"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Klopt. Ook aardig lompTrishul schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:17:
Ah die gele kaart is voor Watkins, terecht lijkt me, was vol op de enkel van Ramaj
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zou beginnen met Akpom proberen, want dat was toch volgens alle analysten bij zijn aankoop een spits voor een 2 spitsen systeem en dat hij bij Middlesbrough alleen maar achter en rond een andere spits had gespeeld. Als hij niet voldoet kan je ook voor zeg 60 min het met Rijkhoff proberen, al is die waarschijnlijk nog te onervaren en jong (relatief gezien dan, want scheelt niet heel veel met Brobbey)Trishul schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:09:
[...]
Zeker, maar wie dan? Bergwijn zou ideaal zijn daarvoor, maar ja ook geblesseerd.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ach ja, beetje openbare executies, homohaat en vrouwen stenigen moeten we niet teveel van vinden inderdaad.Aghanim schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:17:
[...]
Ik erger me er kapot aan. Laat iedereen gewoon zelf bepalen wat hij of zij wil ipv daar als een stel kleuters over te oordelen. Nergens voor nodig.
Watkins is hun beste speler.Quad schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:18:
Als Tielemans z'n vervanger is, goede speler..
Het is vol op de enkels met de poot vooruit.Vos schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:17:
[...]
Rood is wel erg overdreven.
Of vind je Watkins ook rood nu?
Rood zou kunnen.
Nu hou ik niet zo van rode kaarten in het algemeen.
Het haalt vaak de spanning uit de wedstrijd
Rood was inderdaad op zijn plek geweest.Han schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:18:
Kan ook gewoon rood zijn, vol met de noppen boven de enkel
Het stomme is dat hij er 0 euro verdiend heeft.wokkelz schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:16:
Mooi hoe ze over die henderson denken in Engeland.
Wel waarschijnlijk een onkostenvergoeding en wellicht een tekenbonus?
Maar ik verkies Henderson boven een Ronaldo en Messi, vind beide maar vervelend, en hij is de enige van die drie, die ik juist niet zie als een casher.
Als dat al niet meer magPWM schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:18:
[...]
Ach ja, beetje openbare executies, homohaat en vrouwen stenigen moeten we niet teveel van vinden inderdaad.
Dat kan, maar Tielemans is gewoon een hele goede. Wordt AV niet perse slechter van.
En ook de beste spelers kunnen eens minder presteren.
⏩ PVOutput☀️
Dat is is niet wat ik zei en ook niet waar het publiek naar refereerde met ‘greedy’.PWM schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:18:
[...]
Ach ja, beetje openbare executies, homohaat en vrouwen stenigen moeten we niet teveel van vinden inderdaad.
Hij heeft ook 2% van de kwaliteiten van Messi en Ronaldo.HollowGamer schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:19:
[...]
Maar ik verkies Henderson boven een Ronaldo en Messi, vind beide maar vervelend, en hij is de enige van die drie, die ik juist niet zie als een casher.
Ter info: bij het aanmaken van een poll kun je kiezen om de uitkomst te sorteren op volgorde van percentage (antwoord met de meeste stemmen bovenaan) of op volgorde van invoerenPompi schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 14:30:
[...]
Kleine check, de links kloppen? Want de linkjes hebben de naam omgedraaid van wat er in de afbeelding staat
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
True. Maar ik zie liever Watkins niet in het veldQuad schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:19:
[...]
Dat kan, maar Tielemans is gewoon een hele goede. Wordt AV niet perse slechter van.
En ook de beste spelers kunnen eens minder presteren.
Wel wat theater lijkt het van Watkins.
Als Messi of Ronaldo voor Ajax zou kiezen zou je echt niet zeggen ‘geef mij Henderson maar!1!’HollowGamer schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:19:
[...]
per aspera ad astra
Flickr PSN ID= cheironnl
De tekenen zijn niet zo goed nee. Leuk voor de KKD.Millie-ano schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:20:
Kan vast verklappen dat hlynsson (ben al geen fan) .. het hem niet gaat worden. Hoop dat ik het nu jinx.. maar dat is echt 45 kg lucht voor die linksback. Appeltje eitje.
Daar refereren ze zeker wel naar. Juist het Saudi Arabië word hem daar kwalijk genomen. Als hij 100 miljoen in Japan was gaan halen was het echt een ander verhaal geweest.Aghanim schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:20:
[...]
Dat is is niet wat ik zei en ook niet waar het publiek naar refereerde met ‘greedy’.
Ja, en? /sPWM schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:18:
[...]
Maar serieus, soms maak ik mij wel zorgen, want sommige die zo denken, zitten helaas ook hier. Je bent meteen rechts, maar ben meer in het midden.
Het gaat ook alleen maar erger worden, want die landen zijn flink aan het promoten. Internationale Vrouwendag werd daar gevierd, terwijl de vrouw een jaar eerder nog niet auto mocht rijden..
Om eerlijk te zijn wel. Ben geen manager, maar beide hebben een enorm ego t.o.v. Henderson.LAD93 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:20:
[...]
Als Messi of Ronaldo voor Ajax zou kiezen zou je echt niet zeggen ‘geef mij Henderson maar!1!’
Je hebt leiders en teamplayers nodig, en dat vind ik echt van die twee minder. Tevens ligt hij minder op de grond, dat vind ik van beide enorm stuitend.
Hoop snel te kunnen kijken. Maar dochterlief wil niet in slaap komen.PWM schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:22:
Wel leuke pot. En Ajax doet zeker niet onder.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja ach. Die selectieve verontwaardiging. Al die olie miljoenen/miljarden van die Engelse eigenaren teams. En als ze dan zelf daarmee spelertjes kopen.PWM schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:21:
[...]
Daar refereren ze zeker wel naar. Juist het Saudi Arabië word hem daar kwalijk genomen. Als hij 100 miljoen in Japan was gaan halen was het echt een ander verhaal geweest.
Als ik morgen een aanbieding krijg uit de zandbak ben ik foetsie. Zakkenvullen en weer terug. Dan doe ik een Ronald de Boertje. Alles is geweldig en goed geregeld. Want ja. De rest zie ik toch niet.
Maar ze nemen soms wel risico achterin.PWM schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:22:
Wel leuke pot. En Ajax doet zeker niet onder.
Alle aanvallen van bij hun over rechts lijkt het
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Dat is erg jammer, er is nog tijd, maar wordt moeilijk met zo weinig zelfvertrouwen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Hup Ajax!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Van de man die rood had moeten hebbenQuad schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:26:
Jakkes, dood spel moment..
⏩ PVOutput☀️
Er staan er 2 he-le-maal vrij, dat kan eigenlijk niet op dit niveau.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
100% Terwijl de dader gaat janken en twee minuten later gewoon leuk rondloopt. Dat was diep geel.Millie-ano schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:19:
Ramaj had moeten gaan liggen en huilie huilie. Dan heeft de var meer reden om te gaan kijken.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik kom er vandaag niet meer aan toe, kan de aanbieding morgen pas in orde maken.Millie-ano schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:23:
[...]
Ja ach. Die selectieve verontwaardiging. Al die olie miljoenen/miljarden van die Engelse eigenaren teams. En als ze dan zelf daarmee spelertjes kopen.
Als ik morgen een aanbieding krijg uit de zandbak ben ik foetsie. Zakkenvullen en weer terug. Dan doe ik een Ronald de Boertje. Alles is geweldig en goed geregeld. Want ja. De rest zie ik toch niet.
Edit: bedoel er mee aan te geven dat wij zo'n aanbieding nooit zullen ontvangen (of je moet wellicht in de juiste industrie werken).
Zal waarschijnlijk inderdaad ook gaan, het is echt gruwelijk veel geld, maar wellicht zou ik dan ook als Henderson naar 3/4 maanden wel terug willen. Alles is daar anders, en t.o.v. ons passen zij zich echt minimaal aan.
[ Voor 24% gewijzigd door HollowGamer op 14-03-2024 21:31 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat gogme ontbreekt en naïviteit viert hoogtijOMX2000 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:27:
[...]
100% Terwijl de dader gaat janken en twee minuten later gewoon leuk rondloopt. Dat was diep geel.
XXXVI
Villa gewoon beter nu en terecht voor
Moeten ze wel gegeven worden, en allebei aan AV. Anders heb je er weinig aan.Grotespeler schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:29:
Ja misschien hebben ze na 2 rode kaarten wel een kans.
⏩ PVOutput☀️
Een leeg doosje bij de mcdonalds: McGinnMillie-ano schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:29:
Die McGinn is toch ook gewoon een stucadoor vermomd als voetballer
Als degene die scoort rood had moeten hebben, maakt dat natuurlijk wel uit.Harribo schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:29:
Ligt niet aan de scheidsrechter
Villa gewoon beter nu en terecht voor
Maar lijkt nu wel klaar, Villa gaat dit wel uitspelen.
Nee man. Veel te klein.Pompi schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:32:
Afhankelijk van hoe lang Neuer het nog volhoud, zie ik Bayern uiteindelijk wel voor een Ramaj komen. Ja hij geeft je nu soms nog een hartverzakking maar dat deed Neuer ook in zijn eerste jaren en qua keepstijl lijken ze erg op elkaar en Ramaj heeft nog veel ruimte om te groeien. Dit is natuurlijk pas zijn eerste seizoen dat hij veel speelt, bij Frankfurt volgens mij maar paar wedstrijden gekeept toen eerste doelman daar geblesseerd was.
Heb het gevoel dat Aston Villa maar op 50% speelt, dit is verre van PL niveau.
Kan zomaar idd. Staat ook al op de lijstjes bij Arsenal, Chelsea en nog een paar clubs schijnt het.Pompi schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:32:
Afhankelijk van hoe lang Neuer het nog volhoud, zie ik Bayern uiteindelijk wel voor een Ramaj komen. Ja hij geeft je nu soms nog een hartverzakking maar dat deed Neuer ook in zijn eerste jaren en qua keepstijl lijken ze erg op elkaar en Ramaj heeft nog veel ruimte om te groeien. Dit is natuurlijk pas zijn eerste seizoen dat hij veel speelt, bij Frankfurt volgens mij maar paar wedstrijden gekeept toen eerste doelman daar geblesseerd was.
⏩ PVOutput☀️
Maar Ajax heeft simpelweg te weinig kwaliteit voorin vandaag om het Villa lastig te maken.
Zou me niet verbazen als het 1-0 blijft. Villa hoeft niet, Ajax kan niet.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik kan me voorstellen dat hij geen rood krijgt.Exocet schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:31:
[...]
Als degene die scoort rood had moeten hebben, maakt dat natuurlijk wel uit.
Maar lijkt nu wel klaar, Villa gaat dit wel uitspelen.
En als Ajax nu gewoon goed voetbalt en die watkins dekt, is er niks aan de hand
Vind Ajax heel matig nu. Matiger dan dat ze kunnen
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 14-03-2024 21:35 ]
Dat valt echt wel mee hoor, er zijn echt slechtere en minder leuke teams. In de meeste gevallen degraderen die ook.Megupe schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:32:
Aston Villa, het Chelsea van Engeland.
Of misschien wel Getafe. Van bah bah
Getafe is een schande, maar dat is gewoon de La Liga in het algemeen. Alles wordt daar goedgepraat en corruptie is erg hoog.
5cmPompi schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:35:
[...]
Ramaj is 1,88 en Neuer 1,93. Hij is iets korter, maar niet heel veel korter.
Grove schatting
Ik vind Ramaij echt wel een hele goede keeper
[ Voor 10% gewijzigd door sNielz123 op 14-03-2024 21:36 ]
Krijg je Gaaie.
Wij hebben al een nieuwe keeper waarvan we de optie gaan lichten, en als tweede gaat die echt niet komen.Trishul schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:33:
[...]
Kan zomaar idd. Staat ook al op de lijstjes bij Arsenal, Chelsea en nog een paar clubs schijnt het.
Vind het altijd leuke geruchten, maar volgens mij vaak door de zaakwaarnemer, want zie echt niet die ploegen nu al voor hem komen.
Misschien Man Utd als TH er nog zit.
Dan is het gebeurdMalfunctions schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:36:
Kaplan eraf, dan kan je het helemaal vergeten.
Krijg je Gaaie.
Gaaie is drama
Edit : dan beter inderdaad akpom
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 14-03-2024 21:37 ]
Die jongen kan er echt niets aan doen. Snap dat er om hem wordt gelachen, maar hij doet zijn best, en die goal was nog niet eens zijn schuld.Malfunctions schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:36:
Kaplan eraf, dan kan je het helemaal vergeten.
Krijg je Gaaie.
Wel verrassend om nu met twee spitsen te gaan spelen, maar je hebt toch niets te verliezen.
1.88 ??? Is dat net als Afrikaanse leeftijd gemeten ?Pompi schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:35:
[...]
Ramaj is 1,88 en Neuer 1,93. Hij is iets korter, maar niet heel veel korter.
Ajax moet scoren, dus zal wel een aanvaller of middenvelder bijkomen.Harribo schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:37:
[...]
Dan is het gebeurd
Gaaie is drama
Edit : dan beter inderdaad akpom
Hopelijk valt het mee voor die jongen, gezien zn geschiedenis vrees je al snel het ergste.
[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 14-03-2024 21:38 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En een stuk ouder, slechte vergelijking. Pas sinds 2020 echt goed eigenlijk.Millie-ano schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:39:
Die Martinez is een engnek. Maar toch veel meer keeper dan Ramaj...
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 14-03-2024 21:42 ]
Ajax kan beter dan ditgroggy schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:43:
Ajax kan dicht echt gaan vergeten
Als ze dat gaan doen... Dan moet ik het nog zien
Het is nog maar 1-0
Je beoordeelt Ramaj op zijn potentie. Ik op wat ik nu zie. Potentie zit erin, maar net als bij Ihattaren hoeft dat er niet uit te komen.Vos schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:40:
[...]
En een stuk ouder, slechte vergelijking. Pas sinds 2020 echt goed eigenlijk.
Tuurlijk gaat ramaj niet eens van padje af. Maar ik vind geen hoogvlieger.
Jij vergelijkt een ervaren rot met een talent. Op dit moment is Martinez stuk beter ja. Hele gedurfde uitspraakMillie-ano schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:44:
[...]
Je beoordeelt Ramaj op zijn potentie. Ik op wat ik nu zie. Potentie zit erin, maar net als bij Ihattaren hoeft dat er niet uit te komen.
Tuurlijk gaat ramaj niet eens van padje af. Maar ik vind geen hoogvlieger.
Jij hebt dit seizoen Ajax gezien?Harribo schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:44:
[...]
Ajax kan beter dan dit
Als ze dat gaan doen... Dan moet ik het nog zien
Het is nog maar 1-0
Alle hoop op een bevlieging van Brobbey, van het aanvalsspel moet je niet hebben
En al helemaal niet zonder aanvallende spelers.Exocet schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:45:
[...]
Jij hebt dit seizoen Ajax gezien?
Alle hoop op een bevlieging van Brobbey, van het aanvalsspel moet je niet hebben
Ok anders gezegd. Ik heb liever een type Martinez dan een type Ramaj. Langer, sterker. Op dit niveau kan elke keeper echt wel de bal aan de juiste kleur geven. Hoef je echt niet voor als sweeper te keeper te spelen.Vos schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:45:
[...]
Jij vergelijkt een ervaren rot met een talent. Op dit moment is Martinez stuk beter ja. Hele gedurfde uitspraak
Maar er gaat weer veel fout achterin hoor.
Niet dat het uitmaakt wat ze vinden, maar hebben ze nog echt het idee 'oh damn, Ajax komt op bezoek?' of is voor hun Ajax hetzelfde als een midden club?
Ajax heeft hun kansen. Ze verdienen wel de gelijkmaker.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024