[Multi] Dragon Ball Z: Kakarot

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-07 15:05
Wow damn... Ik moet zeggen dat het mij wel triggert om die (later) nog eens (helemaal) te herspelen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:31

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
QuZyX schreef op zondag 24 maart 2024 @ 17:52:
[...]

Wow damn... Ik moet zeggen dat het mij wel triggert om die (later) nog eens (helemaal) te herspelen! :P
Dat klinkt niet als een slecht plan, heb je toevallig ook al iets meegekregen van Dragon Ball: Sparking! ZERO? :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuZyX
G_Dragon schreef op maandag 25 maart 2024 @ 08:07:
[...]

Dat klinkt niet als een slecht plan, heb je toevallig ook al iets meegekregen van Dragon Ball: Sparking! ZERO? :D
Ik weet dat het bestaat maar ik ben een pure PC gamer met keyboard, en veel van die DBZ games zijn moeilijk speelbaar met klavier... 'Kakarot' was daar wel handiger in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
QuZyX schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:37:
[...]

Ik weet dat het bestaat maar ik ben een pure PC gamer met keyboard, en veel van die DBZ games zijn moeilijk speelbaar met klavier... 'Kakarot' was daar wel handiger in :)
Ja dat kan ik dan heel goed begrijpen, alsnog respect dat je Dragon Ball Z: Kakarot met toetsenbord hebt gespeeld :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuZyX
G_Dragon schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:47:
[...]

Ja dat kan ik dan heel goed begrijpen, alsnog respect dat je Dragon Ball Z: Kakarot met toetsenbord hebt gespeeld :D
En volledig van genoten! :*)
Voordeel aan die mechanische toetsenborden is dat je heel veel kan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hKiMZAJxNgG5z-ob1ibny8JzokY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/klY88yJxSJ3agKVrx2Novf8I.jpg?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 2 3 4 Laatste