er tips om het wat spannender te maken?
[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 04-05-2025 16:12 ]
Eens, al die verhaallijnen ik ben me er niet in aan het verdiepen, die hoofdverhaallijn is wel te volgen, maar de rest echt niet, ik skip al de dialogen en doe wat ik moet doen.JimmyNL schreef op zondag 4 mei 2025 @ 16:00:
[...]
Zeker! Het is absoluut eyecandy. Maar ik mis op één of andere manier toch wat lol in deze. Ik vind de dialogen wat vermoeiend en ook niet zo heel boeiend. Ik zit inmiddels rond level 37 maar het is een beetje steeds van hetzelfde. Ik zoek wat uitdagingen of 'spannends' maar..
Ik heb ook nog geen enkel spoor van dat je af en toe verbonden wordt met een onderzoeksteam zoals in de voorgaande delen? En op de missie kaart staan inmiddels zoveel rondjes met hoofden, het hangt niet heel erg samen voor mijn gevoel. Afwerken en door naar de volgende. Wie heeft er tips om het wat spannender te maken?
Elect a clown, expect a circus.
Shut up and squat !!
Ik kan de Wolverine V3 van harte aanraden. Een hele prettige controller met een prima gewicht en hele fijne face buttons en back buttons.eenhoorntje schreef op zondag 4 mei 2025 @ 21:29:
@justifire Dank u !
Ik ben opzoek naar een goede controller voor mn series X. Ik heb voor racen een Moza Direct Drive setup gekocht. Helaas moet ik steeds veel te veel instellen en opbouwen (ivm ruimtr gebrek) Wil dus graag een top controller erbij kopen.
Tips?
Zie ook die can Scuff (oa Instinct Pro en de Red Bull versie) Iemand bekend met de kwaliteit daarvan?
Shut up and squat !!
Ik zit zelf te wachten op de Gamesir G7 Pro Wireless (verwachte release juni) om een goede keuze te kunnen maken tussen de Nacon of de Gamesir.eenhoorntje schreef op zondag 4 mei 2025 @ 21:29:
@justifire Dank u !
Ik ben opzoek naar een goede controller voor mn series X. Ik heb voor racen een Moza Direct Drive setup gekocht. Helaas moet ik steeds veel te veel instellen en opbouwen (ivm ruimtr gebrek) Wil dus graag een top controller erbij kopen.
Tips?
Zie ook die can Scuff (oa Instinct Pro en de Red Bull versie) Iemand bekend met de kwaliteit daarvan?
Ik ging even zoeken en ik vond de gamesir g7 se, hall effect joysticks en triggers, klinkt interresant. Hoe is die? Oh jammer zie dat die bedraad is, dan is de pro wireless editie misschien wat voor mij.justifire schreef op zondag 4 mei 2025 @ 22:40:
[...]
Ik zit zelf te wachten op de Gamesir G7 Pro Wireless (verwachte release juni) om een goede keuze te kunnen maken tussen de Nacon of de Gamesir.
Wolverine v3 lijkt mij ook chill, maar het gebrek aan een “draadloos” laadstation lijkt mij na jaren Elite v2 echt irritant.
Shut up and squat !!
De vernieuwde G7 PRO (wireless) krijgt TMR sticks, dit is een doorontwikkeling van Hall Effect sticksChrisje1983 schreef op maandag 5 mei 2025 @ 10:27:
[...]
Ik ging even zoeken en ik vond de gamesir g7 se, hall effect joysticks en triggers, klinkt interresant. Hoe is die? Oh jammer zie dat die bedraad is, dan is de pro wireless editie misschien wat voor mij.
Ik heb 2 controllers bij de xbox series x en eerlijk gezegt vind ik de kwaliteit een beetje ondermaats. 1 controller heeft flinke drift op de linker thumb stick en is echt onbruikbaar, hooguit 100 uur gebruikt. De ander heef een hele sponzige directional button. Lang geleden heb ik een xbox 360 controller gehad voor windows gaming en die beviel mij eigenlijk erg goed.
Shut up and squat !!
The iconic original returns. Gears of War: Reloaded comes to Xbox Series X|S, Windows PC, PlayStation 5 and Steam on August 26th.
— Gears of War (@GearsofWar) 5 mei 2025
Read more here: https://t.co/YUEKCKufhC pic.twitter.com/sU6JZsV1Yd
[ Voor 84% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-05-2025 18:20 ]
https://xboxera.com/2025/...ution-x-unlimited-review/
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Oh dat spel is zo vet, zoveel herinneringen aan! Die gaan we zeker opnieuw spelenuchiha tijntje schreef op maandag 5 mei 2025 @ 18:11:
[Embed]
The original Gears of War returns, faithfully remastered and natively optimized for more platforms than ever before as Gears of War: Reloaded.
• 4K resolution
• 60 FPS in Campaign
• 120 FPS in Multiplayer
• High Dynamic Range (HDR)
• Dolby Vision & 7.1.4 Dolby Atmos
• 7.1.4 3D Spatial Audio
• Variable Refresh Rate (VRR)
• 4K assets and remastered textures
• Enhanced post-processing visual effects
• Improved shadows and reflections
• Super resolution with improved anti-aliasing
• Zero loading screens during Campaign
• Cross-play and cross-progression across all platforms.
Coming August 26, 2025 for $39.99 on Xbox Series X|S, Xbox PC, Xbox Cloud Gaming, PlayStation 5 and Steam, and arrives day one with Game Pass Ultimate or PC Game Pass
[ Voor 27% gewijzigd door G_Dragon op 05-05-2025 19:05 ]
Shut up and squat !!
Je vergeet het belangrijkste te vermelden!uchiha tijntje schreef op maandag 5 mei 2025 @ 18:11:
[Embed]
The original Gears of War returns, faithfully remastered and natively optimized for more platforms than ever before as Gears of War: Reloaded.
• 4K resolution
• 60 FPS in Campaign
• 120 FPS in Multiplayer
• 7.1.4 3D Spatial Audio
Coming August 26, 2025 for $39.99 on Xbox Series X|S, Xbox PC, Xbox Cloud Gaming, PlayStation 5 and Steam, and arrives day one with Game Pass Ultimate or PC Game Pass
[ Voor 22% gewijzigd door jori040 op 05-05-2025 21:37 ]
Jaaaaa, NFS Underground!!G_Dragon schreef op maandag 5 mei 2025 @ 20:01:
Hopelijk gaat EA net zoals Gears Of War nu doet ooit nog een keer een remaster pakket maken van Need For Speed Underground, Underground 2, Most Wanted en Carbon.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Dat waren inderdaad echt pareltjesRossi46 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 09:24:
[...]
Jaaaaa, NFS Underground!!Die was in die tijd zo goed
Ik zou de game zo weer op kunnen pakken denk ik.
Hopelijk nieuw leven in Gears, crossplay en cross saves zijn wel fijnuchiha tijntje schreef op maandag 5 mei 2025 @ 18:11:
[Embed]
• 4K resolution
• 60 FPS in Campaign
• 120 FPS in Multiplayer
• 7.1.4 3D Spatial Audio
Ik zie geen paddles op de achterkantuchiha tijntje schreef op maandag 5 mei 2025 @ 18:24:
[...]
https://xboxera.com/2025/...ution-x-unlimited-review/
Misschien interessant voor je om even te lezen.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Vind schermpjes en dergelijke ook overbodige luxe. Ik had de Turtle Beach Stealth Ultra ooit besteld, maar zo'n schermpje was meer beperkend dan dat het wat toevoegde. Met name beperkend doordat de knoppen in het midden op een andere manier gepositioneerd moesten worden die niet goed te gebruiken waren. De Wolverine V3 is gewoon een controller zonder opsmuk die zich puur richt op gebruiksfunctionaliteit.Bokkie schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 10:25:
[...]
Hopelijk nieuw leven in Gears, crossplay en cross saves zijn wel fijn![]()
Ben wel benieuwd. Heb er wel zin in. Blijft voor mij goed vermaak.
[...]
Ik zie geen paddles op de achterkantscreen is extra tech die alleen maar kwetsbaarheid toevoegd imho.
edit: enkel 2 trigger buttons onderkant, ipv 4 paddles
Vorige week een van mijn Elite series 1 een tune up gegeven, hele nieuwe shell en bumpers. Top shell is een full plastic zonder die ranzige rubberlaag die vies plakkerig wordt, helaas nog wel de rubbergrips op de achterkant.
2 tientjes op Ali, zat alleen geen batterij cover bij, dus de oude cover weer gebruikt. Controller is weer als nieuw en tiptop in orde. Als ik de andere series 1 een nieuwe shell geef misschien ook modden met Hall effect sticks. hoewel ik zelf geen last van stickdrift heb op geen van beide Elites. (enkel bumper issue en het rubber op de achterkant wat los laat)
MS kan mijn inziens relatief makkelijk een 2.5 elite maken door gewoon de nieuwste versie van de Standaard Series X/S controller de 4 verwisselbare paddles te geven. al die andere zut zou niet nodig zijn, enkel remappaple paddles en done. Zou volgens mij als warme broodjes over de toonbank gaan
Ben al sinds de specs van de Elite Series 2 uitkwamen steeds op onderzoek uit geweest naar eventuele vervanger voor de Series 1, maar de combinatie van functionaliteit en de prijzen...uchiha tijntje schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 11:05:
[...]
Vind schermpjes en dergelijke ook overbodige luxe. Ik had de Turtle Beach Stealth Ultra ooit besteld, maar zo'n schermpje was meer beperkend dan dat het wat toevoegde. Met name beperkend doordat de knoppen in het midden op een andere manier gepositioneerd moesten worden die niet goed te gebruiken waren. De Wolverine V3 is gewoon een controller zonder opsmuk die zich puur richt op gebruiksfunctionaliteit.
Shut up and squat !!
4 knoppen op de achterkant, 2 extra knoppen naast de bumpers.Bokkie schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 10:25:
Ik zie geen paddles op de achterkantscreen is extra tech die alleen maar kwetsbaarheid toevoegd imho.
edit: enkel 2 trigger buttons onderkant, ipv 4 paddles
[ Voor 18% gewijzigd door justifire op 06-05-2025 13:44 ]
Moest even zoeken voor een duidelijke foto van de achterkant.justifire schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 12:40:
[...]
4 knoppen op de achterkant, 2 extra knoppen naast de bumpers.
Totaal 6 vrij toewijsbare knoppen itt 4 van de elite
Shut up and squat !!
Vermintide II naar Game Pass
Ze hebben NFS Hot Pursuit ook een tijdje terug geremasterd volgens mij. Zeg nooit nooit.:)G_Dragon schreef op maandag 5 mei 2025 @ 20:01:
Hopelijk gaat EA net zoals Gears Of War nu doet ooit nog een keer een remaster pakket maken van Need For Speed Underground, Underground 2, Most Wanted en Carbon.
Zie dat echt niet gebeuren. Auto licenties, muziek licenties etc. Ook als je kijkt naar games zoals Forza Horizon 4 en eerder die niet meer te koop zijn in de Xbox Store. Daarnaast de vraag of EA dat zelf financieel wel interessant vind.G_Dragon schreef op maandag 5 mei 2025 @ 20:01:
Shut up and squat !!
Shut up and squat !!
Los van de grafische update, hoe ervaar je de gameplay. De basis gameplay dateert van bijna 20 jaar terug, dus ik kan me voorstellen dat dit niet meer matcht met de maatstaf van vandaag.justifire schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 07:04:
Vermaak mij sinds de release uitstekend met Oblivion Remastered.
Zo goed zelfs dat ik Expedition 33 na de proloog (nog) niet meer verder heb gespeeld.
Pure cocaine!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
PSN ID Binloading_nl
Ik heb het kort gespeeld en vindt de gameplay net zo houterig als in 2006, dat was toen ook al zo. Ten opzichte van wat voelt de wereld vrij dood aan? Ik heb dat nooit zo ervaren. Ik denk niet dat nog meer NPC's een verbetering zou zijn.steefje schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 10:58:
[...]
Los van de grafische update, hoe ervaar je de gameplay. De basis gameplay dateert van bijna 20 jaar terug, dus ik kan me voorstellen dat dit niet meer matcht met de maatstaf van vandaag.
Ik hoor dat de wereld vrij dood aanvoelt door het gebrek aan NPC etc. Zie jij dit ook zo?
Oh jeetje, die 'main menu' tune van NFS2, niet gedacht dat die bij mij zulke nostalgische gevoelens op zou wekken. De hele presentatie van die game was toen al geweldig. Met prachtige video's van alle beschikbare auto's (toen kon dat nog, want zoveel auto's waren het niet) en als klap op de vuurpijl een geweldige introL23 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 18:32:
[...]
Zie dat echt niet gebeuren. Auto licenties, muziek licenties etc. Ook als je kijkt naar games zoals Forza Horizon 4 en eerder die niet meer te koop zijn in de Xbox Store. Daarnaast de vraag of EA dat zelf financieel wel interessant vind.
Need For Speed Underground 1 en 2 zou ik echter wel tof vinden. Liever gaan ze nog verder terug naar games zoals Need For Speed III: Hot Pursuit, IV: Road Challenges en V: Porsche 2000. Toen Need For Speed nog echt Need For Speed was met muziek van Rom di Prisco en Saki Kaskas. Zie het nooit gebeuren, maar droom er wel al tientallen jaren van
[YouTube: (3 hours) Best Of... Rom di Prisco & Saki Kaskas]
Gek genoeg zit me die houterige gameplay me nu nog steeds niet in de weg.Ik ervaar de wereld niet doods maar juis als een prettige rust.L23 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 11:11:
[...]
Ik heb het kort gespeeld en vindt de gameplay net zo houterig als in 2006, dat was toen ook al zo. Ten opzichte van wat voelt de wereld vrij dood aan? Ik heb dat nooit zo ervaren. Ik denk niet dat nog meer NPC's een verbetering zou zijn.
Ik denk dat Oblivion vandaag de dag nog steeds een hele interessante game kan zijn. Het is een grote game met heel veel quests. Ik bekijk het dan wel meer vanuit iemand die de game destijds ook heeft gespeeld en het leuk vind om de game met (grafische) verbeteringen nog een keer te spelen.
Dat was een remaster van niks.Gelukkig ligt de standaard van een remaster nu wel wat hoger.kevlar01 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 17:56:
[...]
Ze hebben NFS Hot Pursuit ook een tijdje terug geremasterd volgens mij. Zeg nooit nooit.:)
Zit mij ook niet in de weg, maar kan me herinneren dat het in 2006 ook benoemd werd. Je had toen ook al games die dat beter deden qua gevechten en paardrijdenjori040 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 11:36:
[...]
Gek genoeg zit me die houterige gameplay me nu nog steeds niet in de weg.Ik ervaar de wereld niet doods maar juis als een prettige rust.
Witcher 3 voelt voor mij meer gedateerd[mechanics] aan als Oblivion.Twee jaar geleden nog een Witcher run gedaan.Voor mij persoonlijk kan The Witcher3 echt niet tippen aan een Oblivion of Skyrim.L23 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 11:51:
[...]
Zit mij ook niet in de weg, maar kan me herinneren dat het in 2006 ook benoemd werd. Je had toen ook al games die dat beter deden qua gevechten en paardrijdenJe kocht Oblivion echter voor de enorme wereld en de vrijheid in quests die je allemaal kan doen. Dat het nog steeds houterig speelt vind ik overigens gewoon fijn, het moet voor mij wel vertrouwd blijven zoals ik me Oblivion herinnerde.
Ik vraag me ook af waar het mee vergeleken word. Witcher 3 inmiddels wel gekocht, maar nog nooit gespeeld. Zelda Breath of the Wild heeft een legere wereld. Wellicht kan je deze games ook niet met elkaar vergelijken, maar Oblivion heeft voor mij in ieder geval nooit doods aangevoeld. Er gebeurt genoeg als je de wereld aan het verkennen bent. Een beetjes rust is inderdaad fijn.
Shut up and squat !!
Gameplay is “clunky”steefje schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 10:58:
[...]
Los van de grafische update, hoe ervaar je de gameplay. De basis gameplay dateert van bijna 20 jaar terug, dus ik kan me voorstellen dat dit niet meer matcht met de maatstaf van vandaag.
Ik hoor dat de wereld vrij dood aanvoelt door het gebrek aan NPC etc. Zie jij dit ook zo?
Mee eens, dat was eigenlijk puur een hogere resolutie en framerate. In mijn geheugen was het origineel best leuk, maar toen ik de remaster speelde voelde het erg houterig en slecht aan. Moet toegeven dat ik ook Forza Horizon gewend was wat natuurlijk stukken beter speelt.jori040 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 11:49:
[...]
Dat was een remaster van niks.Gelukkig ligt de standaard van een remaster nu wel wat hoger.
Kocht het origineel op day 1 en speelde het maanden.Bij de remaster had ik een meh gevoel.kevlar01 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 16:53:
[...]
Mee eens, dat was eigenlijk puur een hogere resolutie en framerate. In mijn geheugen was het origineel best leuk, maar toen ik de remaster speelde voelde het erg houterig en slecht aan. Moet toegeven dat ik ook Forza Horizon gewend was wat natuurlijk stukken beter speelt.
De showcase reel van de Jaguar XJ-220 is nog steeds een van mijn favoriete auto-video'sRossi46 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 11:17:
[...]
Oh jeetje, die 'main menu' tune van NFS2, niet gedacht dat die bij mij zulke nostalgische gevoelens op zou wekken. De hele presentatie van die game was toen al geweldig. Met prachtige video's van alle beschikbare auto's (toen kon dat nog, want zoveel auto's waren het niet) en als klap op de vuurpijl een geweldige intro![]()
[YouTube: Need for Speed II | Intro 4K 60FPS]
[ Voor 7% gewijzigd door PdeBie op 08-05-2025 08:31 ]
Ja klopt, die speel ik soms nog wel even tussendoorkevlar01 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 17:56:
[...]
Ze hebben NFS Hot Pursuit ook een tijdje terug geremasterd volgens mij. Zeg nooit nooit.:)
Helaas op de xbox alleen bekabeld toch? Heb zelf een 8bit controller voor de switch en daar ben ik erg blij mee.PdeBie schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 18:53:
Vandaag mijn 8bitdo controller binnen gekregen. Ga hem wel vooral op pc gebruiken, maar kan dus ook op de xbox
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Deze variant wel ja, maar ze hebben ook draadloze modellen. Maar ik gebruik hem voornamelijk op PC die op nog geen halve meter afstand staatMeneer iCy schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 08:44:
[...]
Helaas op de xbox alleen bekabeld toch? Heb zelf een 8bit controller voor de switch en daar ben ik erg blij mee.
Gaaf hè! Eigenlijk zouden we alle video's uit die game wel kunnen postenPdeBie schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 08:31:
[...]
De showcase reel van de Jaguar XJ-220 is nog steeds een van mijn favoriete auto-video's
[YouTube: Need For Speed 2 SE - Jaguar XJ220 (Showcase Video) [HD 1080p]]
--edit--
Er is ook een "remastered" versie van deze video:
[YouTube]
Dan wordt het interessant. Wist niet dat ze inmiddels ook al draadloze modellen hadden. Zal binnenkort eens kijken naar 1 met hall.PdeBie schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 09:49:
[...]
Deze variant wel ja, maar ze hebben ook draadloze modellen. Maar ik gebruik hem voornamelijk op PC die op nog geen halve meter afstand staat
[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 08-05-2025 10:53 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik zie dat u gelijk heeft. Voor Xbox zijn ze wired. Dacht dat ze ook met een dongle wireless hadden…..Meneer iCy schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 10:51:
[...]
Dan wordt het interessant. Wist niet dat ze inmiddels ook al draadloze modellen hadden. Zal binnenkort eens kijken naar 1 met hall.
Edit: Zie alleen maar wired. Welke doel jij op dan qua wireless?
Vond deze ook best tof, van NFS 3Rossi46 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 11:17:
[...]
Oh jeetje, die 'main menu' tune van NFS2, niet gedacht dat die bij mij zulke nostalgische gevoelens op zou wekken. De hele presentatie van die game was toen al geweldig. Met prachtige video's van alle beschikbare auto's (toen kon dat nog, want zoveel auto's waren het niet) en als klap op de vuurpijl een geweldige intro![]()
[YouTube: Need for Speed II | Intro 4K 60FPS]
Shut up and squat !!
dit heb ik wel, grafisch is het heerlijk maar kwa gameplay vind ik Skyrim zoveel beter! ik speel ook liever Skyrim dus. ik ga remastered wel spelen maar eerst expedition 33steefje schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 10:58:
[...]
nothing stops this train
Wat vind je qua gameplay zoveel beter? Ondanks de verbeteringen in de Oblivion Remaster blijft het level systeem van Skyrim volgens mij inderdaad beter, maar anders moet de gehele game aangepast worden en is het geen remaster meer. Ook las ik dat bij Oblivion de dungeons pas vrij laat en in korte tijd aan de game toegevoegd zijn, dit zie je ook terug in de gameplay. Skyrim is op heel veel vlakken een verbetering, wel vond ik bepaalde quests en guilds/factions een stuk interessanter in Oblivion. Ook meer interessante huizen die je kan bezitten in Oblivion.Kol Nedra schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 12:51:
[...]
dit heb ik wel, grafisch is het heerlijk maar kwa gameplay vind ik Skyrim zoveel beter! ik speel ook liever Skyrim dus. ik ga remastered wel spelen maar eerst expedition 33![]()
daarna komt Doom uit, dat wordt de volgende
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq