Nou, de fabeltjes van een effectief PSV kunnen ook weer de kast in. Kansen festijn en alles mis. Verschrikkelijk.
Gelukkig heeft de Jong bedankt voor Nederlands elftal...
Oke daar gooide ik oprecht even met een schoen
Wat de hell de Jong
Wat de hell de Jong
Wat een kansen... psv laat het zo zitten.. thuis en uit. Je had deze ronde echt met 2 vingers jmin de neus moeten winnen..
Zero.
sjongejonge wat een misser, maarja, luukje is nou eenmaal geen voetballer maar een kopballer
Lozano schiet vaak, maar echt gevaarlijk is het niet.
Zo over de top die kerel.
Zo over de top die kerel.
Over.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tjemig zo'n matig team voor CL begrippen en zoveel kansen en dan gewoon verliezen
Slecht hoor
Slecht hoor
Je-zus, wat slecht dit. Babadi laat het even helemaal liggen op het moment supreme.
PSV, we spelen top, maar kansen afmaken zijn we echt een partij waardeloos in.
Iemand die de ploeg uit zijn leiden verlost.ElPaco schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:52:
Babadi kon het niet meer aanzien. Prima zo.
O god ik krijg allemaal appjes van Bosz.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
niet mee eens, als je je kansen niet grijpt op het hoogste nivo dan verdien je het niet om te winnenPelox schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:52:
Totaal onterecht verloren. Psv verliest van zichzelf.
Echt, bij een ander type sport had PSV een recordaantal punten gescoord.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Leiden in last?carpebios schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:53:
[...]
Iemand die de ploeg uit zijn leiden verlost.
O god ik krijg allemaal appjes van Bosz.
⏩ PVOutput☀️
Inderdaad. Shit happensPelox schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:52:
Totaal onterecht verloren. Psv verliest van zichzelf.
Weet het niet, palen staan erg dicht bij elkaarQuad schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:53:
[Afbeelding]
Ik ben echt klaar met Bakayoko :’)
Achja, gewogen en te licht bevonden
Jammer... Maar scoren lukte 2 wedstrijden niet, dan heb je hier verder ook weinig meer te zoeken. In ieder niet weggespeeld...
Goed gedaan PSV. Meer kan ik er niet van maken. Niet het gehoopte resultaat, maar de kans lag er wel.
Stimmt.
Stimmt.
⏩ PVOutput☀️
Ze zijn in ieder geval weer terug op aarde.
(dat schot van de Jong nog niet)
(dat schot van de Jong nog niet)
[ Voor 28% gewijzigd door Grotespeler op 13-03-2024 22:56 ]
Huh, of je bent een Limburger die nog nooit buiten de grens is geweest, of je snapt niet dat Duitsland niet buiten de aarde ligtGrotespeler schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:55:
Ze zijn in ieder geval weer terug op aarde.
Dat moment supreme was net voorbij, met De Jong die kans over schootZingo schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:53:
Je-zus, wat slecht dit. Babadi laat het even helemaal liggen op het moment supreme.
Zo, nu morgen Ajax nog verliezen, en we hebben onze status voor het Nederlandse voetbal weer gezet.
Verder vind ik de sfeer in Duitsland soms erg beangstigend. Hoe ze daar soms te keer gaan.. sommige noemen het passie, maar je kunt het ook overdrijven.
Verder vind ik de sfeer in Duitsland soms erg beangstigend. Hoe ze daar soms te keer gaan.. sommige noemen het passie, maar je kunt het ook overdrijven.
Ik zou veel meer klaar zijn met Lozano.dglavimans schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:54:
Ik ben echt klaar met Bakayoko :’)
Stukken duurder, ervarener, en krijgt een vrije trap nog niet over de 1e linie....
Lekker toch die sfeer? Vind dat altijd prachtig, ook dat gefluit bv als je tegen een Turks team speelt. FantastischHollowGamer schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:57:
Zo, nu morgen Ajax nog verliezen, en we hebben onze status voor het Nederlandse voetbal weer gezet.
Juist eerder zaalvoetbal. Veel ballen recht op de keeper.Quad schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:53:
[Afbeelding]
Lozano maar helemaal Bakayoko is zo ineffectief. Hier mis je toch Noa Lang die wat effectiever is. Het is toch jammer dat je in dit team niet een Memphis Depay, Bergwijn, Gakpo, Malen of Madueke hebt. Allemaal in hun PSV tijd beter dan de flank spelers die nu spelen.
toolkist schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:58:
[...]
Ik zou veel meer klaar zijn met Lozano.
Stukken duurder, ervarener, en krijgt een vrije trap nog niet over de 1e linie....
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4KryqRmTIOM1nrly852hqcGY.gif?f=user_large)
Dan was het niet grappig geweest.Fleximex schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 23:00:
[...]
Juist eerder zaalvoetbal. Veel ballen recht op de keeper.
⏩ PVOutput☀️
Puntje bij het paaltje heb je gewoon geen goede buitenspelers, met een fitte Lang was dit in mijn ogen een compleet andere wedstrijd geweest. Lozano is nog voorspelbaarder dan een koekoeksklok, bal ontvangen op links, naar binnen snijden en een simpel schot in de handen van de keeper, en dat maal 10 per wedstrijd.
Oh, ik vind dat juist bij het Turks voetbal een gebrek aan respect.toolkist schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:59:
[...]
Lekker toch die sfeer? Vind dat altijd prachtig, ook dat gefluit bv als je tegen een Turks team speelt. Fantastisch
Maar dat is hij toch altijd geweest? Hij was goed, maar uiteindelijk werd het ook allemaal wat voorspelbaar.joostmakaay schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 23:11:
Puntje bij het paaltje heb je gewoon geen goede buitenspelers, met een fitte Lang was dit in mijn ogen een compleet andere wedstrijd geweest. Lozano is nog voorspelbaarder dan een koekoeksklok, bal ontvangen op links, naar binnen snijden en een simpel schot in de handen van de keeper, en dat maal 10 per wedstrijd.
Volg de Serie A niet zo, maar geloof dat hij niet altijd in de basis stond?
Ik vind het wel jammer, want je hoopt echt dat dit soort spelers de Eredivisie tillen naar een hoger niveau.
Toen was het ook niet zo briljant hoor, genoeg psv-ers die er een strik om deden toen Tottenham belde.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat lijkt me best sterk eigenlijk, ik vond het persoonlijk ook wel erg goed op dat moment en de beste speler van dat PSV. Zou hem zonder problemen in lijstje met een Gakpo en Depay zetten. Alleen op het moment niet meer.Gonadan schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 23:31:
Toen was het ook niet zo briljant hoor, genoeg psv-ers die er een strik om deden toen Tottenham belde.
Eeh nee. Ja Lang maakt verschil. Maar doordat je verdediging poep is moet je een kunstgreep doen en Schouten in de verdediging zetten. Schouten en een fitte Veerman op het middenveld, en ook een fitte Saibari is een heel stuk beter. Want het middenveld van Eindhoven had geen overwicht, ballen werden gewoon afgepakt door Dortmund.joostmakaay schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 23:11:
Het was ook best een wonder dat Dortmund niet al 3-0 voorstond in de 1e helft.
2e helft was het gelukkig wel een wedstrijd. En mensen ergeren zich aan Bakayoko, maar ik zit me meer op te vreten over Lozano.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
volgens mij is heel de ED nog actief in Europa hoorautje schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 07:23:
Oude tijden herleven: Ajax is de laatste club die nog in Europa actief is.
@carpebios Donderdag lolbroek dag? 
Die tweede goal van Dortmund. Sluipschutter op de tribune? Die PSV'er viel zomaar neer.
Die tweede goal van Dortmund. Sluipschutter op de tribune? Die PSV'er viel zomaar neer.

Typerend dat het 'beste PSV sinds mensenheugnis' er niet in slaagt om een uitermate matig Dortmund weg te spelen in een wedstrijd waar het serieus om de knikkers gaat. Ik begreep het optimisme in de media (clickbait?) weer niet want PSV staat soeverein bovenaan in de Eredivisie maar heeft daar, op Ajax thuis na, nog niet zoveel laten zien tegen de tegenstanders van formaat. En zodra het er om gaat liggen ze eruit.
Ajax na dat ene goede seizoen in de CL precies hetzelfde. Oh we zijn er wel totdat AS Roma en Atalanta langskwamen en nog eentje die ik even vergeten ben. Drie keer meteen het deksel op de neus na de winterstop en uitgespeeld. Als de spelers al die positieve berichten elke keer meekrijgen dan zou een mediaverbod wellicht een optie zijn (grapje natuurlijk). Schrijnend. En vanavond wordt het er niet veel beter op in Engeland met Ajax. Ben benieuwd wat er morgen geschreven wordt.
Ajax na dat ene goede seizoen in de CL precies hetzelfde. Oh we zijn er wel totdat AS Roma en Atalanta langskwamen en nog eentje die ik even vergeten ben. Drie keer meteen het deksel op de neus na de winterstop en uitgespeeld. Als de spelers al die positieve berichten elke keer meekrijgen dan zou een mediaverbod wellicht een optie zijn (grapje natuurlijk). Schrijnend. En vanavond wordt het er niet veel beter op in Engeland met Ajax. Ben benieuwd wat er morgen geschreven wordt.
Verschil tussen het Ajax van Ten Hag en dit PSV is de defensieve weerbaarheid. PSV speelt veel aanvallender dan Ajax destijds en dat breekt je op tegen ploegen die die zwakte bloot kunnen leggen.Typhone schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 08:18:
Typerend dat het 'beste PSV sinds mensenheugnis' er niet in slaagt om een uitermate matig Dortmund weg te spelen in een wedstrijd waar het serieus om de knikkers gaat. Ik begreep het optimisme in de media (clickbait?) weer niet want PSV staat soeverein bovenaan in de Eredivisie maar heeft daar, op Ajax thuis na, nog niet zoveel laten zien tegen de tegenstanders van formaat. En zodra het er om gaat liggen ze eruit.
Het is bijvoorbeeld leuk zo'n Schouten achterin maar als je zag hoe die spits van Dortmund een keer vrij kon inkoppen: dan mis je een verdediger daar
[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 14-03-2024 08:46 ]
Even naar juiste topic gecopy paste
[ Voor 93% gewijzigd door JEightyFive op 14-03-2024 08:56 ]
De PSV-ers die ik ken denken daar wel anders over, en die ken ik dan persoonlijk dus het is niet een tendens die ik uit een topic vis of zo. Daar kom je toch alle meningen die er bestaan wel tegen.Snowdog schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 07:01:
Dat lijkt me best sterk eigenlijk, ik vond het persoonlijk ook wel erg goed op dat moment en de beste speler van dat PSV. Zou hem zonder problemen in lijstje met een Gakpo en Depay zetten. Alleen op het moment niet meer.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Defensief stond het prima. Of wilde je Ramalho achterin?D-e-n schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 08:44:
[...]
Verschil tussen het Ajax van Ten Hag en dit PSV is de defensieve weerbaarheid. PSV speelt veel aanvallender dan Ajax destijds en dat breekt je op tegen ploegen die die zwakte bloot kunnen leggen.
Het is bijvoorbeeld leuk zo'n Schouten achterin maar als je zag hoe die spits van Dortmund een keer vrij kon inkoppen: dan mis je een verdediger daar
Eerste minuten stond alleen Psv te slapen.
Daarna stond het prima.
En die kopbal. Malen krijgt de bal, staat stil daar bij het strafschopgebied maar niemand durft hem aan te vallen vanwege zijn snelheid. Dus kan hij rustig en uitgebreid die bal geven en heeft fullkrug alle tijd om in de ruimte te lopen.
Tja en dat mensen nog steeds de analisten en de media met hun clickbait geloven...
Ik luister en lees dat niet
Psv kon gisteren gewoon niet afmaken. Zat kansen gehad. Dat is toch gemis aan kwaliteit.
Lozano en bakayoko zijn leuke dribbelaars maar geen killers.
En Europees is a whole different cookie dan eredivisie.
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 14-03-2024 09:27 ]
Fixed it;Harribo schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 09:23:
[...]
Lozano en bakayoko zijn leuke dribbelaars maar geen killers.
En Europees is a whole different cookie dan eredivisie.
Lozano en bakayoko zijn leuke pingelaars maar geen killers. Lijkt me een straf voor Luuk om 8/10 ballen voorbij hem zien gaan omdat ze voor eigen succes gaan.
Ook gelijk, voorzetten waren abo-min-a-bel.Millie-ano schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 09:26:
[...]
Fixed it;
Lozano en bakayoko zijn leuke pingelaars maar geen killers. Lijkt me een straf voor Luuk om 8/10 ballen voorbij hem zien gaan omdat ze voor eigen succes gaan.
Ook gebrek aan kwaliteit.
Concentratie en overtuiging, vind ik, zijn ook onderdeel van die voetbal kwaliteiten
PSV was in de zestien ofwel veel te gehaast of egoïstisch (zelf koppen/schieten terwijl een ander er beter voor stond), ofwel duurde het veel te lang (volgens mij was het Mauro die op een gegeven moment randje zestien uit kon halen maar de bal er samen met Luuk in wilde lopen).
Ben niet eens voor PSV maar op dat moment zat zelfs ik voor de tv: SCHIET!! Je zou je pantoffels ervan opvreten uit frustratie.
Jammer, maar helaas. Het Nederland syndroom. Leuk meedoen, zelfs beter zijn maar aan het eind van de 90 minuten met lege handen staan.
Ben niet eens voor PSV maar op dat moment zat zelfs ik voor de tv: SCHIET!! Je zou je pantoffels ervan opvreten uit frustratie.
Jammer, maar helaas. Het Nederland syndroom. Leuk meedoen, zelfs beter zijn maar aan het eind van de 90 minuten met lege handen staan.
[ Voor 6% gewijzigd door JEightyFive op 14-03-2024 09:34 ]
Heerlijk juist, hoe gekker hoe beter mits ze niets gooien of het veld op komen mag het voor mij nog gekker.HollowGamer schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:57:
Die spits staat gewoon helemaal vrij want Boscagli was naar Malen toegelopen. Dat mis je gewoon een tweede verdediger in het centrum. Vergeet niet dat Dest ook al geen echte verdediger is en er op het middenveld ook geen poetser rondloopt die iets kan herstellen.Harribo schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 09:23:
[...]
En die kopbal. Malen krijgt de bal, staat stil daar bij het strafschopgebied maar niemand durft hem aan te vallen vanwege zijn snelheid. Dus kan hij rustig en uitgebreid die bal geven en heeft fullkrug alle tijd om in de ruimte te lopen.
Dus eigenlijk het gevolg van het langslepende dossier 'vervang Ramalho'?D-e-n schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 09:49:
[...]
Die spits staat gewoon helemaal vrij want Boscagli was naar Malen toegelopen. Dat mis je gewoon een tweede verdediger in het centrum. Vergeet niet dat Dest ook al geen echte verdediger is en er op het middenveld ook geen poetser rondloopt die iets kan herstellen.
Het is geen topper maar de angst om hem op te stellen neemt ook wel angstwekkende vormen aan. Je moet in dit soort wedstrijden gewoon minder risico nemen. Dat kan alleen bij een andere krachtsverhouding.Trishul schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 10:04:
[...]
Dus eigenlijk het gevolg van het langslepende dossier 'vervang Ramalho'?
Zo'n sfeer is/was precies hoe het hoort te zijn bij dergelijke wedstrijden? Zolang ze niks naar het veld gooien hoort zo'n stadion juist intimiderend te zijn voor alles wat niet Dortmund is.HollowGamer schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:57:
We zijn met zijn alle geen tennispubliek dat braaf en stil gaat zitten kijken. Kom op hoor...
[ Voor 11% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 14-03-2024 10:52 ]
Ramalho en Mauro junior zijn het ook niet hè? Psv had minimaal een verlenging verdiend gisteren.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Samenvatting net gezien en ik had zowaar uitslag nog niet gehoord, was spannend! Op basis eerste helft kom je goed weg met op dat moment 1-0.
Maar in de 2e helft oh dear.......effectief afmaken en ja net ietsjes meer geluk en het had heel anders kunnen zijn. Hoewel je dat wellicht, op zijn minst gedeeltelijk, ook weer weg kan strepen tegenover het buitenspel doelpunt wat ontzettend close was.
Vind het commentaar op dortmund wel wat overtrokken, want nee, ze zullen zeer wsl niet de cl winnen, maar vind het ook geen bizar slecht elftal. En mijn 'broken record' opmerking is altijd dat ze wsl toch qua budget en spelerswaarde flink boven psv zullen zitten....
All in all denk ik dat de psv-ers terug kunnen kjiken op een goede 2e helft, en wat iemand anders ook al aangaf, het is zeker niet meer het kansloos afgedroogd worden wat we als nl teams regelmatig meegemaakt hebben in voorgaande jaren.
Maar in de 2e helft oh dear.......effectief afmaken en ja net ietsjes meer geluk en het had heel anders kunnen zijn. Hoewel je dat wellicht, op zijn minst gedeeltelijk, ook weer weg kan strepen tegenover het buitenspel doelpunt wat ontzettend close was.
Vind het commentaar op dortmund wel wat overtrokken, want nee, ze zullen zeer wsl niet de cl winnen, maar vind het ook geen bizar slecht elftal. En mijn 'broken record' opmerking is altijd dat ze wsl toch qua budget en spelerswaarde flink boven psv zullen zitten....
All in all denk ik dat de psv-ers terug kunnen kjiken op een goede 2e helft, en wat iemand anders ook al aangaf, het is zeker niet meer het kansloos afgedroogd worden wat we als nl teams regelmatig meegemaakt hebben in voorgaande jaren.
10 second ninja DONE
Eigenlijk is de conclusie dat zowel Feyenoord als PSV deze Champions League campagne te weinig hebben gekregen voor het spel dat ze hebben laten zien. Alleen kom je met 3 gemiste kansen tegen NEC, Volendam en PEC Zwolle wel weg, tegen Atleti en Dortmund niet.
Lessen van het Europese topvoetbal. Hopelijk kunnen beide teams komend seizoen lering trekken en op beslissende momenten wel toeslaan.
Lessen van het Europese topvoetbal. Hopelijk kunnen beide teams komend seizoen lering trekken en op beslissende momenten wel toeslaan.
Te weinig kwaliteit voorin bij zowel PSV als bij Feyenoord. Helpt ook niet dat PSV power miste op het middenveld door wegvallen van Saibari. Volgend seizoen beter, hoop dat PSV goed inkoopt. Nieuwe CV en 1 of 2 nieuwe/extra buitenspelers. Een extra 6/8 zou ook fijn zijn, want als PSV Veerman of Saibari mist, leveren ze teveel in.
Toch is het natuurlijk wel een prestatie van Psv dat ze de knock-out fase van de CL hebben bereikt.
Als elke Nederlandse deelnemer aan de CL dat voor elkaar krijgt, hoor je mij niet meer minder
Als elke Nederlandse deelnemer aan de CL dat voor elkaar krijgt, hoor je mij niet meer minder
Zoals de wedstrijd om de JC schaal?Typhone schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 08:18:
En zodra het er om gaat liggen ze eruit.
En de wedstrijden om tot het hoofdtoernooi van de CL te komen?
De wedstrijd in en tegen Sevilla waarmee ze zich veilig speelde over overwintering in de CL?
De meerdere belangrijke wedstrijden tegen de top van de eredivisie om te staan waar ze nu staan?
Tuurlijk had ik liever gehad dat ze gister gewoon hun kansen zouden afmaken, maar het is wat het is, ze hebben zich best goed laten zien.
Nou ik denk dat PSV gewoon heel tevreden mag zijn met het overwinteren in de CL. Al met al een prima campagne. Ja er zat meer in.. maar je had uit bij sevilla ook gewoon kunnen verliezen en dan was je al klaar.Chrisjuh_15 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 11:40:
Eigenlijk is de conclusie dat zowel Feyenoord als PSV deze Champions League campagne te weinig hebben gekregen voor het spel dat ze hebben laten zien. Alleen kom je met 3 gemiste kansen tegen NEC, Volendam en PEC Zwolle wel weg, tegen Atleti en Dortmund niet.
Zero.
Klinkt niet heel toevallig als Ajax onder Bosz, volgens mij gewoon een kenmerk van al zijn teams. Heel aanvallend maar verdedigend zwak(jes). Al zijn de meeste het er al jaren overeen dat Ramalho al paar jaar geleden een vaste plek op de bank had moeten krijgen als de perfecte nummer 12, maar niet als DE RCV.D-e-n schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 08:44:
[...]
Verschil tussen het Ajax van Ten Hag en dit PSV is de defensieve weerbaarheid. PSV speelt veel aanvallender dan Ajax destijds en dat breekt je op tegen ploegen die die zwakte bloot kunnen leggen.
Ajax had toen tegen Schalke wel het geluk wat PSV gister helaas niet had
Ik ga mee met @ElPaco Als ze hun kansen afmaken en iets meer geluk hebben dan waren ze door. Ik vind het wat makkelijk om dit in de schoenen van Bosz te schuiven.Pompi schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 12:50:
[...]
Klinkt niet heel toevallig als Ajax onder Bosz, volgens mij gewoon een kenmerk van al zijn teams. Heel aanvallend maar verdedigend zwak(jes). Al zijn de meeste het er al jaren overeen dat Ramalho al paar jaar geleden een vaste plek op de bank had moeten krijgen als de perfecte nummer 12, maar niet als DE RCV.
Ajax had toen tegen Schalke wel het geluk wat PSV gister helaas niet had
Spelers maken het verschil, je zou het niet afmaken van gisteren underperformen kunnen noemen. De 2e wedstrijd tegen Sevilla raakte Vertessen imho geen bal, maar maakt wel een goal en een assist en ja. Dat classificeer ik dan weer als een overperformance.
Goed, ik denk dat we vooraf voor deze prestaties van de nl clubs in de cl getekend hadden. Achteraf gezien had feyenoord minstens 2e moeten worden en psv hier doorgaan........koop je niets voor, behalve dat je kan zeggen dat we er best aardig voorstaan.
10 second ninja DONE
Ik zeg nergens dat het zijn schuld is, alleen dat het zijn stijl van voetballen is en dat hij daar bekend om staat. Als ik het goed herinner zijn er ook rond zijn aanstelling meerdere mensen geweest die zeiden dat hij beetje kamikaze voetbal speelt.Sagat schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 13:09:
[...]
Ik ga mee met @ElPaco Als ze hun kansen afmaken en iets meer geluk hebben dan waren ze door. Ik vind het wat makkelijk om dit in de schoenen van Bosz te schuiven.
Spelers maken het verschil, je zou het niet afmaken van gisteren underperformen kunnen noemen. De 2e wedstrijd tegen Sevilla raakte Vertessen imho geen bal, maar maakt wel een goal en een assist en ja. Dat classificeer ik dan weer als een overperformance.
Goed, ik denk dat we vooraf voor deze prestaties van de nl clubs in de cl getekend hadden. Achteraf gezien had feyenoord minstens 2e moeten worden en psv hier doorgaan........koop je niets voor, behalve dat je kan zeggen dat we er best aardig voorstaan.
En daarnaast zei ik ook dat ze het geluk niet hadden, wat Bosz en Ajax wel hadden in de Europa League reeks van hem. Dat kan gebeuren en wie weet valt volgend jaar het muntje wel de goede kant op voor PSV, bijvoorbeeld qua loting of waar een bal eindigt.
Ik hou het simpel:
Poll: Aston Villa - Ajax
• Ajax door
• Aston Villa door
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
• Ajax door
• Aston Villa door
Tussenstand:
Kleine check, de links kloppen? Want de linkjes hebben de naam omgedraaid van wat er in de afbeelding staat en niet dat als ik op de ene klik er een stem bij de andere komtHarribo schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 14:28:
Ik hou het simpel:
• Ajax door
• Aston Villa door
Tussenstand:
[Afbeelding]
Als het goed is wel.Pompi schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 14:30:
[...]
Kleine check, de links kloppen? Want de linkjes hebben de naam omgedraaid van wat er in de afbeelding staat en niet dat als ik op de ene klik er een stem bij de andere komt
Ik had op villa gestemd en was goed verwerkt
Edit Jij op Ajax? 🙂
Ah ja dan lijkt het goed te gaan, want zag inderdaad alleen AV.Harribo schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 14:36:
[...]
Als het goed is wel.
Ik had op villa gestemd en was goed verwerkt
Edit Jij op Ajax? 🙂
Nee nog niet in afwachting. Nu dus even doen, maar ik denk ook AV want die willen na de afstraffing van afgelopen weekend vast iets goed maken.
Ben erg benieuwd naar Henderson vanavond. Dit is toch een wedstrijd op bekend terrein en een bekende sfeer. Eens kijken wat hij waard is en of hij zijn modale Eredivisie niveau tot nu toe, weet te ontstijgen.
Nu is hij niet van de steekpassjes, maar het huidige ajax loopt niet zonder bal. Een van de basis principes die mij is aangeleerd in de E-tjes al ..PWM schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 14:56:
Ben erg benieuwd naar Henderson vanavond. Dit is toch een wedstrijd op bekend terrein en een bekende sfeer. Eens kijken wat hij waard is en of hij zijn modale Eredivisie niveau tot nu toe, weet te ontstijgen.
Dus zal balletje breed zijn en af en toe zul je hem een gat zien dichtlopen en dan boos kijken naar waarschijnlijk hlynsson of taylor die zijn man liet lopen.
Ah ok, ik interpreteerde het als 'jij vind' de stijl van voetballen. Want hij speelt absoluut aanvallend, maar denk zeker niet te aanvallend, gezien ze niet in het mes gelopen zijn wmb.Pompi schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 14:14:
[...]
Ik zeg nergens dat het zijn schuld is, alleen dat het zijn stijl van voetballen is en dat hij daar bekend om staat. Als ik het goed herinner zijn er ook rond zijn aanstelling meerdere mensen geweest die zeiden dat hij beetje kamikaze voetbal speelt.
OkEn daarnaast zei ik ook dat ze het geluk niet hadden, wat Bosz en Ajax wel hadden in de Europa League reeks van hem. Dat kan gebeuren en wie weet valt volgend jaar het muntje wel de goede kant op voor PSV, bijvoorbeeld qua loting of waar een bal eindigt.
10 second ninja DONE
Jahooo zin in deze pot
Achteraf zal van het Schip zeggen: er had meer in gezeten, we deden onszelf tekort 😜
Edit : oops.. Sutalo erin...
Achteraf zal van het Schip zeggen: er had meer in gezeten, we deden onszelf tekort 😜
Edit : oops.. Sutalo erin...
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 14-03-2024 21:03 ]
Ik blijf erbij dat ik denk dat een 532 met een 2de spits naast Brobbey en een 10 er achter, Brobbey meer in zijn kracht brengt dan 541 met twee 10'en achter hem. Aangezien hij nu te veel naar de flanken moet en niet in het centrum veel kan brengen.
Zeker, maar wie dan? Bergwijn zou ideaal zijn daarvoor, maar ja ook geblesseerd.Pompi schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:05:
Ik blijf erbij dat ik denk dat een 532 met een 2de spits naast Brobbey en een 10 er achter, Brobbey meer in zijn kracht brengt dan 541 met twee 10'en achter hem. Aangezien hij nu te veel naar de flanken moet en niet in het centrum veel kan brengen.
Je gaat niet vertellen dat je Bergwijn begint te missen?Trishul schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:09:
[...]
Zeker, maar wie dan? Bergwijn zou ideaal zijn daarvoor, maar ja ook geblesseerd.
⏩ PVOutput☀️
In de basis moet het komen van sosa en Rensch in dit geval. Zal altijd kwestie van kantelen zijn. Geen enkele opstelling blijft zo statisch. Dat is met name als je de bal niet hebt. Aanvallend ga je naar een 3-4-2-1 of een 3-4-3Pompi schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:05:
Schop die keeper in ieder geval een keer.
Verder geen slechte start.
Verder geen slechte start.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Tja Mannsverk... Lijkt bakayoko wel..
Schot van niks
Schot van niks
Haha hij wordt toch een beetje gemist voorin voor o.a. zijn balvastheid. In een 532 aanvallend speelde hij best goed in Oranje toch?Quad schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:10:
[...]
Je gaat niet vertellen dat je Bergwijn begint te missen?
Die manswerk is echt lomp. Dit is gewoon rood
Hij komt alleen geen lantaarnpaal meer voorbij.Trishul schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:13:
[...]
Haha hij wordt toch een beetje gemist voorin voor o.a. zijn balvastheid. In een 532 aanvallend speelde hij best goed in Oranje toch?
En alles en dan ook echt alles naar zijn rechterpoot
Ajax moet opletten die was ingestudeerd die vrije trap. Mannetje bij de paal. Weglopen en dan 2 andere naar de tweede paal.
Mooi hoe ze over die henderson denken in Engeland.
Rood is wel erg overdreven.sNielz123 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:15:
Die manswerk is echt lomp. Dit is gewoon rood
Of vind je Watkins ook rood nu?
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 14-03-2024 21:17 ]
Nouja, dit is niet heel Engeland denk ik.wokkelz schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:16:
⏩ PVOutput☀️
Wat een idiote actie van Watkins.
Flickr PSN ID= cheironnl
Watkins is nog eerder rood
Maar ok... Geel..
Maar ok... Geel..
Ik erger me er kapot aan. Laat iedereen gewoon zelf bepalen wat hij of zij wil ipv daar als een stel kleuters over te oordelen. Nergens voor nodig.wokkelz schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:16:
Ah die gele kaart is voor Watkins, terecht lijkt me, was vol op de enkel van Ramaj
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024