Hoop geklooi door Schouten en Til.
Dit gaat wel een paar tandjes sneller dan in de Eredivisie.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Die Fullkrug breekt iedere wedstrijd zijn been. Zou je niet verwachten bij iemand van 2.45m
[ Voor 31% gewijzigd door Pelox op 13-03-2024 21:08 ]
Zero.
Met Orsato wel een scheids die zich niet snel gek laat maken door thuispubliek, dat is wel prettig.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Orsato draagt onder zijn tenue een Psv shirt
Ik weet niet wat PSV denk dat ze aan het doen zijn, maar als ze niet snel wakker worden kunnen we het wel shaken.
Familie van marko die niets meer met hem te maken wilde hebben?Quad schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:09:
Met Orsato wel een scheids die zich niet snel gek laat maken door thuispubliek, dat is wel prettig.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Tegenvaller van de week dit.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bosz moet echt wat aanpassen willen ze nog iets kunnen doen.
Nouja, we zijn 13 minuten onderweg, laten we zolang de stand zo blijft niet te snel happen.tiswat schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:14:
Bosz moet echt wat aanpassen willen ze nog iets kunnen doen.
Inderdaad, laat Psv ff wakker worden, het kan beter dan ditZingo schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:15:
[...]
Nouja, we zijn 13 minuten onderweg, laten we zolang de stand zo blijft niet te snel happen.
Zolang je maar geen tweede nu tegen krijgt
Dat houden ze geen 90 minuten volPelox schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:15:
Bij Dortmund zit er veel meer venijn achter iedere actie, zowel aanvallend als verdedigend.
Idd, dit is gewoon een mentaliteit ding. Even de 1-0 verwerken en je eigen spel gaan spelen.. dat kan wel eventjes duren natuurlijk. En Dortmund heeft juist even momentum na het doelpunt. Zorgen dat de 2-0 niet valt... en dan langzaam proberen in je spel te komen.Zingo schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:15:
[...]
Nouja, we zijn 13 minuten onderweg, laten we zolang de stand zo blijft niet te snel happen.
Zero.
Nouja dit is niet alleen mentaliteit, fysiek is Dortmund zo veel sterker.
PSV moet controle terug krijgen zodra de Duitsers de regie wat laten varen.
En achterin 200% geconcentreerd gaan spelen. Want dankzij Benitez ging de 2e er niet in.
PSV moet controle terug krijgen zodra de Duitsers de regie wat laten varen.
En achterin 200% geconcentreerd gaan spelen. Want dankzij Benitez ging de 2e er niet in.
⏩ PVOutput☀️
Dacht je echt dat psv kans zou maken dan?D-e-n schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:12:
Dit valt wel zwaar tegen tot nu toe van PSV.
Het is tot nu toe een gala voorstelling..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hoe vrij die buitenspelers van Dordmund gelaten worden. Echt bizar
Het middenveld van PSV speelt echt knap waardeloos. Ze zijn te laat, ze sluiten niet aan, niet fel genoeg en ga zo maar door.
Een gele voorstelling?Gynnad schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:18:
Het is tot nu toe een gala voorstelling..
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
PSV loopt nu veel vieze meters. Dit is/wordt een zware wedstrijd.
Inderdaad.Zingo schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:19:
Het middenveld van PSV speelt echt knap waardeloos. Ze zijn te laat, ze sluiten niet aan, niet fel genoeg en ga zo maar door.
Dat staat niet goed nu
Bosz zal dat wel zien
Psv zit er totaal niet strak opsNielz123 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:19:
Hoe vrij die buitenspelers van Dordmund gelaten worden. Echt bizar
Het is ook wel zo dat iedere verdwaalde bal ineens bij een gele komt
Tja prikt psv er na 3 min 1 in, dan zie je precies het tegenovergestelde. Voetbal is echt wel een mind game.
Kijk die Sancho, speelt de pannen van het dak na zijn doelpunt.
Enige manier om dit door te komen is door keihard te werken, duels winnen en ergens een mazzeltje te hebben.
Kijk die Sancho, speelt de pannen van het dak na zijn doelpunt.
Enige manier om dit door te komen is door keihard te werken, duels winnen en ergens een mazzeltje te hebben.
[ Voor 24% gewijzigd door Pelox op 13-03-2024 21:23 ]
Zero.
Rechtsachter bij Dortmund met die trage Can en Sule liggen wel kansen
Bakayoko komt Maatsen niet echt voorbij
Bakayoko komt Maatsen niet echt voorbij
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 13-03-2024 21:25 ]
Het voetbal is wel leuker om naar te kijken na een zekere wedstrijd van gister.
Misschien een linksbuiten opstellen?Harribo schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:24:
Rechtsachter bij Dortmund met die trage Can en Sule liggen wel kansen
Zero.
Inderdaad en Tillman naar het centrum terug
Ben benieuwd wat bosz doet
Die pass op Malen, briljant.
⏩ PVOutput☀️
Hopelijk is dit een PSV - Ajax. Eerste helft je afvragen waarom je niet 0-3 achter staat en dan in de 2e helft er zelf overheen gaan.
Wat een geklungel ook voorin. WORDT WAKKER.
Wat een geklungel ook voorin. WORDT WAKKER.
[ Voor 15% gewijzigd door Zingo op 13-03-2024 21:29 ]
Waarom altijd zo hoog schieten?? Pffff
Dat zie je zo vaak
Gewoon laag heeft een keeper al moeilijk genoeg mee en gaat hij niet over
Dat zie je zo vaak
Ik denk dat hij zelf ook had gehoopt dat die lager was 😀Harribo schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:29:
Dat zie je zo vaak
Ik heb voorzetten op Luuk de Jong nodig. Dat is alles wat ik vraag van de buitenspelers van PSV.
⏩ PVOutput☀️
Iedereen lijkt soms in de kruising te willen schietensNielz123 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:29:
[...]
Ik denk dat hij zelf ook had gehoopt dat die lager was 😀
Edit : kijk bakayoko weet het
Liggen echt zat mogelijkheden. Snel zijn ze niet bij Dortmund achterinsNielz123 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:30:
PSV begint wel iets sterker te worden
Prachtige kopbal van Bakayoko.
⏩ PVOutput☀️
Onderdaan, Til alleen net iets te vlug.Harribo schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:32:
[...]
Liggen echt zat mogelijkheden. Snel zijn ze niet bij Dortmund achterin
Als ze het middenveld beter onder controle hebben kunnen ze er beter uit komen.
Moeten ze niet zo laks uitverdedigen, Pff.
[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 13-03-2024 21:35 ]
⏩ PVOutput☀️
Jah dat kan die ook niet goed hij moet het hebben van ze…Quad schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:34:
Prachtige kopbal van Bakayoko.
Uh…
??
De verlosser Veerman kan ook weer niet overtuigen.
Maar wacht. Middenveld van PSV heeft toch niks te zeggen? Als PSV een betere CV zou hebben dan stond Schouten op het middenveld, was beter geweest.
En je mist Lang. Maar da’s wel een captain Obvious
En je mist Lang. Maar da’s wel een captain Obvious
Boscagli leest niet meeHarribo schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:29:
Dat zie je zo vaak
Wissel die Bakayoko alsjeblieft zeg erger me zo hard al weken aan hem
Bakayoko speelt weer eens lekker waardeloos. Laat Lozano het maar proberen, die komt in ieder geval zijn man nog voorbij.
Tillman laat aan Bakayoko zien hoe je moet jagen.. Gevaarlijke kans!
⏩ PVOutput☀️
Bakayoko is rijp voor de wissel, zo ongelofelijk gemakzuchtig balverlies lijden is met wat er op het spel staat gewoon exit.
Heeft weer wat wedstrijd ritme nodig denk ik. Wel een mooi balletje net weer.Grotespeler schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:42:
De verlosser Veerman kan ook weer niet overtuigen.
Ik zie bakayoko wel mee verdedigen. Dat zie ik Lozano niet doenZingo schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:43:
Bakayoko speelt weer eens lekker waardeloos. Laat Lozano het maar proberen, die komt in ieder geval zijn man nog voorbij.
Kan me voorstellen dat Bosz dat niet aan durft
Schouten ook. Zijn tegenstander valt. Hij blijft erbij staan en laat die liggende man gewoon de bal naar een medespeler schieten. Pak die bal af
Lozano werkt altijd hard en loopt met zijn tegenstander mee.Harribo schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:45:
[...]
Ik zie bakayoko wel mee verdedigen. Dat zie ik Lozano niet doen
Zero.
Kijk jij naar een andere Lozano?Harribo schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:45:
[...]
Ik zie bakayoko wel mee verdedigen. Dat zie ik Lozano niet doen
Ik vind Dortmund achterin nu geen wereldteam. Voorin ook niet, behalve malen.
Zat mogelijkheden lijkt me. Het is aan Psv zelf
Zat mogelijkheden lijkt me. Het is aan Psv zelf
Klopt, en daarvoor 3x balverlies.tiswat schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:44:
[...]
Heeft weer wat wedstrijd ritme nodig denk ik. Wel een mooi balletje net weer.
Ik snap dat optimisme over Veerman niet zo deze week. Fijn dat ie fit is hoor, maar hij kan me in de topwedstrijden zelden overtuigen.
Het laatste kwartier was PSV zeker net zo goed.
Is dat zo? Ok. Ik meende mij te herinneren dat hij dat niet deed. Sorry vast verkeerd gezienPelox schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:47:
[...]
Lozano werkt altijd hard en loopt met zijn tegenstander mee.
Dat deed hij in het begin ( zijn eerste periode bij PSV ) minder, maar daar is hij in die periode al flink in gegroeit. Gebrek aan arbeidsethos kan je Lozano niet verwijten, egoisme wellicht maar dat hoort helaas/gelukkig ook bij een aanvaller. Rendement tot nu toe overigens ook want dat is gewoon matig.Harribo schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:49:
[...]
Is dat zo? Ok. Ik meende mij te herinneren dat hij dat niet deed. Sorry vast verkeerd gezien
Als die voorzet van bakayoko nu goed was, was het wrs 1-1
Maar ja...
Maar ja...
Dat gepingel de hele tijd. Net te laat of niet afleggen
Zoals ze het einde van de eerste helft en nu spelen geeft het de fan wel hoop.
[ Voor 3% gewijzigd door Zingo op 13-03-2024 22:11 ]
Everybody? Or only fans?Zingo schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:11:
Zoals ze het einde van de eerste helft en nu spelen geeft het de fan wel hoop.
PSV krijgt het overwicht. Hopelijk zorgt het er niet voor dat Dortmund een gevaarlijke counter succesvol omzet.
⏩ PVOutput☀️
Die beuk in die rug van Mauro was ook wel een vrije trap
Dikke beuk uitdelen zonder voor de bal te gaan en het is niks? Scheids is goed tot nu toe, maar dit was wel een beste fout.
Hm, Schouten krijgt vrije trap tegen, maar eenzelfde beuk op Mauro wordt niet bestraft?
⏩ PVOutput☀️
In welk opzicht? Beide ploegen zijn momenteel erg slordig.Pelox schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:13:
Dit is een gala voorstelling.
Sowieso verder wel een sportieve wedstrijd. Weinig gemene overtredingen
Heel leuk dat overwicht maar je zult toch moeten scoren.
Mis een beetje killer instinct, net dat beetje extra
Mis een beetje killer instinct, net dat beetje extra
Prima scheids ook. Fluit niet voor elk theater stukjesNielz123 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:16:
Sowieso verder wel een sportieve wedstrijd. Weinig gemene overtredingen
Tis er met die scheids en die grens joh normaal zie ik nooit zoveel overrules
Die rechtsback van Dortmund heeft er ook een paar kilo s teveel aan zitten. Moet toch geen probleem zijn voor Lozano.
Hoe spelen ze boys. Hier liep de tennis wat uit. Snelle achterstand
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Einde eerste helft en eerste twintig minuten tweede helft zijn ze best goed.carpebios schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:22:
Eerste deel van eerste helft was echt ontzettend slecht. Mogen heel blij zijn met 1-0. Daarna herpakte PSV zich en de 2e helft is tot dusver best prima. Lozano creëert veel.carpebios schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:22:
Buiten de eerste 25 min, waar psv na een snelle achterstand even de weg kwijt was, gaat het gelijk op nu.carpebios schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:22:
Dortmund eerste helft meer kansen, nu psv de meeste kansen.
Zero.
Lozano zorgt voor zoveel dreiging zonder rendement. Erg knap maar je hebt er niks aan...
Je hebt er zoveel aan dat de middenvelders meer ruimte krijgen omdat lozano meer aandacht vereist van de verdediging.Joostje123 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:23:
Lozano zorgt voor zoveel dreiging zonder rendement. Erg knap maar je hebt er niks aan...
Zero.
Het schot of de laatste pass is bij Lozano nog niet wat het moet zijn. Jammer want verder goed idd
Die jongen heeft al lang niet meer gescoord toch?sNielz123 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:25:
Het schot of de laatste pass is bij Lozano nog niet wat het moet zijn. Jammer want verder goed idd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bij bakayoko ook nietsNielz123 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:25:
Dat was een verkeerd rolletje, ook nog tegen gehouden door mauro
Psv gewoon slap met de kansen. Was vorige wedstrijd ook zo.
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 13-03-2024 22:26 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024