[Multi] Dragon Ball Z: Kakarot

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:18

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/hdN2sch/DBZ-kakarot-sc01.jpg
Dragonball Z: Kakarot verschijnt 17 Januari 2020 voor Xbox One, PlayStation 4 en Microsoft Windows
The game runs at 4K resolution on Xbox One X.

Beleef het verhaal van DRAGON BALL Z van epische gebeurtenissen tot luchtige nevenmissies, inclusief nooit eerder vertoonde verhaalmomenten die voor het eerst een antwoord geven op de brandende vragen van de Dragon Ball-overlevering!

Speel door middel van de iconische DRAGON BALL Z-gevechten op een schaal als geen ander. Vecht op uitgestrekte slagvelden met vernietigbare omgevingen en ervaar epische baasgevechten die de grenzen van je gevechtskwaliteiten op de proef zullen stellen. Verhoog je machtsniveau en ga de uitdaging aan!

Vecht niet alleen als Goku. Leef als Goku. Vis, vlieg, vlieg, eet, train en vecht je een weg door de DRAGON BALL Z-saga's, maak vrienden en bouw relaties op met een enorme cast van DRAGON BALL-personages.

Characters

Playable
Goku
Gohan (Kid, Teen, Adult)
Vegeta
Piccolo
Future Trunks

Support
Krillin
Tien Shinhan
Chiaotzu
Yamcha

Other
Bulma
Master Roshi
Android 8
Launch
Yajirobe
Cynthia
Yuzukar
Supreme Kai
Babidi

New

Bonyu
Alien (Frieza Force soldier)

Bosses
Raditz
Nappa
Vegeta (Base/Great Ape)
Cui
Ginyu Force
Frieza (Final Form/100% Full Power/Mecha-Frieza)
Cell (Super Perfect)
Majin Buu

Enemies
RR Mech Soldier
Pirate Robot-like enemies
Dinosaurs
Appule
2 brown Appule's race members
Frieza Force machinery robots
Android 17
Android 18
Pui pui
Yakon

Trailer:

Gameplay Walktrough

17 minuten gameplay Gamescom:

Speelbare- en support characters in nieuwe video Dragon Ball Z: Kakarot

Screens
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/7X5nPSg/5d0032023bbe0.png Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/gW8tydH/DBZ-kakarot-sc01.jpg Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/nbtChkv/DBZ-kakarot-sc02.jpg Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/WGJM6P8/DBZ-kakarot-sc03-940x529.jpg Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/YddWxZt/DBZ-kakarot-sc04.jpg Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/QbsmfXf/dragon-ball-z-kakarot-gameplay-movement-1.jpg

The Collectors Edition
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/2NrNcdt/dbz.png

The game
Collectable Steelbook
Hardcover Art Book
An exclusive diorama figure
The Season Pass (including two story missions)

The Deluxe Edition
The game
+1 deluxe cooking item

The Ultimate Edition
The game
A deluxe cooking item
Music compilation pack with 11 additional songs
Tao Pai Pai Pillar

Pre-Order bonus
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/0GHRfZw/Pre-order-content.jpg

The sub-quest "A Competitive Party With Friends"
Early access to Bonyu's training
+1 cooking item

Mede-acteurs gezocht, bij intresse stuur een pb :).

[ Voor 41% gewijzigd door G_Dragon op 06-11-2019 09:40 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Even crossposten:
Notna schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:40:
[...]

Heb de DBZ saga toch een aantal keer helemaal uitgekeken (met GT erbij ook :9 ) en normaal ben ik niet zo van dit soort games. Maar dit spreekt mij toch wel aan, met name omdat je de serie ten dele na kan spelen :9

Voel mij gelijk weer een 16 jarig kind :D
Zou fusion er ook in zitten? Of was dat in het GT tijdperk met name een ding?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:44
heb er ook heel vel zin in Gewoon een keer weer oldschool het hele verhaal + extra te spelen.
Te lang geleden voor mij, wat de laatste games waren allemaal anders

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crillius
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-07 07:51

Crillius

Goed gek is ook niet verkeerd

Notna schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:54:

Zou fusion er ook in zitten? Of was dat in het GT tijdperk met name een ding?
fusion zat ook wel in de Buu saga.. (Gotenks, Gogeta) maar vooral in een paar van de films volgens mij.
uiteindelijk had Gohan het ook niet nodig :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
New gameplay

Ik ben verkocht, dit word een instant buy _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 21-08-2019 11:48 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De collector's edition hier besteld :)

Edit: Starttopic aangepast met de editie's en release datum

[ Voor 45% gewijzigd door G_Dragon op 13-09-2019 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-07 14:24

Ozz

Als ik de beelden mag geloven is dit weer voor het eerst sinds lange tijd een echte goede DBZ game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
wow de collectors edition is heel gaaf alleen jammer dat ik hem niet voor pczie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wederom weer nieuwe gameplay beelden, ziet er zo vet uit!
Ben ontzettend hyped _/-\o_
  • 24:09 tot 24:44 – Vegeta Scene #1
  • 26:02 tot 26:55 – Vegeta Scene #2
  • 30:21 tot 42:27 – Vegeta Gameplay
[YouTube: 【9/14】『ドラゴンボールZ KAKAROT』スペシャルステージ【ゲスト】堀川りょう]
  • 14:37 tot 19:50 – Goku Gameplay
  • 24:43 tot 32:40 – Teen Gohan Gameplay
[YouTube: 『一遊入魂“ドラゴンボールZ KAKAROT”』PlayStation® presents LIVE SHOW “TGS2019”]

Kijk en geniet d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Rukerderuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ben benieuwd naar de kwaliteit van de Collectors Editie en hoe de controls aanvoelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

G_Dragon schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:49:
[...]

Ben benieuwd naar de kwaliteit van de Collectors Editie en hoe de controls aanvoelen :)
Die kunnen me gestolen worden. Ik hoop dat dit echt weer het Legacy of Goku en Buu's Fury gevoel kan geven. Er zijn eigenlijk zó veel dingen mogelijk met Dragonball Z. Jammer dat ze er eigenlijk heel weinig mee gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Bicer schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:56:
[...]

Die kunnen me gestolen worden. Ik hoop dat dit echt weer het Legacy of Goku en Buu's Fury gevoel kan geven. Er zijn eigenlijk zó veel dingen mogelijk met Dragonball Z. Jammer dat ze er eigenlijk heel weinig mee gedaan hebben.
Kunnen de controls of de collectors editie je gestolen worden? :)
Ik denk dat je de collectors editie bedoeld, hoop inderdaad dat dit de Dbz game gaat worden waarop we al 20 jaar wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

G_Dragon schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:58:
[...]

Kunnen de controls of de collectors editie je gestolen worden? :)
Ik denk dat je de collectors editie bedoeld, hoop inderdaad dat dit de Dbz game gaat worden waarop we al 20 jaar wachten.
Controls wel belangrijk dingetje ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:38
Kan niet wachten op deze game!
is er al meer bekend over de season pass? Deze krijg je namelijk wel bij Deluxe Edition.

Wat ik wel lees is: Season pass (2 original episodes and a new story)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@Bexxerz Nu jij over season pass en dlc begint is mijn interesse wel weg. Jammer weer :+ Wil alles gewoon meteen kunnen spelen. Cut-content is echt kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Jammer dat de game niet doorloopt naar de Buu Saga. Had zo gaaf geweest als je ook tegen de verschillende versie's van Buu kon vechten en met fusion characters als Gotenks en Vegito aan de gang kon.

Dat gebeurt helaas bij de meeste DBZ spellen dat ze niet compleet zijn in 1 deel.
Ondanks dat het er wel allemaal super tof uitziet, blijf ik dit toch erg jammer vinden.

hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AfcaMark1990
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 26-05-2020
ReVision. schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:57:
Jammer dat de game niet doorloopt naar de Buu Saga. Had zo gaaf geweest als je ook tegen de verschillende versie's van Buu kon vechten en met fusion characters als Gotenks en Vegito aan de gang kon.

Dat gebeurt helaas bij de meeste DBZ spellen dat ze niet compleet zijn in 1 deel.
Ondanks dat het er wel allemaal super tof uitziet, blijf ik dit toch erg jammer vinden.
het is al bekend gemaakt dat de Buu arc gewoon in het spel zit.
https://www.ign.com/artic...nounced-buu-arc-confirmed

[ Voor 10% gewijzigd door AfcaMark1990 op 20-09-2019 13:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Dat heb ik dan helemaal gemist, dan gaat deze gelijk op de wishlist!

Misschien moet dat dan ook aangepast worden in de topic start. Daar zag ik het namelijk niet bij staan.

[ Voor 44% gewijzigd door ReVision. op 20-09-2019 14:29 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
https://ygz.nl/dragon-bal...r-s-edition-xbox-one.html

De collectors Edition nu ook besteldbaar bij YGZ _/-\o_
Nu begin ik te twijfelen of ik mijn pre-order ga annuleren bij Namco Bandai en hem daar ga bestellen hmm..
ReVision. schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:55:
Dat heb ik dan helemaal gemist, dan gaat deze gelijk op de wishlist!

Misschien moet dat dan ook aangepast worden in de topic start. Daar zag ik het namelijk niet bij staan.
Aangepast 8)

Edit 2: Net een half uur met de gamemania aan de lijn gehongen, ze wisten mij te vertellen dat er waarschijnlijk minder exemplaren gaan worden geleverd dan de hoeveelheid pre-orders. Er zullen veel mensen moeten teleurstellen op de dag van de release, na dit te horen ben ik blij dat ik hem bij Bandai Namco Entertainment zelf heb besteld en al betaald.

Die pre-orders zullen natuurlijk voorgaan op de webshops/shops..

[ Voor 92% gewijzigd door G_Dragon op 01-10-2019 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:05
Klein vraagje.. gaat dit speelbaar zijn op klavier/muis ?

Want dergelijke games worden altijd aangeraden met een controller - echter geen ervaring mee.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
QuZyX schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:48:

Want dergelijke games worden altijd aangeraden met een controller - echter geen ervaring mee.. :)
Koop je toch zo game controller met usb voor op de pc. Wil ik ook voor deze game halen. Indd beter dan rammen op toetsenbord en de muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

QuZyX schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:48:

Een goede gamepad kost een paar tientjes (50 euro), zie bijvoorbeeld pricewatch: Microsoft Xbox One draadloze controller (V2) + kabel voor Windows... en werkt native met Windows. Dus de kosten vallen an sich prima mee. :) Bevalt het niet, kan je het binnen 14 dagen alsnog terugsturen naar de winkel. Ik zie dus niet echt een reden om het niet gewoon te proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 23-10-2019 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-07 16:43
G_Dragon schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:46:
https://ygz.nl/dragon-bal...r-s-edition-xbox-one.html

De collectors Edition nu ook besteldbaar bij YGZ _/-\o_
Nu begin ik te twijfelen of ik mijn pre-order ga annuleren bij Namco Bandai en hem daar ga bestellen hmm..
Very nice. Maar boven de tweehonderd euro. Dang. Iets te veel van het goede voor mij.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/yy1WLQM/20191105-222747.jpg

De volledige map van Earth is zojuist bekend gemaakt

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 06-11-2019 08:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

G_Dragon schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:32:
[Afbeelding]

De volledige map is zojuist bekend gemaakt
Hoop dat dit alleen voor de Earth is en dat we ook Namek en andere planeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ozz schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:01:
[...]

Hoop dat dit alleen voor de Earth is en dat we ook Namek en andere planeten hebben.
Nu je het zegt denk ik het wel, want we zouden naar Namek en andere kunnen hebben ze gezegd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

G_Dragon schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:08:
[...]

Nu je het zegt denk ik het wel, want we zouden naar Namek en andere kunnen hebben ze gezegd
In het plaatje zie je bovenin ook tekst staan in het Japans(?). Misschien dat het stukje tekst in het rood voor Earth staat en we nog een aantal andere planeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Speelbare- en support characters in nieuwe video Dragon Ball Z: Kakarot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Wauw wauw en nog eens wauw!
Zie dat de release datum 1 dag vroeger is!?
Was eerst 17 januari maar in de trailer zeggen ze 16 januari :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:15
Even een soort van offtopic.. Weet iemand wanneer we weer nieuwe series krijgen ipv "heroes" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ferio schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:03:
Even een soort van offtopic.. Weet iemand wanneer we weer nieuwe series krijgen ipv "heroes" ?
U haalt mij de woorden uit de mond, ik had dit jaar al het vervolg op DB super verwacht maar toen kwam die stomme heroes. Was er na 2 afleveringen wel goed klaar mee, te slecht voor woorden hoe ze van het orgineel afgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
G_Dragon schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:39:
[...]

U haalt mij de woorden uit de mond, ik had dit jaar al het vervolg op DB super verwacht maar toen kwam die stomme heroes. Was er na 2 afleveringen wel goed klaar mee, te slecht voor woorden hoe ze van het orgineel afgaan.
Kijk hem nog wel regelmatig, maar komt niet in de buurt van bijvoorbeeld de super series, maar dat was ook nooit de bedoeling van wat ik las.

Zojuist toch iets kunnen vinden dat mogelijk de nieuwe super reeks tijdens Jump Festa 2019 op 22/23 dec zou worden aangekondigd met een mogelijke release in de lente van 2020. Ik hoop dat ze de series wat langer maken dat 20m.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ferio schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:56:
[...]

Kijk hem nog wel regelmatig, maar komt niet in de buurt van bijvoorbeeld de super series, maar dat was ook nooit de bedoeling van wat ik las.

Zojuist toch iets kunnen vinden dat mogelijk de nieuwe super reeks tijdens Jump Festa 2019 op 22/23 dec zou worden aangekondigd met een mogelijke release in de lente van 2020. Ik hoop dat ze de series wat langer maken dat 20m.. :)
Ik ben gestopt toen ze gingen afwijken van alle principes, als grote DB fan vond bepaalde dingen echt niet kunnen zoals SSJ4 Vegito. Ook de inhoud en lengte van de afleveringen komen niet in de buurt van de kwaliteit wat de serie altijd leverde op tv, persoonlijk vind ik het meer in de buurt komen van de real life movie.

Ik vind zelf geen langere afleveringen nodig, vind de 20m bij db,dbz,dbgt, dbs altijd wel een mooie lengte.
Zo blijft het ook leuk om elke zondag weer een nieuwe te zien. Zou wel tijd worden dat ze met een onthulling komen over het vervolg, laten we hopen dat je gelijk krijgt :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
G_Dragon schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:15:
[...]

Ik ben gestopt toen ze gingen afwijken van alle principes, als grote DB fan vond bepaalde dingen echt niet kunnen zoals SSJ4 Vegito. Ook de inhoud en lengte van de afleveringen komen niet in de buurt van de kwaliteit wat de serie altijd leverde op tv, persoonlijk vind ik het meer in de buurt komen van de real life movie.

Ik vind zelf geen langere afleveringen nodig, vind de 20m bij db,dbz,dbgt, dbs altijd wel een mooie lengte.
Zo blijft het ook leuk om elke zondag weer een nieuwe te zien. Zou wel tijd worden dat ze met een onthulling komen over het vervolg, laten we hopen dat je gelijk krijgt :).
Ja, kwaliteit van Heroes is inderdaad niet zoals de vorige series..

Betreft de 20m.. het is zo snel voorbij... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
[YouTube: 「ドラゴンボールZ KAKAROT」スペシャルPV ~僕らはみんな、孫悟空だ~]

Wat een heerlijke herkenbare trailer , ook in deze trailer is de release op 16-01-2020 en niet zoals eerst 17-01-2020 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Ik word ontzettend nostalgisch van al die trailers! Jammer dat er geen Collector's Edition voor de PC is.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Yes eindelijk weer een intro met lekkere muziek, vond die van Xenoverse 2 zo irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Weet iemand of deze game ook Multiplayer kent? Dat je ook online met andere kan vechten o.a?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:26
Chip. schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 13:08:
Weet iemand of deze game ook Multiplayer kent? Dat je ook online met andere kan vechten o.a?
Dit spel is singleplayer only.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:39
Ook al was ik altijd erg aan het wachten op zo'n "openworld" RPG van dragonball, vindt ik de meeste gameplay filmpjes er nogal saai uitzien, deze game is echt gerushed volgens mij dus ga de reviews wel afwachten voordat ik een beslissing maak.

Wel groot dragonball liefhebber dus dan vergeef je het toch eerder als er wat minpunten zijn, maar ze hadden denk ik echt wel wat langer de tijd mogen nemen zo te zien.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Is er nog iemand die de Collectors Edition voor de Xbox One wil hebben?
Heb namelijk 2 keer ge-preordered, kan er eentje afwijzen of doorverkopen voor dezelfde prijs ( €229.00).
Voordat ik hem afwijs wil ik iemand hier de kans geven,
Chip. schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 13:08:
Gelukkig niet om eerlijk te zijn, net zoals de Star Wars Jedi Fallen Order ben ik erg blij dat ze weer iets meer voor single player kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 6 januari 2020 @ 13:33:
Is er nog iemand die de Collectors Edition voor de Xbox One wil hebben?
Heb namelijk 2 keer ge-preordered, kan er eentje afwijzen of doorverkopen voor dezelfde prijs ( €229.00).
Voordat ik hem afwijs wil ik iemand hier de kans geven,

[...]

Gelukkig niet om eerlijk te zijn, net zoals de Star Wars Jedi Fallen Order ben ik erg blij dat ze weer iets meer voor single player kiezen.
Het ging vooral dat je ook tegen een mens kan vechten i.p.v. een computer alà Tekken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

G_Dragon schreef op zondag 8 december 2019 @ 18:35:

Wat een heerlijke herkenbare trailer , ook in deze trailer is de release op 16-01-2020 en niet zoals eerst 17-01-2020 :)
Godver, dat lijkt wel een video van mijn jeugd _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Weer 2 nieuwe video's :)

Nog 8 dagen *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Bandai Namco heeft mijn Collectors Edition verzonden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:09

Dxue

PSN:EvilDrunk

G_Dragon schreef op zondag 8 december 2019 @ 18:35:

16 is japan en 17 rest van de wereld?

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
ik twijfel nog steeds welke editie en welk platform normaal/deluxe (of toch collecters) en pc of ps4 pro :P
zoveel zin in de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ruudox schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 14:05:
ik twijfel nog steeds welke editie en welk platform normaal/deluxe (of toch collecters) en pc of ps4 pro :P
zoveel zin in de game
Ik zou voor de collectors edition gaan op de ps4, geen xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
xbox heb ik niet meer helaas de collecters is zo gaaf alleen die prijd 229 euro @G_Dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ruudox schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 14:13:
xbox heb ik niet meer helaas de collecters is zo gaaf alleen die prijd 229 euro @G_Dragon
Ja het is een prijzige collectors edition, maar heb het er zelf wel voor over. Ben al sinds mijn 9e grote dragon ball z fan, zou het zonde vinden als de collectors edition straks uitverkocht is en ik dan spijt krijg.

Xbox de deur uitgedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
G_Dragon schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 14:21:
[...]

Ja het is een prijzige collectors edition, maar heb het er zelf wel voor over. Ben al sinds mijn 9e grote dragon ball z fan, zou het zonde vinden als de collectors edition straks uitverkocht is en ik dan spijt krijg.

Xbox de deur uitgedaan?
ja inderdaad xox verkocht inderdaad
:+
en klopt heb je ook gelijk in ik kijk het ook al sinds toen het op yorin was of cartoon network???

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ruudox schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 14:35:
[...]

ja inderdaad xox verkocht inderdaad
:+
en klopt heb je ook gelijk in ik kijk het ook al sinds toen het op yorin was of cartoon network???
Ja klopt op cartoon network begon het voor mij.
Heb ook de orginele set dvds door de jaren heen bij elkaar gespaard. Daarom wil ik die collectors edition graag aan mijn collectie toevoegen *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/ykQ8zkz/IMG20191231111203.jpg

Waarom heeft u uw Xbox weg gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
wow heel vet hoor @G_Dragon

ik heb de xbox wegegedaan omdat ik een pc/ps4pro,switch en een xbox had
en ik dit jaar zoals het er naar uitziet niet meer perse een xbox nofig heb.
geld appart gelegd voor om bij de next gen te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ruudox schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 20:18:
wow heel vet hoor @G_Dragon

ik heb de xbox wegegedaan omdat ik een pc/ps4pro,switch en een xbox had
en ik dit jaar zoals het er naar uitziet niet meer perse een xbox nofig heb.
geld appart gelegd voor om bij de next gen te doen :)
Dank u :)

Dat zijn inderdaad wel erg veel consoles, logisch dat u er dan eentje weg heeft gedaan. Ga je bij de next gen consoles een playstation of Xbox halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
Kunnen we het even bij de game houden, heren? ;-)

Is er al bekend wanneer het review embargo verloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
@Ambition88 haha goed idee
maar ik weer niet wanneer het embargo verloopt, maar als je goed op youtube zoekt wordt de game al gestreamt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Ambition88 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 04:30:

Ik heb het zelf nog niet gelezen, maar er is al een review online las ik ergens (zelfde plek waar ik las dat japan 1 dag eerdere release had). Was helaas via mijn google feed en niet opgelet welke site het was

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ambition88 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 04:30:

Haha vind het prima, wil je anders ook admin worden van dit topic? Houden we samen de boel op orde :)

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 13-01-2020 00:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Als mensen nog twijfelen en oude, toepasbare, games willen inruilen:

https://www.gamemania.nl/...tie_dragon_ball_z_kakarot

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Is het al bekend hoe groot de game zal zijn?

Grote op PS4 is 34,32GB
Hopelijk word xbox snel bekend

[ Voor 44% gewijzigd door G_Dragon op 13-01-2020 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:01

s0kkie

Cowabunga

Heb er ook zin in! Sinds de PS2 geen DBZ games meer aangeraakt dus voor mij weer iets verfrissend eindelijk. Las hier en daar dat het verhaal inmiddels wordt uitgemelkt in zoveel DBZ games maar daar heb ik dan gelukkig geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

G_Dragon schreef op maandag 13 januari 2020 @ 22:03:
Is het al bekend hoe groot de game zal zijn?

Grote op PS4 is 34,32GB
Hopelijk word xbox snel bekend
Day 1 update is ook 1.1GB groot.

spoiler:
Dragon Ball Z Kakarot Update 1.02 Patch Notes
Version 1.01

System features related to bonuses
Version 1.02

Improved loading times
Made it possible to travel directly to Korin Tower Summit and Capsule Corporation from the World Map
Added sub stories
Adjusted the entry fee of the Time Attacks (advanced)
Made other adjustments
While the game is not out yet, there are already two updates available for it. The first update implements some system features related to bonuses while the second update has a number of fixes and improvements. It improves the load times, adds sub-stories, and makes a couple of other adjustments.

En de lijst met achievements/trophies

spoiler:
Dragon Ball Master (Platinum) - Obtain all trophies

Forner Foe - Win the simulation battle against Piccalo.

Worse For Wear - Complete the Saiyan saga

Emperor No More - Complete the Frieza Saga

Helping hand - Complete a sub story.

Do-gooder - Complete 10 sub stories.

A Dark Omen - Defeat your first Villainous party.

A Voice In My Head - Receive a telepathic message from King Kai

Who Needs A Phone? - Received 20 telepathic messages from King Kai

Wish Master - Summon Shenron from the Dragon Ball menu to make a wish

Getting greedy - Summon Shenron 5 times

Shenrons Favorite - Summon Shenron 10 times

Push It To The Limit - Complete 10 challenges at the training grounds with any character

There's Nothing Like A Home Cooked Meal - Make a full course meal

Only The Finest - Make 5 full course meals

Medal Madness - Collect 10 D medals

Heavy Medal - Collect 100 D medals

Newfound power - Acquire a Super Attack or Mastery in the Super Attack skill tree

Highly skilled - Acquire 50 super attacks or Master he's in the Super Attack skill tree

A Super Warrior Is Born - Acquire 100 super attacks or Masters and the Super Attack skill tree

Not Worth My Time - Get an instant Victory on an enemy

Can't Touch This - Get 50 instant victories on an enemy

Let The Building Begin - Build a machine part

Get Out Of My Head And Turn Into My Car - Build a hover car

Robot Rider - Build a bipedal robot Walker

Tell Me More - Unlocking entry in the Z encyclopedia

Thirsty for knowledge - I'm like 200 entries in the Z encyclopedia

Fountain of Knowledge - Unlock 400 entries and the Z encyclopedia

Turtle school trainee - Complete a turtle school training Challenge and report to master Roshi

Turtle School Master - Complete 20 Turtle school training challenges and report to master Roshi

Turtle school legend - Complete 50 Turtle school training challenges and report to master Roshi

The Power Of Friendship - Use 10 super attack assists

Z Combo Zealot - Perform 10 Z combos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Ik heb gisteren een pre order bij game mania gedaan, ze hebben daar ook voor 20 euro extra een kid goku op nimbus figurine van 18cm als je tegelijk met de game besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Gister de pre-order maar gedaan via PSN. De eerste gameplay beelden zijn al verschenen op Youtube. Vind het op een of andere manier toch gigantisch tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Ozz schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 07:44:
Gister de pre-order maar gedaan via PSN. De eerste gameplay beelden zijn al verschenen op Youtube. Vind het op een of andere manier toch gigantisch tegenvallen.
Ik snap wat je bedoelt, wellicht omdat alles er zo statisch uit ziet, maar ik denk dat dit zo een typisch voorbeeld is van, ziet er ''mwah'' uit maar speelt wel super lekker weg.

De review copies schijnen laat te zijn verstuurd dus ik verwacht vanmiddag (15.00) weinig volledige reviews online.

[ Voor 3% gewijzigd door Ambition88 op 16-01-2020 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Ambition88 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 09:17:
[...]

Ik snap wat je bedoelt, wellicht omdat alles er zo statisch uit ziet, maar ik denk dat dit zo een typisch voorbeeld is van, ziet er ''mwah'' uit maar speelt wel super lekker weg.

De review copies schijnen laat te zijn verstuurd dus ik verwacht vanmiddag (15.00) weinig volledige reviews online.
Heb een scene gezien van Vegeta die tegenover de drie Androids staat voordat hij z'n gevecht met #18 begint. Grafisch ziet het er op sommige momenten echt gelikt uit en op andere momenten zo kinderlijk. Ook de animaties maken het minder tof.

In de anime heeft Vegeta echt een badass houding met z'n armen over elkaar, in de game balt die z'n vuisten wat dus afbreuk doet aan de beleving naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Ozz schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 09:28:
[...]

Heb een scene gezien van Vegeta die tegenover de drie Androids staat voordat hij z'n gevecht met #18 begint. Grafisch ziet het er op sommige momenten echt gelikt uit en op andere momenten zo kinderlijk. Ook de animaties maken het minder tof.

In de anime heeft Vegeta echt een badass houding met z'n armen over elkaar, in de game balt die z'n vuisten wat dus afbreuk doet aan de beleving naar mijn mening.
Hm ja, ik heb niet heel veel gezien. nou moet ik eerlijk zeggen dat ik sowieso een roze bril op heb. Ik heb net samen met mijn vriendin na jaaaaren weer de volledige serie van A t/m Z gekeken en dit wordt mijn eerste DBZ game dus ik heb er sowieso veel zin in.

Kan me goed voorstellen dat het voor degene die al meerdere db games hebben gespeeld het wellicht teveel op voorgaande delen lijkt of idd tegenvalt.. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Ambition88 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 09:31:
[...]

Hm ja, ik heb niet heel veel gezien. nou moet ik eerlijk zeggen dat ik sowieso een roze bril op heb. Ik heb net samen met mijn vriendin na jaaaaren weer de volledige serie van A t/m Z gekeken en dit wordt mijn eerste DBZ game dus ik heb er sowieso veel zin in.

Kan me goed voorstellen dat het voor degene die al meerdere db games hebben gespeeld het wellicht teveel op voorgaande delen lijkt of idd tegenvalt.. :X
Tegenvallen of niet, uitspelen doe ik het sowieso. De vele submissies naast de mainstory moeten denk ik voor de afwisseling en vernieuwing zorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
Eerlijk gezegd heb ik nog geen waardige DB game gezien. Ik wacht dan ook eerst de reviews af. De open wereld spreekt me in elk geval wel aan, maar is het ook echt kwaliteit?

Ik hoop dat deze dan ook enigzins in de buurt zal komen met wat we gewend zijn.. ;)

edit: Volgens metacritic komt het spel pas uit over 14 uur.. hopelijk zien we de reviews wel eerder.

[ Voor 65% gewijzigd door Ferio op 16-01-2020 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Op youtube zijn al verschillende gameplay videos sinds gisteren te bekijken, zelfs al het einde?

Enkele winkels zeker te vroeg verkocht, aangezien de reviews en steam er nog niet zijn.

Video review (met spoilers):

[ Voor 65% gewijzigd door Ferio op 16-01-2020 12:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Ferio schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 12:45:
Op youtube zijn al verschillende gameplay videos sinds gisteren te bekijken, zelfs al het einde?

Enkele winkels zeker te vroeg verkocht, aangezien de reviews en steam er nog niet zijn.

Video review (met spoilers):

[YouTube: A Tour Of Dragonball Z Kakarot (PC Gameplay)]
Ik ga vrolijk verder met klagen, maar een Super Saiyan hoort gele aura te hebben als hij charged. De enemy/boss heeft altijd rode aura en de speler altijd blauw/wit.

Ook de synch loopt niet lekker, in het Engels worden dan een heel gesprek gehouden en zie je de mond maar twee keer op en neer gaan.

Zijn kleine dingen, maar we mogen na de 97e DBZ game toch wel verwachten dat dit soort dingen goed geregeld zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Ozz schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 13:35:
[...]

Ik ga vrolijk verder met klagen, maar een Super Saiyan hoort gele aura te hebben als hij charged. De enemy/boss heeft altijd rode aura en de speler altijd blauw/wit.

Ook de synch loopt niet lekker, in het Engels worden dan een heel gesprek gehouden en zie je de mond maar twee keer op en neer gaan.

Zijn kleine dingen, maar we mogen na de 97e DBZ game toch wel verwachten dat dit soort dingen goed geregeld zijn?
Serieus? oef.. toch wel aardige missers dan..

Betreft taal, dat blijft toch wel gewoon japans met engels ondertiteling voor mij. Vind die engelse stemmen maar 3x niets.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-07 11:45
Ozz schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 13:35:
[...]

Even er vanuit gaande dat je afgaat op het getoonde filmpje in de link dat een stuk gameplay weergeeft, waar zie jij een super saiyan? Even de serie volgend is de eerste SS namelijk Goku die transformeert nadat Krillin gedood wordt in de Frieza saga op Namek?

Verder zijn bosses lang niet allemaal rood met chargen of aura's. Vegeta is gewoon goud/geel, Frieza is paars, Cell is groen...

Wat betreft syncing, ik neem aan dat dat een bug is die opgelost kan worden met een patch. Dit zijn wel zaken die niet de core mechanics van de game raken (gelukkig). Reviewer geeft wel aan dat het vliegen leuk is en een gevoel van snelheid geeft en dat de gameplay wel goed is.

Dat is voor mij belangrijker :)

Zou de game vandaag al ergens in de winkel liggen? Iemand die het al heeft gehaald (fysieke copy)?

[ Voor 6% gewijzigd door Tarz op 16-01-2020 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Tarz schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 14:08:
[...]

Zou de game vandaag al ergens in de winkel liggen? Iemand die het al heeft gehaald (fysieke copy)?
Zag wel diverse aanbieders die hem op voorraad hadden, maar of ze 'm uitleveren vandaag?

Zijn in elk geval genoeg winkels die het blijkbaar al hebben gedaan als ik zo massaal de filmpjes zie die sinds gisteren die verschijnen op Youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:38
Hmm zal deze gewoon te koop zijn bij de MM morgen?

Ik heb er in ieder geval zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Bexxerz schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 15:08:
Hmm zal deze gewoon te koop zijn bij de MM morgen?

Ik heb er in ieder geval zin in!
Tuurlijk, waarom niet? :P

15.00 geweest zie nog geen reviews. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Ambition88 op 16-01-2020 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
De reviews druppelen langzaam binnen... mixed reviews. (over het algemeen wel positief)

https://www.metacritic.co...n-4/dragon-ball-z-kakarot

Verhaal is top, side content schijnt echt zwaar herhalend en saai te zijn en over de combat of beter gezegd de moeilijkheidsgraad ervan, zijn de meningen verdeeld.

Lastig hoor. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Ambition88 op 16-01-2020 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:46
Waarom zie ik al veel mensen spelen terwijl steam zegt kan pas morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Ferio schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 14:10:
[...]

Zag wel diverse aanbieders die hem op voorraad hadden, maar of ze 'm uitleveren vandaag?

Zijn in elk geval genoeg winkels die het blijkbaar al hebben gedaan als ik zo massaal de filmpjes zie die sinds gisteren die verschijnen op Youtube.
Japan heeft een release op 16e en lopen ruim 8 uur voor op ons. Dat is op dit moment al meer dan 24 uur geleden. Dus dat is niet raar dat er al filmpjes op YouTube te vinden zijn

[ Voor 4% gewijzigd door Dxue op 16-01-2020 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Dxue schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 17:30:
[...]

Japan heeft een release op 16e en lopen ruim 8 uur voor op ons. Dat is op dit moment al meer dan 24 uur geleden. Dus dat is niet raar dat er al filmpjes op YouTube te vinden zijn
Mogelijk keys van Japan dus, want het zijn ook voornamelijk Europeanen en Amerikanen die spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
game hier al binnnen op ps4 vanavond lekker even uitproberen, ga er lekker kaal in (wil geen spoilers ofzo)
en lekker mijn eigen mening vormen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Ruudox schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 19:22:
game hier al binnnen op ps4 vanavond lekker even uitproberen, ga er lekker kaal in (wil geen spoilers ofzo)
en lekker mijn eigen mening vormen
Hoe is je ervaring tot nu toe? Beter dan voorgaande spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-07 14:26
Na het nodige te hebben gelezen en gezien de afgelopen paar dagen laat ik deze game lekker aan me voorbij gaan en pik ik hem over een paar weken wel op uit de Budgetbak. Redenen zijn als volgt:

- Gevechten zien er decent uit, maar daar waar voorgaande CyberConnect 2 QTE's had met geweldige scenes lijken die hier volledig afwezig te zijn. Na een gevecht krijg je weer een hele simpele cutscene en gaat het verhaal weer verder.

- Over de cutscenes gesproken, echt een schande hoe ze er hier uit zien. Ik begrijp dat het een goedkope optie is om de camera steeds achter het personage te hebben zodat je de boel niet hoeft te animeren, maar scenes op Namek, de hierboven genoemde Vegeta + Androids maar bijv. ook de transformatie van Imperfect Cell naar Perfect Cell zien er gewoon belabberd uit.

- Schijnbaar zijn de enemy mobs niks meer dan cannon fodder, de game scaled je lvl's naar dat van je vijanden dus het hele leveling aspect is totaal onnodig.

Ondanks dat ik echt een ontzettende DB fan ben, heb ik echt nog niks gezien waarvan ik overtuigd ben dat we hier een hele goeie game hebben. Ik heb ook zo'n vermoeden dat als je de story hebt uitgespeeld hebt, er min of meer niks meer te doen valt. Zelfs de reviews en streamers geven aan dat de side missions die beschikbaar zijn ontzettend eentonig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
Ferio schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 20:54:
[...]

Hoe is je ervaring tot nu toe? Beter dan voorgaande spellen?
je kan vissen dus 10/10

nee maar niet te vergelijken met fighterz en xenoverse meer open world lekker exploroen en vechten vind het tot nu toe heerlijk spelen en vermaak me er heel goed mee.

heb de audio gewoon japans dus de monden kloppen gewoon met praten ende rpg elementen zijn altijd mooi vind ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:39
Zijn al veel reviews in progress bezig en zijn idd mixed feeling, lijkt in ieder geval geen topper te worden maar schijnt wel prima weg te spelen. Sidequests etc lijken heel saai te zijn en het verhaal is natuurlijk ook al 80 keer verteld wat niet meehelpt.
Lijkt gewoon wat te weinig tijd en liefde erin zijn gestopt wat ik toch echt een gemiste kans is.

Door gebrek aan andere interessante titels begin van het jaar ga ik hem toch maar halen denk ik als dragonball liefhebber zijnde.

[ Voor 11% gewijzigd door Stylze op 16-01-2020 21:59 ]

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/31mrhqW/IMG-20200117-002712.jpg

Vandaag binnengekomen op mijn verjaardag, beter kon niet :). Wat een prachtig pakket is dit!

Ik mis de opening/intro? Wie heeft hem al gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
ik kan echt niet wachten op dit spel. Het moment dat ik werd overgehaald was toch wel het nieuws dat de volledige Z timeline (Radditz tm Buu) erin zat. Toch een soort verzamelbundel van pure jeugd nostalgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Er zitten wat schoonheidsfoutjes in de game als ze het vergelijken op close to anime, zoals het voorstellen van Gohan aan de rest bij Kami's house. In de serie kruipt Gohan heel verlegen achter Goku zijn benen, gisteren in de game zegt die zonder enige verlegenheid Hi I am Gohan.

hmm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Tarz schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 14:08:
[...]

Verder zijn bosses lang niet allemaal rood met chargen of aura's. Vegeta is gewoon goud/geel, Frieza is paars, Cell is groen...
Nee, heb hem gister avond heel kort gespeeld. Begin gevecht met Piccolo en die had rode aura. Ik heb Piccolo nog nooit rode aura zien hebben. Ook alle andere filmpjes hebben de bosses rode aura.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
G_Dragon schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 08:23:
Er zitten wat schoonheidsfoutjes in de game als ze het vergelijken op close to anime, zoals het voorstellen van Gohan aan de rest bij Kami's house. In de serie kruipt Gohan heel verlegen achter Goku zijn benen, gisteren in de game zegt die zonder enige verlegenheid Hi I am Gohan.

hmm..
Er zitten nog wel meer dingen in die niet kloppen volgens YouTube video's. Ik heb ze zelf alleen niet gekeken om er vandaag zonder info aan te beginnen. Zag trouwens dat de scene de DRM al gelijk uit heeft gesloopt op het moment van release, hoop dat dit niet in de weg zit verdere games in deze titel te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ferio schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 09:07:
[...]

Er zitten nog wel meer dingen in die niet kloppen volgens YouTube video's. Ik heb ze zelf alleen niet gekeken om er vandaag zonder info aan te beginnen. Zag trouwens dat de scene de DRM al gelijk uit heeft gesloopt op het moment van release, hoop dat dit niet in de weg zit verdere games in deze titel te ontwikkelen.
Ah wat jammer als ze praten over close to anime, had daar juist goede hoop bij.
Voor de rest een prima titel :), hoop wel dat voor het press start scherm nog een intro komt zoals beloofd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarz
Ozz schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 09:06:
[...]

Nee, heb hem gister avond heel kort gespeeld. Begin gevecht met Piccolo en die had rode aura. Ik heb Piccolo nog nooit rode aura zien hebben. Ook alle andere filmpjes hebben de bosses rode aura.
Ik bedoelde dat in de anime de bosses/characters deze kleuren hebben. Hoe het in het spel is weet ik niet.
Als in het spel elke boss dezelfde rode aura heeft klopt het inderdaad niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Tarz schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 09:13:
[...]

Ik bedoelde dat in de anime de bosses/characters deze kleuren hebben. Hoe het in het spel is weet ik niet.
Als in het spel elke boss dezelfde rode aura heeft klopt het inderdaad niet nee.
Ik doelde op de game inderdaad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
En hoe zijn de ervaringen van de mensen die em hier al hebben? Overwegend positief of toch teveel haken en ogen? Ik lees overwegend leuke nostalgische reviews online, maar met beperkingen in side quests en het RPG gedeelte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Tarz schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:03:
En hoe zijn de ervaringen van de mensen die em hier al hebben? Overwegend positief of toch teveel haken en ogen? Ik lees overwegend leuke nostalgische reviews online, maar met beperkingen in side quests en het RPG gedeelte..
Heb gister 2 uurtjes gespeeld, Gohan is bij mij nu net meegenomen door Radditz.
Vind dat de game er onwijs mooi uitziet in 4K, de controls zijn even wennen aangezien ik veel Xenoverse 2 ben gewend. Maar het speelt prima weg, ik twijfel nog om door te gaan met de story of om eerst alle orbs te gaan verzamelen. Want weet niet of je na de story nog freeroam hebt, de Earth map is echt mega groot. Dat terwijl ik de Cell games bijvoorbeeld nog geen eens erop heb staan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
G_Dragon schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:40:
[...]

Heb gister 2 uurtjes gespeeld, Gohan is bij mij nu net meegenomen door Radditz.
Vind dat de game er onwijs mooi uitziet in 4K, de controls zijn even wennen aangezien ik veel Xenoverse 2 ben gewend. Maar het speelt prima weg, ik twijfel nog om door te gaan met de story of om eerst alle orbs te gaan verzamelen. Want weet niet of je na de story nog freeroam hebt, de Earth map is echt mega groot. Dat terwijl ik de Cell games bijvoorbeeld nog geen eens erop heb staan,
Bedankt voor je reactie. Verder qua sidemissions, saai/irritant lees ik veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Heb hem net gedownload en ben nu bezig met spelen! Ziet er echt mooi uit :)

Soms wel een beetje langdradig maar het is gelukkig anders dan Xenoverse en volgens mij ook de eerste PS4 game waar de Story verwerkt is met een open wereld.

Side missions kan je volgens mij weigeren, tenminste ik krijg de keuze of ik de side mission wil doen of niet.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-06 16:16
Ook besteld ben zeer benieuwd hierna als kind hoop DBZ gekeken..

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Tarz schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 09:13:
[...]

Enkele uurtjes nu in het spel zitten en sterkere tegenstanders worden aangegeven met een rode sinister aura. Het is zoals ik het zag niet alleen rood, maar ook met zwart. Dit duidt dus aan dat het om een sterkere tegenstander gaat dan dat je normaal bent gewend en geven ook betere rewards. Denk dat je dit bedoeld?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste