Nooit puur afgaan op streams zou ik willen zeggen. Mij vaker al door laten foppen. Maar dat Fable een 30FPS game kan worden, zou mij niet verbazen gezien het type gameplay.G_Dragon schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 19:43:
Fable... Ik twijfel, had mooier verwacht en niet soepel te lopen, lijkt zelfs op 30fps af te spelen.
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 12:51
Whatever you do, do it well.
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Series X
- Seagate
- Microsoft Xbox Series S
- WD Black
- Microsoft Xbox Elite Wireless Controller Series 2
- Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S
- Microsoft Xbox Series S 1TB
- WD_Black C50 Expansion Card for Xbox
- Game-accessoires
- WD
- Microsoft Xbox Wireless Controller (2020)
- Gamecontrollers
- Consoles
60fps lijkt me wel haalbaar, want grafisch valt het toch best wel tegen. Dat gaat de Xbox niet uitdagenWom schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 19:45:
[...]
Nooit puur afgaan op streams zou ik willen zeggen. Mij vaker al door laten foppen. Maar dat Fable een 30FPS game kan worden, zou mij niet verbazen gezien het type gameplay.
Oef.. die gezicht animaties zijn niet best
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 22-01-2026 19:47 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vind de "presentatoren" wel echt heel irritant. De "wokeness" straalt er vanaf. Ze proberen grappig leuk en aardig te zijn, maar ze zijn het niet. Vind het maar fake. En dat gezwaaid met hun handjes... Brrrrrr. (Op zich vind ik het dan ook niet zo vreemd dat games tegenwoordig vaak niet meer zo goed zijn als dat ze "vroeger" waren)
Maar goed, dat is mijn mening.
[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 22-01-2026 19:47 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 09:09
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Wat een onzin. Maarja dat is mijn mening.Format-C schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 19:47:
Ik vind de "presentatoren" wel echt heel irritant. De "wokeness" straalt er vanaf. Ze proberen grappig leuk en aardig te zijn, maar ze zijn het niet. Vind het maar fake. (Op zich vind ik het dan ook niet zo vreemd dat games tegenwoordig vaak niet meer zo goed zijn als dat ze "vroeger" waren)
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Fable ziet er ook mooi uit.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
ik vond het echt heerlijk Fable aanvoelen en zag mensen met veel passie hun game vertellen
Dat gold voor alle devs die voorbij kwamen overigens!
Goed begin van het jaar zo
Goed begin van het jaar zo
Grote open wereld en ik vind de wereld wel sfeervol eigenlijk. De Fps doet mij persoonlijk niet veel zolang het op de PC maar een unlocked framerate heeft. Zou 30 fps helemaal niet vreemd vinden op de Xbox, maar ze hebben nog even om te optimizenG_Dragon schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 19:46:
[...]
60fps lijkt me wel haalbaar, want grafisch valt het toch best wel tegen. Dat gaat de Xbox niet uitdagen
Oef.. die gezicht animaties zijn niet best
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Fable viel me een heel klein beetje tegen, maar ik had misschien wel wat andere verwachtingen van wat ze lieten zien ten opzichte van de eerdere trailers.
Als het maar een game wordt met veel systemen die op elkaar ingrijpen en dat lijkt het wel te zijn
Helaas is dat dan ook vaak CPU intensief.
Forza ziet er wel erg tof uit dus dat worden weer vele uurtjes in Japan doorbrengen.
Als het maar een game wordt met veel systemen die op elkaar ingrijpen en dat lijkt het wel te zijn
Forza ziet er wel erg tof uit dus dat worden weer vele uurtjes in Japan doorbrengen.
Sommige stukjes van Fable zien eruit om te kwijlen en andere stukjes idd niet zo best.
Edit: het lijkt me wel een leuk spel te worden. (Forza ook btw)
Edit: het lijkt me wel een leuk spel te worden. (Forza ook btw)
[ Voor 28% gewijzigd door Format-C op 22-01-2026 19:54 ]
Ik vind het wel leuk, mensen voor de camera zetten die er normaal niet staan. Lekker ongemakkelijk soms.Format-C schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 19:47:
Ik vind de "presentatoren" wel echt heel irritant. De "wokeness" straalt er vanaf. Ze proberen grappig leuk en aardig te zijn, maar ze zijn het niet. Vind het maar fake. En dat gezwaaid met hun handjes... Brrrrrr. (Op zich vind ik het dan ook niet zo vreemd dat games tegenwoordig vaak niet meer zo goed zijn als dat ze "vroeger" waren)
Prima show, had qua gfx ietsje meer verwacht van Fable, maar het wisselde nogal qua shot hoe goed en/of soepel het er uit zag.
Horizon lijkt top. Ze hadden me al toen ze vertelden over het progress systeem. Niet meer gelijk eindbaas, maar rustig opbouwen. Top
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Het kan idd ook zijn dat het daaraan ligt.BM schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 19:54:
[...]
Ik vind het wel leuk, mensen voor de camera zetten die er normaal niet staan. Lekker ongemakkelijk soms.
Dan neem ik mn woorden een beetje terug. Daar had ik niet echt aan gedacht.😑
Als ik het zelf zou moeten doen wetende dat er "miljoenen' mensen naar gaan kijken dan zou ik ook wel zenuwachtig zijn idd.
Sorryy.
[ Voor 20% gewijzigd door Format-C op 22-01-2026 19:57 ]
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
En op welke datum komt Fable uit? Is dat al bekend? Die game trekt mijn aandacht wel heel erg.
[ Voor 64% gewijzigd door Format-C op 22-01-2026 20:01 ]
Herfst van dit jaar, preciezer waren ze nog nietFormat-C schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 20:00:
En op welke datum komt Fable uit? Is dat al bekend? Die game trekt mijn aandacht wel heel erg.![]()
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ai. Dat duurt nog even. "Jammer"!
Ik denk dat dat er op een dikke pc wel echt uit gaat zien om te kwijlen. Echt nice wat ik zie.
Ik denk dat dat er op een dikke pc wel echt uit gaat zien om te kwijlen. Echt nice wat ik zie.
Fable:Ik had de game iets kleurrijker verwacht.Moet bij deze beelden te erg aan Oblivion remaster & Witcher 3 denken.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Drie toffe games!
Maar… die autocue moeten ze echt mee stoppen, zeker als je een bril draagt, kon de tekst letterlijk mee lezen
En als je dan als gepassioneerd developer iets over je passie gaat vertellen moet je dat natuurlijk ook wel vanuit je hart doen en niet vanaf een schermpje…
Maar… die autocue moeten ze echt mee stoppen, zeker als je een bril draagt, kon de tekst letterlijk mee lezen
En als je dan als gepassioneerd developer iets over je passie gaat vertellen moet je dat natuurlijk ook wel vanuit je hart doen en niet vanaf een schermpje…
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ben benieuwd, maar de gameplay van Fable ziet er op het eerste gezicht leuk uit.
Forza Horizon 6 ga ik me ook wel weer mee vermaken. De locatie, Japan, vind ik wel een stuk interessanter dan het vorige deel. Toch vraag ik me af hoe lang het leuk blijft qua gameplay. Hopelijk wat meer vernieuwing dan we zagen bij Forza Horizon 5 want daar was ik een stuk sneller klaar mee dan Forza Horizon 4.
Forza Horizon 6 ga ik me ook wel weer mee vermaken. De locatie, Japan, vind ik wel een stuk interessanter dan het vorige deel. Toch vraag ik me af hoe lang het leuk blijft qua gameplay. Hopelijk wat meer vernieuwing dan we zagen bij Forza Horizon 5 want daar was ik een stuk sneller klaar mee dan Forza Horizon 4.
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
[ Voor 32% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-01-2026 23:39 ]
Zat even te kijken of ik ergens makkelijk een Series X op de kop kon tikken maar die krengen zijn tegenwoordig niet goed voorradig en als ze dat al zijn ook nog ontzettend prijzig. Wauw.
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Nee klopt, ik heb in mei 2025 de laatste bij bol zelf weten te scoren voor nog de oude prijs, maar daarna nooit meer teruggekomen en tegenwoordig inderdaad rond de 600 euro... Beter zoeken op marktplaats en hopen dat je exemplaar het lang doet dan.WinterBase schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 11:03:
Zat even te kijken of ik ergens makkelijk een Series X op de kop kon tikken maar die krengen zijn tegenwoordig niet goed voorradig en als ze dat al zijn ook nog ontzettend prijzig. Wauw.
Geen idee of het een optie voor je is, maar bij de Media Markt in Duitsland momenteel €569,99.WinterBase schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 11:03:
Op Amazon.nl:WinterBase schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 11:03:
https://www.amazon.nl/-/e...=xbox+s%2Caps%2C92&sr=8-7
514,90€, 3 op voorraad.
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Gereviseerd, schoongemaakt en afkomstig uit Frankrijk…kevlar01 schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 12:31:
[...]
Op Amazon.nl:
https://www.amazon.nl/-/e...=xbox+s%2Caps%2C92&sr=8-7
514,90€, 3 op voorraad.
Zou dan toch maar een paar tientjes meer betalen of marktplaats afspeuren.
@WinterBasePowder Toastman schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 11:19:
[...]
Geen idee of het een optie voor je is, maar bij de Media Markt in Duitsland momenteel €569,99.
Eventueel ook bij Amazon DE beschikbaar met €6,99 verzendkosten.
En bij Microsoft DE (en FR) ook gewoon beschikbaar, zelfs de Galaxy Black Special Edition lijkt nog verkrijgbaar op xbox.com.
Geen idee of het nog steeds kan, maar vroeger kon je hardware gewoon bij de diverse Europese Microsoft/Xbox-websites bestellen. Was wel eens interessant als er een aanbieding was. Vaak kwam de bestelling gewoon vanuit een Nederlands magazijn.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Dat MIO is toch wel een tof spel. Heb alleen lang niet een metroidvania gespeeld die eigenlijk helemaal geen richting geeft waar je naar toe moet
Dus dat is lekker puzzelen en uitproberen.
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 10:55
De nieuwe This week on Xbox is er.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Blijft crackdown3 en recore voor altijd in gamepass omdat het een Microsoft releases zijn? Of kan dit er ook uitgaan?
Ze zijn in de aanbieding en twijfel te halen.
Hoe vinden jullie Titan quest 1 voor eerst in de aanbieding maar het ziet er outdated uit en reviews in de store zeggen bad port good game?
Of wachten op Titan Quest 2?
Ze zijn in de aanbieding en twijfel te halen.
Hoe vinden jullie Titan quest 1 voor eerst in de aanbieding maar het ziet er outdated uit en reviews in de store zeggen bad port good game?
Of wachten op Titan Quest 2?
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
:strip_exif()/f/image/DINgZAuSrheVAAItGrdhtNc9.jpg?f=fotoalbum_large)
Relive the nostalgia 👇
— Xbox (@Xbox) 23 januari 2026
Shop the Developer_Direct sale now: https://t.co/guxFmouCEN pic.twitter.com/I84dIPYPXy
[ Voor 77% gewijzigd door G_Dragon op 24-01-2026 08:54 ]
Gisteren Fable Anniversary geprobeerd, maar dat was echt niet te doen, liep totaal niet vloeiend.
Is dat beter met de nieuwere versies?
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
On the desks of the Forza Horizon developers, there was hardware covered with cloth, connected to a Xbox controller. It might be a new Xbox development kit.https://t.co/KzV3DjOqgo pic.twitter.com/lme0oIWupk
— Xbox News for Koreans 🇰🇷 - 네이버 Xbox 정보 카페 (@KoreaXboxnews) 24 januari 2026
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, want heb alleen Fable 3 op de Xbox 360 gespeeldExocet schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 08:59:
[...]
Gisteren Fable Anniversary geprobeerd, maar dat was echt niet te doen, liep totaal niet vloeiend.
Is dat beter met de nieuwere versies?
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Nog een paar dagen! Zin in. Heb al een mooi idee uitgewerkt voor een nieuwe basis
.
Wat is die ene game waar jullie altijd op terug kunnen vallen zonder dat het ooit gaat vervelen.
Wat is die ene game waar jullie altijd op terug kunnen vallen zonder dat het ooit gaat vervelen.
[ Voor 38% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-01-2026 10:07 ]
Mogen het er 2 zijn?uchiha tijntje schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 10:05:
Slay The Spire en Rocket League.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Wel een beetje sneu om dan 5 a 6 keer (afhankelijk van of je dat kleine stukje onderaan de tweede rij mee wil tellen
Gamertag: FinrazielNL
Chivalry 2, helaas speel je daar voornamelijk tegen PC die ondanks de turn cap op de wapens toch een voordeel schijnen te hebben met snelle dpi muizen en vooral ook omdat ze controls kunnen binden/veranderen.Wat is die ene game waar jullie altijd op terug kunnen vallen zonder dat het ooit gaat vervelen.
Speciaal voor die game toen de Elite2 aangeschaft wat het allemaal iets beter maakt maar bijv wapens of iets anders gooien blijft vaak toch hit or miss
Ook veel 'sweats' terwijl de game met al zijn goofy gedoe naar mijn mening echt niet 'sweaty' is.
Ook zie je op console de game chat niet maar naar wat ik zo hoor is dat juist een voordeel, het schijnt er behoorlijk rassistisch op te gaan.
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Red Dead Redemption 2 en zoals jou Grounded 2Sipio schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 12:10:
[...]
Chivalry 2, helaas speel je daar voornamelijk tegen PC die ondanks de turn cap op de wapens toch een voordeel schijnen te hebben met snelle dpi muizen en vooral ook omdat ze controls kunnen binden/veranderen.
Speciaal voor die game toen de Elite2 aangeschaft wat het allemaal iets beter maakt maar bijv wapens of iets anders gooien blijft vaak toch hit or miss
Ook veel 'sweats' terwijl de game met al zijn goofy gedoe naar mijn mening echt niet 'sweaty' is.
Ook zie je op console de game chat niet maar naar wat ik zo hoor is dat juist een voordeel, het schijnt er behoorlijk rassistisch op te gaan.
Red dead redemption 2 moet ik echt de story nog eens doen maar op de een of andere manier krijg ik er toch altijd een iets depri gevoel bij.G_Dragon schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 12:11:
[...]
Red Dead Redemption 2 en zoals jou Grounded 2
Red dead online daarintegen maak ik mijn eigen story maar inmiddels echt wel alles gekocht wat ik wil hebben maar ik log regelmatig nog in al is het alleen maar om wat daily challenges te doen en om mijn hond en paard te aaien/voeren en een lading moonshine weg te brengen, ff een potje poker in Valentine blijft ook leuk vooral om daarna op het dak tegenover de Saloon te gaan zitten en de chaos te aanschouwen en te testen hoe lang ik kan blijven zitten voordat ik van het dak getrokken te worden met een lasso
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Het is ook een behoorlijk pittig verhaal, dus snap je wel. Maar het is aan te raden om hem uit te spelen en zelfs de 100% is zo belonend omdat je anders zo ontzettend veel mooie verhalen en content mist. Rockstar heeft het echt wel ontzettend goed gedaan met dit spel, hier al meerdere malen het verhaal uitgespeeld.Sipio schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 12:17:
[...]
Red dead redemption 2 moet ik echt de story nog eens doen maar op de een of andere manier krijg ik er toch altijd een iets depri gevoel bij.
Red dead online daarintegen maak ik mijn eigen story maar inmiddels echt wel alles gekocht wat ik wil hebben maar ik log regelmatig nog in al is het alleen maar om wat daily challenges te doen en om mijn hond en paard te aaien/voeren en een lading moonshine weg te brengen, ff een potje poker in Valentine blijft ook leuk vooral om daarna op het dak tegenover de Saloon te gaan zitten en de chaos te aanschouwen en te testen hoe lang ik kan blijven zitten voordat ik van het dak getrokken te worden met een lasso
Als ik heel eerlijk moet zijn heb ik echt niks met dat hele online gebeuren, misschien net een uur gespeeld?
@G_Dragon Het verhaal is ook heel mooi zeker weten, heb het toendertijd ook uitgespeeld, 100 procent uitspelen is iets wat ik echt nooit zou kunnen doen, in geen enkele game trouwens daar heb ik echt het geduld niet voor
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
100% spelen van een spel moet je ook alleen doen wanneer het je energie geeft, want anders is het een lange zit dat niet te doen isSipio schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 12:36:
@G_Dragon Het verhaal is ook heel mooi zeker weten, heb het toendertijd ook uitgespeeld, 100 procent uitspelen is iets wat ik echt nooit zou kunnen doen, in geen enkele game trouwens daar heb ik echt het geduld niet voor
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
De laatste dagen helemaal weer hooked aan die remaster van Red Dead Redemption, blijft er toch echt prachtig uitzien.
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
“Prachtig”…G_Dragon schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 21:32:
De laatste dagen helemaal weer hooked aan die remaster van Red Dead Redemption, blijft er toch echt prachtig uitzien.
[Afbeelding]
Ik ben momenteel hooked aan Cronos wat ik er dan weer “prachtig” uit vind zien
Eentje doet onderbelicht de ander overbelicht. 
Net begonnen aan Biomutant. Dat ziet er wel goed uit qua kleurgebruik. Lijkt wel een beetje een kleuterspel qua combat maar de narrator maakt veel goed. Ga deze wel uitspelen denk ik.
Net begonnen aan Biomutant. Dat ziet er wel goed uit qua kleurgebruik. Lijkt wel een beetje een kleuterspel qua combat maar de narrator maakt veel goed. Ga deze wel uitspelen denk ik.
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Klopt het dat ik op basis van deze foto Dead Space vibes krijg?justifire schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 23:09:
[...]
“Prachtig”…
Ik ben momenteel hooked aan Cronos wat ik er dan weer “prachtig” uit vind zien![]()
[Afbeelding]
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Biomutant is leuk!Exactor it schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 23:16:
Eentje doet onderbelicht de ander overbelicht.
Eén groot glitch- / bugfest maar heb hem met veel plezier op 1000GS gezet
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Klopt!G_Dragon schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 23:49:
[...]
Klopt het dat ik op basis van deze foto Dead Space vibes krijg?
Nog een paar screenshots, voor de sfeer
[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 25-01-2026 00:14 ]
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
En de games van deze week:
https://www.trueachieveme...box-games-january-26-2026
Ben nog druk bezig met Mio en met Escape from ever after. Beide zijn aanraders alhoewel totaal andere genres. Dinsdag komt verder de update van Grounded 2. Dus ff teveel games en te weinig tijd.
Maar de volgende games van deze week staan wel op mijn lijstje voor een wat rustigere periode. Zijn volgens mij wel leuke tussendoortjes.—-
Ben vanavond verder gegaan met Escape from ever after. Ik speel op hard, en ook al ziet het er qua graphics vrij kinderlijk en eenvoudig eruit… net ruim een uur bij een boss vastgezeten. Uiteindelijk door de juiste tactiek het net kunnen halen. Die uitdaging had ik niet verwacht toen ik hem kocht
https://www.trueachieveme...box-games-january-26-2026
Ben nog druk bezig met Mio en met Escape from ever after. Beide zijn aanraders alhoewel totaal andere genres. Dinsdag komt verder de update van Grounded 2. Dus ff teveel games en te weinig tijd.
Maar de volgende games van deze week staan wel op mijn lijstje voor een wat rustigere periode. Zijn volgens mij wel leuke tussendoortjes.—-
Ben vanavond verder gegaan met Escape from ever after. Ik speel op hard, en ook al ziet het er qua graphics vrij kinderlijk en eenvoudig eruit… net ruim een uur bij een boss vastgezeten. Uiteindelijk door de juiste tactiek het net kunnen halen. Die uitdaging had ik niet verwacht toen ik hem kocht
[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-01-2026 22:53 ]
Had Star Wars Outlaws even opzij gezet om heel kort Death stranding even te proberen. Ondertussen al 25 uur diep in DS.
Volgens mij zat Kojima wel aan LSD tijdens de ontwikkeling. Eerste 30 minuten wordt je gedropt in een ontzettend bizarre setting, en wordt er gesmeten met allerlei vage termen, maar ik hou er wel van
.
Volgens mij zat Kojima wel aan LSD tijdens de ontwikkeling. Eerste 30 minuten wordt je gedropt in een ontzettend bizarre setting, en wordt er gesmeten met allerlei vage termen, maar ik hou er wel van
Trouwens wel grappig om de DS draad hier op Tweakers te lezen. De comments voordat het spel uitkwam waren negatief met allerlei aannames, en ook daarna blijft het heel mixed. Waarbij velen het saai vinden. Ik vind het voorlopig fantastisch, het is iets anders maar toch AAA budget. Kan het wel waarderen wanneer er risico wordt genomen. Het wordt mss saai op de duur, maar tot dan is het zeer vemakkelijk.
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Keep on keeping on!ilm schreef op maandag 26 januari 2026 @ 15:20:
Had Star Wars Outlaws even opzij gezet om heel kort Death stranding even te proberen. Ondertussen al 25 uur diep in DS.
Volgens mij zat Kojima wel aan LSD tijdens de ontwikkeling. Eerste 30 minuten wordt je gedropt in een ontzettend bizarre setting, en wordt er gesmeten met allerlei vage termen, maar ik hou er wel van.
Precies hetzelfde bij mij. Zat goed in Cyberpunk, en toch even Death Stranding gespeeld. En alweer 6 uur verder haha.ilm schreef op maandag 26 januari 2026 @ 15:20:
Volgens mij zat Kojima wel aan LSD tijdens de ontwikkeling. Eerste 30 minuten wordt je gedropt in een ontzettend bizarre setting, en wordt er gesmeten met allerlei vage termen, maar ik hou er wel van.
Ik vind het ook een hele bijzondere game en zit er ook echt middenin. Heel sferisch en ik ga heel goed op het 'multiplayer' aspect waarin je soms dingen tegenkomt die anderen hebben achtergelaten. De stukjes met de BT's vind ik dan weer wat minder, maar ey. Heerlijke game tot nu toe, en echt totaal anders dan wat ik ooit heb gespeeld.
Ja, het is echt een bizar bedacht universum, personages en verhaal. Ik vond het echt fantastisch en heb me helemaal suf gelezen op allerlei wiki's om de wereld, gebeurtenissen en personages te snappen_/-\o_ilm schreef op maandag 26 januari 2026 @ 15:20:
Voordat ik aan deel 2 begon had ik ook echt wel weer een YT samenvatting nodig (van 3 kwartier
[ Voor 17% gewijzigd door Hulleman op 26-01-2026 17:25 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik heb Death Stranding 2 jaar terug opgepakt en niet meer weggelegd. Na een korte pauze deel 2 opgepakt.ilm schreef op maandag 26 januari 2026 @ 15:20:
Er zitten behoorlijk wat wtf momenten in
Geniet ervan man, tis een unieke ervaring die je nog wel even na blijft jagen.
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Zijn er nog betrouwbare fysieke winkels waar een series x te koop is?
Ik heb een series s maar wil graag een series x.
Met een klein beetje moeite kom je al hierop uit...joey82 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 19:55:
https://www.mediamarkt.nl...-x-1000-gb-152032274.html
Of je koopt er een tweedehands via V&A
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Gamecontrollers
- Consoles
Nieuwe update voor Grounded 2:
:strip_exif()/f/image/0TezjloaiE54Vv2ZAzTj3kK3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0TezjloaiE54Vv2ZAzTj3kK3.jpg?f=fotoalbum_large)
Grounded 2 | The Toxic Tangle is now rolling out.
— Klobrille (@klobrille) 27 januari 2026
• New Toxic Tangle biome with vertical exploration and environmental hazards
• Ladybug Buggy mount
• New creatures and enemy encounters
• Mutation system rework
• Expanded base building options and BUILD.M upgrades
• New… pic.twitter.com/28wQKeSkdL
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Heb er al weer wat uurtjes in zitten… nu maar echt stoppen want de wekker gaat weer over een goed 6 uurtjes… het is weer top!
Ik zie dat hij in de Microsoft Store gewoon te krijgen is. Dit had je zelf natuurlijk ook kunnen vinden?joey82 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 19:55:
[ Voor 13% gewijzigd door Slasher op 28-01-2026 08:44 ]
How bad is it on a scale from one to Spurs
Met een klein beetje moeite had ik dit idd al gevonden, het punt is dat ik een nieuwe wil en geen refurbished exemplaar 🙂EdwardK123 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 21:42:
[...]
Met een klein beetje moeite kom je al hierop uit...
https://www.mediamarkt.nl...-x-1000-gb-152032274.html
Of je koopt er een tweedehands via V&A
Dit had ik natuurlijk al gevonden, maar dat was de vraag niet, de vraag was of er ook fysieke winkels zijn waar de console nog te vinden is 🙂Slasher schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:42:
[...]
Ik zie dat hij in de Microsoft Store gewoon te krijgen is. Dit had je zelf natuurlijk ook kunnen vinden?
Ik denk dat het lastig wordt om een compleet nieuwe Series X voor een betaalbare prijs te vinden op dit moment. Azerty heeft een fysieke winkel, maar in Raalte dus ja je criteria klopt maar in hoeverre is het belangrijk dat het per se een winkel dichtbij is? Al is de Xbox zelf ook €700. Ik ga er dan maar even vanuit dat je namelijk ook een betaalbare console zoekt.joey82 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 12:38:
[...]
Dit had ik natuurlijk al gevonden, maar dat was de vraag niet, de vraag was of er ook fysieke winkels zijn waar de console nog te vinden is 🙂
Het is met de stijgende prijzen en de weinige beschikbaarheidstelling door Microsoft gewoon echt moeilijk om een nieuwe en betaalbare Series X te vinden, hoe spijtig dat ook is.
Ik heb zelf begin vorig jaar een tweedehands Series X met twee controllers en een paar games voor nog geen helft van de prijs hier op de V&A gekocht. De console werkt nog steeds goed, en ik zou het dan ook zeker aanraden als het van een betrouwbare mede Tweakers is. Misschien toch even goed je criteria overwegen.
Just my two cents.
[ Voor 9% gewijzigd door EdwardK123 op 28-01-2026 19:34 ]
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Het is eigenlijk belachelijk dat je nergens een Series X kan kopen terwijl de opvolger nog niet uit is.
Het zal mij ook nul komma nul verbazen als er binnenkort een mededeling komt dat de volgende generatie XBOX helaas gecanceld is door weet ik veel welke k*tsmoes.
Zijn zat mensen (wereldwijd) die een Series X willen kopen maar “noodgedwongen” dan maar een PS5 halen.
Hoe willen ze de volgende generatie dan uberhaupt nog rendabel maken ?
Kondigen ze morgen een nieuwe xbox aan dan gaat hij hier meteen in de pre-order, maar ik heb er een hard hoofd in.
Het zal mij ook nul komma nul verbazen als er binnenkort een mededeling komt dat de volgende generatie XBOX helaas gecanceld is door weet ik veel welke k*tsmoes.
Zijn zat mensen (wereldwijd) die een Series X willen kopen maar “noodgedwongen” dan maar een PS5 halen.
Kondigen ze morgen een nieuwe xbox aan dan gaat hij hier meteen in de pre-order, maar ik heb er een hard hoofd in.
Zeg nooit nooit, maar heb er wel vertrouwen in. Is inmiddels wel al heel vaak aangegeven dat het onderdeel van de strategie is. Her en der zijn er ook al devkits verschenen. Of ik direct een pre-order plaats weet ik overigens niet.
Microsoft vindt Nederland niet interessant genoeg, kijk je in Duitsland, daar liggen de series X|S gewoon in de MediaMarkt.justifire schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 19:42:
Het is eigenlijk belachelijk dat je nergens een Series X kan kopen terwijl de opvolger nog niet uit is.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Ik heb destijds ook mijn X gekocht via de Italiaanse webshop van Microsoft.
Werd verstuurd vanuit Venlo
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Volgens sterke geruchten gaat de volgende Xbox een Windows pc zijn die je ook op je tv kan aansluiten, en wellicht met een scherm ala de Switch. We zien het allemaal wel. Uiteindelijk zijn games belangrijker. En qua bijvoorbeeld graphics verwacht ik geen grote vooruitgang dus het is vooral de vraag hoe lang je straks nog nieuw uitgebrachte games kan spelen op je X ofdat ze je 'gewoon' verplichten de nieuwe console aan te schaffen als je bepaalde games wenst te spelen zoals Nintendo bij de Switch 2. Zolang je gewoon nog een paar jaar games kan spelen op de X zie ik voorlopig niet de noodzaak, ook omdat fysieke games stijgen qua prijs, ik nog gigantische backlogs heb van deze generaties en Game Pass dan waarschijnlijk helemaal naar de prijs van een normale game per maand gaat en dat het niet waard is aangezien je grote games toch niet door elkaar kan spelen.
Gezien er nog een nieuwe Fable, Forza, Gears, Halo remake en GTA 6 komt op de X, is er eigenlijk helemaal geen reden om straks snel te upgraden naar de next gen.
Gezien er nog een nieuwe Fable, Forza, Gears, Halo remake en GTA 6 komt op de X, is er eigenlijk helemaal geen reden om straks snel te upgraden naar de next gen.
[ Voor 8% gewijzigd door Deezers op 28-01-2026 22:48 ]
Haha idem hier, alleen heb ik hem via de Poolse site van MS besteld. Idd verzonden vanuit Venlo.Gunner schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 19:57:
Ik heb destijds ook mijn X gekocht via de Italiaanse webshop van Microsoft.
Maar mijn zorg ook, heb sinds launchday de series X, zeer tevreden mee. Mocht ie kaduuk gaan, dan weet ik niet of ik bereid ben deze acuut te vervangen door een refurbished of nieuwe…
Gaat toch een keer jeuken. Beter heb je hem gewoon bij release. Zeker als de prijzen zo blijven stijgen als nu.Deezers schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 20:31:
Volgens sterke gerechten gaat de volgende Xbox een Windows pc zijn die je ook op je tv kan aansluiten, en wellicht met een scherm ala de Switch. We zien het allemaal wel. Uiteindelijk zijn games belangrijker. En qua bijvoorbeeld graphics verwacht ik geen grote vooruitgang dus het is vooral de vraag hoe lang je straks nog nieuw uitgebrachte games kan spelen op je X ofdat ze je 'gewoon' verplichten de nieuwe console aan te schaffen als je bepaalde games wenst te spelen zoals Nintendo bij de Switch 2. Zolang je gewoon nog een paar jaar games kan spelen op de X zie ik voorlopig niet de noodzaak, ook omdat fysieke games stijgen qua prijs, ik nog gigantische backlogs heb van deze generaties en Game Pass dan waarschijnlijk helemaal naar de prijs van een normale game per maand gaat en dat het niet waard is aangezien je grote games toch niet door elkaar kan spelen.
Ik verwacht echter pas een nieuwe generatie als chips normaal gaan doen qua prijs. De AI bubbel klapt, zes maanden later staan er nieuwe kastjes te blinken. Voor die klap iets uitbrengen? Dan zijn consolebouwers gek. Als ze met de huidige prijzen nieuwe hardware in de markt zetten, gaan veel te veel mensen handelen zoals jij het stelt (ik ook overigens want games zien er al prima uit en mijn kinderen geven nog minder om graphics dan ik).
Verder is het net alsof MS een distributiecentrum in Limburg heeft. Of ze hebben een enorme stapel xboxen daar liggen waarvan ze echt niet weten wat ze ermee moeten totdat een slimme Nederlander bedenkt om iets uit een ander land te bestellen en er een eureka moment optreedt bij ze.
[ Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 28-01-2026 21:50 ]
Dit is een typisch geval van: praat niet, tenzij je de stilte kunt verbeteren.
[ Voor 91% gewijzigd door Mog op 28-01-2026 23:14 ]
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Op de duitse amazon? Daar kwam mijn exemplaar ook vandaan.joey82 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 12:35:
[...]
Met een klein beetje moeite had ik dit idd al gevonden, het punt is dat ik een nieuwe wil en geen refurbished exemplaar 🙂
https://www.amazon.de/-/e...B%2Caps%2C126&sr=8-3&th=1
https://www.amazon.de/-/e...eries+%2Caps%2C126&sr=8-4
Edit> sorry, zie nu dat je een fysieke winkel zoek.t
[ Voor 13% gewijzigd door Chrisje1983 op 29-01-2026 09:11 ]
Vanaf hoe laat zijn games op releasedag ook alweer beschikbaar via Game Pass? Had Warhammer Space Marine 2 geïnstalleerd en net opgestart maar kan 'm nog niet launchen.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Microsoft
Wat is Grounded 2 toch een knap staaltje in design en gameplay loop. De nieuwe update is erg tof. De game is ook een stukje stabieler geworden. Waarbij ik een week geleden nog soms wel een crash had lijkt dat gefixt te zijn.
Ben langzaamaan bezig om een mooi kasteeltje te kunnen bouwen. Dit is echt de enige game die mij laat relaxen na een drukke dag of week. Er is altijd wel wat te doen op basis van mijn "mood". Wil je gewoon een beetje relaxed gamen en ontspannen, dan ga je lekker wat bouwen aan je basis. Heb je zin in wat actie, dan ga je lekker gewoon de wereld verkennen en resources verzamelen dan wel bossruns doen. Er komt voor mij nog lang geen einde aan de gameplay loop.
/f/image/umtPrCCD6WMj4BxoVPJ5ZdrV.png?f=fotoalbum_large)
Naast Grounded 2 speel ik nog Escape from ever after, wat een positieve verrassing is. Leuk qua setting en verhaal met nog best uitdagende turn based combat. Aanrader voor iedereen die door het "kiddy" uiterlijk heen kan kijken.
Ben langzaamaan bezig om een mooi kasteeltje te kunnen bouwen. Dit is echt de enige game die mij laat relaxen na een drukke dag of week. Er is altijd wel wat te doen op basis van mijn "mood". Wil je gewoon een beetje relaxed gamen en ontspannen, dan ga je lekker wat bouwen aan je basis. Heb je zin in wat actie, dan ga je lekker gewoon de wereld verkennen en resources verzamelen dan wel bossruns doen. Er komt voor mij nog lang geen einde aan de gameplay loop.
/f/image/umtPrCCD6WMj4BxoVPJ5ZdrV.png?f=fotoalbum_large)
Naast Grounded 2 speel ik nog Escape from ever after, wat een positieve verrassing is. Leuk qua setting en verhaal met nog best uitdagende turn based combat. Aanrader voor iedereen die door het "kiddy" uiterlijk heen kan kijken.
[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-01-2026 11:20 ]
De jongste hier zeurt om toch maar bij ms zelf te bestellen,
Wat zijn de ervaringen hier met het bestellen bij ms? Wat ik heb begrepen is dat ze verzenden met ups?
Daar heb ik zelf geen ervaring mee, komen de pakketjes goed aan? Met dhl komen pakketjes hier altijd gescheurd/beschadigd aan.
En hoe is ms met het afhandelen van eventueel garantie issues?
Wat zijn de ervaringen hier met het bestellen bij ms? Wat ik heb begrepen is dat ze verzenden met ups?
Daar heb ik zelf geen ervaring mee, komen de pakketjes goed aan? Met dhl komen pakketjes hier altijd gescheurd/beschadigd aan.
Ik heb mijn XSX op launchdag ontvangen, besteld bij Microsoft. Werd toen door UPS geleverd. Microsoft is ook goed met garantie. Althans, voor mijn XSX nog geen garantie nodig gehad maar toentertijd met de X360 RROD prima afgehandeld.joey82 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 13:01:
Let wel, ik zie dat hij bij Microsoft (op de Nederlandse site) niet voorradig is...
Heb geen hele recente ervaring, maar de keren dat ik bij MS direct besteld heb (voornamelijk controllers) ging dat gewoon prima. Garantie heb ik voor Xbox One helaas 2x mogen gebruiken, en dat ging toentertijd best soepel, opsturen, weekje wachten en terug. Maar dat is zowat 10 jaar geleden denk ik, dus of dat nu nog zo is durf ik niet te garanderenjoey82 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 13:01:
Xbox
Dat zag ik idd, even geduld dan maar, zal voor gta6 vast wel een keer lukken, op de series s zal het denk ik een stotterfestijn worden.Powder Toastman schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 13:14:
[...]
(op de Nederlandse site) niet voorradig is...
Ms nl geeft 2 jaar garantie?
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Veel plezier!
Gears of War on steroids!!
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Is daar een (single-player) campagne mee verbonden? Ik geloof dat ik space marine 1 links heb laten liggen omdat het gewoon een aaneenschakeling was van levels.justifire schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 15:53:
[...]
Veel plezier!
Gears of War on steroids!!
Met zo een rijke wereld (of toch altijd zo voorgesteld voor fans) verwacht ik altijd een goed verhaal.
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Je hebt monsters en die moeten dood van The Emperor, punt.ilm schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 16:05:
[...]
Is daar een (single-player) campagne mee verbonden? Ik geloof dat ik space marine 1 links heb laten liggen omdat het gewoon een aaneenschakeling was van levels.
Met zo een rijke wereld (of toch altijd zo voorgesteld voor fans) verwacht ik altijd een goed verhaal.
Meer verhaal heb ik niet nodig.
Ik denk dat de series X niet meer beschikbaar komt op de .nl site van XBOX. Daar is deze volgens mij al een jaar niet meer beschikbaar. Ik zou het bijvoorbeeld via Duitsland proberen. 2 jaar garantie geldt voor heel europa, Nederland gaat daarin verder, met verwachte levensduur, wat je soms moet afdwingen.joey82 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 14:12:
[...]
Dat zag ik idd, even geduld dan maar, zal voor gta6 vast wel een keer lukken, op de series s zal het denk ik een stotterfestijn worden.
Ms nl geeft 2 jaar garantie?
[ Voor 11% gewijzigd door _Dune_ op 29-01-2026 18:31 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Ja mah, die monsters zijn misschien wel onschuldig. Misschien worden de Space Marines wel verraden door de Emperor. En wat hebben de Ultramarines ermee te maken? Toch wel belangrijk om te weten.justifire schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 18:09:
[...]
Je hebt monsters en die moeten dood van The Emperor, punt.
Meer verhaal heb ik niet nodig.
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- WD
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft
- Consoles
Wat is dit nou weer voor woke geneuzel ?ilm schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 19:45:
[...]
Ja mah, die monsters zijn misschien wel onschuldig. Misschien worden de Space Marines wel verraden door de Emperor. En wat hebben de Ultramarines ermee te maken? Toch wel belangrijk om te weten.
Hakken en zagen, ask questions later.
THE EMPEROR PROTECTS!
Ik wacht wel tot gta6 uit komt, als er dan nog geen xbox te vinden is dan maar over naar de ps5._Dune_ schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 18:27:
[...]
Ik denk dat de series X niet meer beschikbaar komt op de .nl site van XBOX. Daar is deze volgens mij al een jaar niet meer beschikbaar. Ik zou het bijvoorbeeld via Duitsland proberen. 2 jaar garantie geldt voor heel europa, Nederland gaat daarin verder, met verwachte levensduur, wat je soms moet afdwingen.
Gister of eergister kon je via de NL-MS site nog een series X bestellen._Dune_ schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 18:27:
[...]
Ik denk dat de series X niet meer beschikbaar komt op de .nl site van XBOX. Daar is deze volgens mij al een jaar niet meer beschikbaar. Ik zou het bijvoorbeeld via Duitsland proberen. 2 jaar garantie geldt voor heel europa, Nederland gaat daarin verder, met verwachte levensduur, wat je soms moet afdwingen.
Dus ik denk dat hij wel weer beschikbaar komt.
Een beter antwoord dan je eerdere!justifire schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 20:24:
[...]
Wat is dit nou weer voor woke geneuzel ?
Hakken en zagen, ask questions later.
THE EMPEROR PROTECTS!
Speel de campaign aub. En Hou je aub aan de moeilijkheidsgraad! En veerder space marine go!
Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties
/f/image/5cw7n3Rb4JdfL3CEZ8npv87i.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O77Ns4ZrhtbTONAZsM7gkMac.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/we66HxQjxSI1FQxvRE0Eeph9.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/1lmvJ7ymj563g8pZiphEeeiw.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Lsw2yIOh9qPUgkt8UsUu1dyg.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/t0CdeoK7X82qcmmR5slaZZgY.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/6VAdMYrJgn2mF4SoqrrM8mpz.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/OC3cTlFIOOqdj7oPNDmw1aGD.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/JDi203XKnDcMOkPQbOiRJ5yT.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/VDMbx1DqgVvw3SgTjrx41OiP.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BMHDc5QkMApbzncVPJnnnSWo.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/FS9POmrOXewXWw8aHZCSxyCR.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/kKdto8WxiWXwaLnN3DcrzPr0.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZFmb2NLYdG7oKwXkdJIs6lKY.jpg?f=fotoalbum_large)