uchiha tijntje schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 07:25:
[...]

Ga je deze proberen? Zo ja, dan ben ik wel benieuwd wat je er van vindt. :)
Nog druk met Cronos: The New Dawn.
Daarna misschien, maar vrees dat dat enorm tegen gaat vallen na zo’n masterpiece.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Na een enorm slepend gezeur met bol.com heb ik eindelijk mijn ROG ally terug. Ga ik weer eens wat games oppakken die al te lang geïnstalleerd staan. Merk dat ik al weken lang alleen maar terugval op Grounded en weinig anders meer speel. Maar heb bijna alle content gespeeld in de nieuwe update dus dat komt ook goed uit. :) Toxic Tangle is echt een hele leuke update.

Zag net ook deze trailer voorbij komen. Heeft iemand anders de eerdere games van deze developer gespeeld en zo ja, zijn dat aanraders? (Until Dawn en the Quarry)

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-02-2026 08:05 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-03 07:51
Er was volgens mij voor ieder wat wils. Heb zin in de Expansion voor d4. Zag er goed uit. War plans lijkt op de atlas tree van poe. Goede toevoeging met meta progression.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wrskxRy2yoRvMAXB_CZa8Naujio=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4TFghUQU725iKP3sU5ZDadXN.jpg?f=fotoalbum_large

REANIMAL | Reviews
  • 9 - MondoXbox
  • 9 - Areajugones
  • 9 - Nintendo Life
  • 9 - GameReactor
  • 8.5 - PSU
  • 8.5 - PSX Brasil
  • 8 - Slant
  • 8 - Gameliner
  • 8 - Gamespot
  • 8 - Eurogamer
  • 8 - GameSpew
  • 8 - TechRaptor
  • 8 - Destructoid
  • 8 - Push Square
  • 7 - CGM
  • 7 - GamesRadar
  • 6 - Guardian
  • MC: 80
  • OC: 81

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FHU7A5GzsQRsDHZzEKkhNGj4--o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B7YRDbB5qbBRMjOkU4PrSYjP.jpg?f=fotoalbum_large

High on Life 2 Reviews.
  • 9/10 - XboxEra
  • 9/10 - Gameliner
  • 8.5/10 - GLITCHED
  • 8/10 - GameReactor
  • 8/10 - Insider Gaming
  • 8/10 - Saving Content
  • 8/10 - Digitec Magazine
  • 7/10 - The Nerd Stash
  • 7/10 - ScreenRant
  • 6/10 - The Gamer
  • 6/10 - CGM

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:20
uchiha tijntje schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 08:02:
Na een enorm slepend gezeur met bol.com heb ik eindelijk mijn ROG ally terug. Ga ik weer eens wat games oppakken die al te lang geïnstalleerd staan. Merk dat ik al weken lang alleen maar terugval op Grounded en weinig anders meer speel. Maar heb bijna alle content gespeeld in de nieuwe update dus dat komt ook goed uit. :) Toxic Tangle is echt een hele leuke update.

Zag net ook deze trailer voorbij komen. Heeft iemand anders de eerdere games van deze developer gespeeld en zo ja, zijn dat aanraders? (Until Dawn en the Quarry)

[Video: Directive 8020 -Pre-Order Trailer | Comply | Xbox Series X|S]
Until Dawn wel. The Quarry niet zo.
Een dik verdiende prestatie, deze spellen zien er grafisch altijd zo tof uit en bieden een levendige open wereld + een goed verhaal. Hopelijk gaan ze hiermee door!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ox4eOt24aXAvKpeARvEpqMiWtMM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JZaNoI9LACl3o6qZilM7iYwZ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mnAZXvZx5DwcmJjcBiDMLvL17qY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NOjGG7qoxL44GJzdztKfHREB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 61% gewijzigd door G_Dragon op 12-02-2026 22:07 ]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:14
Mijn Penrose X heeft een jaartje in de kast gelegen omdat de mic stuk was en de oorkussens schilferden. Ik ben niet zo een klusser en heb ook gewoon goede boxen dus vond het wel best.

Maar toch. Setje oorschelpen gekocht voor twintig piek. YouTube op om te zien hoe het moest. Ah, gewoon los klikken. Binnen een minuut zaten er nieuwe oortjes aan. Het geluid klinkt ook nog eens beter (zelfs getest door de oude er weer even op te klikken).

Nu nog een nieuwe mic (die ik gekocht heb paste niet). Maar dat komt nog wel. Ik kijk vooral even aan hoelang ze nog heel blijven. Het linkergedeelte buigt vrij eng ver door zag ik toen ik ermee bezig was. Ik ga ff kijken of het oké is om met links dichtgeklapt en rechts wijd open te spelen/luisteren.

[ Voor 17% gewijzigd door Exactor it op 12-02-2026 23:41 ]

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-04 13:17
Zijn er meer mensen bij wie de rewards punten niet geregistreerd worden? Bij mij sinds gisteren. In de app wordt gebruik van app wel geregistreerd, maar spelen op de Xbox niet.
Had een flinke streak lopen waardoor de punten flink opstapelen, maar helaas werkt het bij mij sinds gisteren niet meer zoals normaal wel.

Edit: Hmmm, nu na middernacht pakt hij ze voor vrijdag wel weer, donderdag niets.
Timothy3000 schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 19:21:
[...]

Until Dawn wel. The Quarry niet zo.
Ik vond The Quarry wel erg leuk. Ach ja, smaken verschillen hè.... :)

[ Voor 34% gewijzigd door Powder Toastman op 13-02-2026 00:22 ]

Exactor it schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 23:39:
Mijn Penrose X heeft een jaartje in de kast gelegen omdat de mic stuk was en de oorkussens schilferden. Ik ben niet zo een klusser en heb ook gewoon goede boxen dus vond het wel best.

Maar toch. Setje oorschelpen gekocht voor twintig piek. YouTube op om te zien hoe het moest. Ah, gewoon los klikken. Binnen een minuut zaten er nieuwe oortjes aan. Het geluid klinkt ook nog eens beter (zelfs getest door de oude er weer even op te klikken).

Nu nog een nieuwe mic (die ik gekocht heb paste niet). Maar dat komt nog wel. Ik kijk vooral even aan hoelang ze nog heel blijven. Het linkergedeelte buigt vrij eng ver door zag ik toen ik ermee bezig was. Ik ga ff kijken of het oké is om met links dichtgeklapt en rechts wijd open te spelen/luisteren.
Bij mij brak de gehele oorschelp af, misschien een idee om hem nu hij nog heel is even te versterken met ductape of zo.
Ondertussen al weer een jaar tevreden met mijn Maxwells, zowel voor gaming als muziek 👌🏻

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:25
Yes, vanaf vandaag eindelijk High on Life 2, ben erg benieuwd of hij net zo leuk is als de eerste! Gek genoeg toch vrij weinig gezien en gelezen over deze game, schijnbaar toch wat minder hype..
Vanmiddag om 4 uur als het goed is te spelen.

[ Voor 42% gewijzigd door Tommy-D op 13-02-2026 11:43 ]

• Exactor it
justifire schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 06:56:
[...]

Bij mij brak de gehele oorschelp af, misschien een idee om hem nu hij nog heel is even te versterken met ductape of zo.
Ondertussen al weer een jaar tevreden met mijn Maxwells, zowel voor gaming als muziek 👌🏻
Een spalk maken kan geen kwaad. Goeie! Ik weet alleen nog niet of ik plakdingen op mijn hoofd wil hebben. Hoewel het geluid goed is, wil je soms je hoofdtelefoon ook afzetten. :o

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:18

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wat krijgen we nou, ik kan geen Xbox meer vinden in de winkel en in de pricewatch is het ook een wasteland. Heeft Microsoft het helemaal opgegeven in Nederland?

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:05
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 15:22:
Wat krijgen we nou, ik kan geen Xbox meer vinden in de winkel en in de pricewatch is het ook een wasteland. Heeft Microsoft het helemaal opgegeven in Nederland?
Al een jaar geleden ja. Ik had in mei 2025 de laatste Xbox X via bol zelf nog voor die laatst prijsverhoging. Daarna nooit meer op voorraad gekomen.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Exactor it schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 10:05:
[...]

Een spalk maken kan geen kwaad. Goeie! Ik weet alleen nog niet of ik plakdingen op mijn hoofd wil hebben. Hoewel het geluid goed is, wil je soms je hoofdtelefoon ook afzetten. :o
Is wel verstandig idd, net als bij Justifire brak mijn Penrose toen ook helemaal af, gelukkig is Hifi Klubben altijd heel schappelijk.

De Maxwell is duidelijk beter qua build gelukkig (alleen die verrekte dongle die best vaak disconnect waardoor ik hem weer aan de PC moet hangen)

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

HollovVpo1nt schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 15:22:
Is al een tijdje, ik zou kijken op Amazon.nl als ik op zoek was voor een nieuwe Xbox.
Sipio schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 16:04:
[...]

Is wel verstandig idd, net als bij Justifire brak mijn Penrose toen ook helemaal af, gelukkig is Hifi Klubben altijd heel schappelijk.

De Maxwell is duidelijk beter qua build gelukkig (alleen die verrekte dongle die best vaak disconnect waardoor ik hem weer aan de PC moet hangen)
Dus dat heb jij ook ?
Zo irritant dat je hem dan enkel via pc weer kan pairen…
Verders echt heel blij mee :)

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
justifire schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 17:20:
[...]

Dus dat heb jij ook ?
Zo irritant dat je hem dan enkel via pc weer kan pairen…
Verders echt heel blij mee :)
Ja pff, enige nadeel voor mij zeg maar, zelfs al een keer een andere dongle opgestuurd gekregen van Klubben die hadden nog een losse liggen maar eens in de zoveel tijd moet ie idd aan de PC :P
justifire schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 23:13:
Hoe bevalt High On Life 2 ?
Lees veel negatieve reacties.
Graphics en framerate schijnen ook een stuk minder te zijn dan bij HOL1 ?
800p met <60 fps ?
Ik weet het nog niet helemaal. Alleen nog maar op de ROG gespeeld dus over framerates kan ik weinig zeggen, maar ben nog niet helemaal overtuigd dat het “skateboard” gedeelte een grote verbetering is.

Na alle achievements te hebben behaald van Dragon Ball Z: Kakarot, heb ik vanavond ook eindelijk het spel + alle uitbreidingen 100% gespeeld *O*

Dit is naast Xenoverse 2 toch echt wel het beste Dragon Ball spel in jaren, heerlijk die focus op single player.

• Jonathan2011
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:27
Ja, heb de demo gespeeld, echt die Little Nightmares vibe en behoorlijk spannend. Doet op bepaalde momenten ook denken aan LIMBO of Inside.
Dan ga in die denk ik wel proberen. :) Heb Little Nightmares met veel plezier gespeeld.

En de games van deze week: https://www.trueachieveme...ox-games-february-16-2026
Daar zit niet heel veel tussen.

Reanimal is van de originele makers van Little Nightmares en Little Nightmares II, daarom dat het dezelfde sfeer heeft. Ik heb al reviews gelezen die Reanimal als het echte vervolg noemen van Little Nightmares II, maar omdat de rechten van Little Nightmares bij Bandai Namco liggen, konden ze de titel niet gebruiken.

Tarsier Studios werd in 2019 namelijk overgenomen door de Embracer Group, en hun wilde iets nieuws doen binnen hun eigen specialiteit (horror/puzzel-platformers), en zo werd REANIMAL geboren.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

justifire schreef op zondag 15 februari 2026 @ 20:32:
En dat was Ninja Gaiden 4

[Afbeelding]

Wat een weekend!
Die trials zijn geen geintje, maar, de aanhouder wint :*)
Topspel! 🥷🏻
Nice!!! Hoe zwaar is dit i.v.m. Ninja Gaiden II? Ik ben met mijn Ninja Gaiden ii (niet black) 1000G run bezig.. ik zit hopeloos vast

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb de memo he-le-maal gemist dat gameopnamen op Xbox na 90 dagen verwijderd worden. Ik ben zoveel mooie clips kwijt 😭😭😭😭
HollovVpo1nt schreef op maandag 16 februari 2026 @ 12:26:
Ik heb de memo he-le-maal gemist dat gameopnamen op Xbox na 90 dagen verwijderd worden. Ik ben zoveel mooie clips kwijt 😭😭😭😭
Oei, dat is zuur. Weet niet of je het wist, maar je kunt je clips via de App downloaden naar je telefoon en zo heel makkelijk naar Youtube of een andere dienst uploaden. Het is wat extra werk, maar zo weet je wel zeker dat je beelden niet verloren gaan.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Linksquest schreef op maandag 16 februari 2026 @ 13:37:
[...]

Oei, dat is zuur. Weet niet of je het wist, maar je kunt je clips via de App downloaden naar je telefoon en zo heel makkelijk naar Youtube of een andere dienst uploaden. Het is wat extra werk, maar zo weet je wel zeker dat je beelden niet verloren gaan.
Als het goed is heb ik de leukste clips vast wel ergens gebackuped op mijn telefoon, omdat ik ze als videobestand heb gedeeld. Maar ik heb dus echt liggen slapen.
HollovVpo1nt schreef op maandag 16 februari 2026 @ 11:31:
[...]

Nice!!! Hoe zwaar is dit i.v.m. Ninja Gaiden II? Ik ben met mijn Ninja Gaiden ii (niet black) 1000G run bezig.. ik zit hopeloos vast
Niet zo moeilijk als NG2, afgezien van de trials, die zijn wel echt brutal :'(
Of gewoon domweg blijven proberen tot het lukt :P

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:05
Gewoon eens even hier polsen:

Stel je hebt zoals ik vanaf day one een series X en deze gaat om een of andere reden kapot. Wat zouden jullie dan doen; ‘nieuwe series X aanschaffen’, ROG Ally X aanschaffen, gaming laptop aanschaffen of ondertussen via cloud gamen en afwachten tot nieuwe Xbox eraan komt?

Aanvullend: ik heb verder alles Apple; macbook, iphone, ipad. Dus geen gaminglaptop of iets dergelijks.

Begrijp me goed, mijn series X snort prima, maar vroeg het me gewoon eens af en ben benieuwd hoe jullie hier in staan.

[ Voor 14% gewijzigd door austin_77 op 16-02-2026 17:22 ]

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

austin_77 schreef op maandag 16 februari 2026 @ 17:21:

Stel je hebt zoals ik vanaf day one een series X en deze gaat om een of andere reden kapot. Wat zouden jullie dan doen; ‘nieuwe series X aanschaffen’, ROG Ally X aanschaffen, gaming laptop aanschaffen of ondertussen via cloud gamen en afwachten tot nieuwe Xbox eraan komt?

Aanvullend: ik heb verder alles Apple; macbook, iphone, ipad. Dus geen gaminglaptop of iets dergelijks.

Begrijp me goed, mijn series X snort prima, maar vroeg het me gewoon eens af en ben benieuwd hoe jullie hier in staan.
Hoe ziet je digitale bibliotheek eruit? Veel games online gekocht?

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:05
HollovVpo1nt schreef op maandag 16 februari 2026 @ 18:27:
[...]

Hoe ziet je digitale bibliotheek eruit? Veel games online gekocht?
Ik game op Xbox sinds 2001. Voor Halo 5 alles op disc; van Gears tot Forza tot Saints Row (geweldige tegenhanger van GTA, maar helaas ter ziele)
Ik koop een nieuwe XSX als deze sneuvelt. Kan ik kort over zijn. Meest prettige manier van gamen voor mij en past bij hoe ik hem gebruik.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-04 16:24
Wom schreef op maandag 16 februari 2026 @ 20:02:
Ik koop een nieuwe XSX als deze sneuvelt. Kan ik kort over zijn. Meest prettige manier van gamen voor mij en past bij hoe ik hem gebruik.
Dit dus.

• Deezers
justifire schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 07:09:
Zo die reward kaartjes zijn stiekem weer flink omhoog gegaan in punten! 10295 punten voor €10 tegoed.
Inderdaad. Vorige week nog goedkoper gehaald. Zo kan ik ook punten geven... Sowieso kon je tot vorig jaar gewoon elke maand game pass Ultimate inwisselen. Nu amper een 10 euro kaart per maand. En deze zijn ook nog 3 maanden geldig dus je moet alleen inwisselen als je ook wat gaat kopen. Het is dat je ze nog redelijk makkelijk kan verdienen maar het zou mij niets verbazen als ze helemaal gaan stoppen met punten (ondanks alle beloften).

[ Voor 12% gewijzigd door Deezers op 17-02-2026 08:37 ]

Deezers schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 08:36:
[...]

Inderdaad. Vorige week nog goedkoper gehaald. Zo kan ik ook punten geven... Sowieso kon je tot vorig jaar gewoon elke maand game pass Ultimate inwisselen. Nu amper een 10 euro kaart per maand. En deze zijn ook nog 3 maanden geldig dus je moet alleen inwisselen als je ook wat gaat kopen. Het is dat je ze nog redelijk makkelijk kan verdienen maar het zou mij niets verbazen als ze helemaal gaan stoppen met punten (ondanks alle beloften).
Gisteren was het nog 9200 punten voor €10,-
Hadden ze maar even gewaarschuwd :+

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:37
Nieuwe aanbiedingen https://www.trueachieveme...-roundup-february-17-2026

o.a. Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2, Stranded Deep, Avowed, Tom Clancy's Rainbow Six Vegas, Batman: The Telltale Series, Midnight Club: Los Angeles, The Wolf Among Us

Daarnaast ook nog The Surge 1 & 2 samen voor 6 euro: https://www.xbox.com/nl-N...ck-xbox/9P3JB0CSTTL7/0010

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-04 21:19
Hallo allemaal.

Ik ben eigenlijk al een tijdje aan het denken om een (nieuwe) controller te halen. Dit omdat ik er nu maar 1 heb, en toch wel eens wat co-op games zou willen spelen met de vrouw / kinderen thuis.

Nu wil ik dan een 2e controller erbij halen die ik dan eigenlijk gewoon gebruik ipv de standaard xbox controller, alleen ben ik dus even benieuwd welke nou het beste is om te halen. Over het algemeen ben ik best tevreden over de standaard xbox controller, dus waarom niet nog zo 1 halen?
Ik heb zelf de elite pro 2 al een tijdje op het oog, maar nu ik wat uitzoek werk aan het doen ben, lees ik eigenlijk alleen maar slechte reviews en denk ik toch dat ik die dus niet moet halen.

Wat zijn nou echte goede controller? Ik wil eigenlijk wel echt een draadloze controller, en zou het liefst 1 hebben die niet op batterijen werkt, maar een accu heeft die je kan opladen.

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:13
MyKey schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 14:18:
Hallo allemaal.

Ik ben eigenlijk al een tijdje aan het denken om een (nieuwe) controller te halen. Dit omdat ik er nu maar 1 heb, en toch wel eens wat co-op games zou willen spelen met de vrouw / kinderen thuis.

Nu wil ik dan een 2e controller erbij halen die ik dan eigenlijk gewoon gebruik ipv de standaard xbox controller, alleen ben ik dus even benieuwd welke nou het beste is om te halen. Over het algemeen ben ik best tevreden over de standaard xbox controller, dus waarom niet nog zo 1 halen?
Ik heb zelf de elite pro 2 al een tijdje op het oog, maar nu ik wat uitzoek werk aan het doen ben, lees ik eigenlijk alleen maar slechte reviews en denk ik toch dat ik die dus niet moet halen.

Wat zijn nou echte goede controller? Ik wil eigenlijk wel echt een draadloze controller, en zou het liefst 1 hebben die niet op batterijen werkt, maar een accu heeft die je kan opladen.
Een tijdje terug heb ik zelf een Xbox Controller gemaakt in het Design Lab, dat was sowieso leuk om te doen. En van de Microsoft store van die battery packs gekocht. Die kan je dan nog steeds opladen met USB-C. Dat leek mij ook wel handig.

• EdwardK123
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MKZOjtVWtpw5QWuiNFl1rueKid4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qGTs1ujllLYGqaAiJldpz5J6.jpg?f=fotoalbum_large

De nieuwe Game Pass toevoegingen 🙂

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:11
Iedere maand wel 1 blockbuster, eigenlijk wel 2. Ik heb echt niet de tijd om alles te spelen. KCD1 en 2 heb ik zelf gelukkig ook. High on Life 2 even gespeeld. Ik was niet heel erg onder de indruk.

• Deezers
mobygo76 schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 15:13:
[...]

Iedere maand wel 1 blockbuster, eigenlijk wel 2. Ik heb echt niet de tijd om alles te spelen. KCD1 en 2 heb ik zelf gelukkig ook. High on Life 2 even gespeeld. Ik was niet heel erg onder de indruk.
Ik wou net posten, met games als KCD 1 en 2 heb je überhaupt geen tijd meer om verder te gamen. Ik heb nog 3 jaar game pass maar kan het nu al niet meer bijbenen, en zeker met deze games moet je echt goed timen wanneer je ze gaat spelen want voor je het weet zijn ze weer verdwenen... Dan is game pass alsnog best prijzig als je steeds toch maar 1 game tegelijkertijd kan spelen.
Hallo allemaal.

De wolverine V3. Ik zweer erbij.

• Exactor it
Jullie mogen mij bedanken voor KCD2. Die heb ik gekocht, vier uur gespeeld en weggelegd voor een periode waar ik meer tijd heb.

Jullie kunnen nu ook Black Myth Wukong in gamepass verwachten. Die heb ik gisteren op de kop getikt. Vind hem heel gaaf (uurtje of drie gespeeld, baasje of 5 neer).

Zag wel wat ophef op basis van een digital foundry filmpje, maar die lui lijken me krankzinnig. Ze vonden de PS5 versie beter door belichting terwijl de xbox versie een echte 60fps draait op een hogere resolutie dan de PS5 waar het een upscaled 30fps (inclusief rare motion blur, input delay en artifacts is). Speelt dus minder goed maar is wel prachtig belicht. Tot nu toe geen klachten over hoe het speelt en/of eruit ziet in ieder geval!

• EdwardK123
Exactor it schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 15:43:
Jullie mogen mij bedanken voor KCD2. Die heb ik gekocht, vier uur gespeeld en weggelegd voor een periode waar ik meer tijd heb.
Uw offer wordt gewaardeerd. _/-\o_
Exactor it schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 15:43:
Jullie kunnen nu ook Black Myth Wukong in gamepass verwachten. Die heb ik gisteren op de kop getikt. Vind hem heel gaaf (uurtje of drie gespeeld, baasje of 5 neer).
Ooh van die devs die er exact één jaar over hebben gedaan om het spel draaiend te krijgen op Xbox :+
Die varkens krijgen geen euro van mij.

Daarintegen zit ik wel weer volledig tot mijn ellebogen in Khazan: The First Berzerker 💪🏼

Hallo allemaal.

Ik zit te wachten op de 8BitDo Ultimate 3E, mijn Elite v2 ziet er ondertussen uit als een gescheurde autoband _O-
https://www.8bitdo.com/ultimate-3e-controller-xbox/

Microsoft heeft heel stilletjes het aantal vereiste punten voor een €10 kaart verhoogt.. -O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c0-mtK4ETEeQUW-xHtfmE7TYLFI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hEc8eznOaWW1cVYsV26TWXbH.jpg?f=fotoalbum_large

• Exactor it
justifire schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 16:36:
[...]

Ooh van die devs die er exact één jaar over hebben gedaan om het spel draaiend te krijgen op Xbox :+
Die varkens krijgen geen euro van mij.

Daarintegen zit ik wel weer volledig tot mijn ellebogen in Khazan: The First Berzerker 💪🏼
Ik wist helemaal niet dat het varkens waren joh. Ben tot nu toe alleen rare meneren, een wolf en een kikker tegengekomen maar houd je op de hoogte van andere diersoorten!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:40
mobygo76 schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 15:13:
[...]

GP begint bij mij steeds meer een service te worden die mij laat zien wat ik allemaal kan spelen, maar waar niet aan toe kom. En dat is mijn eigen schuld, want ik kies zelf om andere games te spelen. Meestal AA of Indie games op Steam die ik helemaal niet aan zie komen, een racesim of een "never ending game" run.

Ik laat het aan het einde van het jaar dan ook gewoon aflopen en dan koop ik de games die ik echt wil spelen (doe ik nu ook nog steeds :+ ). Online speel ik ook helemaal niet op de Series X dus daar heb ik ook geen abo voor nodig.

Het is niet dat ik er helemaal geen gebruik van maak hoor, maar ik ben ook geen fan van het gevoel een game te "moeten" spelen voor het weer van de service verdwijnt. Niks aan te merken op de kwaliteit van de service trouwens. Het werkt gewoon niet bij mij. Ik heb al genoeg keuze-paralyse bij de games die gekocht heb :o

[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 17-02-2026 19:25 ]

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:20
Merendeel al uitgespeeld helaas. Wel een dikke maand.

En een paar nieuwe trailers vanuit Xbox zelf;

• Exactor it
Die tweede is wel handig, die laat zien hoe je reward points kunt verdienen!
Exactor it schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 20:26:
[...]

Die tweede is wel handig, die laat zien hoe je reward points kunt verdienen!
Dat weten we inmiddels toch wel? :p
Ik moet nog eventjes doorsparen maar heb bijna Grand Theft Auto VI gratis :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IFHelkcBJFNOrp-0ZynzcMlk7vc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5enqbtWmr1KDujlih5DaDLBS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 62% gewijzigd door G_Dragon op 17-02-2026 20:41 ]

• Exactor it
G_Dragon schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 20:39:
[...]

Dat weten we inmiddels toch wel? :p
Ik moet nog eventjes doorsparen maar heb bijna Grand Theft Auto VI gratis :o

[Afbeelding]
'gratis'. Na al jouw geklik, dat alles duurder maakt voor iedereen (waarom geeft MS je per klik 0,03 cent? Omdat ze zelf 1 cent verdienen aan de advertenties die je wel of niet ziet), inclusief de maker van het spel maar ook alle andere producten die jij en anderen kopen, is gratis niet het woord dat ik zou kiezen.

Sorry voor de rant maar ook weer niet. Dit soort rewards programma's zijn slecht voor consumenten en producenten. De enige winnaar hier is MS en mogelijk een tussenliggende ad verkoper. Je zou zelf per uur meer verdienen door douwe egberts zegels te verzamelen via de buurtkrant en briefjes bij de supermarkt en de theedoeken te verkopen op marktplaats.

[ Voor 18% gewijzigd door Exactor it op 17-02-2026 21:16 ]

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Beakzz schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 19:17:
[...]

GP begint bij mij steeds meer een service te worden die mij laat zien wat ik allemaal kan spelen, maar waar niet aan toe kom. En dat is mijn eigen schuld, want ik kies zelf om andere games te spelen. Meestal AA of Indie games op Steam die ik helemaal niet aan zie komen, een racesim of een "never ending game" run.

Ik laat het aan het einde van het jaar dan ook gewoon aflopen en dan koop ik de games die ik echt wil spelen (doe ik nu ook nog steeds :+ ). Online speel ik ook helemaal niet op de Series X dus daar heb ik ook geen abo voor nodig.

Het is niet dat ik er helemaal geen gebruik van maak hoor, maar ik ben ook geen fan van het gevoel een game te "moeten" spelen voor het weer van de service verdwijnt. Niks aan te merken op de kwaliteit van de service trouwens. Het werkt gewoon niet bij mij. Ik heb al genoeg keuze-paralyse bij de games die gekocht heb :o
Heb dat ook wel een beetje hoor. Er komen nieuwe games bij waar ik denk van "hey tof, die wil ik wel oppakken". Alleen kosten ze zoveel tijd (wil ze wel helemaal uitspelen)

Bijv.
The Outer Worlds 2
Avowed
KCD 1 (en later ook nog deel 2)

etc.

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:25
Exactor it schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 21:12:
[...]

'gratis'. Na al jouw geklik, dat alles duurder maakt voor iedereen (waarom geeft MS je per klik 0,03 cent? Omdat ze zelf 1 cent verdienen aan de advertenties die je wel of niet ziet), inclusief de maker van het spel maar ook alle andere producten die jij en anderen kopen, is gratis niet het woord dat ik zou kiezen.

Sorry voor de rant maar ook weer niet. Dit soort rewards programma's zijn slecht voor consumenten en producenten. De enige winnaar hier is MS en mogelijk een tussenliggende ad verkoper. Je zou zelf per uur meer verdienen door douwe egberts zegels te verzamelen via de buurtkrant en briefjes bij de supermarkt en de theedoeken te verkopen op marktplaats.
Zit zelf rond de 48k punten nu, maar wat bedoel je met “per klik” ? Ik heb de punten puur door het spelen van spellen, welke advertenties bedoel je? Degene die je op het homescreen krijgt? En verder natuurlijk wat punten door het gebruiken van de app, dagelijks een potje Jewel, en 4 (en later 8) verschillende gamepass spellen spelen

[ Voor 6% gewijzigd door Tommy-D op 18-02-2026 09:50 ]

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-03 22:19
De Raikiri 2 is eindelijk te koop. Met als levering op 29 augustus :+

https://www.amazon.nl/ASU...aikiri%2Caps%2C113&sr=8-1
Keek hier naar uit, totdat ik er achter kwam dat er geen native Xbox app voor is gemaakt.
Moet je dus telkens alles aanpassen via een webbrowser, en jawel dat wordt dus weer niet ondersteund door iOS of Android 8)7
Onbegrijpelijk voor een Official Xbox Certified accessoire…

Hopelijk laat de 8BitDo niet als te lang meer op zich wachten 🤞🏼

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

justifire schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 13:42:
[...]

Keek hier naar uit, totdat ik er achter kwam dat er geen native Xbox app voor is gemaakt.
Moet je dus telkens alles aanpassen via een webbrowser, en jawel dat wordt dus weer niet ondersteund door iOS of Android 8)7
Onbegrijpelijk voor een Official Xbox Certified accessoire…

Hopelijk laat de 8BitDo niet als te lang meer op zich wachten 🤞🏼
Ik heb deze in bestelling staan:
https://gamesir.com/produ...UWgcxl-NqEnLpufEvRgQtGPlY
GameSir G7 Pro Zenless Zone Zero Edition Wireless Controller for Xbox, PC & Android
  • Officiële samenwerking tussen GameSir en Zenless Zone Zero: De draadloze Xbox-controller van GameSir en HoYoverse biedt nauwkeurige bediening en een doorschijnend ontwerp, geïnspireerd op gamepersonages.
  • Officieel gelicenseerde draadloze controller voor Xbox: Deze draadloze controller voor Xbox beschikt over een 2,4G draadloze verbinding en activeert de Xbox-console met één druk op de knop, waardoor je kunt genieten van snelle, betrouwbare gameplay en moeiteloze console-activering.
  • Drievoudige connectiviteit - 2,4 GHz draadloos en bedraad voor Xbox-consoles en pc; Bluetooth 5.3 voor Android
  • GameSir Mag-Res™ TMR-joysticks: soepele bediening en een ultralange levensduur.
  • Analoge Hall-effect triggers, met klikkende Micro Switch triggerstops
  • Ingebouwde gyroscoop met kaartfunctie (alleen voor pc)
  • Vier programmeerbare knoppen voor verbeterde, gepersonaliseerde bediening.
  • 1000Hz pollingfrequentie op pc via zowel bekabelde als 2,4G-verbindingen
  • Optische microschakelaar ABXY en mechanische microschakelaar D-pad
  • Driedelige, magnetisch verwisselbare frontplaat en extra D-pads voor gratis personalisatie.
  • Vier trilmotoren voor realistische en meeslepende haptische feedback.
  • Slim laadstation met automatische start-stopfunctie
  • 3,5 mm audio, ondersteund via zowel een bedrade als een 2,4G draadloze verbinding.
  • Volledige aanpassing via de GameSir Nexus-app
Afbeeldingslocatie: https://gamesir.com/cdn/shop/files/1_518c33b4-f4a8-4a48-a974-cb00349468a5.png?v=1758765102&width=990

Via Alibaba was ie 99 euro, moet er wel een paar weken op wachten helaas.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-03 22:19
Lol, wut. :? |:(

Dan wordt het een Gamesir. Wtf, hoe kan je geen app hebben voor het platform waarvoor je de accesoire uitbrengt?

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-04 17:57
Zijn er mensen die ervaring hebben met het kopen van een series x bij de duitse amazon?

Hoe was het verzonden? In een stevige verzenddoos of in een zak?

Omdat het in NL niet te krijgen is zijn we maar aan het kijken naar andere mogelijkheden.
joey82 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 17:18:
Zijn er mensen die ervaring hebben met het kopen van een series x bij de duitse amazon?

Hoe was het verzonden? In een stevige verzenddoos of in een zak?

Omdat het in NL niet te krijgen is zijn we maar aan het kijken naar andere mogelijkheden.
Niet meer een Xbox, maar wel met de Switch OLED Zelda Editie, was goed stevig verpakt in een normale doos. Omdat er natuurlijk speling in zat, was dit wel ogpevuld met dat karton papier zeg maar. Er was zelfs nog een prijsdaling, dat verschil heb ik netjes en zonder problemen terug gekregen. Kan dus niks slechts zeggen over de Duitse Amazon kwa verzending.

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-04 17:57
Linksquest schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 17:42:
[...]

Niet meer een Xbox, maar wel met de Switch OLED Zelda Editie, was goed stevig verpakt in een normale doos. Omdat er natuurlijk speling in zat, was dit wel ogpevuld met dat karton papier zeg maar. Er was zelfs nog een prijsdaling, dat verschil heb ik netjes en zonder problemen terug gekregen. Kan dus niks slechts zeggen over de Duitse Amazon kwa verzending.
Werd het bezorgd door dhl? Pakket niet beschadigd?

Ik heb altijd gedoe met dhl ( beschadigde paketten )

Heb je ook enig idee hoelang de garantie is?

• gizmokat
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:53
austin_77 schreef op maandag 16 februari 2026 @ 17:21:

Voor mij een game pc, maar die heb ik al staan naast mijn series x, eigenlijk speel ik bijna alleen maar op game pc dan op de xbox, deze generatie consoles valt mij echt tegen, een hoop spelen draaien niet fatsoenlijk op 60fps of zien er gewoon minder uit dan op de PC, 30fps trek ik echt niet meer, daar word ik misselijk van, vandaar dat ik een game pc heb gebouwd, ik had eerst alleen een xbox series x, speel alleen spellen op de xbox die 60fps halen en er grafisch nog goed uit zien, voor de exclusive games hoef je ook geen console meer te kopen tegenwoordig, alles wat ik leuk vind is op de PC te spelen.
joey82 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 17:45:
[...]

Heb je ook enig idee hoelang de garantie is?
Was inderdaad gewoon met DHL, en niks beschadigd.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-04 22:12
kevlar01 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 14:28:
[...]

Ik heb deze in bestelling staan:
https://gamesir.com/produ...UWgcxl-NqEnLpufEvRgQtGPlY
GameSir G7 Pro Zenless Zone Zero Edition Wireless Controller for Xbox, PC & Android
  • Officiële samenwerking tussen GameSir en Zenless Zone Zero: De draadloze Xbox-controller van GameSir en HoYoverse biedt nauwkeurige bediening en een doorschijnend ontwerp, geïnspireerd op gamepersonages.
  • Officieel gelicenseerde draadloze controller voor Xbox: Deze draadloze controller voor Xbox beschikt over een 2,4G draadloze verbinding en activeert de Xbox-console met één druk op de knop, waardoor je kunt genieten van snelle, betrouwbare gameplay en moeiteloze console-activering.
  • Drievoudige connectiviteit - 2,4 GHz draadloos en bedraad voor Xbox-consoles en pc; Bluetooth 5.3 voor Android
  • GameSir Mag-Res™ TMR-joysticks: soepele bediening en een ultralange levensduur.
  • Analoge Hall-effect triggers, met klikkende Micro Switch triggerstops
  • Ingebouwde gyroscoop met kaartfunctie (alleen voor pc)
  • Vier programmeerbare knoppen voor verbeterde, gepersonaliseerde bediening.
  • 1000Hz pollingfrequentie op pc via zowel bekabelde als 2,4G-verbindingen
  • Optische microschakelaar ABXY en mechanische microschakelaar D-pad
  • Driedelige, magnetisch verwisselbare frontplaat en extra D-pads voor gratis personalisatie.
  • Vier trilmotoren voor realistische en meeslepende haptische feedback.
  • Slim laadstation met automatische start-stopfunctie
  • 3,5 mm audio, ondersteund via zowel een bedrade als een 2,4G draadloze verbinding.
  • Volledige aanpassing via de GameSir Nexus-app
[Afbeelding]

Via Alibaba was ie 99 euro, moet er wel een paar weken op wachten helaas.
Die heb ik toevallig in bezit, nu een paar weken (via buitenlandse site gekocht). Vond de andere G7 pro versies niet zo mooi, al heb ik verder ook niks met deze Zenless Zone Zero samenwerking, maar hij valt verder niet heel erg op. Wel prima controller, bepaalde zaken effe wennen maar gaat goed. Heb hem nu met de usb-stick in mn xbox zitten, maar ook gekoppeld aan mn PC (al moet je dat dan op een andere manier koppelen dan normaal bluetooth want die is vooral voor telefoons bedoelt en anders herkent ie hem niet goed op Windows). Zie ook mn review op Tweakers erover. Bouwkwaliteit voelt wel goed, hoop dat er nog wat meer frontjes beschikbaar komen, maar vooralsnog niet ontevreden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-04 11:42
Die heb ik toevallig in bezit, nu een paar weken (via buitenlandse site gekocht). Vond de andere G7 pro versies niet zo mooi, al heb ik verder ook niks met deze Zenless Zone Zero samenwerking, maar hij valt verder niet heel erg op. Wel prima controller, bepaalde zaken effe wennen maar gaat goed. Heb hem nu met de usb-stick in mn xbox zitten, maar ook gekoppeld aan mn PC (al moet je dat dan op een andere manier koppelen dan normaal bluetooth want die is vooral voor telefoons bedoelt en anders herkent ie hem niet goed op Windows). Zie ook mn review op Tweakers erover. Bouwkwaliteit voelt wel goed, hoop dat er nog wat meer frontjes beschikbaar komen, maar vooralsnog niet ontevreden.
Zijn deze controllers zoveel beter als Xbox elite controller of is er een andere reden om deze te nemen (Asking for a friend)?

Xbox: Virgo Mossel

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Martinspire schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 22:07:
[...]

Nice, zal je review ook even checken.
Heb zelf ook niet perse iets met de Zenless Zone Zero franchise, maar vond deze controller er wel tof uitzien, en hij is draadloos. Ik heb zelf al de bekabelde G7, en de 'muisklik' knopjes moest ik ook even aan wennen. De sticks zijn wel top. Ik had begrepen dat de Wuchang versie problemen had met de D-pad (wat losjes), en dat het bij deze versie opgelost is door de fabrikant.
VirgoMossel schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 07:41:
[...]

Zijn deze controllers zoveel beter als Xbox elite controller of is er een andere reden om deze te nemen (Asking for a friend)?
Ze hebben hall effect sticks (dus geen stick drift), en zijn ook programmeerbaar als je wilt.
Hier een vergelijk met de G7 vs de Raikiri 2

[ Voor 16% gewijzigd door kevlar01 op 19-02-2026 10:30 ]

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-04 13:17
joey82 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 17:45:
[...]

Dat ligt meestal voornamelijk aan je bezorger of lokale depot. Ik laat mijn (Amazon) DHL pakketten altijd bezorgen bij een servicepunt, want die zit bij mijn werk op de hoek, dus kan ik het na werk afhalen, overdag is er toch niemand thuis. Pakketten zien er meestal perfect uit, in ieder geval nog nooit beschadigde inhoud gehad.
Bij mijn vorige PostNL bezorger kwamen pakketten vaak verfrommeld aan. Inmiddels andere bezorger en gaat alles goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Powder Toastman op 19-02-2026 10:30 ]

VirgoMossel schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 07:41:
[...]

Xbox elite controllers hebben de duurzaamheid alsof ze van papier gemaakt zijn... en dat is wat de bumpers betreft ook praktisch zo. Echt, als je die bumpers vervangt dan zie je wat een absurd dun stukje materiaal het allemaal van af hangt. Dat breekt uiteindelijk iedere keer en dan zijn de bumpers weer kapot. Ik heb zelf een elite v1 er voor gerepareerd, een v2 laten vervangen/repareren onder garantie (al was dat geloof ik vooral problemen met de facebuttons die niet altijd goed registreerden, ik viel in Control uit de lucht daardoor...) en ik gebruik ze tegenwoordig vrijwel niet meer (heb een gamesir cyclone v2 voor mijn pc die ik fijner vind) maar heb de blauwe die ik een keer gekocht heb want... blauw... :+ weer in gebruik genomen om Forza Horizon 5 te spelen want dat is de enige game waar de force feedback triggers waardevol zijn... maar daar hapert de rechter bumper nu dus ook van! En die controller is relatief maar weinig gebruikt.

Verder is ook de microswitch triggerstop een erg fijne functie om te hebben. Daarmee veranderen de triggers echt in klikkende knopjes ipv alleen maar minder ver in kunnen drukken zoals op de elite controllers.

Wel blijf ik de hendeltjes achterop van de elite controllers de beste oplossing vinden die ik ervaren heb en ook het makkelijk magnetisch kunnen wisselen van de sticks is fijn. Maar vooral door hoe snel ze stuk gaan hoef ik er nooit meer een. Dat en het feit dat de draadloze verbinding bij mij onbetrouwbaar is (ik woon in een appartement met een heel vol draadloos spectrum met alle buren overal... maar mijn gamesir cyclone v2 verliest de verbinding zo goed als nooit)

Gamertag: FinrazielNL

Ben wel nieuwsgierig naar Deathl Howl. Die krijgt wel goede reviews, maar ben niet zo’n geweldige “card deck” gamer. :)

Merk dat ik de laatste weken continue terugval op Grounded. Met MIO en Robocop en High on Life in de wachtstand.

[ Voor 31% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-02-2026 22:36 ]

• EdwardK123
uchiha tijntje schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 22:35:
Merk dat ik de laatste weken continue terugval op Grounded. Met MIO en Robocop en High on Life in de wachtstand.
Leuk! Ik heb High on Life na zo'n 5 uur weggestopt, ik begreep de gimmick wel na die tijd. Soms heb je dat, dat een game even niet klikt.

Death Stranding begint nu (zo'n 30u in alweer! :o) wat herhalend te worden en ben ik benieuwd wanneer het verhaal zich wat meer ontwikkelt. Nouja, we gaan het zien.

Verder staat hierna Final Fantasy 3 op de planning en Firewatch als tussendoor. Jedi Survivor wil ik ook nog verder uitspelen en dan kan ik ook nog verder met Cyberpunk. Er is veel te spelen voor een langzame gamer :henk
Pagina: 1 ... 120 ... 126 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties