Wow damn... Ik moet zeggen dat het mij wel triggert om die (later) nog eens (helemaal) te herspelen!
Dat klinkt niet als een slecht plan, heb je toevallig ook al iets meegekregen van Dragon Ball: Sparking! ZERO?QuZyX schreef op zondag 24 maart 2024 @ 17:52:
[...]
Wow damn... Ik moet zeggen dat het mij wel triggert om die (later) nog eens (helemaal) te herspelen!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik weet dat het bestaat maar ik ben een pure PC gamer met keyboard, en veel van die DBZ games zijn moeilijk speelbaar met klavier... 'Kakarot' was daar wel handiger inG_Dragon schreef op maandag 25 maart 2024 @ 08:07:
[...]
Dat klinkt niet als een slecht plan, heb je toevallig ook al iets meegekregen van Dragon Ball: Sparking! ZERO?
Ja dat kan ik dan heel goed begrijpen, alsnog respect dat je Dragon Ball Z: Kakarot met toetsenbord hebt gespeeldQuZyX schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:37:
[...]
Ik weet dat het bestaat maar ik ben een pure PC gamer met keyboard, en veel van die DBZ games zijn moeilijk speelbaar met klavier... 'Kakarot' was daar wel handiger in
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En volledig van genoten!G_Dragon schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:47:
[...]
Ja dat kan ik dan heel goed begrijpen, alsnog respect dat je Dragon Ball Z: Kakarot met toetsenbord hebt gespeeld
Voordeel aan die mechanische toetsenborden is dat je heel veel kan
:strip_exif()/f/image/klY88yJxSJ3agKVrx2Novf8I.jpg?f=fotoalbum_large)
Over 8 millions of you have shown your support for DRAGON BALL Z: KAKAROT.
— Dragon Ball Games (@dragonballgames) 4 juli 2024
Thank you for helping us reach this great milestone – we hope you look forward to what’s coming next! #DBZK pic.twitter.com/c8TnMYbW0o