[Multi] Dragon Ball Z: Kakarot

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:39

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 10:48:
[...]

FighterZ een flop? 8)7

Is er gewoon weer bij op EVO2020 ( http://evo.shoryuken.com/ )
En season 3 is aangekondigd.

Nog een leuk weetje :

[...]
Oh serieus?
Las veel tegenvallende verhalen op het internet de eerste maanden en was er zelf klaar mee na de good story. Alles is zo eentonig als maar kan, wist niet dat die game nog een ding was. Bedankt dat u dit laat weten :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:07

Dennahz

Life feels like hell should.

Ja, ik vond het ook gewoon de zoveelste 2D DBZ fighter. Misschien moet ik het nog een kans geven dan ;)
Echt maar 10 minuten gespeeld ofzo. Heb 20 jaar gewacht op een fatsoenlijke RPG als Kakarot, misschien daarom.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:16
DBFZ is eigenlijk wat Marvel vs Capcom infinite had moeten zijn. Weliswaar een beetje teveel Goku, maar toch, erg vermakelijke game online. Story mode was meh, idd.

Inmiddels na 43 uur de game op 100% uitgespeeld, dus platinum trophy is binnen. Jammer dat de laatste battles eigenlijk super trivial zijn met Spirit Bomb/Big Bang Attack eigenlijk. Ik zie een DB Super vervolg eigenlijk wel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Akaendra schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:42:
DBFZ is eigenlijk wat Marvel vs Capcom infinite had moeten zijn. Weliswaar een beetje teveel Goku, maar toch, erg vermakelijke game online. Story mode was meh, idd.

Inmiddels na 43 uur de game op 100% uitgespeeld, dus platinum trophy is binnen. Jammer dat de laatste battles eigenlijk super trivial zijn met Spirit Bomb/Big Bang Attack eigenlijk. Ik zie een DB Super vervolg eigenlijk wel zitten.
Wow 43 uur en dan de game al 100%, hoe snel bent u er doorheen gegaan? :D
Respect dat je in zo weinig uren alleen al de storymode hebt weten te voltooien.

DBFZ is inderdaad meer online dan offline, zelfs de online vond ik persoonlijk waardeloos en eentonig.

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 11-02-2020 13:52 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:56
Goeiemorgen,

Dit weekend een paar uurtjes gespeeld, ben ondertussen level 4 en bezig aan het gevecht met "Raditz"..
Heb dat wel al een 5-tal keer verloren... :(

Zelf vind ik (nog) niet direct hoe ik items kan equipen, waar je dat ergens kan selecteren... Tevens vind ik ook (nog) niet hoe je kan levelen.. er waren maar 2 side quests ?

Iemand tips voor een beginner ? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rensjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:47
Als je rondvliegt door de wereld kom je robots tegen die tegen je vechten.
Door deze te winnen (deze win je vrij simpel) krijg je Exp.
Bij opties --> characters kun je per character zien wat je nog aan Exp nodig hebt om te levelen.

Via opties --> items kun je een item toevoegen aan je pallet voor tijdens een gevecht.
Weet even niet welke knoppen je hiervoor nodig hebt, maar dat staat als het goed is onder in je scherm.

PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Heb de verhaallijn uitgespeeld in iets minder dan 27 uur, moet nu nog veel sidequests e.d. doen, maar heb niet echt meer een 'doel'. Er zou ook een optie zijn waarbij je weer tegen oude vijanden zou kunnen vechten toch? Deze heb ik nog niet echt kunnen vinden.

Heb bijv Raditz teruggewenst met de Dragonballs, maar ben hem nog niet tegengekomen :p

Al met al een super vet spel, ga hem sowieso nog eens opnieuw spelen en dan in een wat rustiger tempo :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik zit nu op 46 uur en moet nu als Gohan de rest gaan overhalen voor het world tournament waar de majin buu saga begint, wat een heerlijke game! De difficulty had van mij nog wel hoger gemogen want na namek is het way to easy..

Ga de story zeker nog wel 3 keer overnieuw spelen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rensjuh
Ik ben redelijk op het einde volgens mij, ben nu bij het gevecht van Goku vs Kid Buu.
Loop alleen tegen het probleem aan dat mijn Goku een te laag level heeft waardoor ik Kid Buu niet goed aan kan.
En even snel levelen zit er niet in met alleen die slappe robots die rond vliegen.
Heb 1.000.000+ EXP nodig, en met die max 50.000 EXP duurt het mij te lang voor ik een paar levels omhoog ben.

Iemand nog een idee om flink te levelen op een makkelijkere en snellere manier?
Ben inmiddels ook opnieuw begonnen in een andere savegame.
Hiermee wil ik al mijn characters ook wat meer gaan levelen door de hele game zodat ik niet nog een keer tegen hetzelfde aan loop 8)7

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Rensjuh schreef op maandag 17 februari 2020 @ 10:12:
Ik ben redelijk op het einde volgens mij, ben nu bij het gevecht van Goku vs Kid Buu.
Loop alleen tegen het probleem aan dat mijn Goku een te laag level heeft waardoor ik Kid Buu niet goed aan kan.
En even snel levelen zit er niet in met alleen die slappe robots die rond vliegen.
Heb 1.000.000+ EXP nodig, en met die max 50.000 EXP duurt het mij te lang voor ik een paar levels omhoog ben.

Hiermee wil ik al mijn characters ook wat meer gaan levelen door de hele game zodat ik niet nog een keer tegen hetzelfde aan loop 8)7
Ik heb geen idee wat je het beste kan doen, zelf vlieg ik onder het exploren / side quests vaak tegen de robots aan voor XP. Ik vind het allemaal juist veel te makkelijk na de Namek, ben benieuwd of ik het gevecht met Kid Buu ook als moeilijk ga ervaren. Want misschien ben ik overpowered doordat ik alle side quests tot nu toe heb gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:37
Rensjuh schreef op maandag 17 februari 2020 @ 10:12:

je kan volgens mij ook nog de training room doen in capsule corp. die battles geven dacht ik wat meer XP en zijn herhaalbaar. ook kan je nog wat van die villanous parties doen. als je de wat slechtere mobs daarvan dood hebt krijg je een soort van bosses. die geven ook meer xp

[ Voor 7% gewijzigd door nickertNL op 17-02-2020 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensjuh
nickertNL schreef op maandag 17 februari 2020 @ 10:27:
[...]

je kan volgens mij ook nog de training room doen in capsule corp. die battles geven dacht ik wat meer XP en zijn herhaalbaar. ook kan je nog wat van die villanous parties doen. als je de wat slechtere mobs daarvan dood hebt krijg je een soort van bosses. die geven ook meer xp
De bosses zijn ook een paar levels hoger dus die gaan me op het moment ook vrij lastig af.
De training room lukt volgens mij, iedereen ingame is "dood" dus ik kan niet tegen mevrouw de researcher praten voor het trainen 8)7

PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:37
Rensjuh schreef op maandag 17 februari 2020 @ 11:04:
[...]

De bosses zijn ook een paar levels hoger dus die gaan me op het moment ook vrij lastig af.
De training room lukt volgens mij, iedereen ingame is "dood" dus ik kan niet tegen mevrouw de researcher praten voor het trainen 8)7
anders kan je altijd nog een shitload aan potions kopen bij een vendor machine en kijken of je er zo doorheen komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
https://nl.ign.com/dragon...-15-miljoen-keer-verkocht

Leuk nieuwtje, de game doet het goed!
nickertNL schreef op maandag 17 februari 2020 @ 11:12:
[...]

anders kan je altijd nog een shitload aan potions kopen bij een vendor machine en kijken of je er zo doorheen komt?
Ik farm altijd die Senzu Beans, alleen heb nog nooit een potion hoeven gebruiken.
Farms ze meer als backup mocht ik in problemen komen bij een battle :).
Die Senzu Bean farm is wel een gouden tip als je goedkoop potions nodig hebt, gewoon om de zoveel tijd naar korins tower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensjuh
G_Dragon schreef op maandag 17 februari 2020 @ 11:19:
https://nl.ign.com/dragon...-15-miljoen-keer-verkocht

Leuk nieuwtje, de game doet het goed!

[...]

Ik farm altijd die Senzu Beans, alleen heb nog nooit een potion hoeven gebruiken.
Farms ze meer als backup mocht ik in problemen komen bij een battle :).
Die Senzu Bean farm is wel een gouden tip als je goedkoop potions nodig hebt, gewoon om de zoveel tijd naar korins tower.
Helaas is Korin ook niet meer aanwezig in zijn toren dus Senzu Beans halen gaat ook niet.
Kan het weleens met die potions proberen, als die nog wel te koop zijn |:(

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Hoop echt dat ze hun motivatie niet kwijtraken en gelijk door knallen naar Dragonball Super! :Y)

GT zou ook vet zijn, maar kleine kans dat ze dat gaan doen natuurlijk.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Rensjuh schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:02:
[...]

Helaas is Korin ook niet meer aanwezig in zijn toren dus Senzu Beans halen gaat ook niet.
Kan het weleens met die potions proberen, als die nog wel te koop zijn |:(
Niet meer aanwezig?
Dennahz schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:03:
[...]

Hoop echt dat ze hun motivatie niet kwijtraken en gelijk door knallen naar Dragonball Super! :Y)

Ik zeg doe mij maar beide, de game zelf is al perfect maar dan maken ze het helemaal af.

[ Voor 28% gewijzigd door G_Dragon op 17-02-2020 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:33

Dazzler2120

FP ProMod
Dennahz schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:03:
[...]

GT is niet canon, denk niet dat ze die meenemen in deze game die gefocust is rond de canon van dragonball. Na Z zou dan Super komen, hoop het echt. Denk echter dat dat uiteindelijk een nieuwe game wordt.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dazzler2120 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 13:17:
[...]

GT is niet canon, denk niet dat ze die meenemen in deze game die gefocust is rond de canon van dragonball. Na Z zou dan Super komen, hoop het echt. Denk echter dat dat uiteindelijk een nieuwe game wordt.
Ja klopt in japan waren ze niet zo blij met GT, terwijl die juist erg leuk was!
DB super was nog veel leuker en mis het elke zondag nog.
De enige grote flop in de DB series is die nieuwe Heroes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Heroes is dan ook een promotional Anime voor de mobile game. Absoluut niet canon ook :D
Is ook niet veel soeps nee, wat leuke actie maar geen super verhaallijn nee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Zijn er trouwens nog mensen die problemen hebben met hun keys (keyboard) te bindend ?

Bv; mijn cijfers 1 - 2 - 3 - 4 kan ik niet binden aan mijn special moves - ik werk nu via F1 - F2...
Alsook is het game gemaakt voor Qwerty dus in map om naar boven te gaan is dat met "Z" echter is "Z" tevens "ga uit de map"...

En zo zijn er nog een paar onhandigheden.. :( Iemand tip(s) ? (gamepad is uit den boze ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Na 60 uur heb ik de platinum gehaald. Heb mij prima vermaakt. Nu snel benieuwd naar wat er gaat komen met season pass.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De Buu saga is begonnen na 50 uur :), wat een heerlijke lange game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
QuZyX schreef op maandag 17 februari 2020 @ 16:25:
Zijn er trouwens nog mensen die problemen hebben met hun keys (keyboard) te bindend ?

Bv; mijn cijfers 1 - 2 - 3 - 4 kan ik niet binden aan mijn special moves - ik werk nu via F1 - F2...
Alsook is het game gemaakt voor Qwerty dus in map om naar boven te gaan is dat met "Z" echter is "Z" tevens "ga uit de map"...

En zo zijn er nog een paar onhandigheden.. :( Iemand tip(s) ? (gamepad is uit den boze ;-) )
Sorry, maar dan vraag je er ook om in een game als deze natuurlijk :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Desutoroiya schreef op maandag 17 februari 2020 @ 16:47:
Na 60 uur heb ik de platinum gehaald. Heb mij prima vermaakt. Nu snel benieuwd naar wat er gaat komen met season pass.
Netjes! Dat heb je snel gedaan :).
Ga je geen new game beginnen na het uitspelen? :*)
Ben erg benieuwd wat er in de Season Pass gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
G_Dragon schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 08:37:
[...]

Netjes! Dat heb je snel gedaan :).
Ga je geen new game beginnen na het uitspelen? :*)
Ben erg benieuwd wat er in de Season Pass gaat komen.
Heb er over nagedacht, echter heb ik nog teveel andere games liggen. Kan zo weer opnieuw beginnen als er een nieuwe saga bij komt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
60 uur voor de platinum vind ik niet per sé kort hoor :-o Heb er zelf 40 over gedaan, heb me alleen niet laten verleiden om veel low xp fights te doen... Voor mij ook andere games tot er een nieuwe saga komt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Ik ben inmiddels klaar met de Cell saga en moet zeggen dat ik mij goed vermaak met het nogmaals doorlopen van de DBZ verhaallijn. Het voelt echter meer aan als een interactieve serie dan echt een goed spel. Voor mij zit er teveel eentonigheid in de side quests en de gevechten zijn vaak te eenvoudig.

Het maakt haast niet uit of je met random vijanden of een boss vecht, het is hetzelfde principe. Aanval spammen, super attack, super move van tegenstander ontwijken en weer van voor af aan beginnen. Healen is hierbij zelden nodig en de gevechten waar je dan slechts een "A" krijgt voelen haast als een teleurstelling.

De laatste saga zal ik nog met veel plezier spelen maar ben bang dat de game daarna ingeruild gaat worden.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://digistatement.com/wp-content/uploads/2020/02/VJump-F%C3%A9vrier-2020-Kakarot-Page-2.jpg

Er duikt een nieuwe V-jump op over de dlc van Dragon Ball Z Kakarot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Heb het spel uitgespeeld in 26 uur, alleen de story zonder echt te focussen op de side quests.

Het is een leuke spel en echt even wat anders, om als een personage echt de hele verhaallijn door te lopen. Eigenlijk wel heel makkelijk, maar wel tof dat je naar verschillende plekken naartoe kan vliegen, dragon balls kan verzamelen, items, etc...

Echter vond ik het soms wel te langdradig / eentonig. Ben ook niet echt fan van het manier van vechten (combo’s waren grotendeels hetzelfde, wel kunnen afwisselen met verschillende toetsencombinaties, maar toch).

Zal zeker afwachten wat de DLC’s met zich mee brengen, hopelijk het vervolg van de story (GT, Super en verder)

Toch zie ik liever iets van een Tenkachi Budokai 2/3 (zodat je o.a. ook samen kan vechten, offline) nogmaals verschijnen voor de PS4, dat is gewoon puur vechten en/of een vervolg van Xenoverse 2.

hi!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Notna schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 08:19:
[...]

Sorry, maar dan vraag je er ook om in een game als deze natuurlijk :+
Vechtspellen altijd een controller :Y Geldt voor MK, SF, Tekken, DoA, etc. Een toetsenbord is dan zwaar ergerlijk.

* ByteMe_ is net klaar met Freeza Het valt wel op hoeveel makkelijker het wordt ipv moeilijker. Radditz/Napa gevechten vond ik moeilijk (het was nieuw, niet alles weten). Nu knal je er wel doorheen. Sidequests doe ik niet eens. Af en toe lowlevel mobs killen voor de orbs.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
ByteMe_ schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 14:26:
[...]

Vechtspellen altijd een controller :Y Geldt voor MK, SF, Tekken, DoA, etc. Een toetsenbord is dan zwaar ergerlijk.
Je zou mij eens moeten zien spelen met keyboard en mouse... >:)

Als ik het game opstart, verander ik mijn keyboard layout in Windows naar Qwerty… en dan lukt het echt wel een pak vlotter... Begin ook meer onder de knie te krijgen wat & hoe...

Wat mij wel opvalt, als je genoeg healing items hebt, ben je gewoon onverslaanbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
QuZyX schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:56:
[...]

Je zou mij eens moeten zien spelen met keyboard en mouse... >:)

Als ik het game opstart, verander ik mijn keyboard layout in Windows naar Qwerty… en dan lukt het echt wel een pak vlotter... Begin ook meer onder de knie te krijgen wat & hoe...

Wat mij wel opvalt, als je genoeg healing items hebt, ben je gewoon onverslaanbaar...
Die heb ik totaal niet meer nodig gehad nadat ik klaar was met saiyan saga.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Zit nu op 55 uur en Super Buu is net geboren, blijf het zielig vinden voor de dikke buu dat die opgegeten word door zijn eigen soort :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dazzler2120 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 13:12:
[...]

Ik heb vooral de scenes tussen Satan en Buu geskipped... De rest van de serie wel alles laten doorspelen.
spoiler:
tip; doe alle danger enemies, krijg je nog een leuke verrassing op het einde voor :)
Wat is de verrassing?
Ik heb alles gedaan voordat ik de battle aanging met kid buu, maar geen speciaal eind of anders dan in de serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
G_Dragon schreef op maandag 2 maart 2020 @ 08:20:
[...]

Wat is de verrassing?
Ik heb alles gedaan voordat ik de battle aanging met kid buu, maar geen speciaal eind of anders dan in de serie?
spoiler:
Alleen als je Xenoverse hebt gespeeld me dunkt. De researcher voor de capsule upgrades is ook een easter egg naar Dragon Ball FighterZ. Dat is namelijk Android 21 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Akaendra schreef op maandag 2 maart 2020 @ 08:35:
[...]

spoiler:
Alleen als je Xenoverse hebt gespeeld me dunkt. De researcher voor de capsule upgrades is ook een easter egg naar Dragon Ball FighterZ. Dat is namelijk Android 21 :D
spoiler:
ik heb alle dragonball games gespeelt, alleen FighterZ heb ik snel weer verkocht. Wat een grote mislukking was dat zeg, maar ik heb kid buu gewoon verslagen met de Spirit Bom zonder enige extra of speciaal eind. Voordat ik de battle inging heb ik nog op de world map gekeken en had geen villainous enemies meer staan, wat zou betekenen dat ik een special end moet krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuZyX
Ondertussen zit ik nu 15u ver... en zit ik net voor het deel dat de Androids er aan komen.. Ben eerst bezig met zo nog wat dingen aan het verzamelen, beetje aan het rondvechten, beetje de wereld aan het verkennen.. is wel leuk ahzo !

Persoonlijk vind ik het een top game... De controls (keyboard + muis) zijn een beetje lastig (I know… I know…) echter volledig leefbaar voor mij ! :) Het is gewoon het verhaal (herbeleven) dat zo intens en machtig is... Zoveel memories aan de serie.. zoveel memorabele momenten...

Het enige waar ik zelf een beetje moeilijk mee heb is de skill tree... Momenteel doet mijn Kaioken trouwens meer damage dan mijn Super Saiyan ? En ook, als je tegen meerdere tegenstanders vecht, heb ik nog niet door hoe je dat juist perfect aan pakt.. Want soms zitten ze met 3 tegelijk op u te bashen (vooral de training dan).

Iemand nog tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
G_Dragon schreef op maandag 2 maart 2020 @ 08:20:
[...]

Wat is de verrassing?
De verrassing heeft niks met de Buu saga te maken, maar vindt vgm plaats als je ook de villanious enemies van na de Buusaga uiteindelijk verslaat (postgame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dazzler2120 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 09:04:
[...]

De verrassing heeft niks met de Buu saga te maken, maar vindt vgm plaats als je ook de villanious enemies van na de Buusaga uiteindelijk verslaat (postgame)
Ah op die manier, dank je :).
Was al bang dat ik iets fout had gedaan en daardoor iets gemist had.
Dan is dat mijn volgende doel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dragon Ball Z: Kakarot is wereldwijd meer dan twee miljoen keer verkocht

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V5Ul3rl1xkMKeQMgT4oQabDRV0I=/f/image/cbg50uK1tUJTSXrOU7FIDFyL.jpg

_/-\o_ _/-\o_
Hebben de makers ook dik verdiend, wat een geweldige game is dit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

G_Dragon schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:51:
Dragon Ball Z: Kakarot is wereldwijd meer dan twee miljoen keer verkocht

[Afbeelding]

_/-\o_ _/-\o_
Hebben de makers ook dik verdiend, wat een geweldige game is dit!
Geweldig. Ben oprecht blij voor ze, wat een pracht game idd :Y)
Jammer dat het na het uitspelen van de verhaallijn vrij saai wordt. Zou graag de grote gevechten weer eens opnieuw kunnen doen, maar dit is niet echt een optie :(

Twitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Macchill
  • Laatst online: 17-06 07:04
Dennahz schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:16:
[...]

Geweldig. Ben oprecht blij voor ze, wat een pracht game idd :Y)
Jammer dat het na het uitspelen van de verhaallijn vrij saai wordt. Zou graag de grote gevechten weer eens opnieuw kunnen doen, maar dit is niet echt een optie :(
Deze maand zou de timemachine gaan werken, misschien dat het daarna wel kan. ;)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Macchill schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 06:18:
[...]

Deze maand zou de timemachine gaan werken, misschien dat het daarna wel kan. ;)
Nice! Dan kan ik me enige missende Soul Emblem halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
G_Dragon schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:31:
[...]

Nice! Dan kan ik me enige missende Soul Emblem halen :)
Overigens weet ik nou niet of dat onderdeel is van de DLC/Seasonpass, of niet.

Daar ben ik niet wijs uit geworden toen ik het kocht. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Macchill schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:32:
[...]

Overigens weet ik nou niet of dat onderdeel is van de DLC/Seasonpass, of niet.

Daar ben ik niet wijs uit geworden toen ik het kocht. 8)7
Zover ik kan vinden lees ik iets van een free update, mag hopen dat de seasonspass wel betere content bied dan dat.
Welke editie heeft u gehaald bij de release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
G_Dragon schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 09:42:
[...]

Zover ik kan vinden lees ik iets van een free update, mag hopen dat de seasonspass wel betere content bied dan dat.
Welke editie heeft u gehaald bij de release?
Allereerst: gewoon je en jij. ;)

Ik had de goedkoopste versie gekocht, omdat ik licht skeptisch was. Maar het spel beviel mij prima, dus achteraf de SP gekocht. Ja dat is 5 euro duurder, maar het had mij meer gekost als het spel tegen gevallen was. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Macchill schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 09:44:
[...]

Allereerst: gewoon je en jij. ;)

Ik had de goedkoopste versie gekocht, omdat ik licht skeptisch was. Maar het spel beviel mij prima, dus achteraf de SP gekocht. Ja dat is 5 euro duurder, maar het had mij meer gekost als het spel tegen gevallen was. 8)
:) netjes, ben blij dat de game beviel! Hoop ook dat ze in de toekomst meer zoals dit gaan maken of als Xenoverse..
Ik heb toen de collector's edition gepre-ordered en nog geen dag spijt, wat een machtig mooie game/collectie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Ben niet echt actief geweest in dit topic, maar ehm ... geweldige game? Ik ben DBZ fan in hart en nieren, maar een geweldige game is het niet vind ik. Ja, het verhaal wordt op een leuke manier verteld, maar mist ook nog wat key-moments. Om maar even wat voorbeelden te noemen:
- Cell vs Super Vegeta (Final Flash)
- Cell vs Super Trunks (bulky form)

En nog behoorlijk wat meer.

De gameplay wordt vrij eentonig en het vechtsysteem is eigenlijk alleen maar op rondje drukken. Het vechtsysteem in bijv. Budokai Tenkaichi 3 vond ik nog interessanter. In-game transformaties is wel leuk gedaan en dat het KI drained etc.

Een RPG is het ook niet echt te noemen, gezien er letterlijk geen enkel argument is om te gaan grinden voor EXP. Alle relevante EXP komt uit verhaalelementen, dus waarom zou ik tegen die achterlijke RR Robots vechten?

Ik ben nu bij Goku vs Fat Buu en maak natuurlijk nog wel het verhaal af... maar een top game? Nee. Ik denk eerder aan een 6.5 ofzo. Maar dat is slechts mijn mening :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Casual_T schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:46:
Ben niet echt actief geweest in dit topic, maar ehm ... geweldige game? Ik ben DBZ fan in hart en nieren, maar een geweldige game is het niet vind ik. Ja, het verhaal wordt op een leuke manier verteld, maar mist ook nog wat key-moments. Om maar even wat voorbeelden te noemen:
- Cell vs Super Vegeta (Final Flash)
- Cell vs Super Trunks (bulky form)

En nog behoorlijk wat meer.

De gameplay wordt vrij eentonig en het vechtsysteem is eigenlijk alleen maar op rondje drukken. Het vechtsysteem in bijv. Budokai Tenkaichi 3 vond ik nog interessanter. In-game transformaties is wel leuk gedaan en dat het KI drained etc.

Een RPG is het ook niet echt te noemen, gezien er letterlijk geen enkel argument is om te gaan grinden voor EXP. Alle relevante EXP komt uit verhaalelementen, dus waarom zou ik tegen die achterlijke RR Robots vechten?

Ik ben nu bij Goku vs Fat Buu en maak natuurlijk nog wel het verhaal af... maar een top game? Nee. Ik denk eerder aan een 6.5 ofzo. Maar dat is slechts mijn mening :).
Ik kan mij in veel van je commentaar vinden, zelf geef ik het spel echter een 7,5 (ook omdat er belangrijke delen missen en voor mij het meer DBZ Gohan is dan DBZ Kakarot).

Echter heeft dit spel er wel voor gezorgd dat ik mijn PS4 afgestoft heb en er ondertussen al 45 uur in heb zitten :)

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Steevo_S schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:19:
[...]

Ik kan mij in veel van je commentaar vinden, zelf geef ik het spel echter een 7,5 (ook omdat er belangrijke delen missen en voor mij het meer DBZ Gohan is dan DBZ Kakarot).

Echter heeft dit spel er wel voor gezorgd dat ik mijn PS4 afgestoft heb en er ondertussen al 45 uur in heb zitten :)
Dan heb je nog even te gaan, zit momenteel op 66 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
G_Dragon schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:12:
[...]

Dan heb je nog even te gaan, zit momenteel op 66 uur.
Wat valt wel mee, ik had de platinum met 41uur, verschilt heel erg kwa speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dazzler2120 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:55:
[...]

Wat valt wel mee, ik had de platinum met 41uur, verschilt heel erg kwa speelstijl.
Oh dan heb ik niks gezegd, ik ben nu druk bezig om de community board max te krijgen.
Dat valt niet mee :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Dit weekend het verhaal uitgespeeld... Beetje verward dat er na het einde nog zoveel te doen is.. Ikzelf had eerder een "voldaan" gevoel...

Wat ik spijtig vind, is dat er zo net iets te weinig diepgang in het verhaal zat of in de tussenfilmpjes... Het Super Saiyan 3 gedeelte was zo snel in elkaar gestoken.. vond ik toch een ontgoocheling.. :(

Het einde was dan weer TE open.. Ook de Buu saga vond ik enorm gerushed… Future Trunks, heb je zelf niet meer kunnen vechten,...

Nu goed, misschien ben ik wel te veeleisend en eis ik te veel van het verhaal echter voor de rest was dit wel een hééél aangename ervaring... Ga wachten op de DLC voor een nieuwe replay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Nvm, is al opgelost.

[ Voor 87% gewijzigd door ByteMe_ op 19-04-2020 23:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Ah, level 250 is aanbevolen voor de 'A new power awakens' DLC. Dat wordt nog even een paar uurtjes trainen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
ByteMe_ schreef op maandag 27 april 2020 @ 17:51:
Ah, level 250 is aanbevolen voor de 'A new power awakens' DLC. Dat wordt nog even een paar uurtjes trainen...
Lekker Lord Beerus meppen :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
ByteMe_ schreef op maandag 27 april 2020 @ 17:51:
Wait what?!
Ik was net blij dat ik level 110 was.. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:30:
[...]

Wait what?!
Ik was net blij dat ik level 110 was.. |:(
Gisteren in 2 uurtjes 80 levels up naar 250 O-) :+

De DLC heeft het wel errug makkelijk gemaakt hoor. Waar het in de main story in de training room makkelijk en snel ging, gaat het nu 10x zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
ByteMe_ schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:37:
[...]

Gisteren in 2 uurtjes 80 levels up naar 250 O-) :+

De DLC heeft het wel errug makkelijk gemaakt hoor. Waar het in de main story in de training room makkelijk en snel ging, gaat het nu 10x zo snel.
Huh de dlc is al uit?
Dacht dat die vandaag uit kwam oeps... :P

Welke missie raad je dan aan in de training room?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
28e.

En upgrade je training room naar level 10 (9 kan ook, deed ik ivm te kort d-metals)

Enorm eentoning en saai levelen, maar wel de snelste manier. Gebruik een mega mass lv5 en zo ben je elke 2-3 minuten level-up. Beste is vegeta + big bang attack.

Maar als je toch de DLC haalt, doe jezelf een plezier en gebruik de water potions uit die trainingen. Wanneer je in de main story klaar bent, kan je net zo geod meteen snel naar 250 voor Beerus. Die gek is veel te sterk.

[ Voor 6% gewijzigd door ByteMe_ op 29-04-2020 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
ByteMe_ schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:48:
28e.

En upgrade je training room naar level 10 (9 kan ook, deed ik ivm te kort d-metals)

[YouTube: How To Get To Level 250 In One Day!!! Dragon Ball Z Kakarot]

Enorm eentoning en saai levelen, maar wel de snelste manier. Gebruik een mega mass lv5 en zo ben je elke 2-3 minuten level-up. Beste is vegeta + big bang attack.

Maar als je toch de DLC haalt, doe jezelf een plezier en gebruik de water potions uit die trainingen. Wanneer je in de main story klaar bent, kan je net zo geod meteen snel naar 250 voor Beerus. Die gek is veel te sterk.
Bedankt voor de tip! De season pass zat bij de Collector's edition
Zal het misschien vandaag even uittesten, ik heb de trainingsroom al op level 10.
Ik gebruik geen hulpmiddelen zoals potions, heb de hele story ook zonder uitgespeeld en wil dit graag volhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Wist niet eens dat die DLC al uitkwam, leuke verrassing! :Y) Maar even kopen en proberen dan :)

edit:
Kolere 25 euro voor deze kleine update is wel heel gortig. Of is het het waard?

[ Voor 33% gewijzigd door Dennahz op 30-04-2020 10:18 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowgoesblub
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-09 11:20
Deze DLC is naar mijn idee absoluut geen 25euro waard.

Inmiddels heb ik 83 uur in de game zitten en eigenlijk alles wat er in de game te doen is wel klaar en afgerond.
Deze DLC voelt meer als een catch-up mechanic voor eventuele volgende DLC (Tournament of power?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@ByteMe_ Gister even bezig geweest met levelen, maar wat gaat dit traaaaag... ben in 15 min maar 3 levels omhoog gegaan xD

EDIT:

Ik neem me woorden terug, gisteren in heen half uur van level 112 naar 250 gegaan met de nieuwe manier van Beerus. Ik moet nu tegen mijn vorig bericht in zeggen dat ze het wel extreem makkelijk hebben gemaakt met die training en items die droppen bij Wish 8)7 8)7 .

[ Voor 53% gewijzigd door G_Dragon op 01-05-2020 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Dennahz schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:06:
Wist niet eens dat die DLC al uitkwam, leuke verrassing! :Y) Maar even kopen en proberen dan :)

edit:
Kolere 25 euro voor deze kleine update is wel heel gortig. Of is het het waard?
Niet echt. Tenzij je supersnel wilt levelen voor de volgende DLC's. Beerus kostte me 5 pogingen en toen was het opeens klaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

ByteMe_ schreef op donderdag 30 april 2020 @ 15:13:
[...]

Niet echt. Tenzij je supersnel wilt levelen voor de volgende DLC's. Beerus kostte me 5 pogingen en toen was het opeens klaar :/
Lekker makkelijk cashen dus. Tenzij we nu voor die 25 euro ook recht hebben op toekomstige DLC's?

Twitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• QuZyX
Ben ik te kritisch als ik zeg dat de game te veel "gerusht" is ?

In het basisspel ook, te veel magische momenten die ontbreken... Het enige dat mij tegen houdt om Dragon Ball en Z te herbekijken is; TIJD... Het is een gigantisch "werk" natuurlijk... Echter zoveel mooie momenten die we missen...

Wat ik mis in Super is ook een stukje maturiteit bij Goku, in Z was hij veel volwassener dan in Super...

Ach, het zal altijd wel iets zijn denk ik dan.. De perfect animatie serie zal het nooit meer worden... Omdat we het allemaal al eens gezien en beleefd hebben... Is met alles zo in het leven... Het gevoel om de eerste keer iets mee te maken is nooit meer te herhalen...

Wou dit even delen met jullie op deze zonnige vrijdagvoormiddag.

Enjou the day! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
[Streamable: title]
Wanneer je alle super attacks op Beerus gooit en hij nog genoeg health overhoudt _/-\o_ ..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PJqtNd2OD4VN85Z4amDto2dvqQY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/70Dg0Spe0Ep4HeliTlFOWCNo.png?f=fotoalbum_large
Opdracht was om het binnen de 1 minuut te halen, ik zeg missie geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Echt zonde dat ze de uitbreidingen zo slecht maken, had zo goed gekund.

https://www.psx-sense.nl/...et-card-battle-mini-game/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

G_Dragon schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 23:48:
Echt zonde dat ze de uitbreidingen zo slecht maken, had zo goed gekund.

https://www.psx-sense.nl/...et-card-battle-mini-game/
Hoezo slecht?

Twitter

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Vind de Dlc's zwaar tegenvallen, het is meer levelen dan story content |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

G_Dragon schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:14:
[...]

Vind de Dlc's zwaar tegenvallen, het is meer levelen dan story content |:(
Ja, de vorige DLC was wel heel snel voorbij idd. Maar ga er vanuit dat het een eenmalige aanschaf was en dat we dan straks de nieuwe gewoon kunnen downloaden. Of is dat heel naïef..

Twitter

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dennahz schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:23:
[...]

Ja, de vorige DLC was wel heel snel voorbij idd. Maar ga er vanuit dat het een eenmalige aanschaf was en dat we dan straks de nieuwe gewoon kunnen downloaden. Of is dat heel naïef..
Ja alle dlcs kunnen we downloaden omdat we de season pass hebben gekocht, maar het valt gewoon heel erg tegen wat ze met de dlc's doen. Had meer story verwacht

• QuZyX
Eigenlijk mag je stellen dat het hele verhaal toch wel wat "snel" gaat.. Er zitten enkele memorabele momenten in die niet in de game tevoorschijn komen..

De hele battle met Cell, het rap was dat er niet door ? Vond dat er zeker wat meer opbouw mocht zijn... Uiteraard zal er veel tijd in kruipen om de hele DBZ story (+ DBS met de DLC's) te gaan vertellen in een game... Echter ja, voor mij zou het zeker waard zijn om daar wat meer voor te betalen...

Nu goed; misschien gewoon eens de serie opnieuw bekijken en dan komt het wel goed... Probleem is dat het wel even duurt voor je ze allemaal weer gezien hebt :D Hahaha ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dragon Ball Z: Kakarot DLC A New Power Awakens – Part 2 bevat een nieuwe modus

Hoop toch echt dat deze dlc een stuk beter is dan part 1 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Helaas hebben ze de 2e dlc ook goed verpest, alle tijd die ze hadden tussen dlc1 en dlc2 en alsnog klopt het verhaal niet en skip je mooie gevechten :/..

Echt ontzettend jammer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

G_Dragon schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:28:
Helaas hebben ze de 2e dlc ook goed verpest, alle tijd die ze hadden tussen dlc1 en dlc2 en alsnog klopt het verhaal niet en skip je mooie gevechten :/..

Echt ontzettend jammer!
Dat meen je niet :( Wat jammer zeg!
Ik vond het spel zelf wel heel vet om te spelen, de eerste DLC wat minder (heel kort).. weet niet of ik die tweede DLC uberhaupt ga proberen.

Zeer jammer voor een spel dat zoveel potentie had.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dennahz schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:30:
[...]

Dat meen je niet :( Wat jammer zeg!
Ik vond het spel zelf wel heel vet om te spelen, de eerste DLC wat minder (heel kort).. weet niet of ik die tweede DLC uberhaupt ga proberen.

Zeer jammer voor een spel dat zoveel potentie had.
spoiler:
het stuk dat Gohan tegen frieza vecht zit er niet in en Goku vecht eerst Frieza in normal form en wanneer Goku naar Blue wil gaan zoals in DB Super? Neemt Vegeta het al over, dus het eerste gevecht Goku SSJ blue Vs Golden Frieza is zelfs weg.

Vind het echt jammer dat ik de dlc net in minder dan 50 minuten heb uitgespeeld, als je kijkt hoeveel tijd er tussen dlc 1 en dlc 2 zat. Kan je niet zeggen dat ze tijd te kort hebben gehad met het ontwikkelen :/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fFATxDLkWTP5Tdkh4rguthM3GUs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CiKeWlUBgxnoMpDibeduhy5Y.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 30-11-2020 09:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
Ik zit nog erg te twijfelen over deze game... vroeger vond ik DBZ geweldig en bij de reviews die ik gezien heb ziet t er ook gewoon heerlijk uit weer... maar dan lees ik ook zoveel over herhaling, hoe saai sidequests zijn, hoe elk niet belangrijk gevecht met dezelfde robotjes is...

Hoe kijken jullie hier tegenaan? Ik heb uit de laatste pagina van deze thread in ieder geval al gehaald dat als ik m aanschaf, ik de base game haal en niet de season pass erbij. Op playstation is hij nog een week lang 25 euro voor de main game en 35 euro voor de ultimate edition, maar die muziek en extra's boeien me niet heel erg.

Is het 25 euro wel waard in ieder geval? Ik heb sinds onze baby een stuk minder tijd om te gamen dan vroeger, wat an sich prima is maar dan wil ik niet 80 uur lang tedious dingen moeten doen. Kan je in deze game ook redelijk goed enkel de main story en dus het verhaal van vroeger volgen? Of moet ik continue sidequests doen om een beetje geleveld te blijven enzo?

Alvast bedankt voor de reactie, ik hou m nog even op de wishlist maar wellicht binnen een weekje dus toch maar even aanschaffen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 11:14
Ik heb de game ook kort geleden gekocht maar dan op Steam voor rond de 15 euro. Naar mijn mening is de game iedere euro waard. Het RPG element is vrij beperkt, je kunt wel levelen, er zijn side quests, je kunt eten bereiden wat boosts geeft, je kunt je karakter trainen. Tot zover allemaal goed.. Maar de wereld voelt vrij saai aan op één of andere manier. De gevechten en cut scenes zijn echter wel heel goed. Wil je gewoon het DBZ verhaal herleven met goede actie en karakters die je kunt ontwikkelen? Dan is dit een prima game, helemaal voor de goedkope prijs momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 02-07 20:26
Ik vrees dat mijn Playstation 4 day one dit spel niet zo lekker gaat trekken.. Ik lees op verschillende forums dat de laadtijden enorm zijn en dat de playstation behoorlijk ervan gaat opstijgen.. Iemand met een ps4 day one editie dit dit ook ervaart?

Ik hoop dat de Stadia versie ook in de sale gaat.. dan koop ik het daarop. Lijkt mij een perfect spel voor stadia.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7wQo_y6GRnCuLHsl4mv7GuQlsTI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pttrvphgsK4ag1z6UDQ3DEta.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Oh, gaaf. Ik was dit spel allang weer vergeten :) Ben benieuwd!

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xpBQMQqhuqLO5HK2TSjk-xTdn9A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NTrj4EhHTFFrcy4NQzE2WVwB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pSNytSTKsejEVeVDZha0ZvFfidc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/apdwMEJq9rR44RK8vn4vvbOE.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/emM4-n8Iw2adaDY5u8V36WeVdgs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m4wNNTR1idEuIMBvn9dpqd4x.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9CUUi_8sMfaJL3ayytheUZdtDog=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Rwg6SIxM574hRe4nP6I4V2R.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xKP7t6MAHippO1gfVncaWW1kAkA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NcNMZq3I4EOlE9zUevmTvTM7.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h58gMhsFMqD8E3ZpHJB5Nng_Fek=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pBy1u29MPtXzfWIsOPeFNMre.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Misschien wel eens leuk, maar heb eigenlijk geen zin meer om geld in dit spel te stoppen. Bij de aankoop van de uitbreiding ging ik er vanuit dat ik alle uitbreidingen daarna automatisch zou krijgen, maar blijkbaar is het toch betalen per DLC...

Twitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

*O* (@Linksquest)

[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 28-01-2024 23:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dennahz schreef op maandag 29 januari 2024 @ 07:36:
[...]

Gaaf! Misschien toch weer eens proberen.
Ze blijven wel veel uitbreidingen pushen zeg 👍
Ja klopt dat doen ze best veel, kijk ook naar Xenoverse 2 met hoeveel dlc's die inmiddels heeft. Alleen vind ik de uitbreidingen bij Dragon Ball Z: Kakarot toch wel veel mooier en het meer waard, helemaal na de current-gen upgrade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

G_Dragon schreef op maandag 29 januari 2024 @ 08:09:
[...]

Ja klopt dat doen ze best veel, kijk ook naar Xenoverse 2 met hoeveel dlc's die inmiddels heeft. Alleen vind ik de uitbreidingen bij Dragon Ball Z: Kakarot toch wel veel mooier en het meer waard, helemaal na de current-gen upgrade.
Zit even te kijken naar Season Pass 2. Die kost € 39,95 en je krijgt dan 2 seizoenen. Afzonderlijk zijn ze goedkoper. Denk je dat dit nieuwe seizoen er ook nog in komt?

Twitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dennahz schreef op maandag 29 januari 2024 @ 08:15:
[...]

Zit even te kijken naar Season Pass 2. Die kost € 39,95 en je krijgt dan 2 seizoenen. Afzonderlijk zijn ze goedkoper. Denk je dat dit nieuwe seizoen er ook nog in komt?
Wacht even met kopen, want ik zal vanavond even kijken of het op Eneba via Argentinië / Egypte goedkoper is. Daar kan ik nu niet bij vanwege netwerkblokkades op het werk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Er komt nog een derde season pass

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pg5kqL6Rc4JFPqUk9n4GGsbPiv4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tXZvOR3PTCRShlYXH9UUIcEH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuZyX
Wow damn... Ik moet zeggen dat het mij wel triggert om die (later) nog eens (helemaal) te herspelen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
QuZyX schreef op zondag 24 maart 2024 @ 17:52:
[...]

Wow damn... Ik moet zeggen dat het mij wel triggert om die (later) nog eens (helemaal) te herspelen! :P
Dat klinkt niet als een slecht plan, heb je toevallig ook al iets meegekregen van Dragon Ball: Sparking! ZERO? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuZyX
G_Dragon schreef op maandag 25 maart 2024 @ 08:07:
[...]

Dat klinkt niet als een slecht plan, heb je toevallig ook al iets meegekregen van Dragon Ball: Sparking! ZERO? :D
Ik weet dat het bestaat maar ik ben een pure PC gamer met keyboard, en veel van die DBZ games zijn moeilijk speelbaar met klavier... 'Kakarot' was daar wel handiger in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
QuZyX schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:37:
[...]

Ik weet dat het bestaat maar ik ben een pure PC gamer met keyboard, en veel van die DBZ games zijn moeilijk speelbaar met klavier... 'Kakarot' was daar wel handiger in :)
Ja dat kan ik dan heel goed begrijpen, alsnog respect dat je Dragon Ball Z: Kakarot met toetsenbord hebt gespeeld :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuZyX
G_Dragon schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:47:
[...]

Ja dat kan ik dan heel goed begrijpen, alsnog respect dat je Dragon Ball Z: Kakarot met toetsenbord hebt gespeeld :D
En volledig van genoten! :*)
Voordeel aan die mechanische toetsenborden is dat je heel veel kan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hKiMZAJxNgG5z-ob1ibny8JzokY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/klY88yJxSJ3agKVrx2Novf8I.jpg?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 2 3 4 Laatste