Stylze schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 17:24:
Review van gamekings geeft wel precies mijn gevoelens van de game weer:
https://www.gamekings.tv/...open-budgetbak-of-slopen/
Tis een game die zonder het Dragonball etiket gewoon helemaal met de grond gelijk gemaakt zou worden en wat niemand zou kopen. Pure fanservice game enkel leuk voor de die hard fans van de serie, er is werkelijk waar geen reet te beleven in de wereld waar je rondvliegt en het voelt echt dood aan.
Toch blijf ik op de 1 of andere manier doorspelen omdat het vechten zelf wel prima is en ik toch dat nostalgische gevoel krijg.
Ik kan me hier niet echt in vinden.
Eerst roepen ja dit is het spel waar ik 20 jaar op wacht, een dbz game in RPG style en dan vervolgens klagen dat je het verhaal nu inmiddels wel kent en je liever ''iets anders'' had gezien. Ja, wat wil je nou?
Kan me overigens goed voorstellen als je al tig dbz games hebt gespeeld dat je het nu wel kan dromen, maar dan moet je de game niet halen, je weet van te voren waar het over gaat toch.
en is dat juist niet het belangrijkste aan een spel, dat je het leuk vind om te spelen? Ondanks dat de game zeker wat min punten heeft en de wereld idd leeg is ben ik er aardig zoet mee!

(side+mainstories)
PS: Zo heb ik bijvoorbeeld als kritiek dat ik het jammer vind dat je een battle keihard kan winnen om vervolgens erna in een cutscene met èèn klap half dood te worden geslagen.. voelt een beetje raar.
Had het veel vetter gevonden wanneer je in battles die je hoort te verliezen, ook echt merkt dat je underpowered of whatever bent. Nu win je best easy (zeker als je farmed) zo een beetje elke boss fight.

maar hey.
[
Voor 14% gewijzigd door
Ambition88 op 21-01-2020 20:44
]