Zo kun je alles wel wegwuiven onder het mom van "de developers hebben die keuze gemaakt". Dacht je ook zo over Redfall en z'n 30 fps. Want dat was volgens de developers ook "more cinematic"
Oké, prima toch als ze zich daar op willen focussen. Dat hebben ze bij deel 1 ook gedaan. Een game die je ook blijkbaar niet boeiend vond, dus wat interesseert jou deel 2 eigenlijk?
Je moet dit niet los zien van het totale gebrek aan gameplay filmpjes. Waarom niets waarin de combat of gameplay elementen uit de doeken wordt gedaan? Het is alleen: "oh kijk hoe we dit gezicht hebben gemaakt" en "kijk hoe we naar IJsland zijn gegaan..."
Aanname
Nee op basis van ervaringen uit het verleden. Zoek zelf maar op Google om uit te zoeken welke games pas reviews hadden op release date. Dit waren zelden games die hoger dan een 8 gemiddeld scoorden.
Genoeg beelden getoond. Oja we willen de HUD zien! Ik gok dat je daadwerkelijk voor het grootste deel geen HUD hebt dan wel dat je die ingame kunt uitzetten.
Mag ik dan graag de link naar een filmpje waarin je daadwerkelijk gameplay ziet van enkele minuten en je dus echt iemand daadwerkelijk de boel ziet besturen. Ik benoemde de HUD zodat het daadwerkelijke "gameplay" zou zijn. Zoals jij en ik het spel zien als we het spelen en geen aaneenschakeling van wat fragmenten. Zelfs de IGN preview van een maand geleden laat nauwelijks "echte" gameplay zien.
Leuk voor je. Hier kan toch niemand iets mee behalve jezelf? Hoe zou ik hier op in moeten gaan?
Het is de combinatie van meerdere punten die ik benoem. Waarom niets tonen van gameplay en alleen maar het visuele aspect?
Subjectief. Ik zie genoeg langskomen. Juist deze laatste 2 weken. Veel toelichting over bepaalde onderdelen van het spel. Genoeg filmpjes ook in dit topic gedeeld. Jij bent echter op zoek naar Marvel achtige marketing heb ik het idee. Misschien moet je dan ook op zoek gaan naar marvel achtige games.
Ohja? Je moet actief zelf op zoek gaan naar informatie van het spel, tweets lezen van developers, fora bezoeken, etc. Er is praktisch geen reclame van het spel, grote promotie op het scherm van de xbox, etc. Dat zou je toch verwachten van 1 van de weinige AAA/story driven games op de Xbox.
Oké?
Oké? Want games moeten filler content hebben! Jeej!
Hilarisch. Je klaagt over korte speelduur maar je vind dat ze gewoon de volle mep moeten vragen? Nogmaals, het is geen traditionele AAA game. Het is een relatief kleine studio die zich focust op een game die absoluut niet zal aansluiten bij wat de mainstream wil. Net zoals deel 1. Je hebt echt een verkeerd beeld van deze game. Ook best logisch aangezien je deel 1 amper hebt gespeeld als ik het zo lees.
Het is de combinatie van het bovenstaande. Waarom geen fysieke release, waarom alleen digital only voor een lagere prijs, waarom geen gameplay, waarom naar hedendaagse maatstaven (vergeleken met andere games in het genre) een relatief korte speelduur. Het hoeft geen filler te zijn. Kijk naar God of War, Last of Us, Uncharted, etc. stuk voor stuk spellen die nauwelijks filler hebben maar aanzienlijk langer duren.
Als ik je rode vlaggen zie ben je vooral geïndoctrineerd door de huidige AAA game industrie en wat ze jou laten denken dat elke game moet hebben.
We gaan dinsdag zien hoe de game ontvangen wordt. Echter geen enkele vlag van je biedt enig aanleiding om nu te denken dat het een flop wordt. Dat is toch echt je eigen subjectief gevoel.
Als iemand een hekel heeft / begint te krijgen aan de huidige AAA industrie met hun live service games, etc. ben ik het wel. Ik ben alleen van mening dat een aantal (flink) kritische noten wel op z'n plaats mogen zijn. Er is gewoon belachelijk weinig getoond van een spel dat over 3 dagen beschikbaar is.