Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dan sta je net 5 minuten in het veld en bedenk je dit te gaan doen....
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Misschien frisse spelers die iets beter geconcentreerd zijn om te kunnen verdedigen? Niet dat dat goed uitpaktePWM schreef op zondag 17 maart 2024 @ 16:23:
Snap het ook niet helemaal. Feyenoord kwam er voorin helemaal niet aan te pas. Waarom gooi je het dan helemaal om in minuut 86 door er 3 te wisselen.Het is niet dat ze op hun tandvlees liepen.
Maar mij hoor je niet klagen haha
Keesie met z'n Feyenoord hartPWM schreef op zondag 17 maart 2024 @ 16:23:
Snap het ook niet helemaal. Feyenoord kwam er voorin helemaal niet aan te pas. Waarom gooi je het dan helemaal om in minuut 86 door er 3 te wisselen.Het is niet dat ze op hun tandvlees liepen.
Zijn tweede goal ofzo? Mocht wel eens. Nu komt hij losAgent47 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 16:22:
Heeeey hey Ueda oeh ah
Zou tijd worden na zo'n investeringD-e-n schreef op zondag 17 maart 2024 @ 16:25:
[...]
Zijn tweede goal ofzo? Mocht wel eens. Nu komt hij los
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Nog altijd beter dan 11 van de 12 Ajax aankopen
⏩ PVOutput☀️
Geen flauw idee, want de beschikbare spelers maken een opstelling moeilijk.
Maar misschien staat Gaaei op en revancheert hij.
⏩ PVOutput☀️
Was naar AVL aan het kijken.. wat een rare scheids. Volgens mij fluit die veel te vroeg af.
Zoals verwacht. Niet de moeite om naartoe te zappen.HollowGamer schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:04:
Hoe speelt Ajax?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
⏩ PVOutput☀️

Tweede goede kans
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Dat was Kaplan, waar iedereen zijn hoop op had gevestigdsNielz123 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:15:
Mooi uitgekapt die verdediger
PijnlijkMiki schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:16:
[...]
Dat was Kaplan, waar iedereen zijn hoop op had gevestigd
Eerder een schwalbe?ST10©DE schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:18:
Geen penal?
Voor?ST10©DE schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:18:
Geen penal?
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 5% gewijzigd door Dwight84 op 17-03-2024 17:20 ]
Eh, sinds wanneer support je een club als je iets constateert?
Voordeel is wel dat je in dat jaar je ploeg fitter houdt. Zo’n Europese competitie is wel een aanslag op je selectie.Dwight84 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:20:
Lekker jaartje geen Europees voetbal is ook weleens lekker voor Ajax en voor mij. Scheelt weer wat avondjes ergenissen,
Geef maar toe dat je een seizoenskaart hebt voor het uitvak in de arena.ST10©DE schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:20:
[...]
Ik zie je daar iedere week
Gok van niet, maar een echte upgrade over Steijn is het natuurlijk niet.
Niet dat ik Steijn een goede trainer vond (verre van), maar dit is je Medion omruilen voor een Acer.
Het is iets beter, maar dat is ook alles voor gezegd.
Nadeel is dan wel weer dat je propositie richting aan te trekken nieuwe spelers significant minder wordt. Waarom naar Ajax komen als je bij een andere club ( en met alle Europese competities die er tegenwoordig zijn ) op een groter podium het wel kan laten zien.Miki schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:21:
[...]
Voordeel is wel dat je in dat jaar je ploeg fitter houdt. Zo’n Europese competitie is wel een aanslag op je selectie.
En wat denk je van gemiste inkomsten?Napo schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:22:
[...]
Nadeel is dan wel weer dat je propositie richting aan te trekken nieuwe spelers significant minder wordt. Waarom naar Ajax komen als je bij een andere club ( en met alle Europese competities die er tegenwoordig zijn ) op een groter podium het wel kan laten zien.
Eerder hier :sNielz123 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:21:
[...]
Geef maar toe dat je een seizoenskaart hebt voor het uitvak in de arena.
Ik zie je daar iedere week
:strip_exif()/f/image/QufAayMSIj96ev6ooDtLg2rM.jpg?f=fotoalbum_medium)
De bam suggereerde dat. Maar je weet waar ik op doelST10©DE schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:20:
[...]
Ik denk dat die stiekem hoopte dat hij het wel wist recht te breien ..HollowGamer schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:21:
Tja, laat je de trainer het toch nog afmaken dit seizoen of gooi je hem na deze week eruit?
Niet dat ik Steijn een goede trainer vond (verre van), maar dit is je Medion omruilen voor een Acer.
Maar helaas. Het is geen hoofdcoach. Misschien alleen Pylonnetjes neerzetten meer niet.
Je kan hem eruit gooien. Maduro de sleutel geven en hopen dat die daarmee ook laat zien ongeschikt te zijn. Ben je daar ook vanaf.
Ligt eraan, als je voor het kampioenschap gaat spelen weet je dat je een kans maakt om CL te gaan spelen. Dat jaartje maakt dan niet uit, Ajax zal toch geen grote namen aantrekken die perse CL moeten spelen.Napo schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:22:
[...]
Nadeel is dan wel weer dat je propositie richting aan te trekken nieuwe spelers significant minder wordt. Waarom naar Ajax komen als je bij een andere club ( en met alle Europese competities die er tegenwoordig zijn ) op een groter podium het wel kan laten zien.
Kroes is er vandaag ook bij en hij ziet toch ook dat van 't Schip maar wat doet. Ik zou hem eruit gooien en John bedanken voor de afgelopen half jaar maar meer ook niet.HollowGamer schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:21:
Tja, laat je de trainer het toch nog afmaken dit seizoen of gooi je hem na deze week eruit?
John is (en ja ik durf het te zeggen) nog slechter dan Steijn in zijn vak.
Oh ik dacht een avondje NAC
Gradaties van slecht. Zoals ik al zei toen het slechts een gerucht was. Die Schip heeft als trainer nergens indruk gemaakt. In niets een trainer voor Ajax.HollowGamer schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:21:
XXXVI
Ik was net bezig met het typen over de eerste mooie poging van Verschuren en de goede redding van Ramaj… maar ik typte te langzaam. BAM is wat sneller getypt.Vos schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:23:
[...]
De bam suggereerde dat. Maar je weet waar ik op doel
Maar ik heb echt niks tegen Ajax. Wel tegen arrogante Ajax supporters . Overigens tegen ook tegen arrogante supporters van andere verenigingen.
[ Voor 8% gewijzigd door ST10©DE op 17-03-2024 17:28 ]
Het enige is dat hij dan de media over zich heen krijgt, met sommige die daarbij zaken gaan bijhalen die niet relevant zijn.Dwight84 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:24:
[...]
Kroes is er vandaag ook bij en hij ziet toch ook dat van 't Schip maar wat doet. Ik zou hem eruit gooien en John bedanken voor de afgelopen half jaar maar meer ook niet.
John is (en ja ik durf het te zeggen) nog slechter dan Steijn in zijn vak.
Ik zou nooit in de schoenen willen staan van van het Schip. Ajax had hem nooit deze baan moeten aanbieden, zeker gezien de situatie waarin hij zat.
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 17-03-2024 17:27 ]
Of hij had gezien zijn situatie nooit ja hoeven/moeten zeggenHollowGamer schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:27:
[...]
Het enige is dat hij dan de media over zich heen krijgt, met sommige die daarbij zaken gaan bijhalen die niet relevant zijn.
Ik zou nooit in de schoenen willen staan van van het Schip. Ajax had hem nooit deze baan moeten aanbieden.
Zeker, altijd afgeladen vol daar!
Toch nog 3 punten vandaag
Van ‘t Schip wist ook waaraan hij begon en zal het afbreukrisico echt wel ingecalculeerd hebben. Iedere trainer weet dat je met deze ploeg heel weinig tot niets kan uithalen.HollowGamer schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:27:
[...]
Het enige is dat hij dan de media over zich heen krijgt, met sommige die daarbij zaken gaan bijhalen die niet relevant zijn.
Ik zou nooit in de schoenen willen staan van van het Schip. Ajax had hem nooit deze baan moeten aanbieden.
Wij zijn niet achter de schermen geweest. Misschien heeft iemand hem gepusht of dingen belooft/rooskleurig gemaakt (dat zal mij niets verbazen)?Millie-ano schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:27:
[...]
Of hij had gezien zijn situatie nooit ja hoeven/moeten zeggen
Maar als je echt puur zakelijk bekijkt, dan is het nogal verrassend dat hij er nog zit. Misschien Maduro, volgens mij is die andere niet veel beter? Vond hem niet erg snugger overkomen bij die ene wedstrijd lol.
Oh eens hoor. Ik denk dat John nog aantal weken mag aanklooien en dan gaat hij ergens plekje bij Ajax krijgen waar hij over een jaar later mee stopt omdat hij toch liever een groep traint.HollowGamer schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:27:
[...]
Ik zou nooit in de schoenen willen staan van van het Schip. Ajax had hem nooit deze baan moeten aanbieden, zeker gezien de situatie waarin hij zat.
Absoluut vervelend hoor wat John heeft meegemaakt maar heeft toch echt zelf ja gezegd. Overigens eens dat Ajax hem nooit had mogen vragen.
Als de sterren nu ook nog goed staan, dan moet het lukken inderdaad.
Met een paar goede transfers moet best wel wat mogelijk zijn maar het gat van dit seizoen naar spelen om het kampioenschap ( en vorig seizoen was Ajax ook niet om over naar huis te schrijven ). Met een beetje pech kan dat jaar langer worden en moet je de vraag stellen of je niet beter bij een club in het rechter rijtje kan spelen in Engeland of Duitsland waar je wel meer wedstrijden tegen grote teams hebt. en ja dat is koffiedik kijken dat zo een speler in beeld komt bij Ajax.Miki schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:24:
[...]
Ligt eraan, als je voor het kampioenschap gaat spelen weet je dat je een kans maakt om CL te gaan spelen. Dat jaartje maakt dan niet uit, Ajax zal toch geen grote namen aantrekken die perse CL moeten spelen.
Er staan er drie op zijn shirt?HollowGamer schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:31:
[...]
Als de sterren nu ook nog goed staan, dan moet het lukken inderdaad.
Jij mag John zeggen?Dwight84 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:31:
[...]
Oh eens hoor. Ik denk dat John nog aantal weken mag aanklooien en dan gaat hij ergens plekje bij Ajax krijgen waar hij over een jaar later mee stopt omdat hij toch liever een groep traint.
Absoluut vervelend hoor wat John heeft meegemaakt maar heeft toch echt zelf ja gezegd. Overigens eens dat Ajax hem nooit had mogen vragen.
Maar denk dat dit ook gaat gebeuren inderdaad.
Weet niet hoe belangrijk EU voetbal is, anders moet je misschien toch ingrijpen?
Als de nieuwe trainer al bekend en beschikbaar zou zijn zou je haast moeten opteren om hem/haar nu al te laten werken aan de selectie. Het seizoen is al redelijk verloren en dan kan je in ieder geval de trainer al laten werken naar volgend seizoen.HollowGamer schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:32:
[...]
Weet niet hoe belangrijk EU voetbal is, anders moet je misschien toch ingrijpen?
Als je al 10 van die zulke zaadwedstrijden achter elkaar kijkt mag ik echt wel John zeggenHollowGamer schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:32:
[...]
Jij mag John zeggen?
Weet het ook niet. Conference Cup is nu niet echt een interessante competitie.
Vroeger had je de Europa Cup 2 volgens mij voor beker winnaars. Dat was ook zo een vreselijke Europees toernooi.
Wat een arrogantie, het aantal titels in de vorm van sterren op je shirt plaatsen puur om te pronken
Zijn daar geruchten over?Napo schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:34:
[...]
Als de nieuwe trainer al bekend en beschikbaar zou zijn zou je haast moeten opteren om hem/haar nu al te laten werken aan de selectie. Het seizoen is al redelijk verloren en dan kan je in ieder geval de trainer al laten werken naar volgend seizoen.
Ik denk dat er maar weinig zullen instappen, en er zijn geruchten dat er niet super veel geld is momenteel. Dus salaris zal ook een probleem zijn.
De Eredivisie is geen La Liga, je komt niet zo goed weg als Barça dat kan.
Weet niet voor welke ploeg je normaal bent. Maar zowel Feyenoord als PSV hebben die sterretjes. Nu toevallig dat Ajax er meer heeft is het arrogantSuperkiwi schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:36:
[...]
Wat een arrogantie, het aantal titels in de vorm van sterren op je shirt plaatsen puur om te pronken
Gewoon een totale mismatch.
Pascal Jansen, met zijn foto van afgelopen week…HollowGamer schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:37:
[...]
Zijn daar geruchten over?
Ik denk dat er maar weinig zullen instappen, en er zijn geruchten dat er niet super veel geld is momenteel. Dus salaris zal ook een probleem zijn.
De Eredivisie is geen La Liga, je komt niet zo goed weg als Barça dat kan.
Hato had in een normale selectie op sterkte op de bank gezeten en het moeten doen met invalbeurten. Het is best bijzonder dat hij zo’n grote verantwoordelijkheid krijgt voor zijn leeftijd. Dat hij nu fouten maakt is dus niet heel gek, hij wordt letterlijk voor de leeuwen gegooid.Millie-ano schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:31:
Hato speelt de bal maar raakt de tegenstander. Hij schopt toch zelf tegen Hato zijn voet aan of niet..
Frank is wel overal mislukt na Ajax. Het is ook echt ontzettend saai en beton voetbal. Maar misschien inderdaad voor Ajax nu het beste?Millie-ano schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:34:
Achteraf is mooi wonen.. maar ze hadden nog liever Frank de boer kunnen vragen. Joh Frank, je kan er ook geen klote van dat weten we, maar die 24 resterende potjes kun je het niet slechter doen als dat je altijd doet. Dus .. maandag beginnen ?
Ik geloof zeker dat de selectie slecht is, maar ik zie niet echt een trainer die het beste uit de spelers haalt. De meeste lopen erbij dat ze er niet willen zijn.
Klopt. Helemaal eens.Miki schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:38:
[...]
Hato had in een normale selectie op sterkte op de bank gezeten en het moeten doen met invalbeurten. Het is best bijzonder dat hij zo’n grote verantwoordelijkheid krijgt voor zijn leeftijd. Dat hij nu fouten maakt is dus niet heel gek, hij wordt letterlijk voor de leeuwen gegooid.
Maar dan nog was deze betreffende actie geen fout van hem. Hij komt voor zijn man, tikt de bal weg. De man die de bal wilde schieten kwam uit de draai en schopt tegen zijn voet aan. En Hato krijgt de schuld. Dat is toch raar.
Mwah. Met de 24 miljoen die Feyenoord verdiende toen ze de finale haalden kan je toch één continu door het ijs zakkende centrale verdediger kopen of twee keer een matige spits uit Engeland die eigenlijk maximaal de helft had moeten kosten en waar niemand interesse in had.Millie-ano schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:25:
[...]
Conference League is wisselgeld. Dan liever niks.
Oh? Heb zelf geen Twitter, maar het zal wel via dat kanaal zijn?ST10©DE schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:38:
[...]
Pascal Jansen, met zijn foto van afgelopen week…
ik durf het niet hardop te zeggen tegenwoordig maar ik ben Ajacied. Niet doorvertellen aub.Millie-ano schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:37:
[...]
Weet niet voor welke ploeg je normaal bent.
🤫
Ja.. eerst maar eens de finale halen.donleone83 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:40:
[...]
Mwah. Met de 24 miljoen die Feyenoord verdiende toen ze de finale haalden kan je toch één continu door het ijs zakkende centrale verdediger kopen of twee keer een matige spits uit Engeland die eigenlijk maximaal de helft had moeten kosten en waar niemand interesse in had.
Alsjeblieft niet, hij is straks een belangrijke speler in het nieuwe elftal. Hij wordt nu in een rol gedrukt die hij niet vervult heeft. Als er echt een goede trainer komt en deze speler goed neerzet zoals hij bij Liverpool heeft gespeeld dan is hij meer dan waardevol.Dwight84 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:38:
Kan me echt voorstellen dat er aan het eind van het seizoen in overleg besloten wordt dat Henderson en Ajax uit elkaar gaan.
Gewoon een totale mismatch.
Wijnaldum polsen voor een herenigingMiki schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:42:
[...]
Alsjeblieft niet, hij is straks een belangrijke speler in het nieuwe elftal. Hij wordt nu in een rol gedrukt die hij niet vervult heeft. Als er echt een goede trainer komt en deze speler goed neerzet zoals hij bij Liverpool heeft gespeeld dan is hij meer dan waardevol.
Maar kan hem niets kwalijk nemen. Hij viert ook Koningsdag waarschijnlijk.
Ambitieus, zowel financieel als het zijn van een jeugdproduct bij Feyenoord, daar doorbreken, kampioen worden in Eindhoven en dan nog bij Ajax gaan ballen?
Twee directe vrije trappen gescoord in 431 wedstrijden in de Premier League. Valt wel mee dus.HollowGamer schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:43:
Kees weet niet hoeveel Henderson uit vrije trappen heeft gemaakt.. met alle respect Kees, maar Henderson deed dit in de zwaarste competitie ter wereld en goed ook.
Maar kan hem niets kwalijk nemen. Hij viert ook Koningsdag waarschijnlijk.
De meeste neemt Salah, weet even niet wie daaronder komt.donleone83 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:46:
[...]
Twee directe vrije trappen gescoord in 431 wedstrijden in de Premier League. Valt wel mee dus.
Zeg niet dat hij de beste was, maar Kees deed net alsof Henderson geen bal kan trappen, dat is juist een van zijn specialiteit (lange ballen).
Weet niet of die van Bomen zo goed is, hoor er mixed verhalen over.
Henderson mag wel wat rustiger aan doen lol.
Ik kijk niet maar snap geen reet van de namen die er staan in elk geval. Je zou denken dat je beter met jeugdspelers kunt spelen dan weer alles om te gooien?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
6 in totaal in 547 wedstrijdendonleone83 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:46:
[...]
Twee directe vrije trappen gescoord in 431 wedstrijden in de Premier League. Valt wel mee dus.
4x PL
1x CL
1x voor Engeland
[ Voor 11% gewijzigd door Napo op 17-03-2024 17:54 ]
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024