[Multi] Dragon Ball Z: Kakarot

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:11

s0kkie

Cowabunga

Heeeeele dikke game _/-\o_
Jammer dat je niet kan switchen tussen Engels en Japans zonder een nieuwe game te starten maar de gevechten zijn episch en de free roaming speelt ook heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-06 16:16
Pfff wat een moeilijke game... 20 x redditz proberen te verslaan nou nee...

Gaat denk ik verkocht worden...

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:29
radditz al moeilijk? die moet volgens mij veruit de makkelijkste boss zijn. ontwijk of block je wel ? @Nick25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:04
2 uurtjes gespeeld weet nog niet wat ik ervan moet vinden, is heel anders dan je in eerste instantie zou hopen bij een dbz rpg. Je voelt je niet echt vrij en hebt heel veel laadschermen, als je gaat vechten is dat ook niet in de open wereld maar dan switch je naar een soort arena achtige mode wat ik heel slecht vindt.., vechten zelf is wel prima maar het voelt allemaal op deze manier gewoon veel te gerushed en goedkoop aan imo. Met xenoverse ben je gewoon vrijer met vechten dan hier omdat je dan gewoon vrij kan rondvliegen in plaats van enkel op je tegenstander af te kunnen gaan.
Maar met zo'n rpg had je toch verwacht dat je gewoon vrij kon rondvliegen en vechten zonder dat je in zo'n soort "arena" komt.

Verder wel leuke kleurrijke wereld en misschien dat het me wat meer weet te pakken als ik verder komt, het is niet goed maar ook nog niet saai dus opzich prima te pruimen nog.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Ruudox schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 19:18:
radditz al moeilijk? die moet volgens mij veruit de makkelijkste boss zijn. ontwijk of block je wel ? @Nick25
Jup...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 15:22
Nick25 schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 19:11:

Oww.. Ik had hem in 1x verslagen. Veel ontwijken, vooral bij de specials.

[ Voor 3% gewijzigd door Ferio op 18-01-2020 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Ferio schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 20:40:
[...]

Oww.. Ik had hem in 1x verslagen. Veel ontwijken, vooral bij de specials. Is het de eerste ronde?
2e nadat picollo zijn beam moet doen... en moet afleiden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-07 14:24

Ozz

Ben nu met Goku aan het vechten tegen Frieza. Ben best kritisch geweest in de eerste paar uur dat ik het game speelde. Als je niet op alles kleine details let speelt het echt heerlijk weg. Grafisch toch een paar keer "wow" momenten gehad.

Weet niet of dit spel z'n geld waard is. Heb er nu toch al dik 15 uur in zitten. Dat is tot nu toe 4 euro per uur en ik zit denk ik net op 30%.

Zo jammer dat onderstaande quote nooit meer is gebruikt. In iedere DBZ game is die speech anders terwijl "i am hope" een van de betere speeches is in heel de anime.
“I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!”

[ Voor 38% gewijzigd door Ozz op 18-01-2020 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0hnb
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-07 14:45
Nick25 schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 19:11:

Lukt het ook niet als je een healing item gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
j0hnb schreef op zondag 19 januari 2020 @ 08:52:
[...]

Net niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Haha kom op zeg dit is toch geen dark souls😂

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Nu wel gelukt :) wel tof snap nu iets meer van de controls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:16
Ik heb net android 18 verslagen, lastigste baas tot nu toe. Heb denk ik een poging of 5 nodig gehad voor ik haar eindelijk door had.

Ik moet ook echt meer met dat koken/eten doen... Vet spel! zeker niet perfect maar vermaak mij er echt uitstekend mee. :)

Probeer ook zoveel mogelijk te doen, zit nu op een uur of 17.

[ Voor 11% gewijzigd door Ambition88 op 19-01-2020 13:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Ambition88 schreef op zondag 19 januari 2020 @ 13:01:
Ik heb net android 18 verslagen, lastigste baas tot nu toe. Heb denk ik een poging of 5 nodig gehad voor ik haar eindelijk door had.

Ik moet ook echt meer met dat koken/eten doen... Vet spel! zeker niet perfect maar vermaak mij er echt uitstekend mee. :)

Probeer ook zoveel mogelijk te doen, zit nu op een uur of 17.
Nice! Ik ben nu met Goku in Yardrat kleding al die side missies aan het doen. Heb net ook alle Dragonballs verzameld en de eerste wish gedaan. Speelt heerlijk weg.

Tip voor snelle exp
spoiler:
Als je op volle snelheid door de map heen vliegt kun je al die robots die je normaal gesproken aanvallen in één klap verslaan als je er tegenaan vliegt. Vooral in dat stuk van Kame House is dit perfect voor exp farmen.

[ Voor 18% gewijzigd door Ozz op 19-01-2020 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ben nu in de Frieza saga maar het enige waar ik nog geen snaak van begrijp zijn de community boards :p
Iemand toevallig tips voor goede indelingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
s0kkie schreef op zondag 19 januari 2020 @ 15:58:
Ben nu in de Frieza saga maar het enige waar ik nog geen snaak van begrijp zijn de community boards :p
Iemand toevallig tips voor goede indelingen?
Ja ik vindt die community boards ook echt kut, vindt het te saai om me er in te verdiepen maar je hebt het eigenlijk wel nodig.. hadden ze toch wel een beter systeem van kunnen maken.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:37

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wat een heerlijke game is dit!!
Jammer van de kleine foutjes en missende scenes / opening als je het close to anime noemt, had gehoopt op een mooie intro voor het startscreen. Heb net Vegeta verslagen en ben er helemaal klaar voor om naar Namek te gaan, wow sommige zijn al voorbij frieza? hoe krijg je dat zo snel voor elkaar..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

G_Dragon schreef op maandag 20 januari 2020 @ 08:55:
Wat een heerlijke game is dit!!
Jammer van de kleine foutjes en missende scenes / opening als je het close to anime noemt, had gehoopt op een mooie intro voor het startscreen. Heb net Vegeta verslagen en ben er helemaal klaar voor om naar Namek te gaan, wow sommige zijn al voorbij frieza? hoe krijg je dat zo snel voor elkaar..
Ik heb net Cell verslagen met Super Namek. _/-\o_

Heb er dik 30 uur in zitten, heerlijk zo'n weekend waarin je geen verplichtingen hebt. Weekend League van FIFA maar eens overgeslagen. :P

Wel balen dat ik de serie al zo vaak gezien heb waardoor ik het verhaal kan dromen.

Bohh, kom deze net tegen op Reddit. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/tceapzmp1vb41.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=1576d46ee246f6698a256dd255ff672dbd92061e

[ Voor 11% gewijzigd door Ozz op 20-01-2020 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ozz schreef op maandag 20 januari 2020 @ 09:26:
[...]

Ik heb net Cell verslagen met Super Namek. _/-\o_

Heb er dik 30 uur in zitten, heerlijk zo'n weekend waarin je geen verplichtingen hebt. Weekend League van FIFA maar eens overgeslagen. :P

Wel balen dat ik de serie al zo vaak gezien heb waardoor ik het verhaal kan dromen.

Bohh, kom deze net tegen op Reddit. _/-\o_

[Afbeelding]
Wow dan bent u al best ver met de game!
Volgens mij zit ik op 16 uur en ben net voorbij Vegeta, zit momenteel midden in een verhuizing/verbouwing.
Word de aankomende tijd niet veel spelen..

Wow wat een plaatje die foto van Reddit! _/-\o_ _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

G_Dragon schreef op maandag 20 januari 2020 @ 09:54:
[...]

Wow dan bent u al best ver met de game!
Volgens mij zit ik op 16 uur en ben net voorbij Vegeta, zit momenteel midden in een verhuizing/verbouwing.
Word de aankomende tijd niet veel spelen..

Wow wat een plaatje die foto van Reddit! _/-\o_ _/-\o_
Op Namek ben je eigenlijk best snel klaar, valt ook niet heel veel te beleven. De Sagas die op Earth afspelen zitten vol met submissies dus daar ben je ook het langst mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Ik ben gisteren begonnen! Als k het spel speel vind ik het oprecht jammer dat het geen switch titel is :') Ik heb +- uurtje gespeeld, net in de skin van Picolo terecht gekomen. Komende 2 weken weinig tijd ivm studie en toetsen, daarna gaan we eens dieper erin duiken!

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma7988
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-12-2024
Stylze schreef op zondag 19 januari 2020 @ 19:15:
[...]

Ja ik vindt die community boards ook echt kut, vindt het te saai om me er in te verdiepen maar je hebt het eigenlijk wel nodig.. hadden ze toch wel een beter systeem van kunnen maken.
Van wat ik er nu van begrijp .
Sommige emblems geven extra hoge score als je ze samen op 1 bord naast elkaar zet .
Goku en gohan naast elkaar hebben vader en zoon bonus.plus 2
Piccolo,tien,vegeta,Goku hebben ook een bonus.
De truk is om ze zo te plaatsen dat je de.meeste bonussen krijgt .

Bulma is extra Goed in koken dus die zet je dan op het kook bord samen met chi chi enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Weet iemand trouwens wat de roadmap is? Deze game loopt tot de Buu Saga? wat zijn daarna de expansions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-07 22:36
Dazzler2120 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 10:34:
Weet iemand trouwens wat de roadmap is? Deze game loopt tot de Buu Saga? wat zijn daarna de expansions?
Ik ben nog niet zo ver... Net bezig met Gohan tijdens het trainen... Maar even naar het relatie bald gaan kijken en er zijn er een stuk of 3-4...
Ik denk dat er wel vet veel ventjes zijn om te ontdekken. Ik ben ook benieuwd tot waar het spel gaat.
Tot nu toe klopt het verhaal echt goed met de anime/boeken.
Ook de originele afbeeldingen die je hier en daar vind zijn prachtig en nog in oude stijl getekend.

(Die exp tip is handig. Je kan dat ook heel dicht bij de grond doen en door alles heen vliegen... Gold en silver zo veel je wilt :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Gezien de trophies zit de Buu saga gewoon in de game :)
Wat er daarna nog kan komen zou ik ook nog niet weten op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Ik hoop dat erna toch nieuwe saga's worden toegevoegd; heb de serie gekeken t/m de Buu saga, dus zou het wel leuk vinden om ook de saga's erna erin betrokken te zien worden, aangezien deze nieuw zijn.
Db Super saga zou me vet lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ozz schreef op maandag 20 januari 2020 @ 10:22:
[...]

Op Namek ben je eigenlijk best snel klaar, valt ook niet heel veel te beleven. De Sagas die op Earth afspelen zitten vol met submissies dus daar ben je ook het langst mee bezig.
Oh wat jammer dat je op Namek zo snel klaar bent, terwijl er daar veel meer afspeelt voordat je frieza ontmoet.
Hele Ginyu gebeuren + het zoeken naar de dragonballs lijken mij toch al 2 keer zo lang als de earth saga..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Earth saga houdt natuurlijk ook niet op met het moment dat je naar Namek gaat he, dan begin earth pas 'echt' volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:29
Het laatste dbz spel dat ik gespeeld heb was op de PS2, budokai tenkaichi 2. Dat spel deed gwn de standaard verhaallijn afspelen met wat gevechten en veel filmpjes.

Is deze versie nou heel erg anders behalve wat graphic changes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

G_Dragon schreef op maandag 20 januari 2020 @ 11:32:
[...]

Oh wat jammer dat je op Namek zo snel klaar bent, terwijl er daar veel meer afspeelt voordat je frieza ontmoet.
Hele Ginyu gebeuren + het zoeken naar de dragonballs lijken mij toch al 2 keer zo lang als de earth saga..
Wil je niet al te veel spoilen, maar alle gevechten die op Namek geweest zijn die speel je ook gewoon. M.u.v. Nail v.s. Frieza, maar de planeet zelf heeft heel veel minder content.
Aschtra schreef op maandag 20 januari 2020 @ 12:21:
Het laatste dbz spel dat ik gespeeld heb was op de PS2, budokai tenkaichi 2. Dat spel deed gwn de standaard verhaallijn afspelen met wat gevechten en veel filmpjes.

Is deze versie nou heel erg anders behalve wat graphic changes?
Budokai Tenkaichi was echt heel goed voor z'n tijd, maar DBZ Kakarot overtreft voor mij echt alle delen tot nu toe. Ik was groot fan van de Legacy of Goku en Buu's Fury game op de gameboy en dit komt aardig in de buurt.

Controls zijn super easy en grafisch gewoon top te noemen. Op sommige momenten is het allemaal te makkelijk, maar andersom zou dat een hekelpunt zijn als het te moeilijk zou zijn geweest. Nu loop je heerlijk dat verhaal door.

[ Voor 43% gewijzigd door Ozz op 20-01-2020 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:16
Vlotjes speelbaar met Keyboard + mouse ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
K&M niet geprobeerd, speel fighters en hack & slash games eigenlijk altijd met controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
Ozz schreef op maandag 20 januari 2020 @ 13:03:
[...]

Wil je niet al te veel spoilen, maar alle gevechten die op Namek geweest zijn die speel je ook gewoon. M.u.v. Nail v.s. Frieza, maar de planeet zelf heeft heel veel minder content.

[...]

Budokai Tenkaichi was echt heel goed voor z'n tijd, maar DBZ Kakarot overtreft voor mij echt alle delen tot nu toe. Ik was groot fan van de Legacy of Goku en Buu's Fury game op de gameboy en dit komt aardig in de buurt.

Controls zijn super easy en grafisch gewoon top te noemen. Op sommige momenten is het allemaal te makkelijk, maar andersom zou dat een hekelpunt zijn als het te moeilijk zou zijn geweest. Nu loop je heerlijk dat verhaal door.
Persoonlijk kan je de 2 moeilijk vergelijken. Budokai moest je nog zelf via combinaties de moves uitvoeren... Nu is het gewoon L1 en krijg je zat de tijd om te kiezen wat je wil...
Ik vond dat juist leuk aan Budokai, moest je deftig het ventje leren om al de special moves te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-07 21:45
j0hnb schreef op zondag 19 januari 2020 @ 08:52:
[...]

Misschien een stomme vraag, maar hoe gebruik je een healing item tijdens een gevecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 07-07 09:54
felder schreef op maandag 20 januari 2020 @ 15:04:
[...]

Misschien een stomme vraag, maar hoe gebruik je een healing item tijdens een gevecht?
D-pad, let wel dat je deze in het items menu eerst moet mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 15:02
QuZyX schreef op maandag 20 januari 2020 @ 13:39:
Vlotjes speelbaar met Keyboard + mouse ? :)
Ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
felder schreef op maandag 20 januari 2020 @ 15:04:
[...]

Links or rechts en dan driehoekje :) en hop full healing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Nick25 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 15:36:
[...]

Links or rechts en dan driehoekje :) en hop full healing
Oh je kan healen tijdens battle?
Dat wist ik niet oeps 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArgantosNL
G_Dragon schreef op maandag 20 januari 2020 @ 15:41:
[...]

Oh je kan healen tijdens battle?
Dat wist ik niet oeps 8)7
Voor meeste gevechten is het ook niet echt nodig.
Als je Fullhealth een gevecht in gaat en je hebt een gelijk level dan heb je ze niet echt nodig.
Omdat ik eigenwijs een sidequest wilde doen moest ik terwijl ik level 35 was een trio van level 50's afmaken.
Toen heb ik wel een hoop heal items moeten gebruiken omdat een aanval tussen de 100k en 150k damage deed.

Tip doe eerst alle sidequests voordat je aan de villian fights(rode iconen) begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
ArgantosNL schreef op maandag 20 januari 2020 @ 15:47:
[...]

Voor meeste gevechten is het ook niet echt nodig.
Als je Fullhealth een gevecht in gaat en je hebt een gelijk level dan heb je ze niet echt nodig.
Omdat ik eigenwijs een sidequest wilde doen moest ik terwijl ik level 35 was een trio van level 50's afmaken.
Toen heb ik wel een hoop heal items moeten gebruiken omdat een aanval tussen de 100k en 150k damage deed.

Tip doe eerst alle sidequests voordat je aan de villian fights(rode iconen) begint.
Oh je bent niet automatisch full health als je een gevecht ingaat?
Heb tot nu toe nog nooit een healing item gebruikt..

Ja klopt doe al vanaf dag 1 eerst alle side quests, omdat ik niet zeker weet of je na de story nog wel freeroaam hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
G_Dragon schreef op maandag 20 januari 2020 @ 15:49:
[...]

Oh je bent niet automatisch full health als je een gevecht ingaat?
Heb tot nu toe nog nooit een healing item gebruikt..

Ja klopt doe al vanaf dag 1 eerst alle side quests, omdat ik niet zeker weet of je na de story nog wel freeroaam hebt.
Volgens mij word je HP bijgevuld als je een level omhoog gaat, wat vaak het geval is tijden quests en tussen bepaalde cutscenes. Tijdens freeroam en na training sessies word je hp niet automatisch gevuld.

Sidequest zijn handig voor extra XP en extra soul emblems waarme je diverse buffs kunt krijgen voor allerlei dingen. Dus het sowieso aan te raden, ik heb 2 side quest geskipt/niet afgemaakt en zit nu te kijken wanneer ik deze af kan maken, ik gok dat ik goku nodig heb in mijn party om ze af te maken, ik zit nu in de net na namek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Is dit spel niet mainstream genoeg voor de gamewinkels? Het valt mij op dat er weinig winkels op de pricewatch hem online aanbieden. Ik had nog een Mediamarkt bon liggen maar helaas staat die daar niet tussen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Delph schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 08:37:
Is dit spel niet mainstream genoeg voor de gamewinkels? Het valt mij op dat er weinig winkels op de pricewatch hem online aanbieden. Ik had nog een Mediamarkt bon liggen maar helaas staat die daar niet tussen. :(
https://www.mediamarkt.be...karot-fr-ps4-1848698.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

ik vraag me af hoe lang het is begin tot einde + side missies ..

Grafisch ziet het er wel ok uit.. slechte voice-overs irriteren wel .. en battles wat ik zie op Youtube vind ik ook niet denderend veel repeterende sounds ..

Voelt mij als een grafisch gepimpte game van 1 van nintendo 16 / gamecube ..
En als dingen verborgen zitten in de game (iets van skill tree oid) dan is dat helemaal bagger..

Leuk is wel dat je de verhaallijn kan spelen soort van interactie ..

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Het eerste keer SS worden blijft echt epic _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:29
vso schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 10:28:
ik vraag me af hoe lang het is begin tot einde + side missies ..

Grafisch ziet het er wel ok uit.. slechte voice-overs irriteren wel .. en battles wat ik zie op Youtube vind ik ook niet denderend veel repeterende sounds ..

Voelt mij als een grafisch gepimpte game van 1 van nintendo 16 / gamecube ..
En als dingen verborgen zitten in de game (iets van skill tree oid) dan is dat helemaal bagger..

Leuk is wel dat je de verhaallijn kan spelen soort van interactie ..
dan zet je ze op japans dan klopt alles perfect :)

en kan je de skill tree niet vinden ? of begrijp ik je niet? indien nee (gewoon je character selecteren en driehoekje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:29
Boermansjo schreef op maandag 20 januari 2020 @ 14:05:
[...]

Persoonlijk kan je de 2 moeilijk vergelijken. Budokai moest je nog zelf via combinaties de moves uitvoeren... Nu is het gewoon L1 en krijg je zat de tijd om te kiezen wat je wil...
Ik vond dat juist leuk aan Budokai, moest je deftig het ventje leren om al de special moves te kunnen doen.
hmm dat is wel jammer dat de special moves gewoon pre-configured zijn.
Ik ga eens kijken of dit wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Review van gamekings geeft wel precies mijn gevoelens van de game weer:

https://www.gamekings.tv/...open-budgetbak-of-slopen/

Tis een game die zonder het Dragonball etiket gewoon helemaal met de grond gelijk gemaakt zou worden en wat niemand zou kopen. Pure fanservice game enkel leuk voor de die hard fans van de serie, er is werkelijk waar geen reet te beleven in de wereld waar je rondvliegt en het voelt echt dood aan.

Toch blijf ik op de 1 of andere manier doorspelen omdat het vechten zelf wel prima is en ik toch dat nostalgische gevoel krijg.

[ Voor 25% gewijzigd door Stylze op 21-01-2020 17:26 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:16
Stylze schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 17:24:
Review van gamekings geeft wel precies mijn gevoelens van de game weer:

https://www.gamekings.tv/...open-budgetbak-of-slopen/

Tis een game die zonder het Dragonball etiket gewoon helemaal met de grond gelijk gemaakt zou worden en wat niemand zou kopen. Pure fanservice game enkel leuk voor de die hard fans van de serie, er is werkelijk waar geen reet te beleven in de wereld waar je rondvliegt en het voelt echt dood aan.

Toch blijf ik op de 1 of andere manier doorspelen omdat het vechten zelf wel prima is en ik toch dat nostalgische gevoel krijg.
Ik kan me hier niet echt in vinden.

Eerst roepen ja dit is het spel waar ik 20 jaar op wacht, een dbz game in RPG style en dan vervolgens klagen dat je het verhaal nu inmiddels wel kent en je liever ''iets anders'' had gezien. Ja, wat wil je nou? :+

Kan me overigens goed voorstellen als je al tig dbz games hebt gespeeld dat je het nu wel kan dromen, maar dan moet je de game niet halen, je weet van te voren waar het over gaat toch.

en is dat juist niet het belangrijkste aan een spel, dat je het leuk vind om te spelen? Ondanks dat de game zeker wat min punten heeft en de wereld idd leeg is ben ik er aardig zoet mee! :D (side+mainstories)

PS: Zo heb ik bijvoorbeeld als kritiek dat ik het jammer vind dat je een battle keihard kan winnen om vervolgens erna in een cutscene met èèn klap half dood te worden geslagen.. voelt een beetje raar.

Had het veel vetter gevonden wanneer je in battles die je hoort te verliezen, ook echt merkt dat je underpowered of whatever bent. Nu win je best easy (zeker als je farmed) zo een beetje elke boss fight. :9 maar hey. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Ambition88 op 21-01-2020 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ambition88 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 19:09:
[...]

Ik kan me hier niet echt in vinden.

Eerst roepen ja dit is het spel waar ik 20 jaar op wacht, een dbz game in RPG style en dan vervolgens klagen dat je het verhaal nu inmiddels wel kent en je liever ''iets anders'' had gezien. Ja, wat wil je nou? :+

Kan me overigens goed voorstellen als je al tig dbz games hebt gespeeld dat je het nu wel kan dromen, maar dan moet je de game niet halen, je weet van te voren waar het over gaat toch.

en is dat juist niet het belangrijkste aan een spel, dat je het leuk vind om te spelen? Ondanks dat de game zeker wat min punten heeft en de wereld idd leeg is ben ik er aardig zoet mee! :D (side+mainstories)

PS: Zo heb ik bijvoorbeeld als kritiek dat ik het jammer vind dat je een battle keihard kan winnen om vervolgens erna in een cutscene met èèn klap half dood te worden geslagen.. voelt een beetje raar.

Had het veel vetter gevonden wanneer je in battles die je hoort te verliezen, ook echt merkt dat je underpowered of whatever bent. Nu win je best easy (zeker als je farmed) zo een beetje elke boss fight vrij gemakkelijk. :9 maar hey. :)
Dit is dus niet het spel waar ik al 20 jaar op w8, dit is gewoon een dragonball z game wat je imo geeneens een RPG mag noemen.

Het had veel beter gekund en gemoeten anno 2020.. Maar ik speel het enkel omdat er geen betere dbz game is die in de buurt komt van zo'n RPG ervaring.

Echt een goede game is het toch niet kom op zeg.

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Ik vind het een geweldige game. Wat voor een game had je dan verwacht?

Ik heb net Vegeta verslagen, sommige fights zijn nog best lastig! Uiteindelijk zonder kaioken gedaan, omdat de kaioken selfdmg niet opwoog tegen de dmg increase vs vegeta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Dazzler2120 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 23:47:
Ik vind het een geweldige game. Wat voor een game had je dan verwacht?

Ik heb net Vegeta verslagen, sommige fights zijn nog best lastig! Uiteindelijk zonder kaioken gedaan, omdat de kaioken selfdmg niet opwoog tegen de dmg increase vs vegeta.
Had veel meer vrijheid verw8 met een levende open wereld waar je gewoon echt vijanden kan zien rondlopen en aanvallen zonder in een soort vechtarrna te komen waar je enkel recht op je tegenstander af kan vliegen.

Niet een verkapte fighting game met een matige half open wereld die meer aanvoelt als wereld in een ps2 game. Het vechten is ook weer bijna precies hetzelfde en het vliegen werkt voor geen meter. Het verhaal hebben we ook al 80 keer voorbij zien komen ik vindt het gewoon veel te makkelijk gedaan allemaal dit.

Pluspunten zijn dat het gewoon echt als dragonball aanvoelt en je veel fanservice krijgt, ook veel content met alle sagas van dbz erin.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Sja ik denk dat een game die jij omschrijft in dragonball niet goed werkt. DBZ Is een lineaire wereld, stap je daar volledig vanaf dan klopt je game niet meer met de serie.

Je bedoelt eigenlijk dat je een ander spel dan een dragonball verwachtte, dat gaat gewoon niet gebeuren.

Maarja goed, dit is eigenlijk ook een non-discussie. Je had een ander soort game verwacht

[ Voor 14% gewijzigd door Dazzler2120 op 22-01-2020 13:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Bij mij staat de game op pauze, denk dat ik er pas over 2 tot 3 weken weer mee verder ga.
Hebben dinsdag de sleutel van onze nieuwe woning in ontvangst mogen nemen, druk met klussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Het enige wat mij verveelt na 12 uur spelen zijn de vijanden die je tegen komt in iedere side mission, deze mochten wel wat meer uitgebreid worden (de soort apen robots en die kleine groene mannetjes).
Ben nu bijna bij de Androids en vind het nog steeds een toffe game. Heb bewust jaren lang geen DBZ games meer gespeeld dus het verhaal is nu voor mij weer een soort opfrisser 8)

Ik heb Raditz weer tot leven geroepen met de Dragon Balls en hij staat gewoon weer op zijn oude plek, maar ik kan geen gevecht met hem beginnen, hij roept alleen dat hij wraak wil nemen op Piccolo :?

[ Voor 24% gewijzigd door s0kkie op 23-01-2020 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Dazzler2120 schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 13:11:
Sja ik denk dat een game die jij omschrijft in dragonball niet goed werkt. DBZ Is een lineaire wereld, stap je daar volledig vanaf dan klopt je game niet meer met de serie.

Je bedoelt eigenlijk dat je een ander spel dan een dragonball verwachtte, dat gaat gewoon niet gebeuren.

Maarja goed, dit is eigenlijk ook een non-discussie. Je had een ander soort game verwacht
Snap niet hoezo dat niet zou kunnen werken? Ze hadden toch ook niet perse het verhaal van dbz precies aan hoeven houden, dit verhaal hebben ze al bij meerdere games uitgemolken ze mogen toch wel is met wat anders komen na al die jaren..

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Stylze schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 12:09:
[...]

Snap niet hoezo dat niet zou kunnen werken? Ze hadden toch ook niet perse het verhaal van dbz precies aan hoeven houden, dit verhaal hebben ze al bij meerdere games uitgemolken ze mogen toch wel is met wat anders komen na al die jaren..
Bij een titel als "Dragon ball Z: Kakarot" Kan je moeilijk een ander verhaal gaan vertellen toch? Als je daar een ander verhaal bij had verwacht dan moet je vooral in de spiegel kijken...
Ik ben het wel met je hoop eens, dat ze hiermee de richting in slaan om ook de andere saga's op dezelfde manier te belichten (in RPG vorm; Dragon ball GT, Super)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 19:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Nou, ik vind dit een waardige opvolger van de SNES game: the Legend of the super Saiyan. Hier heb ik echt 20 jaar op gewacht. Op de originele Xbox hebben ze nog een poging gedaan, maar die game was lang zo goed niet.

Het zou mooi zijn als ze ook een dergelijke game maken over Dragonball Super over een paar jaar :) Nu eerst dit spel nog maar even oppoetsen, want het bevat wel wat bugs her en der.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:16
Heb het spel nog niet gespeeld echter wil ik mijn kan wel eens laten horen ivm. de discussie over het verhaal...

Dragon Ball Z is door zoveel mensen al meermaals bekeken... iedereen die iets of wat deftige fan is, kent het verhaal bijna vanbuiten.. Het is nu eenmaal zo dat je er niet kan van afwijken wil je uw "core fan base" niet gaan verliezen...

Er zijn al heel wat games gemaakt van DB(Z) en inderdaad, vaak hetzelfde... Echter wordt de technologie & graphics keer op keer beter wat de games ook beter zal maken. Dus persoonlijk sta ik volledig achter de keuze om het verhaal te houden zoals het is...

Wat ik wel wil opmerken, nu ik Dragon Ball Super heb gezien, is dat het moeilijk wordt om nog de "ultieme voldoening" te halen uit de serie DBZ, gewoon omdat de graphics wat minder zijn en tevens omdat je weet dat een "Super Saiyan" eigenlijk "weinig" nog gaat voorstellen... Hiermee bedoel ik dat het verhaal verder en verder gaat en de verwachtingen dus ook hoger liggen.. Vergelijk het met een herinnering… als je die eenmaal hebt meegemaakt, zal het gevoel nooit meer hetzelfde zijn als de eerste keer…

Dus ja, alles evolueert.. echter is het de originele storyline van DBZ die de grondlegger is van een prachtige serie die zoveel mensen heeft geïnspireerd en nog altijd zal blijven inspireren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Dazzler2120 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 14:10:
[...]

Bij een titel als "Dragon ball Z: Kakarot" Kan je moeilijk een ander verhaal gaan vertellen toch? Als je daar een ander verhaal bij had verwacht dan moet je vooral in de spiegel kijken...
Ik ben het wel met je hoop eens, dat ze hiermee de richting in slaan om ook de andere saga's op dezelfde manier te belichten (in RPG vorm; Dragon ball GT, Super)
Bij die titel kan je idd een game verw8en die het verhaal aanhoud, maar ik had mijn verwachtingen van een dergelijke RPG al voordat die titel er was he.. Dus dat heeft er niks mee te maken. Het verhaal vindt ik dus nog niet eens een heel groot minpun trouwens want dat blijft toch wel best episch maar was leuker geweest als het iets anders was geweest gewoon.

Maar gelukkig zijn er genoeg mensen wel blij met deze game, ik vindt het gewoon grotendeels gedateerd aanvoelen.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
https://www.psx-sense.nl/...te-missies-alsnog-spelen/

Nieuwe update onderweg, vind het jammer dat ze gemiste missies alsnog beschikbaar maken.
Natuurlijk snap ik het volkomen maar het nu juist mooi dat je goed moet opletten met exploren voordat je verder gaat met de story, waardoor je er meer uren insteekt en meer van de wereld ziet zonder erdoor te rushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

G_Dragon schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:01:
https://www.psx-sense.nl/...te-missies-alsnog-spelen/

Nieuwe update onderweg, vind het jammer dat ze gemiste missies alsnog beschikbaar maken.
Natuurlijk snap ik het volkomen maar het nu juist mooi dat je goed moet opletten met exploren voordat je verder gaat met de story, waardoor je er meer uren insteekt en meer van de wereld ziet zonder erdoor te rushen.
Heb het idee dat er wel meer updates gaan komen om ontwerpfouten/irritante bugs op te lossen.

Gister moest ik ook 3 items zoeken voor Bulma voor dat spaceship, ondertussen minstens 10-15x moeten vechten met van die robots terwijl ik dus in hetzelfde gebied bleef. Super frustrerend.

Het valt me trouwens ook op dat dit spel geen 'force feedback' heeft? Oftewel de controller laten trillen bij actie. (Weet de exacte term niet :p) Valt jullie dit ook op?

[ Voor 9% gewijzigd door Dennahz op 24-01-2020 11:09 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dennahz schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:08:
[...]

Heb het idee dat er wel meer updates gaan komen om ontwerpfouten/irritante bugs op te lossen.

Gister moest ik ook 3 items zoeken voor Bulma voor dat spaceship, ondertussen minstens 10-15x moeten vechten met van die robots terwijl ik dus in hetzelfde gebied bleef. Super frustrerend.
Oh dat is inderdaad wel erg veel, ik was er binnen 4 gevechten vanaf en vond de onderdelen erg snel.
Laatste keer dat ik het spel heb gespeeld was maandagavond, ben toen gestopt op Namek.
Vind het echt een heerlijke game die aan alle verwachtingen voldoet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:55
Dennahz schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:08:
[...]

Het valt me trouwens ook op dat dit spel geen 'force feedback' heeft? Oftewel de controller laten trillen bij actie. (Weet de exacte term niet :p) Valt jullie dit ook op?
Speel hem met PS4 controller op de laptop en die begint af en toe z'n best te trillen hoor... :9~

Kwam er laatst achter dat ik de weergave van de controls ook aan kan passen.
Speelde eerst met K&M en zag de controls voor een XBOX controller dus had in het begin geen idee welk knopje ik nu moest hebben.
Nu omgezet naar PS4 (omdat ik dus die PS4 controller gebruik) en nu druk ik wel op de goeie knopjes _/-\o_

Over bugs gesproken trouwens.
spoiler:
Ik was gisteren met Piccolo aan het trainen en moest toen op zoek naar 3 sterke krachten (Yamcha, Tien en Krillin).
Yamcha en Krillen hadden stil moeten staan, maar schoven langzaamaan uit beeld.
Tien was niet arrogant en bleef wel netjes tegenover Piccolo staan.

[ Voor 18% gewijzigd door Rensjuh op 24-01-2020 11:15 ]

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:06

Zyron

BWRAAAAP

Ook een bug ontdekt...

spoiler:
Zodra je na de eerste keer vissen met Gohan de ruimte hebt om even vrijelijk te exploren, kom je jezelf tegen als je terugloopt naar het startpunt.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Pfoe, net de frieza saga gespeeld, heel vet om die nog eens mee te maken. Daarnaast bij de transformatie van goku, die voelde toch heeeerlijk episch aan. Nu ff studeren en vanavond weer een uurtje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArgantosNL
s0kkie schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 11:12:
Het enige wat mij verveelt na 12 uur spelen zijn de vijanden die je tegen komt in iedere side mission, deze mochten wel wat meer uitgebreid worden (de soort apen robots en die kleine groene mannetjes).
Ben nu bijna bij de Androids en vind het nog steeds een toffe game. Heb bewust jaren lang geen DBZ games meer gespeeld dus het verhaal is nu voor mij weer een soort opfrisser 8)

Ik heb Raditz weer tot leven geroepen met de Dragon Balls en hij staat gewoon weer op zijn oude plek, maar ik kan geen gevecht met hem beginnen, hij roept alleen dat hij wraak wil nemen op Piccolo :?
Radditz wil een rematch met piccolo, later heb je ook een vegeta specifieke rematch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298195

Iemand nog tips voor de combat ?

Wat is nou het beste om te doen wanneer de vijand zo'n gekleurde sillouet krijgt en wat te doen als de vijand zijn ki recharged ?

Vaak als ik iets doe wordt ik zelf gestund en daarna de pan in gehakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Anoniem: 298195 schreef op zondag 26 januari 2020 @ 01:07:
Iemand nog tips voor de combat ?

Wat is nou het beste om te doen wanneer de vijand zo'n gekleurde sillouet krijgt en wat te doen als de vijand zijn ki recharged ?

Vaak als ik iets doe wordt ik zelf gestund en daarna de pan in gehakt :(
Goed opletten hoe de aanval heet, soms is het beter om flink wat afstand te creëren tussen jou en de enemy, soms is het beter om te guarden en de hit te incasseren als je weet dat het geen guard-break move is.
Volgens mij als je goed timet kan je aanvallen ook evaden door je teleports.

Wat ik meestal doe is afstand creëren en terwijl ze op plaats gelockt zijn schiet ik met een kamehameha oid op ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Storymode uitgespeeld, Kid Buu verslagen en heb er dik 60 uur plezier mee gehad.

Majin Buu Saga heb ik wel bijna alle dialogen versneld afgespeeld en de meeste scenes geskipped.

Nu op m'n gemak alle side quests afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Ozz schreef op maandag 27 januari 2020 @ 07:49:
Storymode uitgespeeld, Kid Buu verslagen en heb er dik 60 uur plezier mee gehad.

Majin Buu Saga heb ik wel bijna alle dialogen versneld afgespeeld en de meeste scenes geskipped.

Nu op m'n gemak alle side quests afronden.
Ik heb vooral de scenes tussen Satan en Buu geskipped... De rest van de serie wel alles laten doorspelen.
spoiler:
tip; doe alle danger enemies, krijg je nog een leuke verrassing op het einde voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dazzler2120 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 13:12:
[...]

Ik heb vooral de scenes tussen Satan en Buu geskipped... De rest van de serie wel alles laten doorspelen.
spoiler:
tip; doe alle danger enemies, krijg je nog een leuke verrassing op het einde voor :)
Alleen van de Buu Saga of vanaf het begin? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Buu saga, voor de buu saga had je uiteraard nog geen scenes met Buu en Satan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Dazzler2120 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 13:12:
[...]

spoiler:
Was ik al mee bezig en weet ook wat de verrassing is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 05-07 17:32
Zelf ook een bug ondenkt voor een side quest. Personage verscheen niet vanwege danger enemies. Dacht dan clear ik die danger enemies, misschien komt dan de quest terug. Echter die waren mij nog te sterk. :X

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Is geen bug maar een feature, characters kunnen niet op 2 plekken tegelijk zijn, dus niet als danger enemy én als sidequest ;-) Duurde bij mij ook even voordat ik hier achter kwam. Zorgde voor mij dat ik toch wel even moest wachten voordat ik deze 2 sidequests kon afronden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Hier ook klaar met de story na precies 30 uur. Vanaf de Cell saga eigenlijk geen moeite meer gehad met enemies dus dat mochten ze nog wel iets moeilijker maken.
Nu nog wat trophies en dan klaar :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Ik heb gisteren na +- 40 uur alle trophies binnen gehaald. Zelfde ervaring als @s0kkie, op een bepaald moment ben je redelijk sterk waardoor fights redelijk gemakkelijk wordt. Helemal met characters als Vegeta en Piccolo heb je een redelijk gehalte aan BS mechanics waarmee je fights kan winnen :') (big bang attack spammen).
Ik ben nu wel erg benieuwd naar wat ze evt als expansion gaan uitbrengen. En ik hoop dat de time machine beschikbaar komt, is namelijk 1 side story die ik niet heb gecomplete tijdens de Buu saga, en ik nu achteraf niet kan completen...
@s0kkie Let even op, op PC is 1 achievement bugged (10 friend super assists die werkt niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Eigenlijk bizar dat het spel zó makkelijk uit te spelen is. Heb op het begin in de Namek Saga problemen gehad met het gevecht tegen Jeice en Burter, maar dat was omdat ik geen healing items had en in het gevecht met Recoome aardig schade had opgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:55
Ozz schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 08:25:
Eigenlijk bizar dat het spel zó makkelijk uit te spelen is. Heb op het begin in de Namek Saga problemen gehad met het gevecht tegen Jeice en Burter, maar dat was omdat ik geen healing items had en in het gevecht met Recoome aardig schade had opgelopen.
Zelfde probleem had ik eerst ook.
Toen ben ik met Goku gaan vechten totdat ik nog minder dan 100.000 EXP nodig had om te levelen.
Na het gevecht met Recoome kreeg ik +/- 100.000 EXP, level up en weer 100% in orde.
Daarna was het gevecht tegen Jeice en Burter redelijk eenvoudig _/-\o_

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Dazzler2120 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 08:12:
@s0kkie Let even op, op PC is 1 achievement bugged (10 friend super assists die werkt niet)
Gisteren op de PS4 eigenlijk gelijk gehaald na een aantal gevechten :P
De enige trophy dat bij mij buggy was tot nu toe is de 5 full course meals van Chi-Chi, ze staat bij mij niet meer in Goku's house en ik kan haar nergens vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik zag gisteren op Xbox Nederland dat iemand de game al 1000/1000 heeft, zat met vol verbazing te kijken..
De game had 100 uur aan content, hoe doe je dat zo snel na release naast je werk ? :)
Heb zelf nog maar uh 20 uur gespeeld vanwege nieuw huis, maar ben nog begin Namek omdat er veel side quests zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

G_Dragon schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 11:54:
Ik zag gisteren op Xbox Nederland dat iemand de game al 1000/1000 heeft, zat met vol verbazing te kijken..
De game had 100 uur aan content, hoe doe je dat zo snel na release naast je werk ? :)
Heb zelf nog maar uh 20 uur gespeeld vanwege nieuw huis, maar ben nog begin Namek omdat er veel side quests zijn.
Hier hadden spelers de platinum al op de 17 en 18e gehaald :P
https://psnprofiles.com/t...arot/1-dragon-ball-master
Ik denk dat ze de game al eerder hadden ontvangen ivm reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 10:05
Game is ook een redelijk makkelijk platinum lijkt wel.

Denk de enige random is King Kai 20 random messages. De rest is allemaal redelijk vlot te doen. Hoef er zelf niet zo heel veel meer van en ik moet de majin buu saga nog beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
s0kkie schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 11:49:
[...]

Gisteren op de PS4 eigenlijk gelijk gehaald na een aantal gevechten :P
De enige trophy dat bij mij buggy was tot nu toe is de 5 full course meals van Chi-Chi, ze staat bij mij niet meer in Goku's house en ik kan haar nergens vinden 8)7
Volgens mij moet je weer even verder in de story. Daarnaast gaat het om 5 verschillende full diners, niet 5 x dezelfde full dinner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
Akaendra schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 13:58:

Denk de enige random is King Kai 20 random messages. De rest is allemaal redelijk vlot te doen. Hoef er zelf niet zo heel veel meer van en ik moet de majin buu saga nog beginnen.
Blijft altijd verschieten als je s'avond rustig aan het gamen bent en plots die stem uit de controller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Akaendra schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 13:58:

Heel veel crystals verzamelen, dan heb je het binnen een paar minuten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 10:05
Heb hem inmiddels binnen, de trophy dus.
Eigenlijk nog wat rotsen breken en villanous parties allemaal doen/training lvl 10 en dan ben ik zo'n beetje wel klaar met de game. Eerst maar eens Majin Buu saga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Gister nog een uurtje gespeeld, ben nu net bij het stuk waar Goku aankomt op Namek met 26 uur gespeeld.
Ik mis echt super veel scene's en uitspraken in de game, ook op namek dat Vegeta en Gohan elkaar tegenkomen word Gohan niet in zijn maag geslagen door Vegeta... ook de uitspraak hoe hij Krillin in de serie noemt was totaal anders..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

G_Dragon schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:21:
Gister nog een uurtje gespeeld, ben nu net bij het stuk waar Goku aankomt op Namek met 26 uur gespeeld.
Ik mis echt super veel scene's en uitspraken in de game, ook op namek dat Vegeta en Gohan elkaar tegenkomen word Gohan niet in zijn maag geslagen door Vegeta... ook de uitspraak hoe hij Krillin in de serie noemt was totaal anders..
Zijn echt te veel om op te noemen. Als je de Anime kunt dromen zoals bij mij het geval is is dit een hekel punt. Ken zo ongeveer alle toffe scenes wel uit m'n hoofd.

Zo ontbreekt de Final Flash van Vegeta tegen Cell en ook de over 9000 uitspraak.

Geen idee of dit spoilers zijn, maar iedereen kent het verhaal toch wel zo'n beetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ozz schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 14:44:
[...]

Zijn echt te veel om op te noemen. Als je de Anime kunt dromen zoals bij mij het geval is is dit een hekel punt. Ken zo ongeveer alle toffe scenes wel uit m'n hoofd.

Zo ontbreekt de Final Flash van Vegeta tegen Cell en ook de over 9000 uitspraak.

Geen idee of dit spoilers zijn, maar iedereen kent het verhaal toch wel zo'n beetje.
Normaal zou je zeggen dit zijn spoilers maar voor een serie die al zoveel uit is hoef je een spoiler tag te doen, klopt ik ontdek meer fouten in de game. Ondanks dat is het wel een meesterlijke Dbz game, eentje die veel tijd gaat kosten om uit te spelen _/-\o_

Heb geen spijt van de Collectors Editie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

G_Dragon schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 14:48:
[...]

Normaal zou je zeggen dit zijn spoilers maar voor een serie die al zoveel uit is hoef je een spoiler tag te doen, klopt ik ontdek meer fouten in de game. Ondanks dat is het wel een meesterlijke Dbz game, eentje die veel tijd gaat kosten om uit te spelen _/-\o_

Heb geen spijt van de Collectors Editie :)
Story mode is hier uitgespeeld met bijna 60 uur. Er zijn games geweest (Uncharted) waar ik na 10-12 uur mee klaar was. Hij is zijn geld dus dubbel en dwars waard.

Als ik je een tip mag geven, gedurende de story krijg je echt méér dan genoeg van die orbs, dus ga ze niet farmen, is zonde van je tijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ozz schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 14:51:
[...]

Story mode is hier uitgespeeld met bijna 60 uur. Er zijn games geweest (Uncharted) waar ik na 10-12 uur mee klaar was. Hij is zijn geld dus dubbel en dwars waard.

Als ik je een tip mag geven, gedurende de story krijg je echt méér dan genoeg van die orbs, dus ga ze niet farmen, is zonde van je tijd. :P
Oh haha ik ben al 3 uurtjes aan het farmen geweest, beetje genieten van de omgeving en wereld :*) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:44

vhal

ಠ_ಠ

Zou er een Dragon Ball GT DLC komen? :P

Ik wist niet eens dat deze game zou verschijnen :X , het lijkt mij wel leuk gezien dit wel jeugdsentiment is.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
vhal schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 16:50:

Ik wist niet eens dat deze game zou verschijnen :X , het lijkt mij wel leuk gezien dit wel jeugdsentiment is.
Hoe heb je dit gemist? >:)
De game is echt super vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Er is een update uit van bijna 2GB voor de game.

Laadtijden zijn stuk minder lang, maar nog steeds erg frustrerend dat je bij het verzamelen van de Dragonballs minstens 7x moet wachten op een laadscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

vhal schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 16:50:

GT is niet van de echte maker afaik, dan zou ik eerder een DLC van Super verwachten.

Wel grappig dat alle spellen de Garlic jr Saga negeren. Was ook echt een bagger saga, maar toch onderdeel van het verhaal zou je zeggen :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Dennahz schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 20:31:
[...]

GT is niet van de echte maker afaik, dan zou ik eerder een DLC van Super verwachten.

Wel grappig dat alle spellen de Garlic jr Saga negeren. Was ook echt een bagger saga, maar toch onderdeel van het verhaal zou je zeggen :p
Volgens mij was Garlic Jr saga een filler wat niet in de manga voorkomt. Komt volgens mij ook niet voor in DBZ Kai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
De GT serie was inderdaad niet Canon. Canons zijn so far Dragon Ball, Dragon Ball Z en nu Super.
Op basis daarvan zou je idd Super verwachten als volgende onderdeel

[ Voor 26% gewijzigd door Dazzler2120 op 02-02-2020 10:46 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste