Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 19:40:
[...]

ik heb deze, alleen nooit voor die prijs gekocht, maar z'n concept heb ik en dat werkt prima, accu gaat een 40+ uur mee. https://www.amazon.nl/Sma...+Char%2Caps%2C110&sr=8-47
Kan je daarmee de controller ook gewoon aan de kabel leggen als je stopt met spelen?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 19:42:
[...]

Kan je daarmee de controller ook gewoon aan de kabel leggen als je stopt met spelen?
uhhmmm, dat is een goeie vraag, nog niet geprobeerd, omdat ik 3 accu's erbij had, laat ik ze altijd op zodra ik er 2 leeg heb en ik nummer 3 ga gebruiken.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 20:03:
[...]

uhhmmm, dat is een goeie vraag, nog niet geprobeerd, omdat ik 3 accu's erbij had, laat ik ze altijd op zodra ik er 2 leeg heb en ik nummer 3 ga gebruiken.
Ah oké :) goeie tip om in de gaten te gaan houden!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Net de Xbox Series X 2TB besteld, de 1TB gaat dan naar de zoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:50
G_Dragon schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 20:28:
[...]

Dank je! Al een paar keer doorgelezen maar dat werkt dus niet wat ze daar zeggen :)
Dan heb je een defecte accu. Hij laadt gewoon met kabel aan stopcontact. Of aan de xbox, zolang de xbox aan staat terwijl je hem aansluit, daarna kan de xbox uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 21:22:
[...]

Dan heb je een defecte accu. Hij laadt gewoon met kabel aan stopcontact. Of aan de xbox, zolang de xbox aan staat terwijl je hem aansluit, daarna kan de xbox uit.
De controller trilt wel heel kort als ik hem de lader leg zonder dat de Xbox aanstaat, zal hem er vanavond wel even aan laten liggen en morgen kijken of de accu dan wel vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
G_Dragon schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 21:26:
[...]

De controller trilt wel heel kort als ik hem de lader leg zonder dat de Xbox aanstaat, zal hem er vanavond wel even aan laten liggen en morgen kijken of de accu dan wel vol is.
De Xbox moet aan staan als je hem aansluit. Zoals ik schreef en zoals staat in het artikel dat ik postte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 21:28:
[...]

De Xbox moet aan staan als je hem aansluit. Zoals ik schreef en zoals staat in het artikel dat ik postte.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gk9a5v1zZjxbtOz_Lue3oDdcjL4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9NqvPvMqeODpNmczUjP8TiD3.jpg?f=fotoalbum_large

Het kan ook wanneer de Xbox uitstaat, dat staat namelijk ook in de link. En het kan ook via elk andere stroom apparaat zoals een oplader in het stopcontact..

Bedraad opladen tijdens het spelen is niet waarvoor je een accu koopt lijkt me :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:06
Ik zweer bij de oplaadbare batterijen van de IKEA de 2450mah

https://www.ikea.com/nl/n...ij-hr06-aa-1-2v-50504692/

[ Voor 40% gewijzigd door michaeltjeh1 op 27-08-2024 22:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:15

ilm

Ik zou zweren dat iedereen die gebruikt, maar blijkbaar niet. :)

Gewoon teveel gespeeld. Je hebt pro materiaal nodig. Ik heb nog een elite controller mocht je geïnteresseerd zijn. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:47
G_Dragon schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 21:34:
[...]

Het kan ook wanneer de Xbox uitstaat, dat staat namelijk ook in de link. En het kan ook via elk andere stroom apparaat zoals een oplader in het stopcontact..
Ik lees juist in die link dat het niet kan, Xbox moet ingeschakeld zijn om op te kunnen laden. Heb je dat ook getest? En via de andere apparaten?

Wel een gedoe hoor ten opzichte van de Ikea LADDA oplaadbare batterijen :P Ja ik zweer daar ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 22:47:
[...]

Ik lees juist in die link dat het niet kan, Xbox moet ingeschakeld zijn om op te kunnen laden. Heb je dat ook getest? En via de andere apparaten?

Wel een gedoe hoor ten opzichte van de Ikea LADDA oplaadbare batterijen :P Ja ik zweer daar ook bij.
Dat is wel heel raar want maat van mij gebruikt ze nu 1 jaar en doet ook de Xbox uit en dan de controller aan de lader, dat was voor mij namelijk ook de doorslag. Heb alles al geprobeerd, het feit dat de controller wel gaat trillen lijkt me positief te zijn. Maar als de accu niet oplaad aan een usb kabel wanneer de Xbox uitstaat (wat ik morgen kan bevestigen) dan gaat het terug en dan blijf ik zoals ik sinds dag 1 doe bij oplaadbare batterijen.

Iedereen bedankt voor de hulp en tips, zal morgen wel even laten weten of de accu was opgeladen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 20:29
G_Dragon schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 22:49:
[...]

Dat is wel heel raar want maat van mij gebruikt ze nu 1 jaar en doet ook de Xbox uit en dan de controller aan de lader, dat was voor mij namelijk ook de doorslag. Heb alles al geprobeerd, het feit dat de controller wel gaat trillen lijkt me positief te zijn. Maar als de accu niet oplaad aan een usb kabel wanneer de Xbox uitstaat (wat ik morgen kan bevestigen) dan gaat het terug en dan blijf ik zoals ik sinds dag 1 doe bij oplaadbare batterijen.

Iedereen bedankt voor de hulp en tips, zal morgen wel even laten weten of de accu was opgeladen :)
Als ik t goed lees klopt t allebei wat jullie zeggen. Als je de usb kabel op een usb oplader aansluit kan de Xbox uit, dan de kabel erin. Als je de usb kabel op de Xbox aansluit moet de kabel er eerst in en dan de Xbox uit.

Heb je de kabel al geprobeerd in de Xbox te doen? Kan zijn dat je usb oplader niet lekker is of niet voldoende stroom levert. Zit de accu er wel goed in? Misschien andere controller proberen, kijken of het niet aan de usb poort van de controller ligt. Anders idd terug sturen lijkt me.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
[...]

het feit dat de controller wel gaat trillen lijkt me positief te zijn.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik noemde letterlijk wat in de link staat.

Dat de controller trilt zegt niks, de controller trilt altijd als je het ergens op aan sluit (ook zonder Play & Charge Kit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Melantrix schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 22:53:
[...]

Als ik t goed lees klopt t allebei wat jullie zeggen. Als je de usb kabel op een usb oplader aansluit kan de Xbox uit, dan de kabel erin. Als je de usb kabel op de Xbox aansluit moet de kabel er eerst in en dan de Xbox uit.

Heb je de kabel al geprobeerd in de Xbox te doen? Kan zijn dat je usb oplader niet lekker is of niet voldoende stroom levert. Zit de accu er wel goed in? Misschien andere controller proberen, kijken of het niet aan de usb poort van de controller ligt. Anders idd terug sturen lijkt me.
Ik kom er morgen even op terug, want heb net de boel afgesloten en aan de lader gelegd. Als hij morgenmiddag niet vol is ga ik even verder op onderzoek uit :)

@L23 snap ik, ik waardeer het meedenken ontzettend. Want je zou denken dat dit niet zo lastig zou moeten zijn als je orgineel koopt :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
[...]

Wat je niet hebt geprobeerd is gewoon doen wat er staat.

3.If your console is off, turn it on. The console must be turned on after the controller is connected or the battery won't charge. However, you can then turn it off again if you want to.

Het stukje waar je een plaatje van stuurde gaat niet om aansluiten op je xbox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@G_Dragon Ik weet even niet of er een instelling is, maar ik weet dat bij Playstation het zo is dat ik kan instellen hoelang de USB poort stroom blijft uitsturen nadat ik de console uit heb gezet, misschien dat dit ook bij Xbox is, mits je controller nu wel vol is met een nachtje laden aan de normale stroom.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 06:18:
[...]

Wat je niet hebt geprobeerd is gewoon doen wat er staat.

3.If your console is off, turn it on. The console must be turned on after the controller is connected or the battery won't charge. However, you can then turn it off again if you want to.

Het stukje waar je een plaatje van stuurde gaat niet om aansluiten op je xbox...
Dit heb ik vannacht gedaan en geprobeerd en hij was niet opgeladen, want heb gisteravond nog speciaal de bijgeleverde kabel achterin de Xbox series X gedaan en hem daaraan gelegd.

Nu net voor werk aan heb ik de controller aan een usb kabel gelegd die dan weer in een oplaad blokje in het stopcontact gaat en kijk rond half 1 weer als ik vrij ben van werk.

Echt apart want het hoort helemaal niet zo moeilijk te zijn.. die maat van mij heeft er twee en die laden zonder problemen op, hoe hij ze ook aansluit. Ze laden.. dus ben ergens bang dat ik eentje heb die gewoon niet goed is, maar dat zie ik vanmiddag pas als hij nog niet vol is via het stopcontact.

Je hoort het vanmiddag :)

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 28-08-2024 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 06:51:
@G_Dragon Ik weet even niet of er een instelling is, maar ik weet dat bij Playstation het zo is dat ik kan instellen hoelang de USB poort stroom blijft uitsturen nadat ik de console uit heb gezet, misschien dat dit ook bij Xbox is, mits je controller nu wel vol is met een nachtje laden aan de normale stroom.
Ik heb mijn Xbox op energiebesparing, daarin doet hij alle updates al jaren en zo laat de play&charge kit van mijn maat ook mee op. Ben ergens bang dat ik een defecte heb :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgens mij werkt laden ook enkel via de achterste twee usb poorten.
De frontport levert alleen stroom als de xbox aan staat (aldus de lichtjes op mijn fightstick)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 08:06:
De frontport levert alleen stroom als de xbox aan staat (aldus de lichtjes op mijn fightstick)
Daar had ik de usb ook in vannacht O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 08:06:
Volgens mij de voorkant ook gewoon. Althans volgens mijn lichtjes op mijn headset :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:48

On_E

Housemusic

Mijn headset laadt ook op via de USB poort aan de voorkant. Zal wel komen omdat ie op stand-by staat?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!
On_E schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 12:51:
Mijn headset laadt ook op via de USB poort aan de voorkant. Zal wel komen omdat ie op stand-by staat?
Die kan je ook met een kabeltje opladen die gewoon met een blokje in het stopcontact gaat, ik heb een la bij mijn tv meubel waarin een kabel ligt met micro-usb, USB type-C en een Apple aansluiten. Maar dat gaat dus helaas niet met een Play&Charge kit..

Update vanuit mij over de Play&Charge kit:

De hele ochtend 4 tot 5 uur lang heeft de controller aan het stroom geleden via een USB type-c kabel in het stopcontact en er was niks veranderd,

Ik heb inmiddels besloten hem retour te sturen omdat de enigste manier om hem op te laden is dat ik mijn Xbox op slaapstand (meer stroomverbruik alleen maar om een controller te laden ja daag) zet of met een kabel speel wanneer die bijna leeg is, dit was niet de reden waarvoor ik er een kocht dus gaat hij terug.

Jammer en een gemiste kans van Microsoft als je mij het persoonlijk vraagt, was graag overgestapt van batterijen naar accu. Want hoe fijn is het om klaar te zijn met gamen, controller aan de kabel en weer vol bij de volgende sessie. Dit doe ik ook met mijn Turtle Bech Stealth 600 Gen 2 headset en de PS5 controller, werkt prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 13:20:
[...]

Die kan je ook met een kabeltje opladen die gewoon met een blokje in het stopcontact gaat, ik heb een la bij mijn tv meubel waarin een kabel ligt met micro-usb, USB type-C en een Apple aansluiten. Maar dat gaat dus helaas niet met een Play&Charge kit..

De hele ochtend 4 tot 5 uur lang heeft de controller aan het stroom geleden via een USB type-c kabel in het stopcontact en er was niks veranderd,

Ik heb inmiddels besloten hem retour te sturen omdat de enigste manier om hem op te laden is dat ik mijn Xbox op slaapstand (meer stroomverbruik alleen maar om een controller te laden ja daag) zet of met een kabel speel wanneer die bijna leeg is, dit was niet de reden waarvoor ik er een kocht dus gaat hij terug.

Jammer en een gemiste kans van Microsoft als je mij het persoonlijk vraagt, was graag overgestapt van batterijen naar accu. Want hoe fijn is het om klaar te zijn met gamen, controller aan de kabel en weer vol bij de volgende sessie. Dit doe ik ook met mijn Turtle Bech Stealth 600 Gen 2 headset en de PS5 controller, werkt prima :D
Jawel hoor, zo doe ik het met mijn reserve controller ook.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L23
[...]

Lijkt me dan toch gewoon om een defect product te gaan? Gezien het artikel juist aangeeft dat je het overal mee kan opladen.

Maar als het wel zou werken zoals omschreven zweer ik nog steeds bij AA batterijen die ik voor meerdere doeleinden kan gebruiken. Volgens mij gaat een controller ook langer mee op goedwerkende oplaadbare batterijen. Maar ook geen fan van om alles aan de lader te laten hangen voor de volgende game sessie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
[...]

Dat hoort gewoon te werken. Klinkt als een defect in de accu of jouw controller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Caayn schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 14:21:
[...]
Dat hoort gewoon te werken. Klinkt als een defect in de accu of jouw controller.
Dan is het de accu want in de controller van mijn vrouw werkt het ook niet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
@G_Dragon Het testen en uitsluiten laat wat te wensen over :P In ieder geval zoals ik het hier lees. Maar je gaat het niet nog een keer proberen met een vervangend product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:06

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[...](meer stroomverbruik alleen maar om een controller te laden ja daag)
Op de frontpage onder een Xbox artikel had iemand het ooit eens berekend wat het verschil qua kosten zou zijn tussen beide power settings van de Xbox. Dat kwam toen iets uit op 22€ op jaar basis.

Ik kan niet in iemands anders portemonnee kijken, maar voor mij zijn dat verwaarloosbare bedragen. Helemaal gezien het gemak wat ik er van heb.

Verder is het natuurlijk niet een power instelling voor specifiek je controller te kunnen laden. Die hot standby is ook gewoon 1 klik en 5 seconden later gamen (even afhankelijk of je tv zo snel kan schakelen als die uitstaat en op het verkeerde input signaal). Nogmaals,de "besparing" weegt bij mij niet op tegen het gemak". En ik schrijf besparing tussen quotes omdat ik die eventuele 22€ die ik dan bespaar ook maar weer zo één, twee, drie over de balk gooi bij een of andere nutteloze gadget of iets dergelijks waarvan ik later denk: was dit het nou waard ?

Of je moet je hele leven wijden aan het besparen van energie en alle besparingen op een aparte rekening zetten en dan er na x jaar iets leuks mee kunnen doen zoals bv een nieuwe Xbox kopen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb al meerdere geprobeerd :p
Heb wel verstand van zaken, alleen had hier wel echt even wat vragen / ervaringen bij nodig O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 14:41:
@G_Dragon Het testen en uitsluiten laat wat te wensen over :P In ieder geval zoals ik het hier lees. Maar je gaat het niet nog een keer proberen met een vervangend product?
Ik heb zoveel ik kon geprobeerd,
  • Verschillende kabels
  • 3 verschillende controllers
  • Via normaal stopcontact
  • Via de USB aan de voorkant van de Xbox
  • USB achterkant van de Xbox
  • Verschillende opladers ( Apple, Samsung, One Plus, Realme)
Ik weet echt niet wat ik nog meer kan doen om het te testen :p, ik heb hem retour gemeld met de reden dat het niet werkt zoals het zou moeten werken dus hoop ook op een vervangend product.

MRE-Inc schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 14:41:
[...]

Op de frontpage onder een Xbox artikel had iemand het ooit eens berekend wat het verschil qua kosten zou zijn tussen beide power settings van de Xbox. Dat kwam toen iets uit op 22€ op jaar basis.

Ik kan niet in iemands anders portemonnee kijken, maar voor mij zijn dat verwaarloosbare bedragen. Helemaal gezien het gemak wat ik er van heb.

Verder is het natuurlijk niet een power instelling voor specifiek je controller te kunnen laden. Die hot standby is ook gewoon 1 klik en 5 seconden later gamen (even afhankelijk of je tv zo snel kan schakelen als die uitstaat en op het verkeerde input signaal). Nogmaals,de "besparing" weegt bij mij niet op tegen het gemak". En ik schrijf besparing tussen quotes omdat ik die eventuele 22€ die ik dan bespaar ook maar weer zo één, twee, drie over de balk gooi bij een of andere nutteloze gadget of iets dergelijks waarvan ik later denk: was dit het nou waard ?

Of je moet je hele leven wijden aan het besparen van energie en alle besparingen op een aparte rekening zetten en dan er na x jaar iets leuks mee kunnen doen zoals bv een nieuwe Xbox kopen.
Dat is inderdaad niet extreem veel, maar ik ga niet iets aanpassen terwijl het zo simpel zou moeten kunnen. Het gaat me nog niet eens om die €22 per jaar maar om het principe dat laden via een stroom blokje in het stopcontact gewoon zou moeten werken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 14:49:
[...]

Dat is inderdaad niet extreem veel, maar ik ga niet iets aanpassen terwijl het zo simpel zou moeten kunnen. Het gaat me nog niet eens om die €22 per jaar maar om het principe dat laden via een stroom blokje in het stopcontact gewoon zou moeten werken?
Ik begrijp dit stukje discussie niet. Zoals ik het begrijp blijft de Xbox in standby staan als je de Xbox afsluit na het gamen als het nog een game of update aan het downloaden is of als je de play & charge kit hebt aangesloten en aan het opladen is. Is dat afgerond dan gaat de Xbox daarna volledig uit. Dus het is niet nodig om over te stappen naar de standby modus om bovenstaande dingen mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 14:56:
[...]

Ik begrijp dit stukje discussie niet. Zoals ik het begrijp blijft de Xbox in standby staan als je de Xbox afsluit na het gamen als het nog een game of update aan het downloaden is of als je de play & charge kit hebt aangesloten en aan het opladen is. Is dat afgerond dan gaat de Xbox daarna volledig uit. Dus het is niet nodig om over te stappen naar de standby modus om bovenstaande dingen mogelijk te maken.
Dat gebeurd dus ook niet, daarom denk ik echt een defect aan de play & charge kit zelf. Het enige moment wanneer die iets van opladen laat zien is als de Xbox aanstaat en ik de controller bekabeld aansluit. Maar als ik de Xbox uitzet blijft hij niet doorladen wanneer hij op energiebesparing staat, dat heb ik namelijk vannacht al geprobeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 20:29
G_Dragon schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 14:49:
[...]

Ik heb zoveel ik kon geprobeerd,
  • Verschillende kabels
  • 3 verschillende controllers
  • Via normaal stopcontact
  • Via de USB aan de voorkant van de Xbox
  • USB achterkant van de Xbox
  • Verschillende opladers ( Apple, Samsung, One Plus, Realme)
Ik weet echt niet wat ik nog meer kan doen om het te testen :p, ik heb hem retour gemeld met de reden dat het niet werkt zoals het zou moeten werken dus hoop ook op een vervangend product.

[...]

gewoon ff voor de zekerheid, heb je het ook in een andere controller geprobeerd in een usb oplader aan de stopcontact?

het zou me niet verbazen als het een combinatie is van een defecte controller + *iets* in de xbox met standby enz.

Ik acht de kans groot dat het gewoon een defecte accu is, maar ben gewoon benieuwd :+

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Clair Obscur: Expedition 33 – A Detailed Breakdown of its Painterly RPG Combat

https://news.xbox.com/en-...combat-breakdown-preview/

———

[ Voor 74% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-08-2024 15:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Melantrix schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 15:04:
[...]

gewoon ff voor de zekerheid, heb je het ook in een andere controller geprobeerd in een usb oplader aan de stopcontact?
Ja, maar wel een scherpe opmerking en vraag van je! :) ik speel al de hele middag op batterijen en had die van mijn vrouw op die manier aan het stroom gelegd :)
het zou me niet verbazen als het een combinatie is van een defecte controller + *iets* in de xbox met standby enz.

Ik acht de kans groot dat het gewoon een defecte accu is, maar ben gewoon benieuwd :+
Ik ook :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:36
Razer Wolverine V3-Xbox-controller heeft Hall-effectjoysticks en nieuw ontwerp. Prijs draadloze versie €230, bedrade versie €120

[ Voor 5% gewijzigd door Amaze86 op 28-08-2024 21:44 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Amaze86 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 21:19:
Razer Wolverine V3-Xbox-controller heeft Hall-effectjoysticks en nieuw ontwerp. Prijs draadloze versie €230, bedrade versie €120
[YouTube: Razer Wolverine V3 Pro | For the Pro]
Hier de link naar de shop https://www.razer.com/eu-...rs/razer-wolverine-v3-pro
Hoop geld maar als de reviews positief zijn zou dit zomaar de opvolger voor mijn Elite V2 kunnen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 21:57:
[...]

Hier de link naar de shop https://www.razer.com/eu-...rs/razer-wolverine-v3-pro
Hoop geld maar als de reviews positief zijn zou dit zomaar de opvolger voor mijn Elite V2 kunnen worden.
Zo zit ik er ook over na te denken. Heb er een paar alternatieven geprobeerd maar ze blijven toch net wat minder dan de elite. Hoop dat die in ieder geval wat gewicht heeft.

Mocht iemand een goede review hebben dan houd ik me aanbevolen. Reviews van die vorige controller met dat rare social schermpje erop waren ook lovend maar viel me behoorlijk tegen.

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-08-2024 22:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
What!

Dat was een van mijn favoriete platformers op de ps1 :) Geen idee of die überhaupt de tand des tijds fatsoenlijk door staat maar brings back memories.

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-08-2024 00:10 ]

uchiha tijntje schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 00:10:
What!

[Video: Croc Legend of the Gobbos Teaser Trailer]

Dat was een van mijn favoriete platformers op de ps1 :) Geen idee of die überhaupt de tand des tijds fatsoenlijk door staat maar brings back memories.
Zoooooo ik moest echt wel even flink graven in mijn geheugen (Iets met oud voelen) maar die heb ik ook gespeeld op de PS1, alleen als kind nooit ver gekomen :D..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
What!

3d platformers/collectahons zijn wel hit and miss bij remasters. Spyro was awesome maar Yookaa Laylee was erg matig (de 2d nieuwe versie is wel heel cool).

En ik kan hetzelfde zeggen over 3rd party controllers. Ik heb ooit een razer wolverine pro gehad op de 360. Dat was een goedkoop stuk plastic met matige knopjes ik blijf de officiële controllers, ondanks de slechte schouderknoppen, toch altijd de voorkeur geven.

[ Voor 19% gewijzigd door Exactor it op 29-08-2024 08:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wie van ons hier wordt de reviewer van die nieuwe controller :)

Ik blijf stiekem hopen op een elite v3 maar dat zal niet op korte termijn gebeuren ben ik bang.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren de Epic Mickey Rebrushed Demo gespeeld.
Ziet er mooi uit, echt Disney!
Het wisselt tussen 3D en 2D en dan merk ik aan mezelf hoe graag ik gewoon liever 2D speel.
Was het puur een 2D platformer geweest had ik hem denk ik wel aangeschaft, het 3D gedeelte is mij te veel gehannes met verf en thinner.
Maar al met al een nette demo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
What!

Wat een nep, hij heeft helemaal geen crocs aan...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 10:08:

Ik blijf stiekem hopen op een elite v3 maar dat zal niet op korte termijn gebeuren ben ik bang.
Hoop er ook op, maar vrees er voor. Aangezien mijn Elite v2 niet meer lekker reageerde bij iedere button, heb ik de Black/White Core maar gekocht. Accessoires heb ik toch van m'n normale Elite v2.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:24

Die komt inderdaad niet, dat zou een veel te slimme keuze zijn. Stel je namelijk eens voor dat iedereen een v3 koopt en het de hemel in prijst. Kwaliteit is super, hall sensoren etc. :+

Nee, dat is niks voor Microsoft anno 2024. Het moet gewoon snel kapot gaan :+ >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:04

Ik zou zonder twijfel een V3 kopen, maar die Razor ga ik de gok niet nemen, het design oogt mij te 'anders' dan de normale controller, dat ik er denk ik niet aan zal kunnen wennen (zeker niet gezien mijn V2 - en zelfs V1) nog steeds goed werken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 15:35:
[...]

Ik zou zonder twijfel een V3 kopen, maar die Razor ga ik de gok niet nemen, het design oogt mij te 'anders' dan de normale controller, dat ik er denk ik niet aan zal kunnen wennen (zeker niet gezien mijn V2 - en zelfs V1) nog steeds goed werken.
Maar met deze houding komen we niet snel tot een reviewer jongens!!!

Ik sla hem over, vind het namelijk wel van belang dat een controller gewoon met de Xbox verbind zonder een usb apparaat. Maar verder ziet hij er wel interessant uit :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:06

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

SinergyX schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 15:35:
[...]

Mijn V1 ligt in de kast sinds ik de V2 heb (Dit had een Duitser kunnen schrijven O-) )

De V1 doet het overigens nog prima, maar heeft niet de profielen switch helaas en die gebruik ik nogal vaak bij BF5 (ja speel ik nog steeds bijna dagelijks).

Mijn V2 is al diverse keren open geweest en onderdelen vervangen, maar nu beginnen de rubber grips dermate los te laten dat het bijna gênant wordt. Tevens zit er nu een scheur in de de faceplate net naast de A knop. Geen idee hoe die er in is gekomen. En ja, ik ga zuinig om met mijn spullen. De enige die met de Elite controllers mag spelen, ben ik.

Tijd voor een V3, maar zoals Microsoft is, zal dat niet snel gebeuren helaas. Leuk hoor dat ze al die controllers uitbrengen met mooie kleurtjes en motiefjes, maar ik wil een Elite V3 met de haptische features van de Dualsense of Dualsense Edge.

XBL: MRE Inc

• Exactor it
Dit is een grappige review. Warmtecameratest, waarbij hij niet uitlegt wat hij wil laten zien en de controllers niet even lang vast houdt, en geluidsmetingen, waarbij hij niet regelt dat de afstand tot de microfoon gelijk blijft vond ik de hoogtepunten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:30:
[...]

Dit is een grappige review. Warmtecameratest, waarbij hij niet uitlegt wat hij wil laten zien en de controllers niet even lang vast houdt, en geluidsmetingen, waarbij hij niet regelt dat de afstand tot de microfoon gelijk blijft vond ik de hoogtepunten.
Dat is Techne.
Zo reviewt hij al jaren de nieuwste headsets.
Degene die het meest betaald wint d:)b

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09 12:54
Een v3 komt pas bij de next gen. En die verwacht ik pas in 2026.

• Exactor it
drakiesoft schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 19:16:
Een v3 komt pas bij de next gen. En die verwacht ik pas in 2026.
Top. Is dat ook weer duidelijk!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben helemaal in de race-mania met The Crew: Motorfest:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EqWAoIM7D0HwCF8v9WUNHVWH88o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GlojZaD4uc8h1p9Z86AtFnpy.jpg?f=fotoalbum_large

Het eerste 'The Crew' spel waar ik zo van geniet met auto rijden, boot varen en vliegtuigen vliegen. Ik heb al 13 uur op de teller. De nieuwe Test-Drive heb ik gepreordered, maar ik denk dat dat spel niet de fun van The Crew kan overtreffen. Forza: Horizon 5 heb ik ook nog liggen digitaal en ga ik binnenkort ook spelen na de fun van The Crew.

Ik heb al veel race games gespeeld en mijn favorieten waren:

Project CARS 1 en 2, Gran Turismo, The Crew en Forza: Motorsport.

Tips voor andere race games welkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 19:32:

[Afbeelding]

Het eerste 'The Crew' spel waar ik zo van geniet met auto rijden, boot varen en vliegtuigen vliegen. Ik heb al 13 uur op de teller. De nieuwe Test-Drive heb ik gepreordered, maar ik denk dat dat spel niet de fun van The Crew kan overtreffen. Forza: Horizon 5 heb ik ook nog liggen digitaal en ga ik binnenkort ook spelen na de fun van The Crew.

Je hebt nog te weinig rally gespeeld zo te zien!

Als je echt op de proef gesteld wil worden: Dirt Rally 2.

Als je gewoon leuk rallies af wil werken zonder echt altijd ie best te hoeven doen zijn de WRC spellen best te pruimen. (voor echte arcade is de top down art of rally heel gaaf)

Verder is wreckfest heel goed qua physics en keihard beuken. De Grid series is ook fijn voor een arcade race ervaring.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@Verwijderd Ik keek zo uit naar die nieuwe Test Drive, qua race games echt nog het meest vermaakt met de eerste TDU maar wat ik tot nu toe gelezen heb is het niet helemaal meer, zoals toen.

Hij gaat hier sowieso in huis komen maar wel jammer, had bijna een pre order gedaan om de beta te proberen maar las dat het alleen 30fps was dus toch maar geen pre order.

Heb je Wreckfest al eens geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:15
Sipio schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 20:36:
@Verwijderd Ik keek zo uit naar die nieuwe Test Drive, qua race games echt nog het meest vermaakt met de eerste TDU maar wat ik tot nu toe gelezen heb is het niet helemaal meer, zoals toen.

Hij gaat hier sowieso in huis komen maar wel jammer, had bijna een pre order gedaan om de beta te proberen maar las dat het alleen 30fps was dus toch maar geen pre order.

Wat is er niet meer als toen? Ik heb de ontwikkelingen verder niet gevolgd, maar de eerste TDU was ook een van mijn favoriete racegames. Ik heb niks met dat hippe festivalsausje dat ze nu over alle open wereld racegames gooien...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:13
YouTube: Test Drive Unlimited Solar Crown | Post-Launch Content Trailer
Same, maar kijk eens aan wat er allemaal gaat komen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Exactor it schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 19:45:
[...]

Je hebt nog te weinig rally gespeeld zo te zien!

Als je echt op de proef gesteld wil worden: Dirt Rally 2.

Als je gewoon leuk rallies af wil werken zonder echt altijd ie best te hoeven doen zijn de WRC spellen best te pruimen. (voor echte arcade is de top down art of rally heel gaaf)

Verder is wreckfest heel goed qua physics en keihard beuken. De Grid series is ook fijn voor een arcade race ervaring.
Ik heb meteen Dirt Rally 2.0 en Horizon 5 met Rally DLC gedownload.

Wreckfest staat nu op mijn verlanglijst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 19:32:

[Afbeelding]

Wat een gaaf spel he! :)
Geniet er maar lekker van, hier ook ontzettend genoten van dit deel _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 12:42
Motorfest ook gespeeld, grafisch een top spel. Wat mij begon tegen te staan zijn de enorme hoeveelheid playlists. Horizon 5 had er aardig wat maar Motorfest maakt het wel heel erg gortig. Waar het bij Forza nog enigzins overzichtelijk is word je bij Motorfest ermee overspoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:53
rutgergron schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:26:
Motorfest ook gespeeld, grafisch een top spel. Wat mij begon tegen te staan zijn de enorme hoeveelheid playlists. Horizon 5 had er aardig wat maar Motorfest maakt het wel heel erg gortig. Waar het bij Forza nog enigzins overzichtelijk is word je bij Motorfest ermee overspoeld.
Helemaal mee eens! Ik heb moeite om verder te komen doordat het spel zo onoverzichtelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rutgergron schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:26:
Veel? Ik vond juist dat je veel te snel door de single player heen bent :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 21:02:
[...]

Wat is er niet meer als toen? Ik heb de ontwikkelingen verder niet gevolgd, maar de eerste TDU was ook een van mijn favoriete racegames. Ik heb niks met dat hippe festivalsausje dat ze nu over alle open wereld racegames gooien...
Ik meende dingen te hebben gelezen zoals geen huizen kunnen kopen en beperkte garage ruimte en dat de wegen heel erg leeg zijn verder.

Ook dat alle races online zijn dus geen single player races.

Maar zelf niks geen beta of iets gespeeld dus misschien valt het mee allemaal.

Hoop dat het weer een mooi deel wordt vooral voor het gewoon rond cruisen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:15
Sipio schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:31:
[...]

Ik meende dingen te hebben gelezen zoals geen huizen kunnen kopen en beperkte garage ruimte en dat de wegen heel erg leeg zijn verder.

Precies dat. De eerste TDU was de ultieme racegame om rond te cruisen. Het hele eiland rond langs de kustlijnen. Al die onzin eromheen hoeft van mij niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Precies dat. De eerste TDU was de ultieme racegame om rond te cruisen. Het hele eiland rond langs de kustlijnen. Al die onzin eromheen hoeft van mij niet.
Met de eerste TDU toen nog met een aantal tweakers samen rond gereden, beetje car meetings en foto's maken man dat is alweer een tijdje terug.

Hopelijk kan Solar Crown iig weer een beetje van die vibe terug brengen maar die map van het eerste deel was zo gruwelijk vet.

Maar ok weer back on xbox topic en zal gelijk het topic volgen van Solar Crown.

[ Voor 8% gewijzigd door Sipio op 30-08-2024 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was vanwege Outlaws helemaal vergeten om mijn Xbox locatie weer terug te zetten van Nieuw Zeeland naar Nederland. Al die prijzen in de store sloegen nergens op haha

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sipio schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:31:
[...]

Tuurlijk is cruisen prima, maar ik vind het wel wat toevoegen als er ook daadwerkelijk wat te doen is wat niet een lange draad aan races is. Niet alleen huizen kopen (al is een mooie achtergrond om je auto te tonen en wat upgrades te kopen wel nice), maar ook gewoon challenges doen, minigames e.d. Ik vond dat The Crew het leuk deed met de wereld wat interactiever maken. Verder ziet het er op de beelden wel heel dood uit. Natuurlijk hadden de vorige games dat ook wel, maar daar was het logischer omdat de consoles het destijds niet aankonden. Nu wil ik wel wat mensen zien of iets dergelijks. Ik heb mijn 4k scherm niet voor niets staan, zeg maar.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De CoD beta is live vanaf 7 uur.

Vanavond maar eens kijken of CoD MP wat gaat worden voor mij. :) Zal wel wennen zijn qua speelstijl aangezien ik de afgelopen drie jaar eigenlijk geen enkele andere MP heb gespeeld dan Halo.

Helaas heeft CoD het meest idiote systeem van achievements. De CoD launcher ofzo is de game. Dus het is een combinatie nu van MW2, MW3 en dadelijk BO6. Wie dat bedacht heeft mogen ze een andere baan geven :P

——-

Na een uurtje spelen voelt het wel goed :) TTK is achterlijk natuurlijk vergeleken met Halo, maar de teamdeath match potjes zijn tof. De objective based games vind ik altijd wat minder in CoD vanwege de relatief kleine maps en het spawnsysteem.

[ Voor 61% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-08-2024 20:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 19:13:
De CoD beta is live vanaf 7 uur.

Vanavond maar eens kijken of CoD MP wat gaat worden voor mij. :) Zal wel wennen zijn qua speelstijl aangezien ik de afgelopen drie jaar eigenlijk geen enkele andere MP heb gespeeld dan Halo.

Helaas heeft CoD het meest idiote systeem van achievements. De CoD launcher ofzo is de game. Dus het is een combinatie nu van MW2, MW3 en dadelijk BO6. Wie dat bedacht heeft mogen ze een andere baan geven :P

——-

Na een uurtje spelen voelt het wel goed :) TTK is achterlijk natuurlijk vergeleken met Halo, maar de teamdeath match potjes zijn tof. De objective based games vind ik altijd wat minder in CoD vanwege de relatief kleine maps en het spawnsysteem.
Twee uurtjes gespeeld.
Verbazingwekkend wat ik nog weet te raken, maar eerlijk is eerlijk, als ik die killcams zie lijkt het wel Cirque du Soleil with guns.
Opa wordt te oud voor deze ongein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:48

On_E

Housemusic

Bij mij liep de console weer eens helemaal vast door de COD update en daarna kon ik de app niet eens starten.

Dus maar even helemaal verwijderd en opnieuw in de download met de beta erbij, morgen maar ff kijken of het wat is.

Die CoD HQ app is i.i.g. echt verschrikkelijk..

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 22:22:
[...]

Twee uurtjes gespeeld.
Verbazingwekkend wat ik nog weet te raken, maar eerlijk is eerlijk, als ik die killcams zie lijkt het wel Cirque du Soleil with guns.
Opa wordt te oud voor deze ongein :P
Het speelt wel aardig weg :) los van alle debiele outfits en camo’s…

Alleen het spawn systeem in combinatie met totaal geen teamplay zorgt wel voor wat frustratie doordat je echt gewoon compleet niet kunt voorspellen waar men spawnt. Maar dat is te fixen door met wat oldies te spelen :p

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-08-2024 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 23:17:
[...]

Het speelt wel aardig weg :) los van alle debiele outfits en camo’s…

Alleen het spawn systeem in combinatie met totaal geen teamplay zorgt wel voor wat frustratie doordat je echt gewoon compleet niet kunt voorspellen waar men spawnt. Maar dat is te fixen door met wat oldies te spelen :p
Is het spawn systeem veranderd dan? Cod spawns waren vroeger altijd 100% voorspelbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Ik heb deze allebei eerder gekocht. Dus jullie mogen mij ditmaal bedanken.

Als je van rondrijden in trage voertuigen houdt is Snowrunner een beter spel dan Expeditions. Als je van sneeuwspellen houdt is Steep een beter spel dan Riders Republic. Al zijn deze twee spellen wel leuk. (althans ik heb expeditions twee uur gespeeld, RR moet ik nog 1 MP achievement halen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:54:
[...]

Ik heb deze allebei eerder gekocht. Dus jullie mogen mij ditmaal bedanken.

Als je van rondrijden in trage voertuigen houdt is Snowrunner een beter spel dan Expeditions. Als je van sneeuwspellen houdt is Steep een beter spel dan Riders Republic. Al zijn deze twee spellen wel leuk. (althans ik heb expeditions twee uur gespeeld, RR moet ik nog 1 MP achievement halen).
Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:18

BM

Moderator Spielerij
Expeditions was wel een beetje teleurstelling, zeker hoe buggy die gelaunched was...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Expeditions a Mudrunner game is een vreemde eend in de bijt in de “Runner” serie. Het is voornamelijk heel veel van A naar B rijden zonder dat je eigenlijk echt wat “nuttigs” doet. In Mudrunner en Snowrunner deed je nog wat nuttigs voor je gevoel, waaronder voornamelijk ook cargo versjouwen. In Expeditions heb ik dat in zijn geheel niet gedaan. Het was vooral. Rij van A naar B. Druk op een knopje of ga met een drone vliegen. Expeditie geslaagd.

Beetje jammer aangezien het rijden wel gewoon goed in elkaar zat. Heb de game uiteindelijk daarom wel gewoon best wel wat gespeeld omdat het rijden na een werkdag best wel relaxed was :) Maar ze hadden er wat mij betreft meer uit kunnen halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 19:27:
Expeditions a Mudrunner game is een vreemde eend in de bijt in de “Runner” serie. Het is voornamelijk heel veel van A naar B rijden zonder dat je eigenlijk echt wat “nuttigs” doet. In Mudrunner en Snowrunner deed je nog wat nuttigs voor je gevoel, waaronder voornamelijk ook cargo versjouwen. In Expeditions heb ik dat in zijn geheel niet gedaan. Het was vooral. Rij van A naar B. Druk op een knopje of ga met een drone vliegen. Expeditie geslaagd.

Beetje jammer aangezien het rijden wel gewoon goed in elkaar zat. Heb de game uiteindelijk daarom wel gewoon best wel wat gespeeld omdat het rijden na een werkdag best wel relaxed was :) Maar ze hadden er wat mij betreft meer uit kunnen halen.
Voor mij was het beter geweest als ze meer de kant van 'bouw meer dingen die effect op de wereld hebben' op hadden moeten gaan dan de 'exploration is key' kant. Snowrunner was nog cooler geweest als je de wegen steeds begaanbaarder had kunnen maken of fabrieken had kunnen bouwen of dat soort dingen. Rondscouten deed ik echt alleen maar voor upgrades (met een kaart van Google open op de telefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:24
Ziet er zeer interessant uit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer, wilde de Razer kopen maar is out of stock. Hopelijk snel weer op voorraad. Zie dat niemand anders hem verkoopt anders dan de razer website. Wil het wel proberen als ik hem via een NLse winkel kan kopen voor het geval hij niet bevalt.

[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-08-2024 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
We hadden het laatst over controller reviews. Ik kan er eentje doen voor de 8bitdo ultimate wired xbox controller:

Niet kopen, is een goedkoop stuk plastic met matig inklikbare knopjes. Ligt net te klein in de hand in vergelijking met origineel. Back knopjes liggen te diep om comfortabel in te klikken.

Kostte wel maar 44 euro bij nedgame dus als je hem toch wil hebben, hij is niet duur.
Pagina: 1 ... 48 ... 107 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties