Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i7dl66bzonbiX-mlgFvb1L7SB2E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l2KxEded3wldgkUJBohD3dAp.jpg?f=fotoalbum_large

En dat was Dying Light: The Beast :)
Waan-zin-nig wat een vet spel!
Techland heeft echt een mooie game neergezet, in principe Dying Light 1 met mooiere graphics en uitgebreide skills.
Als je van zombie games houdt of plezier hebt beleefd aan Dying Light 1 is dit een must play.
Ook eindelijk weer eens een game waar de achievements daadwerkelijk iets toevoegen aan het verhaal.
Nog wat kiekjes van mijn avontuur:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S4RpVlx9EnUeXflyO5lY7iID8jQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/U4Ist7KX2T4WT94rYTVxDxnG.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nd_gqm1sBZEnbFIaC8fwV5iU_DQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LSP0DGYmMz98C2Ldd8fr5ti8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kEjTXgnwJpTpx73QLeXO_TStCkY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/x45k7TZAd1Rz1srLVYVW5BqP.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-zqdOsjhTv7bpe2D_G3WYLffUds=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lHgXt3N8eO5pdNiPsp092zXv.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5vhXMF6TsVfwBEp_5p6gBdWiXrA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mbPJIjhEMiTfBbF6nkq60NAx.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u4G0flCgtlSHv2Ji71gypQJvlXo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VhNc5JM8TgTdYM1VrAS58OcI.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qk29ZisFKYIOoCanAnSW-W-wMdc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ywnWKraFRSSNyC0kegZYNFC9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FSFjcuLuEKAysXECyt5jFhB8mMQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1ZROgRhezPlIC2vIrO0b9Bzb.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P-i7HY92WfAYCfoulsg8IRtHOKU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/flgBmJvfUfrlxgH25ZocExQZ.png?f=fotoalbum_large

En nu door met Ninja Gaiden 4 🥷🏻

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

En de games van deze week:

https://www.trueachieveme...box-games-november-3-2025

Heb wel interesse in een paar games.. 1000xresist, Boxes lost fragment, Egging on, en Syberia remastered…

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Nee joh, S. T. A. L. K. E. R. 2 verlaat binnenkort de GamePass? -O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/APGGVtxgPLTaYMMQFQBIHIHAbec=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bh7owmYq6Xu1uwkGblq5yiqg.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:14
justifire schreef op zondag 2 november 2025 @ 22:17:
[...]

Mag wel na een jaar toch ? :+
Mooi gelijk op met de PS5 release.
Is het nu een leuke game geworden?
giantgiantus schreef op zondag 2 november 2025 @ 22:38:
[...]

Is het nu een leuke game geworden?
Dat vond ik het vanaf dag 1 al, heb hem toen echt heel veel gespeeld en uiteindelijk ook uitgespeeld. Wat vond je er niet leuk aan?

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 02-11-2025 23:13 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:12

R.G

R.G schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 18:01:
[...]

Oke het blijft doorgaan...
Zit nu op 7x 107,99
Update:

Pas op met ubisoft.
Het platform is niet professional en support is walgelijk
Gaf ze een kans, nette redelijk zakelijk email gedaan met een verwachte oplossing.

Ze hebben het totaal genegeerd en herhalendat ze een pc ubisoft connect log file Willen terwijl dit op Xbox is.

Ik denk moet Xbox benaderen.

Wat een waardeloos bedrijf is ubisoft geworden zeg.

Het heeft enorme tijd gekost.

De games die ik nu heb Hou ik maar vanaf nu haal ik 0,0 games van ze, alleen gratis claimen..

Het is onmogelijk voor mij om je betaal gegevens weg te halen. Zij geven geen antwoord.

• R.G

R.G

Gelukkig heeft Xbox ultimate veel ubisoft games en ik hoop dat ac zich losttrkt van ubisoft en of dat de games in Xbox gamepass komen Dan speel ik ze zo.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09:24
R.G schreef op maandag 3 november 2025 @ 01:33:
[...]

Update:

Pas op met ubisoft.
Het platform is niet professional en support is walgelijk
Gaf ze een kans, nette redelijk zakelijk email gedaan met een verwachte oplossing.

Ze hebben het totaal genegeerd en herhalendat ze een pc ubisoft connect log file Willen terwijl dit op Xbox is.

Ik denk moet Xbox benaderen.

Wat een waardeloos bedrijf is ubisoft geworden zeg.

Het heeft enorme tijd gekost.

De games die ik nu heb Hou ik maar vanaf nu haal ik 0,0 games van ze, alleen gratis claimen..

Het is onmogelijk voor mij om je betaal gegevens weg te halen. Zij geven geen antwoord.
Heb je het advies om contact op te nemen met xbox support al gevolgd?

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-11 20:39
justifire schreef op zondag 2 november 2025 @ 15:36:
[Afbeelding]

En dat was Dying Light: The Beast :)
Waan-zin-nig wat een vet spel!
Techland heeft echt een mooie game neergezet, in principe Dying Light 1 met mooiere graphics en uitgebreide skills.
Als je van zombie games houdt of plezier hebt beleefd aan Dying Light 1 is dit een must play.
Ook eindelijk weer eens een game waar de achievements daadwerkelijk iets toevoegen aan het verhaal.
Nog wat kiekjes van mijn avontuur:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

En nu door met Ninja Gaiden 4 🥷🏻
En ook beter dan deel2? Die viel mij wat tegen tov deel 1

PSN ID Binloading_nl

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:26
G_Dragon schreef op zondag 2 november 2025 @ 21:19:

[Afbeelding]
Tja, dat is wel altijd een nadeel van zulke diensten. Toch maar beter om ze vrij snel te proberen na toevoeging, wat best lastig is gezien de vele games die ik speel en nog wil spelen. Een game van minimaal 36 uur in 11 dagen uitspelen is mij iets te veel van het goede momenteel, dan geniet je er niet echt van maar is het meer doorrammen door het einde (archievements geef ik niks om).

Ook leuk om van te voren te checken waar ze precies staan.. heb laatst nog eens non-stop doorgehaald om een PS5 game uit te spelen, die na afronding blijkbaar gewoon bij Xbox Game Pass stond.. helaas geen crossplay functie dus kon mijn save game niet meenemen maar was dus ook niet nodig geweest en achteraf ook niet om zo te haasten haha..

Als je speelt om plezier te hebben kan je simpelweg niet alles spelen en voltooien.. bij veel live service games mis je na 1 dag niet inloggen/spelen al een hoop dus dat is ook bijna niet meer bij te houden naast alle reguliere games.

Heb zelf nu 1 dag van skate f2p gemist sinds release en eigenlijk geef ik niks om al die te verdienen cosmetics en voltooien missies, dus dat ga ik voorlopig ook niet meer zo snel spelen denk ik. Scheelt weer ;)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:10

[Afbeelding]
Dit is weer voor de 15e neem ik aan? Die Blacksmith master is pas 5 maanden geleden in early acces gereleased en dus op GP. Ik heb op zichzelf geen probleem met een Early acces (game preview?) game in GP, maar laat hem dan iig staan inclusief een paar maanden in 1.0 release. Nu maken ze ons meer een beta tester dan dat het een toevoeging aan de GP library is, want er mist nog heel veel content en features.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Het aantal uren wat ik in Vampire Survivors heb zitten is ook een veelvoud van wat gezond is eigenlijk. Je pakt daar toch snel op terug om nog even een run te doen. Om vervolgens twee uur verder te zijn.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wom schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:25:
Het aantal uren wat ik in Vampire Survivors heb zitten is ook een veelvoud van wat gezond is eigenlijk. Je pakt daar toch snel op terug om nog even een run te doen. Om vervolgens twee uur verder te zijn.
Begin dan niet aan Ball Pit
https://www.xbox.com/nl-N...e/ball-x-pit/9MWXF3SRD7QN
Dit voelts als een drugsdealer die je een gratis sample geeft, om je vervolgens als klant binnen te halen :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• HijDieAllesWeet
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 06-11 11:53
G_Dragon schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 13:58:
PowerWash Simulator 2 is echt heel leuk, vind de thuisbasis een leuke toevoeging! Wel hebben ze het spel in mijn ogen makkelijker gemaakt dan het eerste deel, wat ik hiermee bedoel is dat je oneindig zeep kan gebruiken en niet meer voor verschillende oppervlakken zeep hebt. Vind dat persoonlijk wel een minpunt, want het is immers een simulator.

Ik ben na 3 of 4 dagen spelen een beetje afgeleid geraakt omdat ik via de Game Pass het spel Supermarket Simulator heb ontdekt, iemand dit hier toevallig ook al gespeeld? :p Is namelijk best wel een verslavend spel :D
Ik had laatst al een flash spelletje zitten spelen wat er echt verdacht veel op lijkt. https://www.crazygames.co...et-simulator-cashier-game Ik weet alleen niet wie wie nageaapt heeft.

Ik heb het heel even geprobeerd op de xbox maar vond het wel erg duidelijk dat het met keyboard / muis in gedachte gemaakt is. De besturing met de controller is wat onhandig. Het lijkt mij wel leuk als je personeel aan kan gaan nemen. Maar het is best een lange grind voordat dat kan ziet het eruit.

Edit: ik heb inmiddels ontdekt dat je het met gamepass ook op de pc mag installeren. Vanmiddag even kijken of het met muis / tobo beter bevalt.

[ Voor 5% gewijzigd door HijDieAllesWeet op 03-11-2025 12:59 ]

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-11 23:24

[Afbeelding]
Ik heb de game ook met heel veel plezier uitgespeeld en dacht eerlijke gezegd dat er nog DLC voor uit zou komen. Nouja in het ergste geval koop ik hem een keer. De sfeer is inderdaad geweldig!

• R.G

R.G

Exactor it schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:16:
[...]

Heb je het advies om contact op te nemen met xbox support al gevolgd?
Yes zij wijzen naar ubisoft dit is buiten Xbox Om.
Ik zie ook geen transaction bij Xbox order history.

Oh eauw hoor net van Kameraad dat psn geen premium heeft net Ubisoft alleen classics..

Wat raar is Ubisoft toch is dat een deal met Xbox only en pc?

[ Voor 20% gewijzigd door R.G op 03-11-2025 15:39 ]

• Exactor it
R.G schreef op maandag 3 november 2025 @ 15:34:
[...]

Yes zij wijzen naar ubisoft dit is buiten Xbox Om.
Ik zie ook geen transaction bij Xbox order history.

Oh eauw hoor net van Kameraad dat psn geen premium heeft net Ubisoft alleen classics..

Wat raar is Ubisoft toch is dat een deal met Xbox only en pc?
Je zei dat je Ubisoft+ hebt gehaald via een deal op de Xbox store. Je betaling loopt dan via Xbox.
steefje schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:18:
[...]

En ook beter dan deel2? Die viel mij wat tegen tov deel 1
Deel 2 niet gespeeld door de slechte reviews en ik het veels te “kleurrijk” vind voor een zombie game.
Deel 1 vond ik destijds te gek dus zodra ik hoorde dat ze met The Beast terug gingen naar hun roots was de pre-order snel geplaatst :)
En daar heb ik geen spijt van gehad!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Deezers schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:41:
[...]

Tja, dat is wel altijd een nadeel van zulke diensten. Toch maar beter om ze vrij snel te proberen na toevoeging, wat best lastig is gezien de vele games die ik speel en nog wil spelen. Een game van minimaal 36 uur in 11 dagen uitspelen is mij iets te veel van het goede momenteel, dan geniet je er niet echt van maar is het meer doorrammen door het einde (archievements geef ik niks om).

Ook leuk om van te voren te checken waar ze precies staan.. heb laatst nog eens non-stop doorgehaald om een PS5 game uit te spelen, die na afronding blijkbaar gewoon bij Xbox Game Pass stond.. helaas geen crossplay functie dus kon mijn save game niet meenemen maar was dus ook niet nodig geweest en achteraf ook niet om zo te haasten haha..

Als je speelt om plezier te hebben kan je simpelweg niet alles spelen en voltooien.. bij veel live service games mis je na 1 dag niet inloggen/spelen al een hoop dus dat is ook bijna niet meer bij te houden naast alle reguliere games.

Heb zelf nu 1 dag van skate f2p gemist sinds release en eigenlijk geef ik niks om al die te verdienen cosmetics en voltooien missies, dus dat ga ik voorlopig ook niet meer zo snel spelen denk ik. Scheelt weer ;)
Er is toch wel een klein verschil tussen “vrij snel proberen na toevoeging” of “na een jaar nog niet gespeeld hebben” :+
Om hem na een jaar zonder enige interesse nog snel even te rushen om hem binnen 11 dagen uit te spelen is inderdaad ronduit belachelijk 8)7

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09:06
Ik ook! Maar moet eerst the Outer Worlds uitspelen.

• Timothy3000
Krijg 1000x resist niet aan de praat. Hoofdmenu is unresponsive.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Sniper Elite 5 is al toch op GP geweest?

Elect a clown, expect a circus.

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:41
Slasher schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 21:44:
[...]

Zeker, heb hem gespeeld op GP, viel ook behoorlijk tegen kan ik mij herinneren.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JimmyNL schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:03:
[...]

Heb me er wel mee vermaakt. Maar misschien komt het door de herindeling van de abonnementen

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

JimmyNL schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 22:03:
[...]

Het was "gratis" dus een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Elect a clown, expect a circus.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Slasher schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 21:44:
[...]

Dit is Sniper Elite Resistance, is volgens mij uitgekomen na deel 5.

• Exactor it
kevlar01 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 10:20:
[...]

Dit is Sniper Elite Resistance, is volgens mij uitgekomen na deel 5.
Is ook. Maar punt blijft. Resistance zit al in Ultimate. Hij komt nu ook in Premium. Is een verwarrend plaatje.

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Exactor it schreef op woensdag 5 november 2025 @ 10:24:
[...]

Is ook. Maar punt blijft. Resistance zit al in Ultimate. Hij komt nu ook in Premium. Is een verwarrend plaatje.
Ah zo, ja mee eens. Wellicht kunnen ze die tiers beter groeperen in aparte 'slides' i.p.v. door elkaar te zetten met de kleine tekst eronder.

• Exactor it
kevlar01 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 10:25:
[...]

Ah zo, ja mee eens. Wellicht kunnen ze die tiers beter groeperen in aparte 'slides' i.p.v. door elkaar te zetten met de kleine tekst eronder.
Dat zou duidelijker zijn maar dit werkt marketingtechnisch vast beter. :)

Wat al helemaal awesome is, is dat Lara Croft Guardian of light al in 2019 in games with gold zat: https://www.trueachieveme...revealed-for-january-2019

[ Voor 21% gewijzigd door Exactor it op 05-11-2025 10:33 ]

• Timothy3000
Timothy3000 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 20:55:
Krijg 1000x resist niet aan de praat. Hoofdmenu is unresponsive.
Niemand?
Ik ben er nog niet aan toegekomen. Maar ik zal het even proberen. :)

——

Het werkt gewoon bij mij. Kan door het hoofdmenu scrollen en ook een nieuwe game beginnen.

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-11-2025 17:54 ]

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:30
Even uninstall en opnieuw installeren?

• Timothy3000
EdwardK123 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 18:34:
[...]

Even uninstall en opnieuw installeren?
Werkt ook niet. Super raar haha.

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Voor de liefhebbers, Kingdome Come Deliverance II is geshadowdropped op Gamepass vannacht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EbglT4s1PtMEIKI_BrjplW-Ol0o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kg6M1yln6U7QFw1GzWU3WPcL.png?f=fotoalbum_large

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:26
kevlar01 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 10:26:
Voor de liefhebbers, Kingdome Come Deliverance II is geshadowdropped op Gamepass vannacht:

[Afbeelding]
Dit staat verkeerd. Het is vrij te spelen tijdens de Freeplaydays vanaf nu tot maandag. 54 uur playtime, dus veel succes ;)

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Deezers schreef op donderdag 6 november 2025 @ 10:36:
[...]

Dit staat verkeerd. Het is vrij te spelen tijdens de Freeplaydays vanaf nu tot maandag. 54 uur playtime, dus veel succes ;)
Oh shit, dat is jammer.. maar ja met 54 uur kom je inderdaad wel een heel eind :)

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:38
Haha geinig, deze staat er nog niet op.
Weet je hoelaat deze online komt?
Anders ga ik hem vanavond even proberen :)
RvD86 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 14:39:
[...]

Haha geinig, deze staat er nog niet op.
Weet je hoelaat deze online komt?
Anders ga ik hem vanavond even proberen :)
Meestal tussen 5 en 8. :)

——-

Mijn hemel dat is een pittig spel :)

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-11-2025 20:45 ]

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:23
Er zijn wel wat filmpjes https://www.google.com/se...biw=2048&bih=983&dpr=1.25

Bijv deze van Marvel Entertainment zelf (maart 2024)
YouTube: Marvel 1943: Rise of Hydra | Story Trailer

Maar ik kijk zowat alles van Marvel, maar had hier verder ook nog nooit van gehoord.

[ Voor 6% gewijzigd door sewer op 07-11-2025 10:09 ]

uchiha tijntje schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:36:
[...]

Is daar eigenlijk al wat gameplay van getoond? Want hij stond überhaupt niet op mijn netvlies.
Niet dat ik zo snel weet, was het spel eerlijk gezegd ook alweer vergeten :p

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-11 13:24
justifire schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 13:02:
Fatal Fury: City of the Wolves - Special Edition in de aanbieding voor nog geen 24 euro!
Daarvoor kon ik hem niet laten liggen, misschien ook wat voor jou @Sagat ?
https://www.xbox.com/game...edition/9N7CP09C03WR/0010
Is dat een soort van Mortal Kombat?

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:31

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 13:02:
Fatal Fury: City of the Wolves - Special Edition in de aanbieding voor nog geen 24 euro!
Daarvoor kon ik hem niet laten liggen, misschien ook wat voor jou @Sagat ?
https://www.xbox.com/game...edition/9N7CP09C03WR/0010
Ja en nee. Prijs is zeer netjes maar speel nog maar zeer mondjesmaat fighters. Hoop (desondanks) dat de sf6 dlc nog eens wat goedkoper word. 30 piek (laatste korting, normaal 50! 8)7 voor 4 characters en wat alt costuuns blijft debiel…

10 second ninja DONE

• R.G

R.G

wat heb je zelf al geprobeerd of gevonden? We zijn geen afhaalchinees voor antwoorden

[ Voor 72% gewijzigd door BM op 07-11-2025 21:33 ]

• Exactor it
Gamepass is echt duur man. Ik heb net Powerwash Simulator 2 uitgespeeld en nu wil ik of:
-de dlc van deel 1
-een hogedrukreiniger

Tweede optie is nuttiger voor de tuin in het voorjaar maar het eerste is nuttiger voor nu. (beide opties zijn te duur voor wat ze zijn uiteraard)

[ Voor 10% gewijzigd door Exactor it op 07-11-2025 23:31 ]

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-11 11:31
Someday a release will come
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nDf9mvDFnhIqfwYOJ-H9ufGx-do=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o8pfsuVrklptpgBWCDd6Iqao.jpg?f=fotoalbum_large

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 15:37
Exactor it schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 23:30:
Gamepass is echt duur man. Ik heb net Powerwash Simulator 2 uitgespeeld en nu wil ik of:
-de dlc van deel 1
-een hogedrukreiniger

Tweede optie is nuttiger voor de tuin in het voorjaar maar het eerste is nuttiger voor nu. (beide opties zijn te duur voor wat ze zijn uiteraard)
Wacht maar tot je Car Mechanic Simulator hebt gespeeld, dat gaat je pas geld kosten 😉
Exactor it schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 23:30:
-de dlc van deel 1
-een hogedrukreiniger

Wow nu al? Heb je alle levels 100% schoongemaakt? :P

• Exactor it
G_Dragon schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 11:19:
[...]

Wow nu al? Heb je alle levels 100% schoongemaakt? :P
Zeker! En alle katten geaaid. Er is een mod hier die hem eerder op 100% had. :)
Exactor it schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 12:13:
[...]

Zeker! En alle katten geaaid. Er is een mod hier die hem eerder op 100% had. :)
Netjes, jullie gaan er snel doorheen haha! :D

• Exactor it
G_Dragon schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 12:14:
[...]

Netjes, jullie gaan er snel doorheen haha! :D
Baal ik van. Ik heb genoten van podcastjes luisteren tijdens het poetsen als ik te moe was voor echte spellen.

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:30
Hier heb ik echt zin in.
Heb Silent Hill 2 op de Playstation 5 gespeeld, vond het een hele mooie remake, heb me er goed mee vermaakt.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

En de games van deze week:

https://www.trueachieveme...ox-games-november-10-2025

Verbaas me dat CoD deze week komt. Heb er echt helemaal niets van meegekregen. Als de SP leuk is ga ik die wel proberen. Maar begreep dat die ook volledig in coop te spelen is. Benieuwd hoe dat dan in je eentje speelt.

Verder ga ik voor Winter Burrow en misschien Rue Valley. Van die laatste had ik nog niet gehoord.
Verder nog bezig met The Outer Worlds 2. Dat gaat langzaam maar gestaag :). Dat Egging On spel is een game voor de hele lange termijn… zeg niet heel vaak dat een game te moeilijk is, maar Egging On ga ik niet op 1.000 GS zetten. Dat is me al wel snel duidelijk geworden :)

[ Voor 38% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-11-2025 10:31 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:31

On_E

Housemusic

Ik ga Anno 117 halen als de reviews vandaag goed zijn. CoD via GamePass, zeker ook even de campaign meepakken en MP als ik geen zin heb in Battlefield of Arc Raiders.

Kom de winter wel door, echt veel toffe games dit jaar.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Bedankt voor de tip, heb hem gekocht :*)
Mijn Madcatz Killer Instinct Tournament Edition 2 Fightstick wordt niet ondersteund door Fatal Fury City of the Wolves, dus een goed excuus om eens een hitbox te proberen :)
Echt een mooi stukje hardware voor een belachelijk scherpe prijs!
Hij is zwaar en ligt daardoor stabiel op schoot.
Zowel draadloos als bedraad te gebruiken, ideaal!
Veel knoppen die allemaal aan te passen zijn.
Verschillende RGB toepassingen onder de knoppen (staat hier uit want heb liever 40 uur speeltijd per lading dan 10 uur en ik kijk toch niet naar mijn handen tijdens het spelen, maar leuk dat her er op zit)
Alles te regelen dmv knoppen op de controller of dmv de 8BitDo Ultimate Software app op de Xbox.
Ook tof dat de xbox deze “fightstick” herkent als een normale controller zodat ik hem ook kan gebruiken in bijv. platformers als Shinobi of games als Streets of Rage. Heb er zelfs even Diablo IV mee gespeeld :P
Het is echter wel even een enorme mindfuck dat ⬆️ nu onder mijn linkerduim zit 🤯
Zal wel een aantal maanden duren voor dat enigzins is ingesleten na een leven lang met stick gespeeld te hebben.
Maar goed, inputs zijn precies en snel en dat is geweldig.
Dikke aanrader voor wie eens een hitbox wil proberen! d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UJnbHwykpL2fNPcdxsd8Ha9Zavs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ByuhloowsG82nrPaND9934xj.jpg?f=fotoalbum_large

• Exactor it
justifire schreef op maandag 10 november 2025 @ 16:59:
[...]

Bedankt voor de tip, heb hem gekocht :*)
Mijn Madcatz Killer Instinct Tournament Edition 2 Fightstick wordt niet ondersteund door Fatal Fury City of the Wolves, dus een goed excuus om eens een hitbox te proberen :)
Echt een mooi stukje hardware voor een belachelijk scherpe prijs!
Hij is zwaar en ligt daardoor stabiel op schoot.
Zowel draadloos als bedraad te gebruiken, ideaal!
Veel knoppen die allemaal aan te passen zijn.
Verschillende RGB toepassingen onder de knoppen (staat hier uit want heb liever 40 uur speeltijd per lading dan 10 uur en ik kijk toch niet naar mijn handen tijdens het spelen, maar leuk dat her er op zit)
Alles te regelen dmv knoppen op de controller of dmv de 8BitDo Ultimate Software app op de Xbox.
Ook tof dat de xbox deze “fightstick” herkent als een normale controller zodat ik hem ook kan gebruiken in bijv. platformers als Shinobi of games als Streets of Rage. Heb er zelfs even Diablo IV mee gespeeld :P
Het is echter wel even een enorme mindfuck dat ⬆️ nu onder mijn linkerduim zit 🤯
Zal wel een aantal maanden duren voor dat enigzins is ingesleten na een leven lang met stick gespeeld te hebben.
Maar goed, inputs zijn precies en snel en dat is geweldig.
Dikke aanrader voor wie eens een hitbox wil proberen! d:)b

[Afbeelding]
De grote vraag is of je er dark souls mee kunt uitspelen zonder wapen op level 1!
Exactor it schreef op maandag 10 november 2025 @ 17:26:
[...]

De grote vraag is of je er dark souls mee kunt uitspelen zonder wapen op level 1!
Geblinddoekt met de handen kruislings op de rug terwijl ik alle cijfers van pi achter de komma opnoem op de melodie van Für Elise ?
Appeltje eitje op dit ding!

• Exactor it
justifire schreef op maandag 10 november 2025 @ 18:26:
[...]

Geblinddoekt met de handen kruislings op de rug terwijl ik alle cijfers van pie achter de komma opnoem op de melodie van Für Elise ?
Appeltje eitje op dit ding!
Nog beter dan de Donkey Kong drumset dus? Fijn man! En leuk dat je terugkwam op de link na je aankoop. *;

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:23
uchiha tijntje schreef op zondag 9 november 2025 @ 10:27:
Dat Egging On spel is een game voor de hele lange termijn… zeg niet heel vaak dat een game te moeilijk is, maar Egging On ga ik niet op 1.000 GS zetten. Dat is me al wel snel duidelijk geworden :)
Ga er straks eens aan beginnen, er schijnt een retro-egg in het begin te zijn, waarmee het spel daarna wel te doen is ( ? ): https://www.reddit.com/r/...with_egging_on_here_is_a/

• Exactor it
Keeper zojuist uitgespeeld, is best een fijn spelletje!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Exactor it schreef op maandag 10 november 2025 @ 20:50:
Keeper zojuist uitgespeeld, is best een fijn spelletje!
Dat is die met die wandelende vuurtoren toch? Staat bij mij op de wachtlijst (ik speel niet met een abbo)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

sewer schreef op maandag 10 november 2025 @ 19:27:
[...]

Ga er straks eens aan beginnen, er schijnt een retro-egg in het begin te zijn, waarmee het spel daarna wel te doen is ( ? ): https://www.reddit.com/r/...with_egging_on_here_is_a/
Ja ik weet dat er speciale “eggs” zijn die het makkelijker maken, maar om de 1.000gs te halen mag je daar geen gebruik van maken en dien je een run zonder checkpoints in 1 uur te completen. Dat is voor mij echt een no-go terwijl ik behoorlijk van moeilijke en uitdagende games houd :)

Weet niet of er nog mensen uitkijken naar de nieuwe Call Of Duty, je hoort er echt weinig over. Wij zijn helaas bij de vorige al gestopt met spelen, maar voor de liefhebbers;

De pre-load is live op Xbox Series X|S en Playstation 5;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nbbetzw2KtlNWpXJKkAedj3d1tg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/keuIm7BqhxKQJBkj1gKjEBC4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 11-11-2025 01:05 ]

Pagina: 1 ... 110 111 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties