[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 135 Laatste
Acties:
  • 207.588 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-06 23:49
Huh speelde we vanavond :p

Laatste keer dat ik zo emotie had was Max 2021. Ik reageer zo anders op emoties dat als ik eens een goeie blijschap heb bij een goal mensen me ook echt aankijken bwhaha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-06 10:00
dglavimans schreef op zondag 17 maart 2024 @ 22:18:
Huh speelde we vanavond :p

Laatste keer dat ik zo emotie had was Max 2021. Ik reageer zo anders op emoties dat als ik eens een goeie blijschap heb bij een goal mensen me ook echt aankijken bwhaha
Je bent niet de enige met een mood hier! 8)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:29

ST10©DE

Dus.............

Jeroenvde89 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 22:16:
[...]

Hij kijkt geen eens naar de keeper, grapjas _O-
Nooit geweten dat je eerst naar je tegenstander moet kijken om volgens de regels een overtreding te kunnen maken? Waar staat dit in de reglementen?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:12
Espn wil een hetze tegen Kooij maar Twente wil daar niet aan meedoen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

carpebios schreef op zondag 17 maart 2024 @ 22:18:
[...]

Je bent niet de enige met een mood hier! 8)
Je mist een “o” :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
ST10©DE schreef op zondag 17 maart 2024 @ 22:17:
[...]

Waarom een grapje? Het is toch duidelijk te zien dat Boadu eerst tegen Benitez springt, en daarna pas de bal kopt? Wat zie jij anders? Of heb je geen argumenten?
Haha. Ja argumenten.. vooral eigen ogen.
Hij kijkt naar waar de bal komt springt om te koppen. Keeper is een slappe zak hooi die de bal ergens anders verwacht. Te laat reageert. Tegen de koppende speler aankomt, want te laat. Als hij eerder was. Had hij hem wel gevangen of gebokst. Bal valt in de goal. Rolt nog ff in de touwen voor dramatisch effect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
ST10©DE schreef op zondag 17 maart 2024 @ 22:19:
[...]

Nooit geweten dat je eerst naar je tegenstander moet kijken om volgens de regels een overtreding te kunnen maken? Waar staat dit in de reglementen?
Nja. Iets met intentie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-06 08:19
ST10©DE schreef op zondag 17 maart 2024 @ 22:19:
[...]

Hij is spits en hij springt omhoog, al kijkend naar de bal en kopt ‘m binnen. En ja, je raakt dan wel eens iemand aan. Ook een keeper kun je dan aanraken. Dat is wel wat anders dan omverbeuken. Bovendien moet die keeper gewoon harder inkomen en die bal wegboksen. Hij zet de eerste stap verkeerd en verliest daarom eigenlijk het duel van Boadu.

Duidelijk genoeg?

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Het afkeuren van die goal. Je kan hem afkeuren maar als die hem gewoon gegeven had dan hadden we er ook vrede mee gehad toch

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:44
PSV supporters proficiat

Kooij mee op de platte wagen door Eindhoven, wat een >]%%]%>\ debiel is dat

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Jeroenvde89 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 22:21:
[...]

Hij is spits en hij springt omhoog,
Hier gaat het al mis. Hij springt zijwaarts omhoog.

Ook onbedoeld kan je een overtreding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
sNielz123 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 22:22:
Het afkeuren van die goal. Je kan hem afkeuren maar als die hem gewoon gegeven had dan hadden we er ook vrede mee gehad toch
Nee eigenlijk niet. Best wel bepalend momentje eigenlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:02
JoteW schreef op zondag 17 maart 2024 @ 22:23:
PSV supporters proficiat

Kooij fluit het hele jaar als als een soort van natte spons, nu hebben jullie er meer last van dan wij vandaag denk ik, maar dit hadden veel mensen vooraf al voorspeld denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
ST10©DE schreef op zondag 17 maart 2024 @ 22:25:
[...]

Hier gaat het al mis. Hij springt zijwaarts omhoog.

Ook onbedoeld kan je een overtreding maken.
Ja en ik heb rechte bananen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Millie-ano schreef op zondag 17 maart 2024 @ 22:26:
[...]

Ja en ik heb rechte bananen.
Vraag een patent aan!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:55

OMX2000

By any means necessary...

Zelfs Bosz zet zijn vraagtekens bij afkeuren doelpunt van Boadu.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:36
JoteW schreef op zondag 17 maart 2024 @ 22:23:
PSV supporters proficiat

Kooij gaat helemaal met niemand mee op de platte kar. Die heeft ook vaak genoeg de andere kant op fouten gemaakt. Zet hem maar op een platte kar naar Oezbekistan.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
OMX2000 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 22:29:
Zelfs Bosz zet zijn vraagtekens bij afkeuren doelpunt van Boadu.
Haha mooie vent is het. Slikte nog net zijn glimlach weg, die had echt geen vraagtekens. Ja waarom ze niet met 0-1 achter stonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zingo
Millie-ano schreef op zondag 17 maart 2024 @ 22:31:
[...]

Haha mooie vent is het. Slikte nog net zijn glimlach weg, die had echt geen vraagtekens. Ja waarom ze niet met 0-1 achter stonden.
Hij vroeg zich ook af hoe we nog niet voor stonden op dat moment. Daar maakt hij zich ook meer zorgen om. Normaal zou die 0-1 tegen ook geen probleem moeten zijn, met het spel van PSV voor de winter had je nog wel twee ballen erin gelegd.

Maarja, gelukje dat Kooij zo'n topscheids is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Zingo schreef op zondag 17 maart 2024 @ 22:33:
[...]

Hij vroeg zich ook af hoe we nog niet voor stonden op dat moment. Daar maakt hij zich ook meer zorgen om. Normaal zou die 0-1 tegen ook geen probleem moeten zijn, met het spel van PSV voor de winter had je nog wel twee ballen erin gelegd.

Die poging van de Jong in de 4e minuut. Die had er inderdaad in moeten gaan!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Zingo schreef op zondag 17 maart 2024 @ 22:33:
[...]

Dat klopt ook..maar dat kwam door jezelf en niet door de scheids. Kijk PSV heeft op basis van spel verdiend gewonnen. Was slecht, maar soms ook zeker goede kansen.

Ik vind die selectieve verontwaardiging gewoon raar omdat het toevallig in "jullie" pulletje past en dan met droge ogen zeggen dat het beuken/duwen/overtreding is. Dat vind ik gek.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zingo
Millie-ano schreef op zondag 17 maart 2024 @ 22:36:
[...]

Dat klopt ook..maar dat kwam door jezelf en niet door de scheids. Kijk PSV heeft op basis van spel verdiend gewonnen. Was slecht, maar soms ook zeker goede kansen.

Ik vind die selectieve verontwaardiging gewoon raar omdat het toevallig in "jullie" pulletje past en dan met droge ogen zeggen dat het beuken/duwen/overtreding is. Dat vind ik gek.
Ik vind het eerlijk gezegd lastig te zeggen. Dit is zo'n typisch geval waar ze niet altijd even strak voor fluiten. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Daarom krijg je ook zulke uiteenlopende reacties. Sommige gaan helemaal door het lint omdat hij het afkeurt, en anderen hebben zoiets van "Gebeurd wel vaker zo, ons voordeel, dus maar door". Aard van het fan zijn van de club met het 'voordeel'.

Had ik me rot gevoeld als hij wel had geteld? Ja, dan had ik ook iets gezegd over wat er normaal zou gebeuren. Ben ik daarin dan niet objectief? Jup, want ik wil dat PSV wint en als dit bij een andere club gebeurd kan ik ook zomaar zeggen: "ja, hij had afgekeurd moeten worden". Maar dat is ook een beetje het rotte aann 50/50 gevallen, afhankelijk van je club reageer je anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
@ST10©DE Kijk je Studio Voetbal? Zo nee, eventjes terugkijken.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Jeroenvde89 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 22:50:
@ST10©DE Kijk je Studio Voetbal? Zo nee, eventjes terugkijken.
Ik zal morgenavond kijken als ik tijd heb.

Gaat het over een patent op rechte bananen? Mensen met verstand van de reglementen zitten daar niet vaak namelijk.

Morgen is het maandag, dan zit ik weer op kantoor. Eens kijken of ik dan een gifje kan maken van het moment voordat Boadu de bal raakt.

[ Voor 37% gewijzigd door ST10©DE op 17-03-2024 23:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
ST10©DE schreef op zondag 17 maart 2024 @ 23:14:
[...]

Ik zal morgenavond kijken als ik tijd heb.

Gaat het over een patent op rechte bananen?
Nou vooruit. Ik hap [dancingbananahyvessmilie] :+
Bij Studio Voetbal kregen ze het echter ook niet voor elkaar om iets wat recht is, krom te lullen

[ Voor 5% gewijzigd door Millie-ano op 17-03-2024 23:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Millie-ano schreef op zondag 17 maart 2024 @ 23:20:
[...]

Nou vooruit. Ik hap [dancingbananahyvessmilie] :+
Bij Studio Voetbal kregen ze het echter ook niet voor elkaar om iets wat recht is, krom te lullen
Binnen het 5 meter gebied heeft de keeper een beschermende status. Hij krijgt een vrije trap als hij in dit gebied wordt gehinderd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Ah..je hebt het spelregel boekje 1:1 gekopieerd zie ik. Zie dat gifje wel verschijnen. Boadu hindert de keeper niet. Omdat ze tegen elkaar aankomen is dat geen hinderen. Het is een duel hè, je mag elkaar aanraken.

@ST10©DE pagina 63 van de spelregels. Heb de vereenvoudigde KNVB spelregels voor je uitgekozen.

Definitie hinderen/blokkeren
Er is sprake van blokkeren, of een tegenstander in diens loop belemmeren, wanneer een speler zijn lichaam op een onreglementaire wijze gebruikt om te voorkomen dat een tegenstander bij de bal kan komen of deze kan spelen.

Een spits die naar een bal springt om te koppen is voor psv knip dus onreglementair ?

[ Voor 40% gewijzigd door Outerspace op 20-03-2024 14:21 . Reden: Offtopic ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Op basis van welke spelregel heeft een doelverdediger dan die bescherming?

De doelverdediger heeft al een inherent voordeel doordat hij zijn handen mag gebruiken, de tegenstander mag in beginsel de bal pogen te spelen. Dat lijkt ook hetgeen Boadu doet.

Ik ben niet rouwig dat het doelpunt afgekeurd is maar de onderbouwing met de spelregels zie ik niet direct.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:52

Agent47

I always close my contracts.

Boadu kopt die bal gewoon goed binnen. De bal moet daar altijd voor de keeper zijn. Die deed het nu slim door overdreven in dat net te vallen waardoor de “ overtreding” hard leek. Boadu is de grootste ook niet.

Als we dit blijven afkeuren kunnen ze de sport beter stoppen.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-06 11:03
Zit de samenvatting te kijken, maar wat een onzin dat die goal van Twente werd afgekeurd. Maar ja, keeper krijgt altijd voordeel in de 5 meter. En daarna alleen voor de keeper, die had ook moeten zitten. Zonde!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• carpebios
Jongens stop met die zinloze discussie. Had niet afgefloten moeten worden want gewoon zuiver doelpunt. Ben ik er rauwig om? Nee want ik ben een PSV-er. Oneerlijk? Ja zeker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:03
carpebios schreef op maandag 18 maart 2024 @ 07:53:
Jongens stop met die zinloze discussie. Had niet afgefloten moeten worden want gewoon zuiver doelpunt. Ben ik er rauwig om? Nee want ik ben een PSV-er. Oneerlijk? Ja zeker
Enige juiste antwoord.

PSV is gewoon goed weggekomen gisteren. Geluk van de kampioen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

En in dit topic kunnen wel elkaar wel misgunnen, maar einde van de rit staat PSV meer dan terecht bovenaan.
Ik heb voor het eerst in jaren echt zin in de promotie /degradatie strijdt.
Ik hoop voor de Eredivisie dat Groningen, Willem II en Ado erin komen.
Vitesse is en blijft een Eredivisie club vind ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:03
Agent47 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 08:59:
En in dit topic kunnen wel elkaar wel misgunnen, maar einde van de rit staat PSV meer dan terecht bovenaan.
Ik heb voor het eerst in jaren echt zin in de promotie /degradatie strijdt.
Ik hoop voor de Eredivisie dat Groningen, Willem II en Ado erin komen.
Vitesse is en blijft een Eredivisie club vind ik.
Meer omdat je aan ze gewend bent. Vitesse is al lange tijd een fraudebende.

Volendam en RKC zal niemand missen denk ik. Ik zou ook Grunn en Willem 2 wel weer terugwillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Overigens begrijp ik wel dat de scheids hem afkeurt vanuit zijn standpunt, de VAR had hem toch echt even naar het scherm moeten roepen omdat het van de achterkant t.o.v. waar de bal vandaan kwam veel beter te zien is dat er eigenlijk niks aan de hand is. Boadu gaat voor de bal en Benitez is te laat.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
LoneRanger schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:27:
Overigens begrijp ik wel dat de scheids hem afkeurt vanuit zijn standpunt, de VAR had hem toch echt even naar het scherm moeten roepen omdat het van de achterkant t.o.v. waar de bal vandaan kwam veel beter te zien is dat er eigenlijk niks aan de hand is. Boadu gaat voor de bal en Benitez is te laat.
Maar daar is de VAR dus niet voor, de VAR is er voor duidelijke fouten en als men er in mee kan gaan dat de scheidsrechter het bij het rechte eind heeft blijft de VAR effectief buiten beeld. Dat laat onverlet dat PSV goed wegkomt dat de scheidsrechter fluit want als de scheidsrechter het doelpunt had goedgekeurd had ik ook niet verwacht dat de VAR ingrijpt.

Dan kan je opteren dat de rol van de VAR anders moet zijn ( en daar zou ik in mee gaan ) maar dat maakt de huidige uitkomst niet anders. Als terugefloten partij voelt dat onterecht, voor de 'geholpen' partij voelt dat prettig edoch doe je daar nu weinig aan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:51
Gefeliciteerd Ajacieden!

Hopelijk is het seizoen snel voorbij, er lijkt maar geen eind te komen aan dit dramatische jaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JzsNs9e-MR76Dx2cQFKWxzlPF4I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/84JaRzyOEG6hPhhGXppQXVSr.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 16:21
Napo schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:32:
[...]
en als men er in mee kan gaan
Als je na het zien van alle beelden hierin mee kon gaan dan is de VAR net zo ongeschikt als Joey Kooij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
Gynnad schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:34:
Gefeliciteerd Ajacieden!

Hopelijk is het seizoen snel voorbij, er lijkt maar geen eind te komen aan dit dramatische jaar.

[Afbeelding]
Positief blijven, we hebben gisteren een clubrecord gezet wat we de rest van het seizoen nog zullen aanscherpen. History in the making! 8) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:02
Agent47 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 06:43:
Boadu kopt die bal gewoon goed binnen. De bal moet daar altijd voor de keeper zijn. Die deed het nu slim door overdreven in dat net te vallen waardoor de “ overtreding” hard leek. Boadu is de grootste ook niet.
Weer het onbewuste thuisvoordeel zo lijkt het. Ik zie dat meer.
Krijgt de indruk dat een arbitrage menselijke trekjes vertoont en onbewust gevoelig zijn voor dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
NAC en Roda vind ik ook Eredivisie clubs. Liever dan een Excelsior of een PEC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
chim0 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:43:
NAC en Roda vind ik ook Eredivisie clubs. Liever dan een Excelsior of een PEC.
Wat maakt een eredivisieclub een eredivisieclub ( indien ze niet in de Eredivisie uitkomen )?

[ Voor 8% gewijzigd door Napo op 18-03-2024 09:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bslVY552h6OTa7lrdvZizo9NJn8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/SxRfEpIL8zreP2xm6gFco3W6.gif?f=user_large

Het is licht, maar volgens de regels kan je ervoor fluiten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chim0
Napo schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:44:
[...]

Wat maakt een eredivisieclub een eredivisieclub ( indien ze niet in de Eredivisie uitkomen )?
Qua alles. Qua geschiedenis, qua fans, qua stadion, qua sfeer, qua entourage. Jij vindt van niet? NAC was altijd een geweldige club met een geweldige aanhang en sfeer, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:21
chim0 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:49:
[...]

Qua alles. Qua geschiedenis, qua fans, qua stadion, qua sfeer, qua entourage. Jij vindt van niet? NAC was altijd een geweldige club met een geweldige aanhang en sfeer, toch?
In dat opzicht heb je best een punt. Maar goed, uiteindelijk is de eredivisie beter gebaad bij degelijke weerstand. Het gat tussen de +- top-4 in de rest is op dit moment best wel groot (ook al is de top-4 ook niet altijd even denderend de laatste weken). De nummer 7 van de eerste divisie, ik weet niet of die per definitie thuis hoort in de eredivisie omdat het een sfeervolle club is.

Van mij mag een goed-verzorgde echte grasmat ook wel erbij als factor. Geen grasmat, geen eredivisie. Simpel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• T-MOB
  • Laatst online: 22:21
LoneRanger schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:27:
Ik vind het vooral jammer dat er na de wedstrijd zo over doorgezeverd wordt - ook bij ESPN. Dan krijg je Pröpper voor de camera die er heel nuchter naar kijkt en dan zou die "koken vanbinnen". Ik ben voor Twente, dus hij had van mij best mogen tellen. Maar dit is typisch zo'm geval dat twee kanten op kan vallen. Als Kooi hem had goedgekeurd hadden ze bij ESPN ongetwijfeld gaan lopen zuigen dat het een overtreding was.

Qua moment baal ik er meer van dat Van Bergen zijn actie niet fatsoenlijk afrondt. En voor Bruns vind ik het ook vrij zuur. Jonge gast die 95 minuten lang een hele goede wedstrijd speelt en dan 1 duur foutje maakt. Dat is een harde leerschool.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
chim0 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:49:
[...]

Maar dan kan je een MVV ook terughalen naar de Eredivisie dankzij hun lange historie in de Eredivisie, en HFC met hun kampioenschappen. Wat is geweest is wellicht niet meer zo en uiteindelijk moet je de 18 best presterende clubs in de Eredivisie laten spelen. Een NAC met de achterban kan wel weer boven komen drijven, zie ook FC Groningen. Juist de nieuwe clubs die soms in de Eredivisie komen maken het wel mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-06 09:53

Stimulate14

⭐⭐⭐

Napo schreef op maandag 18 maart 2024 @ 10:12:
[...]

Maar dan kan je een MVV ook terughalen naar de Eredivisie dankzij hun lange historie in de Eredivisie, en HFC met hun kampioenschappen. Wat is geweest is wellicht niet meer zo en uiteindelijk moet je de 18 best presterende clubs in de Eredivisie laten spelen. Een NAC met de achterban kan wel weer boven komen drijven, zie ook FC Groningen. Juist de nieuwe clubs die soms in de Eredivisie komen maken het wel mooi
Vind ik ook. Anders moet je af van het degradatiesysteem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:18
ST10©DE schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:49:
[Afbeelding]

Volgens mij is dat niet zo. Ik kan nergens in de regels vinden dat de keeper in deze situatie een bepaalde bescherming geniet. De keeper moet gewoon als een vent inkomen in plaats van zich zo te laten wegzetten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Napo schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:44:
[...]

Achterban en stadion capaciteit. Excelsior zit met dat kleine stadion niet eens elke wedstrijd vol geloof ik. Maar sec gezien ben je een eredivisie club als je je jaar in jaar uit weet te handhaven. Dus ergens verdienen ze het wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
[Afbeelding]

Wat doet die rechterhand daar ?! Koppen met de rechterhand zwaaiend naar de keeper...je kan er idd voor fluiten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Nog twee keer winnen en PSV is verzekerd van de CL. Nog 5x winnen en het kampioenschap is binnen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[Afbeelding]

Wat mij betreft geen goal. Hij springt 'in' de keeper die oa daardoor niet goed voor de bal kan gaan.
Buiten de 5m geen probleem, erbinnen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op maandag 18 maart 2024 @ 10:12:
[...]

Nee, MVV met bier gooiende supporter moet zo snel mogelijk failliet.
Elke keer gedonder daar met die 'supporters'. Ga maar naar de Belgische competitie ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
RCBL schreef op maandag 18 maart 2024 @ 10:57:
[...]

Wat doet die rechterhand daar ?! Koppen met de rechterhand zwaaiend naar de keeper...je kan er idd voor fluiten
:F ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

toolkist schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:23:
Wat mij betreft geen goal. Hij springt 'in' de keeper die oa daardoor niet goed voor de bal kan gBuiten de 5m geen probleem, erbinnen wel.
Ja en nee, je ziet dat de speler echt voor de bal gaat, het is niet zo dat hij tegen de keeper aan springt om bij een bal te kunnen of de keeper probeert te hinderen, wat voor mij in beide gevallen een overtreding zou zijn. Ik vermoed zelfs dat hij de keeper niet eens gezien heeft. Ik zie het zelfs als slecht keeperswerk, normaliter zou een keeper ondanks de aanwezigheid van een speler prima bij de bal moeten kunnen komen. Ik vind het geen overtreding. Sowieso dubiesu hoe de scheidsrechter zijn beslissing maakt in deze, die had het over moeten laten aan de VAR. Nu gaat een VAR het nooit terugdraaien twerwijl de kans groot zou zijn geweest dat de VAR op basis van de beelden het doelpunt had goedgekeurd :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Han schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:04:
[...]
Sowieso dubiesu hoe de scheidsrechter zijn beslissing maakt in deze, die had het over moeten laten aan de VAR. Nu gaat een VAR het nooit terugdraaien twerwijl de kans groot zou zijn geweest dat de VAR op basis van de beelden het doelpunt had goedgekeurd :)
Mwa, ook niet. Een scheidsrechter moet in beginsel de wedstrijd leiden en dus ook beslissingen nemen op basis van zijn constateringen. Dat er een VAR is die overduidelijke fouten kan terugdraaien houdt niet in dat een scheidsrechter bij twijfel niets hoeft te doen.

óf je moet opteren dat de ingrijpmogelijkheden van de VAR aangepast worden, maar dat is een flinke verschuiving van de huidige implementatie. Iets waar ik wel voorstander vna zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:15

Sagat

Is pappa x2!

Harribo schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 10:22:
[...]

Ik moet het nog steeds zien hoe het gaat. Ook omdat iedereen van iedereen kan winnen.
Uit is Groningen soms toch wat minder.
Zeker ado uit met een lange kopsterke spits als Veerman, zal niet makkelijk worden.
Loodzwaar programma.

Maar ze zijn op de goede weg, er is hoop.
Dezelfde Veerman als van Heerenveen? Want ondanks dat die kerel rond de 2 meter zit scoorde die destijds amper met zijn kop :P
Als de trend van toen doorgezet heeft verwacht is dat zelf Paxiao Paixão met zin 1 meter 33 meer kopgoals heeft :+
(en ja, ik lees graag terug vanaf mijn laatste bookmark, en weinig got in het weekend dus sorry voor late reactie....)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Sagat schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:45:
[...]

Dezelfde Veerman als van Heerenveen? Want ondanks dat die kerel rond de 2 meter zit scoorde die destijds amper met zijn kop :P
Als de trend van toen doorgezet heeft verwacht is dat zelf Paxiao Paixão met zin 1 meter 33 meer kopgoals heeft :+
(en ja, ik lees graag terug vanaf mijn laatste bookmark, en weinig got in het weekend dus sorry voor late reactie....)
Heb je Seuntjes gezien tegen de verdediging van Groningen?
Koppen zijn ze niet sterk in achterin bij Groningen.
Hoop dat je gelijk hebt

Haha ja Paixao is grappig zoveel als die voor zijn lengte erin kopt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:25
Ik vraag me wel af wat er met die Medic aan de hand is bij Ajax. Ondertussen is zowat de helft van de verdedigers ziek, zwak of misselijk maar wordt onderhand Henderson in de verdediging gezet en Taylor op linksback (volgens de opstelling iig), Medic wordt structureel overgeslagen. Ik begrijp dat het geen wereldspeler is, maar je moet wel van heel goede huize komen wil je in de verdediging van dit Ajax uit de toon vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Millie-ano schreef op zondag 17 maart 2024 @ 23:39:
[...]

Een spits die naar een bal springt om te koppen is voor psv fanboys dus onreglementair ?
Dit lijkt mij in het doelgebied bij PSV niet de bedoeling nee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
toolkist schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:23:
[...]

Wat mij betreft geen goal. Hij springt 'in' de keeper die oa daardoor niet goed voor de bal kan gaan.
Buiten de 5m geen probleem, erbinnen wel.
Ik moet zeggen dat ik nu ik dit gifje zie het eigenlijk wel met je eens ben. Vooral die zwaaiende arm icm de duw is zeker wel hinderen van de keeper in het doelgebied.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:15

Sagat

Is pappa x2!

Zo (nu al O-) ) helemaal bijgelezen, helpt denk ik dat nl topic nu actief is.......

Maar, voor zover het al niet een feit was, is het echt klaar. Gefeliciteerd psv-ers. En ja kampioen worden is niet alleen mooi voetbal, soms moeten de potten hoe dan ook over de streep. Vond het leuk dat mijn cluppie vorig jaar kampioen was, maar ik ben echt de vele last minute goals niet vergeten :)

Dan Brobbey.....ik vind absoluut dat deze jongen een kans had moeten krijgen in oranje, jammer van de blessure, het lijkt me juist voor zijn mentale ontwikkeling ook goed. Dat is eigenlijk het enige wat ik bij hem minder vind, verder is hij snel, prima functionele techniek (hoewel af en toe wat aannames niet lekker gaan, maar ook weer niet opvallend veel imho) en belangrijkste hij scoort makkelijk.

Of hij dit kan doortrekken naar een hoger niveau is de vraag, maar de kans heeft hij zeker verdiend!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Waarom voetbal toch af en toe wel kut is. Sinds Heerenveen-Feyenoord weten we (nouja, ik dan) dat een speler die de bal aanraakt zonder controle, niet zorgt dat er een nieuwe situatie ontstaat. Dames Ajax spelen vanavond, waar ik netjes op de tribune zat. Een goal wordt buitenspel gegeven maar de VAR keurt hem goed. Op 1:35

De Chelsea speler loopt duidelijk buitenspel en krijgt uiteindelijk de bal van de Ajax spelers die overduidelijk geen controle hebben over de bal.

Het is met de VAR echt af en toe een spelletje kop/munt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 22:10:
Waarom voetbal toch af en toe wel kut is. Sinds Heerenveen-Feyenoord weten we (nouja, ik dan) dat een speler die de bal aanraakt zonder controle, niet zorgt dat er een nieuwe situatie ontstaat. Dames Ajax spelen vanavond, waar ik netjes op de tribune zat. Een goal wordt buitenspel gegeven maar de VAR keurt hem goed. Op 1:35

[YouTube: HIGHLIGHTS | Ajax vs. Chelsea (UEFA Women's Champions League 2023-24 Quarter-final First Leg)]

De Chelsea speler loopt duidelijk buitenspel en krijgt uiteindelijk de bal van de Ajax spelers die overduidelijk geen controle hebben over de bal.

Toen de pass van de Chelsea speelster kwam was het toch geen buitenspel? Waarom zou ze bij een slecht verwerkte flipperkastbal nog buitenspel staan ? Op 2.14/2.15 als je het filmpje pauzeert.

offtopic:
het vrouwenvoetbal kan zoveel beter worden als ze het speelveld kleiner zouden maken, wellicht zelfs de goals

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• T-MOB
Millie-ano schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 22:45:
[...]

Toen de pass van de Chelsea speelster kwam was het toch geen buitenspel? Waarom zou ze bij een slecht verwerkte flipperkastbal nog buitenspel staan ? Op 2.14/2.15 als je het filmpje pauzeert.

offtopic:
het vrouwenvoetbal kan zoveel beter worden als ze het speelveld kleiner zouden maken, wellicht zelfs de goals
Inderdaad, dit is een typisch voorbeeld waar de VAR juist wel nuttig is. Door die balcontacten van Ajax lijkt het alsof het kilometers buitenspel was. Maar als je het terugkijkt geen sprake van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
PWM schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 22:10:

[YouTube: HIGHLIGHTS | Ajax vs. Chelsea (UEFA Women's Champions League 2023-24 Quarter-final First Leg)]

Wait wut. Is er een VAR bij vrouwenvoetbal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
sNielz123 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 11:09:
[...]

Wait wut. Is er een VAR bij vrouwenvoetbal?
Kwartfinale Champions League

Buitenspel gerelateerd, IFAB heeft testen met deze nieuwe buitenspel definitie goedgekeurd. Ben benieuwd, je houdt dezelfde lijntjes trek discussie uiteindelijk. Maar een hele hoop mm buitenspel op een lijn haal je wel weg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/chdn7lfmLqOb6jalKXHGSXx1fcI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bsujDPT0Z0YPZHpHLz0ApMYq.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 59% gewijzigd door PolarBear op 20-03-2024 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:51
PolarBear schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 11:57:
[...]

Buitenspel gerelateerd, IFAB heeft testen met deze nieuwe buitenspel definitie goedgekeurd. Ben benieuwd, je houdt dezelfde lijntjes trek discussie uiteindelijk. Maar een hele hoop mm buitenspel op een lijn haal je wel weg.

[Afbeelding]
Welk stuk wordt bij de verdediger dan gepakt, de hand lijkt niet mee te tellen dus, alleen de gedeeltes waarmee je de bal mag aanraken, dus alles behalve de arm?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• T-MOB
Ja, in dit geval dus de knie. In de nieuwe regel sta je dus pas buitenspel als je geheel buitenspel staat. Qua lijntjes maakt het niets uit en grensgevallen op de mm hou je ook. Maar het is in het voordeel van de aanvaller, dus er zullen wel meer doelpunten komen. Lijkt me wel verschrikkelijk wennen voor verdedigers.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:57
Gerucht gaat al dat Filippo Inzaghi zijn comeback aan 't voorbereiden is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 18:42
[...]

[Afbeelding]
Dan kan je bijna net zo goed gewoon meteen heel buitenspel opheffen. Goede verdediger die in het scenario van afbeelding de aanvaller nog zou kunnen afstoppen, aangezien die vaak al op snelheid ligt in de richting waarin ze kijken en de verdediger eerst zich moet omdraaien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Pompi schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 13:04:
[...]

Dan kan je bijna net zo goed gewoon meteen heel buitenspel opheffen. Goede verdediger die in het scenario van afbeelding de aanvaller nog zou kunnen afstoppen, aangezien die vaak al op snelheid ligt in de richting waarin ze kijken en de verdediger eerst zich moet omdraaien
In het plaatje lijkt het op snelheid, genoeg situaties waarbij dat niet direct zo is. Als je bij een vrije trap vanaf de zijkant net je hoofd eerder uitsteekt ofzo.

Ik zou het toejuichen. maar helemaal glad krijg je het nooit. Liever heb ik de huidige marges gewoon wat ruimer, maar dat is niet te meten en waar trek je de grens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17-06 11:31
[...]

[Afbeelding]
Zo maken ze op een lijn verdedigen bijna onmogelijk. Als aanvaller hoef je alleen maar een hand uit te steken richting de verdediger om 'binnenspel' te blijven. Niet mijn idee bij een spelverbetering.

Dat gaat in het amateurvoetbal helemaal een drama worden.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:19
Wijnaldum basis.

Zal wel weer onzichtbaar zijn en dan plots een goal maken en Koeman vult him in voor het ek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 20:26
Ik kijk naar die Liverpool Legends vs Ajax Legends wedstrijd, leuke wedstrijd eigenlijk. Sommige spelers spelen nog steeds goed zoals Enoh, Lobont, Musampa, Davids en Emanuelson.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Voor mensen die de kkd volgen
De resterende wedstrijden met moeilijkheidsgraad volgens opta
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ai6ujWtOh-51OApLfmRkGyR5a9I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1VVUW8IGHQ1vE9doupHC9O1z.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 25-03-2024 13:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
Dat kan nog een spannende laatste speeldag worden voor Roda en Groningen! Waarbij ik hoop dat Groningen terugkeert naar de eredivisie. Zo'n club met zo'n stadion hoort in de eredivisie en als het te lang in de KKD blijft hangen zie ik dat financieel niet snel meer goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Harribo schreef op maandag 25 maart 2024 @ 13:00:
Voor mensen die de kkd volgen
De resterende wedstrijden met moeilijkheidsgraad volgens opta
[Afbeelding]
Mooi overzicht! Zoiets ook beschikbaar voor de laatste Eredivisie wedstrijden toevallig? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Brenet mag een maandje gaan brommen. Wanneer hij zijn straf moet uitzitten is nog niet duidelijk.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
T-MOB schreef op maandag 25 maart 2024 @ 13:27:
Dat kan nog een spannende laatste speeldag worden voor Roda en Groningen! Waarbij ik hoop dat Groningen terugkeert naar de eredivisie. Zo'n club met zo'n stadion hoort in de eredivisie en als het te lang in de KKD blijft hangen zie ik dat financieel niet snel meer goedkomen.
Denk dat een extra jaar in de kkd Groningen ook nog wel trekt. Maar daarna....
Groningen is er nog lang niet maar wie weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Jeroenvde89 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 13:34:
[...]

Mooi overzicht! Zoiets ook beschikbaar voor de laatste Eredivisie wedstrijden toevallig? 8)
Dank! Dat weet ik niet. Heb hem ook maar gekopieerd ergens.
Komt van de opta, dus misschien ff zoeken

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Anoniem: 2094984

Jeroenvde89 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 13:34:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VUCGT5Eq6gf6dht1kD568h0-asg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bBmjd6sxf0iz0pKQo5QSL9N7.png?f=fotoalbum_large

Zie OptaJohan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Cool 😁
Deze staan al klaar op de Twitter pagina van OptaJohan?
Bij media tabblad? Daar heb je wel een Twitter account voor nodig kom ik achter.
Wel dank voor het posten 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
FC Twente gaat het contract van Brenet ontbinden.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Pelox schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:09:
FC Twente gaat het contract van Brenet ontbinden.
Wat is daar gebeurd? :?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 23:28

Quad

Doof

Contract liep al af en meneer was zo stoer om zonder rijbewijs te rijden. Is al eerder betrapt en moet nu een maand brommen.

FC Twente wil waarschijnlijk geen voetballers voor een voorbeeldfunctie die er met de pet naar gooien.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• T-MOB
Vriendin mishandeld, twee keer gepakt voor rijden zonder rijbewijs. Het was al tijden een lastige medewerker. En nu met een maand celstraf ziet de club een mogelijkheid om er vanaf te komen ofzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:27:
[...]

Contract liep al af en meneer was zo stoer om zonder rijbewijs te rijden. Is al eerder betrapt en moet nu een maand brommen.

FC Twente wil waarschijnlijk geen voetballers voor een voorbeeldfunctie die er met de pet naar gooien.
Sterker nog, meneer vond het ook niet nodig om naar de zitting te komen. Eerst tot 2x toe uitstel vragen en dan lekker op het trainingsveld staan als de zitting eindelijk daadwerkelijk plaatsvindt.

Hij is er wat mij betreft nog erg genadig vanaf gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:40
https://nos.nl/artikel/25...itief-geen-coach-van-ajax

Viel te verwachten en voor een tussenpaus heeft hij er wel (te) lang gezeten. Goede start, maar nu is het wel wachten op einde seizoen hoor.

Benieuwd wie Ajax gaat presenteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Raar overzicht. Voor RKC zou AZ uit dus even lastig zijn als wanneer Twente uit tegen AZ speelt?
Lijkt me nogal wat aan te rammelen. Bij Vitesse zou elke wedstrijd donkerrood moeten zijn natuurlijk, en wie Ajax als tegenstander heeft heeft een makkie :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Nu afmaken die competitie. Zin in de laatste 9 potjes. Volgende week de klassieker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:31

Vos

AFCA

Agent47 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 12:57:
Nu afmaken die competitie. Zin in de laatste 9 potjes. Volgende week de klassieker.
Ik kan niet wachten tot het seizoen over is :X.

Ajax mist naast Brobbey ook Henderson de komende tijd. Zit ook wel weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Vos schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 13:01:
[...]

Ik kan niet wachten tot het seizoen over is :X.

Ajax mist naast Brobbey ook Henderson de komende tijd. Zit ook wel weer mee.
Ik lees net dat Henderson de klassieker mist. Brobbey haalt hem zeer waarschijnlijk nog wel. Voor jou als ajaxied snap ik dat je het seizoen graag af hebt. Ik ben vooral benieuwd naar de degradatie / promotie :)
Dan is de vraag: Ga je Brobbey opstellen? Als dat fout gaat ben je hem nog langer kwijt en mist hij het EK.

[ Voor 24% gewijzigd door Agent47 op 28-03-2024 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:31

Vos

AFCA

Agent47 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 13:02:
[...]

Ik lees net dat Henderson de klassieker mist. Brobbey haalt hem zeer waarschijnlijk nog wel.
Dan is de vraag: Ga je Brobbey opstellen? Als dat fout gaat ben je hem nog langer kwijt en mist hij het EK
Van 't Schip zei twee dagen terug dat hij hem de eerste weken niet verwacht.

Maar misschien is er nog ergens een placenta-dokter :p

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 28-03-2024 13:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:33
Holk schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 12:49:

Viel te verwachten en voor een tussenpaus heeft hij er wel (te) lang gezeten. Goede start, maar nu is het wel wachten op einde seizoen hoor.

Ik vind dit een prima beslissing. Ik gun van t schip het beste binnen Ajax, maar niet als trainer, dat was het helaas niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:12

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Even op de goede plek gezet :)

Maar verder prima beslissing. Het moment waar hij instapte bij Ajax was niet het beste, dus daar mogen we hem wel voor bedanken om er nog iets van te maken.

Ik krijg een voorgevoel dat Pascal Jansen wordt gepresenteerd, weet niet of dat echt beter is.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Agent47 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 13:02:
[...]

Ik lees net dat Henderson de klassieker mist. Brobbey haalt hem zeer waarschijnlijk nog wel. Voor jou als ajaxied snap ik dat je het seizoen graag af hebt. Ik ben vooral benieuwd naar de degradatie / promotie :)
Dan is de vraag: Ga je Brobbey opstellen? Als dat fout gaat ben je hem nog langer kwijt en mist hij het EK.
Nou, van mij mag Henderson mee doen hoor. Om het aantal goede acties van die man op 1 hand te tellen heb je meerdere wedstrijden nodig.

Brobbey mag wel wegblijven :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive

Van 't Schip is het inderdaad niet, maar dat was op voorhand eigenlijk al te verwachten.
Wel respect dat hij is ingestapt in deze situatie en zeker het moment waarop. Wat dat betreft echt een clubman. Daar kan ik meer respect voor opbrengen dan een van Basten die van de zijkant alleen maar alles afzeikt.

Van de namen die nu de ronde doen word ik overigens ook totaal niet warm. De Boer, Lijnders, die assistent bij Arsenal, Dick Schreuder, van der Gaag. Ik begrijp echt niet waarom er zo halsstarrig wordt vastgehouden aan iemands nationaliteit. Ajax heeft in het verleden prima resultaten gehaald met buitenlandse coaches en ik zie niet in waarom dat niet weer zou kunnen.
Ik hoop echt dat Kroes hier wat meer voor open staat maar we zullen zien.

Edit: en ik vergeet Pascal Jansen nog :X

[ Voor 5% gewijzigd door JEightyFive op 28-03-2024 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-06 22:05

Superkiwi

Hoi doei

toolkist schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 12:52:
[...]
Raar overzicht. Voor RKC zou AZ uit dus even lastig zijn als wanneer Twente uit tegen AZ speelt?
Het zit ook (te) simpel in elkaar:
Als een tegenstander hoger staat wordt die als lastig weergegeven. Hoe hoger de positie, hoe lastiger.
PSV is voor elke tegenstander donkerrood, Feyenoord is voor elke tegenstander (behalve PSV) iets minder donkerrood enz. Volendam staat onderaan en wordt voor elke tegenstander als lichte kleur weergegeven.

Ik zou over een week of twee/drie, als er verschuivingen op de ranglijst hebben plaatsgevonden, wel eens een nieuw overzicht willen zien om te kijken of het echt zo eenvoudig opgezet is.

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 28-03-2024 16:48 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Pagina: 1 ... 94 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024