Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
ilm schreef op maandag 24 november 2025 @ 01:05:
Na de Gamesir g7 pro Wuchang editie, komt er nu een Zenless Zone Zero editie, ook draadloos voor xbox. Geen idee omtrent de naamgeving, maar voor de mensen die de kleuren van Wuchang niets vonden is dit mss iets.
https://gamesir.com/nl/co...products/gamesir-g7prozzz
Hebben ze de prijs nou omhoog gegooid ?

Nog steeds geen releasedatum / prijs voor de Asus ROG Raikiri II :|

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:58

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op zondag 23 november 2025 @ 12:36:
En de games voor deze week:

YouTube: Project Motor Racing | Career Mode Trailer

Project motor racing ziet er wel interessant uit. Als die goed ontvangen wordt misschien een goede reden om mijn stuurtje weer eens aan te sluiten.
Erg benieuwd naar de reviews. Game heeft hoop potentie, maar de persoon er achter (Ian Bell) heeft wel vaker meer beloofd dan wat er waargemaakt word. Maar als de reviews beetje positief zijn gaat deze er denk ik wel komen. Wel weer tijd voor een goeie circuit racer.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:05

ilm

justifire schreef op maandag 24 november 2025 @ 07:38:
[...]

Hebben ze de prijs nou omhoog gegooid ?

Is idd duurder geworden :(

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

ilm schreef op maandag 24 november 2025 @ 01:05:
Na de Gamesir g7 pro Wuchang editie, komt er nu een Zenless Zone Zero editie, ook draadloos voor xbox. Geen idee omtrent de naamgeving, maar voor de mensen die de kleuren van Wuchang niets vonden is dit mss iets.
https://gamesir.com/nl/co...products/gamesir-g7prozzz
Deze heb ik al een tijdje op mijn radar staan. Zou in december gelaunched worden (en vindt de kleuren van Wuchang inderdaad niet zo, speel die game niet. De ZZZ editie ziet er inderdaad mooier uit imo).

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:46
G_Dragon schreef op zondag 23 november 2025 @ 19:51:
Mijn bonus vader heeft Mindseye gekocht, waardoor ik hem ook kan spelen. Ben heel benieuwd hoe het speelt na alle updates, want het lijkt me oprecht nog steeds een erg intressant spel.
Laat maar weten, ben ook benieuwd. Voor 15 euro wil ik hem nog wel een keer proberen, als het de moeite waard is.
Eindelijk vervanging voor mijn Xbox sneakers van vier jaar terug :+ Xbox and Adidas Unveil Third and Final Sneaker in 20th Anniversary Collaboration - Xbox Wire https://share.google/ddShJkFRhWbEnex9a

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:05
justifire schreef op maandag 24 november 2025 @ 07:38:
[...]

Best Buy in de VS heeft een release date van 14/12 staan. Ik denk dat de EU vrij snel daarna volgt.

Ik wacht er ook al een tijdje op. Jammer dat je ook nergens een pre-order kan plaatsen.
Silversin schreef op woensdag 26 november 2025 @ 13:15:
[...]

Best Buy in de VS heeft een release date van 14/12 staan. Ik denk dat de EU vrij snel daarna volgt.

Ik wacht er ook al een tijdje op. Jammer dat je ook nergens een pre-order kan plaatsen.
Ik volg het al sinds de aankondiging in Augustus.
Best Buy had hem eerst op release 21-11 staan en nu weer verschoven, is dus gewoon een place holder }:|
Echt vaag van ASUS, nergens een releasewindow of prijs vanaf hun kant.
https://rog.asus.com/cont...xbox-wireless-controller/

edit: Kom dus net dit tegen :

[ Voor 19% gewijzigd door justifire op 26-11-2025 15:27 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Ik weet geeneens of de disc drive van mijn Series X wel werkt, maar kwam bij toeval deze aanbieding tegen : https://www.bol.com/nl/nl...series-x/9300000232243813

Dat scheelt €46,- met de microsoft store, kon ik niet laten schieten! :9

Heeft er nog iemand tips voor games zoals Dredge en Dave the Diver? :) Helaas is Dave ook weer klaar met duiken :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Yes, had hem al gepost in het Dying Light: The Beast topic waar het muisstil is. Volgens mij word het spel amper gespeeld... Snap het ook wel vanwege de hoge prijzen, ik wacht zelf namelijk ook nog dat hij onder de €40 komt.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01:49
uchiha tijntje schreef op donderdag 27 november 2025 @ 18:27:
Heeft er nog iemand tips voor games zoals Dredge en Dave the Diver? :) Helaas is Dave ook weer klaar met duiken :P
Als je Jimbo's game leuk vond, kan ik Balatro van harte aanbevelen!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01:49
justifire schreef op donderdag 27 november 2025 @ 21:24:
[...]

En als je Balatro leuk vindt is Clover Pit de volgende stap.
Ik vond balatro best leuk maar eigenlijk teveel RNG. Volgens mij is CloverPit uitsluitend RNG. :)

De grap hier is dat (spoiler voor Dave the diver)
spoiler:
Balatro in Dave the Diver zit als mini game

[ Voor 15% gewijzigd door Exactor it op 27-11-2025 22:21 ]

RNG games zijn niet mijn ding :) Heb vaak niet de skills in die games om de RNG goden te omzeilen. Doe mij maar pure skill based games.

Verder hier iemand ook the Berlin Apartment gekocht? Ga hem dit weekend verder spelen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Pagina: 1 ... 112 113 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties